❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΟ... ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΑΣ???

Χαίρεται! Χαίρεται! Μπορεί το καλοκαίρι να ξεκουμπίζεται να μας αποχαιρετά σιγά-σιγά και να κρατάμε από αυτό τις όμορφες αναμνήσεις, μπορεί να μπαίνουμε σιγά-σιγά σε μια πιο... φθινοπωρινοχουχουλιάρικη διάθεση αλλά εγώ σας ερωτώ: Πώς περάσατε το... χειμώνα σας? Όχι, δεν έκανα λάθος στην εποχή, απλά έτσι ξεκινάει η συζήτηση κάθε φορά που συναντώ γείτονες που έρχονται στο νησί κάθε καλοκαίρι. Περνάνε λίγες μέρες ξεγνοιασιάς και χαλάρωσης και μετά επιστρέφουν στη βάση τους (Αθήνα/Αμερική/Ιταλία) και εφόσον βλεπόμαστε μόνο τα καλοκαίρια, ε, λογικό δεν είναι να ρωτάμε πώς κύλησε ο χειμώνας μας? Κάπως έτσι ήθελα να κάνω την επανεμφάνισή μου εδώ, με αυτή την ερώτηση! Και επειδή στη μία ερώτηση παίρνετε και μία δώρο, για πείτε μου: Σας έλειψα, βρε???


 Διαβάζεται σε 5 λεπτά 



Για να είμαι ειλικρινής, ενημερωνόμουν για τα νέα σας καθώς διάβαζα αναρτήσεις σας, ετοίμαζα και δικές μου αλλά για μία ακόμη φορά, δεν ένιωθα πως θα μπορέσω να είμαι πιστή στο blogging. (Μεταξύ μας: ούτε τώρα το νιώθω!) Εντούτοις, είπα να κάνω μια μίνι εμφάνιση στο ουρανιοτοξένιο blog μου και να δώσω και σημεία ζωής για να μη σκάτε από την αγωνία σας για το πού εξαφανίστηκε αυτό το υπέροχο πλάσμα, η χαρά της ζωής κτλ, κτλ, κτλ!

Λοιπόν, από πλευράς υγείας είμαστε όλοι καλά και οτιδήποτε μικρό, το παλεύουμε και στο τέλος περνάει το δικό μας! Επαγγελματικά, δεν καταλάβαμε τέλος χειμερινής σεζόν, έναρξη καλοκαιρινής γιατί πολύ απλά, φέτος υπήρχε συνεχής ροή εκδηλώσεων! (Να 'ναι καλά ο Γιάννης που έφαγε όλο το πακέτο, γιατί εγώ, όπως και στο blogging άλλωστε, μόνο guest star εμφανίσεις έκανα! Ακριβοθώρητη η ντίβα!)

Κατά τ' άλλα συνεχίζω τα Φινλανδικά μου online (σε αυτά έμεινα πιστή 1 ολόκληρο χρόνο!) και να σημειωθεί πως η Katya (το κορίτσι από τη Φινλανδία που μου κάνει μάθημα εξ' αποστάσεως ντε!) όσους μήνες βρισκόταν στην Ασία για το μεταπτυχιακό της, δεν είχε ίντερνετ! Ευτυχώς, λίγο με τις εφαρμογές στο κινητό μου, λίγο με βιντεάκια στο youtube, την πρόοδό μου την έκανα! Φινλανδή δε με λες, αλλά μια κουβεντούλα, μπορώ να την ανοίξω! Το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποια στιγμή πάω στη Φινλανδία, δεν θα πεινάσω: Το λεξιλόγιό μου τα σπάει! (Αν πάω στη Φινλανδία, σίγουρα θα πεινάσω, γιατί η κουζίνα τους είναι άθλια μακριά από τα γούστα μου!)

Τί άλλο? Τί άλλο? Α, ναι! Πέρασα και πολλές ώρες κάνοντας... γλειψίματα με τον Tomlin! Πιο κόσμια, ρε βούρλο! Πώς τα πετάς έτσι?  Όχι, μην πάει ο νους σας στο πονηρό! Και στον Γιάννη πιστή έμεινα! Ο Tomlin είναι ένας τυπάκος που εντόπισα στο youtube και μαζί κάνουμε μαθήματα φυσαρμόνικας! Licks λέγονται οι μικρές ακολουθίες από νότες που επαναλαμβάνεις μέσα σε μια σύνθεση, και παρόλο που στα Ελληνικά δεν το χρησιμοποιούμε μεταφρασμένο, εγώ προτίμησα να σας το πω με τον ελληνικό όρο "γλειψίματα" για να τραβήξω την προσοχή σας! Τσαχπινιά???

Κατά τ' άλλα, ο καιρός κύλησε ήσυχα με χειροτεχνίες, γυμναστική, πολλές χειροτεχνίες, πολλή γυμναστική!Με λίγα λόγια, είμαι πιο έμπειρη καλλιτεχνικά (θα υποστείτε το βασανιστήριο να δείτε τί έφτιαξα εν ευθέτω χρόνω!) και πιο fit σωματικά και πνευματικά από ποτέ! Και επειδή, παρόλο που λέω την πάσα αλήθεια, βλέπω να γελάει (για το σκέλος της χειροτεχνίας τουλάχιστον!) και το παρδαλό κατσίκι λέω να του δώσω και την αφορμή με λίγες παραπάνω σταγόνες γέλιου! Άλλωστε, τα προβλήματα υπάρχουν ούτως ή άλλως, το θέμα είναι πώς στεκόμαστε εμείς απέναντί τους, έτσι? ;-) Απολαύστε! 


-Λοιπόν, Μαρία, είμαστε στην ευθεία και βγαίνει στο δρόμο μπροστά μας μια κοπέλα και η γιαγιά της. Τί πατάμε?
-Ε, τη γιαγιά???
-Ποια γιαγιά, ρε Μαρία??? Φρένο πατάμε! Φρένο!
--♡--
3 φορές με πάτησε η άλλη στο λεωφορείο. Δεν παντρευόμαστε, κυρά μου: Μια φορά φτάνει!
--♡--
-Μωρό μου, γιατί κοιτάς εκείνη την φαλακρή?
-Μα, δεν είναι φαλακρή!
-Α, συγγνώμη: Είναι που πάω 10 λεπτά μπροστά!
--♡--
Πήρε η γυναίκα μου μια οδοντόκρεμα που έχει άρωμα μπαμπού, ευκάλυπτο και γλυκάνισο και τώρα μυρίζουμε σαν κοάλα που πίνανε ούζα...!
--♡--
Ένα τέταρτο είμαστε στο σούπερ μάρκετ μπροστά στα μανιτάρια και δεν ξέρουμε ποια να πάρουμε. Λες και είμαστε στρουμφάκια και ψάχνουμε για σπίτι...!
--♡--
-Ρε, θυμάσαι πριν λίγο που φώναζα χαρούμενος πως βρήκα τα κλειδιά μου?
-Ναι!
-Μήπως είδες πού τα άφησα???
--♡--
-Γιατί κλαις?
-Οι γονείς μου είναι αντίθετοι στη σχέση μας...
-Και γι' αυτό στεναχωριέσαι, βρε χαζούλα? Θα βρω άλλη!!!
--♡--
-Γεια σας! Θα ήθελα 2 μερίδες γύρο χοιρινό, 4 πίτες με απ' όλα και μπόλικη σως!
-Συγγνώμη, αλλά πήρατε σε σπίτι!
-Α, ακόμα καλύτερα! Τί καλό μαγειρέψατε σήμερα???
--♡--
Περίμενα γκόμενο στο σπίτι για πρώτη φορά και λέω κάτσε να ρίξω κανένα ροδοπέταλο στο κρεβάτι! Βγαίνω στο μπαλκόνι και τί να δω? Δεν έχω γλάστρες! Ε, έριξα λιγάκι άνηθο από το ψυγείο!
--♡--
Εσείς οι ξένοι που έρχεστε διακοπές στην Ελλάδα, να πάτε να φάτε και σε καμιά ψαροταβέρνα, ε? Τα σουβλατζίδικα τα συντηρούμε και μόνοι μας...
--♡--
-Αχ, μου θυμίζεις έναν από το θέατρο!
-Αλήθεια, κοριτσάρα μου? Ποιον?
-Τον Καραγκιόζη!
--♡--
Είμαι σε βάφτιση και αρχίζουν όλοι να μου λένε "Και στα δικά σου!"
Τί εννοείτε, παιδιά? Εγώ βαφτισμένη είμαι!!!
--♡--
Δώστε καμιά ξυλομπογιά στα πιτσιρίκια, έχουν λαλήσει με τα τάμπλετ! Περιοδικό πιάνουν και προσπαθούν να μεγεθύνουν την εικόνα!!!!
--♡--
-Το αμάξι έχει πρόβλημα. Το καρμπυρατέρ έχει πάρει νερό!
-Άσε μας, ρε Μαράκι που έμαθες και από αυτοκίνητα! Πού είναι να του ρίξω μια ματιά?
-Στην πισίνα...!
--♡--
-Πάω να φτιάξω μια καρμπονάρα!
-Μη βάλεις ζαμπόν, μπέικον, κρέμα γάλακτος και τυρί. Θέλω να είναι light!
-Ζυμαρικά να βάλω, ή θα το πιούμε το νεράκι μόλις πάρει βράση???
--♡--
-Πάλι χάλασες λεφτά από την κάρτα μου?
-Ε, ναι ρε μωρό μου! Πήρα κάτι πρακτικό για την κουζίνα!
-Γόβες????
-Ναι, για να φτάνω τα πάνω ράφια!!!!
--♡--
Κάθομαι σε σκαμπό στο μπαρ. Σταμπάρω γκομενάκι. Βάζω μπρος και πάω να της την πέσω. Μου λέει έχει γκόμενο. Γυρνάω πίσω. Μου έχουν πάρει και το σκαμπό...! #@&*!
--♡--
-Μου δίνεις 100€?
-Δεν υπάρχει σάλιο...
-Καλά, δεν χρειάζεται να μου τα κολλήσεις στο κούτελο..!
--♡--
Έβαλα στο youtube χαλαρωτικούς ήχους βροχής για να κοιμηθώ και μόλις με πήρε ο ύπνος πετάχτηκα όρθια να μαζέψω τα απλωμένα ρούχα...!
--♡--
-Τί έπαθες?
-Άσε, χτύπησα το πόδι μου...
-Και το πρόσωπο?
-Τί εννοείς? Δεν χτύπησα στο πρόσωπο...
-Α, έτσι ήσουν πάντα???
--♡--
-Γιώργο, όταν κοιμηθεί η μαμά, θέλεις να την κοπανήσουμε?
-Γιατί? Τί μας έκανε η καημένη???
--♡--
Κοιμόμουν, μπαίνει το αφεντικό, φωνάζει για κάτι άκυρο και πριν φύγει λέει να συνεχίσουμε. Τί να συνεχίσω? Με παίρνει ο ύπνος έτσι που με έκανες τώρα???





Α, μισό λεπτάκι: Χρωστάω δημόσιο ευχαριστώ σε Σπυριδούλα, Demάκι, Μαρία-Έλενα και Κάτια, για τα δωράκια τους τα υπέροχα! Το είχα κι αυτό ένα βάρος. Τόσο καιρό δεν αξιώθηκα να τιμήσω το κορίτσια μου για τα δωράκια, μα πάνω απ' όλα για την κίνησή τους! Να είστε καλά, κούκλες!

 Με κλικ στην κάθε εικόνα, οδηγείστε αμέσως στο blog του κάθε κοριτσιού!
 Τα δώρα παρουσιάστηκαν με βάση την ημερομηνία που τα έλαβα.








 Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
Ή...
Να (σας) προσέχετε, να (σας) αγαπάτε και να γελάτε! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!




64 σχόλια:

  1. Τι καλά μετά από τόσο καιρό, να πετύχω ανάρτησή σου και να έχω το πρώτο σχόλιο!!! Είμαι κι εγώ απούσα από το blogging τον τελευταίο καιρό Γιάννα μου και να που συναντιόμαστε κι ας είναι ένα από τα κοινά μας η απουσία...
    Χαίρομαι που διάβασα τα νέα σου, γραμμένα με το μοναδικό δικό σου τρόπο, γέλασα με τα ανέκδοτα και γέμισα θετική ενέργεια από τη δική σου θετική αύρα, που πάντα ζωγραφίζει ένα αβίαστο χαμόγελο στο πρόσωπό μου!
    Τα δικά μου νέα, συμπυκνώνονται στη λέξη "αγώνας"... όλο το χειμώνα εναντίον του περιβαλλοντικού εγκλήματος που πρόκειται να λειτουργήσει στο Δήμο μας και το καλοκαίρι, δίπλα στους ανθρώπους που έπληξε η φονική πυρκαγιά ως εθελόντρια...
    Είμαι ορθή, χαμογελώ και συνεχίζω!
    Σου αφήνω την αγάπη μου, μια σφιχτή αγκαλιά και αμέτρητα φιλιά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό, ενημερώνομαι για τα δικά σας θέματα...
      Κάθε φορά που βλέπω να αναρτάς κάποιο ψήφισμα, πάω και υπογράφω... Ελπίζω να πιάσουν τόπο οι κόποι σας... Δυστυχώς, φοβάμαι για τα χειρότερα, κορίτσι μου...
      Πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε τώρα εδώ οι δύο... χαμένες! ;-) χιχιχι!
      Πάντα να είσαι ορθή, μάτια μου, γιατί είσαι απίστευτα δοτικό πλάσμα και μόνο καλό προσφέρεις!
      Ανταποδίδω αγάπη, αγκαλιές και αμέτρητα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μαζί με πολλές-πολλές ευχές για καλή δύναμη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε τρελο- συριανάκι! Μας ελειψες πραγματικά!!
    Χαίρομαι που προοδεύεις σε τόσα πραγματα (φιλανδικα και φυσαρμονικα ε; χμ...)
    Τις χειροτεχνίες τις περιμένουμε , εδωσες υπόσχεση!
    Φιλάκια κοριτσακι, συνέχισε να ονειρευεσαι και να δημιουργεις!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έδωσα υπόσχεση για βασανιστήρια για την ακρίβεια!!! Τώρα αν εσείς δείτε χειροτεχνίες, θα είναι από την καλή σας την καρδιά! ;-) χαχα!
      Κι εσείς μου λείψατε (από εδώ!), Νικούλα μου!
      *Και το "τρελο-συριανάκι" που με αποκάλεσες μου έλειψε!!! ^_^
      Να είσαι καλά, κούκλα μου! Σ' ευχαριστώ πολύυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. ΥΓ.
    Με γειά τα υπέροχα δωράκια σου! Να τα χαρείς κοριτσάκι μου και να είσαι πάντα καλά!!
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι! Να 'σαι καλά, ομορφιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Λοιπόοοοοοοοοοοοοοον, ας τα πάρουμε με τη σειρά!
    1. Τα χαρά να σε βλέπουμε πάλι στο blogging και εύχομαι να μην είναι περαστικό όπως πχ ένα κρυολόγημα! ;)
    2. Είσαι σίγουρη πως το ποστάκι σου, διαβάζεται σε 5 λεπτά! 8)
    3. Τα ανέκδοτα όλα καλά! ;)
    Να και ένα άλλο για την συλλογή σου:
    "Ο άνδρας ρωτάει το Θεό:
    -Θεέ, γιατί δημιούργησες τις γυναίκες τόσο όμορφες;
    -Για να τις ερωτεύεστε!
    -Μα γιατί όμως είναι τόσο κουτές;
    -Για να σας ερωτεύονται!
    4. Χαίρομαι για την υγεία σου και για τη δουλειά του Γιάννη!
    5. Τα δωράκια σου πολύ τρυφερά!
    6. Ο χειμώνας μου, ήταν ήρεμος όπως και το καλοκαίρι μου και ας μη πήγα διακοπές! :P
    7. και σημαδιακό, μπράβο για τις δημιουργίες σου που ελπίζω να δούμε σύντομα!

    ΑΦιλάκιαααααααααααααα απ΄ τα γνωστά απ΄τα γλυκά και καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να απαντήσω κι εγώ με αρίθμηση!!! ;-)
      1. Δεν μπορώ να υποσχεθώ τίποτα, αλλά θα προσπαθήσω να μη χαθώ! (όχι αμέσως τουλάχιστον!) ;-)
      2. Η αλήθεια είναι πως διαβάζω απίστευτα γρήγορα, αλλά 2-3 φορές που διάβασα την ανάρτηση, με χρονομέτρησα στα 4,5 λεπτά...
      3. χαχχαχα! Καλόοοο!!! :-D
      4. Όλοι μας να είμαστε καλά, μαγισσούλα μου!! <3
      5. Τρυφερά σαν τα κορίτσια που τα δημιούργησαν!
      6. Ξέρεις καλύτερα από εμένα, πως όταν διατηρείς την ηρεμία σου, δεν είναι ανάγκη να έχει και διακοπές το πρόγραμμα! Η ηρεμία είναι το Α και το Ω!
      7. Αν είστε καλά, παιδιά, θα σας τις παρουσιάσω τις δημιουργίες μου! (Βασικά, αν φιλοτιμηθώ να κάτσω να φτιάξω τις φωτογραφίες μου! χαχα! ;-) )
      Στεφανία μου, γλυκιά να είσαι καλά πάντα! Έχεις την αγάπη μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Καλώς την! Welcome back (δεν ξέρω να σου το γράψω φινλαδικά!)
    Να σου πω εγώ μόλις είδα τον τίτλο σκέφτηκα ότι αναφέρεται στο περίεργο καλοκαίρι!
    Και μαθήματα φυσαρμόνικας; Α, πρέπει να κάνεις βιντεάκι να σε θαυμάσουμε.
    Να χαρείς τα δωράκια σου! (Ούτε που το θυμόμουν, χι, χι!)
    Καλό φθινόπωρο! Καλά να περνάτε! Πολλά σμουτςςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello, αγάπη!!! (Δεν χρειάζεται να μου το πεις σε καμία γλώσσα, ούτε καν στα ελληνικά, γιατί ξέρω πως όντως χάρηκες! <3 )
      Μπα, δεν θα μπορούσα να αναφερθώ στον φετινό καλοκαιρινό καιρό, γιατί μπορεί να έβρεχε παντού (ακόμα και σε διπλανά μας νησιά) αλλά εδώ είχαμε μια ξεραΐλα άλλο πράγμα...
      Α, αυτό μου έλειπε: Να κάνω και βιντεάκι με τη φυσαρμόνικα! χαχαχαχα!! Καλέ, ντρέπομαι, λέμε!! (Κατά βάθος είμαι σεμνή και ταπεινή! ;-) )
      Εγώ πάλι, εννοείται πως το είχα βάρος που δεν τα είχα παρουσιάσει τα δωράκια! Άσε που το δικό σου, το φοράω πολύ συχνά, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να το ξεχάσω!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύυυυυ για όλα, κοριτσάρα μου!!!
      Να είσαι καλά πάντα και να έχετε κι εσείς ένα όμορφο και δημιουργικό Φθινόπωρο! Και καλή σχολική χρονιά!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, αγάπη!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Πού είσαι
    Είναι δυνατόν τόσον καιρό να μην έχεις κάνει ανάρτηση;
    Απίστευτο

    Καλόν χειμώνα

    Καλές δουλειές

    Τα λέμε και στο φβ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Τσα! Σας έκανα έκπληξη!!
      ;-)
      Και στο facebook μια στο τόσο μπαίνω αλλά τουλάχιστον, εκεί σας καμαρώνω όταν σας βλέπω!! :-)
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου Λαμπρινούλα! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Καλά... καιρό είχα να γελάσω τόσο πολύ ειδικά με την!!
    Χίλια μπράβο για τα Φιλανδικά και για την φυσαρμόνικα!!!!
    Και... άκου...μην χαθείς πάλι!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ χαίρομαι αν σε έκανα να γελάσεις, Κική μου!!
      Ειλικρινά!
      Εγώ πάλι, βλέπω τις συνταγές σου και ξερογλείφομαι! χιχι!!
      *Θα προσπαθήσω να μη χαθώ (σύντομα!) ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
      Να είσαι καλά πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Καλό κουράγιο και ευχαριστη σαιζόν
    Πού ήσουν εξαφανισμένη ...μας έλειψες κούκλα

    φιλάκια που σ' αγαπούν ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου!!! Εδώ ήμουν, κορίτσι μου!
      Τριγύριζα στη μπλογκογειτονιά, αλλά αθόρυβα! <3
      Κι εμένα μου έλειψε η επαφή μας, είναι η αλήθεια!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, μάτια μου!
      Να είσαι καλά πάντα και να σε προσέχεις!
      Σε φιλώ πολύυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Πολύ γέλασα με την ανάρτηση σου Γιάννα μου.
    Ιδίως με τα ανέκδοτα.
    Πάρε κι ένα από μένα.
    Παίρνω το βιβλίο ξαπλώνω, σβήνω το φως και το ανοίγω, το βιβλίο, για να διαβάσω.αλλα δεν εφεγγε 🤣🤣
    Για να μη νομίζεις ότι μόνο τα πιτσιρίκια έχουν πάθει με τα κινητά.
    Αυτό έπαθα και με δουλεύουν τα παιδιά μου 😂😂😂😂😂😂😂
    Χαίρομαι που ξαναήρθες κι ελπίζω να μείνεις .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχχαχα!! Τέλειο το προσωπικό σου ανέκδοτο!!
      Τί να σου κάνει κι αυτό το μυαλό, βρε Ρένα μου!
      Έχει μπει η τεχνολογία σε τέτοιο βαθμό στη ζωή μας, που είναι λογικό να την... πατάμε έτσι!! :-D
      Πάντως, αν γέλασες κι εσύ με τα ανέκδοτα, πραγματικά χαίρομαι!
      Πάντα να γελάς, κορίτσι μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω πολλά ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Βρε καλώς τη Γιάννα μας. Πού χάθηκες βρε κορίτσι? Καλή επιστροφή στη μπλογκογειτονιά μας, κοπέλα μου. Φιλανδικά και φυσαρμόνικα online, βρε? Μπράβο σου, χίλια μπράβο. Δεν ήξερα ότι αυτό γίνεται, άσε που δεν πίστευα ότι θα έχει αποτέλεσμα. Έριξα πολύ γέλιο με τα ανέκδοτα, να είσαι καλά, μου έφτιαξες τη μέρα. Και τα δωράκια σου υπέροχα, να τα χαρείς. Πολλά φιλιά, φίλη μου. Καλό Σεπτέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εδώ είμαι, κορίτσι μου γλυκό! Βασικά, εδώ ήμουν τόσους μήνες, απλά ήμουν σε... αθόρυβη λειρουργία! ;-) χιχι!
      Καλέ, ναι! Γίνεται να παρακολουθήσεις μαθήματα online και μάλιστα δωρεάν! Ειδικά στο youtube, μπορείς να βρεις άπειρες επιλογές! Και ψάχνοντας, βρίσκεις και αυτόν τον καθοδηγητή που θα σου κάνει κλικ! Δεν είναι ανάγκη καν να είναι επαγγελματίας στον τομέα του! Μπορεί ένας ερασιτέχνης να έχει τέτοια μεταδοτικότητα, που δεν θα το πιστεύεις! :-)
      Χαίρομαι που γέλασες, μάτια μου! Πάντα να γελάς!!
      Σ' ευχαριστώ πολύυυυυ κ' σου στέλνω τα πιο γλυκά μου ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. tervetuloa!
    Emme menetä sinua
    TYÖLLÄ
    Ε, να μην κουράσω τη μετάφραση...
    Καλώς ήρθες!
    Είσαι τόσο καταπληκτική που μας αποζημιώνεις, όσο και αν απέχεις!
    Καλή συνέχεια στις δραστηριότητές σου,
    Να είσαι πάντα καλά σε ό,τι και αν καταπιάνεσαι!
    Α,,,επειδή δεν ξέρω αν η μετάφραση τα έγραψε σωστά ήθελα να πω :μας έλειψες!!!
    σε αγαπάμε!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Βασικά με καλωσόρισες με την πιο επίσημη λέξη και μετά μου είπες πως δεν σας έλειψα!!! χαχαχαχα! :-D ^_^
      Κορίτσι μου, χαίρομαι που την έκανα τελικά την ανάρτηση και τα ξαναλέμε κι από εδώ!
      Κι επειδή οι βόρειοι λαοί είναι πολύ ψυχροί και δεν λένε "Σ'αγαπώ" για κανέναν λόγο, εγώ θα πάω κόντρα και θα σου στείλω μάλιστα και τα πιο γλυκά και τρυφερά μου ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      Να είσαι καλά πάντα, Βαρβαρούλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Μην τολμήσεις να ξανά απουσιάσεις τόσον καιρό γιατί θα έρθω στη Σύρο να σε βρω ε..... Μας έλειψες πολύυυυυυυ ... οι αναρτήσεις σου είναι η χαρά της ζωής και τις απολαμβάνω και ας μην είναι πεντάλεπτες !!!! Να χαρείς τα δωράκια σου και με χαρά θα περιμένουμε να δούμε τις χειροτεχνίες σου. Α και .. λατρεύω τη φυσαρμόνικα !!!!!!! Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αν είναι να έρθεις Σύρο, δεν κάνω ξανά ανάρτηση!! χαχα!!!
      Θα μείνω εδώ και θα σε περιμένω!!! (Χειμώνα να έρθεις, να έχει απαγορευτικό και να σε κρατήσω εδώ!!!;-) )
      Κι εσείς μου λείψατε, Ράνια μου!
      ***Αλήθεια, είχε μεγαλύτερη διάρκεια η ανάρτηση??? 2 φορές με χρονομέτρησα στα 4,5 λεπτά! (Διαβάζω πολύ γρήγορα είναι η αλήθεια...)
      Ελπίζω σε μελλοντική ανάρτηση, να φιλοτιμηθώ να φτιάξω τις φωτογραφίες με τις χαζομαρούλες που έχω φτιάξει!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και μελωδικά, κορίτσι μου!! Σ' ευχαριστώ πολύυυυ!
      Έχεις την αγάπη μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Γιάννα μου τι μου έκανες τώρα. Απωθημένο μου να μάθω φυσαρμόνικα, αγόρασα μία αλλά γρήγορα εγκατέλειψα, νομίζω πως θα ξανακάνω πάλι μια προσπάθεια (εδώ γελάμε).
    Καλώς όρισες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μουουουου! Καλώς σας βρίσκω!!
      Ναι, ναι! Κάνε μια προσπάθεια με τη φυσαρμόνικα! Σίγουρα αξίζει τον κόπο!
      Κι εγώ για την πλάκα μου την αγόρασα, αλλά τελικά είναι πολλή διασκεδαστική η όλη διαδικασία!! Δοκίμασέ το, σου λέω!! Τσέκαρε τα βιντεάκια του Tomlin πατώντας την εικόνα του ή βρες κάποιον άλλο δάσκαλο που θα βολέψει εσένα η μέθοδός του! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Έεεεελαααα μωρέ εννοείται μας έλειψες! Αν και σε ένιωθα κάπως στο fb, εδώ στην blogογειτονιά μου έλειψες. (και μεταξύ μας, να σου πω κάτι; την κατάλληλη στιγμή επέστρεψες με την mini εμφάνισή σου. Γιατί διαβάζοντας σε δεν ξέρεις πόση δύναμη και θετική σκέψη μου έδωσες, σε αυτή την πολύ άσχημη φάση που περνάω. Ω, ναι ξανά! Χεχεχε!)
    Φιλανδικά εσύ. Εγώ πάλι σταθερή στα Αγγλικά μπας και τα βρούμε λίγο καλύτερα.
    Δημιουργική ήσουν και είσαι οπότε περιμένω να δω τι έχεις δημιουργήσει.
    Να χαρείς τα δωράκια σου, είναι εξάλλου όλα τόσο όμορφα!
    Και που είσαι; μην χαθείς, έχουμε ανάγκη την θετική και δημιουργική σου παρουσία αλλά περισσότερο ως άνθρωπο.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, στο facebook 1-2 φορές τη βδομάδα μπαίνω, αλλά στο instagram νομίζω πως δεν σου έχω λείψει! Εκεί δηλώνω το παρόν! Σε καμαρώνω με τη φωτογραφική σου ματιά και πιστεύω πολύ σε εσένα! <3
      Καταλαβαίνω όμως πώς το εννοείς αυτό με την απουσία μου και την επιστροφή μου στο γειτονιά! Χαίρομαι, αν κατάφερα να σου δώσω λίγη ώθηση να βάλεις στην άκρη έστω και για λίγο την άσκημη φάση που βρίσκεσαι...
      Είσαι δυνατό πλάσμα, αλλά είναι καιρός να σου φερθεί η ζωή όπως σου αξίζει και να σου δώσει απλόχερα όλα όσα σου χρωστάει!
      Θα προσπαθήσω να μη χαθώ σύντομα! ;-)
      Εσύ συνέχισε να κυνηγάς τα όνειρά σου, να προοδεύεις στα Αγγλικά σου και να πίνεις και νεράκι! (Ενημερώνομαι από τα posts σου λέμε!!!) ;-)
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου! Σε φιλώ πολύ και σου στέλνω πολλά κιλά θετικής ενέργειας!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μάτια μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Θα ομολογήσω ακόμη μια φορά ότι σου... έχω αδυναμία! Ήταν το κουσούρι μου στα 35 χρόνια επαγγελματικής καριέρας,διάλλεγα τους πελάτες της χονδρικής μου ανάλογα με το αν με "κέρδιζαν".Γλυκό μου κορίτσι να είσαι καλά και πάντα πρόσχαρη και δημιουργική. Εύχομαι να βρίσκεις έστω τον ελάχιστο χρόνο για μία "εμφάνιση "στο μπλοκοχωριό μας..κάτι σαν επίσκεψη στο πατρικόσπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax, πόσο με συγκίνησες! Να 'ξερες πόσο!
      Αχτιδούλα μου, σου το έχω ξαναπεί και σε πιο προσωπική συζήτηση, αλλά δεν έχω πρόβλημα να το γράψω και δημόσια: Είσαι ένα από τα πλάσματα που, ναι μεν δεν έχω συναντήσει ποτέ από κοντά κι όμως, στην καρδιά μου μια ξεχωριστή θέση είναι ολόδική σου!
      Και να είσαι σίγουρη πως θα προσπαθήσω να επιστρέψω και τον επόμενο μήνα στο... πατρικό σπίτι! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Αγκαλιά και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ να σου κρατάνε παρέα είτε στο σπίτι είτε στο τροχόσπιτο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Καλώς το, το ομορφοκόριτσο. Φυσικά και μας έλειψες. Ελπίζω να ήρθες για να μείνεις.
    Χαίρομαι που είχες πρόοδο στα Φινλανδικά, εύχομαι να φτάσεις εκεί που θες, γιατί φαίνεται πόσο το αγαπάς.
    Εύχομαι επίσης, να συνεχίσεις να σε φροντίζεις και να ξεσπάς δημιουργικά.
    Πολλά γλυκά φιλάκια. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπερό μου πλασματάκι!!! Πολύ σ' ευχαριστώ για όλα τα όμορφα λογάκια σου, Μαρινάκι μου! Και για τις ευχές και για τη θετική σου αύρα και για όλα!
      Μόνο ο κόσμος να μην τελειώσει (γιατί όπως λες κι εσύ "καιρό έχει να τελειώσει!" ;-) ) και θέλω να πιστεύω πως θα τα πούμε και τον επόμενο μήνα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ζουμερά, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Πόσο χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω, αγαπημένο κορίτσι! 😍😍😍 Και κλαίω από τα γέλια! 😂😂😂
    Και ζηλεύω όσα μαθαίνεις! 😈😈😈
    Κι εύχομαι ένα όμορφο φθινόπωρο, έναν καταπληκτικό Σεπτέμβρη! Να πω και καλά Χριστούγεννα ή θα εμφανιστείς ενδιάμεσα; 😉
    Φιλιάααα! 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, Αλεξανδρούλα μου! Μόνο από τα γέλια να κλαις! Το καλύτερο κλάμα! ;-)
      Α, μη ζηλεύεις! Δεν είναι δυνατόν να έχουν όλοι τα ταλέντα μου και τα χαρίσματά μου!:-p χαχαχα!
      Κοίτα, άσε εσύ τις Χριστουγεννιάτικες ευχές σε μια γωνίτσα εδώ, και πολύ-πολύ να τα ξαναπούμε! Ε, ευχές είναι δεν λήγουν! ;-)
      Να 'σαι καλά, ομορφιά μου!
      Σε φιλώ πολύυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Το αγαπημένο μου κοριτσάκι είναι πάντα γελαστό και χαρούμενο! !!!!Κάθε φορά που γράφει γελάμε χαιρόμαστε και θαυμάζουμε για την πρόοδο που έχει κάνει! ! !Γιαυτό το αγαπάμε!!!!
    Πολύ χάρηκα ,εύχομαι καλό και δημιουργικο Φθινόπωρο με υγεία και χαρά!!! !Πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετάξι όνομα και πράγμα είσαι, βρε κορίτσι μου!
      Πάντα μια καλή κουβέντα έχεις και με σκλαβώνουν τα λόγια σου!
      Πολύ χαίρομαι που τα ξαναλέμε και από εδώ, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά πάντα! Σε φιλώ πολύ και σου στέλνω όλη την αγάπη μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Να πω ότι πολύ καλα εκανα που ήρθα Δευτεριατικα..Συριανακι μου ξεροντας οτι θα μου φτιαξεις την μερα...την βδομαδα να μην πω καλύτερα.. χα..χα..να το πω γιατί οχι.. η χαρα πρεπει να λεγεται και να μοιραζεται ματια μου!!
    Αχ τι ωραια χαμογελα μας χαρισρες παλι.. και ναι....μας ελειψεςι να το παραδεχτούμε..μας ελειψε το χιούμορ σου σου..και ο αυτοσαρκασμός σου..χα..χα...εισαι αυτό το παραθυρακι.. που ανοιγει και βλεπεις τα χαμογελα..να σου χαμογελούν απο απεναντι..χα.xa..:D
    απο τα ανεγδοτα .. δεν μπορω να ξεχωρισω με ποιο γελασα πιο πολύ!! θα περιμενουμε και τις δημιουργιες σου.. με το μαλακό ε; να μην βαρεθεις και μας φυγεις!!:)
    Οσο για την φυσρμόνικα με αυτήν με εριξε ο Σμαραγδάκης..χι..χι..πριν αμνυμονευτων χρονων!! λετρεύω τον ηχο της!! να την μαθεις ειναι υπεροχη!!:)
    Να σε καλοσωρισω στα Σουιδικα ντεν ξερω καρντιά μου.. το εκανε για μενα το αδερφι μου η Βαρβαρούλα πιο πανω..:D
    Εγω θα σου ευχηθώ ..οτι μα ότι αγαπας να το κανεις Συριανακι μου..με το καλο να βρισκομαστε να τα λεμε ναι;
    Καλή εβδοαμαδα μικρή μου να περασεις ενα ομορφο φθινόπωρο... με την αγαπη μου φιλακααααααα!! :K <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει: Αν καταφέρω και σου φτιάξω τη διάθεση για όλη την εβδομάδα, θα το πάρω επάνω μου, Ρουλάκι! Να το ξέρεις! ^_^
      χαχα! Εσείς μη βαρεθείτε να βλέπετε τις βλακείες που έφτιαξα, εγώ κάποια στιγμή θα τις ετοιμάσω τις φωτογραφίες μου! ;-)
      Α, τέτοια σου έκανε ο Σμαραγδένιος??? Δεν μας τα είχες πει αυτά, Ρουλάκι!!! <3 Πολύ ρομαντικό και τρυφερό!!! Τέλειο!!!
      Κοίτα, αν με καλωσόριζες στα Σουηδικά, δεν θα σε καταλάβαινα: Εγώ Φινλανδικά μαθαίνω!!! :-D χαχαχα!!
      Καλά να είμαστε όλοι μας, Ρουλάκι μου και θα τα λέμε, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά πάντα, Σμαραγδένια ψυχούλα μου! ΠΑΝΤΑ!
      Σε φιλώ πολύυυυυυυυ-πολύυυυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Για μενα κανει το ίδιο τι Σουηδικα..χα..χα.. τι φιλανδικά..αφου καμια γλωσσα δεν ξερω βρε αγαπη μου..!!! :D :D

      Διαγραφή
    3. Χαχα! Σε πειράζω, κορίτσι μου! ;-)
      Άλλωστε η γλώσσα της αγάπης και της ανθρωπιάς που μιλάς, είναι λίγο πράγμα νομίζεις? Η σπουδαιότερη όλων είναι! Πάνω από έθνη και διχόνοιες!! Παγκόσμια γλώσσα και εσύ την μιλάς άπταιστα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Tervetuloa tyttö suosikki, joka tulee hajottaa hymyjä!

    Επειδή Φινλανδικά δε γνωρίζω και πάω στοίχημα ότι ούτε το google τα μιλάει άπταιστα ελπίζω να μετέφρασε αυτά που του παρήγγειλα και να μην μου έκανε κανένα χουνέρι και βγήκε σαν τίποτις Κινέζικα που γράφουν στα τατουάζ κι εκεί που νομίζει ο άλλος πως έγραψε στον απ' αυτό του, το λαιμό καλέ, που αλλού; καμιά σοφία ανατολική γράφει τη λίστα του σούπερ μάρκετ, ή κάτι άλλο πιο τζούσι. Θου Κύριε!

    Χαίρομαι που σε βλέπω σε κέφια και χαίρομαι που έφτιαξες και τα δικά μας κέφια!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ξέρεις κάτι? Ας κρατήσουμε σκέτο το "tervetuloa" που είναι ο επίσημος τρόπος καλωσορίσματος και ας αφήσουμε τη συνέχεια της πρότασης!
      (Πέραν του ότι όντως το google δεν λέει να μάθει τη γλώσσα, ε, οι Βόρειοι δεν φημίζονται για τη διαχυτικότητά τους! ;-) )
      Αχαχαχα! Τη λίστα για το σούπερ μάρκετ, λεει!!!! Κλαίω! ^_^ ^_^ ^_^
      Μαράκιιιιι, χαίρομαι κι εγώ αν καταφέρνω να σας κάνω να χαρείτε! Αλήθεια!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πολύ σ' ευχαριστώ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Παναγιά μου τι έγραψα??????
      Αν μάθω τι λέει η συνέχεια της πρότασης θα πάθω απανωτά εγκεφαλικά;;;
      Θέλω να ξέρω...θέλω να ξέρω;;; Δεν ξέρω αν θέλω να ξέρω!!!

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχα! Όχι, μη μου αγχώνεσαι! Δεν έβρισες κανέναν! Απλά, αυτά τα κύματα αγάπης και θετικότητας δεν ταιριάζουν στους Βόρειους! Δηλαδή, είτε πολύ κοινωνική και θετική είσαι απέναντί τους, είτε τους προσβάλεις με το χειρότερο τρόπο, δεν θα το εκτιμήσουν! Προτιμούν την απάθεια!
      Να σκεφτείς τη φράση "Rakastan sinua!=Σ'αγαπώ!" δεν τη λένε καν οι γονείς στα παιδιά τους! Τόσο κρυόkwλ0i!Ευτυχώς που είμαστε νότιοι!!! (Και μπορούμε να δίνουμε και τα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μας!) ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Καλώς τη! Αφού βρίσκεις χρόνο και διάθεση για blogging σε βρίσκω μια χαρά.
    Επιτέλους να βρούμε τους ρυθμούς μας.Για μας εδώ στο νησί το καλοκαίρι μας αποσυντονίζει εντελώς.
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου περιμένουμε και τις δικές σου καλλιτεχνίες.
    Διαβάζοντας το 1ο σου ανέκδοτο θυμήθηκα ένα συμβάν του γιού στη σχολή με μια μεγάλη γυναίκα.
    Είχε έρθει η καημένη για να φρεσκάρει τις γνώσεις
    τις στην οδική συμπεριφορά μιας και το δίπλωμα το'χε πάρει πριν 10ετίες και το'χε
    κρυμένο στην ντουλάπα Αποφάσισε μετά από 30χρόνια και αφού έμεινε χήρα να πάρει το τιμόνι στα χέρια της.
    Περνάνε με τον γιο(δάσκαλο)από μια διαστάυρωση όπου βρίσκεται και μια εκκλησία!
    -Τι κάνουμε εδώ Κ.Ειρήνη ρωτάει ο γιός?
    -Τον σταυρό μας Λευτεράκη μου στον Αγ.Νεκτάριο
    Κόκαλο ο Λευτέρης :D :D :D

    Καλά να περνάς Φιλάκια πολλά<3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!!! Μα, δεν θα μπορούσα να μην ξεκινήσω από φινάλε του σχολίου σου!!!
      Ε, μα δίκιο είχε η γυναίκα!!! :-D :-D :-D
      *Ωστόσο, κατά το τέλος Ιουλίου, είχαμε μια εκδήλωση στην πλατεία και νομίζω πως είδα τον Λευτέρη κάπου στο κοινό. Αλλά ντράπηκα να πάω να του μιλήσω! :-)
      Καλά, μη νομίζεις: Γενικά φέτος είμαστε αποσυντονισμένοι! Δεν ευθύνεται το καλοκαίρι μόνο! Ιδέα μου είναι? Ποιος ξέρει? Γι' αυτό είπα να κάνω καμιά ανάρτηση μπας και στρώσει το πράγμα αλλά δεν το βλέπω...
      Πήρε κάπου το μάτι μου στο facebook πριν 1-2 εβδομάδες εξόρμηση με τη βάρκα και έσκασα ένα χαμόγελο μέχρι τ' αφτιά! Λέω "οκ, στο στοιχείο τους!" ;-)
      Να είσαι καλά, Λενιώ μου!
      Σε φιλώ πολύ κ' ελπίζω να συνεχιστεί η καλοκαιρία για να απολαμβάνετε τις θαλασσινές σας βολτούλες!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Επιτελους αναρτηση!!!!αλλα χωρις φωτογραφιες;ουτε απο τις πολλες χειροτεχνιες μα ουτε κ απο το φιδισιο κορμι;
    Ζηλευω....πρεπει να ξεκινησω κ εγω γυμναστικη!!!για χειροτεχνιες δε λεω...σταματημο δεν εχω!
    Περιμενουμε λοιπον με αγωνια τις φωτογραφιες κ αρα συντομα νεα αναρτηση!!!
    Πολλα φιλακια!
    Καλο Φθινοπωρο να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μπερδεύτηκα: Εσύ ποιες φωτογραφίες περιμένεις? Των χειροτεχνιών ή του κορμιού??? ;-)
      Βασικά, φιδίσιο κορμί δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω γιατί είμαι αρκετά μυώδης από τη φύση μου, οπότε ας πάρουμε άλλο πλάσμα ως παράδειγμα! Α, πάντα θεωρούσα τα άλογα πολύ γυμνασμένα! Μπορείς κάλλιστα λοιπόν να με αποκαλείς αλόγα ή φοράδα!!! :-p χαχαχα!
      Λιτσάκι μου γλυκό! Σε θαυμάζω και σε καμαρώνω!
      Συνέχισε ακάθεκτη και εδώ θα είμαι εγώ (όχι απαραίτητα στο blog και το instagram καλό είναι!) να υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου! Καλό Φθινόπωρο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Ωπα
    βρε βρε καλωστην
    σαν τα χιόνια ένα πράμα χαχαχα {αφού γράφεις και για χειμώνα χαχα}
    στην μπλογκογειτονιά μας πρώτα πρώτα
    στο μπλογκ σου ύστερα
    και στο δικό μου μπλογκόσπιτο
    εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς καλά
    χαίρομαι που σε βλέπω και πάλε , ευχαριστώ που πέρασες και που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου
    καλή συνέχεια με τα Φινλανδικά , να χαίρεσαι τα δώρα σου
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μα ναι! Γράφω για χειμώνα, γράφω για Φινλανδία, οπότε μια χαρά ταίριαξες και τα χιόνια εσύ! "Έδεσε το γλυκό" που λέμε! ;-) χιχι!
      Να είσαι καλά, γλυκό μου Δελφινάκι!
      Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι κι από εδώ να είσαι πάντα ευτυχισμένη μαζί με τον αντρούλη σου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Ω Σ ευχαριστώ πολλά Ιωάννα μου
      Φιλούθκια

      Διαγραφή
  24. Καλώς ήρθες στην γειτονιά μας,Γιάννα μου κι ελπίζω αυτήν την φορά να σε βλέπουμε ποιο τακτικά!!! Μου έφτιαξες το κέφι και γέλασα με την καρδιά μου,μια κι είχα πάρα πολύ καιρό να διαβάσω ανέκδοτα,να'σαι καλά!!! Να χαρείς τα δωράκια σου!!!
    Καλό φθινόπωρο να περάσεις γλυκιά μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω, κορίτσι μου!
      Πολύ χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις! Αυτός ήταν και ο σκοπός μου άλλωστε! Τί καλύτερο από το να γελά κανείς με την καρδιά του?! :-)
      Κοίτα, όρκο δεν παίρνω πως θα τα λέμε πολύ συχνά με αναρτήσεις, αλλά πιστεύω πως όσες φορές τα λέμε, θα σας κάνω να γελάτε! (Θα προσπαθώ τουλάχιστον!) ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου! Να είσαι καλά και να περάσεις ένα όμορφο Φθινόπωρο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

  25. Thank you very much for for your great information. It really makes me happy and I am satisfied with the arrangement of your post. You are really a talented person I have ever seen. I will keep following you forever. If you have time you can check this site and give me suggestion.
    Hotel Bedding Supplies


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks for your kind comment!
      I would appreciate it, if you did not spam me though!
      Have a lonely evening!:-)

      Διαγραφή
  26. Βρε καλώς το το πιο χαρούμενο κορίτσι της γειτονιάς μας. Επίτηδες το κάνεις και λείπεις τόσο καιρό για να σε πεθυμήσουμε;;; Κάτσε εδώ και μη το ξανακουνήσεις. Φιλάαααααααααααακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Ε, μα ναι!!!! Με κατάλαβες! Κρύβομαι για να με βρείτε μετά, και να αντηχήσει ο ενθουσιασμός όλων μας στα πέρατα του κόσμου!!! ^_^ xaxa!
      Όρκο δεν παίρνω πως θα μείνω εδώ, αλλά η απειλή σου ομολογώ πως είναι ένα σοβαρό κίνητρο για να το κάνω! ;-)
      Να 'σαι καλά, Χριστινάκι μου! Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάαααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. χαχαχαχα Σε αγαπώ τρελό μου κορίτσι!!!!!!! Υπέροχο post,καταπληκτικά ανέκδοτα (κάποια θα τα δανειστώ να το ξέρεις ;) εντάξει;;;;; χαχαχαχα ) πολύ όμορφα τα δωράκια σου και πολλά πολλά συγχαρητήρια για όλα αυτά που κάνεις!!! Ααααπαπα ...... δεν έχεις καθόλου ενέργεια βρε παιδί μου!!!!!!!! Περιμένω και εγώ να δω χειροτεχνίες!!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου γλυκιά!!! <3
      Πόσο μου έχεις λείψει από το blogging! (Αλλά τουλάχιστον μέσω αυτού σε γνώρισα κ' έτσι δεν παραπονιέμαι!)
      Καλέ, κλέψε ελεύθερα! Να, θα κάνω πως δεν κοιτάω! :-p (Άλλωστε κι εγώ κλεμμένα τα έχω!) χαχα!
      Εν αναμονή επόμενης ανάρτησης με χειροτεχνίες κι εσύ, ε? Καλά, αφού το ζητάει ο... λαός μου, κάτι θα κάνω! ;-)
      Να είσαι καλά, Ευάκι μου! Πάντα! Σε φιλώ πολύυυυυυ και σου στέλνω πολλά κιλά αγάπης!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. πολύ χαριτωμένο το μπλογκ σου! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, πολύ σ' ευχαριστώ!
      Νέο μουτράκι στη γειτονιά και στο σπιτικό μου?
      Τρέχω να σε επισκεφθώ!
      :-)

      Διαγραφή
  29. Τρελοκόριτσο απίθανο!!!Χα χα χα! Άκουσε εκεί ξεκουμπιζεται το καλοκαιρί!!!! Πώς μπορείς πες μου;;;; Εγώ έχω πέσει σε κατάθλιψη... Χαίρομαι για τα μαθήματα φυσαρμόνικας που ξεκίνησες και μπράβο σου που τα βολεύεις όλα στο πρόγραμμά σου!!! Στείλε λίγο θαλασσίνο αεράκι που το χρειάζομαι!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μόνη παραχώρηση που μπορώ να κάνω για το καλοκαίρι, είναι οι ημερομηνίες 17/06 που έχω γενέθλια, 24/06 που γιορτάζω και 14/08 που έχει γενέθλια ο Γιάννης. Αλλά και πάλι, δεν με πολυνοιάζει! Το καλοκαίρι απλά το... ανέχομαι, δεν ήμουν ποτέ φαν! (Δηλώνω ένοχη, κύριε Πρόεδρε!!! ;-) ) χαχα!
      Κοριτσάκι μου, τί αέρα να σου στείλω??? Εδώ γίνεται ο κακός χαμός! Κάτσε να κοπάσουν λίγο τα μποφόρ και θα σου στείλω απλή δροσούλα με την πρώτη ευκαιρία! Δεν είναι για εσένα αυτό το χάλι που επικρατεί εδώ αυτές τις μέρες... Δεν σε έχω για τέτοια εσένα!!! :-)
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου!
      Σε υπέρ-ευχαριστώ για όλα και σου στέλνω άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ γλυκά σαν εσένα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.