❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

ΜΕ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ!



Μη μου πεις πως περίμενες να δεις Χριστουγεννιάτικο στολισμό εδώ μέσα σε κόκκινους και χρυσούς τόνους! Η δική μου Χριστουγεννιάτικη περίοδος λειτουργεί όλον το χρόνο, οπότε αφήνω εσένα τώρα να χαρείς, μιας και πλησιάζουν οι μέρες! (Να σου πω την αλήθεια, εγώ έχω δρομολογήσει τις Χριστουγεννιάτικες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις και είμαι σε πιο... αποκριάτικη διάθεση!) Άλλωστε, και να τον έκανα τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό, θα άλλαζα τα χρώματα αυτά σε μωβ και ασημί! (Όσο και να μου διορθώνει ο blogger το "μωβ" σε "μοβ", αρνούμαι να συμμορφωθώ!)
Αλλά με αυτές τις 2 επιλογές μου στα χρώματα, δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα, τώρα που το σκέφτομαι! Ενώ με χρυσό και κόκκινο? Ναι, μόνο με αυτά τα 2 "χρώματα" μπορείς να κάνεις τα πάντα!


Διαβάζεται πάντα και παντού




Υπάρχουν φορές που θέλεις να προσφέρεις στον διπλανό σου, αλλά δεν ξέρεις τον τρόπο. Μπορεί να μην έχεις την οικονομική δυνατότητα προσφοράς ή τη δεξιότητα σε χειροτεχνίες. Αλλά να έχεις μέσα σου αγάπη! Και να μην ξέρεις πως αυτό από μόνο του αρκεί! Γιατί... πίστεψέ με, αρκεί!

Αν σκέφτηκες πως θα σου μιλήσω για "τις μέρες αγάπης όπου μας αγγίζει λίγο παραπάνω η ανάγκη για βοήθεια στον διπλανό μας" και άλλες τέτοιες φράσεις κλισέ, κοντά έπεσες!
Με τη μόνη διαφορά πως δεν έχω σκοπό να προτρέψω κανέναν να "κάνει το καλό αυτές τις άγιες μέρες" (και να το ξεχάσει μετά!), αλλά πολύ θα ήθελα να ... φυτέψω έναν σπόρο! Έναν κατακόκκινο σπόρο!

Προσωπικά, προέρχομαι από οικογένεια αιμοδοτών, το ίδιο και ο Γιάννης! Από τα σχολικά μου χρόνια ήθελα να αιμοδοτήσω κι εγώ. Περίμενα να έρθει η κατάλληλη ηλικία και μόλις ήρθε, στα 18 μου δηλαδή, πήγα να δώσω αίμα! Με μεγάλη μου χαρά και υπερηφάνεια προτάσσω το χέρι μου, αφού προηγουμένως είχα συμπληρώσει ένα έντυπο με τα στοιχεία μου και τσουπ! εμφανίζεται κ' ο γιατρός! Μου παίρνει αίμα για να τσεκάρει την κατάσταση της υγείας μου και σε λίγη ώρα κοιτάζοντας τα αποτελέσματα με ρωτάει: "Ήσουν κρυωμένη?" "Όχι του λέω!" κοιτάζοντάς τον με ύφος διερευνητικό για να δω πού το πάει! (Σκέφτομαι,  "ό,τι και να είδε στις εξετάσεις, γιατί αποκλείεται να είδε κάτι σχετικό με κρύωμα, κάτι σοβαρό θα είναι!  ε, δε μπορεί, σε νοσοκομείο είμαι, θα με προσέξουν δεν θα με αφήσουν να πάω σαν το σκυλί στ' αμπέλι! Πάνω στο άνθος της ηλικίας μου!" Και ξέρεις τότε εγώ... φυσούσα! Όχι πως τώρα πάω πίσω, κουκλάκι ζωγραφιστό παραμένω, αλλά όπως και να το κάνεις, στα νιάτα μου... ...) "Θα είσαι!" μου λέει ορθά, κοφτά και χαμογελαστά, διακόπτωντάς μου το υπέροχο σενάριο που έφτιαχνα στο μυαλουδάκι μου! Και όντως, από την επόμενη ημέρα ήμουν τάβλα στο κρεβάτι! Με πυρετό και όλα αυτά τα ωραία μες το κατακαλόκαιρο! Οπότε... άκυρη η καλή μου πράξη γι' αυτή τη φορά! Και οι 2-3 επόμενες απόπειρες είναι η αλήθεια πως δεν εστέφθησαν με επιτυχία, ώσπου πριν κάποια χρόνια διαγνώστηκα με ένα αυτοάνοσο νόσημα (μη φοβάστε, δεν πεθαίνω! Μάλλον!) και πολύ απλά... δεν μπορώ να δώσω αίμα!

Και παρόλο που γνωρίζω πως δεν μπορώ να κάνω κάτι για να το αλλάξω αυτό, νομίζω πως πάντα μέσα μου θα με "τρώει"... Δηλαδή, αν ήταν καταλληλότερες οι συγκυρίες τότε και δεν είχα κρυώσει και δεν και δεν, θα μπορούσα να έχω δώσει αίμα 3-4 φορές! Θα μου πεις "και πολύ είναι αυτό?" Φυσικά και είναι πολύ! Κάθε φιάλη είναι πολύτιμη! Προσφέρεις κάτι που, όσο ωμό και να ακούγεται θα το πω, ναι, σου περισσεύει και δεν σπαταλάς ούτε χρήμα, ούτε χρόνο! Η όλη διαδικασία διαρκεί ελάχιστα λεπτά από το χρόνο σου και το αίμα που δίνεις αναπληρώνεται σε λίγες ώρες!

Δεν χρειάζεται να έχεις απολύτως τίποτα πλην μιας χρυσής καρδιάς! Αυτής της καρδιάς που μπορεί να κάνει καλό σε πάρα πολλά άτομα! Κάποια μπορεί να τα ξέρεις, κάποια όχι! Δεν έχει σημασία! Αυτή η πράξη σου θα είναι η υπέρτατη πράξη αγάπης! Και ξέρεις, ε? Η αγάπη δεν είναι αποκλειστικότητα μόνο των γιορτινών ημερών! Μπορείς να ... αγαπάς όλο το χρόνο! 

Δεν ξέρω αν σε έπεισα και δεν ήταν και αυτός ο σκοπός μου άλλωστε! Αν καταφέρω όμως να σε κάνω να ανασύρεις αυτές τις σκέψεις κάποια στιγμή στη ζωή σου, αυτό θα είναι το δικό μου κέρδος και η δική μου ικανοποίηση!

Απλά να θυμάσαι πως μπορείς να κάνεις τα πάντα! Με χρυσό και κόκκινο! Και ξέρω πως μπορείς, γιατί τα διαθέτεις αμφότερα!




Σπέρνωντας αυτό (ελπίζω!) σαν σκέψη,  εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις γιορτές, παρέα με τους αγαπημένους σας! Να είστε καλά και τα γέλια σας να αντηχούν παντού!


*Την παραπάνω φωτογραφία, την τράβηξε ο Γιάννης πέρσι τέτοιες μέρες, επιστρέφοντας σπίτι μετά από εκδήλωση, στην οποία δεν είχα πάει εγώ. Πρόκειται για ένα φωταγωγημένο ιστιοφόρο που ήταν αγκυροβολημένο σε ένα λιμανάκι στη Σύρο και αυτά που μοιάζουν με πεταλουδίτσες, είναι ... τα φώτα του δρόμου! Όχι, δεν έχουμε φώτα-πεταλούδες στους δρόμους μας, απλοί γλόμποι είναι, μόνο που... η λήψη είναι κουνημένη! Κουνημένη η φωτογραφία αλλά... έχει μέσα της κάτι από τη μαγεία των ημερών, δεν νομίζετε?




Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!


87 σχόλια:

  1. Κοίτα σύμπτωση! Φέτος αποφάσισα να μη χρησιμοποιήσω τον κόκκινο - χρυσό στολισμό. Και ένα ξύλινο σπιτάκι που μας είχες φτιάξει το γυρισαμε στη φούξια πλευρά του και είναι μπροστά στο κέντρο του δέντρου. Είδες; Προνοησες για όλες τις αποχρώσεις!
    Πολύ ωραίο το μήνυμα σου για όσους μπορούν να δώσουν αίμα. Ελπίζω το θέμα σου να μην είναι κάτι σοβαρό.
    Πολύ καλός ο φωτογράφος! Εκεί που δεν το περιμένεις βγάζεις τις καλύτερες φωτογραφίες!
    Πολλά σμουτςςςςςςςς!!!!!!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Γιατί, ναι! Οι δημιουργίες μου είναι πάνω απ'όλα...διαχρονικές, τρομάρα μου! ;-)
      Ο φωτογράφος, να σκεφτείς, είχε στεναχωρηθεί επειδή έβγαλε μόνο κουνημένες λήψεις!
      Όσο κρατάμε ρυθμισμένο το θεματάκι μου, όλα καλά! ;-)
      Μια πελώρια αγκαλιά και τις πιο γλυκές ευχές μου για καλές γιορτές, Demακι μου!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ και επαυξάνω για το μήνυμα σου ... Κάποτε που χρειάστηκε έδωσα κι εγώ αίμα, αλλά τώρα πια δεν επιτρέπεται (δεν είμαι βλέπεις πια στο άνθος της ηλικίας μου χαχα). Η φωτό απίθανη !!!!! Καλό μήνα καλή μου και καλές γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σπουδαίο και μόνο που μπόρεσες να δώσεις αίμα κι εκείνη τη φορά, Ράνια μου! Πολύ σπουδαίο!!! <3
      Μα δεν είναι απίθανη η φωτογραφία?!?!?!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' ευχές για όμορφες εορταστικές ημέρες!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλό φωτεινό Δεκέμβρη Γιάννα μου
    Η προτροπή σου βαθιά ανθρώπινη για όσους μπορούν να είναι αιμοδότες
    Η φωτογραφία με την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση υπέροχη
    Είσαι σίγουρη πως δεν είναι πεταλούδες κανονικές;

    Σε φιλώ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Τέλειο θα ήταν να είχαμε πεταλουδένια φωτάκια στους δρόμους μας, αλλά δεν... Είμαστε απλοί και ταπεινοί κάτοικοι... χαχαχα! ;-)
      Να είσαι καλά, Ελενάκι μου! Πάντα!
      Την αγάπη μου και τις ευχές μου μαζί με μπόλικη αγάπη για να σε συντροφεύουν!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Γιάννα μου
    Έδωσες ένα πολύ σημαντικό μήνυμα που σώζει ζωές και μακάρι όσοι μπορούν να γίνονται αιμοδότες.
    Η φωτογραφία υπέροχη...αν μας έβαζες κουίζ δύσκολα θα λέγαμε ότι δεν είναι πραγματικές πεταλούδες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Λενιώ μου: Θα ήταν υπέροχο όσοι μπορούσαν να δώσουν αίμα να γίνονταν αιμοδότες!
      Χιχιχι! Άκρως επιτυχημένη η λήψη του Γιάννη, ε? Και να σκεφτείς πως είχε στεναχωρηθεί που δεν κατάφερε να μου τραβήξει καλό πλάνο! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Καλές γιορτές! Με υγεία!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. bonjour chere amie au coeur d'or!!! le sang est dans les tons de l'époque, du rouge, et du partage, quoi de plus beau que de donner une partie de soi, de notre coeur, de notre sang, de notre joie, si nous ne pouvons pas donner notre sang, il y a heureusement beaucoup de possibilités pour le partage de Noel:)
    la photo est très belle, elle s'associe à la magie de décembre !
    bisous,
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tu es toujours si gentil, mon ami!
      Je suis totalement d'accord avec vous!
      Remplissons nos cœurs d'amour!
      Salutations de la saison, ma chérie!
      Câlins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Πιστή στο πρωτομηνιάτικο σου ραντεβού Γιάννα μου, μας έκανες ένα υπέροχο δώρο ζωής... τη προτροπή να γίνουν αιμοδότες όσοι μπορούν και δεν φοβούνται τη βελόνα! 😱 💉
    Προσωπικά, σοκαρίστηκα όταν δεν με δέχτηκαν και λόγω χαμηλής πίεσης αλλά γιατί χρόνια τώρα κάνω Ομοιοπαθητική! ⁉️
    Αυτό το μωωωωωωωωβ και σε μένα αρέσει, 💎 αλλά τελικά το πραγματικό χρυσό είναι αυτό που αγαπώ, άσε που είμαι αλλεργική στο ασήμι, γεμίζει σπυράκια όλο μου το σώμα! 🌟
    Εύχομαι να έχεις ένα χαμογελαστό γιορτινό μήνα, να προσέχεις τον Γιάννη σου, αλλά πάνω απ΄όλα την Γιάννα! 😊 👫
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και πάντα με αγάπη! 😍 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ομοιοπαθητική ομολογώ πως δεν το γνώριζα, πως αποτελεί λόγω για μη θετική γνωμοδότηση σε θέματα αιμοδοσίας... Η υπόταση από την άλλη, ναι! Είναι λόγος!!! :-)
      Ε, μα έναν χρυσό πλάσμα σαν εσένα, πώς θα μπορούσε να μην αγαπά το χρυσό, ε? Μου λες??? ;-)
      Χεχε! Και την Γιάννα θα προσέχω και τον Γιάννη! ;-)
      Να είσαι καλά, Μαγισσούλα μου! Καλές γιορτές με υγεία και γέλιο!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Καλησπερα Γιάννα μου ..ούτε εγώ δεν στολίζω πολύ με χρυσό δεν με τρελαίνει ιδιαίτερα ...καλό μήνα κορίτσι μου με υγεία ...φιλάκια 💋 💋💋 💕 💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δικιά μου είσαι κι εσύ! ;-)
      Να είσαι καλά, Ειρηνάκι μου!
      Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Καλό μηναααααααα

    Ο Μπαμπας μου και οι θειοι μου ήταν αιμοδότες. Εμένα δεν μου το παίρνουν το αιματάκι μου, σνιφ :(

    Ευχομαι να αρχισε ομορφα ο μήνας σου και να πάει ακόμη καλύτερα!!!

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! "Δεν μου το παίρνουν το αιματάκι μου" λέει! ^_^
      Βρε, ας είσαι γερή και δεν πειράζει!!! Κυλάει το γονίδιο της αιμοδοσίας άλλωστε στην οικογένειά σας!
      Σ' ευχαριστώ, κούκλα μου! Καλές γιορτές να περάσεις!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Τι ομορφη αναρτηση και τι γλυκια προτροπη! Καλο σου μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Καλές γιορτές! Να περάσετε υπέροχα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Να σημειωθεί πως αυτό το αίμα που δίνουμε, μπορούμε να το έχουμε spare σε περίπτωση δική μας ή κάποιου φίλου/συγγενή.

    Ένα τεράστιο ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στο τριδυμολουκουμάκι με τη πιο γλυκιά ψυχούλα.
    Η δε φωτογραφία είναι απλά υπέροχη. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αν μπει κανείς στη διαδικασία να δίνει αίμα, λογικά λίγο θα τον νοιάζει πού θα δοθεί...
      (Με αγχώσε λιγάκι η σκέψη του να έχω καβάτζα αίμα μη τυχόν και μου χρειαστεί...) ;-)
      Α, ρε τριδυμάκι! Love you, ρε! Να σε χαίρομαι, μέρα που είναι! <3
      Μεταφέρω τα καλά σου λογάκια για τη φώτο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

      Διαγραφή
    2. Αν ευχηθώ τώρα καλό μήνα, θα θεωρηθώ προνοητική για τον Γενάρη, ή μπα????
      ;-)
      Καλές γιορτές, ομορφιά μου!
      <3 <3 <3
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  11. Kαλό μήνα, Γιάννα μου. Ο σύζυγος είναι αιμοδότης, εγώ δεν μπορώ να δώσω αίμα γιατί έχω χαμηλό αιματοκρίτη. Πολλά φιλιά και να προσέχεις τον εαυτό σου, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, γνωστό το θέμα του χαμηλού αιματοκρίτη! Ομοιοπαθής πλέον! :-)
      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλές γλυκές ευχές για όμορφες γιορτές, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά! Πολύ σ' ευχαριστώ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Για τον κόκκινο σπόρο Γιάννα μου έχω να σου πω κάτι πολύ σημαντικό !! Μικρούλα ήμουν όταν γέννησα στη Βενεζουέλα την πρώτη μου κόρη !! Από αμέλεια του γιατρού κατά την καισαρική δεν αφαίρεσε όλον τον πλακούντα και η αφεντιά μου με ακατάσχετη αιμορραγία έπεσε σε κώμα καθ΄ότι μάννα μου εκεί δύσκολα μπορούσε να βρεθεί το αίμα 0-. Αυτά ευτυχώς λύθηκαν με τεράστια δυσκολία και έτσι με χαίρεστε εδώ μέσα !!
    Εκτοτε εγώ και το σπάνιο αίμα μου γίναμε αιμοδότες και είναι από τα συγκλονιστικότερα συναισθήματα που νιώθεις μετά !!!!
    Καλό μήνα κορίτσι μου και ναι φτάνει η σπίθα της αγάπης , είναι η μεγαλύτερη προσφορά !!! Σε φιλώ με την αγάπη μου αντάμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο σοκαρίστηκα όταν πρωτοδιάβασα το σχόλιό σου, τόσο σοκαρίστηκα και όταν σου έστειλα μήνυμα και ακριβώς το ίδιο και τώρα που το ξαναδιαβάζω... Αχ, βρε κορίτσι μου... Αχ... <3
      Μόνο συγχαρητήρια σου αξίζουν και γι' αυτή σου την επιλογή και για όλα! Τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο πια!
      Τις πιο τρυφερές μου αγκαλιές και ευχές για καλές γιορτές, κορίτσι μου!
      Να είσαι πάντα καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Μακάρι ο σπόρος σου να φυτευτεί και να ανθίσει. Η αιμοδοσία είναι πολύ σημαντική κυριολεκτικά σώζει ζωές και μακάρι όλοι να αφιέρωναν λίγο απ' τον χρόνο τους και να το έκαναν, γιατί όπως λες δεν κοστίζει, για κάποιους όμως είναι πολύτιμο.
    Συνδιδυμάκι μου Συριανό, εκπληκτική η εικόνα του Γιάννη και ακόμα πιο εκπληκτική η παρότρυνση σου, μέσα από αυτή την ανάρτηση!
    Καλό μήνα με χαμόγελο και τσαχπινιά.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, όπως τα λες, αγαπάκι μου!
      Όσοι μπορούν, μακάρι να αφιέρωναν λίγο-ελάχιστο από τον χρόνο τους!
      Μεταφέρω τα καλά σου λογάκια για την εικόνα στον ... υπεύθυνο! ;-) χιχι!
      Πολύ σ' ευχαριστώ, κοριτσάρα μου! Να είσαι καλά!
      Καλές γιορτές! Να περάσεις σούπερ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Είσαι καλός σπορέας Γιάννα μου!...Είμαι βέβαιη ότι θα καρπίσει ο σπόρος σου γιατί τον έριξες σε γόνιμο έδαφος απ`ότ φαίνεται...
    Όσο για το κουκλάκι ζωγραφιστό..θα συμπλήρωνα ...γλυκό,ζωηρό,τσαχπίνικο και καλόκαρδο!!!.. Φιλάκια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει... Τί γράψω τώρα??? Που με έκανες κατακόκκινη με αυτά που μου έγραψες, ε? Τί να γράψω???
      Σ' ευχαριστώ πάααααρα πολύ!!! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Χρόνια σου πολλά! Καλές γιορτές με υγεία!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα σου εύχομαι Γιάννα μου!!!!!
    Και περαστικά... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ωραιοζήλη μου! Καλές γιορτές!
      Να περάσεις υπέροχα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Πόσο όμορφο μήνυμα Γιάννα μου! Πιστεύω κι εγώ πως ο σπόρος που φυτεψες θα καρπίσει σίγουρα! Καλές γιορτές με υγεία και χαρά φίλη αγαπημένη! Πολλά γλυκά φιλιά!!
    Μαρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε... είμαι καλή κηπουρός, τελικά???!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Μαρινάκι μου!
      Καλές γιορτές με υγεία και πολλή αγάπη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Ο σημαντικότερος (γι' αυτό και ο πιο όμορφος) χρυσοκόκκινος συνδυασμός...❤
    Αιμοδότρια δεν είμαι (μέχρι πρόσφατα εξαιτίας σοβαρής υπότασης και πλέον για άλλους λόγους) κι είναι κάτι το οποίο –παρόλο που δεν θα μπορούσα να τ' αλλάξω–, φέρω βαρέως...

    Ο σπουδαίος, κόκκινος σπόρος σου, να 'ναι πάντα ολάνθιστος, να εμπνέει, να παροτρύνει, να παρακινεί.

    Πολλά πολλά φιλιά, ευχαριστίες για την τόσο ανθρώπινη και ουσιαστική ανάρτηση κι ευχές αγάπης για τις γιορτινές (κι όχι μόνο) μέρες!
    <3 🎄❄ <3


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το "φέρω βαρέως" ήταν και η δική μου ενοχική κατάσταση μέχρι πρόσφατα... Το μόνο που καταφέρνεις όμως τελικά, είναι και να επιβαρύνεις την υγεία σου και η κατάσταση να μην αλλάζει! :-) Να (σε) προσέχεις!
      Σ' ευχαριστώ, κοριτσάρα μου! Να είσαι καλά! Καλές γιορτές με υγεία!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. 10 λεπτά από το χρόνο μας και το κόκκινο χρυσό θα λάμπει μέσα και έξω μας όλο το χρονο😉! Η φώτο του Γιάννη μοιάζει σαν ζωγραφιά!Καλό μήνα γλυκιά μου!!!😚❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί όμορφο αυτό που έγραψες!!! :k
      Κι έτσι θα έχουμε μια έμφυτη λάμψη!!!
      Μεταφέρω άμεσα τα λογάκια σου και στον.. φωτογράφο! ;-)
      Να είσαι καλά, Κική μου! Καλές γιορτές να έχετε!
      (Αν και θα τα λέμε σχεδόν καθημερινά μιας και όλο και κάποιος θα γιορτάζει αυτές τις μέρες! χιχι!)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Eίναι ο πιο ζωτικός σπόρος αυτός που μας έδωσες σήμερα(σήμερα σε διαβάζω) και θα βρεί εύφορο έδαφος σε όσους περάσουν από εδώ και το ξέρεις καλά, πως περνάνε ....
    Ισα που πήγα να σε αντιγράψω για τον χρόνο σου και τσουπ, κατήργησες την κλεψύδρα!
    Κι εμένα το μωβ μου αρέσει με ωμέγα...
    Σου εύχομαι να έχετε φωτεινές όμορφες γιορτές και ναι η αγάπη είναι για όλο τον χρόνο!!!
    Το φωτεινό καραβάκι μοναδικό!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xixxixi! Τη διάβασα την ανάρτησή σου και είδα και την αναφορά σου στο χρόνο που χρησιμοποιώ! ;-)
      Ε, μααααα! Αφού με ω είναι πολύ πιο όμορφο το μωβ!!! ;-)
      Ελπίζω να βρει εύφορο έδαφος το σποράκι μου και να φυτρώσει σε πολλές καρδούλες! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλές γιορτές, Βαρβαρούλα μου! Υγεία και αγάπη για όλους σας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Το κόκκινο το χρυσό το πράσινο και το λευκό έχουν την τιμητική τους
    χαμός γίνεται αλλά είναι πανέμορφα
    βασικα ολα τα χρωματα ειναι πανεμορφα
    φιλακια πολλα


    Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου.
    Και φυσικά Καλές Γιορτές να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-)
      Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
      Καλοτάξιδο και το νέο... παιδί σου! ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Γιάννα μου τόνισες τη σπουδαιότερη σημασία στην προσφορά της εθελοντικής αιμοδοσίας. Είναι κι αυτή ένας από τους σπόρους της αγάπης. Κάπως έτσι όμως βίωσα τη θλίψη, όταν πήγα μια φορά να δώσω αίμα.
    Συμφωνώ με όλα όσα έγραψες για την αγάπη και την προσφορά της. Προσθέτω ακόμα ότι μπορεί να αδυνατούμε να βοηθήσουμε το σώμα, αλλά μπορούμε όμως να βοηθήσουμε την ψυχή. Κι αν ακόμα δεν έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε κάτι σε είδος, μπορούμε όμως ανέξοδα να σωπάσουμε και να ακούσουμε κάποιον που έχει ανάγκη να μας μιλήσει για να συμπονέσουμε ή ακόμα και να συγχωρήσουμε. Και τι πιο όμορφο όλα αυτά να έχουν το σχήμα της σιωπής, που έχει τον ήχο της αγάπης!
    Αχ, γιατί μου χάλασες την ψευδαίσθηση με τον αστερίσκο, πάνω που νόμισα ότι έβλεπα πεταλούδες! χαχα! Πετυχημένη πάντως η φωτο του Γιάννη... και ταιριάζει με τις γιορτές... το κούνημα τυχαίο ήτανε;... ορίστε τώρα, μ' έφαγαν οι ανησυχίες μου(καλά πες το περιέργεια)... για να μάθω δήθεν φωτογραφικά κόλπα!... πςς... που τα βρίσκω ώρες-ώρες ο....(εδώ βάλε ο,τι θες)!
    Πολλά φιλιά και στους δυο σας!
    Καλές γιορτέεες!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Πολύ εύστοχη η παρατήρησή σου!!!
      Μπορούμε και να ακούσουμε τους άλλους και να δώσουμε συγχώρεση! Η βοήθεια στην ψυχή είναι πάντα σημαντική και διόλου ευκαταφρόνητη! ;-) Πολύ καλά έκανες και το ανέφερες!
      Ωωωωω, συγγνώμη που σου χάλασα την ψευδαίσθηση!!! Δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση!!! Να, θα επανορθώσω αμέσως: Αυτά που βλέπεις είναι όντως πεταλούδες! Έτσι είναι τα φώτα μας! Και σε άλλη περιοχή έχουμε φώτα αρκουδάκια και αλλού φώτα δελφινάκια! :-p χαχα!
      Στη Σύρο ζω, όχι στην Ελβετία ή το Μονακό!!! ;-)
      Καλέ, τυχαίο ήταν το κούνημα της κάμερας, αλλά ξέρω πως σε σκοτεινή λήψη, μπορείς να κουνήσεις τη φωτογραφική μηχανή την ώρα που τραβάς φωτογραφία και να "δημιουργήσεις" σχέδια!
      Να είσαι καλά, γλυκιέ μου!
      Την αγάπη μας και τις ευχές μας για όμορφες γιορτές με υγεία και χαμόγελο στα χείλη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Πραγματικά η φωτογραφία είναι μαγική! Κάνει τα φώτα πεταλούδες!

    Θα σου πω κι εγώ τον πόνο μου...ούτε εγώ μπορώ να δώσω αίμα και ήθελα πολύ παρόλο το φόβο μου για κάθε είδους βελόνα..
    Την πρώτη φορά που πήγα να δώσω εκεί γύρω στα 18-19 μου είπαν να το ξεχάσω! Κι από τότε με τρώει, ενώ η αναιμία μου ζει και βασιλεύει όλα αυτά τα χρόνια!

    Γιάννα μου σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν μια photo expert λέει τέτοιες κουβέντες, μάλλον πρέπει να το πάρει επάνω του ο Γιάννης! <3 ;-)
      Και μόνο που έχεις φόβο για βελόνες και παρόλ' αυτά ήθελες να δώσεις αίμα, σου αξίζουν συγχαρητήρια!
      Αχ, αυτή η αναιμία! ΑΧ! Κάτι ξέρω...
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!
      Καλές γιορτές με αγάπη και γλύκα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Τι ωραία ανάρτηση...πραγματικά!
    Ούτε εγώ μπορώ α δώσω αίμα ... με στίγμα ..αποκλείεσαι άμεσα ! :(
    Καλές γιορτές Γιαννάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, η μαμά μου και οι θείες μου είναι με στίγμα... Εγώ την γλίτωσα! ;-)
      Εσύ προσφέρεις με 1002 τρόπους, κοριτσάρα μου, στον διπλανό σου!
      Δεν πειράζει που δεν μπορείς να δώσεις και αίμα!
      Να (σε) προσέχεις, ναι?
      Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα curly artist μου! Καλές γιορτές!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. Είμαι εδώ και χρόνια αιμοδότης, δίνω συστηματικά αίμα 2 ή 3 φορές το χρόνο. Η μία από αυτές είναι πάντοτε μέσα στην εορταστική περίοδο Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς. Είμαι επίσης εγγραμμένη δότης μυελού των οστών.
    Η αιμοδοσία δεν κοστίζει τίποτε σε εμάς, μπορεί όμως να σώσει μια ζωή. Αν λοιπόν κρινόμαστε κατάλληλοι είναι πολύ σημαντικό να προχωράμε, να δίνουμε αίμα και να μην το αμελούμε. Μπράβο σου για την αναφορά και την υπενθύμιση!
    Μπράβο και στο Γιάννη για την Light painting φωτογραφία του! ;-)
    Καλό μήνα και καλές γιορτές με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο, βρε Έλλη μου! Μπράβο!!!
      Είσαι η ανθρωπιά προσωποποιημένη!
      Πόσο υπέροχο πλάσμα είσαι! Καρδιά από χρυσάφι! (Και πριν μου το αναφέρεις αυτό, είχα καταλάβει τί άνθρωπος είσαι άλλωστε!) <3
      Ω, ναι: Μπορεί να ήταν κατά λάθος η κίνηση στον φακό, αλλά light painting είναι! Μα πόσους ταλαντούχους light painters έχω στη ζωή μου, ε???!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Έλλη μου! Καλές γιορτές, κοριτσάρα μου! Υγεία και αγάπη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Αχ αγαπη μου εσύ τρυφερή... οντως η αιμοδοσία ειναι πραξη πολυ μεγαλης προσφορας..γιατί ειναι κατι που δεν μπορεί να το δημιουργησει ο ανθρωπος υπαρχει μονο μέσα μας και ειναι τυχερροί εκεινοι που μπορούν να την κάνουν Συριανακι μου..
    Τον σπορο σου σιγουρα τον έχεις φυτεψει πρωτα στην ψυχουλα σου και κατοπιν σε εκεινους που θελουν να ποτίσουν αυτον το σπόρο και να τον κανουν να βλαστίσει :)
    Να είσαι καλα αγαπημενο μου να προσεχεις τον εαυτο σου και το Γιαννιό σου να μην το κολησεις..μακρυα..μακρυα ναι;)χα..χα.. να του πεις τον θαυμασμο μου για την φωτογραφια του... μπραβο...:D να περνατε ομορφα τα δυο σας φιλακια γιορτινα..:k:k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ρουλάκι μου, ευτυχώς ή δυστυχώς, τα αίμα (έστω και σε πειραματικό στάδιο) κατασκευάζεται και εργαστηριακά... Είναι κρίμα όμως να μπορεί κάποιος να δώσει αίμα και απλά να μην ενδιαφέρεται να το κάνει...
      Ελπίζω να βλαστίσει το σποράκι και τότε να δεις ..."παραγωγή" που θα έχει ο κόσμος! χιχι!
      Να είσαι καλά, Ρουλάκι μου! Πολύ σ' ευχαριστούμε και οι 2!
      Καλές γιορτές σε όλους σας, Σμαραγδένια ψυχούλα μου! Υγεία να έχετε!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Δε ξέρω αν έριξες σπόρο, πάντως εμένα μου θύμησες πόσο σημαντικό είναι να δίνεις κάτι που δεν κοστίζει τίποτα προκειμένου να σώσεις μία ζωή.. Έχω δώσει μυελό των οστών και σκέφτομαι πολλές φορές ποια θα ήταν η κατάληξη αν δεν ταίριαζα..
    Εγώ πάλι στα νιάτα μου ήμουν ψηλή για την ηλικία μου.. :D μετά ψήλωσαν οι άλλοι, εγώ παρέμεινα στους ίδιους πόντους και έτσι η αδερφή μου με φωνάζει κοντή σαν άλλη Θεοπούλα!! χαχαχαχα
    Εγώ στην αρχή νόμιζα ότι η φωτογραφία είναι 'δέντρο', μετά πρόσεξα (όταν είπες για τις πεταλούδες) ότι τα κάτω λαμπάκια είναι λίγο πιο πάνω και μοιάζει καραβάκι. Είδες άμα είσαι καλλιτέχνης?? Η φαντασία σου οργιάζει!!! :P
    Να περάσετε υπέροχα αυτές τις γιορτές Γιάννα μου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ρε καλλιτέχνη!!! Πολύ γέλασα με το σχόλιό σου! Και συγκινήθηκα κιόλας!
      Μια χαρά ύψος έχεις! Οτιδήποτε είναι ψηλότερο από ένα 20κιλο σακί γύψο, θεωρείται πανύψηλο! αχαχαχαχχα!!! :-p
      Είναι υπέροχο που ήσουν συμβατός δότης μυελού των οστών! Στον τομέα αυτόν, είμαστε ακόμη πιο πίσω ως λαός... Ανενημέρωτοι τελείως... ΚΡΊΜΑ...
      Άσε τη φαντασία σου ελεύθερη, αγάπη μου! Ποιος να σε βάλει σε καλούπι εσένα? Και γιατί να σε βάλει? Τί είσαι? Γύψος είσαι??? (Ας με χαστουκίσει κάποιος να σκάσω επιτέλους!!!) ;-)
      Την αγάπη μου, παλαβιάρα μου! Καλές γιορτές με χειμωνιάτικο σκηνικό, ε?
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. nous avons un férié demain :)
    alors bon weekend prolongé !!!
    bisous
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci beaucoup, Angie!
      Joyeux Noël, mon ami!
      J'espère que la nouvelle année sera incroyable!
      Câlins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Καλώς σας βρήκα...Χαίρομαι πολύ που είμαι ξανά στη μπλογκογειτονιά μας...Αν σας αρέσει η παγκόσμια μυθολογία θα χαρώ πολύ να σας δω στο ταπεινό μου μπλογκοσπιτάκι. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Θα σε επισκεφθώ το συντομότερο, Δελφινάκι μου!
      Καλές γιορτές να έχετε, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Έχεις αυτό το σπάνιο ταλέντο να λες σοβαρά πράγματα για τον εαυτό σου και όχι μόνο με μια διάθεση χαμόγελου και αλήθινής χαράς. Το άρθρο σου είναι Χριστούγεννα, είναι αγάπη!!!!!
    Και δεν χρειάζεται να είσαι αιμοδότες άνθρωποι σαςν κι εσένα για να χαρίζουν ζωή. Αν δεν μπορεί να γίνει με το αίμα μπρορεί αλλιώς... και το κάνεις πράξη!
    Να είσαι γερή και δυνατή πάντα!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς με τα λόγια σου! Πολύ!
      Ειλικρινά, σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου!
      Ελπίζω κι εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
      Καλές γιορτές, Margo μου, με υγεία και αγάπη!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. ένα σωρό λάθη είχα στο σχόλιό μου. Παράβλεψε σε παρακαλώ.. η βιασύνη είναι κακό πράγμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα! Να τολμήσω να σχολιάσω εγώ λάθη άλλων??? Να ξερες μόνο τί λάθη έχω κάνει εγώ σε σχόλια!!! Απορώ γιατί δεν έχω μπει ακόμη στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες?!
      ;-) <3

      Διαγραφή
  31. Γιάννα μου η πρόθεση μετράει.Δεν είσαι η μόνη.Ο συζυγος για 10ετίες ήταν αιμοδότης τακτικός κάθε 2-3μήνες έδινε αίμα για όλους ώσπου χτύπησε ο διαβήτης.Τώρα συνηδητοποιήσαμε ότι κανείς στην οικογένεια δεν μπορεί να δώσει.Ο καθένας έχει και κάτι που τον καθιστά αδύνατο.Κρίμα που δεν μπορεί να συνεχίσει κανείς την παράδοση.
    Πράγματι είναι η πιο μεγάλη πράξη αγάπης για τον συνάθρωπό σου.


    Καλές γιορτές να'χεις με τους αγαπημένους σου.:)

    Φιλάκια πολλά :k :k :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Ελενάκι μου, πολύ κρίμα...
      Τουλάχιστον ήταν υπέροχο που μπόρεσε ο Γιώργος σου για τόσα χρόνια να βοηθάει όσους είχαν ανάγκη από αίμα!
      Να προσέχετε τους εαυτούς σας, κορίτσι μου! Είστε υπέροχοι!
      (Και ταλαντούχοι! Διάβασα την ανάρτησή σου με τα... συγγραφικά σας κατορθώματα!!! 1000 μπράβο!) :-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ!
      Καλές γιορτές, κούκλα μου! Υγεία και χαρά στην όμορφη οικογένεια σου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά να περνάτε όμορφα τις γιορτές με υγεία, χαρά και αγάπη πολλή! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά!
      Υγεία για όλους μας, μάτια μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  33. χρόνια πολλά, καλή χρονιά

    χρόνια πολλά για την γιορτή σου, με χρυσό πάντα... και φλογερό... κόκκινο

    πολλά φιλιά Γιάννα μου.. να τον χαίρεσαι να σε χαίρεται... να χαίρεστε... :) = χαμόγελο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καληνύχτα Συριανή μου... καλά να είστε... σε βλέπω... (στο φεις... )

      <3 = καρδιά

      Διαγραφή
    2. Αγάπη μου γλυκιά εσύ!!! Πάντα με τον καλό σου λόγο!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Χιχι! Λίγο μπαίνω στο facebook, αλλά χαίρομαι που σε βλέπω κι εγώ εκεί!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Καλή χρονιά με υγεία ευτυχία και περισσότερα χαμόγελα κοριτσακι μου γλυκό!
    Καλα εεε τι φωτογραφος που ειναι ο Γιάννης!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα τρέχουν τα σάλια μου από τις φωτογραφίες με τις σαλάτες που ανέβασες χθες στο instagram!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Καλή Χρονιά εύχομαι με όλη μου τη καρδιά!
    Και χρόνια πολλά επίσης για τις ονομαστικές σας γιορτές!
    Να ζήσετε, να έχετε υγεία, χαρά και πολύ αγάπη γύρω σας!
    Πολλά ΑΦιλάκια σας στέλνω, αναμένοντας να σας διαβάσουμε πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου!!!!
      Πολλά κιλά αγάπης σου στέλνω και άααααπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      Να είμαστε καλά όλοι, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Καλή χρονιά να πω;;
    Καλή χρονιά, χαμόγελο, υγεία, αγάπη και ότι ποθείτε από καρδιάς!!

    Σε περιμένω με το δεξί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είπες καλή χρονιά, εγώ τί να πω????
      Καλή σεζόν, αγαπάκι μου!!!
      Love you!!!
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  37. XΡΙΣΤΌΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Ειπες, που και που θα τα λέμε!
    ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ?
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις παράπονο, εκτός από το facebook που τα λέμε, μόλις έκανα ανάρτηση! Τί κι αν πέρασαν τόσοι μήνες??? ;-)
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  38. Wall article you have published . Thank you for your good content shared .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.