❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Η ΜΕΘΟΔΙΚΟΤΗΤΑ... ΑΛΛΙΩΣ!!!


Για να πετύχουμε τους στόχους μας, συνήθως ακολουθούμε μια μέθοδο. Μία βήμα-βήμα διαδρομή κι έναν προγραμματισμό, που μας οδηγεί στο καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα εκείνου που είχαμε αρχικά ορίσει ως "θέλω" μας. Ένα αποτέλεσμα όσο το δυνατόν αρτιότερο και με τα ελάχιστα δυνατά ψεγάδια. Η μεθοδολογία του καθενός διαφέρει αλλά η ουσία παραμένει ίδια: η επίτευξη του στόχου! Και είναι υπέροχο το να θέτεις νέους στόχους, να θέλεις να γίνεσαι διαρκώς καλύτερος και να σημειώνεις πρόοδο!
Τί γίνεται όμως όταν παγιδεύεσαι στο να θέλεις να είναι άρτιο το αποτέλεσμα και μάλιστα αυτό να σου γίνεται κι εμμονή? Και το αποκορύφωμα: Πώς μπορείς να είσαι σίγουρος α) πως το τελικό αποτέλεσμα είναι όντως άρτιο και β) πως το ίδιο το αποτέλεσμα ήθελε να είναι άρτιο και δεν προτιμούσε να παραμείνει ατελές???

Η ανάρτηση που ακολουθεί, δεν είναι τόσο... "Αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι"(!), όσο ίσως να φάνηκε μέχρι εδώ! Είμαι η Γιάννα και είμαι καλά!


Διαβάζεται: όταν έχεις αμφιβολίες




Αυτές οι σκέψεις λοιπόν, περνούσαν από το μυαλό μου εδώ και χρόνια, αλλά όντας εγκλωβισμένη σε αυτό το "άρτιο" αποτέλεσμα, κατέληγα μονίμως σε μια δυσαρέσκεια με ό,τι χειροτεχνία κι αν καταπιανόμουν. Γιατί ναι: Αν δεν το κατάλαβες, στις χειροτεχνίες που έφτιαχνα και ποτέ δεν μου άρεσαν αναφερόμουν! Και όλο αυτό το "μα έτσι όπως είναι δεν μπορώ να το παρουσιάσω/στολίσω/χαρίσω" με έκανε να δυσανασχετώ. Και να έχω κόμπλεξ. Πάντα κάτι έπρεπε να συμπληρωθεί. Πάντα κάτι έπρεπε να αλλάξει. Πάντα κάτι έπρεπε να διορθωθεί. Γιατί αυτό είναι το "σωστό"! Και το ωραίο της υπόθεσης είναι, πως όταν έλεγαν άλλοι για τα έργα τους τα ίδια πράγματα, εγώ ωρυόμουν (και το πίστευα!) πως στην τέχνη πρέπει να αφεθείς ελεύθερος και να μην μπεις σε καλούπια και να διασκεδάσεις πάνω απ'όλα τη διαδικασία γιατί είναι μια εξαιρετική ψυχοθεραπεία. Αλλά αυτά τα λέμε μόνο στους άλλους! Για τον εαυτό μας δεν ισχύει! Σε εμάς ξεσπάμε όλη την αυστηρότητα που έχουμε!  Όλοι όσοι έχετε κάτι από εμένα, από την πιο μικρή καρτούλα ή το πιο μικρό χειροποίητο πραγματάκι, να ξέρετε πως δυστυχώς, μαζί έχετε κι από ένα κομμάτι αυτής της μόνιμης απογοήτευσής μου, επειδή το αποτέλεσμα δεν κατάφερε να αγγίξει τα "άρτια θέλω" μου! Αυτά τότε όμως!

Πριν καιρό, σε μια ηλεκτρονική κορνίζα που βρήκαμε αδέσποτη(!) και δεν λειτουργούσε, κόλλησα ένα αυτοσχέδιο αυτοκόλλητο με βουνά, μια σιέλ λίμνη και πορτοκαλί λουλούδια. Όταν είδα το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς δεύτερη σκέψη, έσκισα  το χαρτί! Δεν μου άρεσε καθόλου! Και έφτιαξα άλλο αυτοκόλλητο, με παρόμοια θεματολογία σε πιο λιλά αποχρώσεις. Και το κράτησα έτσι. Γιατί για εμένα -εκείνη τη χρονική στιγμή- αυτό ήταν το... αρτιότερο δυνατόν! Και χαμογέλασα! (Και ο Γιάννης έκανε το σταυρό του αναφωνώντας "Πώς το 'παθες και σου αρέσει?") Όμως δεν ήταν η αλλαγή στο αυτοκόλλητο που με έκανε να χαμογελάσω, αλλά οι ατέλειες που έβλεπα στην δεύτερη αυτή τελική μορφή! Και ως δια μαγείας, δεν με ενδιέφεραν! Δεν ξέρω πως έγινε, αλλά απλά τις έβλεπα και χαμογελούσα! Θα μπορούσα να στρώσω λίγο καλύτερα την κόλλα και παρόλο που είχα χρόνο, δεν το έκανα! (Επίσης, θα μπορούσα σήμερα να φτιάξω καλύτερα τις φωτογραφίες γιατί για να χωρέσει έτσι όπως ήθελα στο κολλάζ, αλλού φαίνεται τετράγωνη, αλλού μακρόστενη! Το ορκίζομαι: Είναι η ίδια! ;-) )

Κάτι παρόμοιο συνέβη και με ορισμένα πήλινα δοχεία και ένα γυάλινο τασάκι (που επίσης βρήκαμε αδέσποτα!) Ήθελα να τα βάψω, να κάνω ντεκουπάζ, να δοκιμάζω πώς θα μπορέσω να ενσωματώσω και διάφορα μέταλλα επάνω τους... Στο ανάποδο ντεκουπάζ του τασακίου(!) τα ψιλοκατάφερα είναι η αλήθεια, στα πήλινα δοχεία όμως είναι εμφανέστατη η έλλειψη σκιάσεων κ΄ σωστής ενσωμάτωσης μοτίβου. Δεν θέλω να το κάνω όμως ούτε καν τώρα! Ίσως κάποια στιγμή να μου φωνάξουν (ακούω φωνέεες!) πως είναι έτοιμα να πάνε ένα βήμα παρακάτω, ίσως δωριστούν και ο νέος ιδιοκτήτης να τους φερθεί καλύτερα, ίσως πάλι να μην έρθει ποτέ η ώρα τους! Ποιος ξέρει? Το θέμα είναι πως αν δεν είχα ξεπεράσει το κόμπλεξ μου, δεν θα έδειχνα τίποτα από αυτά! 


Ούτε καν το ημερολόγιο που ακολουθεί! Επέλεξα να μην αλλάξω το χαρτί ενώ είδα πως μου είχε τσαλακωθεί και στο περίγραμμα που έφτιαξα .... η γραμμή δεν είναι ίσια! Ψυχαναγκαστικοί όλου του κόσμου ενωθείτε! (Αλλά να θυμάστε, ήμουν μία από εσάς! Μην στρέφεστε εναντίον μου!)


Κατάφερα όμως να το ταιριάξω με ένα διακοσμητικό στο οποίο  είχα φτιάξει μία εξίσου στραβή γραμμή! Όσο για τα ζουμπούλια (ή υακίνθους) που κατασκεύασα από χαρτί... χμμ... Συμπαθητικά αλλά έχουμε μέλλον ακόμα! Η επανάληψη φέρνει την εμπειρία και ίσως και καλύτερα αποτελέσματα!
Και όντως, την επόμενη φορά που επιχείρησα να φτιάξω τα χάρτινα λουλουδάκια, το αποτέλεσμα μου έφερε μεγαλύτερο χαμόγελο! Σαφέστατα και εξακολουθούσα να βλέπω ατέλειες αλλά πλέον έβλεπα κυρίως χαμόγελα! Όπως του κοριτσιού που πλέον το έχει! Και εμένα αυτό μου αρκεί! 


Και κάτι τελευταίο: Ήθελα πριν αρκετούς μήνες να φτιάξω κολοκύθες από πηλό. Προσπάθησα, αλλά στο τέλος, όσο και να κοιτούσα τη δημιουργία μου, από όποια οπτική γωνία και να την παρατηρούσα, δεν έβλεπα κολοκύθες αλλά... σκόρδα! Πήρα την απόφαση να τα βάψω αλλά και πάλι σαν... σκόρδα μεταμφιεσμένα σε κολοκύθες ήταν τα δύσμοιρα! Ώσπου πήρα την απόφαση να τα χρησιμοποιήσω μαζί με ό,τι υλικό είχα διαθέσιμο εκείνη την ώρα μπροστά μου! Δεν ήξερα τί ήθελα να φτιάξω! Τα ίδια τα υλικά με οδήγησαν! Κληματόβεργες, κουκουναράκια, ύφασμα, κορδέλα, πορτοκαλί βοτσαλάκια και 2 διακοσμητικά κλαδάκια από μπομπονιέρες! Και έτοιμο το φθινοπωρινό στεφανάκι καλωσορίσματος για το σπίτι! Τέλειο? Σίγουρα όχι! Με έκανε να χαμογελάσω? Εννοείται πως ναι! Και αυτό είναι τελικά αυτό που αξίζει! Είναι λυτρωτικό να απενοχοποιείς ό,τι σε βαραίνει! Και μπορεί σαν συμβουλή να τη λέμε εύκολα, στην πράξη όμως, για εμένα τουλάχιστον, ήταν ζόρικο!




Εννοείται πως αυτό ισχύει σε πάαααρα πολλούς τομείς της ζωή μας. Μπορούμε στη θέση των χειροτεχνιών να θέσουμε και τον ίδιο μας τον εαυτό. Ίσως να υπάρχουν φορές που λέμε "Αν κάνω αυτό", "Εάν καταφέρω εκείνο", "Όταν πετύχω το άλλο", "τότε θα είναι όλα τέλεια και θα αποδείξω πόσο αξίζω!" ΌΧΙ! Αυτό είναι λάθος! Και τώρα αξίζεις! Αγάπησε τώρα τον εαυτό σου και μαζί και όλες τις προσπάθειες που κάνεις! Μην περιμένεις να φερθείς όμορφα στον εαυτό σου αύριο που θα είναι καλύτερα τα πράγματα! Τώρα αγάπησέ τον, που έχει τις ατέλειές του και βοήθησέ τον κάθε μέρα να γίνεται καλύτερος! Μην ξεχνάς να σε αγαπάς! Απλά αυτό!




Πριν κλείσω, δεν θα μπορούσα να αφήσω εκτός ανάρτησης το περιεχόμενο ενός πακέτου που ήρθε στα χέρια μου πριν από ελάχιστες ώρες! Δωράκι από την υπέροχη τρελογιαγιά Βαρβάρα! Γουστόζικο, αρωματικό, χαρούμενο, μα πάνω απ' όλα γεμάτο αγάπη! Ευχαριστώ τόσο πολύ!





Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
Ή...
Να (σας) προσέχετε, να (σας) αγαπάτε και να γελάτε! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!






45 σχόλια:

  1. Καλέ μην τρελαίνεσαι και μην ψυχαναγκάζεσαι, μια χαρά είναι οι χειροτεχνίες σου και στο κάτω κάτω κάθε έργο έχει τη σφραγίδα μας και γούστο μας και καπέλο μας !!!!!! Και οι κολοκύθες σου μιά χαρά είναι και το στεφανάκι σου επίσης.Τα δε ζουμπούλια σου απίθανα και τα κεραμικά σου επίσης !!!!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου και να είσαι καλά και να αγαπάς τα έργα σου !!!!! Φιλάκια πολλά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, καλέ! Μια χαρά είμαι τώρα! (Όταν ξανακυλήσω στη γκρινιαροφάση μου, σίγουρα πάντως θα ανατρέξω στα σχόλια αυτής της ανάρτησης! χιχι!)
      ;-)
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου Ράνια! Είσαι πλάσμα σπουδαίο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλή εβδομάδα να έχεις!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα αγαπημένο μου Συριανό κορίτσι
    ΠΟλύ χαίρομαι που διαβαζω ξανά αναρτησεις σου
    Ωραίο θέμα και επίσης πολύ ωραίες φωτογραφίες και έργα
    Προσωπικά, ανήκω στην αντίπερα όχθη και για αυτό δεν ασχολούμαι με χειροτεχνίες
    χαχαχα
    δεν μπορώ, δεν εχω υπομονη αλλα εκτους αυτου με τα χερια μου δεν μπορω ουτε μια ισια γραμμη να ζωγραφισω, θα κανω πχ κοσμηματα; μου φαινεται πολυ δυσκολο αλλα και άλλο τόσο θαυμαστό

    να δημιουργεις αγαπημενη μου
    φιλακια πολλα

    και να χαρεις ολα τα υπεροχα δωρακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Κική μου! Μα αυτό είναι το νόημα, κορίτσι μου: να φτιάξεις κάτι και ακόμα κι αν δεν σου αρέσει, να σου πεις "μπράβο" για την προσπάθεια και την επόμενη φορά να προσπαθήσεις να ξεπεράσεις τον εαυτό σου!
      Το μόνο που δέχομαι ως "δικαιολογία" από εσένα, είναι πως αφιερώνεσαι στο συγγραφικό σου ταλέντο και δεν σου μένει χρόνος για χειροτεχνίες!!! ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστώ, Κική μου! Να 'σαι καλά!
      Σε φιλώ πολύυυυυ! ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Θα σε μαλώσω μια χαρά δημιουργείς.....
    Τα ζουμπούλια σαν αληθινά μας στέλνουν τ' αρώματά του

    Φιλάκι που σ' αγαπά πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχή μου όμορφη εσύυυ!!!
      Πάντα με τα γλυκά σου λόγια!
      Σ' ευχαριστώ, Ελενάκι μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Το προσέχω σαν τα μάτια μου το φιλάκι!! ;-)
      Καλή εβδομάδα να έχεις! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μες τη γλύκα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Συριανάκι μου, δημιουργικό μου κορίτσι! Τι όμορφα έχεις κάνει! Πόσο σε καμάρωσα!
    Μπράβο σου! Μην τρελαίνεσαι. Το τέλειο δεν υπάρχει. Τέλεια, δεν είμαι καν εγώ!
    Σημασία έχει, ότι τιμάς την δημιουργικότητα σου και την εκφράζεις μέσα από τις χειροτεχνίες σου.
    Να χαμογελάς πάντα (και κοιτώντας όσα φτιάχνεις και γενικότερα!)
    Ματς μουτς και καλή Παρασκευή!
    ΥΓ: Πόσο χαίρομαι που έχεις επιστρέψει. Μη μας ξαναφύγεις. Σε αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τέλεια, δεν είμαι καν εγώ!" λέει! Σ' αγαπώ, ρεεεεε! ^_^
      χαχα!
      Μαρινάκι μου, σ' ευχαριστώ για το κουράγιο και για τις ευχές!
      ***Δεν ξέρω πόσο θα μείνω στη γειτονιά, ελπίζω πάντως να περάσουμε όμορφα όσο καιρό τριγυρίζω εδώ! :-)
      Να 'σαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις! ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Πόσο, μα πόσο σε νιώθω! Σε ορισμένους τομείς είμαι τελειομανής και δεν είμαι καθόλου περήφανη για αυτό.
    Και το πιστεύω κι εγώ ότι σημασία έχει να δημιουργήσεις, να εκφραστείς, να μοιραστείς, μαλώνω όσους ψάχνουν το τέλειο, αλλά εμένα με μαλώνω όταν δεν το ψάχνω!!! Νιώθω όλα όσα γράφεις!
    Μια φορά που με είχε πιάσει μια... κρίση τελειομανίας - ψυχαναγκασμού κι αντέγραφα ένα ολόκληρο τετράδιο του σχολείου, οι γονείς μου μου ανακοίνωσαν πως πάνε για εξερεύνηση στο δάσος. Εννοείται πως τους μίσησα! Που με εγκατέληψαν μια τέτοια δύσκολη στιγμή. Γύρισαν μες στην καλή χαρά και διηγούνταν τι είχαν ανακαλύψει. Με έπιασε ένα παράπονο... "Είδες τις έχασες για να καταφέρεις κάτι που δεν υπάρχει;" μου είπαν κι από τότε, όταν υποψιάζομαι πως το παρακάνω, αναρωτιέμαι τι χάνω και χαλαρώνω!
    Επίσης υποψιάζομαι ότι έγραψα ένα καθόλου τέλειο σεντόνι. Αφήνω καλημέρες και φιλιά και πάω να αυτομαστιγωθώ! 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ωραιότερο σεντόνι -σιγά το σεντόνι-, αγάπη μου! Και το ωραιότερο παράδειγμα, επίσης! ;-)
      Πόσο εύστοχο!!! Το θέμα είναι να τα εφαρμόζουμε και στον εαυτό μας! Γιατί είμαστε (ή ήμαστε!) τόσο αυστηροί με τον εαυτό μας???
      Αλεξανδρούλα μου, νομίζω πως έχουμε αλληλοκαλυφθεί! ;-) χιχι!
      Να 'σαι καλά, ομορφιά μου!
      Σε φιλώ πολύυυυ και σου στέλνω τις πιο πολύχρωμες ευχές μου για μια όμορφη εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Μου άφησε πολλά χαμόγελα η ανάρτησή σου, λουκουμάκι μου (επιτέλους, τα ξαναλέμε, βρε συ!). Θέλω να δηλώσω πως α) εγώ, που έχω δωράκια σου, τα βλέπω μια χαρά (αλήθεια!) και β) πολύ χαίρομαι που έγινε αυτό το κλικ μέσα σου (γιατί από μέσα μας ξεκινούν και "ξεσπούν" σε διάφορα!). Είναι πολύ λυτρωτικό! Κι ίσως, με απαλλαγή αυτού του μόνιμου άγχους και του αυτο-σαμποτάζ, να βγαίνουν πραγματικά καλύτερα, καθώς έτσι υπάρχει η αληθινή ελευθερία δημιουργίας κι έκφρασης. Πολύ χάρηκα το κείμενό σου, να ξέρεις. Να γράφεις πιο συχνά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμαζονίτσα μουουουου!!! Δεν είναι και πολλές οι φορές που blog-o-συγχρονιζόμαστε, αλλά όταν το καταφέρνουμε, πολύ μας χαίρομαι! :k
      Για το "α" που έγραψες με κάνεις πολύ χαρούμενη γιατί όντως χαιρόμουν όταν σκεφτόμουν πού θα στείλω το κάθε τί και όσο για το "β" σου, I couldn't agree more, που λέμε και στο χωριό μου! Όλα από εμάς ξεκινάνε, γενικότερα! ;-)
      Να είσαι καλά, μικρό και υπέροχό μου πλάσμα! Σε υπέρ-ευχαριστώ για όλα!
      Αγκαλιά μεγάλη και ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα σαν εσένα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Ως ψιλο-ψυχαναγκαστική (ωχ) και τελειομανής (άουτς) καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς! Δεν έχω πετάξει πολλές φορές δημιουργία μου επειδή δεν με ικανοποίησε, να σου πω την αλήθεια, όμως έχω κάτσει, έχω βγάλει τα μάτια μου και έχω θολώσει/αλληθωρίσει για να βγει η δημιουργία μου όπως τη φαντάστηκα και την ήθελα... έτσι ώστε να ΜΗΝ αναγκαστώ να την πετάξω.
    Άγχος πάντως δεν έχω επειδή (μου) θέτω υψηλά στάνταρ. Άγχος αντίθετα έχω αν δεν θέσω υψηλά στάνταρ! Η τσαπατσουλιά με σκοτώνει γιατί δεν είναι κάτι που με εκφράζει. Κι αφού ο στόχος είναι να εκφραστώ, με τσαπατσουλιά ΔΕΝ γίνεται! Είμαι καλά, γιατρέ μου; (μάλλον όχι...)
    Στις δικές σου δημιουργίες δεν βρήκα κανένα ψεγάδι. (Πχ, εγώ είδα κολοκύθες! Τι σκόρδα, καλέέε;) Μου άρεσαν όλες πολύ-πολύ.
    Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Καλέ, κοιτάξτε ένα ατάλαντο πλάσμα που τολμάει να μιλάει!
      Πού? Σε χειροτεχνίες? Σε φωτογραφίες? Πουθενά! Σε όλα χάλια τα πηγαίνει! Σκέψου να μην είχε και υψηλά στάνταρ! Άσε μας, κουκλίτσα μου! Εσύ είσαι όντως του γιατρού!!! ;-)
      Ψεγάδι σε κάτι δικό σου δεν έχω δει, οπότε... Μόνα, για φρόντισε αγάπη μου να την τρέξεις στους καλύτερους γιατρούς! Κρίμα είναι, νέα κοπέλα... :-p
      Να 'σαι καλά, Έλλη μου! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, χωρίς ίχνος ψυχαναγκασμού! ;-)
      Καλή εβδομάδααααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Φιλοσοφε μου, ωραία που τα λες!
    Ανησύχησα λίγο στην αρχή που είδα ανάρτηση σου πριν περάσει καλά-καλά ένας μήνας από την προηγούμενη. Μετά βλέπω και το σοβαρό φιλοσοφημενο ύφος και λέω το κορίτσι μου κάτι έπαθε, αλλά τελικά αυτό που έγινε είναι τρελή δημιουργικότητα. Τι εμπνεύσεις είναι αυτές, τι υπομονή και τι όμορφες δημιουργίες!
    Πόσο μου αρέσει να μας δείχνεις τις κατασκευές σου. Συνέχισε, τελειομανη άνθρωπε!
    Περιμένουμε κι άλλα. Πολλά σμουτςςςςςςςς!!!
    Σύντομα, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Θα ήταν καλός πρόλογος τώρα που το σκέφτομαι για να σας αποκαλύψω πως μπαίνω σε ψυχιατρείο! ^_^
      Όντως ήταν μικρότερο τους 1 μηνός το διάστημα ανάμεσα στις 2 αναρτήσεις, αλλά δεν φταίω εγώ: ανάρτηση κάνω κάθε πρώτη Παρασκευή του μήνα! (Εδώ το κομμάτι του ψυχαναγκασμού μου παρέμεινε! ;-) )
      Είσαι καλός άνθρωπος, Demi μου, γι' αυτό βλέπεις όμορφες δημιουργίες!!! :-)
      Οφείλω να σε ευχαριστήσω για τη θετική σου αύρα!! Να 'σαι καλά, κοριτσάρα μου όμορφη!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά! Καλή μας εβδομάδα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Γιάννα μου μια χαρά είναι όλα. Έχουν την δική σου πινελιά και αυτό είναι ότι καλύτερο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Να 'σαι καλά, Ελενάκι μου!
      Είσαι σκέτη γλύκα!
      Καλή εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Τώρα κατάλαβα τι σκάρωνες όλους τους μήνες αποχής από το blogging... χαλάλι σου!
    Αυτό που με ενθουσίασε εκτός από τα σκορδοκολοκίθια, τα πολύ πετυχημένα λουλουδάκια, τα βάζα και την κορνίζα, είναι η φιλοσοφική σου διάθεση!

    ΑΦιλάκια άπειρα Γιάννα μου... και φτου φτου, ελπίζω να σε βλέπουμε έτσι συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φιλοσοφική διάθεση άλλο τίποτα, μαγισσούλα μου!
      Βέβαια, η φιλοσοφική διάθεση βγαίνει στην επιφάνεια σε περιόδους απραξίας... Χμμμ! ;-)
      Είτε είμαι εξαφανισμένη από εδώ είτε είμαι παρούσα, προσπαθώ να κρατώ απασχολημένα τα χέρια και το μυαλό μου, απλά δεν μου είναι πολύ οικείο να παρουσιάζω αυτά που φτιάχνω! Γι' αυτό είπα να προσπαθήσω να το απενοχοποιήσω σιγά-σιγά! χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, μαγισσούλα μου! ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      Καλή εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Εντάξει σε νιώθω και σε καταλαβαίνω.
    Εγώ αυτό το ψαχαναγκασμό να το πω; τελειομανία να το πω; το παθαίνω όταν κάθομαι να γράψω για το βιβλίο μου. Εμ, δεν μου αρέσει το ένα μου ξινίζει το άλλο, κάπως αλλιώς το λέει η ιστορία, αλλιώς έπρεπε να το γράψω για να βγει η αλήθεια έτσι.... τέτοια που τι γίνεται; Να είναι ακόμα σε δουλειά να βρίσκομαι. Αλλά από την άλλην δεν βιάζομαι ούτε αγχώνομαι γιατί ξέρω πως στο τέλος θα βγει έτσι όπως το θέλω η δημιουργός Εγώ. Χεχεχε!
    Κάτι τέτοια τρελά τελειότητας τα παθαίνω σ εότι δουλειά δουλέψω που πρέπει να τα κάνω όλα και καλά. Αλλά τελικά πάντα καταλήγω ότι το διασκεδάζω πρώτα έχει σημασία (είναι το γνωστό που λέμε το ταξίδι έχει σημασία; αυτό!) κι ύστερα θα έρθει και το τελικό αποτέλεσμα που θα σου αρέσει αλλά πάντα θα βρίσκεις λάθη. Ε, και τι έγινε;
    Υπέροχες, πανέμορφες με πολύ μωβ και χρώμα δημιουργίες.
    Και τα δώρα της Βαρβάρας; εντάξει υπέροχα δώρα από ένα υπέροχο άνθρωπο με παραλήπτη έναν εξίσου υπέροχο άνθρωπο, ΕΣΕΝΑ Γιάννα μου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, καλά, ειδικά για το βιβλίο (σου!) και τη συγγραφή γενικότερα, επιβάλλεται η τελειομανία! Αν κάτι έχει κενό ή έλλειψη ή αστοχία, θα φανεί στη συνέχεια και τότε... άντε να κάνεις διορθώσεις! χιχι!
      Όλα θα τα βολέψεις, Μαράκι μου και είμαι σίγουρη πως θα σου βγει όπως ακριβώς το θέλεις! :-)
      Ε, μα ναι!!! Πρόσεξες πως περνούσα τη μωβ φάση μου, οπότε και οι δημιουργίες μου ήταν σε αυτές τις αποχρώσεις!!! Εύγε!!! Περνάς στην επόμενη φάση!!! ;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κοπελάρα μου! Να είσαι καλά πάντα!
      Την αγάπη μου κ' ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Γιάννα μου η φιλοσοφική σου διάθεση με παρέσυρε.....σε αμπελοφιλοσοφίες...του τύπου "δεν είναι και πρός θάνατον"...."εχθρός του καλού, είναι το καλλίτερο..." οπότε εντελώς απενοχοποιημένη πιά, όταν έχω διάθεση γιά δημιουργία, καταπιάνομαι χωρίς μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια και τις περισσότερες φορές....γι άλλο ξεκινάω και αλλού καταλήγω....σημασία έχει ότι το διασκεδάζω και έπαψα να χολοσκάω γιά μικροπράγματα (άργησα βέβαια να το καταφέρω αυτό, αλλά μετά τα δεύτερα ...ήντα γίνεσαι πιό ανεκτικός....) αν και εσύ απέχεις πολύ από τα ....ήντα, φιλοσόφησε το θέμα και μην τρώγεσαι με τις τελειομανίες, δεν αξίζει τον κόπο....απόλαυσε τα αποτελέσματα της έμπνευσής σου, που είναι μοναδικά και θαυμάσια και μην σπαταλάς ενέργεια σε ανώφελους προβληματισμούς...Οι καλλιτέχνες έχουν προσωπικό ύφος εξ άλλου....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μα αυτό είναι το καλύτερο, κορίτσι μου: Να ξεκινάς για κάπου και η διάθεσή σου ή η ίδια η δημιουργία να σε πηγαίνει αλλού! Τις αγαπώ αυτές τις περιπτώσεις!!!
      Ανεξαρτήτως ηλικίας, οι φιλοσοφίες και η ενδοσκόπηση μας βγάζουν πολλές φορές από τη δύσκολη θέση του να τα βάζουμε με τον εαυτό μας! ;-) Απλά, ξεχνάμε να μας φερόμαστε όμορφα πολλές φορές!
      Σ' ευχαριστώ και για την επίσκεψη και για το υπέροχο σχόλιό σου, Κλαυδία μου! Να είσαι καλά πάντα!
      Αγκαλιά μεγάλη κ' ευχές για μια καλοσυνάτη εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες αλλά σε καταλαβαίνω. Χαίρομαι ωστόσο που άρχισες και βλέπεις αλλιώς το πράγμα. είναι ένα σημαντικό βήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω μόνο να κρατήσει αυτή η φάση και να μην ξαναγυρίσω στην αυστηρότητα προς τον εαυτό μου! ;-) χιχι!
      Να 'σαι καλά, κορίτσι μου! Καλή εβδομάδα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και ακόμα περισσότερα στο μωράκι σας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Εκανες αγαπημενο μου Συριανακι ένα μεγαλο βημα..εεεε ναι κορίτσι μου οτι κανουμε δεν χρειαζεται να είναι τέλειο!!!ακομα και λαθος να εχει δεν είναι και το τελος του κόσμου..!!
    Χαλαρωνουμε ..παιρνουμε βαθειες αναπνοές...μμμμμμμμμ-φφφσσσσσ και χαμογελαμε όντως όποιο και να είναι το αποτελεσμα..γιατί ότι φτιαξαμε το φτιαξαμε για να περασουμε καλά...και το καναμε με αγαπη.. οποτε δεν εχει ψεγαδι.... και αν δεν μας αρεσει λέμε τωρα χα..χα... το ξαναφτιαχνουμε ..σε δουλεια να βρισκομαστε δηλαδή!!χα..χα..
    Πάντως εμεις βλεπουμε όμορφες δημιουργιες .. με την καρδια μας !!!!
    Οπως και τα δωρακια της αγαπημενης μας Βαρβαρούλας.. να τα χαρεις αγαπη μου..
    ΚΑΝΕ ΌΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕ ΤΟ...!!!! ΕΜΕΙς ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!
    Σε γλυκοφιλω Συριανακι μου..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα το βήμα, Ρουλάκι μου, απλά να μη γυρίσω πίσω ξανά στην αυστηρότητα γιατί ικανή με έχω να το κάνω! χαχα! ;-)
      Ναι, κορίτσι μου! Τα παίρνουμε όλα πολύ σοβαρά, ενώ ξεκινάμε για να κάνουμε κάτι για να διασκεδάσουμε κυρίως και αυτό τα καταστρέφει όλα! Και κυρίως τη διάθεσή μας! Και μας κόβει τα φτερά αυτό! Οπότε, ναι! Το διασκεδάζουμε και ... σε δουλειά να βρισκόμαστε!!! ^_^
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, Σμαραγδένια ψυχούλα μου! Να είσαι καλά πάντα!!
      Μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω και πολλές ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Πολύτιμη ανάρτηση και σοφή όσο δεν πάει!
    Πολύτιμο και το χαμόγελο που χάρισαν τα ζουμπούλια!
    Όσο για τις κολοκύθες...τι σκόρδα λες; Κολοκύθες βλέπω εγώ...είπαμε έχω λίγη πρεσβυωπία, αλλά βλέπω ακόμα, ή έτσι νομίζω!
    Να χαρείς τα δώρα της Βαρβάρας, όπως χαίρονται οι άλλοι με τα δικά σου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, είδες? Δεν πήγε τσάμπα η λατρεία μου για τις κουκουβάγιες! Πήρα κάτι από τη σοφία τους και αυτό βγαίνει και στις αναρτήσεις μου!!! ;-) (Μπρρρ! Καιρό είχα να πω κρυάδα!!! ^_^ )
      Για πρεσβυωπία δεν ξέρω, Μαράκι, αλλά ειλικρινά ακόμα και τώρα, εγώ σκόρδα βλέπω! Σου το ορκίζομαι! Πόσο προκατειλημμένη είμαι???
      Να 'σαι καλά, γλυκό μου πλάσμα! Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα τα όμορφα λογάκια σου!!!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και σου στέλνω πολλά ολόγλυκα και ζουμερά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΣΥΡΟ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΕΙ , ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ.ΘΑ ΞΑΝΑΕΡΘΩ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Πριν λίγο διάβασα την ανάρτησή σου και ενθουσιάστηκα! Ειλικρινά!
      Μακάρι να έρθετε ξανά και γιατί όχι να βρεθούμε κιόλας?!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά κ' ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Ψάχνεις το τέλειο μικρή μου! Μα στις λεπτομέρειες είναι η διαφορά και το ωραίο είναι πάντα υποκειμενικό!!! Ε; Δες το κι έτσι!!! Καλή η φιλοσοφική συζήτηση αλλά καλύτερη η προσπάθεια και η αποδοχή της!!! Πάντως εσύ μια χαρά τα καταφέρνεις με όσα καταπιάνεσαι οπότε δεν θέλω άγχος!!! Είσαι η Γιάννα και όσα κάνεις έχουν επάνω τη δική σου σφραγίδα και είναι τόσο όμορφη!!! Σε φιλώ μικρό κι αγαπημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο γελάω κάθε φορά που με λες "μικρή"!!! χαχα! Αχ, βρε "μεγάλη"!!! ;-)
      Πολύ με συγκινούν τα λόγια σου! Είσαι τόσο γλυκό πλάσμα, Κική μου!
      Και επειδή είσαι συνεχώς με παιδικές ψυχούλες, είσαι πιο ανεκτική και με εμένα! (Ε, σαν παιδάκι κι εγώ!!!)
      Σ' ευχαριστώ για όλα τα όμορφα που μου λες πάντα, ομορφιά μου!
      Να είσαι καλά πάντα! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε όλους σας!
      Καλή εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Εμείς στη Θεσσαλονίκη λέμε, ΧΑΛΑΡΆ 😊😊😊😊😊😊 με πολλά λλλλλ!!!!!
    Γιατί αγχώνεσαι Γιάννα μου;
    Σου μιλάει η σταρ του άγχους βέβαια, αλλά έχω κσι τόσα άτομα να εξυπηρετήσω.
    Όταν όμως κάθομαι να δημιουργήσω, χαλαρώνω κι ό,τι θέλει ας βγει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου .

    Είμαι σίγουρη ότι έγραψα σχόλιο, αλλά δεν το βλεπω.
    Κάτι γίνεται με τη σύνδεση .😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα λλλλλ να βάλω, γιατρέ μου για να γίνω καλά??? ^_^ ^_^ ^_^
      Χαχα! Καλά, Ρενάκι μου, αν εσύ στο χαλαρό σου κάνεις αυτά τα αριστουργήματα, φαντάσου πώς είναι το αποτέλεσμα των έργων σου υπό πίεση!!! Α, δεν παίζω!!!!! ;-)
      Καλέ, εδώ είναι το σχόλιο!!! Να το!!! Τί συνέβη και δεν το έβλεπες??? Θα 'χει πλάκα να μου κάνει τσαλιμάκια ο blogger επειδή τον είχα εγκαταλείψει τόσους μήνες.... Α, όλα κι όλα: Δεν θα δεχτώ τέτοια συμπεριφορά, κύριε blogger μου! ;-)
      Να 'σαι καλά, Ρενάκι μου! Σ' ευχαριστώ πολύυυ-πολύυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Ω, πολύ ψυχαναλυτική η ανάρτησή σου αυτή Γιαννάκι μου γλυκό!
    Η αποδοχή είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο.
    Keep going!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου! Πυργοδέσποινά μου! Κοριτσάρα μου!
      Δύσκολο πράγμα η αποδοχή! Πολλή δουλίτσα με τον εαυτό σου, αποφασιστικότητα και υπομονή! Χρειάζεται να κάνω ακόμα πράγματα αλλά νομίζω πως θα τα καταφέρω!
      ;-)
      Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω, ομορφιά μου! <3
      Να είσαι καλά πάντα, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Πολύ ωραία τα λες! Φέτος το ξεπέρασα κι εγώ αυτο και νιώθω περήφανη για όλα μου τα κατορθώματα! Άλλωστε αυτό που βλέπουμε εμείς, συνήθως οι άλλοι δεν το παρατηρούν! Χάρηκα που βρήκα το blog σου! 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, γεια! Καλώς βρεθήκαμε!
      Πολύ χαίρομαι που ένιωσες μια κάποια ταύτιση, μα ακόμα περισσότερο χαίρομαι που διαβάζω πως το ξεπέρασες! Αυτό είναι υπέροχο και πολύ λυτρωτικό!
      Να είσαι καλά και ... τρέχω να σε επισκεφθώ!
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  21. Γλυκό μου κοριτσάκι... να νιώθεις περήφανη για ότι βγαίνει από τα χεράκια σου και να τα αγαπάς. Γιατί την στιγμή που τα έφτιαχνες έβαλες το μεράκι σου, την αγάπη σου, τον χρόνο και τον κόπο σου. Ξέρεις πόσα από αυτά που φτιάχνω εγώ είχα αμφιβολία αν είναι όμορφα, αν είναι άρτια κατασκευαστικά και αν μοιάζουν με αυτό που είχα ως έμπνευση??? Σχεδόν πάντα! Είναι λίγος καιρός που το ξεπέρασα και ξέρεις κάτι;;; Μόλις το ξεπέρασα τα πράγματα βγαίνουν καλύτερα απ ότι πριν... πιο εύκολα; Πιο όμορφα;; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, δεν φαντάζεσαι πόση ώθηση μου δίνεις! Αν έχεις κι εσύ αμφιβολίες για τα -αντικειμενικά- αριστουργήματά σου... οκ! Τί να πω?
      Πάντως έχεις δίκιο: όταν αφήνεσαι και απενοχοποιείς τα άγχη και τους φόβους σου, όλα φαίνεται να κυλάνε ομαλότερα και ναι: το αποτέλεσμα το βλέπεις με άλλα μάτια!
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι μου γλυκό! Την αγάπη μου και πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για μια όμορφη εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Ό,τι και να λες, Γιάννα μου, εγώ βρίσκω τις δημιουργίες σου υπέροχες. Και θα συμφωνήσω με την προλαλείσασα Χριστίνα: η χειροποίητη δημιουργία είναι μοναδική, συνεπώς -τέλεια ή όχι- είναι πάντοτε αγαπημένο. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καλός άνθρωπος γι' αυτό τις βρίσκεις υπέροχες τις δημιουργίες μου! χαχα! ^_^
      Όχι, πέρα από την πλάκα, συμφωνώ απολύτως πως το χειροποίητο έχει άλλη αξία απλά αν θέτεις υψηλά στάνταρ, μπορεί να απογοητεύεσαι κάποιες φορές... Αυτό...
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Να είσαι καλά!!!
      Καλό μήνααααααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.