❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ PICNIC! ΤΙ ΛΕΣ? ΕΡΧΕΣΑΙ???


Μη φέρεις πολλά πράγματα μαζί σου! Τη μουσική σου (με ακουστικά!), την καλή σου διάθεση, τη φαντασία σου και τις πιο όμορφες στιγμές σου! Αυτά αρκούν!
Σκέφτηκα να το κάνουμε σαν... κέρασμα πρωινού. Με χυμούς, καφέ, τοστάκια, κρουασάν, κέικ, κουλουράκια, φρούτα και γάλα με κορν φλέικς. (Αυτό το τελευταίο είναι δικό μου, κάτω τα χέρια σου!) Το περιβάλλον το αφήνω σε εσένα: Τώρα που γράφω την ανάρτηση, κάνει τρομερή ζέστη, αλλά όταν τη διαβάζεις εσύ, δεν ξέρω τί μπορεί να συμβαίνει, γι' αυτό φαντάσου γρασίδι, ή νοτισμένη άμμο, ή παιδική χαρά, ή βουνοπλαγιά! Φαντάσου όχθη ποταμού, ή πεδιάδα, ή ακόμη και κατάστρωμα!  Ό,τι θέλεις! 
Θα σου μιλάω και θα ακούω τη μουσική μου με τα ακουστικά μου. Μόνο εγώ. Θα είναι κάτι που με κάνει να νιώθω όμορφα και θα μπορώ να.. ξεδιπλωθώ πιο άνετα! Εσύ μπορείς να φαντάζεσαι και να ταξιδεύεις! Αν το καταφέρω, θα χαρώ! Πολύ! Τί λες? Σε έπεισα? Έρχεσαι?


Διαβάζεται σε 5 λεπτά




Λοιπόν, βάζω τα ακουστικά μου και πατάω το play!

Για αρχή, να σου πω επειδή με συγκίνησες με το ενδιαφέρον σου, πως η Νεφέλη μου είναι μια χαρά και την περνάει ζάχαρη! Μας κάνει ό,τι θέλει και έχει φτάσει στο προ ατυχήματος βάρος της! (5,5 κιλά!) Έχει πολύ μεγαλύτερη ποικιλία από εμάς στο φαγητό της και λογικά πρέπει να περιμένουμε να της έρθει και εκκαθαριστικό εφορίας, αφού με τόσα σπίτια, καλάθια, κρεβάτια, ιγκλού, σερβίτσια, λεκάνες υγιεινής με φίλτρα και παιχνίδια που έχει, μάλλον έχει βρεθεί με περιουσιακά στοιχεία, που δεν δικαιολογούνται ούτε από την εργασία της, ούτε από κληρονομιές...  


Λοιπόν, αφού σου είχα ξαναπεί πως από βάζα και γυάλες ήταν κομπλέ το σπίτι τόσους μήνες, αποφάσισα να κάνω και κάτι λιτό μα γεμάτο θαλπωρή! Νερό στα δοχεία και γέμισμα με ροδοπέταλα, κλαδάκια από πεύκο, κουκουνάρες, ρεσώ και ίσως λίγες σταγόνες από αιθέρια έλαια! Τίποτα το ιδιαίτερο, μα πάντα είναι σπουδαίο το να νιώθουμε όμορφα με ό,τι ζεσταίνει "το μέσα μας", την ψυχούλα μας!


Κι ενώ το καλοκαίρι δεν υπάρχει ο χρόνος για πεζοπορίες, το χειμώνα οι διαδρομές μας, μας βγάζουν συχνά στη θάλασσα! Κοχύλια, θαλασσόξυλα κ' γαλάζιοι φιόγκοι δημιούργησαν ένα γκλιν-γκλον(!) κατά κόσμον μόμπιλε! Και φυσικά, το πήγαμε (πάλι με πεζοπορία) στο φυσικό του περιβάλλον για φωτογράφιση!


Δεν θα μπορούσα να μη σου δείξω 2 ολάνθιστες καρτούλες! Είναι γλάστρες με λουλουδάκια, αλλά μόλις τραβήξεις τα λουλούδια, διαβάζεις τις ευχές! (Ξέρεις πόσο αγαπώ να φτιάχνω κάρτες, έτσι?)


Σιγά που δεν θα δοκίμαζα την τύχη μου και με την πυρογραφία! Λες επειδή ο μπαμπάς μου ήταν ξυλουργός, να έχει περάσει στο DNA μου η αγάπη για το ξύλο (σαν υλικό, όχι σαν πράξη!) Νομίζω πως σαν τεχνική μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά οφείλω να βελτιωθώ στο σχέδιο πρώτα, διαφορετικά διαπράττω ιεροσυλία! 


Η αλήθεια είναι πως με το σχέδιο δεν ασχολήθηκα, αλλά κατά καιρούς βρίσκουμε υπέροχες πέτρες και βότσαλα, οπότε είπα να τα ζωγραφίσω και, με όλο το θράσος που έχω ως άνθρωπος, να τα στολίσω το καλοκαίρι στην αυλή! Και το έκανα! (Μη σε ξεγελάει που τα βλέπεις όλα μαζί στη φωτογραφία, το συνολικό τους βάρος είναι περίπου 20 κιλά! Η μεγάλη πέτρα με τη θάλασσα από μόνη της, είναι γύρω στα 9 κιλά!)


Πλεκτά στεφάνια είχα, με πηλό είχα, με ύφασμα είχα... Με τεχνική αχταρμά όμως? Δεν είχα! Έφτιαξα τριαντάφυλλα από σελίδες βιβλίου, έβαλα χάντρες, έφτιαξα κουκουβάγια από πηλό (καιρό είχα!), κρέμασα ένα μεταλλικό κλειδί (από μπομπονιέρα να ήταν? Ούτε που θυμάμαι...). Έκανα πυρογραφία το "Καλώς ήρθατε" σε φύλλο φελλού και ένα μίνι ντεκουπάζ σε φελλό όπου κόλλησα ένα εκτυπωμένο σπιτάκι! Οι ξερές κληματόβεργες που επέλεξα για να τις πλέξω ταυτόχρονα, μου σακάτεψαν τα χέρια αφού προσπάθησα να το κάνω ολομόναχη αλλά τουλάχιστον βγήκε κάπως συμπαθητικό! Νομίζω!  *Για να μην πάθουν τα δικά σου χέρια, ό,τι έπαθαν και τα δικά μου, δες πώς φτιάχνει η Ελεάνα τα στεφανάκια της!


Και ένα καμβαδάκι που όσο το κοιτάζω τόσο πιο πολλές ατέλειες βρίσκω, αλλά μου αρέσει πολύ  η διακύμανση που κατάφερα να πετύχω στο μπλε χρώμα (κι ας μην φαίνεται στη φωτογραφία!) Δεν είναι τέλειο, αλλά έχει κάτι που με έκανε να το κρατήσω για εμένα και να το έχω στολισμένο στο σπίτι! Δεν ξέρω τί ακριβώς είναι αυτό, αλλά με έκανε να το ξεχωρίσω! Να το κοιτάζω και να χαμογελώ!




Να σου εκμυστηρευτώ κάτι? Οτιδήποτε έχεις δει εδώ μέσα και τώρα και πιο παλιά και έχει σχέση με ζωγραφική, δεν έχει γίνει με πινέλο! Το φόντο γίνεται συνήθως με σφουγγάρι και το "κεντρικό θέμα" γίνεται με κάτι εργαλεία που χρησιμοποιώ για να κάνω σχέδια στα νύχια! Έχω πινέλα, απλά με βολεύουν περισσότερο οι εναλλακτικές που βρίσκω!

Έχω και μια απορία: Λοιπόν, τα κοχύλια που είδες πιο πάνω, δεν ήξερα πώς να τα τρυπήσω και τα τρύπησα με το τρυπανάκι που είχα για τα νύχια μου, τότε που ήθελα να τους βάλω... σκουλαρίκι! (Μην το σχολιάσεις, σε παρακαλώ!). Λοιπόν, επειδή το διέλυσα από τα.. νεύρα μου(!), για πες μου, εσύ πώς τρυπάς τα κοχύλια σου?

Ναι, όπως κατάλαβες, οτιδήποτε σχετικό με νύχια μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε χειροτεχνίες, θα χρησιμοποιηθεί! Πάει και τελείωσε! Ε, να αφήσω τόσα πράγματα ανεκμετάλλευτα???











Πριν σε αφήσω: στο τέλος των εκδρομών (του πικνίκ στη συγκεκριμένη περίπτωση!) τί τραγουδούσαμε? ♬ Τα περάσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα! Τα περάσαμε όμορφα και τούτη τη φορά! ♬
Ε, να σου αποκαλύψω λοιπόν, πως επειδή τον τελευταίο καιρό πήρα στα σοβαρά κάτι που είχα ξεκινήσει πριν χρόνια για πλάκα, το τραγούδι που είχα στα δικά μου ακουστικά στο πικνίκ μας, δεν ήταν Ελληνικό, ούτε Αγγλικό, ούτε καν Ιταλικό! 
Μαθαίνω Φινλανδικά, οπότε...


Το τραγούδι που επέλεξα ήταν αυτό:

(Έχω καταγράψει τους Φινλανδικούς στίχους και έχω προσπαθήσει να κάνω μια "πιο ελεύθερη" απόδοση των στίχων, τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Ελληνικά.) Στο συγκεκριμένο βίντεο το ερμηνεύει ο -εδώ και μια 15ετία λατρεμένος μου Ville Valo (να λείπουν παρακαλώ οι αρνητικές αντιδράσεις!)- Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι διασκευή, οπότε αν σου φαίνεται γνωστή η μελωδία, είναι ίσως επειδή έχεις ακούσει την Αγγλική του εκδοχή. Έχεις απορία για το κομμάτι? Απλά, δώσε του μια ευκαιρία! Ελπίζω να σου αρέσει!

Ο ελληνικός τίτλος είναι: "Η αγάπη είναι ισχυρή".
Και πιστεύω πως όντως η αγάπη είναι ισχυρή Η αληθινή αγάπη. Όχι τα συναισθήματα που λανθασμένα εκλαμβάνουμε ως αγάπη. Η αγάπη είναι αγνή. Οτιδήποτε βρώμικο, αρρωστημένο και σκοτεινό, ΔΕΝ είναι αγάπη. Μην προσποιείσαι πως είναι. Αν κάτι σε στεναχωρεί, σε ψυχοπλακώνει, σε μειώνει, σε ταπεινώνει, σε συγκρίνει, ΔΕΝ είναι για εσένα! Φύγε από εκεί-δεν το αξίζεις! Έχεις τη δύναμη-κάνε το!




Όμως για να επανέλθω:
Αλήθεια, εσύ πώς τα πέρασες στο πικνίκ? Το δικό σου πικνίκ, τί μουσική, τί γεύση, τί αναμνήσεις θα είχε?



Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
Ή...
Να (σας) προσέχετε, να (σας) αγαπάτε και να γελάτε! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!


68 σχόλια:

  1. Ποσα καλούδια εχει αυτό ρο πικ νικ;; Μα τι να πρωτοδιαλέξω; Θα... τσιμπήσω λίγο απ' όλα: και πυρογραφία που αγαπώ και ζωγραφική και στεφανάκια υπέροχα, και κοχυλάκια που μυρίζουν Αιγαίο, και..., και... δεν ήμουν ποτε ολιγαρκής, βλέπεις!
    Για το τρυπημα δεν ξέρω να σου πω, ούτε για όλα τα σύνεργα των νυχιών ςχω άποψη, ισα ισα που τα βαφω..
    Φιλιά πολλά κοριτσακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα... όταν υπάρχει η δυνατότητα πολλαπλών επιλογών, γιατί να είσαι ολιγαρκής??? Να σερβιριστείς ελεύθερα!!! ;-)
      Καλά, για τα νύχια, μη νομίζεις... Δεν έχω σταθερό χέρι για να φτιάξω τα δικά μου, οπότε φροντίζω να αξιοποιώ τα προϊόντα μου σε συγγενείς και φίλες! χιχι!
      Να είσαι καλά, Νικούλα μου! Σ' ευχαριστώ πολύυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Συριανάκι μου, τι ωραίες δημιουργίες; Είσαι ταλεντάκι κι είσαι και χρυσοχέρα.
    Κάποια στιγμή πρέπει να ανταλλάξουμε τις συλλογές μας για τα νύχια. Είμαι κι εγώ nail maniac και έχω πολλά (δίδυμοι παιδί μου απαπα).
    Πέρασα υπέροχα στο πικνικ μας:
    α) επειδή ήμουν μαζί σου
    β)επειδή έφερες πολύ ωραίες φωτογραφίες από τις δημιουργίες σου να μου δείξεις
    γ)επειδή πολύ μου άρεσε, που άλλη μουσική άκουγες εσύ κι άλλη εγώ.
    Εγώ άκουγα αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=mguL895wN_w
    Λατρεύω τους ανθρώπους που τους αρέσουν τα δύσκολα, οπότε πολύ χάρηκα που μαθαίνεις φινλανδικά! Ξεχωριστή επιλογή ;)
    Καλό Σαββατοκύριακο Συνδιδυμάκι μου Συριανό. Σε φιλώ :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τραγουδάρα επέλεξες! Μαζί σου!!!
      Συνδιδυμάκι, εσύ τα πας καλά και τα υπόλοιπα θεματάκια του μακιγιάζ? Εγώ, ευτυχώς που δεν βάφομαι, γιατί θα είχα θέμα... Τελείως άσχετη λέμε! Αυτό το eye-liner, θα πεθάνω και δεν θα έχω καταφέρει να το βάλω ούτε μια φορά... Ουφ!!! ;-)
      Γενικά νιώθω κάτι πολύ ξεχωριστό για την Φινλανδία, οπότε η γλώσσα είναι το ελάχιστο που μπορώ να μάθω... (Υποθέτω!)
      Καλέ, εσύ αν θυμάμαι καλά, μάθαινες Αραβικά... Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης! Με έχεις στο τσεπάκι σου!! ;-)
      Μαρινάκι μου, σ' ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ! Πάντα τα λογάκια σου, με κάνουν να νιώθω πολύ όμορφα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά στο μουτράκι σου το γλυκό! Καλό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Τι ωραια πράγματα εφτιαξες παλι;;
    Εγω δεν μπορω να ζωγραφισω στο χαρτι, θα το κανω στο ξυλο;;;;
    Εισαι πολυπλευρο ταλεντο Γιαννα μου.
    Συγχαρητηρια και πολλα φιλια στο Νεφελακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ενώ εγώ ζωγραφίζω τέλεια!!! Άσε μας, βρε Αριαδνάκι!!!
      Και στο κάτω-κάτω, εσύ ζωγραφίσεις στην κουζίνα!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά από εμένα και την αρκουδογατούλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Είσαι καταπληκτική
    Αυτό δεν ήταν πικ νικ αλλά επίσκεψη σε γκαλερί
    Μου άρεσαν όλα μα όλα.....κοχύλια πέτρες στεφανάκια καδράκια
    Γεια στα χεράκια σου!!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει... Με έκανες να κοκκινίσω! Αλήθεια!
      Ελενάκι μου, σε ευχαριστώ τόσο, μα τόσο πολύ, μάτια μου!
      Να είσαι καλά, γλυκό μου κορίτσι!
      Μια μεγάλη αγκαλιά και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μες τη γλύκα!!!
      Την αγάπη μου! Πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Αν έρχομαι λέει, ήδη είμαι στο κατάστρωμα κι έρχομαι. Τί ακουω;
    Πλάθω κουλουράκια και χαρωπά τα δυο μου χέρια. Αυτά ηχούν στα αυτιά μου όλη μέρα, τί να κανω;
    Να αρχίσω από τα κοχύλια. Εγώ τα τρυπώ
    με ένα μυτερό σουβλί σαν κατσαβίδι δλδ. Έχει λαβή αλλά είναι σαν καρφί. Το βάζω
    εκεί που θέλω να ανοίξω την τρύπα και με την παλάμη μου χτυπάω δυνατά την λαβή. Συνήθως ανοίγει με την μία. Κάνε δοκιμές γιατί θα σπάσεις αρκετά μέχρι να το πετύχεις.
    Για να μη μακρυγορώ και για τα άλλα, θα σου πω μπράβο για όλα γιατί είναι υπέροχα. Το κάδρο με τα ελάφια είναι σαν να βγάζει φως από πίσω!
    Ωραία γλώσσα τα Φιλανδικά μου αρέσει ο ήχος της.
    Άντε πείνασα με τόσα που είπα πάω να πάρω κάτι από το καλάθι του πικ νικ!
    Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ φσσσσσ
    (Σφυρίζω 😂😂😂)
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Τέλειες οι μουσικές σου επιλογές!!!
      (Κι εγώ, όταν έχουμε παιδικές εκδηλώσεις, από τις τόοοοοσες φορές που ακούω τα τραγουδάκια, μου "κολλάνε" και τα σιγομουρμουρίζω μετά! ^_^ )
      Α, ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή για τα κοχύλια! Θα πάω να... κατασχέσω το σουβλί που έχει ο μπαμπάς μου στην αποθήκη! Ήθελα να δοκιμάσω με καρφάκι και σφυρί αρχικά, αλλά το φοβήθηκα! Οπότε, ξεκινάω εξάσκηση με σουβλί! :-)
      Λογικά, στον πίνακα με τα ελαφάκια, την υπόνοια φωτός τη δίνει η χρωματική διακύμανση! Μα σου λέω, είναι το μοναδικό πράγμα για το οποίο είμαι υπερήφανη! ("Καλλιτεχνικά" τουλάχιστον! χαχαχαχα!) ;-)
      Να πάρεις ό,τι τραβάει η ψυχή σου από το καλάθι! Να πάρεις για τις κουκλίτσες σας!!! ^_^
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, Ρενάκι μου! Να είσαι καλά κ' σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Ότι και να φτιάξεις είναι πολύ όμορφο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σ'ευχαριστώ πολύ, Μαρία-Έλενα!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε κοπελιά, ούτε ένα πικ-νικ της προκοπής δε με αφήνουν να κάνω! Με πόσα διαλείμματα σε διαβάζω δε φαντάζεσαι. Μέχρι να φτάσω στο τέλος θα ξεχάσω τι θέλω να σου γράψω.
    Θα αρχίσω από το τέλος. Ενθουσιάστηκα ότι θα ακούσουμε εσένα να τραγουδάς φινλανδικά. Τελικά δε μας έκανες τη χάρη (αχ και ήδη έκανα όνειρα, μας σκέφτηκα ντουέτο) αλλά βρήκες καλό αντικαταστάτη. Και ναι, το πικ-νικ το απόλαυσα με ροκιές και ο κύριος είχε μια θέση στις επιλογές μου!
    Χαίρομαι που η γατούλα σου είναι καλά γιατί ξέρω πόσο την αγαπάς!
    Βρε συ, πόσο μοιάζουμε! Πριν από χρόνια που είχα τρυπήσει κοχύλια με τρυπανάκι για νύχια είχα δοκιμάσει σίγουρα, αλλά δε θυμάμαι αν με είχε βοηθήσει.
    Πόσο μου αρέσει να βλέπω κατασκευές σου! Είναι όλα υπέροχα! Πριν μέρες ζωγραφίσαμε σε πέτρες με μαρκαδόρους, αλλά έβρεξε και σβήστηκαν! Το έχεις και με τη ζωγραφική και με όλα!
    Πολλά σμουτςςςς αγαπημένη μου! Καλά να περνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, αν σου πω πως υπάρχει ηχογραφημένο το συγκεκριμένο κομμάτι με τη... φωνούλα(!) μου, τί θα πεις? Δεν το έχω επεξεργαστεί καν (τόσο τέλειο είναι! μπουαχχαχα!), το έχω καταχωνιάσει σε έναν από τους δίσκους που κάνω τα back-up μου και δεν το έχει ακούσει κανείς! *Μόνο αν θελήσει ο Ville να ανέβω μαζί του στη σκηνή, οκ, θα το ακούσετε όλοι σας! (Καλέ, διεθνή καριέρα με τη μία θα κάνω!!! :-p ) Όχι, τίποτ' άλλο, αλλά έχω αφήσει και τα... χορευτικά μου! Πάει το μπαλετάκι, Γωγούλα μου!!! ;-)
      Ε, να! Είδες? Δεν είναι πολύ λογικό που σκέφτηκα κι εγώ να τα τρυπήσω με αυτό το τρυπανάκι? Μην κοιτάς που το διέλυσα μετά, σαν ιδέα ήταν καταπληκτική! Είμαστε όμως εμείς οι Δίδυμοι! Ευρηματικότατοι!
      Αχ, κρίμα για τις πετρούλες σας! Να ζωγραφίσετε άλλες! Σίγουρα είναι μια διαδικασία που τη χαίρεστε όλοι! Κι ας ξανασβηστούν! Τί πειράζει? Λες να ξεμείνει ο πλανήτης από πέτρες? Άσε που κάθε φορά, θα έχετε διαφορετικές εμπνεύσεις! (Δοκιμάστε να ζωγραφίσετε και με κόλλα με χρυσόσκονη! ;-) )
      Λατρεμένο μου Demaki, σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά και ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μες τη γλύκα!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Για άλλη μια φορά η βόλτα από το σπιτάκι ήταν φανταστική και υπέροχη!!!
    Μου άρεσε η πυρογραφία που έκανες και οι ζωγραφιστές πέτρες και έχω να σου πω πως είσαι πολύ καλή στο σχέδιο!
    Χαρά στο κουράγιο σου που μαθαίνεις Φιλανδικά...δεν πρέπει να είναι και πολύ εύκολα...χιχιχι
    Να έχεις ένα υπέροχο δημιουργικό μήνα κι ένα ακόμη πιο υπέροχο βράδυ :)
    σσσσσσσσσσσσσσσσσσσμουτς :k

    υ.γ. ωραία η ιδέα με τα προϊόντα για νύχια, έλα όμως που δεν έχω γιατί δεν τα χρησιμοποιώ... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ναι, η αλήθεια είναι πως είναι κομματάκι δύσκολα τα άτιμα σαν γλώσσα, αλλά δεν θα τους περάσει! Θα τα... κατακτήσω! ;-)
      Με την πυρογραφία, κάνεις απίστευτα πράγματα! Αυτά που έφτιαξα εγώ είναι τίποτα... Χρειάζεται εξάσκηση! Και μασκάκι γιατί πόσο να αντέξεις τη μυρωδιά του καμμένου ξύλου??? :-p
      Γέλασα με το υστερόγραφό σου!!! Τότε μάλλον, δεν σε συμφέρει να παίρνεις πραγματάκια για νύχια για να τα έχεις για... χειροτεχνίες! Δεν σε συμφέρει οικονομικά! χαχαχα! :-D
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Ωραιοζήλη μου!
      Πολύ σ' ευχαριστώ, κοριτσάκι μου!
      Καλό μήνα να έχεις!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Αυτό δεν είναι πικ νικ Γιάννα μου, είναι γκαλερί καλόγουστων και πρωτότυπων δημιουργημάτων και θα ξεχωρίσω:
    Τα καλά νέα της ψιψίνας!
    Τα βάζα ρεσό!
    Τα κοχύλια μόμπιλε!
    Τις καρτούλες!
    Τις πυρογραφίες!
    Τις ζωγραφισμένες πέτρες!
    Το στεφάνι!
    Το καμβαδάκι!
    Αλλά πάνω απ΄όλα την εκμάθηση Φιλανδικών... Πώς σου "ήρθε" η ιδέα, μήπως ετοιμάζεσαι για κανένα ταξιδάκι σ' αυτή την υπέροχη χώρα; ;)

    ΑΦιλάκια με άπειρα θαυμαστικά!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Μου άρεσε που τα... ξεχώρισες!!! Τίποτα δεν άφησες παραπονεμένο!!! ;-)
      Και περισσότερο εμένα, που με λογάκια σαν τα δικά σου, παίρνω δύναμη να συνεχίσω την δημιουργική μου εξάσκηση!!! :k
      Α, για τα Φινλανδικά, νομίζω πρέπει να γράψω ολόκληρη ανάρτηση... Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, νιώθω πολύ "ζεστά" γι' αυτή τη χώρα... (Όχι, ο Αγιος Βασίλης, δεν είχε καμία σχέση μ'αυτό!! ;-) )
      Είχα επιχειρήσει και πιο παλιά να μάθω και η αλήθεια είναι πως το λεξιλόγιό μου είναι πολύ ικανοποιητικό, απλά ήρθε η ώρα νομίζω, όλα αυτά και πολλά ακόμη να αρχίσουν να μπαίνουν σε... προτάσεις! ;-)
      Δεν προβλέπεται ταξιδάκι (ευτυχώς ή δυστυχώς!) για πολλούς λόγους... Ειλικρινά, πρέπει να κάνω ανάρτηση επί του θέματος κάποια στιγμή! (Τώρα, κατά πόσο θα είναι ενδιαφέρουσα... ... ... χαχα! ;-) )
      Μαγισσούλα μου, σ' ευχαριστώ! Πολύ-πολύ! <3
      Να είσαι καλά πάντα!
      Αγκαλιά μεγάλη και ζεστή και αμέτρητα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Hola, mi querida amiga,lo primero de todo decirte que me alegra saber que Nefeli se encuentre bien.
    En segundo lugar felicitarte por esos preciosos trabajos artesanos,me gustan todos desde las maderas,hasta las piedras pintadas,sin olvidarme de la corona ,los frascos y demás cosas,derroche de creatividad el tuyo.
    Un beso grande
    P.D lo que me dices de que entiendo tu idioma,es gracias al traductor de Google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, muchas gracias, cariño! ^_^
      ¡Tus palabras siempre derriten mi corazón!
      ¡Eres muy amable!¡Gracias por todo!
      *** ¡Google translate no siempre funciona correctamente! ;-) ¡Por eso estoy impresionado!
      Abrazos y muchos besos, mi amigo!
      ¡Que tengas un buen fin de semana!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα, Γιάννα μου!!! Μα τι υπέροχο πικ-νικ είναι αυτό που μας ετοίμασες! Με πόσα ασχολήθηκες αυτόν τον καιρό!!! Πολύ μου άρεσαν οι πρώτες σου προσπάθειες στην πυρογραφία!! Καλή συνέχεια!!! Είχα αγοράσει κι εγώ έναν πυρογράφο πριν από χρόνια, αλλά είναι ακόμα στο κουτί του! Και θα ήθελα να μάθω γιατί έχω ένα μισοτελειωμένο έργο της αδελφής της γιαγιάς μου (!) που πολύ θα ήθελα να τελειώσω, έχει όμως λεπτοδουλειά πάνω του και φοβάμαι μην το χαλάσω... Συγχαρητήρια για τα φινλανδικά!!! Πώς πήρες τέτοια απόφαση??? Δύσκολη γλώσσα!! Από τίς δύο φορές που έχω επισκεφθεί την Φινλανδία θυμάμαι μόνο το Kiitos και το Katu (γιατί καθημερινά περνούσα από την Mariankatu)!!!
    Φιλάκια πολλά και...καλή πρόοδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Μarie-Annάκι μου!!! :k
      Πίστεψέ με, ασχολήθηκα με πάαααααρα πολλά για να έχω απασχολημένα χέρια και μυαλό! χιχι! ;-)
      Ωωωω! Φαντάζομαι πόσο όμορφο θα είναι το έργο της αδερφής της γιαγιάς σου! Ακόμα και μισοτελειωμένο, δεν παύει να είναι κειμήλιο!
      Καταλαβαίνω το δισταγμό σου να το ολοκληρώσεις, αλλά με το χέρι στην καρδιά πιστεύω, πως αν εξασκηθείς θα το κάνεις ΤΕΛΕΙΟ! Δεν έχω δει δημιουργία σου που να μην την θαυμάσω με το στόμα ανοιχτό! Άκουσέ με: Εξασκήσου και τόλμησέ το! Σου έχω τυφλή εμπιστοσύνη!!! ;-)
      Αχ, έχεις πάει Φινλανδία, ε??? Τί ωραία!!! Χρησιμότατες οι λέξεις που θυμάσαι! Είναι όντως δύσκολη γλώσσα! Ειδικά, αν προσπαθείς να "πιαστείς" από λατινογενείς ρίζες λέξεων, το έχεις χάσει το παιχνίδι! Σχεδόν τίποτα κοινό! ;-) χιχι!
      Σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, κορίτσι μου! Να είσαι πάντα καλά!
      Αγκαλίτσα και πολλά-πολλά σιροπιαστά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Καλά.... είσαι η χαρά της γειτονιάς δεν το συζητώ !!!! Χαίρομαι τόσο με τις αναρτήσεις σου και με όλες τις δημιουργίες σου !!! Πολυτάλαντη !!!! Μ αρέσουν όλα όσα έφτιαξες, τι να πρωτοθαυμάσω ... είσαι και τυχερή που στη θάλασσα βρίσκεις τόσους θησαυρούς και τους αξιοποιείς και τόσο όμορφα !! Έχω μία τρέλα με τα κοχύλια και κάνω συλλογή. Τις τρύπες μπορείς με πολύ λεπτό τρυπανάκι να τις ανοίγεις. Το στεφάνι από κλιματόβεργες πρέπει να το γυρίζεις όταν είναι πιο χλωρές όχι τώρα για να σε παιδεύουν και να τα αφήνεις να ξεραίνονται για να τα διακοσμείς. Μ άρεσε πολύ η καρδιά με το καλώς ήρθατε... του πάει τρέλα !!!! Σε συγχαίρω που μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα ολίγον περίεργη και είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις θαυμάσια γιατί είσαι "γάτα"!!! Πέρασα πολύ όμορφα στο πικ-νικ και θα περιμένω το επόμενο με χαρά !!!!! Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυρίζω και όταν με αποκαλούν "χαρά της γειτονιάς" και όταν με αποκαλούν "τρελή της γειτονιάς"! ;-) χαχα!
      Α, δεν ήξερα για την αγάπη σου για τα κοχύλια! Ένα από τα πρώτα πράγματα που έχω συνδέσει με εσένα είναι οι δαχτυλήθρες και φυσικά τα ρόπτρα και τα ποδόμακτρα! :-)
      Ναι, για τα στεφανάκια, κατάλαβα εκ των υστέρων πως η... τεχνική μου ήταν λάθος! Αλλά αγύριστο κεφάλι βλέπεις, ήθελα να κάνω το δικό μου! Τελικά, την επόμενη φορά, θα ακολουθήσω τον άλλο τρόπο! ;-)
      Ελπίζω κι εγώ να τα καταφέρω με τα Φινλανδικά! Είναι το προσωπικό μου στοίχημα! ^_^
      Γλυκιά μου Ράνια, χαίρομαι πάρα πολύ που ήρθες στο πικνίκ! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για όλα, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Heippa!;)
    Από το συννεφιασμένο βουνό, με περιβολή-κρεμμύδι (γιατί κάνει κι ένα κρύο... μη σου πω κι ενάμισι!) κι ακούγοντας το χαρούμενο τραγούδι που επέλεξες, θαύμασα τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, την υπομονή και τις δημιουργίες σου!
    Με ξετρέλαναν το μόμπιλε και οι καρτούλες-γλαστράκια!
    Οι πέτρες και το καδράκι με τα ελαφάκια (πού τις βλέπεις εσύ τις ατέλειες;!) :o
    Και όοολα τα "καλούδια" αυτού του υπέροχου πικ-νικ!
    Χάρηκα που η Νεφέλη σου είναι καλά! Σιδερένια! <3
    Μου έφτιαξες τη μέρα (μη σου πω κι όλο το Σαββατοκύριακο!)
    Rakkaudella! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Terve!!! ^_^ ^_^ ^_^
      E, ναι, λοιπόν!!! Το δικό μας το πικνίκ, θα έχει ΚΑΙ κρεμμύδια!!! Κι εδώ μας αναστάτωσε σήμερα λιγάκι ο καιρός, αλλά με λίγη ωρίτσα γυμναστική στο ελλειπτικό... ανεβάζει θερμοκρασία η Γιάννα! ;-)
      Καλέ, μες τις ατέλειες είναι το πινακάκι!!! Και στα λουλουδάκια κάτω και στα αστέρια (wanna be αστέρια!) αλλά είσαι καλός άνθρωπος και δεν εστιάζεις εκεί! :k
      Αν σου έφτιαξα τη μέρα, τιμή μου μεγάλη! Το λέω και το εννοώ!!!! :-)
      Κοριτσάρα μου, 1000 ευχαριστώ! Να είσαι καλά και να περάσεις ένα όμορφο και ζεστό Σαββατοκύριακο!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!
      <3 <3 <3
      Nähdään!!!

      Διαγραφή
  14. τι ωραιες δημιουργιες
    αυτο με τα κοχυλια και τα ξυλα απο τη θαλασσα
    το εχω φτιαξει και εγω στο μπαλκονι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Ασωτούλη!!! :-)
      Είμαι σίγουρη πως στο μπαλκόνι σου θα ταίριαξε ιδανικά το κρεμαστό με τα κοχύλια! Μα είναι κάποια υλικά που μοιάζουν να σε προκαλούν να τα αξιοποιήσεις!!! :-)
      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα και τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
      :-)

      Διαγραφή
  15. φιλανδικά και τρυπάνι για νύχια: το τερμάτισες νομίζω!!!
    Πειραματίζεσαι με όλα, σε νιώθω, (το κάνω κι εγώ) αλλά δεν σε φτάνω (αποτυχία όλα)!
    Χαίρομαι για τα καλά νέα!
    Σε διαβάζω και μου φτιάχνει η διάθεση πάντα! Καλό μήνα εύχομαι! Με αγάπη!!! ♥♥♥ Κορίτσι μου, είσαι εθισμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, όχι! Τα Φινλανδικά και το τρυπανάκι νυχιών είναι τα νορμάλ μου! Δεν σας έχω δείξει ακόμα πού τερματίζω! Κανείς δεν το ξέρει! Ούτε εγώ! Ποιος θα τολμήσει να το μάθει??? (Σαν τρέηλερ ταινίας ένα πράγμα!!! :-p ) xaxa!
      Αλεξανδρούλα, μη λες πως αποτυγχάνεις γιατί θα φάμε τις κοτσίδες μας!
      Αν αποτυγχάνεις εσύ, εγώ τί να πω???
      Και ξέρεις κάτι? Νομίζω πως με όσα περισσότερα καταπιάνεσαι (οικειοθελώς-δε λέω να σου το επιβάλλουν!) τόσο περισσότερο ανοίγει το μυαλό, καθαρίζουν οι σκέψεις κτλ! Εγώ τουλάχιστον, σαν ψυχοθεραπεία το κάνω...! ;-)
      Ε, ναι: Είμαι το ναρκωτικό σας! Είμαι ο εθισμός σας! Απαλλαγείτε από εμένα όσο είναι καιρός!!! :-p
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Αγκαλίτσα και αμέτρητα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ χρυσοσκονένια!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Μα τι πικ νικ είναι αυτό!!! Γεμάτο ενέργεια , θετικές σκέψεις και πολλά διαφορετικά πράγματα !! Πίνω ένα σούπερ χυμό ρόδι= μανταρίνι και διαβάζω για να εμπεδώσω !!
    Κορίτσι μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι δηλ. εσύ που καταπιάνεσαι με πολλά και με τη δική σου τρελλα τα πας σε άλλη διάσταση !!Τελικά πως τρυπάμε τα; κοχύλια ;;;;;
    Φιλιά άπειρα φωτεινό μου κορίτσι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, το μανταρινάκι ειδικά, το λατρεύω! Θες χρώμα? Γεύση? Άρωμα! Όνειρο!!! :-)
      χαχα! Η τρέλα μου με οδηγεί σε καλά μονοπάτια για την ώρα!!!
      Τα κοχυλάκια η Ρένα μου πρότεινε να το τρυπάω με σουβλί, η Ράνια και η Ρούλα με λεπτό τρυπανάκι! Υπάρχει και η εκδοχή του καρφιού (με προσοχή) που είπε η Ελένη και η Λίτσα! Η Μία είπε για ένα τρυπανάκι οικονομικό που το είχε βρει πριν χρόνια στο ebay. Δεν έχω ασχοληθεί τελευταία με κοχυλάκια και δεν ξέρω με τί τρόπο θα πρωτοσπαθήσω! Θα έχετε νέα μου όταν ... αποπειραθώ να τα τρυπήσω! ;-)
      Να είσαι καλά, Νικόλ μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Θελεις να ξερεις πως θα ηταν το δικο μου πικ νικ
    στον κηπο μου (που αλου :) )με καλεσμενοι ολοι η καλη μου φιλες απο
    την μπλογκογειτονια ....και φυσικά πρώτη πρώτη εσυ Γιαννα μου ...
    πολυ ωραια η αναρταση σου και η δημιουργιες
    καλη συνεχεια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα! Τί ωραία!!!
      Τον αγαπώ τον κήπο σου! Κάθε φορά που μας δείχνεις κομμάτια του, τον ερωτεύομαι όλο και περισσότερο! Οπότε, τιμή μου!!! :k
      Εκεί θα γίνει το πικνικ! Πάει και τελείωσε!!! ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστώ, Ειρηνάκι μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Καλά τώρα...Μιλάς σοβαρά; Κέικ, κρουασάν, κουλουράκια; Για ποια με πέρασες;
    Έχω ανέβει πολλά level και δεν το ξέρεις: φαγόπυρο, σπόροι chia, βιολογική κανέλα, γκότζι μπέρι, αμύγδαλα και πίτουρο βρώμης ( όχι νιφάδες παρακαλώ!)
    Κι έτσι περάσαμε όμορφα κι υγιεινά στο πικνίκ σας μαντάμ! ☺
    Μπράβο σε όλα, αλλά Φιλανδικά; Μα Φιλανδικά; Χάθηκαν τόσες άλλες γλώσσες μανούλα μου;
    Ρε μπας κι ερωτεύτηκες Φιλανδό μανούλα μου; ( Πάει ο Γιάννης μας, πάει!)
    Φιλιά κι αγκαλιές στη Νεφέλη (κι ο Μαξ έχει μεγαλύτερη προίκα από μένα!)
    Καλό Νοέμβριο Γιαννάκι μου γλυκό !
    Φιλάκια πολλά!

    υγ: κι εγώ, αν και δεν βάφω νύχια, διαθέτω αρκετά αξεσουάρ -διέκρινα κοινά στις φωτό σου- τα χρησιμοποιώ στις δημιουργίες μου -τις οποίες εδώ και μήνες δεν βλέπετε! (από ιδιότροπα πινελάκια μέχρι στρασάκια κι από γκλίτερ μέχρι ειδικές λαβίδες!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε 'συ, σε σκεφτόμουν... Δεν έβαλα τέτοιου είδους προϊόντα, γιατί φοβήθηκα μην μαλλιοτραβηχτούν οι καλεσμένοι για το ποιος θα τα πρωτοπάρει!!! :-p Άσε που αν τους έλεγα τη λέξη "φαγόπυρος" θα νόμιζαν πως τους κερνάω σαμπουάν για τριχόπτωση!!! ;-)
      **Σου έχω ξαναπεί πως βρώμη δεν μπορώ να φάω σε καμία της μορφή και με κανέναν συνδυασμό? Είναι σαν να κλείνει ο οισοφάγος μου, αλήθεια...
      Αριστάκι μου, ούτε φρούτα και χυμουδάκι θα τιμήσεις? Με στεναχωρείς τώρα... Τίγκα σε φυτικές ίνες και βιταμινούλες. Γιατί???!!!
      χαχα! Μπααααα, μην τον κλαις τον Γιάννη! Ο έρωτάς μου για τη Φινλανδία μετράει -κρατήσου!- 20 χρόνια περίπου περισσότερα από όσο η σχέση μου με τον Γιάννη! Το έχει αποδεχτεί πια! χαχα! ^_^
      Είμαι τόσο σίγουρη πως ούτε στον Μαξ λείπει τίποτα, οπότε ετοιμαστείτε κι εσείς για φορολογική δήλωση! :-p
      Ειδικά για τα πινελάκια και τα στρασάκια, τί να πω? Είναι κατεξοχήν προϊόντα "πρώτης γραμμής" για χειροτεχνίες, οπότε δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία πως μια καλλιτεχνάρα σαν εσένα θα τα τιμούσε δεόντως!!!
      Πολύ σ' ευχαριστώ, curly artist μου! Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Την αγάπη μου και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Mα κάνεις κάτι ερωτήσεις και εσύ; :D ποιος ειναι αυτός που δεν θα ερχόταν στο δικό σου πικ νικ..βρε Συριανάκι μου; ποιος θα το χάσει τετοιο πικ νικ.. που έχει να μας φιλεψει από όλα.. και τι όλα..δηλαδή και απο που να αρχισουμε.. ζαλίστηκα βρε αγαπη μου..και μονο που τα ειδα.. υπερπαραγωγή εκανες παλι.... και πιο να πρωτοθαυμασουμε... μου λες;δεν τα ονομαζω γιατί θα γραψω σεντονι...
    την Νεφελη να της πεις πως ζηλευουμε.. μα τοση χλιδή;
    Ομως την αλήθεια μου θα την πω.. αυτα που γραφεις και όπως τα γραφεις... αξιζουν πολύ περσσοτερο απο αυτα που κάνεις..χα..χα.. εχω πεθανει στα γελια...(αχ να μην μπορω να βαλω την φατσουλα με την γιαγια που χορευει με τις μαράκες..αυτος ο ρυθμός μου κολησε.. ακουγωντας το τραγούδι.....μα φιλανδικα;; αχ δεν αντέχω λεμε...χα..χα.. δεν υπαρχεις !!!!:)
    Παντα να είσαι έτσι και ποτε να μην αλλαξεις εισαι η χαρα του κόσμου..!!:D
    Εστω και στις 5 του μηνα δεξου τις ευχες μου για εναν χαρουμενο( που το χεις) και χαμογελαστο μηνα (που το χεις)..χα..χα..) Συριανάκι μου πολλα γλυκα φιλακιαααααα!!:k :k <3 <3
    υ.γ τα κοχυλακια τρυπανε με κανονικο ηλεκρικο τρυπάνι πολύ λεπτό..εκ πείρας Σμαραγδένιου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Ε, τί? Να μη σας φιλέψω τίποτα? (όπως λέμε και στο χωριό μου!!!) ;-)
      Ναι, σωστή πριγκίπισσα η αρκουδίτσα μου! Σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε μας έχει! Σου λέει "ποιος έχει τη μεγαλύτερη περιουσία εδώ μέσα? Εγώ! Οπότε, οφείλετε να κάνετε ό,τι σας νιαουρίσω!!! :-p
      Πολύ χαίρομαι που σας χαρίζω γέλιο με τον τρόπο που γράφω, αλλά ειλικρινά: Μαράκες??? Άκουσες αυτό το κομμάτι και σου ήρθαν στο μυαλό μαράκες??? χαχα! Ρουλάκι, δεν υπάρχεις!!! Βρε, μήπως χρειάζεσαι διακοπές και σκέφτεσαι μαράκες??!!! ;-)
      Πέρα από την πλάκα, αγαπώ τη Φινλανδία από τότε που ήμουν περίπου 3 ετών! Αλήθεια! :k
      Ασφαλώς και θα δεχτώ τις ευχές σου, μόνο όμως αν δεχτείς κι εσύ τις δικές μου, κι ας έχουμε 9 του μήνα πλέον!!!
      Να είσαι καλά, Σμαραγδένια ψυχούλα μου!! Καλό μήνα! Γεμάτο αγάπη, έμπνευση και γέλιο!
      ***Καταχωρήθηκε και η εμπειρία του Σμαραγδένιου σου για τα κοχυλάκια! Ευχαριστώωωωωωωω!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Το κορίτσι με τα χίλια πρόσωπα...ε τα χίλια ταλέντα ήθελα να πω!
    Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω και τι να πρωτοζηλέψω...!!
    Στο έχω ξαναπεί και θα στο ξαναπώ για να το...πιστέψεις! Είσαι απίστευτη!
    Και το τραγούδι μπορεί να μην μου έκατσε καλά στα αυτιά λόγω γλώσσας, από στίχους όμως του βγάζω το καπέλο!
    Φιλιά πολλά και σε σένα και στη Νεφέλη και καλό μήνα! <3

    ΥΓ: Σε ευχαριστώ πολύ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν να μην ευχαριστείς για τίποτα! Τί έκανα??? ^_^
      Λοιπόν, εγώ το κορίτσι με τα χίλια ταλέντα, ή μάλλον το απίστευτο κορίτσι με τα χίλια ταλέντα, κοκκινίζω όταν μου λέτε αυτά, οπότε σταματήστε το, γιατί θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα και δεν έχω και πολλά περιθώρια είναι η αλήθεια!!! ;-)
      χαχα!
      Λογικό το βρίσκω να μη σου κάθεται καλά το κομμάτι! ΑΝ όμως το ακούσεις καμιά 20ριά φορές... μπορεί και να σου αρέσει! Και τότε μπορεί και να γίνουμε συμμαθήτριες!!!! ;-)
      Η Νεφέλη κι εγώ, αντευχόμαστε από καρδιάς!!!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααααααα!
      <3 <3 <3
      ***Μπρικάκο, και σε εσένα!!! <3

      Διαγραφή
  21. Τι γίνεται εδώ καλέ; Και τα Φιλανδικά στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα!!! Αααα!!! Οι εκπλήξεις διαδέχονται η μία την άλλη!!! Μικρή εκπληξού...!!! χα χα χα!!!Σε θαυμάζω πρώτα για τον τρόπο σου και έπειτα για όλα τα άλλα!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι με λες εσύ "μικρή", με ξεπερνά!!! Οκ, λοιπόν... μεγάλη!!!
      χαχα! :D
      Είδες? Τελειωμό δεν έχουν οι εκπλήξεις! Ή είμαι Διδυμάκι ή δεν είμαι, καλέ!!!
      ***Η τελευταία σου φράση, με έλιωσε! 100%! Γιατί ξέρω πως την εννοείς!
      Να είσαι καλά, Κικίτσα μου γλυκιά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κοριτσάρα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Έχεις τον τρόπο σου και το ξέρεις!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  22. ΚΑΛΗ σας μέρα, καλή και ευλογημένη εβδομάδα!
    Αν..σου πω...πως με συγκίνησε ιδιαίτερα αυτή σου η ανάρτηση για πολλούς λόγους!!!
    Θα...επανέλθω ..εύχομαι!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεύτερο κρούσμα συγκίνησης! (Το πρώτο μου το εκδήλωσαν στο facebook!)
      Μα, γιατί καλέ? Δεν είχα τέτοια πρόθεση... Μάλλον μου είστε πολύ ευαισθητούλια μερικές, ε???
      Θα σε αναμένω όποτε θέλεις, Βαρβαρούλα μου!
      Την αγάπη μου και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ τρελογιαγιά!!! Να είσαι πάντα καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Πολυτάλαντο κορίτσι μου!!! Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις;; Φιλιά στη γατούλα!!! Ζάχαρη περνάει!!! Χα χα φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταλέντο προσωποποιημένο, λέει εμένα πολυτάλαντη! Οκ! Το δέχομαι! ;-) χαχα!
      Αλεξανδρούλα, ελπίζω να περάσατε σούπερ στην έκθεση!
      Το Νεφελάκι μου κι εγώ, σου στέλνουμε τις ευχαριστίες μας, την αγάπη μας και πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      <3 <3 <3
      Να είσαι καλά, Miss Garland!

      Διαγραφή
  24. ενταξει τα ταλεντα σου δεν εχουν περιορισμο!σε καθε αναρτηση και κατι καινουριο!καταζήλεψα τις πεζοπορίες σας στις συριανες παραλιες....και να σου πω ότι εγω ανοιγω τρυπες στα κοχυλια με λεπτο καρφάκι κ μια πετρα.ενταξει υπάρχουν κ απωλειες, αλλα γενικως καλα πάει το πραγμα!
    να σημειωσω οτι θαυμασα το στεφανι σου!οχι οτι τα υπολοιπα καλουδια πανε πίσω αλλα αυτο μου τραβηξε το ενδιαφερον!!!
    φιλια κ καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, το σχόλιό σου γιατί το προσπέρασα και πήγα παρακάτω να απαντήσω στους άλλους??? Παρακαλώ πολύ, να λάβετε υπόψιν σας τον πρότερο έντιμο βίο μου!!! ;-)
      Η λύση με το καρφάκι ήταν η πρώτη που ήρθε στο νου μου, αλλά φοβήθηκα τις απώλειες... Οκ, λογικό είναι να υπάρχουν κι αυτές, αλλά σίγουρα θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά!
      Είδα πως εχεις ανάρτηση σχετική με την έκθεση, οπότε μέσα στις επόμενες μέρες, θα περάσω!!! Τυχερούλα!!! Φαντάζομαι πόσο τέλεια θα ήταν!!!
      Να είσαι καλά, Λιτσάκι μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σου στέλνω τα πιο γλυκά μου ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. κορίτσι μου, άργησα αλλά ήρθα... :) = χαμόγελο

    καλέ τι πράγματα είναι αυτα΄!! μπραβο!!!

    καλά να είσαι με όλα και να δημιουργείς... σού ευχομαι τον Καλύτερο Χειμώνα...με ομορφιε΄ς...

    φιλιά
    χαίρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί λες πως άργησες, καλέ? Βλέπεις να κρατάω κανένα απουσιολόγιο??? ;-)
      Δεν βάζω απουσίες, αλλά την αγάπη σας την εισπράττω και με το παραπάνω, να το ξέρεις!! :k
      Λαμπρινούλα μου, σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ! Να είσαι καλά, γλυκό μου πλάσμα! Πάντα με τον καλό σου λόγο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο απόγευμα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Ομολογώ ότι ξέρεις πως να μας κάνεις να περνάμε όμορφα στα πικ νικ σου.
    Η πυρογραφία σου πάει πολύ να την συνεχίσεις, λάτρεψα το γκλιν γκλον σου και σαν κατασκευή και σαν όνομα (εγώ τα κοχύλια τα τρυπάω πιο απλά με καρφί που το χτυπάω πάνω στο κοχύλι με μία πετρούλα ή σφυράκι). Το κάδρο με τα ελάφια φανταστικό.
    Τέλος σου εύχομαι καλή επιτυχία στην μάθηση των Φιλανδικών και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι... διασκεδαστής κατα βάθος!!! ;-)
      Χαίρομαι αν σας έκανα να περάστε όμορφα! Πολύ τιμητικό αυτό! Κάθε φορά που το ακούω, χαίρομαι απίστευτα!
      Ε, μα πες τα: Δεν είναι υπέροχο το γκλιν-γκλον σαν όνομα??? Και εύκολο και εύηχο! Έτσι το λέω εγώ! Αρνούμαι να το πω αλλιώς! χιχιχι! ;-)
      Κι εγώ τον τρόπο με το καρφί είχα σκεφτεί για τα κοχύλια, αλλά φοβήθηκα πως θα τα διαλύσω... Θα το δοκιμάσω όμως! Εννοείται!!! :-)
      Ελενάκι, σ' ευχαριστώ πολύ για όλα, κορίτσι μου! Να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. Λοιπόν, Γιάννα μου το ότι θα μαθαίνεις Φιλανδικά για μένα δεν αποτελεί έκπληξη... περίμενα ακόμα και πιο ιξτρίμ(αυτό κι αν είναι γκρίκλιζ!) γλώσσα... να σου πω την αλήθεια... κάτι σαν Αραβικά, Ινδιάνικα ή έστω της φυλής των Καζαμπούμπου! χαχα!
    Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι είναι μια καλή ασχολία, αφού σου αρέσει και σε ενδιαφέρει η χώρα, οι άνθρωποι, η ιστορία κ.λ.π. και έχεις φυσικά τη διάθεση και το χρόνο. Θεωρώ ότι δεν είναι τυχαία όλα αυτά, αλλά κάτι θα βρίσκουμε ή κάτι θα υπάρχει για να μας μαγέψουν. Οτιδήποτε επιχειρήσουμε είναι όμορφο κι ας μην το τελειώσουμε, γιατί βγαίνει από την ψυχή μας με αγάπη... κάποτε όμως θα βρεθεί ο στόχος, αρκεί να προσπαθούμε... όπως όλα αυτά που έφτιαξες... για μένα τον ανεπρόκοπο(χαχα!) αυτό είναι τέχνη!
    Πολύ όμορφο το σχόλιό σου για την αγάπη... το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα!
    Το μουσικό κομμάτι πολύ γνωστό, αλλά με άλλη γλώσσα... η μουσική βιομηχανία έχει συνηθίσει το αυτί μας τα αγγλικά και οποιαδήποτε διαφορετική γλώσσα ακούγεται πλέον περίεργα... πόσο μάλλον τα Φιλανδικά!
    Η Νεφέλη πολύ τυχερή απ' τη στιγμή που τη βρήκες μέσα στην ατυχία της. Η θαλπωρή έδιωξε το φόβο της!
    Αποχωρώ από το πάλκο, γιατί μου φαίνεται πως άπλωσα πάλι σεντόνι... ακούγοντας σταθμό από ραδιόφωνο με παλιά ξένα τραγούδια... αυτή τη στιγμή η διάθεση λέει ροκ(ή προς το ροκ)... η συνήθεια φταίει... χαχα!
    Να 'στε πάντα καλά παιδιά μου και καλό βράδυ να περάσετε!!!
    Πολλά φιλιά και στους δυο!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, και όταν ήμουν μικρή μου είχαν πει πως μοιάζω με Ινδιάνα! Λες να έκανα λάθος επιλογή γλώσσας???? Μη μου λες τέτοια! χαχα!
      Το έγραψα και πιο πάνω: για να καταλάβετε τα συναισθήματα μου για τη Φινλανδία, χρειάζεται ολόκληρη ανάρτηση! Και μάλλον επειδή θα ήταν χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον, λέω να μην την κάνω τελικά την ανάρτηση!!! :-p
      Οι χειροτεχνίες μου είναι πιο...εύπεπτες!!! Τέχνη δεν ξέρω αν είναι, πάντως είναι ιδανική λύση για να μένουν απασχολημένα χέρια και μυαλό!
      ***Και ΜΗ λες το φίλο μου ανεπρόκοπο!!! ^_^
      Πόσο δίκιο έχεις: Όταν το αφτί μας έχει συνηθίσει κάτι, οτιδήποτε αποκλίνει μας φαίνεται τόσο μα τόσο περίεργο!
      Μαζί σου στη ροκ διάθεση!!! 100% μαζί σου!!! ;-)
      Α, όσο για το σεντόνι, μια χαρά είναι κι αυτό, αλλά μάλλον πρέπει να περάσεις σιγά-σιγά σε... κουβερτούλες! (Αν και με τόσο ζεστά και εγκάρδια σχόλια που μου αφήνεις πάντα, ναι! Κουβερτούλα είναι!!!) ;-)
      Να είσαι πάντα καλά, καλέ μου! Την αγάπη μας! Πάντα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Γιάννα μου, ο σύζυγός μου μαθαίνει Νορβηγικά. Νομίζω μοιάζουν με τα φινλανδικά. Αν ναι, να ανταλλάξουμε τηλέφωνα για να τα λέτε! Χα, χα! Λοιπόν: εγώ τα κοχύλια μου τα τρυπάω με τρυπανάκι που αγόρασα πριν από χρόνια από το ebay στην τεράστια τιμή των 5 ευρώ! Λατρεύω τις κάρτες-γλαστρούλες, τα σχέδια της πυρογραφίας σου (κι ας μην το παραδέχεσαι ότι είσαι εκπληκτική), τις ζωγραφιστές σου πέτρες και το στεφανάκι. Ευχαριστώ για την αναφορά στο μπλογκοσπιτάκι μου. Πολλά φιλιά σε σένα και στη... Νεφέλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, δεν μοιάζουν!!! Τα Νορβηγικά μοιάζουν πολύ με τα Σουηδικά και ανήκουν στην ινδοευρωπαϊκή οικογένεια γλωσσών, ενώ τα Φινλανδικά ανήκουν στις Ουραλικές γλώσσες! Και γιατί καλέ, να μη μιλήσω στα Ελληνικά με τον άνθρωπο??? Θα γίνει ο ένας πειραματόζωο του άλλου για να κάνουμε εξάσκηση???!!! ;-) χαχα! (Ωραία είναι και τα Νορβηγικά! Πολύ!)
      Καλέ, γιατί με ευχαριστείς? Σιγά το πράγμα! Μακάρι να μπορούσα να κάνω περισσότερα! Ειλικρινά, ο διαδικτυακός σου χώρος είναι χάρμα!
      ***Τα άκρως κολακευτικά σου λογάκια, με κάνουν και κοκκινίζω!!! :-)
      Πολύυυυυυ σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου! Για όλα!
      Να είσαι καλά και πάντα μα πάντα δημιουργική!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      *Πάω να μεταφέρω τα φιλιά σου στη Νεφέλη!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Βρε θηρίο! Πως σου ήρθε να μάθεις μια τέτοια γλώσσα;;;; Μπράβο και πάλι μπράβο! Η απόπειρα σου στην πυρογραφία είναι εξαιρετική και θα έλεγα να μη το σταματήσεις γιατί νομίζω πως η συνέχεια θα είναι ακόμη καλύτερη! Φιλάκια πολλά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρωτας 3 δεκαετιών είναι η Φινλανδία, Χριστινάκι! Από τα 3 μου, κάτι σιγοκαίει μέσα μου! ;-)
      Χρειάζομαι πολλήηηηηηηηη δουλειά με την πυρογραφία, αλλά να είσαι σίγουρη πως δεν θα την αφήσω! Θα συνεχίσω!!! :-)
      Σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, Χριστινάκι μου! Είσαι σκέτη γλύκα!
      Τα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μου και την αγάπη μου! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. bonjour chère amie, j'ai eu une bonne traduction alors j'ai adoré le post et je t'ai accompagnée dans la randonnée et la belle nature, j'ai aimé les creations, tu m'as donné envie d'aller ramasser les coquillages, je suis près de la mer, et de les peindre pour en faire des tableaux :)))
    bisous, bon dimanche pour toi
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bonsoir, mon coeur! Je suis tellement content que la traduction ait fonctionné correctement! :-)
      C'est tellement agréable que vous êtes près de la mer! Vous pouvez vous détendre et rassembler des «trésors»!
      Merci beaucoup pour votre gentil commentaire, Angie!
      Câlins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. τι πικ νικ είναι αυτό!!! κατεύθασα και γω Χουανιτάκι!! θα κάνω μια εμφάνιση guest και θα φύγω! χαχαχαχα...καλά τέλεια πραματάκια, δημιούργησες πάλι! λοιπόν σου πάει η πυρογραφία και ναι, πιστεύω είναι στο dna σου...το γατουλίνι είναι πασαδάκι!! όσο για τα Φινλανδικά, θέλω να ακούσω την ερμηνεία από σένα!!! δεν το διαπραγματεύομαι!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ, βέβαια! Εσείς οι διάσημες είστε ακριβοθώρητες πια! Χάρη μας κάνετε που μας καταδέχεστε! (Παλιοψωνάρα!!!!!) Μπουαχαχαχαχα!!! :D :p ^_^
      A, τα θέλει ο οργανισμός σας: Μωρέ, θα σας αλυσοδέσω και θα σας αναγκάσω να με ακούσετε να τραγουδάω και θα παρακαλάτε να σας λυπηθώ αλλά εγώ εκείιιιιιι, δεν θα σταματάω με τίποτα! ;-) Όπως θα κατάλαβες, το πρόβλημά μου δεν είναι η γλώσσα αλλά η... φαλτσαδούρα μου!!!! :-)
      Εβονιτουλίνι μου, πολύ σ' ευχαριστώ κοριτσάρα μου που πέρασες!
      Να είσαι καλά και από εμένα άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Την αγάπη μου, ρεεεεεεε!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Πού είσαι;;;; Έχεις emails! Αρκετά! ;-) Τα φιλιά μου στον ψηλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να είμαι??? Εδώ, αγκαλιά με ψαλίδια και κομφετί! :-p
      Τα έχω δει και σου έχω απαντήσει, όπως θα έχεις καταλάβει! ;-) ho ho ho
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ, ξενιτεμένο μου! Να προσέχεις!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.