❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

...ΣΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΕΠΙΠΕΔΑ...!



Δεν πιστεύω να έχετε παράπονο: Το είπα και το έκανα! Είμαι εδώ για δεύτερο συνεχόμενο μήνα! Και τί μήνα!!! Οκτώβριο! Είμαστε στην καρδιά του Φθινοπώρου (πάντα ήθελα να πω φράσεις κλισέ σαν αυτή, σαν να μεταδίδω δελτίο ειδήσεων!) και μάλιστα αυτός δεν είναι καν ένας συνηθισμένος Οκτώβριος! Θα σας πω όμως παρακάτω περί τίνος πρόκειται! 
Μπαίνουμε σιγά-σιγά στη Φθινοπωρινο-Χειμερινή μελαγχολία, που προσωπικά πολύ αγαπώ και το λέω και το φωνάζω και ἁμαρτίαν οὐκ ἒχω!
Όσοι πιστοί... συνεχίστε την ανάγνωση! Δεν θα πάρει πολύ (μάλλον!)


Διαβάζεται σε 4 λεπτά




Πού μείναμε τον προηγούμενο μήνα? Α, ναι! Στις δημιουργίες μου! Στα έργα τέχνης μου! Στα αριστουργήματά μου! Θα πείτε κι εσείς τίποτα ή θα τα λέω μόνη μου? Λοιπόν, συνεχίζω:


Καμβαδάκια (ζωγραφική και πέρλες το πρώτο, αυτοσχέδιο αυτοκόλλητο το δεύτερο), τα οποία έγιναν ημερολόγια που απλά δεν τελειώνουν ποτέ, αφού "γυρίζει" και η μέρα και η ημερομηνία και ο μήνας! (Δεν είχα κανονικά γατζάκια για να κρεμάσω τα πλαστικοποιημένα μου χαρτάκια, οπότε προσάρμοσα αυτά τα γατζάκια που έχουν τα καλύμματα αυτοκινήτου! ;-) )


Η γνωστή πλέον "τεχνική αχταρμάς" μου, σε έναν καμβά και 2 diy... αρωματικά καδράκια! (Τα κλαδάκια λεβάντας, έκαναν τα θαύμα τους!)


Πλεκτά παπουτσάκια και ΑΣΦΑΛΩΣ χειροποίητο κουτί και ευχετήρια καρτούλα για τη μπέμπα μιας υπέροχης διοργανώτριας γάμων και φίλη πλέον, θα τολμήσω να πω!


Μετά η βαρεμάρα μου χτύπησε την πόρτα και την πληρώσανε τα βάζα! Τί από καφέ, τί από ταχίνι, τί από μέλι, όλα τα έκανα σαν τα μούτρα μου κουκλιά! Ντεκουπάζ (και καλά!) και ανάποδο ντεκουπάζ (γελάνε και οι πέτρες!), τεχνική αχταρμάς (ξανά!) και δωσ' του να πηγαινοέρχονται τα βάζα στα χέρια μου!


Μέχρι και παραγγελία είχα! Αχαχαχα! Αλήθεια! Μου το ζήτησαν-το έκανα! Τί γούστο όμως που έχει ο κόσμος, ε? ho ho ho!


Τί άλλο? Τί άλλο? Α ναι:
Όταν μου είχε στείλει μια υπέροχη τσάντα από χαρτί η γλυκύτατη Evi, είχα βαλθεί να μάθω αυτήν την τεχνική! Για να μην τα πολυλογώ, από το 2013 που έλαβα την τσάντα, μόλις πριν λίγους μήνες στρώθηκα να ... πλέκω χαρτάκια! Τελικά, τα έκανα... βάζο!!! Ντόιννννννγκ!


Στη συνέχεια, η μοίρα επιφύλασσε άσκημα παιχνίδια σε κάποια δύσμοιρα κεράκια που έπεσαν στα χέρια μου και τα περιποιήθηκα καταλλήλως! Φυσικά, ούτε και κάτι φύλλα φελλού γλίτωσαν, μιας και είτε τα έκανα σελιδοδείκτες, είτε τα μεταμόρφωσα σε καμβά και το θέμα της λεβάντας κυριάρχησε πάνω τους!


Επίσης συνειδητοποίησα πως όταν θέλεις να τυλίξεις ένα δώρο και δεν βρίσκεις πουθενά κάτι που να σε καλύπτει, απλά το φτιάχνεις μόνος σου! Μονόχρωμο χαρτί περιτυλίγματος και εκτυπώνεις/ζωγραφίζεις/κολλάς κάτι που ταιριάζει στην περίσταση! Και μερικά διακοσμητικά για παιδικό πάρτυ, έτσι για να βρίσκονται, βρε παιδάκι μου! 


Ένα ξύλινο κουτί/βιβλίο, που εσείς οι ειδικές ντεκουπατζούδες θα κάνατε θαύματα με αυτό, εγώ το ήθελα απλό, λιτό κι απέριττο, οπότε του προσάρμοσα εξωτερικά το λογότυπό μας, του έφτιαξα εσωτερικά ραφάκια και  και πλέον φιλοξενεί επαγγελματικές κάρτες μας και flyers! Μετά, ένας σπασμένος καθρέφτης (σπασμένος ήρθε στα χέρια μου!) μεταμορφώθηκε σε... καθρέφτη(!!!)  (Τί ευρηματική που είμαι όμως!) Γλωσσοπίεστρα και σχεδιάκια με αφρώδες φύλλο, βοήθησαν στο να φτιάξω πλαίσιο για τον καθρέφτη και ιδού!


 
Και για λίγο πριν το τέλος, σας κράτησα κάτι γευστικό! Μια κατακόκκινη λεμονάδα (ναι, με φράουλες!) και κάτι καταπράσινα (με χρώμα ζαχαροπλαστικής) Πασχαλινά κουλουράκια, τα οποία φτιάχτηκαν με Χριστουγεννιάτικα κουπάτ μέσα στο κατακαλόκαιρο(!) γιατί απλά, η πολλή κανονικότητα μου δίνει στα νεύρα πού και πού!


Αχ! Η φωτογραφία με τη μηλόπιτα! Την έχω από πέρσι το Φλεβάρη! (Τη φωτογραφία,όχι τη μηλόπιτα!!!) και για κάποιο λόγο νομίζω πως είναι η πιο όμορφη φωτογραφία που τράβηξα ποτέ! Δεν το έχω με τις φωτογραφίες ΚΑΘΟΛΟΥ, αλλά αυτή εδώ μου αρέσει πολύ! (Ε, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, πείτε μου: Έχετε δει ποτέ καλύτερα φωτογραφημένη μηλόπιτα?!?! Δεν σας ζορίζω, αλλά τολμήστε να πείτε κάτι αντίθετο!!!) Βασικά είναι στρούντελ μήλου (Apfelstrudel)! Τη συνταγή τη βρίσκετε στο blog της Ζαμπίας μας! Και μιας και η αυθεντική συνταγή είναι από την Αυστρία, να σας δώσω και την άχρηστη πληροφορία της ημέρας: έχω μια μακρινή καταγωγή από εκεί! ;-)

Αποτελέσματα αναζήτησης


Κι επειδή το καημένο είχα ξεκινήσει ως συνήθως πολύ νωρίς (την περίοδο που έφτιαξα και τη μηλόπιτα περίπου!) και με πολύ κέφι να φτιάχνω τα Χριστουγεννιάτικά μου, αλλά με κάθε ειλικρίνεια, όλα μου έχουν πάει Θεό/κουτσα-Θεό/στραβα-Θεο/ανάποδα, κάτι μου λέει πως φέτος το κοινό μου θα αρκεστεί σε διαδικτυακές ευχές μόνο... Πφφφφ... @#*&@#




Ευτυχώς, σε όοοοοολα αυτά που περάσαμε τον τελευταίο καιρό αλλά και γενικότερα, ως πιο θετικό στοιχείο, κρατώ το ότι είμαστε γεροί, είναι καλά οι δικοί μας άνθρωποι και αυτά τα 10 χρόνια ειλικρινά, δεν κατάλαβα πότε περάσανε! Ναι-ναι! Αυτό ήθελα να σας πω στην αρχή της ανάρτησης! Δεν είναι ένας συνηθισμένος Οκτώβρης: Στα μέσα του μήνα (αν έχετε σκοπό να μας στείλετε τούρτες, στις 16 είναι να ξέρετε και προτιμώ γεύση καραμέλα! Ευχαριστώ!) συμπληρώνουμε 10 χρόνια σχέσης με τον Γιάννη! 
Και ναι: ΜΕ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ!



Δεν μπορώ να υποσχεθώ πως θα τα ξαναπούμε και τον Νοέμβριο με ανάρτηση, αλλά λόγω του ότι ως πολύπλευρο ταλέντο, έχω ακόμα κάποια αριστουργήματα μου(!) να σας δείξω, ε, μπορεί να βρεθώ τριγύρω πάλι! (Βρε, λες τελικά να κάνω αναρτήσεις μέχρι το τέλος του χρόνου??? Χμμμ!)


Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!



92 σχόλια:

  1. Μη μου πεις πως είμαι η πρώτη που θα χειροκροτήσει όλα δημιουργήματα σου! ;)
    Φυσικά έχω και τις αδυναμίες μου, στα κουτιά, στα βαζάκια, στα κεριά αλλά το πλεκτό χαρτί, υπέροχη ιδέα, θα πάω να διδαχτώ και η ίδια! :P
    Μη σκιάζεσαι για τα Χριστουγεννιάτικα... μόνο φτιάξε μια άλλη μηλόπιτα να γιορτάσεις στις 16 τα 10 χρόνια σχέσεις με τον γαλανομάτι Γιάννη σου!!! :D
    ΑΦιλάκια με πολλά χαμόγελα και απέραντη αγάπη! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ναι! Είσαι η πρώτη! (Είσαι και η πρώτη! ;-) )
      Το βιντεάκι που με βοήθησε για την ... πλέξη του χαρτιού ήταν ΑΥΤΟ και απλά το προσάρμοσα σε αυτό που ήθελα να φτιάξω!
      Λες να φτιάξω μηλόπιτα, ε? χαχα! Θα δω τί θα φτιάξω, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα! (Ψέματα λέω, ξέρω τί θα φτιάξω, αλλά πιο μετά θα διαβάσει και ο Γιάννης post και σχόλια και δεν θέλω να αποκαλυφθώ! ^_^ )
      Να είσαι καλά, μαγισσούλα μας! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!!!
      *Καλέ, πράσινα μάτια έχει ο Γιάννης! (Μάλλον η εφαρμογή που χρησιμοποίησα για να προσθέσω τις καρδούλες, αλλοίωσε το χρώμα! χιχι!)
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!
      Αγκαλιά μεγάααααλη και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Α! δεν θα μαλώσουμε για το χρώμα των ματιών του αγοριού... 8) Ανοιχτομάτης είναι όπως και η αφεντιά μου!!! :P <3

      Διαγραφή
    3. XAXA! Σιγά που θα μαλώσουμε!!!
      :-p
      :k <3 :k <3 :k

      Διαγραφή
  2. Πάντα απολαμβάνω τα όσα φτιάχνεις και το πώς (και καταλαβαίνω και το χαμό!!!), γιατί παππάδες μπορεί να μην κάνεις, κάνεις όμως παππαδοπαίδια. Ενώ εγώ κανένα ράσο κι αν...
    10 χρόνια;;;Αιώνας μου φαίνονται... Να τα εκατοστήσετε! 💚💛💚💛
    Νιώθω... οικεία εφώ με όλους αυτούς τους πειραματισμούς και τις... δραματικές αποτυχίες!!! Και γελάω πάντα πολύ! Για αυτό: 😍😍😍
    Χαρούμενο Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Το χαμό δεν τον αναφέρω, αλλά πολύ καλά έκανες και τον ανέφερες εσύ! Γιατί όταν φτιάχνω κάτι, ταυτόχρονα φτιάχνω και κάτι άλλο, ταυτόχρονα και κάτι ακόμα, ίσως και κάτι εξτρα, οπότε τα υλικά και τα σύνεργα για όοοοοολα αυτά, ε, καταλαβαίνεις...! ;-) Γι' αυτό θέλω και πρότζεκτ που τελειώνουν γρήγορα, για να μπορώ να συμμαζέψω! Δεν αντέχω την ακαταστασία που δημιουργώ! χαχα!)
      Αλεξανδρούλα, είσαι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΑ! Μη μου λες εμένα για ράσα! ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΑ και το εννοώ!!!
      ***Το καλό της υπόθεσης είναι πως αυτή τη 10ετία δεν την αντιλαμβάνεται ο Γιάννης ως αιωνιότητα, οπότε αυτό είναι... καλό! ;-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ αμέτρητα! Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, σίγουρα θ αέχεις πολλά δημιουργήματα να μας δείξεις, οπότε σε περιμένουμε να σκάσεις μύτη και τον Νοέμβριο( για να μην πω νωρίτερα!!)
    Μα πόσα ταλέντα έχεις εσυ βρε κορίτσι?δεν υπάρχει τεχνική που να μην έχεις δοκιμάσει?μέχρι και πλέξιμο???(μεταξύ μας: η φίλη θα πρέπει να πετάει με τέτοιο σούπερ δώρο!)
    και τώρα επειδή μας άνοιξες την όρεξη με την μηλόπιτα , το κοινό απαιτεί κέρασμα για την επέτειο! Μη σου πω και ειδική επετειακή ανάρτηση! 10 χρόνια είναι αυτά!!!!!!
    Καλό ΣΒ!!!Να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, για Νοέμβριο το συζητάω, για νωρίτερα ΟΥΤΕ ΚΑΝ!!! ;-)
      Α, να σου πω για το πλέξιμο: Με βελόνες έμαθα να πλέκω γύρω στα 6 μου! Με βελονάκι έμαθα πριν 3-4 χρόνια, λίγο πριν μπω στα 30 δηλαδή, και μάλιστα από τότε που έπιασα βελονάκι, είναι σαν να ξέχασα να πλέκω με βελόνες! (Και η φίλη ενθουσιάστηκε με το δωράκι και η μαμά της! Να σκεφτείς φορούσαν στο μωρό τα πλεκτά μέσα στο κατακαλόκαιρο! χαχα! ^_^ )
      Τί? Λες να κάνω επετειακή ανάρτηση? Με παρελάσεις, σημαιοστολισμούς κτλ???!!! Χμμμ! Πρωτότυπο, δεν λέω, αλλά....! :-p
      Να είσαι καλά, Λιτσάκι! Thanks!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Κοριτσάρα μου θριάμβευσες πάλι!!!!!
    Όλα γουστόζικα κι αρκούντως πρωτότυπα
    Αχ αυτή η μηλόπιτα πόση ζημιά μου έκανε
    δεν περιγράφεται
    Καλές μελλοντικές δημιουργίες!!!!!!!!

    Αγαπώ σε ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μηλόπιτα η... ζημιάρα!
      Χαχα! Θα το κατοχυρώσω!!! ;-)
      Λενιώ μου γλυκιά, πολύ σ' ευχαριστώ, μάτια μου!
      Να είσαι καλά! ΠΑΝΤΑ!
      Μια πολύ-πολύ μεγάλη αγκαλιά και πάααααααρα πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ γλυκά να έρθουν και να σου μεταφέρουν τις πιο ζεστές μου ευχές για έναν όμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Συριανακια μου ευχομαι μεχρι τα βαθεια γεραματα σας να εισατε μαζι , να τρωτε και να πινετε αυτα τα ομορφα που μας δειχνεις , να καθρεφτιζεστε στον ομορφο καθρεφτη σας παντα γελαστοι, να γυριζετε την ημερα στα ομορφα ημερολογια , τα βραδια να τα φωτιζετε με τα εξαιρετικα κερια , και ναι ναι ναι η μηλοπιτα ειναι ΘΑΥΜΑΑΑΑ ,ααα και τα καλτσακια να ειναι για το δικο σας μικρακι , φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Τί έκανες? Συνδύασες και συμπύκνωσες την ανάρτησή μου μέσα σε ένα σχόλιο?! Υποκλίνομαι! :-)
      Και ευχαριστώ! Πολύ-πολύ ευχαριστώ! Για όλα!
      Να είσαι καλά, Ειρηνάκι μου! (Χαίρομαι που δεν σας φόβισαν οι απειλές μου και η άποψή σας ως προς τη μηλόπιτα είναι αντικειμενική! χαχα!)
      Να είστε όλοι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ κι απο μενα

      Διαγραφή
  6. Γιάννα μου, περιμένω την επετειακή ανάρτηση με παρελάσεις, σημαιοστολισμούς και την παραδοσιακή μηλόπιτα για τα 10 χρόνια σου με το Γιάννη. Χαρούμενη επέτειο, φίλη μου, θα χαίρεσαι τον όμορφο πρασινομάτη σου. Αγαπώ τις δημιουργίες σου και είναι όλες υπέροχες. Είχα φτιάξει κάποτε τσάντα με περιοδικά, η ιδέα σου όμως για βάζο είναι καταπληκτική. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αν είχα χρόνο, βασικά αν το είχα σκεφτεί νωρίτερα, θα φρόντιζα να το οργανώσω και κατάλληλα το επετειακό! Ξέρεις, να είναι κλειστά τα σχολεία, να χτυπήσουν ταυτόχρονα οι καμπάνες, να είναι φωταγωγημένα τα δημόσια κτήρια, αλλά πού μυαλό εγώ?!?!? ^_^
      Είμαι απόλυτα σίγουρη πως θα ήταν χάρμα η τσάντα σου! Και όσο το δουλεύω με το μυαλό μου (το ποιο μου???), μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές περιπτώσεις αυτή η πλέξη με περιοδικά!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ/ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Αγκαλιά μεγάλη και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά!!! Να τα χιλιάσετε! Να είστε πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι!!!
    Ταλεντάρα! Όλες σου οι δημιουργίες καταπληκτικές!
    Τι όμορφο το δωράκι για την μπέμπα!
    Μόλις είδα το βαζάκι την Εύη σκέφτηκα γιατί έχω κι εγώ ένα πορτοφολάκι της!
    Εμένα δε μου αρέσει η φθινοπωρινή μελαγχολία γι'αυτό να επιστρέψεις σύντομα!
    Πολλά σμουτς!!!!!!! (Να φανταστώ τώρα έχεις αρχίσει τα πασχαλινά! Λατρεμένη!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε, ρε 'συυυυυυ!!! Να μας χαίρεστε!!! (Ουπς! Κάτι θυμήθηκα! Σε λίγο θα έχεις mail!) :o
      Α, οπότε μας συνδέει κάτι ακόμα εμάς τις 3! Μα είναι εκπληκτικό το πώς γίνεται το απλό χαρτάκι περιοδικού να παίρνει μορφή και να γίνεται υπέροχο πορτοφόλι! (Καλά, καμία σχέση το ταπεινό μου βάζο με την απίστευτη δουλειά που έριξε η Εύη!)
      ***Εμένα μου αρέσει η φθινοπωρινή μελαγχολία γιατί τη βρίσκω δημιουργική και δεν το κουνάω ρούπι από 'δω! Πάρτε το απόφαση! Αν ασχοληθώ με Πασχαλινά, θα πέσω στα πατώματα! Δεν είναι για 'μένα αυτή η περίοδος! Πρέπει να κάνω καμιά ψυχανάλυση μάλλον!
      Και πάλι ευχαριστούμε, Demάκι μου! Να είσαι καλά, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και αγκαλιές πελώριες!
      <3 <3 <3
      Πάω να συνεχίσω στο mail! ;-)

      Διαγραφή
  8. Θα ξεκινήσω από το τέλος. Έναν δίδυμο ποτέ δεν τον ανέχεσαι, απλά τον αγαπάς για την πολυπλευρικότητα του χαρακτήρα του! Και είναι τυχερός ο Γιάννης που σε έχει και εσύ που τον έχεις και που κλείνετε 10 χρόνια μαζί και εύχομαι να γιορτάσετε πολλά πολλά χρόνια ευτυχίας και να φάτε πολλές τούρτες καραμέλα!
    Λάτρεψα τα παιδικά παπουτσάκια και τα κεριά. Φυσικά όλα σου τα έργα ήταν εξαιρετικά, αλλά έχουμε και αδυναμίες.
    Η φωτογραφία της μηλόπιτας είναι για νόμπελ, αλλά σε φάγανε και σένα τα κυκλώματα κούκλα μου. Την συνταγή της μηλόπιτας την θέλω οπωσδήποτε. Θένκ γιου βέρι ματς.
    Κατά τα άλλα θέλω να σου πω ότι είσαι μεγάλο ταλέντο και είμαστε τυχεροί που σε έχουμε στην blogoγειτονιά μας. Σμουτς😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Έεεετσι! Έεεεετσι! Δεν τον ανέχεσαι τον Δίδυμο αλλά του δίνεις και χώρο!
      ;-)
      (Μου άρεσε η ευχή για τις πολλές τούρτες καραμέλα! ^_^ Αγαπώ!)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Η συνταγή της μηλόπιτας (στρούντελ είναι βασικά, το διόρθωσα και στο post) είναι μιας φίλης blogger και τη βρίσκεις ΕΔΩ!
      Ελπίζω να τη δοκιμάσεις και να σου αρέσει! :-)
      Αγαπάκι μου, εγώ θενκ γιου για όλα! Πάντα με τον καλό σου λόγο και την όμορφη αύρα σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαρινάκι μου! Καλό Σαββατοκύριακο, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Καλώς τα!!!να ζήσετε δέκα δεκαετίες ακόμα και να είστε πάντα αγαπημενοι μαζί!!!
    Έχω περάσει τουλαχιστον τρεις φορές από την αρχή ως το τέλος και εντρυφώ στο κάθε δημιούργημά σου!Ναι είναι ζωγραφική το π΄ρωτο ημερολόγιο, αλλά η χαρτοκοπτική σου είναι ανεπανάληπτη!μου άρεσε το σχόλιο τη Ειρήνης που τα συμπεριέλαβε όλα μαζί!
    Τι να πω τώρα!Εκανες υπέροχα που έλειψες, αφου δημιουργούσες!Ναι, το φθινόπωρο ευνοεί τις δημιουργίες και ναι...λατρεύω βελονάκι!!!!(ε, τι είπα?),,,,
    η φωτ.της μηλόπιτας το κάτι άλλο !ξεπέρασε και την αρχική της παραπομπής!
    Κοριτσάκι μου να είστε πάντα αγαπημένοι!Χρόνια πολλά!!!
    σε αγαπάμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! "Εντρυφώ στο κάθε δημιούργημά σου" λέει! Ναι, τέτοια αριστουργήματα είναι για βαθιά περισυλλογή και μελέτη! :D
      Κάτι κατάλαβα τώρα τελευταία για τις σχέση σου με το βελονάκι! (Αν το ξεκινήσεις, δύσκολα ξεκολλάς! ;-) )
      Ω, πολύ τιμητικό αυτό που μου έγραψες για τη φωτογραφία της μηλόπιτας! Και μόνο η σύγκριση με της φωτογραφίες της Ζαμπίας μας, με κολακεύει πάρα πολύ!
      Πολύ σε ευχαριστούμε, Βαρβαρούλα μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Να χαίρεσαι κι εσύ την υπέροχή σου οικογένεια!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά, πασπαλισμένα με κάμποση αγάπη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα καλό μου κορίτσι. Ένα φθινόπωρο γεμάτο χρώματα κι αρώματα σου εύχομαι και αγάπη πολλή πολλή!
    Να είσαι, γερή, ευτυχής και να δημιουργείς.
    Θαύμασα τα όμορφα αντικείμενα που έφτιαξες και ένιωσα το χαμόγελό σου σε κάθε σου φράση.
    Σε φιλώ γλυκά γλυκά και να ζήσετε κούκλα μου, να μεγαλώνετε αντάμα και να αγαπιεστε 🌹❤🎂🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, βρε γλυκό μου πλάσμα! Πού είσαι εσύ? Ήμουν εξαφανισμένη εγώ, αλλά κι εσύ... ... ... Ελπίζω να είσαι καλά, τουλάχιστον! :-)
      Πραγματικά χαίρομαι που ένιωσες το χαμόγελό μου, γιατί όντως έτσι ήμουν όταν ετοίμαζα την ανάρτηση!
      Σταυρούλα μου γλυκιά κ' υπέροχη, σε υπέρ-ευχαριστούμε για την επίσκεψη, τα όμορφα από καρδιάς λογάκια σου, για τις ευχές σου! Για όλα!
      Να είσαι καλά πάντα και να περνάς όμορφα!
      Μια μεγάλη αγκαλιά από εμάς, κορίτσι μου και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Πόσα ταλέντα, μα πες μου αλήθεια πόσα; Είσαι ένα αστέρι όμορφο, πολυτάλαντο και αξιαγάπητο,γι'αυτό το αγόρι είναι τυχερό που σ΄έχει στη ζωή του (κι όχι μονο το δικό σου βεβαίως, όλα μας τα αγόρια εδώ μέσα,που δεν τα αφήνουμε ποτε να πλήξουν, χα,χα!!)
    Να ζησετε σαν τα ψηλά βουνά, έτσι αγαπημένοι και χαμογελαστοί πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουουου! Θα χάσω το μέτρημα αν αρχίσω να μετράω τα ταλέντα μου! Τόσα ταλέντα-θα μου πάρει πάααρα πολλή ώρα να κάνω καταμέτρηση! :-p
      xaxa!
      Ε, μα! Για πες τα, βρε Νίκη: Δεν είναι τυχερός που με έχει? Και φυσικά όλοι τους είναι τυχεροί και ευλογημένοι που μας έχουν! (Λίγο φεμινιστικό ακούστηκε αυτό!) ;-)
      Να 'σαι καλά, Νικούλα μου! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ! Κι εσείς να είστε πάντα ευτυχισμένοι!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ξανά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Σου αρέσουν οι λεβάντες ή μήπως είναι ιδέα μου;;;; χαχαχαα...Χουανιτάκι μου γλυκό, πόσο γλυκιά φωτογραφία, σας εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι και να περνάτε όμορφα!! Τα ημερολόγια τι φοβερά, ειδικά το cupcake που τους έχω μια αδυναμία η αλήθεια!! Χαίρομαι πολύ που δοκίμασες την τεχνική της τσάντας και το βάζο βγήκε καταπληκτικό!! Έχεις βάλει όλη την αγάπη σου σε όσα έχεις φτιάξει, γι αυτό μην τα γελάς βρε!! :) φιλάκια πολλά πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξεχάσω: σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά..

      Διαγραφή
    2. Τώρα που το λες, όντως, πολλές λεβάντες μαζεύτηκαν στην ανάρτηση! χαχα!
      Αλλά μπααα, δεν έχω κανένα τρελό κόλλημα! Μου αρέσει πολύ το μωβ χρώμα και επίσης, μου αρέσει το αποτέλεσμα της αποξήρανσής τους, γι' αυτό τα χρησιμοποίησα σε λίιιιιγο υπερβολικό βαθμό! ;-)
      Βρε, την αγάπη εγώ την έβαλα, χωρίς αμφιβολία πάντα τη βάζω, το αποτέλεσμα γιατί δεν μοιάζει με αυτό που έχω στο κεφάλι μου όμως? ΟΕΟ???
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Ευχαριστούμε κ' ανταποδίδουμε πλήρως! :k
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ολόγλυκα σαν εσένα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Τί εννοείς πως με ευχαριστείς για την αναφορά?
      Σιγά, βρε! Αφού μου έβαλες αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στον τραπεζικό μου λογαριασμό, πώς να σου το αρνηθώ, ε? :-p :-p :-p
      Άντε, βρε χαζούλι μου, που με ευχαριστείς κιόλας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Αγαπάκι μου χρόνια σας πολλά και ερωτεύσιμα!!
    Για τον αχταρμά σου τι να πω.. είναι ο πιο όμορφος αχταρμάς που έχω δει! ;)

    Συνέχισε έτσι με τρέλα!!

    ΥΓ: αυτό το χριστουγεννιατικοπασχαλινοκαλοκαιρινο με τρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xxaxxa! Συνεχίζω ακάθεκτη με τον αχταρμά μου, λοιπόν! Οκ! ;-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Πολύ σ' ευχαριστούμε!
      Και σε εσάς όοοοοολα τα καλά του κόσμου! Από καρδιάς! <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά στο ολόγλυκό σου το φατσάκι!
      <3 <3 <3

      ΥΓ: E,μα αφού έτσι έγινε, ψέματα να πω? Να το κρύψω? Να παραποιήσω τις εποχές? Τί να κάνω?!?!?!

      Διαγραφή
  14. Τέτοιο δημιουργικό οίστρο δεν έχω ματαδεί εδώ κοριτσάρα μου !! Μα τι να λένε όλα αυτά !!10 χρόνια κλείνουμε together που λένε και στο χωριό μου !! Γιόρτασε εσύ με την τρέλλα σου το 10χρονο και άσε το Χριστούγεννο , έχουμε τα περυσινά ολοκαίνουργια!!!
    Φιλιά άπειρα και τρυφερά έτσι μη σε γατσιάσω !!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που εσύ αποκαλείς "δημιουργικό οίστρο" εγώ το λέω "βαρεμάρα"! ;-) χιχιχι!
      Νικόλ μου, άλλο τα περυσινά άλλο αυτό που ήθελα για εφέτος... Καλά να 'μαστε και βλέπουμε τί και πώς... :-)
      Να είσαι καλά, υπέροχό μου πλάσμα! Σε ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ! <3
      ¡Los quiero mucho!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Μα και βέβαια είσαι πολύπλευρο ταλέντο δεν το συζητώ καν !!!!! Να είστε μαζί κι ευτυχισμένοι ως τα βαθιά σας γεράματα και βέβαια θα σε αντέξει γιατί άλλη σαν και σένα δεν θα βρει αυτό είναι σίγουρο !!!!! Φιλιά πολλά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xa! Αυτό μας έλειπε να το συζητούσαμε κιόλας!!! Και πολύπλευρο ταλέντο είμαι και άλλη σαν εμένα δεν θα βρει το έτερο J! Τα είπαμε-τα συμφωνήσαμε! ;-) χιχι!
      Ράνια μου, σ' ευχαριστούμε! Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα!
      Αγκαλιά και ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Έχω μεινει άφωνη!Είναι όλα τέλεια!Ειδικά τα καμβαδακια που λειτουργούν ως μη αναλώσιμα ημερολόγια είναι απαιχτα!
    Σε περίπτωση που δε με θυμάσαι είμαι η μαμά σε κρίση!Τι καλά που έπεσα πάνω στην ανάρτηση σου! Σε σκεφτόμουν πριν από λίγες μέρες!
    Να τα εκατοστησετε με το Γιάννη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όχι! Δεν θα χρειαζόμουν συστάσεις, αλλά τώρα μόλις συνειδητοποιώ πως πρέπει να σε έχω χάσει από τότε που ο blogger μου εξαφάνισε όλο το blogroll! Πίστευα πως την είχα συνεφέρει την κατάσταση, αλλά να που αποδεικνύεται περίτρανα το αντίθετο! :o Έρχομαι επίσκεψη μόλις απαντήσω τα εδώ σχόλια! ;-)
      Να είσαι καλά, Δεσποινάκι μου! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ και χαίρομαι που... ξαναβρεθήκαμε!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για την ώρα και τα λέμε σε λιγάκι στο χώρο σου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Αχ δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω...λοιπόν με ενθουσίασαν αρχικά τα ημερολόγια που έφτιαξες...ειδικά αυτό με το δεντράκι τα σπάει ;)
    Επίσης έχω μια απορία....ωραίο το χάρτινο βάζο, αλλά πως βάζεις νερό μέσα για να διατηρούνται τα λουλούδια;;;;
    Θα συμφωνήσω πως η φωτογραφία της μηλόπιτας είναι εκπληκτική και φαντάζομαι και η ίδια η μηλόπιτα ήταν...χαχαχαχαχαχα
    Το ίδιο γευστική φαίνεται και η φραουλάδα σου.... :)
    Και για το τέλος σας εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, να γεράσετε μαζί και να είστε πάντοτε αγαπημένοι και χαρούμενοι!!!
    σσσσσσσσσσσμουτς πολλά πολλάααα χρυσοχέρα μου εσύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν σας αποκαλύψω πώς το ζωγράφισα αυτό, θα κουφαθείτε! ;-) Ίσως το πάρει το ποτάμι στο επόμενο post! ;-)
      Α, μέσα στο χάρτινο βάζο, έχω βάλει ένα κομμένο μπουκάλι νερού! Όχι μεγάλο, ίσα-ίσα για να χωρέσει το νεράκι και να παίρνουν αυτό που χρειάζονται τα λουλούδια! ^_^
      Ω, ναι! Φυσικά και η γεύση της μηλόπιτας ήταν σούπερ! Να σκεφτείς πως δεν είναι μέσα στα αγαπημένα μου γλυκά, αλλά όντως ήταν εκπληκτική!!! (Είχα καλή συνταγή είναι η αλήθεια!!!)
      Σ' ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυυ, κοριτσάκι μου! Να είσαι καλά και πάντα κεφάτη!
      Αγκαλίτσα και ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ αμέτρητα σου στέλνω!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Γλυκό μου κορίτσι πολλαπλασίασε αυτά τα δέκα χρόνια επί δέκα! Αυτό σας εύχομαι να είστε μαζί πάντα αγαπημένοι, χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!
    Που και που δείχνε μας και κάτι από τον υπέροχο "αχταρμά" σου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγχώθηκα πως θα έπρεπε να κάνω εγώ (παιδί της θεωρητικής κατεύθυνσης!) πολύπλοκους υπολογισμούς, αλλά ευτυχώς, μέχρι εκεί τα καταφέρνω! ;-)
      Ευχαριστούμε πάαααααααρα πολύ, Λενιώ μου! Είσαι σκέτη γλύκα!
      Να είσαι καλά, μάτια μου!
      ***Θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω κάτι ακόμα από τον αχταρμά! Τώρα το αν θα είναι "υπέροχο" όπως λες... θα δείξει! (Αν δεν το βρείτε υπέροχο πάντως, μάλλον δεν έχετε γούστο! :-p xaxa!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο βραδάκι, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Χρόνια σας πολλά και πάντα να είστε ευτυχισμένοι!!
    Δεν ξέρω αν είναι η πιο νόστιμη, σόρι όμορφη φωτογραφία που έχεις βγάλει, αλλά σίγουρα είναι η πιο όμορφη που έχω δει και φαντάζομαι πως και η μηλόπιτα το μηλοστρούντελ τέλος πάντων, θα ήταν το νοστιμότερο που δεν έχω φάει...λιποθυμιά κόντεψε να μου έρθει μόλις το είδα...για να με ξεγελάσω θα μου δώσω ένα μήλο και η συνταγή της Ζαμπίας θα καταχωρηθεί στα επείγοντα, σε όσα δηλαδή έπρεπε να είχαν γίνει χτες!!Δεν είναι να παίζουμε με τέτοια θέματα υψηλής λιγούρας!
    Κατά τα άλλα φτου σου, όχι καλέ, μην τραβιέσαι...ούτε να δινοηθείς πως σου τα 'χω μαζεμένα και ήρθα να ξεσπάσω φτύνοντας...απαπαπα!
    Φέικ το φτύσιμο, αυτό του ματιάσματος και καλά, γιατί δεν πιστεύω στο μάτι γενικότερα, αλλά πόσα πράγματα έφτιαξες, αλλά και πόσο όμορφα είναι!
    Είσαι ταλεντάρα και μπορείς να πάρεις ανάσα, συνεχίζω άνετα τα κοσμητικά μέχρι...μέχρι να ξανάρθεις τον άλλο μήνα...αυτά τα δεν ξέρω αν θα έρθω τον Νοέμβρη και άλλα τινά να τα ξεχάσεις!
    Εγώ εδώ θα περιμένω τρώγοντας πασχαλιάτικα κουλούρια σε χριστουγεννιάτικα σχέδια!!
    Δε φεύγω μη χαίρεσαι, σε φιλώ, αλλά η αύρα μου και τα κοσμητικά για τα έργα σου {εκπληκτικά, υπέροχα, θεσπέσια, ονειρικά κ.λ.π.} θα στοιχειώσουν τούτη την ανάρτηση!
    Μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την ώρα που διάβασα το σχόλιό σου -και βασικά όσες φορές το έχω διαβάσει!- γελάω σαν χαζή! (Να λείπουν οι χαρακτηρισμοί, παρακαλώ!) :-p
      Να την κάνεις τη συνταγή και να μου πεις εντυπώσεις! (Αλλά μη βγάλεις φωτογραφίες, γιατί τότε οι δικές σου θα είναι καλύτερες και θα πέσω σε κατάθλιψη και θα θέλω να φάω γλυκό και δεν θα έχω στρούντελ εύκαιρο και θα πέσω σε μεγαλύτερη κατάθλιψη και εσύ θα έχεις τύψεις! Να το ξέρεις!)
      'Νταξ' δε χρειάζεται να φτύνεις (είναι αυτό που λέμε μη χαλάς το σάλιο σου?Μπαααα!), γιατί ούτε εγώ πιστεύω στο μάτι, οπότε απλά θαύμαζε! Θαύμαζε και συνέχισε να λες καλά λόγια! (Τόσο πλούσια είναι η ελληνική γλώσσα και εσύ μόνο τόσα λίγα έγραψες? Εν ανάγκη άφησε μου σχόλιο και σε άλλη γλώσσα! Ώχουουου! ;-) )
      Μαράκι μου, σε ευχαριστώ/ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ! Ειλικρινά το βρήκα απολαυστικότατο το σχόλιό σου! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και χαδάκια για το παλικάρι μας! (Πού είναι αυτή η ψυχή???)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. 2J's μου χρόνια σας πολλά και επί 10!!!! Σας εύχομαι οοοτι καλύτερο!!! Είναι τυχερός ο Γιάννης εδώ που τα λέμε, γιατί και θεσπέσιο στρούντελ μήλου τρώει (κρινοντας απο τη φωτο) και λεμονάδα με φράουλες απολαμβάνει και χρησιμοποιεί και την πιο κουλ θήκη για επαγγελματικές κάρτες!!! χεχεχε... Και γενικά σε βρίσκω πολύ δημιουργική κι αυτό είναι υπέροχο!!! Το τσαντακι της Εύης το θυμάμαι!!! Εγω ακομη δεν αξιωθηκα να δοκιμασω αυτη την τεχνικη :P :P
    Περιμενω τον επομενο μηνα να δω τις υπολοιπες δημιουργιες με τον καλλιτεχνικό σου... "αχταρμα", οπως λες!!! Σε φιλώ!!! :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι, Φωτεινούλι μου!!! Η βαρεμάρα και βασικά ο... "εγκλεισμός" στο σπίτι, μου έκανε πολύ καλό και, άσχετα με το αποτέλεσμα, νομίζω πως είμαι υπέρ-δημιουργική! ;-) Ο αχταρμάς μου το αποδεικνύει άλλωστε! ;-) χαχα!
      ***Να το δοκιμάσεις αυτό με τα χαρτάκια από περιοδικό! Έχω την εντύπωση πως εσύ ειδικά θα κάνεις θαύματα με αυτή την τεχνική!
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Ευχαριστούμε πάαααααρα-πάαααααρα πολύ!
      Να είσαι κι εσύ ευτυχισμένη και περιτριγυρισμένη από πολλή αγάπη! (Αν και αυτό το βλέπω να συμβαίνει ήδη οπότε... ...! ;-) )
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου! Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Ααα!!!Το παιδί ξαναχτυπά και αυτή τη φορά ακόμα πιο δυναμικά!!!Στις δημιουργίες βεβαίως βεβαίως, γιατί ξέρω τι θα σκέφτηκες!!! Για τα 10 χρόνια θα ευχηθώ να υπάρξουν κι άλλα 10 κι άλλα 10 κι άλλα 10...10... Και να ειναι ονειρεμένα μικρό μου!!!Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (To "Aαα" στην αρχή δεν ήταν επιφώνημα τρόμου, έτσι??! :-p )
      xaxa! ^_^
      Κοριτσάκι μου πολυαγαπημένο, σε ευχαριστώ (και σε ευχαριστούμε βεβαίως-βεβαίως!) πάρα-πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά πάντα! Να χαίρεσαι τους άντρες σου και να χαίρονται κι εκείνοι!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ αμέτρητα και γλυκά σαν εσένα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Κοριτσι μου να ζησετε με το Γιάννη κ να είστε πάντα μαζί κ αγαπημενοι. Οσο για τα αριστουργηματα σου, το ενα ειναι καλύτερο απο τα αλλα!!!! Συγχαρητηρια. Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Αριαδνάκι μου!
      Ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα υπέροχο βραδάκι, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Ιωάννα μου!!!!
    Να είσαστε πάντα μαζί αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι με τον Γιάννη σου,ως στα βαθιά σας γεράματα!!!!
    Όσον για την φωτογραφία με την μηλόπιτα,ένα θα πω....άκρως επαγγελματική!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ευχαριστώ/ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά, Μαρία μου!
      Η μηλόπιτά μου κι εγώ νιώθουμε... κολακευμένες! ;-)
      Καλή εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα αγαπημένη μου και χθες στο κτήμα σε είχα στο νου μου γιατί άκουγα μία υπέροχη εκπομπή για τη Σύρο όπου έμαθα ένα σωρό πράγματα, φανταστική εκπομπή.Ότι κάνουν τα χεράκια σου υπέροχα, μου άρεσαν ιδιαίτερα τα ...αρωματικά κανδράκια!!!!Που τα σκέφτηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τί ωραία! Χαίρομαι, Αχτιδούλα μου!
      Ελπίζω να έκαναν καλή διαφήμιση στο νησί μου!
      Τα του παρελθόντος είναι άξια θαυμασμού στον τόπο μου! Στο παρόν υπάρχουν πολλές παραφωνίες! χιχι! ;-)
      Για τα αρωματικά καδράκια, έχω να σου πω πως ήθελα να φτιάξω φυλλαράκια με πηλό, αλλά... βαριόμουν(!) τη διαδικασία, να ανοίξω πακέτο, να πλάσσω, να περιμένω να στεγνώσει, οπότε βλέπω απέναντί μου, στον κήπο μας τη λεβάντα και λέω "δεν δοκιμάζω να βάλω κλαδάκια λεβάντας που δεν θα μαδήσουν κιόλας αλλά θα αποξηρανθούν φυσικά? Ε, και το δοκίμασα και πέτυχε!!!
      Αγκαλιά μεγάλη και χαδάκια για το κοριτσάκι μας, Αχτιδούλα μου!
      Να είσαι καλά! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Υπέροχα μικρά, πολλά, χρωματιστά, γευστικά και ζουζουνιάρικα πραγματάκια γεμάτα ομορφιά! Όποτε επισκέπτομαι το μπλοκοσπιτάκι σου ανεβαίνει η διάθεσή μου και αυξάνει η θετική μου ενέργεια. Για την επέτειό σας εύχομαι να είστε ένα αγαπημένο ζευγάρι για πάντα γιατί τα θαύματα γίνονται μόνο όταν υπάρχει αγάπη.Σε φιλώ γλυκιά μου Γιάννα, να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα.Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Πολύ μου άρεσε το "ζουζουνιάρικα" που εγραψες!!! :D ^_^ :D
      Όντως, Δαφνούλα μου: Η αγάπη είναι το Α και το Ω (σε κάθε τομέα της ζωής μας!)
      Να είσαι καλά, κοπέλα μου!
      Σ'ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ!
      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Καλό μεσημεράκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Τι υπέροχες, πανέμορφες, ευφάνταστες δημιουργίες!! Και τι πολλές!! Μπράβο σου, δημιουργικό και ακούραστό μου πλάσμα!
    Χαίρομαι που είσαι καλά και που είδα νέα σου. I missed you, μελαχρινή ομορφιά μου!
    Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι σας εύχομαι, ως τα βαθιά σας γεράματα.
    Όσο για τη μηλόπιτα... τι μου έκανες τώρα! Όντως σούπερ η φωτογραφία και με έκανες και τη ζήλεψα τρελά. Πάω να φτιάξω! Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ! Εδώ είμαι! (Δεν ξέρω για πόσο-πάντως για την ώρα δηλώνω παρούσα!)
      Και για να σας αποζημιώσω για την αναμονή, θα σας μοστράρω ό,τι... μπούρδα έφτιαξα όσο καιρό ήμουν μακριά σας! χαχαχα! ^_^
      Να είσαι καλά, βρε Έλλη μου! Μου έλειψες κι εσύ! Το ξέρεις,έτσι?!
      Α, πολύ χαίρομαι αν σου έδωσα έμπνευση με τη μηλόπιτα! Νομίζω πως ταιριάζει ιδανικά με το Φθινόπωρο!
      Πολύ σ' ευχαριστούμε, μαϊμουδάκι μου! Ανταποδίδουμε πλήρως! Να είστε κι εσείς πάντα μα πάντα καλά! :k
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και πολλές-πελώριες-αγαπησιάρικες αγκαλιές!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. 1ον Να τα εκατοστήσετε και πάντα γεροί & ευτυχισμένοι!!!
    2ον Έχεις βάλει dead line στις αναρτήσεις σου???!!! Δεν θα πας πουθενά ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ!!!
    3ον Βρε πουλάκι μου τι παραγωγικότητα είναι αυτή;;;;; Ούτε εγώ δεν φτιάχνω τόσα σε ένα μήνα! &
    4ον Βάλε πιο μεγάλες φωτό pleaseeeeeeeeeee!!! Ξεστραβώθηκα η πρεσβύωψ !!!!

    Φιλάαααααααααακια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον Ευχαριστούμε τόοοοοοσο πολύ, Χριστινιώ μου!!! Να είσαι καλά, γλυκό κια πολυάσχολό μου πλάσμα!!! :k
      2ον Dead line όχι ακριβώς, αλλά το να δουλεύω με σχεδόν απόλυτο πρόγραμμα,ε, ναι, μπορείς να το πεις και προσωπική μου ανωμαλία! Είμαι ολίγον ψυχαναγκαστική! χαχα!
      3ον Η βαρεμάρα με κάνει να ψάχνω απεγνωσμένα κάτι να απασχολώ τα χέρια μου! ;-) Εσύ κάνεις πολύ περισσότερα, αλλά ας μην το αναλύσουμε αυτό γιατί δεν με συμφέρει από πλευράς αποτελέσματος!!! ^_^
      4ον Καλέ, είναι η πρώτη φορά που άφησα ελεύθερες τις εικόνες μου! Τις πατάς και μεγαλώνουν! Για πολύ καιρό τις είχα κλειδωμένες και τώρα που τις "απελευθέρωσα" μου κάνεις παρατήρηση???! Ε, όχι! Δεν θα το ανεχθώ αυτό! Η σχέση μας περνάει κρίση!!! :-p :-p :-p
      Κοριτσάρα μου γλυκιά, να είσαι πάντα καλά!
      Την αγάπη μου και αμέτρητα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Πώς την είδατε μαντάμ; Θα μας κλέψετε τις τέχνες και τις τεχνικές και εμείς θα μείνουμε μπουκάλες;
    Γιάννα μου όλα υπέροχα. Λάτρεψα την τεχνική αχταρμάς , περισσότερο απ'όλα όμως την ανάγκη σου να μετατρέψεις τα άχρηστα σε χρήσιμα!
    Επειδή έχω μήνες να ανεβάσω τα δικά μου ένα θα σου πω...αν το αποφασίσω κάποια στιγμή ... τρέμε Γιάννα!!!! αχαχα! Πλάκα κάνω. Δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις μάτια μου!
    Φιλάκια ...κουρασμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...τόσο κουρασμένη που δεν ευχήθηκα η γαϊδούρα!
      Να ζήσετε Γιάννα μου και να είστε πάντα καλά, σωματικά, ψυχικά και μαζί!
      καρδούλες....

      Διαγραφή
    2. Γιατί? Καλές είναι και οι μπουκάλες!!! Ξέρεις τί όμορφες που μπορείς να τις κάνεις? Είναι μια τεχνική, όχι βετέξ κάτσε να δεις πώς τη λέει μια φίλη μου... α, ναι: powertext! Ουουουου! Παπάδες κάνεις με δαύτη!!! :-p
      χαχα!
      Αριστάκι μου, αυτό ακριβώς που επισήμανες: η ανάγκη μου να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία σε κάποια αντικείμενα, αλλά ουσιαστικά να απασχολήσω χέρια και κυρίως μυαλό! ;-)
      Καλά, αποφάσισε εσύ να μας δείξεις όλες τις ομορφιές που έχεις φτιάξει και άσε το δικό μου τρέμουλο! Χειμωνιάζει σιγά-σιγά, οπότε με ένα κουβερτάκι, μια χαρούλα θα είμαι!
      ***Και μη μου λες εμένα για μούσες που σε έχουν εγκαταλείψει γιατί δεν τα χάβω αυτά! ;-)
      Curly artist μου, δηλώνω πιστή σου ακόλουθος και το ξέρεις!
      Αγκαλιά μεγάλη και πολλά χαλαρωτικά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για να πάρουν ένα μέρος της κούρασής σου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Μην κακοχαρακτηρίζεις την curly artist μου, άλλε της εαυτέ! ;-)
      Ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ, Αριστάκι μου! Τί όμορφη η ευχή σου! Μακάρι!!!
      Να είσαι καλά, μάτια μου! Πάντα! :k
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Πολλά λέμε!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Λοιπόν, κατ' αρχήν καλά μου παιδιά να ζήσετε πάντοτε μαζί κι ευτυχισμένοι γεμάτοι υγεία, αγάπη και έρωτα! Να απολαμβάνετε τη ζωή με τον δικό σας τρόπο!
    Μαζί σου είμαι Γιάννα μου ως προς τις εποχές... δεν αντέχω καθόλου τη ζέστη και φαίνεται πως μου ταιριάζουν περισσότερο οι ψύχρες(με τις ψυχρολουσίες!) :-)
    Οι χειροτεχνίες σου τι να πω... εμένα τα χέρια μου δεν πιάνουν καθόλου απ' αυτά κι όποτε τα βλέπω(τόσο σε σένα όσο και σε άλλα ιστολόγια), νομίζω ότι είναι μικρά θαυματάκια, αφού καταφέρνετε να δίνεται πνοή σε απλά και καθημερινά αντικείμενα, που δεν τα υπολογίζουμε καν. Σας χαίρομαι και σας θαυμάζω βέβαια, που καταφέρνετε όλα αυτά τα αριστουργήματα, αφού για μένα τον ανίδεο(γκουραχάνο, όπως θα λέγανε στα μέρη μου) φαίνονται ολόκληρη επιστήμη. Όλα πολύ όμορφα!!!
    Συνέχισε πάντως τις δημοσιεύσεις σου. Κάτι μου λέει πως θα το κάνεις μέχρι τα Χριστούγεννα, αλλά από κει και πέρα θα βάλουμε όλοι από ένα μέσον ο καθένας για να μη σταματήσεις! :-)
    Να 'σαι πάντα καλά!!!
    Φιλιά και στους δυο σας και να τα εκατοστήσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Για ψυχρολουσίες δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάζομαι, πάντως με τις κανονικές ψυχρούλες τις εποχής... την καταβρίσκω! (Δεν μιλάω για πολικές θερμοκρασίες, ε??! Να εξηγούμαστε! ;-) )
      χαχα! Κοίτα, σε επιστήμη μπορεί να έχουν αναγάγει οι υπόλοιπες κοπέλες τις δημιουργίες τους, εγώ ούτε καν!!! Απλά ψάχνω τρόπους για να κρατώ απασχολημένα χέρια, μα κυρίως το μυαλό μου! :-)
      Καλλιτέχνη πάντως εγώ λέω κι εσένα! Τα λόγια που χρησιμοποιείς στα κείμενά σου ή τα ίδια τα βίντεό σου είναι υπέροχα! Δεν είναι τέχνη αυτό??!!! ;-)
      Αχαχαχα! Ανυπομονώ να δω τί μέσον θα βάλετε για να συνεχίσω να κάνω αναρτήσεις! (Κάτι για τούρτες καραμέλα έγραψα στην ανάρτηση, ελπίζω να μην το περάσετε στο ντούκου! Απλά, μην τις στείλετε όλοι μαζί και δεν χωράνε στο ψυγείο! Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, σε αυτή την περίπτωση θα... τρώω(!) και δεν θα προλαβαίνω να γράφω!!!:-p ;-) :D )
      ***Η λέξη "γκουραχάνος" μου άρεσε τρελά!!!!!!!
      Να είσαι καλά γλυκιέ μου φίλε! Σε ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ!
      Είσαι σπουδαίο πλάσμα!
      Μια μεγάλη αγκαλιά, πλημμυρισμένη από την αγάπη μας!
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  30. Θαύματα κάνουν τα χρυσά χεράκια σου.
    Ο,τι πιάσεις υπέροχο τι να πω για τα υπέροχα ημερολόγια κανδράκια τα μπουκάλια τα βαζάκια όλα τέλεια.

    Εύχομαι να επισημοποιήσετε τη σχέση σας με το Γιάννη
    και να'στε μαζί για πολλά πολλά χρόνια ακόμα
    έτσι χαρούμενοι και αγαπημένοι.

    Πολλά πολλά φιλάκια Γιάννα μου <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου!!!
      Πόσο χαίρομαι που σε "βλέπω!!! :k
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Σε ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ!
      Ακόμα και χωρίς το κομμάτι της επισημοποίησης, ελπίζω να πιάσουν τόπο οι ευχές! :-)
      *Μου είπε το Ρουλάκι πως ήσουν Κρήτη? Ελπίζω να είναι καλά τα παιδιά (και τα εκεί και τα εδώ!) και να σε ξεμυάλισε τελείως η μικρούλα σας!
      Αγκαλιά πελώρια, Ελενάκι μου! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γλυκά σαν εσένα! Να είστε όλοι καλά! Τα φιλιά μου στον Γιώργο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Hola!
    Me gusta todas esas cosas que has creado, los cuadros son todos muy bonitos y me gusta el colorido que le has hecho,los botes de cristal estupendos todos son diferentes , los de flores son los que más me gustan ,las velas te han quedado preciosas, bueno que todo esta decorado con mucho gusto.
    Y de los postres que te puedo decir, solo que se ven muy sabrosos.
    También te deseo feliz aniversario y por muchos años más.
    Se os ve una bonita pareja.
    Muchos besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lo que más sorprende, es que entiendas TODO lo que escribo aquí! :-)
      ¡Escribo de una manera informal, pero usted entiende TODO!
      Muchas gracias, cariño! ¡Eres adorable! :k
      ¡Te deseo lo mejor!
      ¡Abrazos y muchos besos!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Έγραψα τρεις φορές το σχόλιο από το κινητό και όλο μου σβηνόταν.. Τελικά άνοιξα τον υπολογιστή για να γίνει δουλειά..
    Μία απορία..... Δηλαδή τα Χριστούγεννα τι μπισκότα θα φτιάξεις? Και με τι κουπατ??? χαχαχαχαχαχα Η μηλόπιτα φαντάζομαι ότι έχει άλλη αξία μετά από τοσους μήνες.. :p
    To ανάποδο ντεκουπαζ σου με εντυπωσίασε αλλά χαίρομαι και με την υπομονή σου να φτιάξεις και βάζο από χαρτί. Δε το έκανα με τίποτα όμως.. Μήπως να σου στείλω τίποτα μισοτελειωμένα προτζεκτ?? Επειδή έχεις όρεξη όχι τίποτα άλλο... :D :D
    Για το τέλος άφησα το καλύτερο!! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι, αγαπημένοι και πάντα ερωτευμένοι!!! Φτιάξε του κανένα γλυκό και ξέρεις εσύ.. ανοιξιάτικο κατά προτίμηση για να έχει ποικιλία η ζωή!!! χαχαχαχαχαχα Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Σόρρυ για την ταλαιπωρία με τα σχόλια από κινητό... Λες να πρέπει να αλλάξω κάτι στις ρυθμίσεις??? Εγώ σχολιάζω κανονικά από το κινητό μου πάντως... Χμμμ! Θα το κοιτάξω...
      Καλέ, τα Χριστούγεννα δεν φτιάχνω μπισκότα! Βασικά, σχεδόν ποτέ δεν φτιάχνω μπισκότα με κουπάτ, πώς μου ήρθε εκείνη τη φορά, δεν ξέρω! ;-)
      Όχιιιιιιι! Να μη μου στείλεις δικά σου μισοτελειωμένα πρότζεκτ! Πού θα βρω... γύψο να τα ολοκληρώσω??? (Θα πεθάνω και θα συνεχίσω να λέω αυτές τις κρυάδες με εσένα και το γύψο! Ας με κάνει κάποιος να το βουλώσω!!! :-p )
      Ελεανάκι μου, σ' ευχαριστούμε πάαααααρα πολύ! Να είσαι καλά, κούκλα μου! Κρατώ τις ευχές και φυσικά την πρότασή σου για το... Ανοιξιάτικο γλυκό! Λες να φτιάξω κάτι... ανθισμένο???! ΧΜΜΜΜ!!! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, θεόμουρλή μου φίλη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  33. Μην το πεις..το ξέρω πως παλι θα κατεβω πολλα σκαλοπατια...σορυ.. σχόλια ηθελα να πω αγαπημενο μου... αλλιως πως θα διαβαζα και θα γελουσα με όλα οσα γραφεις και γραφουν οι φίλες ..οχι πες μου.. ασε δε που πρασινοκιτρινησα :$ με αυτα που εκανες ..καλα τι οργασμός δημιουργίας εννοώ.. είναι αυτό;..χι..χι.. οπως καταλαβενεις θα κλεψω..ιδεες ναι;...;)
    Ξερεις ποσο θα χαρηκαν τα πραγματακια σου που τα περιποιήθηκες καταλληλως; παρτυ θα εκαναν χα..χα.. αλλα εκει που εκανες το μεγάλο μπαμ .. ήταν το στρουντελ μηλου..τι τόθελες Βρε κοριτσι μου να το φωτογραφίσεις σ αυτήν την σταση;..χι..χι.. δεν μας λυπήθηκες καθόλου; σνιφφφφ !!!:(
    Αφήνω ευχες πολλες .. Συριανακι μου για μια ομορφη ζωή μαζί με το αγορι σου θα επανελθω εννοειτε.. την κανονικη μερα..χα..χα..:D φιλούρες πολλεεεεες :k <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, Ρουλάκι μου, δεν θα το πω!!! Με τα σκαλοπάτια κάνουμε μια χαρά γυμναστικούλα, οπότε ανεβοκατέβα όσες φορές θέλεις! :-p χιχι!
      Μα, πολλές φορές κι εγώ γελάω περισσότερο με τα σχόλια και όλη αυτή την όμορφη σχέση που έχουμε χτίσει, παρά με την ίδια την ανάρτηση! :-)
      Οργασμός δημιουργίας, δε λες τίποτα! Ή κάνουμε δουλειά ή όχι! (Αν και μεταξύ μας, νομίζω πως για το επόμενο ποστ, σας κράτησα λιγότερα μα καλύτερα! ;-) )
      Καλέ, φυσικά να κλέψεις ιδέες! Χαρά μου να με...κλέβουν!!! αχαχαχα! (Το ότι θα αποτελούσα έμπνευση,ομολογώ πως δεν το περίμενα! ^_^ )
      Νιώθω τόοοοοσο υπερήφανη για τη φωτογραφία της μηλόπιτας!!!! Γενικά, δεν τραβάω καλές φωτογραφίες. Να σκεφτείς, αν πρέπει να τραβήξω φωτογραφίες τα πυροτεχνήματα στη δουλειά, κάνω 100 λήψεις για να κρατήσω τις 15! χαχα!
      Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ, Ρουλάκι μου! Τις δέχομαι και τώρα τις ευχές σου γιατί είναι ευχές καρδιές, οπότε τις κρατώ σαν φυλαχτό! <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, μάτια μου!
      Την αγάπη μου! Πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. <3 <3 <3 Πόσο υπέροχα τα ημερολόγιά σου!
    Και, τι όμορφα κι έξυπνα που έφτιαξες το ξύλινο κουτί! (Η τσαπατσούλα, να τα βλέπω αυτά, να παραδειγματίζομαι...) :$

    Τη μηλόπιτά σου τη λαχτάρησα... αλλά ας όψεται! :( Κι είναι και το αγαπημένο μου γλυκό...

    Γιάννα μου, καλώς σε ξαναβρίσκω!
    Καλό, δημιουργικό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά πολλά πολλά! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ξαναπείς τη φίλη μου "τσαπατσούλα" θα φάμε τα μουστάκια μας!!! ;-)
      Κοριτσάρα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν τα ημερολόγια! Νομίζω πως σαν ιδέα είναι αρκετά πρωτότυπη!
      Εμένα, η μηλόπιτα δεν είναι και αγαπημένη μου, αλλά ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ πάντα, αυτή είχε κάτι, βρε παιδί μου! ^_^
      Λατρεμένη μου, κι εγώ χαίρομαι πάαααααρα πολύ που με ξαναβρήκες και σε ξαναβρήκα και ξαναβρεθήκαμε γενικότερα! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Με τι τρόπο θα μπορούσα να βαλω εδώ μια τούρτα καραμελα Συριανακι μου τις ευχες μου... να είστε μαζί οχι μονο 10 αλλα 110 χρόνια.. μεχρι τότε θα έχει βγει το ελιξήριο της ζωής .. οποτε θα τα καβατζάρετε μαζί..χι..χι..διπλά φιλάκιααααα!!!!!:k :k και καρδούλες...<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Ακόμα και χωρίς την τούρτα, Ρουλάκι μου, με γλύκανες και με το παραπάνω! Να είσαι σίγουρη! (Με συγκίνησες, βρεεεεεε! :-) )
      Ευχαριστούμε πάαααααρα πολύ, Σμαραγδένια ψυχούλα μου!
      Να είμαστε όλοι μας γεροί! Αυτό!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. αστέρι μου, τι να πρωτοσχολιάσω... ελπίζω αυτή η σχέση να κρατήσει... και φέτος διπλή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    θαυμάσια ΟΛΑ τα έργα... μα τι ομορφια... δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο... δεν... και έτσι τα βρίσκω ΟΛΑ απίθανα...

    καλά να είστε,

    καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ξέρω πως η ευχή σου είναι μέσα από την καρδιά σου, αλλά ελπίζω να μην εισακουσθεί! Όχι για αυτή τη χρονιά τουλάχιστον! χαχα! ^_^ ;-)
      Πιστεύω πως μπορείς να κάνεις κι εσύ όμορφα πραγματάκια, αλλά δεν το έχεις τολμήσει ακόμη!
      Να είσαι καλά, γλυκό μου πλάσμα! Σ' ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ!
      Την αγάπη μας και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Να ευχηθούμε πρώτα,καλό φθινόπωρο (και μεις είμαστε από τις τρελές που χαιρόμαστε) μιας που άρχισε πια να κάνει και κρυούλι εδώ στα βόρεια και ΧΡΟΝΙΑ σας ΠΟΛΛΑ και να είναι ακόμη καλύτερα από αυτά που πέρασαν!Η τεχνική αχταρμάς μας τρέλανε,όπως και τα πασχαλινοχριστουγεννιατικοκαλοκαιριάτικα κουλουράκια σου,μόνο εσύ μπορείς νομίζουμε να κάνεις κάτι τέτοιο!Περιμένουμε κι άλλες δημιουργίες σου τώρα που πήρες φόρα μη σταματάς!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Αγάπες μου γλυκές και υπέρ-ταλαντούχες!
      Στο ελάχιστο να είχα κάτι από το ταλέντο και την ευρηματικότητά σας και τί στον κόσμο!
      Σας ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      *Αχ, είδα και τις κουκουβάγιες σας πριν λίγο και ... αναστατώθηκα!!! ^_^
      Μια αγκαλιά πελώρια και αμέτρητα ολόγλυκα και ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, στα μουτράκια σας τα υπέροχα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  38. Καταρχήν να σημειώσω πως όταν κάποιος είναι τόοοοοοοσο δημιουργικός έχει μέσα του μεγάλη αναστάτωση και την περίσσια του ενέργεια την εκτονώνει με τον πιο υγιή τρόπο. Μ' αρέσεις :)
    Όσο για τα δέκα χρόνια εύχομαι 10 φόρες τόσα και να ξέρεις. Τα πρώτα εφτά είναι τα δύσκολα ;)
    Πολλά πολλά φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ μ' αρέσεις! Με έχεις ψυχολογήσει!
      Εκτόνωση ενέργειας είναι όλο αυτό! Όντως! :-)
      Χαχα! Οκ, τα 7 τα περάσαμε! Πάει αυτό το.. εμπόδιο!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Μια αγκαλιά μεγάλη και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Very nice Fashion Amazing post, I like photos visit here my blog post and Leave your comment here

    Thanks for comment my post on my blog!
    I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks
    Packers and Movers Bangalore

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Even though it's not a fashion post, I can't help showing you my sincere thanks for stopping by and commenting!
      I do appreciate it!
      Have a lovely evening!
      :-)

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.