❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΠΩΣ... ΕΤΣΙ!!!


Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να φτιάξω ιδανικότερη εικόνα από αυτήν εδώ, με την κοπελίτσα που σκέφτεται νήματα, ψαλίδια, γύψους, πηλούς, πυρογράφους, σφραγίδες και τελειωμό δεν έχει. Ε, σε μια τέτοια φάση είμαι κι εγώ τον τελευταίο καιρό! Και μετά από αυτήν την πολύμηνη αποχή από αναρτήσεις, φαντάζεστε φαντάζομαι(!) τί μέγεθος θα έχει ανάρτηση! Γκουχ! Γκουχ! 
Κανονικά, θα έπρεπε να πω πόσο μου λείψατε, αλλά αμ δε που θα το πω!!! Αφού εδώ ήμουν, καλέ!Διάβαζα κανονικότατα τις αναρτήσεις σας, -απειροελάχιστα πράγματα δεν έχω παρακολουθήσει και κυρίως τα ομαδικά δρώμενα-, απλά ήμουν στο... αθόρυβο! Σαν να αντιδρούσε ο οργανισμός μου στα κουμπάκια με τη λέξη "Δημοσίευση" είτε επρόκειτο για ανάρτησή μου, είτε για σχόλιο στις δικές σας!


Διαβάζεται σε 7 λεπτά


Ας ξεκινήσω με κάποια δωράκια που έλαβα πριν αρκετό καιρό και θέλω να σας δείξω, ευχαριστώντας ταυτόχρονα και τα κορίτσια μου δημόσια! Μαρίνα, Αχτίδα και Μαρία-Έλενα, άργησα, μα δεν σας ξέχασα!!! 1000 ευχαριστώ!!! Για όλα!!!

Με κλικ στην κάθε εικόνα, οδηγείστε αμέσως στο blog του κάθε κοριτσιού!
Τα δώρα παρουσιάστηκαν με βάση την ημερομηνία που τα έλαβα.





Η αλήθεια είναι πως δεν ασχολούμαι με το facebook ιδιαίτερα, αλλά στο instagram έχω ήδη αναφέρει πώς πέρασα ένα μεγάλο μέρος της "απουσίας" μου και μιας και δεν έχετε όλοι instagram, (αλήθεια, γιατί δεν έχετε???), το θεωρώ σκόπιμο να το αναφέρω κι εδώ.

Περίληψη: Την 5μιση ετών Νεφέλη, που δεν έχει βγει ΠΟΤΕ στο δρόμο, κι ας είναι γάτα αυλής, την φέρνει νύχτα στο σπίτι μου γείτονας στα μέσα Μαΐου, που την βρήκε ακίνητη στη μέση του δρόμου. (Αργότερα μάθαμε πως βρισκόταν ήδη εκεί για καμιά ώρα πριν την εντοπίσει ο γείτονάς μου. Και δεδομένου πως ζω σε τουριστικό χωριό, είναι θαύμα που δεν την έκανε κάποιο αυτοκίνητο χαλκομανία). Νύχτα, κτηνιατρείο, εγχειρήσεις, κλάματα. Διάγνωση: Σπασμένη γνάθος σε 2 σημεία ΚΑΙ κομμένη γλώσσα! Πρωτόγνωρο θέαμα ακόμα και για τους γιατρούς, παρ' όλ' αυτά, με πατέντες με σύρματα, με κουμπιά(!) και παραμονή για πολλές μέρες στο ιατρείο, είχαμε θετική εξέλιξη κ' τελικά επέστρεψε σπίτι! 



Και στο σπίτι άρχισε ΤΟ δράμα: Τάισμα με ειδικές τροφές αποκλειστικά κ' μόνο με ειδικά προσαρμοσμένες σύριγγες κ' το ίδιο κ για το νερό. Προσοχή να μην ξυστεί, προσοχή να μην βγει έξω απ' το σπίτι, προσοχή να μην ανέβει ή κατέβει από κάπου και με το τράνταγμα έχουμε... δράματα! Να βλέπει τροφή και να κλαίει που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα της ούτε καν για να πλυθεί. Μόνο σιελόρροια! Σε απίστευτο βαθμό.

Μας είχαν προετοιμάσει πως θα είναι δύσκολη η κατάσταση αλλά θα έχουμε βελτίωση με τον καιρό. Απλά ΥΠΟΜΟΝΗ! ΥΠΟΜΟΝΗ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ! (Ο ύπνος για εμάς, λέξη άγνωστη!)

Και όντως, οι μέρες περνούσαν, αρχίσαμε να βγάζουμε δειλά-δειλά τη γλώσσα μας και να γλυφόμαστε κ' να προσπαθούμε να φάμε (χωρίς επιτυχία πάντα)! Και μια τεράστια άρνηση για νερό! Και δώσε σύριγγες με το ζόρι για να μην αφυδατωθεί με τον καύσωνα.

Μετά από 1μιση μήνα, μας αφαίρεσαν σύρματα κ' κουμπιά και ψιλοκαταφέραμε να φάμε από πατέ σε κονσέρβα μέχρι κ' γεμιστή ξηρά τροφή. Πλέον πίνουμε μόνες μας νερό (όχι από τα συντριβανάκια, τις χρυσοπληρωμένες ειδικές ποτίστρες κτλ! Όοοχι! Από ένα ταπεινό μπολάκι από βούτυρο!) Κάνουμε κ διαολιές κανονικότατα! Βρήκαμε τους ρυθμούς μας και ναι: Η Νεφέλη είναι μια πραγματική SURVIVOR!

(Και επειδή μου έγινε κάποιες φορές η ερώτηση "γιατί πλήρωσα τόσα για να την κάνω καλά" η απάντηση είναι μία κ' απλούστατη: γιατί μέσα μου έχω ΑΓΑΠΗ! Nothing more, nothing less!)




Και περνάμε σε άλλες ειδήσεις, πιο ευχάριστες!

Αφού η αρκουδίτσα μου(!), έγινε γάτα σπιτιού χρειαζόταν και ένα ονυχοδρόμιο για να λιμάρει τα νυχάκια της και να με γρατζουνάει πιο εύκολα!!! Είχα δει στις διαδικτυακές μου βόλτες, κάτι χειροποίητα ονυχοδρόμια από κώνους σήμανσης και μιας και χρησιμοποιούμε κώνους στις εκδηλώσεις μας (είναι άξιο απορίας ΠΩΣ γίνεται να μην βλέπουν ολόκληρα συντριβάνια φωτιάς οι καλεσμένοι και να πηγαίνουν να σκουντουφλάνε πάνω τους σε χώρο δεξίωσης! Κοιτάξτε και λίγο κάτω, καλέ! Αν είχε γκρεμό, θα πηγαίνατε να πέσετε? Έλεος!), αποφάσισα να χρησιμοποιήσω έναν από τους κώνους μας!

Αυτά είχα δει στο internet (1000 συγγνώμη, δεν σημείωσα πηγή...)

Και αυτό έφτιαξα εγώ! (Το κουδουνάκι που έβαλα στην κορυφή και το προσάρμοσα με κρικάκι στο καπάκι αυτού του μπουκαλακίου που κάνουν φούσκες τα παιδάκια (και όχι μόνο!), ΔΕΝ ήταν καλή ιδέα! Κάθε φορά που πεινάει, πάει και ξύνει τα νύχια της είτε στο χοντρό σχοινί, είτε στο χαρτόνι που έβαλα στη βάση του κώνου και δώστου γκλιν-γκλον το κουδουνάκι ακόμα και τα ξημερώματα!!! Εγώ εκνευρίζομαι αλλά ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ η γάτα μου είναι πανέξυπνη και πολύ επικοινωνιακή!) 

Και η συνέχεια όμως, ήταν εξίσου δημιουργική! Απ' όλα είχε ο μπαξές:

Και ανάποδο ντεκουπάζ σε μπουκάλι (είναι που έχω τελειοποιήσει το κανονικό ντεκουπάζ και ήθελα να πειραματιστώ και με το ανάποδο, τρομάρα μου! Xωρίς χαρτοπετσέτες και ριζόχαρτα, έτσι? Με χαρτί που εκτύπωσα!!! Αν δεν με απομυθοποιήσω μια φορά, δεν μπορώ!!)

Και στεφανάκι πόρτας με τεχνική αχταρμά (δική μου έμπνευση ο όρος!) Γιατί πώς να το αποκαλέσω αφού έχει νήμα χοντρό πλεξίματος, πλεκτή δαντελίτσα, κλωναράκια θυμάρι, αφρώδες φύλλο χειροτεχνίας και πάνω σε ένα κομμάτι από κορμό ελιάς, έφτιαξα και τοποθέτησα ένα πουλάκι από πηλό? Ε? Τεχνική αχταρμάς, λοιπόν!
Και ζυγαριά που χάλασε -κουζίνας ζυγαριά, μην ακούσω κανένα "χοντρό" αστείο(!)- την οποία είχα την έμπνευση να κάνω πινακάκι καλοκαιρινό! Το ασημί το έκανα τυρκουάζ, και μαζί με λίγα κοχυλάκια, λίγη άμμο και λίγη χαρτοκοπτική... ιδού!


Και επειδή είμαι καλόψυχος άνθρωπος (κατά βάθος!) είπα να δώσω μια δεύτερη ευκαιρία σε κάτι άσχετα πλαστικά δεντράκια που είχαν ξεβάψει και ήταν χρόνια καταχωνιασμένα στο ντουλάπι της ρακοσυλλέκτριας Γιάννας!
Βάψιμο με ακρυλικά, ασορτί κορδελάκια, ντυμένη βάση με ύφασμα, κόλληση σε βάση τούρτας (ναι! έπρεπε να φαγωθεί η τούρτα πρώτα! Γι' αυτό λέμε πως η τέχνη θέλει θυσίες! Θυσιάστηκα!!!) και λίγα ρεσώ για φινάλε, ολοκλήρωσαν το σκηνικό!
Ε, και μιας και εδώ λέμε αλήθειες, ναι: υπήρξαν κι άλλες τούρτες που θυσιάστηκαν! (Μην ξεχνάτε πως πέρασαν τόσοι μήνες από τότε που τα είπαμε για τελευταία φορά! Και γιορτές είχαμε και γενέθλια και επετείους! Δεν τις φάγαμε μονοκοπανιάς!)  Διώροφο κάτι (δεν έχει όνομα το αντικείμενο!) έφτιαξα με το θαλάσσιο βασίλειο φτιαγμένο από γύψο! 
Ωστόσο, φρεσκάρισα και ένα καδράκι που με την πολυκαιρία δεν βλεπόταν (Κυριολεκτικά δεν βλεπόταν! Είχε ξεθωριάσει λέμε!) και το είχα στο περίμενε γιατί δεν ήξερα τί να το κάνω!
Ώσπου σκέφτηκα ένα ξύλινο σπιτάκι που είχε βρει αδέσποτο(!) ο Γιάννης στο δρόμο και μου το έφερε! Αλήθεια, το θυμάστε? (Σας το είχα δείξει μόλις πριν 2μιση χρόνια, πώς γίνεται να μην το θυμάστε?) Τέλος πάντων, σας το ξαναδείχνω παρακάτω μαζί με την προσθήκη της κορνιζούλας! Πλέον δεν φιλοξενεί τα βερνίκια νυχιών μου, αλλά τις τροφές τις Νεφέλης! (Α, το έχω φωτογραφίσει και ανοιχτό στη φωτογραφία με την αρκουδίτσα μου, πιο πάνω! Δεν είναι δυνατόν να μην το προσέξατε! Είναι τόσο εμφανές! Τς! Τς! Τς!)




Κι αν νομίζετε πως μόνο αυτά έχω να σας δείξω, είστε γελασμένοι! Απλά, κρατώ υλικό μήπως και φιλοτιμηθώ να κάνω σύντομα κι άλλη ανάρτηση! (Και να ξέρετε! Είμαι φιλότιμο παιδί εγώ!) ;-)

Α, μην το ξεχάσω! Τις περισσότερες εικόνες, όσοι έχετε instragram, τις έχετε δει εκεί, κι όσες δεν τις έχετε δει εκεί ακόμα, θα τις δείτε στο μέλλον, οπότε κάντε μου τη χάρη και παίξτε το έκπληκτοι σαν να είναι η πρώτη φορά που τα αντικρίζετε! Μη χαλάσουμε τη μαγεία!!! Για ένα καθαρό κούτελο ζούμε!



Ξέρω πως πολλοί θα χαρείτε με την επανεμφάνισή μου (για να μην πω όλοι και φανώ τελείως ψώνιο!), θα μου επιτρέψετε όμως αυτό το post να το χαρίσω σε αυτά τα άτομα στην blog-ό-σφαιρα, που πέρασαν και περνάνε ζόρια. Δεν θα επεκταθώ, άλλωστε τα έχουμε συζητήσει και κατ' ιδίαν. Ίσως να μην μπορώ να κάνω κάτι πιο ουσιαστικό, όχι στην παρούσα φάση τουλάχιστον, μα αν κανείς τους περάσει από εδώ, έστω και στιγμιαία, ελπίζω να αδειάσει τις σκοτούρες από τη σκέψη του... Έστω και για λίγο. Για μια στιγμή. Γιατί αυτό είναι η ζωή: Στιγμές...


Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!



89 σχόλια:

  1. Αχ! Το κορίτσι μου!!!Είμαι από αυτούς που χαμογέλασαν πλατιά μόλις είδα ανάρτηση !! ! Φυσικά την απόλαυσα, την χάρηκα και περιμένω κι άλλη!!! Φιλιά στη γατούλα σου που ήταν απίστευτα τυχερή και εξακολουθεί να είναι μιας και έχει εσένα για παρέα και Σωτήρα!!Για τα έργα σου δεν έχω λόγια, μένω άφωνη, έπεσε τρελή δουλειά τόσο καιρό!!!Καλό μήνα και Πολλά φιλιά!!!❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Πολύ μου άρεσε το "Αχ!" Κική μου!!! Σ' ευχαριστώ πολύυυυ για το όμορφο "καλωσόρισμα" και για τα καλά σου λόγια, κούκλα μου!
      Της Νεφέλης θα της δώσω τα φιλιά όταν ξυπνήσει, γιατί μια ντίβα δεν την ξυπνάμε όποτε θέλουμε, ε?
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Καλό μήνα και καλή (σχολική) σεζόν να έχετε!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και (πολύ λιγότερα) στους άντρες σου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα!!!
      (Κι ας μη μου στρώσατε ούτε ένα κόκκινο χαλί για να με υποδεχθείτε... Τέλος πάντων! Έχετε χάρη που είμαι ταπεινός άνθρωπος!) χχααχχαα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Βαρβαρούλα μου! Να είσαι καλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  3. Τι έκπληξη για την αρχή του μήνα! Καλώς όρισες, αγαπημένη μου!
    Πολύ χαίρομαι που δημιουργησες τόσα πράγματα!
    Χαίρομαι που το γατάκι σου τα κατάφερε! Εύχομαι να μην υπάρξουν άλλες περιπέτειες. Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!
    Πολλά σμουτςςςςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα σαλιγκάρια έρχονται με τη βροχή, με τον Σεπτέμβρη έρχεται η Γιάννα!
      ho ho ho!
      Ουουουου! Από δημιουργίες άλλο τίποτα! Κάπως έπρεπε να γεμίζει αυτή η αιωνιότητα που ζήσαμε! (Αλήθεια, τόσο μου φάνηκε!)
      Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω και επίσημα εδώ, Demάκι μου! Να είσαι καλά, ομορφιά μου!
      Άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, στο γλυκό σου το μουτράκι!
      Α, και καλή σχολική χρονιά!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες Τρελοσυριανάκι μου
    Τι να πρωτοπώ...κυρίως σε συγχαίρω που περιέθαλψες το γατόνι

    Σε θέλουμε εδώ ...κοντά μας
    Φιλάκια πολλά ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μουουουουου!!!
      Το τρελοσυριανάκι επέστρεψε για να σας ζαλίσει!!! Και αφού το θέλετε, ε, καλά να πάθετε! Ποιος σας φταίει, ε????
      ;-)
      Να μη με συγχαίρεις, Ελενάκι μου: Τα αυτονόητα κάναμε!
      Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά και πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, μαζί με τις ευχές μου για έναν όμορφο μήνα, κορίτσι μου! Να είσαι καλά πάντα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  5. Χουανιτάκιιιιι!!! Χαίρομαι που σε βρίσκω απόλυτα δημιουργική!!! Έχεις γίνει είδωλο να ξέρεις! Χαχαχα.. και αν κ έχω χαθεί, να ξέρεις σε σκέφτομαι..και μόνο που σου γράφω εδώ αυτή τη στιγμή, το λες και θαύμα..κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε.χαχαχα..πολλές οι στιγμές όπως λες και συ..πολλά έρχονται και παρέρχονται..περαστικά στο γατόνι σας (μπράβο για αυτό που κάνατε), να συνεχίσεις να δημιουργείς! Φιλάκια πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Προσκυνήστε το είδωλο!" (Από τον "Κακό Βεζίρη"! Μα πόση tv έχω δει στη ζωή μου?)
      Καλά, χαμένες γενικά είμαστε, μην το ψάχνεις!!! Καμάρωσα όμως τόσο πολύ το κουκλάκι σας! Και στο ξαναλέω, ο ανηψιός σου είναι μια ζωγραφιά και σου μοιάζει πάρα πολύ! Οπότε, με κάτι τέτοια η απόσταση εκμηδενίζεται και είναι σαν να είμαστε πιο κοντά, ε, Εβονιτουλίνι μου?
      Τιμή μου μεγάλη και μόνο που πέρασες, κορίτσι μου! Αλήθεια!
      Θα συνεχίσω να δημιουργώ (και ας είναι το αποτέλεσμα σαν να το έχει φτιάξει κάποιος συνομήλικος του ανηψιού σου!) χαχα!
      Πολύ σ' ευχαριστώ, κούκλα μου! Αγκαλίτσα και ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Να είσαι καλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
    2. Προσκυνώ, προσκυνώ!!! Χαχχαα...σε ευχαριστώ πολύ Χουανιτάκι μου..καλά, πόσο με κάνεις να γελάω δε λέγεται! Αυτό λατρεύω σε σένα.. χαχχα..φιλάκια πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
    3. Πόσο χαίρομαι όταν μου το λες αυτό!!!
      Μεγάλη μου τιμή, Εβονιτουλίνι μου!!!
      ΝΑ ΓΕΛΑΣ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  6. Ω πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!!
    Στο Instagram έχω λογαριασμό, αλλά δεν έχω έξυπνο κινητό, οπότε δεν το χρησιμοποιώ!
    Η Νεφέλη ήταν απίστευτα τυχερή μέσα στην ατυχία της και βρήκε το καλύτερο σπίτι!
    Λίγοι, πολλοί λίγοι θα έκαναν όσα κάνατε εσείς! Με συγκινήσατε απίστευτα!
    Να σας ζήσει!
    Για τις δημιουργίες σου τι να πω!! Είσαι Θεά αγάπη μου!!
    Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με βλέπεις??? Πού με βλέπεις???? Πού είσαι??? Εγώ γιατί δεν σε βλέπω??? Ε??? Μίλα!!!
      Μαράκιιιι!!! Κι εγώ χαίρομαι που τελικά το πάτησα το κουμπάκι!
      Η Νεφέλη ήταν τυχερή αφενός επειδή ο γείτονάς μου ξέχασε κάτι στην αποθήκη του και πήγε να το πάρει νυχτιάτικα και αφετέρου επειδή οι κτηνίατροί μας δεν είναι χασάπηδες! Εμείς, δεν κάναμε τίποτα πέραν του αυτονόητου...
      *Ωστόσο, μου έκανε εντύπωση, γιατί αφού αλληλο-ακολουθούμαστε στο instagram, δεν βλέπω να ανεβάζεις εικόνες! Δηλαδή, ανεβάζω εγώ, το πλέον άσχετο άτομο και εσύ η φωτογραφάρα δεν... Εμ, πέσ'το πως είναι θέμα iq του κινητού!!!
      ;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύυυυυυυ, Μαράκι μου! Να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και χαδάκια, ξέρεις σε ποιον, όποτε συναντηθείτε!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  7. Γιάννα μου, τι χαρά να σε διαβάζω μετά από καιρό! Προβλήματα; Ποια προβλήματα; Μετά την ανάρτησή σου όλα ξεχασμένα!!! Όπως καταλαβαίνεις, γέλασα και την ευχαριστήθηκα!
    Είσαι χρυσοχέρα, τελικά και μόνο εγώ θα μείνω άχρηστη στη γειτονιά...
    Ξέρεις τι ζήλεψα περισσότερο; τη βάση για τα κεριά!
    Άφησα τελευταίο το θέμα του γατακίου: μπορώ να καταλάβω απόλυτα γιατί ξόδεψες και χρήμα και χρόνο και ψυχικό κόπο. Και, πραγματικά, χάρηκα πολύ που η Νεφέλη είναι τώρα καλά. Διάβαζα την ιστορία της με κομμένη την ανάσα, για να δω αν τα κατάφερε.
    Κορίτσι γλυκό, σου εύχομαι καλό μήνα, ένα χαρούμενο φθινόπωρο και σου αφήνω πολλά φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μακάρι με μια ανάρτηση να τα σβήναμε όλα τα προβλήματα, αλλά έστω και αυτό το στιγμιαίο blackout, δεν μπορεί, κάπου θα ωφελεί!!!
      Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι αν σε έκανα να γελάσεις!
      Χαχα! "Άχρηστη" λέει! Αγάπη, αν ήταν έτσι οι άχρηστες, μακάρι να ήμαστε όλες άχρηστες! Και καλλιτεχνάρα είσαι και ψυχάρα και απ'όλα! (Έλα που θέλεις και τα κοπλιμέντα σου!!!)
      Ναι, η αρκουδίτσα μου τα κατάφερε και πλέον είναι μες τη ζωντάνια (μόλις συμπλήρωσε 7 ώρες ύπνου, αφού το βράδυ κάνει το βρυκόλακα!!!!!)
      Αλεξανδρούλα, να είσαι καλά, μάτια μου! Να προσέχεις τον εαυτό σου και να γελάς! Πολύ και δυνατά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαζί με τις ευχαριστίες μου για το πέρασμά σου από εδώ και τις ευχές μου για έναν καλό -από καρδιάς- μήνα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  8. Καλώς τηνε κι ας άργησες....Χαίρομαι αγαπημένη που σε διαβάζω γιατί έλειψες αισθητά !!!!! Καλή ανάρρωση στην ψιψινα σου και να χαρείς τα όμορφα δώρα σου !!!! Μας αποζημιωσες και με τις ωραίες δημιουργίες σου !!!!! Μας έφτιαξες τη διάθεση με αυτή την ανάρτηση, αυτό είναι σίγουρο, οπότε θα περιμένουμε αγωνιωδώς την επόμενη !!!!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα? Μα γιατί το λες? 9 μήνες έκανα μόνο! Σαν εγκυμοσύνη ένα πράγμα! Αλλάαααα, το καλό το πράγμα αργεί να γίνει! χαχαχα!
      Έβλεπα τόσο καιρό την ηρεμία στην blog-ό-σφαιρα και λέω, δεν πάω να ταράξω λίγο τα νερά? Ε, και ήρθα! Αλλά δεν έχει νερά ακόμα! Άτιμα πρωτοβρόχια! Πού είστε?
      Και μιας και είσαι τόσο γλυκούλα και περιμένεις την επόμενη ανάρτηση, σου αποκαλύπτω πως σύντομα θα στρωθώ να την ετοιμάσω!
      Χαίρομαι που είμαι ξανά (φανερά!) ανάμεσά σας, Ράνια μου! Πολύ σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνααααα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  9. Βρε μπας και γεννησες
    Και μας το κρύβεις 😂😂😂😂
    Εσύ μου έβαλες τη σκέψη.
    Καλωσόρισες κοριτσάκι, μας έλειψες.
    Περαστικά στο γατάκι σου.
    Λυπάμαι που τράβηξε και τραβηξατε τόσα πολλά.
    Οι δημιουργίες σου όνειρο.
    Μη χάνεσαι
    😘😘😘😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axaxaxaxa! Να 'σαι καλά, μου έφτιαξες τη μέρα! Για να είμαι ειλικρινής, κάτι κιλάκια τα έχω πάρει, αλλά εγκυμοσύνη δεν υπάρχει!!! Έλα, να φθινοπωριάσει να αρχίσω τις πεζοπορίες γιατί με τον καύσωνα, έχω γίνει η προσωποποίηση της καθιστικής ζωής!
      ;-)
      Χαίρομαι που τα ξαναλέμε, Ρενάκι μου!
      (Εκτός των άλλων θαυμάζω απεριόριστα τα patchwork σου! Έχεις πάρει φόρα με τα όμορφα σχέδιά σου!!!)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! (Θα προσπαθήσω να μη χάνομαι!)
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  10. Επιστροφές (μα όχι καταστροφές αντιθέτως..!)
    Πολύ στεναχωρήθηκα με την ταλαιπωρία της γατούλας και σε θαύμασα για την υπομονή σου.. Εννοείται πως θα την φρόντιζες, σου είπαν το αντίθετο;; αν είναι δυνατόν

    Σ'ευχαριστώ που ήσουν πάντα εδώ γύρω και για εμένα, σε γιορτές-γενέθλια και άλλου είδους στιγμές!! Την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μουουουουου!!!!
      (Καλά, και καταστροφές είχαμε, αλλά δεν ήθελα να με τσαλακώσω τόσο πολύ και προτίμησα να δείξω μόνο ό,τι θα με κρατήσει ψηλά στα μάτια σας!!! χαχαχα!)
      Κι όμως, Κατερινιώ, αρκετοί παραξενεύτηκαν, όχι με το ότι τη φρόντισα αλλά με το ποσό που έδωσα. Και όντως, δεν μου περίσσευαν τα χρήματα, αλλά απλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Για μένα αυτά είναι μονόδρομος!
      Θα σου τραβήξω το μαλλί εσένα! Γιατί με ευχαριστείς, χρυσό μου? Λες και το κάνω με το ζόρι! Χαρά μου μεγάλη να συμμετέχω έστω και με τον ελάχιστο δυνατό τρόπο στις χαρές σου! Γιατί μόνο χαρές θέλω να έχεις στη ζωή σου!
      Ανταποδίδω την αγκαλιά με μια ακόμη μεγαλύτερη και στέλνω πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στο μουτράκι σου το γλυκό!
      Να είσαι καλά πάντα, κοριτσάκι μου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  11. Καλώς το κορίτσι μας!!!!!Χαιρόμαστε πολύ που είσαι καλά
    (και η γατούλα σας) μετά την ταλαιπωρία που περάσατε.Δημιουργηκότατη σε βρίσκουμε .Εμείς ντεν έχουμε instagram καρδιά μου και έτσι η έκπληξή μας και ο θαυμασμός μας είναι... τωρινός !Περιμένουμε κι άλλα καλούδια σου έστω και αν προηγείται το instagram...σκέψου κι εμάς τα καημένα τα blogerάκια!
    Φιλάκια πολλά πολλά κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxa! Ο ... θαυμασμός ο τωρινός με χαροποιεί πάρα πολύ!
      Κορίτσια μου, γλυκά και υπέροχα, θα σας χρωστώ αιώνια ευγνωμοσύνη γιατί χάρη σ' εσάς έμαθα να κάνω τα δικά μου στένσιλς και σφραγίδες! Μου λύσατε τα χέρια και πολύ σας ευχαριστώ!
      Γενικότερα σας ευχαριστώ δηλαδή! Για όλα!
      Και επειδή σας σκέφτομαι κι εσάς, θέλω να πιστεύω πως δεν θα σας ξαναστερήσω για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα την δημιουργικότητά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά, αστέρια μου!!!
      Την αγάπη μου! Να είστε πάντα καλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  12. Καλώς το τρελοσυριανάκι μου!
    Σου στρώνω εγώ χαλί μάτια μου, όχι κόκκινο, αλλά λινάτσα με ύφασμα γάζας, γιατί πώς να το κάνουμε, έχουμε κι ένα χι γούστο!
    Μας έλειψες! Πίστευα ότι κάτι άλλο συνέβαινε και είχες εξαφανιστεί.
    Στενοχωρήθηκα και χάρηκα μαζί για τη Νεφέλη! Είσαι αξιέπαινη για ό,τι έκανες! Συγκινήθηκα αφάνταστα!
    Μπράβο βρε ρε κορίτσι!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, curly artist μου!!!! Αν δεν είχες εσύ γούστο, ποια θα είχε, ε??
      Και όχι, δεν το λέω για τις υπέροχες δημιουργίες σου, αλλά για το ότι με έχεις στη ζωή σου! (Αν δεν ευλογήσουμε τα γένια μας...! χαχα!)
      *Τί πίστευες πως είχα πάθει, καλέ??? Καλό ή κακό??? Μη με βάζεις σε σκέψεις Κυριακάτικα... ... ...
      Όλα καλά πλέον με την αρκουδίτσα μου, έχει επανέλθει κατά ένα ποσοστό 90%, οπότε είμαστε σούπερ!!!
      Σ' ευχαριστώ, Αριστάκι μου και για τα όμορφα λογάκια σου και για το χαλί(!)!
      Αν δεν είιιιιιχα και σένανε...
      Αγκαλιά μεγάλη, μάτια μου και άπειρα ζουμερά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στο υπέροχο φατσάκι σου!
      Να είσαι καλά!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  13. σμουτς φίλη
    καλά να περνάς
    καλόν Χειμώνα
    Λαμπρινή Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινούλα μου, σ' ευχαριστώωωωωω!
      Καλή σεζόν να έχουμε, κορίτσι μου!
      Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική, γλυκό μου κορίτσι!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  14. Ξεκινώ από το τέλος !!! Εδώ μέσα αδειάζει το μυαλό τελείως !!Ασε που με κούφανες με αυτά που καταπιάνεσαι και τα κάνεις και καλά κιόλας !! Τώρα στα πιο σοβαρά . Δεν έχω ακούσει ποτέ για γατάκι με κομμένη γλώσσα , όμως με τη φροντίδα η μικρή Νεφέλη και αρτιμελής είναι και σκανταλιές κάνει !Κοριτσάκι μου να είσαι καλά και όποτε έχεις διάθεση γράφεις !! Απειρα φιλιά γλυκά !! Τα δώρα σου μοναδικά ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, χρόνια πολλά και καλά και από εδώ, αγάπη μου!!! Υγεία, υγεία, υγεία και όοοο,τι επιθυμείς!!! ♡
      Μα, αυτός είναι και ο σκοπός μου: Να λέω ό,τι μπούρδα μου έρθει στο κεφάλι και να κάνω τους επισκέπτες μου να ξεχνιούνται! Αν το καταφέρνω, γίνομαι πολύ-πολύ χαρούμενη!!!
      Ναι, της Νεφέλης της λείπει ένα κομματάκι γλώσσας, αλλά μετά από τόσο καιρό, έχοντας κλείσει ασφαλώς και η πληγή, καταφέρνει να τη χρησιμοποιεί σχεδόν πλήρως!
      (Να κοιμόταν και τα βράδια, τί καλά που θα ήταν!!! χαχα!)
      Σ'ευχαριστώ πολύ, Νικόλ μου! Να είσαι καλά πάντα, γλυκό μου πλάσμα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, με τις πιο γλυκές μου ευχές για τα γενέθλιά σου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  15. Είναι το πρώτο σχόλιο που κάνω μετά από καιρό.... Για
    να σου πω ότι πολύ χάρηκα για τις όμορφες δημιουργίες σου, για
    το γατάκι που τελικά επιβίωσε και να σε ευχαριστήσω που αφιέρωσες
    την ανάρτηση σε μας που περνάμε ζόρια.... το ξέρω ότι με συμπεριέλαβες, όταν
    το έγραφες... φιλάκια πολλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μωρέ Σοφάκι! ♡
      Με συγκινείς! Πολύ!
      Ασφαλώς και σε συμπεριέλαβα, βρε κορίτσι μου.
      Σε σκέφτομαι κάθε μέρα. Να το ξέρεις. ♡
      Αγκαλιά, μάτια μου! Στοργική και γεμάτη αγάπη!
      Και ΣΣΣΜΟΥΤΣ! Πολλά και γεμάτα συναισθήματα που οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν...
      Να προσέχετε!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  16. Διάβασα γύψο και μπήκα, άλλοι βλέπουν φως εγώ βλέπω ότι με βολεύει!! Χαχαχαχα Χαίρομαι που γύρισες με όρεξη γιατί πραγματικά γέλασα με το κείμενο!! Δεν είναι πολύ όμορφο να σώζεις μία ψυχή; Μπράβο και ας τους άλλους να λένε!! Εσύ και στο αθόρυβο.. Δύσκολο!! Βαλθηκες να αλλάξεις τα πάντα αυτό το καλοκαίρι?? Πολλά πολλά φιλιά και περιμένω την επόμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Κάθε φορά που έπιανα γύψο, εσένα σκεφτόμουν και ξέρω πως το πιστεύεις! Εμμονή σου λέω!!!! χαχαχα!
      Ε, μωρέ! Σας χρειάζεται να επιστρέψω, να κάνω αναρτήσεις-εγκυκλοπαίδειες και να σας αναγκάζω να τις ανέχεστε! Με καύσωνες, με χιόνια, εκείιιιιι! Να διαβάζετε και να μην έχετε τρόπο διαφυγής! hohoho!
      Η Νεφέλη μου κι εγώ, σου στέλνουμε πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, σου κάνουμε μια μεγάλη αγκαλιά (καθαρά είναι τα χέρια μας, δεν έχουμε άλλο γύψο! Αλήθεια, ξέρεις από πού να προμηθευτούμε κάνα 20κιλό?????????) και σου στέλνουμε τις πιο γλυκές μας ευχές για ένα όμορφο Φθινόπωρο!
      Thanks, Ελεανάκι! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  17. Μπήκα να διαμαρτυρηθώ για το καημένο το γατί.Που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.Τι του μελλε να πάθει και έπεσε στα κοφτερά σου νύχια,τι κακό που το βρήκε εκείνη την αποφράδα μέρα!Ντροπή και αίσχος που δεν μπορεί να αφήσει κανείς ετούτο τον μάταιο κόσμο με την ησυχία του και έρχονται και σε σώζουν απ'του χάρου τα δόντια κάτι θεότρελες γιάννες και σου φορούν λουριά που θυμίζουν μεσαίωνα,άσε που σε βάζουν με το ζόρι να ξύνεις τα ντελικάτα νύχια σου πάνω σε κάτι φαντεζί χειροποίητα (γιατί την έχει δει και δημιουργός πάσης φύσεως) μυτερά κατασκευάσματα (ονυχο-τι?) μπας και ξυπνήσεις απ' τον λήθαργο την κυρία του σπιτιού που έχει το θράσος και κοιμάται τις νύχτες!Αμ το άλλο δε σας το πα.
    Την έχει εσώκλειστη φίλοι μου στο άνδρο της και δε την αφήνει να το κουνήσει ρούπι!Της κότσαρε και κάτι κουμπιά και σύρματα που την εμποδίζουν αφάνταστα και την ταΐζει με σύριγγες λες και είναι καμιά ανάπηρη και κατά τα άλλα ισχυρίζεται ότι όλα αυτά τα κάνει από αγάπη!Χα!σωστά βασανιστήρια σας λέω!
    Γι'αυτό γατόφιλοι όλου του κόσμου ενωθείτε!Πρέπει να εξαλείψουμε αυτή τη μάστιγα που ακούει στο όνομα Γιάννα (κάποιον μια φορά είχα ακούσει να την φωνάζει και λουκουμάκι) μια για πάντα.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα! Κλαίω! Όσες φορές και να το διαβάσω, κλαίω!!!!
      Συγγνώμη όμως, δεν δικαιούμαι κι εγώ μια υπεράσπιση? (Ξέρει κανείς πόσο χρεώνουν οι γνωστοί... ποινικολόγοι, αυτοί που βγαίνουν όλη την ώρα στην tv? Ε, τί? Να μην έχω σελέμπριτι υπεράσπιση εγώ? Μόνο η Νεφέλη θα έχει support από το Βορρά???)
      Το λΕπόν, μαντάμες και μεσιέδες, δεν είχα φανταστεί ΚΑΝ πως ήθελε να αυτοκτονήσει! Ούτε που πέρασε από το μυαλό μου!(Το ποιο?)
      Για τα ντελικάτα νυχάκια της, έχεις απόλυτο δίκιο: δεν χρειαζόταν το ονυχοΔΡΟΜΙΟ (don't ask me - δεν το ονόμασα εγώ έτσι - εγώ θα το βάφτιζα γατολίμα!), αφού ανετότατα τα λιμάρει πάνω μου! Χέρια-πόδια μες τη γρατζουνιά με έχει κάνει! (Θα είναι τουλάχιστον της μόδας οι ρίγες το Χειμώνα, ή τσάμπα το pattern που μου φτιάχνει η Νεφέλη???)
      Και εσώκλειστη πλέον, δεν τη λες! Απαιτεί να βγαίνει έξω και να πηγαίνει τις βόλτες της (όρος απαράβατος: 23:00 το αργότερο να είναι πίσω!).
      Μα όλα για το καλό της, νόμιζα, πως τα κάνω, κύριε Πρόεδρε! Πού να φανταστώ..???
      Και ααααααααααν ήμουν κακός άνθρωπος, θα περνούσα και στην αντεπίθεση τώρα, λέγοντας πως ίσα-ίσα σώσαμε 2 φορές από το στόμα της ένα σπουργιτάκι και ένα δεκαοχτουράκι τις προάλλες, που την είδε κυνηγός και ορμάει σε ό,τι βρει η αρκουδίτσα, αλλά όοοοοοοχι, δεν θα το πω!
      Αυτά τα ολίγα από εμένα και ελπίζω να με κρίνετε με επιείκεια και λαμβάνοντας υπ'όψιν τον πρότερο έντιμο βίο μου!
      Εγώ, ούτε Μπισκοτίνι, δεν έχω πειράξει.... ... ...
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μπορώ να δώσω, ή τσου?
      Ας δώσω!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ♡ ♡ ♡
      Σας μερσώ για τον χρόνο σας!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  18. Κοριτσακι μου γλυκό, υπήρχε περίπτωση εμείς να σε ρωτήσουμε γιατι τα εκανες αυτα για αυτό το πλασματάκι;; όσοι δε το καταλαβαίνουν από μόνοι τους αστους, μην ασχολείσαι...
    Τα εργα σου, όπως και τα δωρακια σου είναι υπέροχα, πάντα φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι, όπως ξέρει η παρέα μας!
    Σε φιλώ αστερακι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Νικούλα μου! Τί γλυκό πλάσμα που είσαι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ, ψυχούλα μου, για τα καλά σου λόγια! Να είσαι καλά!
      Μια πελώρια αγκαλιά και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ζουμερά και μες τη γλύκα, στο μουτράκι σου το γελαστό!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  19. Επιτέλους! Τι να κάνω καλέ για να δείξω τη χαρά μου για την επιστροφή σου; Να πηδήξω δεν μπορώ ..να πω απλά: Καλώς τηνε την πέρδικα! Κοριτσάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι μου.Περαστικά για το γατάκι σου και ξέρω ακριβώς τι περνάς με τη καθημερινή φροντίδα του.Καλή μέρα να πω, καλή εβδομάδα, καλό μήνα..τι άλλο; Μα αχτιδένια φυλάκια στο αγαπημένο μου ζευγαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Αχτιδούλα μουουουου!!! Μέχρι εδώ έφτασε ο ενθουσιασμός σου!!!
      Εγώ, η ... πέρδικα(!), σ' ευχαριστώ πολύ για τη θερμή υποδοχή!!!
      Αυτό θα έλειπε να μη με καταλάβαινες εσύ, με τη συνεχή φροντίδα στο Κλωντάκι. Όλα είναι θέμα αγάπης, κορίτσι μου! Και εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους!
      Όχι μόνο αυτό το συγκεκριμένο, ΌΟΟΟΟΛΑ τα δωράκια σου μου αρέσουν και εκτιμώ πολύ τον κόπο σου και τη σκέψη σου για εμένα!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ, για όλα, Αχτιδούλα! Να είστε όλοι σας καλά και να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα! Καλό μήναααα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Και ξανά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      (Και χαδάκια, ε? Μην ξεχνιόμαστε!)
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  20. καλως την και πάλι!σε περιμέναμε πώς και πώς να κάνεις την επανεμφάνιση σου!!!!και να σαι και πάλι στα παλιά λημέρια!!!δεν καθόσουν όμως με σταυρωμένα χέρια τόσο καιρό, μεγαλούργησες!πολλά μπραβο!
    πολύ χάρηκα που έμαθα και πάλι νέα σου!
    ...μαλλον πρεπει να φτιαξω και εγω insta...δεν πάει άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να που επανήλθα!!! Αλίμονό σας τώρα!! χεχεχε!
      Καλά, βρε κορίτσι, δεν θα βαρεθώ να σου το λέω: Πόοοοοση υπομονή χρειάζεται για να δημιουργήσεις τόση ομορφιά με όοοοοολα αυτά τα κοχύλια????
      Υποκλίνομαι!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Λιτσάκι για τα καλά σου λόγια!
      (Ναι! Ναι! Να κάνεις instagram! Να κάνεις!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
      Καλή μας εβδομάδα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  21. Καλωωωωωωωωωωωωωωωωώς την! :D
    Ότι μας έδειξες με γέμισαν χαρά γιατί σημαίνει πως για να είναι κανείς έτσι δημιουργικός και αγαπητός, πάνω απ' όλα πρέπει να τα έχει καλά με τον εαυτό του... άρα είσαι καλά!!! :P
    Τραγική η περιπέτεια με τη ψιψίνα σου και αν σου πω πως τα εγγόνια μου είχαν μια παρόμοια με τη δικιά τους Τίγκρα που έπεσε απ΄τον 5ο όροφο και δεν έπαθε τίποτα, (μόνο λίγο ακριβή η παραμονή σε κλινική ζώων για αξονικές κλπ!!!) ;)
    Εύχομαι να έχεις μια όμορφη μπλογκοσεζόν και να μας γράφεις κάθε πρώτη του μήνα!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκιαααααααααααααα πάντα με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'μαι κι εγώωωωωωω! χαχα!
      Η αλήθεια είναι πως... ναι! Τα έχω καλά με τον εαυτό μου! Δεν έχω πράξεις, μα ούτε και σκέψεις που να με "βαραίνουν", έχω αγάπη γύρω μου (πιστεύω και μέσα μου!), οπότε ...ΟΛΑ ΚΑΛΆ!
      :-)
      Αχ, διάβασα για πτώση από τον 5ο και αγχώθηκα... Χαίρομαι που δεν ήταν τίποτα!
      Γνωρίζω από τιμές κτηνιατρικών εξετάσεων, προϊόντων κτλ, οπότε θα ευχηθώ να μη χρειαστεί ξανά επίσκεψη για τέτοιο λόγο!
      (Θα σου έστελνα μήνυμα -δεν ξέρω αν πήρες το μέηλ μου πριν λίγες εβδομάδες- να δω πώς είστε...)
      Πολύ σ'ευχαριστώ, Στεφανία μου!
      Να είστε καλά και να γελάτε! Πολύ και δυνατά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλή σεζόν!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  22. Καλώς όρισες και πάλι κοριτσάκι! Είσαι το τρελοκόριτσο της παρέας που αν και πέρασες δύσκολα με την Νεφέλη έχεις ένα τρόπο να το περνάς σε όλους εμάς με χιούμορ. Είσαι αξιέπαινη για ότι έκανες για κείνη. Οι δημιουργίες σου είναι μούρλια!
    Φιλάκια πολλά και καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, αν χάσω το χιούμορ μου... χάθηκα!
      χαχα!
      Τώρα ήμουν στο σπιτάκι σου και απολάμβανα την ιστορία με τα κοχυλάκια!!!
      Υπέροχη!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Καλή σεζόν να έχουμε!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  23. Συριανάκι μου, τι ωραία να σε διαβάζω ξανά. Τα έχουμε πει εμείς τα περαστικά για το γατάκι σου, αλλά οι ευχές δεν είναι ποτέ αρκετές, οπότε να είναι όλα περαστικά και να είναι το τελευταίο που σας βρήκε.
    Όσο για τις δημιουργίες σου, όμορφες και τσαχπίνικες σαν εσένα.
    Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς συνδιδυμάκι μου και μην χάνεσαι, μας λείπεις.
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάααααπη μου εσύ!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, βρε Μαρινάκι! Να είσαι καλά, μάτια μου!
      Βρε, καλά να έχουν παράπονο οι υπόλοιποι, αλλά να έχεις κι εσύ που με "φορτώνεσαι" συνέχεια στο instagram??? χαχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά, κοριτσάρα μου!
      *Θα προσπαθήσω να μη χάνομαι! Καλή μας εβδομάδα!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  24. Γιαννα μου περαστικά στη γατουλα! Τι τραβηξε η καημενουλα.
    Σε συγχωρω για το διαστημα της blogoεξαφανισης σου και γω μολις γυρισα απο σεζον χεχεχεχε.
    Γεια στα χερακια σου για τις κατασκευες σου, ειναι πανεμορφες.
    Να χαρεις τα δωρακια που σου εστειλαν τα κορίτσια μας.
    Φιλια πολλά κουκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τότε σε συγχωρώ κι εγώ για την αποχή! χαχα!
      Αχ, τράβηξε πολλά η Νεφελίτσα μου, αλλά πλέον όλα οκ!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Αριάδνη μου!!!
      Να είσαι καλά, κούκλα μου!
      Αγκαλίτσα και ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα!!!
      Καλό ξημέρωμα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  25. Καλώς ήρθες και πάλι Ιωάννα μου!!! Περαστικά στην γατούλα και να χαίρεσαι τα πανέμορφα δωράκια σου!!
    Μην ξαναχαθείς... έτσιιιι??????
    Φιλιά καληνύχτας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς με ξαναβρήκατε, Κική μου!
      Κοίτα, θα προσπαθήσω να μην χάνομαι, αλλά όρκο δεν παίρνω κιόλας!!!
      ;-) χεχεχε!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ευχές για ένα όμορφο βράδυ!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  26. Γιάννα μου, καλώς σε βρήκα και στο μπλογκοσπιτάκι σου. Περαστικά στη γατούλα. Τι όμορφες δημιουργίες, φίλη μου! Είσαι εκπληκτική. Την τεχνική αχταρμάς για το στεφάνι προτείνω να τη λες τεχνική mixed media! Είναι πιο πιασάρικο! Χα, χα. Αγαπώ και το διόροφο βυθό της τούρτας! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε κι από εδώ, κορίτσι μου!
      Καλέ, μη μου λες τέτοια λόγια! Θα τα πιστέψω και άντε να με πιάσεις μετά αν πάρουν τα μυαλά μου αέρα! (Δεν θέλω και πολύ!!! χαχα!)
      Κοίτα, έγραψα mixed media στη φωτογραφία, αλλά μετά σκέφτηκα πως είναι ιεροσυλία να το αποκαλώ έτσι όταν ξέρω τί θαύματα κάνουν άλλοι πιο ειδικοί από εμένα, οπότε το "αχταρμάς" νομίζω πως το κατοχυρώνω εγώ! χιχι!
      Να είσαι καλά, γλυκό κορίτσι! Σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βράδυ!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  27. Βρε βρε... καλως τα ματια μου τα δυο ..που έχω χρονια να τα δώ...αντε να μην λέω και υπερβολες Συριανακι μου κατι μηνες ομως; ;)
    Και κοίτα συμτωση εχουμε την ιδια λεξη στον μισο τιτλο της αναρτησης μας..
    Ακριβως αυτό θα έλεγα και εγω ματια μου.. στην ερωτηση που εκαναν για τα εξοδα της ΝΕΦΕΛΗς..αμ τις γκρατσουνιές; αν δεν είναι αυτό ΑΓΑΠΗ τότε τι είναι; <3
    Καλα το πόσο χαρήκαμε για την εμφανιση σου .. ειναι αυτονόητο καλε; πες μου οτι δεν το καταλαβες να τραβηξω τις κοτσίδες μου..χα..χα..:)και βεβαια χαρήκαμε διπλα.. που 'ήταν ολα καλα..και απλα...χαλαρωνες.. καποτε μας χρειαζεται και αυτό κοριτσάκι μου..και με πολλες δημιουργίες μαλιστα...!! :D
    δες την ωρα που σου αφηνω σχολιο χι..χι..και για να ξερεις χρονο δεν έχω να απαντησω στα δικα σας σχόλια σνιφφ..θα το κανω ομαδικο ..διότι μένουν.. δύο μέρες μόνο...που λέει και ενα τραγουδι.. και δεν εχω τελειωσει ακομα ακομα τα χρειαζουμενα..κι αλλο σνιφφφ!!
    Αααααα λεω να αφησω εδώ στην Κρήτη το λάπτοτ....χι.χι..:)
    Συριανακι μου φιλακιαααααα πααααααρα πολλα :k :k :k και αγκαλιτσες ..θα τα πουμε ξανα άμα τη επιτροφη μου..!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δω τί ώρα μου αφήνεις σχόλιο ή εσύ να δεις τί ώρα σου απαντάω? Που ξεκίνησα να απαντάω χθες το βράδυ και με το ζόρι κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά! Οπότε, λέω, ας σταματήσω εδώ στο Ρουλάκι και αύριο πρωί-πρωί θα απαντήσω! Αμ δε! Η μέρα ξεκίνησε με διακοπή ρεύματος, συνεχίσαμε με μαγείρεμα, πλυντήριΑ κτλ, οπότε απαντώ μεσημεριάτικα! χαχα!
      Εννοείται να μην πάρεις μαζί σου το λάπτοπ! Θα έχεις συναντήσεις όμορφες εκεί και φρόντισε να τις απολαύσεις! Όταν με το καλό γυρίσεις στην Κρήτη και το λάπτοπ και το μπλόγκινγκ, εκεί θα είναι και θα περιμένουν!
      Σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, Ρουλάκι μου για όλα! ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για καλό ταξίδι, όμορφη διαμονή και καλή επιστροφή!
      Σε φιλώ πολύυυυυυυυυυυ!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
    2. Οι ευχες σου πιασανε μικρή μου περασαμε υπεροχαααααααα!!!
      Λιγες μερες αλλα με πολύυυυυ ουσιαστικό περιεχόμενο συναισθηματων..!!!
      Τωρα θα μπουμε σιγά σιγα στην καθημερινονοτητα αλλα μεχρι να γινει αυτό χρειαζομαι χρόνο..χα..χα. ακομα ταξιδευωωωωωωωω!!! φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι, οι ευχές μου σας έκαναν να περάσετε υπέροχα, όχι το ότι είστε ΥΠΕΡΟΧΟΙ από μόνοι σας!!!
      ;-)
      Πάντα έτσι, Ρουλάκι μου! Πάντα!
      Πάρε το χρόνο σου να συνειδητοποιήσεις πως επέστρεψες στην καθημερινότητα, κρατώντας όμως μέσα σου τις όμορφες εικόνες του Βορρά και εδώ είμαστε εμείς!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  28. Καλή επιστροφή αγαπημένη μου!
    Καλό Φθινόπωρο, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Κική μου!!! Καλώς σας ξαναβρίσκω!
      Καλό και εκφραστικό Φθινόπωρο, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  29. Όπως ξαφνικά σταμάτησες Γιάννα μου, ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ στο ξαφνικό ξαναγύρισες... και άργησα να σε πάρω χαμπάρι... έλειπα βέβαια και κάποιο διάστημα. Όχι που θα έπαιρνες ανάσες για να ξεκουραστείς...χαχα! Βρήκες δουλίτσες απ' όσο μας έδειξες και μας είπες. Κάτι μου λέει ότι-κι αυτές-οι ασχολίες σου, έβαλαν το χεράκι τους για να σταματήσεις πρόσκαιρα. Μας είχες συνηθίσει... δε φταίμε εμείς! Θα μας ξεσυνηθίσεις τώρα; Θα δούμε... εμείς πάντως θα περιμένουμε να διαβάζουμε τις δημοσιεύσεις σου, που είναι πήχτρα από χιούμορ.
    Το γατί τελικά πολύ τυχερό μέσα στην ατυχία του... το έσωσε η καλοσύνη σου... ή ακόμα καλύτερα η αγάπη σας, έτσι, για να μην αφήνω απέξω και το Γιάννη. Είναι μια κίνηση ανθρωπιάς που με έκανε να αναλογιστώ αν θα την έκανα κι εγώ... νιώθω όμως πως δεν είμαι της υπομονής και του τρεξίματος γενικότερα αυτήν την περίοδο και μου φαίνεται ότι αυτό που έκανες, ήταν μεγάλο κατόρθωμα... σαν να μετακίνησες βουνό... δεν κάνω πλάκα... ααα, αυτό μου ήρθε, αυτό είπα.
    Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο και γράμματα γνωρίζω.
    Δε χρειάζεται να σου λέω συνέχεια το πόσο χάρηκα που ξαναεμφανίστηκες, αλλά ούτε θα σου πω από τώρα καλό φθινόπωρο. Δε θέλω να τα γρουσουζέψω για να μην εξαφανιστείς ξανά, αλλά και για να μη χαλάσουν οι ζεστές ακόμα μέρες... μην απορείς, δεν ξέρεις πόσο γρουσούζης είμαι!!! :-)
    Κόβω την πάρλα... φεύγω... πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκο μου! Καλέ μου Νίκο!!!
      Έτσι ξαφνικά, βέβαια! Ή για να χαρείτε ή για να πείτε "Πάαααααλι είναι εδώ αυτή?!" χαχα!
      Ε, μα δεν είχα και επιλογή για τις... δημιουργίες μου! Συνέχεια σπίτι ήμουν με τη Νεφέλη (γιατί ούτε εκεί είχα επιλογή-θα την φρόντιζα ο κόσμος να χαλούσε!), ούτε στις εκδηλώσεις μας πήγαινα, το είχε αναλάβει ο Γιάννης το κομμάτι αυτό, οπότε να τα πινέλα, οι κόλλες, τα χρώματα κτλ! (Είναι που είμαι και καλλιτεχνική φύση, πανάθεμά με!)
      ;-)
      Κοίτα, αν εξαφανιστώ πάλι, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα φταίει η... γρουσουζιά σου! (Αλήθεια, ισχύει ο χαρακτηρισμός? Έχεις αποδείξεις???) Έρχομαι-ξαναφεύγω! Σαν το ουράνιο τόξο! Μόλις μυριστώ δυσκολίες, κάνω την εμφάνισή μου μπας και δω κανένα χαμογελάκι!!!
      :-)
      Καλέ, γιατί δεν μου εύχεσαι καλό φθινόπωρο???? Το αγαπώ το Φθινόπωρο! Και τη μελαγχολία του και τα πρωτοβρόχια του και όλα!!! Αμέεεεεεε!
      Να είσαι καλά, καλέ μου! Χάρηκα που ξαναβρεθήκαμε! Να είσαι γερός πάντα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και τις ευχές μου για όοοοο,τι καλύτερο!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  30. Hola Joanna!
    Me alegra de verte por aquí de nuevo.
    Es una suerte que Nephele se recupere de ese accidente y tiene mucha suerte de poder tenerte para que lo cuides,se ve el amor que le tienes.
    Bonitos juguetes le has hecho y los regalos que te mandaron todos muy chulos.
    Un beso grande

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¡Estoy tan feliz de estar aquí con todos ustedes, mi amiga!
      ¡Realmente te extrañé!
      Gracias por su visita y su corazón derritiendo comentario!
      ¡Eres adorable!
      ¡Abrazos y besos, cariño!
      Tenga una semana encantadora!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  31. Dear friends!!!
    Johnny & Joanna
    I came to return your visit to my blog.
    And to thank the affection that they always dedicate to me.
    God bless you.
    Kisses and hugs
    Sueli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh, don't thank me, my dearest Sueli!!! It's not obligation that makes me visit your blog, but appreciation!!!
      Thank you for everything!!!
      (What I like most is that despite the fact that you rarely post on your blog, we keep in touch on Instagram!)
      Hugs and many-many kisses, sweeheart!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  32. Βρε καλώς το "ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ" της μπλογκόσφαιρας!!!! Σε ησυχία πάντως δεν ήσουν όλο αυτό τον καιρό αφού πειραματίστηκες με κάθε λογής χειροτεχνία και μπράβο σου! Απλά βρε κοριτσάκι επειδή πραγματικά έλειψες κάνε κάτι να μη χαθείς ξανά!

    Πολλά φιλιά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! "το "ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ" της μπλογκόσφαιρας" λέει!!!
      Χριστινάκι, και πού είσαι ακόμα! Έχω φτιάξει χαζομάρες να σας δείξω!!! Ουουουου! Χαμός, λέμε!!!
      Το ξέρω πως σας έλειψα, Χριστινάκι μου! Δεν το λέω με ύφος 1000 Καρδιναλίων, αλλά ειλικρινά μου δώσατε πολύ καλά να το καταλάβω αυτό! Θα προσπαθώ να μην κάνω τόσο μεγάλα διαστήματα αποχής! Συμβιβάζεστε με αυτό??? ε????
      Πολύ σ'ευχαριστώ, κούκλα μου! Να είσαι καλά πάντα και... hack us please!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  33. Είναι η δεύτερη φορά που ξαναδιάβασα όλη σου την ανάρτηση... μην νομίζεις...απλά έπρεπε να βρώ τον χρόνο να κάτσω να γράψω σχόλιο!! Μη με παρεξηγείς Ιωάννα μου, τον τελευταίο καιρό, μιά βαριέμαι, μία τα μπάνια, μία δεν μου φτάνουν οι ώρες...τα έχω φορτώσει στον κόκκορα που λένε!!! Τώρα όμως τρέχω γιατί ετοιμάζω κάποια πραγματάκια για τον γάμο της κόρης μου, σε λιγότερο από έναν μήνα!!!
    Καλέ, πόσες χειροτεχνίες έφτιαξες!!! Δεν μας έχεις συνηθίσει σε τέτοια!!! Πολύ μου άρεσε η τεχνική αχταρμάς πάντως...να μη σου πώ ότι είναι η καλλίτερη απ'όλες!!!! Μπράβο και για όσα κάνατε για την γατούλα! Τυχερή ήταν που την φροντίσατε και την αγαπήσατε!
    Φιλάκια πολλά, καλό φθινόπωρο, καλή εβδομάδα...και με το καλό να σε ξαναδιαβάσουμε σύντομα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα σε παρεξηγήσω! Μη μου τα λες αυτά γιατί με στεναχωρείς! Και καθόλου να μη μου σχολίαζες, Marie-Anne μου, καθόλου δεν θα σε παρεξηγούσα! Λες από ένα σχόλιο να εξαρτάται η εκτίμηση και η συμπάθειά μου προς εσένα??? Ποτέ!!!!
      Α, μα τί ευχάριστα γεγονότα στο σπιτικό σας? Με το καλό, κορίτσι μου! Η ώρα η καλή!!! (Σίγουρα θα μας δείξεις κάτι από όλες αυτές τις ομορφιές που ετοιμάζεις, οπότε ανυπομονώ! Να το ξέρεις!!!)
      Χαίρομαι που η τεχνική αχταρμάς λαμβάνει θετικά σχόλια! Η αλήθεια είναι πως το στεφανάκι το έχω κρεμασμένο στην αυλή και οι επισκέπτες μου δείχνουν να το... ξεχωρίζουν!!! (Και καμάρι εγώ, το ψώνιο! χαχα!)
      Να είσαι καλά, κούκλα μου! Πολύ σ' ευχαριστώ!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και τις ευχές μου στους μελλόνυμφους!!!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  34. Άργησα λίγο αλλά πέρασα επιτέλους να σε καλωσόρισω στην μπλογκοσφαιρα. Ναι μεν έκανες τις επισκέψεις σου αλλά μας έλειψαν ρε παιδί μου οι αναρτήσεις σου 😁😁😁
    😁 χαμός στην επιστροφή λοιπόν.
    Μπράβο σου για ολσ
    Και για το γατάκι και για τις δημιουργίες και τις εμπνεύσεις σου.
    Ελπίζω ότι πέρασε η φάση αποχής και θα σε βλέπουμε συχνότερα πια.
    Προσπαθώ κι εγώ λίγο λίγο..
    Σε γλυκοφιλω Συριανακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί χαμός, βρε! Σιγά! Ούτε κομφετί, ούτε σαμπάνιες ανοίξατε να με υποδεχτείτε, ούτε τίποτα! :p
      Χαίρομαι που σας άρεσαν αυτά που έφτιαξα για να γεμίσω το χρόνο μου και που βρίσκω και συμμάχους στο θέμα της Νεφέλης!!! :-) Δεν είναι δεδομένο...
      Και επίσης χαίρομαι που επιστρέφεις κι εσύ το blogging σιγά-σιγά!
      Η δική μου επιστροφή δεν ξέρω αν είναι μόνιμη, αλλά όποτε κρίνω "αναγκαία" την εμφάνισή μου, θα έρχομαι να σας... πρήζω! χαχαχα! ^_^
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Σε φιλώ πολύυυυυυυυυυ και σου στέλνω πολλές γλυκές ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύρικο!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  35. Είμαι αδικιολόγητη άργησα,συγνώμη αγαπημένη μου .Έχω διαβάσει τρεις φορές την ανάρτηση σου αλλα απο το κινητό δεν μπορω να γράψω Χαίρομαι που είσαι καλά που έκανες τόσο όμορφα πράγματα μα ποιό πολύ που έσωσες με τόση υπομονή το μικρό γατάκι!!!Να δημιουργεις συχνά είναι πολύ όμορφα όλα όσα έκανες!!Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν αρχίσω να βάζω απουσίες, θα χάσω πάσαν ιδέα για τον εαυτό μου! ;-)
      Καλέ, γιατί μου απολογείσαι??? Αν είναι δυνατόν!!! Δεν παρεξηγώ κανέναν για τέτοιους λόγους! (Καλά, και μόνο που διάβασες 3 φορές την ανάρτηση, ηρωίδα είσαι!!! Ούτε εγώ δεν την διάβασα τόσες πριν την ανεβάσω! χαχα!) ^_^
      Mettούλα μου, σε υπέρ-ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια και την αγάπη σου!
      Από εμένα μια πελώωωωωωρια αγκαλιά και αμέτρητα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ζουμερά-ζουμερά!!! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  36. καλο μηνα συριανακια ,μπορεσα και διαβασα τον σιδηροδρομο αναρτηση χιχιχι και μπραβο που περιποιηθηκες την γατουλα , κι εμεις εχουμε μια κουτση αδεσποτη που την περιποιηθηκαμε και σε καθε ευκαιρια μας δειχνει την αγαπη της να εισαστε καλα και να δημιουργητε ολα αυτα τα ομορφα , φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, η μαμά της Νεφέλης είχε 3 ποδαράκια! Και γενικά, πάντα είχα γάτες που έχριζαν extra περιποίησης... Πολύ χαίρομαι που κι εσείς φερθήκατε όμορφα σε ένα πλασματάκι που είχε ανάγκη! <3
      Ειρήνη μου, και πάλι να σας ζήσουν τα παιδιά!!!!
      Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα, για το σχόλιο, για τα όμορφά σου λογάκια!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  37. Καλό μήνα Γιάννα μου! :D
    Δεν έχει ποστάκι αυτό τον μήνα; ;)
    Δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις απ΄το blogger... γι αυτό και θα ξαναπεράσω! :P

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά γλυκιά μου καρδούλα! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Το κοινό μου με αναζητεί?!?!?! ^_^
      Τί? Λες να κάνω κ' αυτόν το μήνα ανάρτηση? Χμμμ...
      Δεν ξέρω, πάντως αν -λέω ααααααν- κάνω νέα ανάρτηση, πέρνα κατά την Παρασκευή το μεσημεράκι! Μπορεί κάτι καινούριο να εμφανιστεί μέχρι τότε! ;-)
      Καλό μήνα, Μαγισσούλα μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤ πολλά-πολλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  38. καλο μηνα κι απο δω και μ εχει φαει η ζηλεια που θελω και εγω δωρακια
    ελειψα καιρο και σας εχασα
    επεστρεψα ομως
    θελω δωρακια χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, το έπιασα το διακριτικό σου υπονοούμενο: Πέρασες να πεις "καλό φθινόπωρο"!
      Α, ναι! Και θέλεις και δωράκια! Παραλίγο να το ξεχάσω! χαχα!
      Να είσαι καλά, Άσωτε! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!
      (Και δωράκια! Και δωράκια! Δεν ειν'κακό!!!) ;-)

      Διαγραφή
  39. chers amis, ce sont des jolies créations !
    merci pour les visites á mon blog, c'est toujours un plaisir d'avoir des amis meme lointains, car la blogo a la gentillesse de nous rapprocher !
    bisous et bonne semaine
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. For some reason, I think that my French is pathetic since I haven't used it for such a long time, so i will reply in English... (Really sorry for that...)
      Thanks so much, Angie! You are so right! Blogging can make us feel as if we are so close to each other! This is what I love about it! I have met people who I deeply admire! And of course you are among them! ;-)
      Câlins et bisous, Angie!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  40. Ναι... έτσι ακριβώς Γιάννα μου, το κοινό σε αναζητεί γιατί δεν γίνεται να σε συναντάμε σε άλλα blogs και να μη σε βρίσκουμε στο δικό σου!!! :P
    Απαπαπαπααααααααααα! :)

    ΥΓ: Την Παρασκευή που θα ξαναπεράσω αλίμονο σου αν ξαναδώ το busy girl χωρίς το κατιτίς του! :ο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαχαχα! Και κάπου εδώ πρέπει να μου αφιερώσω το... "Γυριστρούλα" μάλλον! χαχα!
      ^_^
      Μαγισσούλα, ελπίζω να είμαι εδώ την Παρασκευή! (Κι αν όχι εγώ, ας είναι τουλάχιστον το post! Μη με ψάχνετε στα κανάλια!) ;-)
      Ho ho ho!
      Την αγάπη μου και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Καλό ξημέρωμα!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή
  41. Τρελαίνομαι για τις αναρτήσεις σου....χαχαχαχαχα
    Αρχικά περαστικά στη γατούλα σας...και στη συνέχεια συγχαρητήρια για τις πρωτότυπες δημιουργίες σου ;)
    Σσσσσσσμουτς πολλά-πολλάααααα
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ζητήστε μου και επίδομα για πιθανό εγκλεισμό! Τρελούς σας βρήκα-δεν σας έκανα εγώ! Να εξηγούμαστε! ^_^ :-p ^_^
      Κοριτσάκι μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο μεσημεράκι!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      ♡ ♡ ♡

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.