❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΙ Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ...!



Ασφαλώς και γυρίζει η Γη! Τί δηλαδή? Επειδή σταμάτησα εγώ να κάνω αναρτήσεις θα σταματούσε και η Γη την τροχιά της? Αν είναι δυνατόν! (Αν και κανονικά θα έπρεπε να είχε σταματήσει, ως ένδειξη σεβασμού προς το πρόσωπό μου, αλλά τέλος πάντων! ) Ξέρω πως έλειψα σε εσάς και αυτό μου αρκεί! 


Διαβάζεται σε 3 λεπτά



Επειδή όμως ξέρω, πως περισσότερο κι από εμένα την ίδια, σας έλειψε η "στήλη των δώρων", ας μη χάνουμε χρόνο! Δώρα καρδιάς  κατέφθασαν σε εμένα από κάθε γωνιά της Ελλάδας και τα λογάκια που τα συνόδευαν μπήκαν για τα καλά στην δική μου καρδιά! Το λιγότερο που μπορώ να κάνω, είναι να ευχαριστήσω και δημόσια τα κορίτσια μου, που πάντα με σκέφτονται και να σας προτρέψω να περάσετε από τα blogs τους, αν δεν τις γνωρίζετε ήδη! Ράνια, Demi, Κατερίνα, Ρούλα, Ελένη, Μαρία, Αλεξάνδρα, Μαρία-Έλενα,  Πηνελόπη, Αριάδνη, Μαρίνα, Μαριάνα, Σπυριδούλα, Αριστέα, Ρένα, Κική, Marie-Anne, Νικόλ, ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ! 
  
Με κλικ στην κάθε εικόνα, οδηγείστε αμέσως στο blog του κάθε κοριτσιού!
Τα δώρα παρουσιάστηκαν με βάση την ημερομηνία που τα έλαβα.





















Επειδή σίγουρα θα το ξεχάσω παρακάτω, να σας στείλω να πάτε (όχι, καλέ! Τί σκεφτήκατε? Δεν σας βρίζω!) να δείτε ένα βιντεάκι γεμάτο ευχές, ήθελα να πω!!! Το έφτιαξε η Αλεξάνδρα μας, με ευχές πολλών-πολλών bloggers! Να, κοιτάξτε ΕΔΩ!


Όπως και σε κάθε ανάρτηση Ιανουαρίου, έτσι και τώρα νομίζω πως "πρέπει" να σας χαρίσω ανέκδοτα για να ξορκίσουμε το κακό, οπότε προσδεθείτε και απολαύστε!

Εντάξει, πάχυνα λιγάκι. Και καθώς περνούσα με το καρότσι του σούπερ μάρκετ δίπλα από τις μπύρες, τις ρίχνω κάτω και ακούω μια φωνή πίσω μου:
"Άλλος ένας μύθος που γκρέμισε η μπουλντόζα"!!!

Πήραν όλοι οι παππούδες στο χωριό αυτά τα καινούρια ακουστικά βαρηκοΐας και τώρα κάθονται όλοι στο καφενείο σαν πράκτορες του FBI!

-Αποφάσισα: Αυτό το κοστούμι θα πάρω, αλλά βάλτε και καμιά καρτούλα αλλαγής μέσα για παν ενδεχόμενο.
-Τί αλλαγής?
-Φύλλου! Μην τυχόν και αλλάξω γνώμη και έρθω να πάρω κάνα ταγιεράκι...!

Κοιτούσα το καλοκαίρι ένα φυλλάδιο με αιρκοντίσιον και αφού ενημερώθηκα και για τις τιμές, συνειδητοποίησα πως και το φυλλάδιο μια χαρά αέρα κάνει!!!

Για κάθε σοκολάτα που τρως, ένα παιδάκι γλιτώνει από την παχυσαρκία. Κάνε κι εσύ μια καλή πράξη! Ξεκίνα από σήμερα κιόλας!!!

-Αν δεν αρέσει στη γυναίκα μου το φόρεμα που της αγόρασα, μπορεί να το αλλάξει?
-Φυσικά!
-Πόσες φορές?????

Νόμιζα πως ήξερα να βάφομαι μέχρι τη στιγμή που ένας πλανόδιος κλόουν στην παραλία το καλοκαίρι, μου είπε να βρω άλλο πόστο, γιατί αυτό ήταν δικό του...!

Διάβασα πως ο παντρεμένος ζει 7 χρόνια περισσότερα από τον εργένη. Αηδίες! Απλά, του... φαίνονται περισσότερα!!!

Μου είπε ο γιατρός να παίρνω ένα χάπι μετά από κάθε γεύμα! Ο Χριστός κι η Παναγία! Να παίρνω 42 χάπια τη μέρα δηλαδή???!!!

Τί είναι για εμένα τα μαθηματικά:
-Αν έχεις 4 μολύβια και εγώ έχω 7 μήλα, πόσες ομελέτες χωράνε σε μια ταράτσα?
-Πανεύκολο: Μωβ, επειδή οι εξωγήινοι δεν φοράνε καπέλα το Πάσχα! Απλούστατο!!!

-Πες κολοκυθοκεφτέδες!
-Κολοκυθοκεφτέδες!
-Στο σερβιτόρο, ρε βούρλο!

-Από ΄δω καλά πάω?
-Πού θέλετε να πάτε?
-Από 'δω!!!

Είδα τον Άραβα γείτονά μου να τινάζει το χαλί στη βεράντα και μη μπορώτας να κρατηθώ, τον ρώτησα: "Τί έγινε, φιλαράκι? Δεν παίρνει μπροστά σήμερα?!?!?"

Θα 'χει πλάκα να με βάζουν να κάτσω μπροστά στις φωτογραφίες επειδή είμαι κοντή και όχι επειδή είμαι όμορφη..!

-Κοπελιά, συγνώμη! Είμαι ο νέος γείτονας! Μήπως έχεις ζάχαρη?
-Άσ' το, ρε φίλε! Έχω γκόμενο!
-Κι εγώ έχω γκόμενα, mwρή! Ζάχαρη δεν έχω!!!

-Μωρό μου, πού είσαι?
-Περιμένω το λεωφορείο.
-Άντε, βιάσου!
-Καλά. Θα ... περιμένω πιο γρήγορα!!!

-Γεια σας! Ο Γιάννης είμαι! Από τον Πύργο!
-Ηλείας?
-Γιάννης, παιδάκι μου! Γ-Ι-Α-Ν-Ν-Η-Σ-!!!

-Αφεντικό, δεν θα έρθω σήμερα στη δουλεία. Μου χάλασε το αμάξι.
-Έλα με το λεωφορείο.
-Μα,... δεν έχω λεωφορείο!!!

-Έχουμε πρόβλημα στη σχέση μας.
-Γιατί το λες αυτό, Μαρία μου?
-Έφη με λένε, ρε Κώστα!
-Ο Αλέξανδρος είμαι!

Ευτυχώς που γυρίζει η Γη κι έτσι πάμε και καμιά βολτούλα...!



Αν θέλετε κι άλλα, δεν έχετε παρά να ρίξετε μια ματιά στα ανέκδοτα του 20162015, του 2014 κ' του 2013!



Σας αφήνουμε με τη Χριστουγεννιάτικη κάρτα της κολεξιόν της σεζόν 2016-2017, παρουσιασμένη μέσα από ένα πολύ μικρής διάρκειας βιντεάκι!


Να έχουμε όλοι την υγεία μας, να μπορούμε να γελάμε (με τα χάλια μας!) και όλες τις δυσκολίες που συναντάμε να τις ξεπερνάμε με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες! Ολόψυχα καλή χρονιά!



 Τα ξαναλέμε, σε εύλογο (θέλω να πιστεύω!), χρονικό διάστημα! Μέχρι τότε...
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!! 


122 σχόλια:

  1. χοχοχοχοχοχοχο!
    Γέλασα πολύ με τον Γιάννη από τον Πύργο και με τις σοκολάτες (κάνε μια καλή πράξη!!! Απαπαπαπαπα θα πω!)

    Γλυκό Γιαννάκι μου.... τρελοκόριτσό μου εσύ, γουέλκαμ μπακ, μας έλειψες!
    Καλή χρονιά να έχεις μάτια μου, με υγεία κι αγάπη πολλή!
    Πάντα να παίρνεις αγάπη από παντού καρδούλα μου και δώρα όμορφα!
    Φιλάκια πολλά και ζεστά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σκεφτόμουν και στα 2 αυτά ανέκδοτα! (Για τις σοκολάτες, φοβήθηκα μην πάθεις καμία αυτανάφλεξη βέβαια, αλλά ευτυχώς καλά το πήρες! χαχα!)
      Να είσαι καλά, Αριστάκι μου γλυκό!
      Καλή χρονιά για όλους μας! Υγεία και όλα τα παλεύουμε!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!!
      ❤ ♡ ❤ ♡ ❤
      Σ' ευχαριστώ για όλα!!!

      Διαγραφή
  2. Πες κολοκυθοκεφτέδες, όσο εγώ θα περιμένω πιο γρήγορα!!
    Η γη μπορεί να μη σταμάτησε να γυρίζει, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μας έλλειψες!
    Γι' αυτό κανόνισε να είναι πραγματικά εύλογο το διάστημα και να μη χαθείς πάλι σ' αυτό, στο διάστημα λέω, αλλιώς...όχι, όχι, δε σε απειλώ....πώς σου ήρθε?

    Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και όλα τα καλά!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να χαρείς τα δώρα σου...τι ξεχασιάρα που είμαι!! απαπαπα!

      Διαγραφή
    2. Και η κάρτα σου ήταν πολύ ωραία....ξέχασα, τι περίεργο, να το πω!

      Διαγραφή
    3. Μην το πάρεις προσωπικά, αλλά νομίζω πως είσαι σε λίγο χειρότερη κατάσταση από εμένα! Είσαι για δέσιμο! Το ότι έκανες τόσους συνδυασμούς σε τόσο λίγες γραμμές, οκ! Κλαπ! Κλαπ! Χειροκροτώ! χαχαχα!
      Μαράκι μου, καλή χρονιά να έχουμε, μάτια μου! Υγεία και πάλι υγεία!
      *Στα άλλα 2 σχόλια, θα απαντήσω με 2 ξεχωριστές απαντήσεις! Αμέεεεεε!

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώωωω!!!!!! Το δικό μου άγχος ήταν να μην ξεχάσω να αναφέρω κάποιον!
      ;-)

      Διαγραφή
    5. αχαχα! Μου αρέσεις! Ταυτιζόμαστε!
      (Πρέπει να κάνω ανάρτηση που να αναφέρω περιστατικά (νέα περιστατικά γιατί το είχα κάνει και παλιότερα!) Αλτσχάιμερ! Εκεί να δεις γέλιο! ^_^
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά να έχεις Γιάννα μου!!!
    Μούφτιαξες τη διάθεση...έτσι να είσαι πάντα χαρούμενη
    και να σκορπάς χαμόγελα γύρω σου...
    Τα δώρα σου να τα χαρείς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Χρυσούλα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Καλή χρονιά να έχουμε!
      Υγεία και θετική διάθεση!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Ήρθες για να μείνεις ή είπες να κάνεις ένα ξεσκόνισμα;
    ❤ Χρόνια πολλά, καλή χρονιά συργιανολούκουμό μας και
    να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια σου! Να'σαι πάντα καλά!❤

    Υ.Γ Α, χρόνια πολλά και για αύριο και στους δυο σας :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Μη βγει παραέξω, αλλά για... ξεσκόνισμα με κόβω!) ;-)
      Να είσαι καλά, Πετράδι μου! Ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Μεταφέρω και τις ευχές στον Γιάννη πάραυτα!
      Ένα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πελώριο και ευχές για μια zzzούπερ χρονιά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Καλώς τηνε την κοπελιά με καινούρια ανάρτηση!!!!!!Χρόνια πολλά και καλή χρονιά,Γιάννα μας , με λιγότερες σκοτούρες και περισσότερες όμορφες στιγμές από κάθε άλλη χρονιά!!!Τέλειο το βιντεάκι με τις ευχές ,όπως και η καρτούλα σου αλλά και τα δωράκια σου.Τα ανέκδοτα σούπερ όπως πάντα ,γελάσαμε με την ψυχή μας. Ελπίζουμε το "ε΄θλογο" διάστημα να μην είναι μακριά!Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αμήν! Για όλους μας, κορίτσια μου!
      Πολύ χαίρομαι που γελάσατε! Για φανταστείτε να γυρνούσα μετά από τόσο καιρό και να έκανα και σοβαρή ανάρτηση από πάνω! Απαπαπα! ;-)
      *Το "εύλογο" διάστημα, το βλέπω να διαρκεί ... μέχρι την επόμενη ανάρτηση! αχαχαχα! :-D
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, καλλιτεχνάρες μου!
      Καλή μας χρονιά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Να χαίρεσαι και τον Γιάννη σου που αύριο γιορτάζει,εσύ από ότι θυμόμαστε δεν γιορτάζεις αύριο!Ξανά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Σας ευχαριστώ πολύυυυυ!
      (Σωστά θυμάστε!!!!) ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά! Πολλά και ολόγλυκα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Ωραία τα ανέκδοτα! Χρόνια πολλά για αύριο για το Γιάννη! Σμουτςςςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου! Καλή μας χρονιά! Με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα και περισσότερες όμορφες στιγμές!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχούλες και για όλα! <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά, Demi μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά! Μα τι υπέροχα δωράκια είναι αυτά!
    Όσο για τα ανέκδοτα, φοβερά! Πολύ γέλιο! :)
    Σας εύχομαι προκαταβολικά και στους δύο χρόνια πολλά για την αυριανή γιορτή σας! Ό,τι επιθυμείτε! Φιλάκια πολλά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Με γέλιο θέλω να σας βρίσκω στα χείλη! ^_^
      Να είσαι καλά, όμορφη κοκκινομάλλα μου!
      Καλή χρονιά και σε εσένα! Υγεία, γέλιο, αγάπη και πολλές όμορφες φωτογραφίσεις!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Αχ! Τι καλά "άνοιξες", αυτό το "κλειστό" πολύ μου/μας στοίχισε και μια και είναι μέρες ευχών, θ' αρχίσω με ευχές, χαράς για τον νέο χρόνο με υγεία πάνω απ' όλα, δημιουργικότητα, τύχη, χαμόγελα και Αγάπη! :) :) :)
    Μας χόρτασαν τα δώρα σου όπως και τα δώρα που σου έστειλαν οι φίλοι σου, τα άξιζες ένα-ένα. Εύχομαι πάντα τέτοιες ομορφιές στη ζωή σου!
    Συνεχίζοντας τις ευχές Γιάννα μου, χρόνια πολλά και στον Γιάννη για τη γιορτή σας και εύχομαι σύντομα να μας ανακοινώστε κάτι που όλοι μας περιμένουμε τόσο καιρό!!! ;-)

    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη και στα δυο σας! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, λάθος τίτλο επέλεξα: "Ανοίξαμε και σας περιμένουμε" θα έπρεπε να βαφτίσω την ανάρτηση! ;-) χαχα! Να είσαι καλά, Στεφανία μου!
      Υγεία θέλω για όλους μας! Όλα τα υπόλοιπα... ... ... :-)
      Καλέ, τί περιμένετε να ανακοινώσουμε?! Μην αφήνεις υπόνοιες, Μαγισσούλα μου, γιατί μια φορά πήγα να κάνω πλάκα με το θέμα "γάμος" και είδα κι έπαθα να τους συνεφέρω όλους εδώ μέσα!
      Πέρα από την πλάκα, να είσαι καλά, κορίτσι μου! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και ευχές για μια όμορφη χρονιά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Συνδιδυμάκι Συριανό, πόσο χάρηκα που είδα κείμενο σου; Τα αστεία με έκαναν να γελάσω πολύ, σε ευχαριστούμε. Να τα χαρείς όλα τα δωράκια σου και πάντα να γεμίζεις από εκτίμηση και αγάπη, σου αξίζει!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί, για καλό Σ-κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ευχαριστείς εσύ για το θέμα "γέλιο" εγώ τί πρέπει να κάνω με εσένα?! Που είσαι η χαρά της ζωής προσωποποιημένη?! Ε, μου λες?! ;-)
      Να είσαι καλά, κούκλα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Πολλά και ζουμερά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σου στέλνω και μια μεγάαααααλη ζεστή αγκαλιά!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!! (Έχω την αίσθηση πως είναι Κυριακή σήμερα...!) ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

  11. Χρόνια σου πολλά Γιάννα μου για την γιορτούλα σου και να χαίρεσαι και τον Γιάννη σου.
    Το ανέκδοτο με τον Γιάννη από τον Πύργο όλα τα λεφτά....χαχα!
    Φιλάκια και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου, να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Ευχαριστούμε πολύ-πολύ-πολύ!
      Βρε, τον εορτάζοντα Γιάννη από τον Πύργο! Μου έκλεψε την παράσταση εδώ μέσα! χαχα! ;-)
      Τις πιο γλυκές ευχές μου για όμορφη χρονιά, κορίτσι μου! Ό,τι καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου! Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Καλή Χρονιά,με υγεία,χαρά και κάθε ευτυχία!!!
    Πολλές ευχές για την ονομαστική σου εορτή,Χρόνια Πολλά,να είσαι πολύχρονη και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, νέο μουτράκι στο σπιτικό μου?! Τί ωραία!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Καλή χρονιά εύχομαι με υγεία και πολλή αγάπη!
      (Θα σε επισκεφθώ στον χώρο σου αμέσως!)
      Φιλάκια πολλά και καλώς βρεθήκαμε!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Καλή κι ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι με χαμόγελα πολλά!!!!
    Πολύ όμορφα τα δώρα σου μπράβο στα κορίτσια και επίσης μου άρεσε πολύ και το βιντεάκι με τις ευχές...είναι όλες μία και μία. Κρίμα να μην το έχω δει νωρίτερα να δανειστώ καμία ;)
    Όσο για τα ανέκδοτα γέλασα πολύ εκεί με την σοκολάτα. Άκου κι ένα που μόλις διάβασα στο fb "Δεν πάχυνα, κατακράτηση γλυκών είναι" χαχαχαχα
    Ελπίζω να σε ξαναδούμε σύντομα με καινούρια ανάρτηση...μέχρι τότε...
    Καλό ξημέρωμα συριανάκι μου....σσσσσσσσμουτς ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα και μιας και πέρασε η ώρα να σας ευχηθώ κιόλας...Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!!!! Να χαίρεσαι το όνομα σου και το amore σου!

      Διαγραφή
    2. Αχαχχα! "Κατακράτηση γλυκών"!!! Καλό! Καλό! Θα το... χρησιμοποιώ!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Ωραιοζήλη μου! Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ! Με υγεία και πολλή αγάπη!
      *Κράτα το βιντεάκι με τις ευχές για του χρόνου! Ή ακόμη καλύτερα, έχε το νου σου να συμμετάσχεις κιόλας! Να γίνουμε ακόμα περισσότεροι! :-)
      (Θέλω να πιστεύω πως δεν θα αργήσει η νέα ανάρτηση...)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κοριτσάρα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. χαχα! Thanks για τις ευχές, μάτια μου!
      Ευχαριστούμε πολύ! Να χαίρεσαι όσους αγαπάς!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Πόσο υπέροχα δωράκια. Όλα μα όλα είναι μοναδικά!
    Κι Εγώ στάθηκα στο ανέκδοτο με τον Γιάννη από τον Πύργο! Αχαχα!!!
    Γιάννα μου, να έχετε μια υπέροχη χρονιά και όσο γίνεται όπως την επιθυμείτε, με Υγεία φυσικά πάνω απ' όλα! Και Χρόνια σας πολλά!!!
    💛💛💛💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοναδικά δώρα επειδή είναι από υπέροχους ανθρώπους! :-)
      Τελικά, μεγάλο σουξέ ο Γιάννης από τον Πύργο! χαχαχα! Κοίτα να δεις!!!! ^_^
      Αχ ναι, κορίτσι μου! Υγεία πάνω απ'όλα γιατί έχει φοβηθεί το μάτι μας!
      Καλή χρονιά, κούκλα μου! Υγεία και ό,τι έχεις στερηθεί τα προηγούμενα χρόνια να σου δοθούν φέτος απλόχερα!
      Ευχαριστούμε πολύυυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Έγραψα δυό γραμμές και μου πάγωσε η οθόνη!!! Δεν ξέρω τί έχει πάθει σήμερα! Καλώς μας ήρθες πάλι Γιάννα μου! Ελπίζω κι εγώ να μην ξανακάνεις μήνες μέχρι να επανεμφανιστείς στην γειτονιά, έτσι?
    Να χαρείς τα δωράκια σου και να έχετε μιά καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και αγάπη. Χρόνια πολλά για τον Γιάννη σου...να περάσετε υπέροχα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, με τέτοιο κρύο, πάγωσε και η οθόνη! Τί να κάνει κι αυτή???! ;-) χιχι!
      Χαίρομαι κι εγώ που επέστρεψα! Τί να σου πω? Δεν ξέρω πότε θα κάνω ξανά ανάρτηση, μπορεί και πολύ σύντομα, μα θα προσπαθήσω να σας επισκέπτομαι πολύ-πολύ συχνά! Μου λείψατε!!! :-)
      Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές, Marie-Anne μου και για την όμορφη έκπληξή σου και για όλα!
      Αγκαλιά μεγάλη, κορίτσι μου και πολλά και ζουμερά φιλάκια!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Γιάννα μου! Καλή χρονιά κι από εδώ!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου, αξίζεις όλη την αγάπη του κόσμου! Κλαψψψψ: η καρτούλα μου δεν ήρθε...
    Κλαααααψ κι από τα γέλια! Θα πάω τώρα να κάνω την καλή μου πράξη και να σώσω ένα παιδάκι από την παχυσαρκία!
    Κι επειδή είναι 12 και... Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα και χαρούμενα και αγαποστολισμένα!
    Φιλιά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑ! Έτσι: Κάνε κι εσύ την καλή πράξη! Είναι κρίμα να υποφέρουν τα παιδάκια!!! ^_^
      Κλαψ μόνο από τα γέλια, Αλεξάνδρα μου! Μακάρι τα προβλήματά μας να ήταν μόνο τέτοιου είδους! (Άσε που δεν ξέρεις, αν τελικά έρθει! Πριν λίγες μέρες έφτασε κάρτα μου στην Αθήνα μετά από σχεδόν 50 μέρες! Δηλαδή... ΕΛΕΟΣ!)
      Thanks για τις ευχές, κουμπάκι μου! Να είσαι πάντα καλά!
      Μια χρονιά όπως ακριβώς την θέλεις, κούκλα μου!
      *Τί όμορφη λέξη το "αγαποστολισμένα"!!!! Την ερωτεύθηκα! <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα άλλαξε ταχυδρομείο!! :)
      Καλά μόνο εγώ όταν σου έστειλα δέμα εσωτερικού ήρθε μετά από 2 μέρες;;
      Τι τύχη όμως και αυτή θυμάσαι;;

      Διαγραφή
    3. Κατερινάκι, τώρα που το λες... Πέρσι αν θυμάμαι καλά ήταν, πάλι είχε χαθεί δωράκι σε μεταξύ μας ανταλλαγή! Τότε το είχα στείλει εγώ! Οπότε, αν βεβαιωθούμε πως κάποιος δεν θέλει να μπει εμπόδιο στη σχέση μας(!), ναι: Αλεξάνδρα, άλλαξε ταχυδρομείο!!!!
      ;-) ;-) ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Χρόνια σας Πολλά Γιάννα μου!!! Πρώτα-πρώτα σας εύχομαι υγεία καιμετά να σας δίνει λόγους ο Θεός για να είστε χαρούμενοι!!!
    Να περνάτε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, να είσαι καλά, μάτια μου! Υγεία για όλους μας!
      Πολύ-πολύ σε ευχαριστούμε!
      Μια μεγάλη και απίστευτα ζεστή αγκαλιά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. χρόνια πολλά Γιάννα μου , να χαίρεσαι και το Γιάννη σου.
    Εσύ πότε γιορτάζεις; δεν το θυμάμαι, μήπως τον Ιούνο;
    Ο Γιάννης από τον Πύργο , όλα τα λεφτά!!!!!
    Μας 'ελειψες , προσπάθησε να μη μας το ξανακάνεις!!!
    Με γεια τα δωράκια σου, να τα χαρείς κα του χρόνου περισσότερα!!!
    Πήρα κι εγώ το στολιδάκι σου και το έβαλα στη συλλογή μου, θα τα φωτογραφήσω όλα μαζί!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου! Να είσαι καλά! Ναι, ναι! Του Αφανιστή γιορτάζω κανονικά, αλλά τις ευχές από τους αγαπημένους μου τις καλοδέχομαι πάντα! <3
      (Κοίτα επιτυχία ο Γιάννης από τον Πύργο!!! ;-) )
      Κι εμένα μου λείψατε! Θα προσπαθήσω να μην κάνω απουσίες! Αλήθεια! ^_^
      Σ' ευχαριστώ από καρδιάς για όλα, Ρένα μου! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους δικούς σου εορτάζοντες!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και σιροπιαστά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Ιωάννα και γλυκούλη Γιάννη σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά και μία ζωή σαν όνειρο! Τα δωράκια σου να τα χαρείς και σου εύχομαι και του χρόνου, όσο για μένα..εγώ γλυκιά μου θα τα στείλω αντίθετα με όλους..κατόπιν εορτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστούμε, Αχτιδούλα μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Να χαίρεσαι κι εσύ την Ιωαννίτσα σου! Μόνο γέλια στη ζωή της!! Και σε όλων τη ζωή δηλαδή! ;-) χιχι!
      (Καλέ, εγώ την αγάπη σου θέλω! Την έχω? Μου αρκεί! Τίποτα άλλο δεν χρειάζομαι!)
      Σε φιλώ πολύ-πολύ, Αχτιδούλα μου και σου στέλνω τις πιο γλυκές και ζεστές μου ευχές!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Χα.χα.. χι..χι.. παω να αλλάξω πάνα και ξαναερχομαι...οκ.. τωρα μπορω να σου απαντησω πως ειχα πεσει κατω απο τα γελια διαβαζοντας τα ανεκδοτα..δεν υπάρχεις λεμε... εεεεε ναι ετσι με χαμογελο φαντάστηκα οτι θα εκανες την επανεμφάνιση σου.... εκείνο το με το λεωφορείο που η αλλη θα περιμενε πιο γρηγορα.. χα..χα.. και αυτο με τον Γιαννη απο τον Πυργο... πυργο...χα..χα.. είχαμε παθει ενα στερητικό να το ξερεις αγάπη μου .. !!
    Χρονια σας πολλα για τις γιορτές σας να είστε πολύχρονα και τα δύο και παντα μαζί...!!
    Η καινουργια χρονια που μολις κάνει τα πρωτα της βηματα να σας φερει μονο υγεια χαμογελα
    ααααααα και λιγη τυχη καλη θα ειναι ε;...
    Να χαρεις τις καρτουλες και τα δωρακια σου ειναι η αγαπη που παει και ερχεται λεω εγώ..!!
    Δυο φιλακια για την γιορτη σας .. ενα φιλακι για την καλη χρονια .. ενα φιλακι για την επανεμφάνιση και ενα φιλακι για το γελιο που μας χάρισες αγαπημένο Συριανάκι μας...!!!!!!!!!!!! πολύ χάρηκα που ξαναήρθες..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa! Καλώς το γλυκό μου το κοριτσάκι!
      Είναι σαν να ακούω το γέλιο σου, Ρουλάκι μου! :-)
      Ε, ναι! Με γέλιο είπα να ξανασυναντηθούμε μετά από τόσους μήνες, αλλά αυτός ο άτιμος ο Γιάννης από τον Πύργο, πάει να μου κλέψει την παράσταση!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Σμαραγδένια ψυχούλα μου! Σε ευχαριστούμε πάρα-πάρα πολύ!
      Καλή χρονιά και από εδώ, μάτια μου! Υγεία και αγάπη! Και τα 2 σε υπερβολικό βαθμό!!! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ζουμερά και γλυκά! Πάρα πολύ γλυκά!
      Καλό βραδάκι, Ρούλίτσα μου!
      <3 <3 <3
      Σ' ευχαριστώ για όλα! <3

      Διαγραφή
    2. Ξαναπέρασα να παρω αλλη μια δόση γέλιου... χα..χα φιλάκιαααα!!

      Διαγραφή
    3. A, η δεύτερη φορά χρεώνεται! Μόνο η πρώτη είναι δωρεάν!!!!
      ;-) ;-) ;-)
      Κορίτσι μου εσύυυυυυυ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. A gratidão é a memória do coração!
    Obrigada querida, pela sua amizade sempre tão amável, fico
    feliz em saber que em algum lugar desse mundo você existe. e
    agradeço a Deus por sua atenção carinhosa!
    Muitíssimo obrigada por compartilhar comigo os 04 anos do blog
    Algodão Tão Doce!!!!!!!
    Um big abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Obrigado por tudo, Marie!
      Você é tão doce e tão educado!
      Estou muito feliz que nos conhecemos através da Internet!
      Abraços e beijos!
      Feliz Ano Novo e Aniversário Blog Feliz!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία ,χαρά και αισιοδοξία.Να χαίρεσαι το Γιάννη σου και να είσαστε ευτυχισμένοι !!!!Πολύ χαρηκα κοριτσακι μου που ξαναγύρισες,μας έλειψες!!Να χαρείς τα δωράκια σου και του χρόνου .Εγω σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά .
    Γέλασα με τα ανέκδοτα ,αλλα όχι όσο θάθελα για τι έχω δέκα μέρες που με ταλαιπωρεί η γρίπη,σήμερα στάθηκα λίγο στα πόδια μου και είσαι η πρώτη που γράφω ευχες!Να είσαι καλά ,πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γλυκό! Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Κι εσείς μου λείψατε! Πολύ! :-)
      (Η αγάπη σου είναι καλοδεχούμενη και φυσικά ελπίζω να ξέρεις πως έχεις και τη δική μας αγάπη, ε?!)
      Ωωωω! Περαστικά σου, Μεταξία μου! Χαμός αυτές τις μέρες... Γρίπες, ιώσεις, όλος ο κόσμος χάλια είναι... Περαστικούλια σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά μαζί με τις πιο γλυκές μου ευχές για μια υπέροχη χρονιά, γεμάτη υγεία και αγάπη!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά μωρό μου να χαίρεσαι τη γιορτούλα σου και ο Γιάννης σου επίσης μια και έχετε διπλή γιορτή! Επίσης να χαίρεστε τη χρονιά τη νέα και ό,τι ποθείτε να το πάθετε!Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλα μου! Σ' ευχαριστούμε, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά πάντα!
      Καλή χρονιά και σε εσένα! Υγεία για αρχή και όοοοο,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣ!!! Τον βρήκες τον δρόμο; Μας έλειψες πάραααα πολύ!! Καλώς ήρθες με τον καινούργιο χρόνο και ομόρφυνες την γειτονίτσα μας!!! Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία, αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!!!
    ΣΜΟΥΤΣΣΣ κατάμουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Axaxaxa! Για να καταλάβω καλά "μου τα ψέλνεις?!" ^_^
      Μόνο "σουρλουλού" που δεν με είπες!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ! Να είσαι καλά, Στελλίτσα μου! Πολύ σε ευχαριστώ!
      Καλή χρονιά, κορίτσι μου! Υγεία, έμπνευση και πολλή αγάπη!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Αχ ΣυριΓιανούλα μου Πρώτα πρώτα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να είσαι γερή και να εκπληρωθούν πολλές από τις επιθυμίες σου!!! Χαρηκα με την παρουσία σου στην γειτονιά μας.Η δροσιά σου της δίνει άλλο αέρα!! Οι "άτακες " πάρα πολύ έξυπνες και μου άρεσαν πολύ! Οσο για τα δωράκια σου τι να πω,είναι ένδειξη συμπάθειας για την χαρά που μας μοιράζεις!!!Φιλάκια Κυριακάτικά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια μου λέτε και παίρνουν τα ... λειψά(!) μου μυαλά, αέρα!!! ;-) χιχι!
      Να είσαι καλά, Εφούλα μου! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς!
      Να είσαι γερή, μάτια μου και να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου!
      Υγεία και γέλιο, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και σιροπιαστά, υπέροχη ΡΟΖ γιαγιά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Feliz cumpleaños amiga, te hicieron un montón de regalos y muy bonitos todos.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Καλή χρονιά με υγεία Γιάννα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη για εσένα και τους οικείους σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Κάτσε, τώρα, για να καταλάβω: Όταν γράφεις "τα ξαναλέμε σε εύλογο (θέλω να πιστεύω!)χρονικό διάστημα...", αυτό να το εκλάβουμε ως.. απειλή ή ως προειδοποίηση??? Και γιατί, παρακαλώ, "θέλεις να πιστεύεις"? Υπάρχει περίπτωση να λες πράγματα που δεν πιστεύεις και σε πιστεύουμε εμείς ή παίζεις με τις αδυναμίες μας??? Αμ, το άλλο!! Τι σημαίνει, πάλι, το "εύλογο χρονικό διάστημα"? Σαν να λέμε... του χρόνου τέτοια μέρα??
    Αν μου λύσεις όλες μου τις απορίες, κερδίζεις Συριανό λουκουμάκι, για να πάει με τη γλύκα και ολόκληρη η καινούργια χρονιά!! χαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα για σένα, τον Γιάννη σου κι αυτούς που αγαπάτε!!! Καλή εβδομάδα, τρελόπαιδο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxa! Ούτε ως απειλή, ούτε ως προειδοποίηση, Μαριανάκι! Περισσότερο θα έλεγα, ως παράκληση προς το Σύμπαν!!! ;-)
      Το τί πιστεύω εγώ, είναι από άλλο ανέκδοτο, αυτό που πρέπει να ξέρετε εσείς είναι πως το εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένας πολύ σαφής χρονικός προσδιορισμός και ταυτίζεται με την ... επόμενη φορά που θα κάνω ανάρτηση! Αχαχαχα! (Διπλωμάτης έπρεπε να έχω γίνει! Τσάμπα η ρητορική μου δεινότητα!!! ^_^ )
      Δεν ξέρω αν σου έλυσα τις απορίες, πάντως λουκουμάκι δεν θέλω! Δεν τα τρώω! Αλήθεια! Να το κάνουμε μιλφέιγ καλύτερα?! Ε? Ε? Ε?
      Κοριτσάρα μου γλυκιά, να είσαι καλά! Να είσαι πάντα τόσο υπέροχο πλάσμα και να έχεις μόνο αγάπη στη ζωή σου!
      Σε φιλώ πολύ-πολύ και σου στέλνω μια μεγάαααααλη ζεστή αγκαλιά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Καλη χρονια λατρεια μου, με υγεια και τρέλα! 😂😂φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Καλή μας χρονιά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και σιροπιαστά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. καλως την κιας αργησες , καλη χρονια και δημιουργικη
    να εισαστε καλα
    αυτο με τα μαθηματικα χιχιχι ακομα γελαω ( οχι οτι τα αλλα πηγαινουν πισω)
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ με τα μαθηματικά ταυτίστηκα! Είναι σαν το έβγαλα εγώ το ανέκδοτο! χιχιχι! ;-)
      Να είσαι καλά, Ειρήνη μου! Καλή χρονιά να έχουμε όλοι μας, κορίτσι μου!
      Κι εσύ να είσαι γερή κι ευτυχισμένη με τους δικούς σου ανθρώπους!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μια ζεστή αγκαλίτσα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Καλή χρονιά κοριτσάκι μου γλυκό με υγεία και ό,τι ποθεί η ψυχή σου! Καλή επάνοδο και στην όμορφη γωνιά σου, γιατί πολύ μας έλειψες!!!
    Χρόνια πολλά και καλά με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου! Να είσαι καλά, ομορφιά μου!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Εσύ να δεις πόσο μου είχατε λείψει! <3
      Καλώς σας ξαναβρίσκω, λοιπόν!!!
      Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και αγάπη!
      (Και λιγότερα προβλήματα από το χιόνι! Γκουχ! Γκουχ!) ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Πολλά πολλά γλυκά φιλιά!!! (δεν ξέρω τι έκανα και βγήκε το μήνυμα σε δύο κομμάτια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Κι εγώ το έχω πάθει, μην ανησυχείς! ;-)
      Άντε, πάρε και δεύτερο ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, ακόμα πιο γλυκό από το πρώτο!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  33. Εεεεέτσι!
    Σαν τις παλιές καλές εποχές που δεν έβλεπα ποτέ εγκαίρως τις αναρτήσεις σου!!
    Και μετά σου γκρίνιαζα, να κάνεις συχνότερες εμφανίσεις!
    Πολύ όμορφα όσα δέχτηκες, σ'ευχαριστούμε για την σούπερ παρουσίαση!!
    Η γη μπορεί να μη σταμάτησε να γυρίζει, αλλά μας έλειψες!!

    (っ◔◡◔)っ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααααα!!!
      Διάβασα τα ξημερώματα το σχόλιό σου από το κινητό και αυτό το "Εεεεέτσι!" ήταν σαν να σε άκουγα να το λες!!!! ^_^
      Εγώ πρέπει να σας ευχαριστώ διαρκώς που είστε αυτοί που είστε! Έχω να το λέω: "Εδώ μέσα" έχω κάνει από τις καλυτερότερες γνωριμίες!!! ;-)
      *Missed you too, κούκλα μου! Αλήθεια!
      Μια μεγάαααααααλη αγκαλιά απίστευτα ζεστή και πολλά ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στο μουτράκι σου το γλυκό!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Ξέρεις πόσα παιδάκια έχω σώσει εγω από την παχυσαρκία; αμέτρητα! Χα,χα!!
    Πολύ χαίρομαι που βλέπω αναρτηση γιορτινή και χαρούμενη!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και όλα όσα επιθυμείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, όλα κι όλα: Κι εγώ έχω σώσει πολλά παιδάκια! Μα κρίμα δεν είναι να θέτουμε τις ζωούλες τους σε κίνδυνο?! Ας συνεχίσουμε να τα σώζουμε λοιπόν! Όλοι μαζί μπορούμε! ^_^ χαχα!
      Κι εγώ χαίρομαι που είμαι ξανά κοντά σας και με τα όμορφα λογάκια σας, μου ανεβάζετε τη διάθεση!
      Καλή χρονιά, Νικούλα μου! Υγεία για εσένα και την οικογένειά σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Αμ εγώ να δεις πόσα έσωσα! !!Χα χα χα! Χα! ! ! Καλωσόρισες πίσω αγαπημένα μας !!!Καλή Χρόνια και ευτυχισένη! Σε φιλωωωω! Σμουυυυυυτσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που είμαστε μια όμορφη ομάδα... διάσωσης εδώ μέσα! ^_^ χαχαχα!
      Καλώς σας ξαναβρίσκω, κοριτσάρα μου! Να είστε όλοι σας καλά και στο σπίτι σας να αντηχούν μονάχα γέλια!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!! :-D
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Έπρεπε να χιονίσει Γιαννούκο μου σ' όλη την Ελλάδα για να ξαναγυρίσεις χαχαα! και γύρισες στην πιο κατάλληλη στιγμή να μας ζεστάνεις με τα ανεκδοτάκια σου! αυτό κι αν ήταν συμπτωσάρα... ποιο Σύμπαν κι αηδίες... σε λίγο θα πιάσει πάγο κι ένας τρόπος υπάρχει να τον σπάσουμε, θα σκέφτηκες(σο λέει)... έτσι, έλα πες ναι... θα σκάσω... χαχα!
    Να 'σαι πάντα καλά Γιάννα μου, τα δωράκια σου με τις καρτούλες πολύ όμορφα και ξεχωριστά, φτιαγμένα από αγάπη.
    Οι ευχές από το ευρηματικό βίντεο εξαιρετικές και θερμά συγχαρητήρια αξίζουν τόσο στην εμπνεύστρια, όσο και στους συντελεστές των ιστολογίων... χρόνια πολλά σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα!
    Η καρτούλα σου επίσης υπέροχη και σ' ευχαριστούμε για τις ευχές σου, ο,τι καλύτερο εύχομαι για όλον τον κόσμο, για σένα και το Γιάννη γεμάτα υγεία, αγάπη και ειρήνη!
    Μην παίζεις με την αγωνία μας... εμείς θα σε περιμένουμε όποτε κι αν ξαναγυρίσεις, αλλά μην ξεχαστείς... δε δίνουμε πάνω από ένα μήνα διορία... και πιο γρήγορα αν γίνεται παρακαλώ... ααα, έτσι όπως μας καλόμαθες, τώρα θα τ' ακούς! :-)
    Ματς-μουτς και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιαιαιαιαι! "Σαν τα χιόνια" θα έπρεπε να ονοματίσω την ανάρτηση, αλλά το είχα κάνει και στο παρελθόν οπότε... ... ... ;-) χιχι!
      Να σου πω την αλήθεια, σκέφτηκα να μην σας παγώσω παραπάνω με τα ανέκδοτά μου, αλλά ευτυχώς φαίνεται να τη γλιτώσατε! Έχετε γερή κράση όλοι σας! ^_^
      Να είσαι καλά, καλέ μου φίλε! Πολύ σε ευχαριστώ για όλα! Είσαι υπέροχος άνθρωπος!
      Θα προσπαθήσω να ετοιμάσω μια ανάρτηση μέσα στις επόμενες μέρες και μάλλον σύντομα θα δημοσιευθεί! Μη σας κάνω χουνέρια και με κυνηγάτε μετά!!!
      ;-) χαχα!
      Σ' ευχαριστώ, Νίκο μου! Καλή χρονιά να έχεις! Υγεία και κάθε καλό σου εύχομαι! Από καρδιάς!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Όμορφη κι ευτυχισμένη χρονιά κι από δω Γιάννα μου!!!! Εύχομαι να χαρείς τα υπέροχα δωράκια!!! Περιμένουμε την επόμενη ανάρτησή σου συντομα!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!
    Σσσσσσσσσσσσσσσσσμουτς!!!!!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου όμορφη!!!
      Αμέτρητες ευχές για μια χρονιά δημιουργική και γεμάτη αγάπη!
      Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  38. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά Ιωάννα μου!! Πολλές και καλές δουλειές να έχεις και νοστιμιές να γεύεσαι!! Όπως πάντα η ανάρτησή σου (φυσικά και μας έλειψες και κακώς η Γη δεν σταμάτησε να γυρίζει από σεβασμό για την απουσία σου) με έκανε και γέλασα πολύ!! Να είσαι καλά και να μην χάνεσαι!!!! Έτσι;;; Σε περιμένω γρήγορα πάλι!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, έχε χάρη που λέτε πως γελάσετε και με κάνατε να χαλαρώσω λιγάκι, γιατί τα είχα πάρει πολύ άσκημα με την αντίδραση της Γης! Τέλος πάντων! Το προσπερνώ! ^_^
      Κική μου, να είσαι καλά, κούκλα μου! Αντεύχομαι! Υγεία για εσένα και τους αγαπημένους σου και ό,τι λαχταράς πολύ να στο φέρει η νέα χρονιά!
      *Θα προσπαθήσω να μη χάνομαι! (Όχι για πολύ τουλάχιστον! ;-) )
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. H ΓΗ ΓΥΡΊΖΕΙ εδώ και τόσες μέρες,τα σχόλια κοντεύουν τα 100 κι εγω ακόμα να καταλάβω πως γύρισες!Μετά σκέφτηκα: α, Παρασκευή και 13, για να δω; μήπως;
    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ αγαπημένο μου κοριτσάκι !!!ΧΡΌΝΙΑ πολλά στον Γιάννη σου, άσε έμαθα πως γιορτάζεις....θέρος, όμως να σε ευχαριστήσω μαζί με φίλες και φίλους που γύρισες γιατί μας είχες λείψει!κι όσο η γη γυρίζει και μεις μαζί της, θέλουμε να χαιρόμαστε τις αναρτήσεις σου χωρίς...μακρές απουσίες!
    ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!με χαρά με γέλιο με υγεία!!!!
    φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Έλα, πες την αλήθεια: άργησες να περάσεις από εδώ για να τραβήξεις πάνω σου όλα τα βλέμματα! Πονηρηήηηηηη! ^_^ χαχα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Βαρβαρούλα μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Υγεία για όλους μας! Κι εσείς να έχετε μια χρονιά όμορφη, γεμάτη αγάπη και αστείρευτη έμπνευση!!!
      Η αλήθεια είναι πως γιορτάζω τον Ιούνιο, αλλά δέχομαι με ορθάνοιχτη αγκαλιά όλες τις ευχούλες, οποιαδήποτε στιγμή! Πες-πες, όλο και κάποια θα πιάσει! χιχι!
      ;-)
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, γλυκό μου πλάσμα! Καλό και γλυκό Σαββατοκύριακο!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  40. Επιμένω πως έπρεπε να σταματησει να γυρίζει!!! όλα κι όλα!!! χαχαχαχ..τέλεια τα ανέκδοταααα;;; πολύ επιτυχημένα!!! καλή χρονιά για μια ακόμη φορά με υγεία και γέλιο Χουανιτάκι μου γλυκό!!! να χαρείς και όλα τα δωράκια σου!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μααααα! Πες τα, βρε Εβονιτάκι μου! Πες τα! Αντικειμενικά(!), έπρεπε να σταματήσει να γυρίζει!!! :D
      Κοριτσάρα μου γλυκιά, να είσαι καλά! Καλή χρονιά να έχουμε! Υγεία και ό,τι καλύτερο!
      *Τα νέα ξεκινήματα, να συνεχιστούν εξίσου υπέροχα! <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  41. Καλώς το το κορίτσι που είναι η χαρά της ζωής!!! Μας έλειψες να το ξέρεις!!!! Καλή χρονιά κοριτσάκι μου, χρόνια πολλά για την γιορτούλα σας και μην τολμήσεις να απουσιάσεις ξανά! Φιλάκια πολλά

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον η απειλή σου δεν έπιασε τόπο!!! Κοίτα να δεις: Σου απαντάω μετά από 7 μήνες και 1 ημέρα! Τς! Τς! Τς!
      Ελπίζω να με πεθύμησες παραπάνω τώρα εδώ στο blog, και να έχεις σχεδόν τελειώσει με τα της μετακόμισης! (Τί όμορφες αλλαγές που κάνεις!!! *Το hashtag που δημιούργησες στο instagram, θα το χρησιμοποιήσω σύντομα!!!)
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι μου! Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  42. αστέρι, να χαίρεσαι το αστέρι σου και να σε χαιρόμαστε...
    Χρόνια πολλά και καλά,με υγεία, και νάσαι παντα καλά , να δέχεσαι δώρα αγάπης
    Ευχαριστώ πολύ για το δικο μου, αυτό που εσύ μού έστειλες.... πολύ ευγενικό εκ μέρους σου...

    φιλιά, καλή χρονιά, με υγεία!!!

    Περιμένουμε... την επομενη ... χαρά να σέχουμε μαζύ μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Λαμπρινούλα μου! Είσαι πολύ γλυκιά!!
      Ευτυχώς που μιλήσαμε και χθες, γιατί θα ένιωθα πολύ χαζή να σου λέω ευχαριστώ τώρα, σε σχόλιο του Ιανουαρίου! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου και πάντα δημιουργική!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και μελωδικά!!!

      Διαγραφή
  43. Καλη εβδομαδα κοριτσαρα μου!!! περιμενω την αποκριατικη αναρτηση σου τωρα... Ελπιζω να εισαι καλα!!! Σε φιλω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποκριάτικη εύκαιρη δεν έχω, αλλά αν βολεύεσαι με μια καλοκαιρινο-αποκριάτικη εικόνα... ΔΕΣ ΕΔΩ !!!
      ;-) χαχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Φωτεινούλα μου! Να είσαι καλά, να σε... καμαρώνουμε!!

      Διαγραφή
  44. Μας έκανες να σκάσει το χειλάκι μας και σήμερα!
    την καλησπέρα μας και πάλι αγαπητή,καλώς σε βρίσκουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσάς, δεν μπορώ να σας μιλήσω...
      Από την ημέρα που είδα τον ΚΟΥΚΛΟ σας, έπαθα χοντρή ζημιά!!!
      Αν πίστευα στο μάτι, θα έκανα "φτου!-φτου!", αλλά δεν πιστεύω... ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Τομαράκια! Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  45. Απαντήσεις
    1. Όχι θλιμμένα φατσάκια, παρακαλώ!
      Μόνο χαμογελαστά!
      :-) :-) :-)
      (Το αφαίρεσα το πρόγραμμα με τα φατσάκια, μου δημιουργούσε προβλήματα στη λειτουργία του μπλογκ...)

      Διαγραφή
  46. χαίρομαι που υπάρχεςι ακόμα και γω χάθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που επανήλθα εγώ, εσύ είσαι ακόμα εδώ?
      Xmmmm...
      ;-)
      Φιλάκια, κούκλα! Θα τα πούμε! Να περνάς όμορφα!

      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  47. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες? Λίγη υπομονή χρειαζόταν να κάνεις! Τώρα που είμαι εδώ (φανερά, τουλάχιστον, γιατί πάντα εδώ ήμουν!) να δω τί θα με κάνετε!!!
      Υγεία για όλους μας, Βαρβαρούλα!!!

      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  48. °.♪♫╮
    Passei para desejar: FELIZ PÁSCOA!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ╰⊰✿⊰ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Απαντήσεις
    1. Εδώ! Εδώ! Παρούσα!!!
      Πάρε άλλο ένα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ γιατί... έτσι!!!

      Διαγραφή
  50. Πέρασα να σου ευχηθω Καλο καλοκαιρι Συριανακι μου και οπως λέει το αδερφι απο πανω καλοκαίριασε.. σου ευχομαι τα καλυτερα να έχεις... φιλακιααα!! <3:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Εγώ, έτσι για αντίδραση λέω να ευχηθώ "Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!", για να μην πω "Καλό Φθινόπωρο" και με κυνηγάτε!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Σμαραγδένια ψυχούλα μου!!!

      Διαγραφή
  51. Γεια σου Γιάννα μου!! Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά και να απολαμβάνετε κάθε μέρα του καλοκαιριού με το δικό σας τρόπο!! Καλό καλοκαίρι εύχομαι και εγώ γεμάτο όμορφες αναμνήσεις, ελπίζω να τα πούμε σύντομα!! Πολλά πολλά φιλούθκια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Here I am, sweetie! Here you are κι εσύ, ε, ελπίζω να συγχρονιστούμε και να τα πούμε!
      Να είσαι καλά, Βασιλικούλα μου! Πολύ σ' ευχαριστώ! Να περνάς κι εσύ υπέροχα, λουλουδάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ολόγλυκα σαν εσένα!

      Διαγραφή
  52. η γη γυριζει, περναει και το καλοκαιρι κι ακομα να φανεις!
    την αγαπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που τα είπαμε στα μηνύματα γιατί σε είχα ικανή να με ψάχνεις στη Νικολούλη!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, χαζογιαγιά!!

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.