❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ: ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ Ή ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ?


Μπορεί να θεωρείται πολύ γλυκό και ρομαντικό το να προσφέρει κανείς μια ανθοδέσμη, μα ο ανάποδος ο άνθρωπος (βλέπε Γιάννα!), δεν μπορεί να διανοηθεί να κοπούν τα λουλουδάκια για να μπουν σε ένα βάζο και σε 3-4 μέρες να καταλήξουν στον κάδο. Τα λουλούδια τα θέλω στον κήπο!
Εκτός κι αν... ... ...

 Διαβάζεται σε 3 λεπτά 




Ναι, αρκετοί από εσάς το έχετε διαπιστώσει! Σαν το blogging δεν βάζω κανένα άλλο μέσω κοινωνικής δικτύωσης (κι ας έχω προφίλ σχεδόν παντού!) μα το instagram έχει κλέψει την καρδιά μου! Εκεί μπορώ να αναρτήσω πιο "ελεύθερα" κάτι που θα δημιουργήσω ή τις όποιες χαζομαρούλες κάνω στα νύχια μου κι εκεί θα έρθω "πιο κοντά" με άτομα από το εξωτερικό που κάνουν... θαύματα!
Η Lim Zhi Wei λοιπόν, μου απέδειξε πως τελικά τα λουλούδια, ακόμα και εκτός κήπου, μπορούν να είναι πανέμορφα! Αποφάσισε πως μπορεί να συνδυάσει τη ζωγραφική σε καμβά με αληθινά λουλούδια και ομολογώ πως το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε! Εσάς? (Στις φωτογραφίες με τα ψάρια δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω πού τελειώνει η ζωγραφική και πού αρχίζουν τα πέταλα των λουλουδιών!)






Ε, ναι! Έναν τέτοιο καμβά για δώρο, θα τον ήθελα! (Αλήθεια, τα λουλούδια συντηρούνται? Χλωμό το κόβω και πάλι...)




Και μιλώντας για δώρα... Ε, καταλαβαίνετε!


Την Ελένη, μετά τη χρόνια διαδικτυακή μας γνωριμία, την συνάντησα από κοντά πριν από λίγες μέρες! Βέβαια, διαπιστώσαμε πως η ίδια έχει δουλέψει στο παρελθόν με τον Γιάννη, ο μπαμπάς μου με τον γλυκύτατο σύζυγό της και εγώ ήξερα τους γιους της! Μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως είναι υπέροχη και με πολύ χιούμορ! Για περάστε να τη γνωρίσετε! Είναι ένα πολυπράγμον πλάσμα που σίγουρα θα βρείτε κάτι για να "κολλήσετε" μαζί της! Το δωράκι που μου προσέφερε ήταν μια κηραλοιφή από τα χεράκια της (με άρωμα Α-ΠΙ-ΘΑ-ΝΟ!) και  την ... εγκαινίασα από την επόμενη κιόλας ημέρα! (Σας έχω πει πως είμαι επιρρεπής στα ατυχήματα? Θα το ζητήσουμε άλλη φορά αυτό!) Για την ώρα, ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Ελενάκι! Από καρδιάς!





Μια χειροποίητη καρτούλα και ένα σταυρουδάκι ήταν το Πασχαλινό δωράκι από τη Μαρία-Έλενα!
Κορίτσι μου, ευχαριστώ που ποτέ δεν με ξεχνάς! Να είσαι καλά!




Ως γνωστόν, από τον Μάιο μέχρι περίπου τα μέσα Οκτωβρίου, ψιλοχάνομαι... Είμαστε ήδη σε φουλ πρόγραμμα δουλειάς και παρόλο που θα δίνω το παρόν εδώ, θα είμαι λίγο πιο... διακριτική! Μην αρχίσετε να με ψάχνετε στα διάφορα Alert! Θα σας... ελέγχω! ;-)
Αν τώρα δείτε πως δεν... επικοινωνώ, ευχηθείτε να μην ευθύνονται οι μικροσεισμοί με επίκεντρο τη Σύρο, που μας έχουν ταράξει από το Μεγάλο Σάββατο και έχουν δέσει το στομάχι μου κόμπο! :-p




Ξέρετε, ο μήνας αυτός, πάντα ήταν λίγο περίεργος... Πάσχα, εργατική Πρωτομαγιά, η μέρα της Μητέρας (άσχετα που εμείς δεν κάνουμε διαχωρισμό ανάμεσα στη μητέρα και τον πατέρα!)... Όπως και να το κάνεις όμως, είναι ένας μήνας που εμπεριέχει πολλά! Οπότε, νομίζω πως η ιδανικότερη εικόνα για να κλείσουμε το post αυτού του μήνα -και να παραμείνουμε στην ίδια ατμόσφαιρα!-, είναι η παρακάτω:




 Επόμενο προγραμματισμένο ραντεβού: Παρασκευή 03 Ιουνίου 2016
Την αγάπη μας!



_______________________________________




Με την γραμμούλα της προηγούμενης ανάρτησης ασχολήθηκε η Μαρίνα μας και η Λαμπρινή μας!






146 σχόλια:

  1. Θα έχουμε χαρές;;; Σε αγωνία μας βάζεις γλυκό μου πλασματάκι!!
    Καλό μήνα και από εδώ.. Συμφωνώ απόλυτα με τα λουλούδια.. η θέση τους είναι καλύτερη στον κήπο!! 🌻 🌷 ❀
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής, μου φαινόταν λίγο... νερόβραστη η ανάρτησή μου, και είπα να την κάνω λίγο πιο ...πικάντικη στο τέλος!! ;-) χαχα!
      Χαίρομαι που συμφωνείς για τη θέση των λουλουδιών! Δεν μπορώ να συγκρίνω μια όμορφη γλαστρούλα γεμάτη ανθάκια με ένα βάζο... Πάντα έτσι ήμουν...
      Μα μεγάάάάλη αγκαλιά, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      Να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Όταν τα λουλούδια στον τοίχο είναι τόσο διαφορετικά, έ τότε μ αρέσουν !!! Και ναι υπάρχει σπρέυ που τα διατηρεί χωρίς να χαλάνε, οπότε χαλάλι τους !!!! Θα περιμένω εναγωνίως τις χαρές σου για να χαρώ κι εγώ μαζί σου !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σπρέυ αυτό που χρησιμοποιούν τα ανθοπωλεία για στολισμό γάμων?
      Χμμμ... Ενδιαφέρον!
      Και επειδή με έκανες να γελάσω (πολύ!) στο facebook, πάρε διπλή δόση ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Καλό μήνα, Ράνια μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Νυφογάμπρι βλέπω στα καρτούν...λες;;;;;;Να ετοιμαζόμαστε; να ραφτούμε;;; Μην μας τ αφήσεις για τελευταία στιγμή και δεν προλαβαίνουμε,ααααααα.
    Τι ετοιμάζεις βρε πονηρέ πραματευτή;;;;Καλά εσύ παιδί μου είσαι γεννημένη για μάρκετινγκ,πουλάς πάγο σ εσκιμώους,που έλεγαν οι παλιοί (οχι της γενιάς μου,πιο πίσω ακόμα ;) )
    Καλό Μήνα κοριτσάκι μου λουλουδένιο! Την ίδια άρνηση για το κόψιμο των λουλουδιών εχω αποκτήσιε κι εγω τα τελευταία χρόνια. Ούτε στεφάνι δεν κάνω πια. Προς τι να θυσιάζονται τόσα λουλούδια για να γιορτάσουμε μια λουλουδάτη Γιορτή;;;Σχήμα οξείμωρον!Τους πίνακες τους έχω δει κι εγω,τωρα αν εχει καταφέρει να κρατάει αν οχι τη δροσιά,τουλάχιστον το χρώμα με κάποιο χημικό...όλα πιθανά,αλλιώς πάνε κι οι πίνακες...μαραίνονται.
    Σε φιλώ γλυκά,με μία σφιχτή αγκαλιά να μη φοβάσαι (γιατί εγω κι αν ξέρω απο σεισμούς!) να μην χαθείς παντελώς ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑΧΕΤΕ και περιμένουμε τα ευχάριστα. Σ αγαπώώώώώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να μην πάνε άδικα οι ώρες που έφαγα στα σεμινάρια μάρκετινγκ, Χαρουλίτα μου!!! ;-)
      (Καλέ, αυτό με τον πάγο στους Εσκιμώους, το θυμάμαι σε διαφήμιση!!! Αλήθεια!)
      Πόσο εύστοχη παρατήρηση: Θυσιάζονται τα λουλούδια για μια λουλουδάτη γιορτή!!! (Μωρέ, καλά κάνω εγώ και στολίζω πλεκτό στεφανάκι!!!) :-)
      Ω, κορίτσι μου! Σίγουρα ξέρεις καλύτερα από εμένα τους σεισμούς και ελπίζω να μη χρειαστεί να το ξαναζήσεις. Εδώ δεν είναι πως κουνιόμαστε. Ούτε καν. Απλά τον ακούς τον σεισμό! Τον ακούς όλες τις φορές! Και αυτό είναι που με αγχώνει.
      Να είσαι καλά, αστέρι μου!
      Αγκαλίτσα, φιλάκια και πολλές ευχές για έναν μήνα όνειρο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Για το τέλος μας άφησες το καλύτερο, θα σκάσω μέχρι να μάθω!
    Πολύ όμορφες οι λουλουδοδημιουργίες!
    Να χαρείς τα δωράκια σου! Είδες μικρός που είναι ο κόσμος; Βρε, λες να γνωριζόμαστε κι εμείς; Χι χι!
    Πολλα σμουτς, αγαπημένη μου!
    Θα τα πούμε στο μήνα των γενεθλίων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Θα 'χει πλάκα η επίσημη διοργανώτρια (εσύ καλέ!) να μη γνωρίζει τί έχω στο μυαλό μου!!! :-p
      Τί? Λες να έχουμε βρεθεί στην ίδια σκηνή για πρόβες και να έχουμε προσπεράσει η μία την άλλη?! Να ξέρεις: Ήμουν αυτή τη με τις πιο εντυπωσιακές... πιρουέτες!!!! ;-)
      (Oh, dear God! Έχω και γενέθλια! Πόσα χτυπήματα να αντέξω πια?! ^_^ )
      Να είσαι καλά, λατρεμένο μου πλάσμα! ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Χαρές διαβάζω και αντε να περιμένω μέχρι τον Ιούνιο...!!! Για να δούμε!!! ´Οσο για τα λουλουδάκια μικρή μου, συμφωνώ μαζί σου, η θέση τους είναι στον κήπο,αλλά έλα που ένα μάτσο από αυτά μας χαρίζει απέραντη χαρά, χαμόγελο, ευτυχία ....!!! Η φίλη σου πάντως έχει καταφέρει και τα χρησιμοποιεί με τόσο αξιοθαύμαστο τρόπο που πραγματικά θα τα ήθελες για δώρο!!! Να είσαι καλά μικρό μας Συριανάκι, όσο για τους σεισμούς εύχομαι να ήταν μέχρι εδώ... Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, μετά τη φράση που μου "κόλλησε" το παλικαράκι σου, ίσως και να έπρεπε να σου αποκαλύψω τί εννοώ για τον επόμενο μήνα, αλλά μπαααα! Είμαι δύσκολος άνθρωπος! χαχα!
      Χαίρομαι που άρεσαν τα έργα τέχνης, Κική μου!
      Αχ, κι εγώ ελπίζω να ήταν μέχρι εδώ το θέμα με τις... αναταράξεις! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Γέμισαν τα μάτια χρώματα...ομορφιές και θαυμασμο για αυτά που μας χαρίζει η φύση την ομορφιά των λουλουδιών Συριανάκι μου μακάρι να μπορούσα να σου φτιάξω ένα πίνακα τέτοιο... αλλά ντεν ξέρω καρντιά μου... :(κανένα πλεχτό σου κάνει; που δεν κόβεται και ούτε χαλάει;..χι.χι..:)
    Το χαρούμενο νέο το άφησα τελευταίο .. δηλαδή θα μας βγάλειs την ψυχή μέχρι τον άλλο μήνα; δεν μας λυπάσαι βρε ατιμούλικο;
    άντε καλά επειδή είσαι καλό παιδί... λέμε τώρα...θα περιμένουμε.. ουφ...;)
    Κοίτα ώρα που ήρθα..πάλι ξενυχτώ...:D
    Να έχεις ένα λουλουδιασμένο μήνα μικρή μου...φιλάκιαααααα :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου!!! Γλυκό μου κορίτσι!!!
      Καλά, η σκέψη σου και μόνο με έλιωσε!!! (Για να δεις πόσο ταιριάζουμε, τα τελευταία χρόνια που άρχισα να πλέκω, αντί για κανονικό στεφανάκι, κάνω πλεκτό! χαχα!)
      Και να σκεφτείς πως ανέβασα την ανάρτηση τέτοια ώρα, για να μην ψάχνεις να βρεις στασίδι! χαχα! Σε έχω μάθει πια!!! ^_^
      Υπομονή λίγες εβδομάδες για την "αποκάλυψη", Σμαραγδένια ψυχούλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Ξαναγυρισα στον τοπο του εγκληματος χι..χι. για να σου πω οτι δεν ξεχασα την γραμμουλα... απλα είχαν αλλα θεματα προτεραιότα.... δεν σου λεω τι την εκανα..αμ πως..!!χα..χα.

      Διαγραφή
    3. Δεν είμαστε καλά! Καλέ, γιατί μου απολογείσαι? Αν είναι δυνατόν!
      Ρουλάκι μου, μην μου αγχώνεσαι για τέτοια θέματα, κορίτσι μου!
      (Α, τώρα με κρατάς κι εσύ σε αγωνία! Πονηρό θηλυκό!!! ;-) )
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαζί με τις πιο γλυκές ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Καλε τι απιστευτα εργα τεχνης ειναι αυτα!!!!
    Τα δωρακια σου να τα χαρειε κσι να γευτεις ολη την αγαπη που εκπρμπουν!
    Καλη αρχη σεζον!
    Χριστος Ανεστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ αυτοί οι πίνακες! Όταν τους πρωτοείδα, τους χάζευα!!!
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι μου!
      Χρόνια πολλά και γεμάτα υγεία!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Τωρα το ειδα για τις χαρες! Με το καλο και παντα χαρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα χαρές! (Για όλους μας! Γενικότερα!)
      χιχιχιχι!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  9. Φοβερές οι λουλουδοδημιουργίες!
    Περιμένω με αγωνία τις χαρές σας:)
    Φιλάκια πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα δεν είναι υπέροχες οι δημιουργίες?! :-)
      Στην αναμονή κι εσύ για τις χαρές! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, λαμπερό μου πλάσμα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά γλυκό μου κοριτσάκι!!! Θα μας αφήσεις σε αγωνία για ένα μήνα;;;; Αντε αφού είναι για καλό....οι πίνακες είναι όντως φανταστικοί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Miss Garland μου!!! Υγεία, κούκλα μου για όλους σας!
      Κοίτα, τώρα που το σκέφτομαι, δεν είναι ούτε καν μήνας: Είναι μόνο 28 μέρες! χαχα!
      Να είσαι καλά, λουλουδάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. προλαβαίνω να ραφτώ μέχρι τις 3 Ιουνίου;Χώρο έχεις στο νησί να πάρω την Αριστεα αγκαζέ και να ερθουμε να μάθουμε απο κοντά τα νέα;
    Καλή συνέχεια και καλές,πολλες δουλειές να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εσένα σε ξέρω!!! Είσαι εσύ που μόλις γνωριστήκαμε με εγκατέλειψες!!! Και καλά όλους τους άλλους! Αλλά κι εμένα?! Τη... ΓΙΑΝΝΑ???!!! :-p
      Δεν ξέρω αν προλαβαίνεις να ραφτείς, πάντως πάρε την curly artist κι ελάτε! Εσένα σε αναλαμβάνω εγώ! Εκείνη θα την έχουμε σε ένα χωραφάκι στην άλλη μεριά του νησιού, με βιολογικά προϊόντα και τρεχούμενο νεράκι! Θα αντέξει! (Νομίζω!) ;-)
      Να είσαι καλά, Νάσια μου! Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά γλυκιά Γιάννα. Χαρές;;;; πάντα να έχεις χαρές στην ζωή σου. Αντε να έρθει ο Ιούνιος γρήγορα . Οσο για τα λουλούδια συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου. Η θέση τους είναι στον κήπο. Για αυτό στολίζω τα βάζα με υφασμάτινα ή πλεκτά λουλούδια - όχι αποξηραμένα κι ας μου αρέσουν πολύ , δεν είναι καλό για το σπίτι όπως λένε οι Κινέζοι. Σε φιλώ .
    Εκτός από την φιτσα και τον Οδυσσέα στείλε φιλιά και στην μποξι (τώρα είναι 2 μηνών και την βρήκα μόλις μιας εβδομάδας, είναι τέρας όμως.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μουουουουου! Χρόνια πολλά, μάτια μου! Υγεία και χαμόγελο! Για όλους μας!
      Α, τί ωραία!! Κι εγώ στα πλεκτά λουλουδάκια το έχω ρίξει τα τελευταία χρόνια! :-)
      Καλέ, τί ευχάριστα νέα είναι αυτά?! Θα στέλνω μεγαλύτερη δόση ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ τώρα που γίνατε περισσότεροι!
      Λοιπόν, αρχίζω με σένα και συνεχίζω με το λατρεμένο μου Φιτσάκι, τον υπέροχο Οδυσσούλη και την μικρούλα Μπόξι!!!
      Την αγάπη μου σε όλους σας!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο το ποστ του Μαΐου εκτός από λουλουδιασμένο σωστά?Χαρά και τέρψη οφθαλμών το διαμαντάκι που βρήκες στο ίνστα λουκουμάκι μου και εύχομαι από καρδιάς έτσι πολύχρωμοι να είναι όλοι οι μήνες σου !
    Αλλά για να λέμε και τις αλήθειες μας εδώ μέσα,το λουκουμάκι εκδηλώνει σαδιστικές τάσεις πολύ έντονα (άδικο έχω?!) Μας πέταξες το μπαλάκι για υποσχόμενες χαρές και μας αφήνεις στο έλεος της αγωνίας μας έναν ολόκληρο μήνα!Τσ τσ τσ τι παιδί κι αυτό!
    Κατά τα άλλα πάντα χαρές εύχομαι βρε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τί να κάνω κι εγώ? Αφού λείπει η original κηπουρός, αναλαμβάνω να γίνω εγώ η... λουλουδού(!) της γειτονιάς! ;-)
      Την ευχή σου για πολύχρωμους μήνες, την κρατώ! Πολύ μου άρεσε! Μακάρι! :k
      Αχαχα! Για να μπαίνει κανείς να με διαβάσει, σίγουρα θα πρέπει να έχει σαδιστικές τάσεις! Δεν νομίζω να έκανα κάτι για να ... επιδεινώσω την κατάσταση!!! (Πραγματικά, ελπίζω να χαρείτε τον άλλο μήνα! ;-) )
      Να είσαι καλά, Μπισκοτίνι μου! Ένα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ extra περιποιημένο, ζουμερό και μες τη γλύκα for you!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Γιάννα μου! Και εγώ συμφωνώ μαζί σου,τα λουλούδια είνα πιο όμορφα στον κήπο :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Aby μου! Πραγματικά χαίρομαι που είμαστε πολλοί εκείνοι που θέλουμε να χαιρόμαστε τα λουλουδάκια στο φυσικό τους περιβάλλον! Καλό μήνα, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα αγαπημένη μου και καλό μήνα!
    Χρόνια πολλά κι απο εδώ!
    Ξέρεις, πιανω τον εαυτο μου την ωρα που σε διαβαζει να χαμογελα και να χαιρετε πολυ, μου βγαζεις κατι θετικο και αρκετα γνωριμο και οικειο.
    Εισαι η Γιαννα μας και εισαι δικη μας
    χεχεχε
    λοιπον να προσεχεις με τα ατυχηματακια και να χαρεις ολα σου τα δωρακια τα ομορφα και να λαβεις πολυ περισσοτερα.
    τα λουλουδια σε κηπο τα προτιμο κι εγω αλλα βλεποντας τα επανω στους καμβαδες, εργα τεχνης πραγματικα εχω συγκλονισττει! ειναι υπεροχα! μπραβο στην δημιουργο τους!
    περιμενω το επομενο μηνα τις χαρές!!!!!! ;)
    καλη δουλεια και να περνας ομορφα αγαπημενη μου!
    φιλακια πολλα πολλα πολλα
    και ενα μεγαλο ευχαριστω για το τελος για ολα οσα εισαι και μας προσφερεις!
    σε αγαπω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Όταν (χτύπα ξύλο!) αποφασίσω να κατέβω στις εκλογές, αυτό θα είναι το σύνθημά μου: "Είμαι η Γιάννα και είμαι δική σας!" χαχαχα! Να είσαι καλά, Κική μου!
      Καλέ, γιατί ευχαριστείς? Τί κάνω? Αν εσείς είστε ανοιχτοί και δεκτικοί σε ό,τι από καρδιάς προσφέρω, τότε το μπράβο πάει σε εσάς, όχι σε εμένα!
      Πραγματικά σε ευχαριστώ, Κική μου!
      Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν πολύ όμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Κοριτσάκι μου γλυκό, πόσο δίκιο έχεις για τα λουλούδια!!! Κι εγώ δεν τα θέλω στο βάζο για λίγες μέρες και μετά στα σκουπίδια...
    Οι δημιουργίες που ανακάλυψες είναι εκπληκτικές και ομολογώ πως θα έμπαινα στον πειρασμό να τις δοκιμάσω αν δεν είχα την ίδια απορία με σένα (στον καμβά πόσο αντέχουν).

    Να χαρείς τα δωράκια σου καρδούλα μου, που μαρτυρούν αγάπη προς εσένα και τη χαρά της ζωής που εκπέμπεις!!! Να είσαι πάντα καλά με υγεία και χαρά, χρόνια πολλά σε σένα και τους αγαπημένους σου και να περνάς όμορφα!!
    Οσο για τα ατυχηματάκια κι εγώ είμαι επιρρεπής ειδικά τον τελευταίο καιρό, οπότε συνιστώ και εκ πείρας προσοχή, σε θέλουμε!!! ;-)

    Εύχομαι επιτυχία στη δουλειά σας κι ας χαθείς εξαιτίας της, εμείς εδώ θα είμαστε και θα περιμένουμε...
    Φιλιά γλυκά με όλη μου την αγάπη!!! :-* :-* <3 <3

    Υ.Γ. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, για την αναφορά!!!
    Μεγάααλη και ζεστή αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου, πιο πάνω μου είπαν πως υπάρχει σπρέυ για τη συντήρηση των λουλουδιών, μα και πάλι νομίζω πως στον κήπο τα προτιμώ! (Άσε που δεν ξέρω να ζωγραφίσω και τόσο καλά σαν την κοπέλα εγώ! Οπότε, τσάμπα θα τα έκοβα τα λουλουδάκια! χαχα!)
      Α, κι εσύ έχεις καλή σχέση με τα ατυχηματάκια? Προσοχή κι εσύ, λοιπόν! (Ίσως κάνω καμιά σχετική ανάρτηση, από την πιο αστεία πλευρά βέβαια! Ξέρεις, για να ξορκίσουμε το κακό! ;-) )
      Θέλω να πιστεύω πως δεν θα χαθώ, απλά ίσως να υπάρχουν και μέρες απουσίας! Μέχρι εκεί! (Ή τουλάχιστον, αυτό συμβαίνει τα τελευταία καλοκαίρια!)
      Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου και από εδώ! Καλό μας μήνα και να μη με ευχαριστείς για τίποτα! Εγώ οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα/εσάς!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά κοριτσάκι γλυκό!!! Ευχομαι λουλούδια ν' ανθίζουν γύρω σου και χαρές μόνο να συναντας στο δρόμο σου, κι αν είναι αυτές που υποθέτουμε με το καλό!!
    Φιλιά πολλά ,γλυκά, ανοιξιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά, Νικούλα μου! Υγεία και θετική σκέψη να έχουμε, κορίτσι μου!
      Τί όμορφη η ευχή σου!!! Με έλιωσες!!!
      Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μες τη γλύκα!!! Να είσαι πάντα καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά, γλυκό κορίτσι!!!

    Κι εγώ λυπάμαι να κόβω τα λουλούδια...!
    Αλλά οι πίνακες με ενθουσίασαν.

    Θα λείπεις; Κι εμένα ποιος θα μου αφήνει σμουτς;;

    Τι; τι; τι; θέλω να μάθω τώρα!!!

    Φιλιά! Να έχεις έναν όμορφο καινούριο μήνα!!! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα ΜΟΥ! (Πωπω, πρέπει να προσέχω και τα κτητικά τώρα, μετά την πρόσφατη πατάτα μου! χαχα! ;-)
      Χρόνια πολλά, κούκλα μου! Υγεία και ανοιχτοί ορίζοντες!!
      Καλά, κι εμένα μου άρεσαν οι πίνακες, δεν το συζητώ! Απλά ήθελα να δηλώσω και την γενικότερη πεποίθησή μου περί λουλουδακίων και φυσικού περιβάλλοντος!! :-)
      Όχιιιιιι! Μη μου αγχώνεσαι!! Να, δε βλέπεις που οι "παλιοί", ούτε που ασχολήθηκαν με το ότι ίσως και να λείψω? Είναι επειδή ξέρουν, πως κατά βάθος όλο και κάπου εδώ θα τριγυρίζω! Αν όμως είναι καμιά από αυτές τις μέρες που τρέχουμε και δεν φτάνουμε, ήθελα να ενημερώσω και τους πιο "new entry" φίλους, να μην ανησυχούν! Θα παίρνεις κανονικά τα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σου εσύ!
      Να, πάρε 2-3 μαζεμένα τώρα για την ταραχή που σου προκάλεσα! ;-) Καλό μήνα, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Και ξανά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Πιο όμορφο λουλούδι από εσένα υπάρχει; Αν και οι πίνακες ήταν καταπληκτικοί ομολογουμένως!
    Τι αποκάλυψη σοκ ήταν αυτή στο τέλος. Μόνο η Τάτι τα κάνει αυτά. Κανονικά η αναμονή δεν μου αρέσει, Δίδυμος αφού, αλλά μιας και τα νέα είναι ευχάριστα θα περιμένω. Άμα μας τρολλάρεις ωστόσο, θα πάρω το πλοίο για Σύρο και θα έρθω να σου γκρινιάξω :P
    Αφού θα λείπεις για δουλειά δεν μας πειράζει, εσύ να 'σαι καλά!!!!! Θα μας λείψεις ωστόσο. Just saying ;)
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί Συνδιδυμάκι Συριανό! Καλό απόγευμα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, με έκανες να κοκκινίσω! (Όχι πως και σε κοκκινάκι δεν είμαι καλή! Εξίσου κούκλα είμαι! χαχα! Τρομάρα μου! ;-) )
      Αν είναι να έρθεις προς τα μέρη μου, να τρολλάρω κι άλλο! (Σιγά που θα σου κρατήσει για ώρα η γκρίνια! Δίδυμος αφού! ^_^ )
      Θα φροντίσω να μη σας λείψω πολύ! Δεν νομίζω πως μπορώ να διαχειριστώ άλλωστε το τεράστιο κύμα αυτοκτονιών που θα οφείλονται στην απουσία μου! (Είπε η pop star και συνέχισε να μασάει τη ροζ τσιχλόφουσκά της!) χαχα!
      Να είσαι καλά, Μαρινάκι μου!
      Καλό μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ χιλιάδες και τρελιάρικα σαν εσένα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Πάντως ούτε και μένα μου αρέσουν τα λουλούδια στα βάζα, το θεωρώ κακοποίηση! :) Αδημονώ να δω τι θα συμβεί τον Ιούνιο (κι εγώ δεν θα είμαι από κοντά να το ζήσω;!; ;) ) Χρόνια πολλά κι από δω, με υγεία συριανό λουκουμάκι και καλό μήνα! Καλό σ/κ και πολλά γλυκά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυστικό: ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ να είσαι κοντά να το ζήσεις!
      (Άντε βγάλε συμπέρασμα τώρα!) ;-)
      Χαίρομαι πολύ που είμαστε πολλοί τελικά! (Αυτοί που δεν θέλουμε τα κομμένα λουλουδάκια, ντε!)
      Να είσαι καλά, Πετράδι μου! Χρόνια πολλά, καλά και με υγεία, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα μήνα όπως τον θέλεις!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Γιάννα,τα λουλούδια ομορφαίνουν τη ζωή μας,χρωματίζουν τη ματιά μας και γαληνεύουν την ψυχή μας,γι'αυτό κι εγώ προσπαθώ να έχω ένα μπουκετάκι μέσα στο σπίτι. Ξετρελάθηκα με τους πίνακες σε καμβά,δεν έχω λόγια! Φιλάκια πολλά και να'σαι καλά!!!

      Διαγραφή
    3. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους που έγραψες, προτιμώ να καμαρώνω τα λουλουδάκια μόλις ανοίξω το παράθυρό μου στην αυλή, στην κήπο μας ή στις γλαστρούλες! Απλά, τα λυπάμαι να πεθαίνουν μέσα στο βάζο... :-)
      Αν βέβαια ζούσα σε πόλη, δε ξέρω αν θα είχα την ίδια άποψη... Χμμμ...
      Αγάπη μου γλυκιά, μια αγκαλιά μεγάλη και πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ολοδικά σου! Καλό μήνα! Να είσαι καλά πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα παιδιά! Αυτοι οι πινακες ειναι τοσο ξεχωριστοί! Αν δεν το λεγατε οτι εχουν και λουλουδια, δεν θα το καταλαβαινα! Πολυ ωραία δωρακια πήρατε!
    Όσο για την απουσια σας, δεν πειραζει, θα σας περιμενουμε! Δουλεια να υπάρχει!
    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι μαγικό το να μην μπορείς να διακρίνεις πού είναι το λουλούδι και πού η ζωγραφική?
      Να είσαι καλά, Αριάδνη μου! Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
      Αγκαλίτσα, ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ευχές για έναν υπέροχο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Μπαρδόν...μη μου δίνετε σημασία!'Ήρθα για τα μπαλάκια μου εγώ...να παίξω!
    Όταν ξεσουρώσω θα έρθω και κανονική επίσκεψη...
    Προς το παρόν...μη μου δίνετε σημασία....
    Σαν να μην ήρθα ένα πράμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Curly artist μου! Τί σου 'βαλαν στο νεράκι σου?
      Σε τί σκοτεινά καταγώγια σε έσερναν και σε κατάντησαν ... κουνουπίδι(!) μέρα-μεσημέρι?!
      ^_^
      Take your time! Take your time!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Όχι ότι είμαι ξεσουρωμένη, σήμερα είναι άλλος ένας γύρος ( λόγω κούρασης ) αλλά ήρθα να δω τα λουλούδια έργα τέχνης να ξεκουράσω το μάτι μου και να συνεχίσω!
      Κρίμα όμως να χαλούν μετά το μαρασμό των λουλουδιών έ; Ενώ εγώ τα δικά μου φύλλα τα χρησιμοποιώ εξαρχής ξερά και ούτε γάτα, ούτε ζημιά!
      Αυτό που γεμίζεις πάντα δώρα...μου αρέσει! Να συνεχίσει εύχομαι!
      Φιλί ζεστό τρελοσυριανάκι μου γλυκό♥

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Είσαι προνοητική εσύ, αγάπη μου! Σιγά να μην άφηνες να χαλάσουν τα φυλλαράκια σου τα υπέροχα! :-)
      Ξέρεις, υπάρχει και κάτι που λέγεται "ξεκούραση"! Δεν φροντίζεις να το κάνεις πού και πού, μη μας πάθεις τίποτα? (Η μεσούλα ελπίζω να είναι καλύτερα...)
      Αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα (με stevia!) ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, curly artist μου!
      Όμορφο Σαββατόβραδο! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Σήμερα πήγα σε μια έκθεση λουλουδιών και χάρηκε το μάτι μου μομορφιές παό ένα σωρό λουλούδια! (η φωτο της ημέρας, που όμως δεν την ανέβασα στο instagram αλλά θα την δεις στην σχετική ανάρτηση του επόμενου μήνα.
    Σεισμοί; Μάλιστα! Δεν μου αρέσουν!
    Όσο για τις χαρές, θα περιμένω για να δούμε!
    Και όσο κι αν χαθείς, η σκέψη μου θα είναι σε σένα! Αφού πάντα η απουσία σου προσωπικά μου είναι αισθητή!
    Φιλιά πολά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη ανυπομονώ να δω τη φωτογραφία αυτή! Πωπω! Φαντάζομαι τί όμορφα που θα ήταν στην έκθεση! Να βλέπεις παντού χρώμα και να χάνεται το βλέμμα σου! Αυτά είναι! :-)
      Ω, με έλιωσες, βρε με τις τελευταίες σου φράσεις! Α, να χαθείς!
      Έλα να σε πάρω μια μεγάλη αγκαλίτσα! ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
      Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. Γιάννα μήπως την …..ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ να την έκανες…..ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ γιατί θα σκάσω η γυνή περιμένοντας το επόμενο τεύχος!
    Το λέω αυτό γιατί δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα μας βρεις μετά την ψήφιση του ασφαλιστικού καθότι σέρνονται και κάτι εγκεφαλικά να με το συμπάθιο! (μακριά από μας βεβαίως,βεβαίως)
    Τις φιλούρες μου και…..αν είναι να'ρθει θε να ρθει(η αποκάλυψη λέμε!)αλλιώς θα προσπεράσει,αλλά γιατί να προσπεράσει αφού……αν είναι να'ρθει θε να ρθει;

    Υ.γ
    Γιάννα μην ξεχάσεις να αφήσεις την πόρτα ανοιχτή για να' ρθει,αλλιώς θα προσπεράσει κλπ,κλπ!χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα!!! Καλέ, ποια πόρτα? Δεν ξέρεις και το άλλο? Στου κουφού στην πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε? Ε, αυτό πάθαμε! Ξεμείναμε από πόρτες με τόσα που ακούμε και κουφαθήκαμε λέμε!
      (Καλού-κακού, ας αφήσω ανοιχτά τα παράθυρα όμως, μην τυχόν και προσπεράσει, αυτό που αν είναι να 'ρθει θε να 'ρθει!) ^_^
      Α, ρε μουρλοκομείο! Πόσο απολαυστική είσαι?! Να είσαι καλά, κορίτσι μου και μην αγχώνεσαι για το ασφαλιστικό! Στο λέω εγώ που είναι μαθηματικά αποδεδειγμένο πως ούτε ασφάλιση θα έχω ποτέ και κατά συνέπεια ούτε σύνταξη! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό μήνα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. I 'm glad you liked them, sweetheart!
    Have a lovely month!
    Hugs and kisses!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συριανάκι πάντα χαρές να έχεις κορίτσι μου και γεμάτη λουλούδια η ζωή σου(σε κήπους βεβαίως βεβαίως), τώρα το παίζω άνετη αλλά μια αγωνία και περιέργεια για τις αποκαλύψεις του Ιουνίου την έχω.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax, Ελενάκι μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ! όλων μας οι ζωές να είναι γεμάτες χαρές! :-)
      Μην έχεις αγωνία για τον Ιούνιο! Δεν υπάρχει λόγος! χαχα! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Πάντα να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα κορίτσι μου απίθανο !!! Με τα λουλούδια έχω μια σχέση πάθους στον κήπο εννοείται γιατί κομμένα δεν μου αρέσουν !!! Ετρεξα και είδα το σύνδεσμο και ένα γερό ταρακούνημα το έπαθα να σου πω !!! Ούτε καν είχα στο νου μου αυτήν την υπέροχη ιδέα !!!Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να κάνεις ότι ακριβώς σου αρέσει !! Γιατί δεν χρειάζεται να καταπιεζόμαστε σε καμιά περίπτωση !!!
    Μια ολόθερμη αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ειδικά για εσένα, το ξέρω πολύ καλά, πόσο αγαπάς τα λουλούδια! Στο δικό τους φυσικό περιβάλλον έχω την εντύπωση πως έχουν ακόμα μεγαλύτερη ομορφιά! :-)
      Εννοείται πως δεν τίθεται θέμα καταπίεσης! Απλά, αν ψιλοχαθώ, μην βάλετε αγγελίες στην τηλεόραση, ναι? ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Να έχεις έναν υπέροχο μήνα! Ολάνθιστο και ηλιόλουστο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Υπέροχες οι λουλουδένιες συνθέσεις σου αγαπημένη μου Γιάννα!! Για τις χαρές περιμένω με ανυπομονησία!! να περνάς υπέροχα γλυκούλα μου!!! Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη και πάλι!! φιλάκια, καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά και πάντα με υγεία!
      Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς και μου άρεσαν! (Να σκεφτείς: Ακόμα είχα στολισμένα και τα περσινά σταυρουδάκια από ξύλο κανέλας!)
      Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου! Καλό μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. Υπέροχα τα λουλούδια που ανακάλυψες.Και'γω είμαι της ίδιας γνώμης η θέση των λουλουδιών είναι στον κήπο,γιαυτό και έχω σπάνια λουλούδια στα βάζα μου.
    Σ'ευχαριστώ για την αναφορά.Και'γω ενθουσιάστηκα που σε γνώρισα μετά από τόσα χρόνια διαδικτιακής γνωριμίας :D

    Αυτόν τον καιρό μας έχει πάρει τα μυαλά η μικρή,όταν μείνουμε πάλι μόνοι να ξανασυναντηθούμε:)

    Χρόνια Πολλά με υγεία
    καλό μήνα
    Πολύχρονες όλες οι μανούλες :P :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις γλαστρούλες και στον κήπο είναι ζωντανοί οργανισμοί τα λουλούδια! Μεγαλώνουν, αναπνέουν, τα βλέπεις να αναπτύσσονται!
      Καλέ, γιατί με ευχαριστείς?! Χαρά μου ήταν!
      Ω, φαντάζομαι, Ελενάκι μου, τί όμορφα που θα είναι με τη μικρή στο σπίτι! Μπέμπα, συνέχισε ακάθεκτη να τους ξεμυαλίζεις! Έτσι πρέπει! ;-)
      Καλέ, ναι! Ασφαλώς και θα τα ξαναπούμε! :-)
      Χρόνια πολλά, κορίτσι μου! Με υγεία και να σας χαιρόμαστε τις μανούλες!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Τόσο τη..βρίσκω μαζί σου που νομίζω αν σε είχα κοντά μου, στη ..γειτονιά μου π.χ θα σε είχα υιοθετήσει!Γλυκό , ολόγλυκο κορίτσι, κάτι σαν σοκολατίνα που χύνεται η σοκολάτα από μέσα!!!Α!..ξέρεις τι περίεργη γάτα είμαι;..άντε να περιμένω εγώ τον Ιούνη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τέτοια λέγε μου, να βάλω τα κλάματα που είμαστε τόσο μακρυά (γεωγραφικά!) ;-)
      Σε ευχαριστώ πάρα-πάρα-πάρα πολύ, Αχτιδούλα μου για τα ολόγλυκα λογάκια σου και για την θετική σου ενέργεια! Είσαι σπουδαίο πλάσμα!
      (Υπομονή! Υπομονή! Σύντομα θα μπούμε στον Ιούνιο! χιχι!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Χαδάκια για το κοριτσάκι μας και ευχές για έναν όμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Γιάννα μου καλησπέρα σου και χρόνια πολλά.
    Συμφωνώ μαζί σου για τα λουλούδια. Πάντοτε τα σεβόμουν σαν πλάσματα ζωντανά που είναι. Όσο για την αποκάλυψη σοκ, μήπως θα ακούσουμε κανένα ουά, ουά, ουά;;;;
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς, καλέ μου! Είναι ζωντανά πλάσματα τα λουλούδια! Γιατί να τα έχω στο βάζο? Κρίμα δεν είναι? :-)
      "Ουά Ουά Ουά"????????? χαχα! Βρε λες??? (Πάντως, αν συνέβαινε αυτό, το σοκ θα ήταν για εμένα, όχι για εσάς! χαχαχα! ^_^ )
      Να είσαι καλά, Ντένη μου! Χρόνια πολλά και γεμάτα υγεία και αγάπη!!!
      Τα φιλιά μου (και στη σύζυγο ασφαλώς!) :-)

      Διαγραφή
  33. Xρόνια πολλά Γιάννα ,καλό μήνα !!
    Κοριτσάκι μου είδα λουλουδιαστή ανάρτηση γεμάτη φώς κι αγάπη ,είδα πως θα έχουμε ευχάριστα νέα , και ήρθα και εγώ να σου αφήσω τις ευχές μου !!Να έχεις πάντα χαρες στη ζωή σου ,είσαι πολύ γλυκιά ,όπως λέει και η φίλη μου η Αχτίδα!!Να είσαι καλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, οι φίλοι της Αχτιδούλας είναι και δικοί μου! :-)
      Τα ολόγλυκα λογάκια που διαβάζω με κάνουν να ντρέπομαι! Αλήθεια!
      Ευχαριστώ τόσο, μα τόσο πολύ! Καλώς βρεθήκαμε!
      Χρόνια πολλά, καλά, με υγεία και αγάπη!!!
      Μια μεγάλη αγκαλιά και ευχές για ένα όμορφο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Κοριτσάκι μου, γλυκό...
    Με γέμισες σκέψεις και προσμονή για τον Ιούνη!
    Να΄ναι αυτό που όλοι φανταζόμαστε?...
    Λουλουδάτη ανάρτηση από ένα λουλούδι της γειτονιάς μας!
    Να΄ σαι καλά, να σε προσέχεις και καλή δύναμη για τις δουλειές σας...
    Αναμένω με αγωνία και σου στέλνω λουλουδένια φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, εγώ είμαι το λουλούδι της γειτονιάς? Τί γλυκό!!! (Πάντως, μεταξύ μας: πιο πολύ για κακτάκι φέρνω! :-p )
      Καλέ, τί φαντάζεστε όλοι σας? Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη (και θα φροντίσω να σας προσγειώσω εγώ! χιχι!)
      Να είσαι καλά, γλυκό μου κορίτσι μου! Μια αγκαλιά γεμάτη αγάπη, μαζί με τα χρόνια πολλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΣ άπειρα, Αννιώ μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Η μαγισσούλα δεν θα χρειαστεί να συμβουλευτεί την μαγική της σφαίρα για να "δει", υπάρχουν στη ζωή μας πράγματα που αν είναι νάρθουν θε ναρθούν... αλλιώς ας προσπεράσουν! ;)
    Τα ψάρια συναγωνίζονται τα λουλούδια ή τα λουλούδια τα ψάρια; :P
    Υπέροχη η λουλουδιασμένη σου ανάρτηση και εύχομαι καλή δύναμη και στα δυο σας, για την "σεζόν" που ακολουθεί! :)

    ΑΦιλάκια καρδιάς με μια τεράστια λουλουδιασμένη αγκαλιά! :k <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxa! Να τη η... "προσπέραση" πάλι!
      ;-)
      Πολύ μου άρεσε το ερώτημά σου! (Κατά το "η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα?!" χαχα!
      Να είσαι καλά, Μαγισσούλα! Θα τη χρειαστούμε τη δύναμη!
      Μια αγκαλιά μεγάλη και γεμάτη αγάπη, κορίτσι μου!
      Καλό μήνα και χρόνια πολλά, γλυκιά μανούλα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. merci για τις ευχές και πάνω απ΄όλα για την αγάπη σου! <3

      Διαγραφή
    3. Να μην με ευχαριστείς για τίποτα!
      Τα συναισθήματα άλλωστε, δεν ελέγχονται! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Στεφανία μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. ✿゚ه° ·.
    Amo flores... amei o post.

    Ótimo domingo!!!
    Ótima semana!!!

    ╰⊰✿‿⎠

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Obrigado, Inês!
      Estou feliz que você gostou deste post! :-)
      Abraços e beijos, querida!
      Tenha uma agradável semana!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Απαντήσεις
    1. Και πάάάρα πολύ καλά έκανες!
      (Εγώ άργησα να μπω οπότε.... Καλό βραδάκι!)
      ;-)
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  38. ομορφούλα... τι να πω... μαζεμένα ΟΛΟΥ του μήνα... αυτά που θέλω...
    Λοιπόν... τι κάνεις;... Ελπίζω να πάνε καλά οι δουλειές!!! Δουλειά νάχετε, να τρέχετε!!!!...

    Ευχαριστώ που περνάς διαρκώς... υπόχρη μιας που ο περισσότερος χρόνος μου, πάει ...σ το φέις...

    τέλεια τα δωράκια. Χρυσοχέρες οι φίλες σου... ευγε!!!!...

    Ευχομαι το επομενο event... νάναι αυτά τα ευχάριστα που θα μάς πεις τον Ιούνη...με το καλό...
    και...
    αυτά... θα τα λέμε... που και που....


    καλό Καλοκαίρι
    Χριστός Ανέστη!!!!
    καλόν μήνα, (ΜάΊο)... με υγεία!!!

    ωραία τα λουλουδο ψάρια... της φίλης σου... μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, Λαμπρινούλα μου: Μαζεμένα όλου του μήνα! Χείμαρρος να είσαι! Και τί χείμαρρος? Με αέρα Σαλονικιώτικο!!! ;-)
      Ναι, κορίτσι μου! Δουλειά να υπάρχει γιατί είναι δύσκολες οι εποχές!
      Για τον Ιούνιο, μην ανησυχείς!! Ευχάριστα θα είναι! (Ελπίζω δηλαδή! χιχι!)
      Πάντως, δεν χανόμαστε! Μια εδώ, μια στο facebook, κάπου θα συναντιόμαστε! :-)
      Να είσαι καλά, Λαμπρινούλα μου! Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα υγεία!
      Τις πιο γλυκές ευχές μου για έναν όμορφο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Καλημέρα Αστέρι!
    Δεν γινόταν να περάσει κι άλλη ημέρα και να μην σου πω μια, έστω και διαδικτυακή, καλημέρα παρ όλον που το μυαλό μου είναι αλλού γι αλλού... :)

    Τα λουλουδοψαράκια είναι εντυπωσιακά και ευφάνταστα, όπως και οι υπόλοιπες δημιουργίες!

    Συναντηθήκατε με την Ελένη και παραλίγο να βρεθείτε και συμπεθέρες βρε;!; ποιος τη χάρη σας. Άμα την ξαναδείς, δώσε της δυο φιλάκια κι από μένα!

    Ζ.

    υ.γ.
    Πήγα να βάλω τα εικονίδια που φαίνονται στο τέλος και με μετέφερε σε άλλη σελίδα και έχασα το σχόλιό μου.
    Τί δεν έκανα καλά;:D

    ξανά Ζ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxaxa! Εννοείται πως θα ξαναδώ το Ελενάκι (και να θέλει δηλαδή-από εμένα δεν γλιτώνει! ;-) ), οπότε να είσαι σίγουρη πως θα δώσω τα φιλάκια σου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες, Ζαμπία μου!
      Ουπς! Λυπάμαι για την ταλαιπωρία με τα εικονίδια... Απλά πρέπει να χρησιμοποιείς τα σύμβολα που σου δείχνει το κάθε φατσάκι και όχι να πατάς επάνω τους... Τότε μεταφέρεσαι στο blog της δημιουργού τους... Λυπάμαι για την αναστάτωση...
      Να είσαι καλά, Ζαμπία μου! Μια μεγάλη αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3
      Καλό ξημέρωμα!!

      Διαγραφή
    2. Κάτι τέτοιο υπέθεσα... εκ των υστέρων.

      Θα περιμένω την ανατροπή της επόμενης ανάρτησης! :P

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα, καλλιτέχνη της κουζίνας!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  40. Καλημέρα Ιωάννα μου :) !! Οι πίνακες με τα λουλούδια απλά υπέροχοι!! Ανυπομονώ για τον επόμενο μήνα και τα νέα :D !! σμουτσ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν, Χριστινάκι μου!
      χιχι! Στη λίστα αναμονής κι εσύ για τον Ιούνιο! (Ελπίζω να μη σας απογοητεύσω!)
      ;-)
      Να είσαι καλά! ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  41. Χριστός Ανέστη ,Γιάννα!!!!Και μεις είμαστε της φιλοσοφίας τα λουλούδια να μένουν στα φυτά και προτιμούμε μια γλάστρα από μια ανθοδέσμη όσο όμορφη και να είναι!Οι δημιουργίες πάντως με τα λουλουδάκια είναι εντυπωσιακές και δεν "θυσιάζονται " και πολλά οπότε το ...αμάρτημα συγχωρείται!
    Φιλιά εις διπλούν κούκλα και περιμένουμε τον Ιούνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Λέτε, βρε κορίτσια? Αφού δεν"θυσιάζονται" πολλά να μην το παίρνω βαρέως? Έχετε κι εσείς ένα δίκιο πάντως! ;-)
      Κοιτάξτε να δείτε που όσο το σκέφτομαι τόσο πείθομαι!!!
      Να είστε καλά, ομορφιές μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και γλυκά σαν εσάς!!!
      <3 <3 <3
      Καλό βραδάκι, ταλεντάρες μου!!

      Διαγραφή
  42. Πω πω εξελίξεις...καλέ τι ευχάριστα έχουμε;;;
    Φανταστικές οι φωτογραφίες, κι εμένα μου αρέσουν πολύ αυτές οι ζωγραφιές που συμπληρώνονται από λουλούδια, αλλά λογικά είναι μόνο για την φωτογράφιση...
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και να περνάς όμορφα :)
    Ελπίζω οι σεισμοί να σας τελειώσαν...!
    Καλό ξημέρωμα γλυκό μου συριανάκι....σσσσσσσσσσσσμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Υπομονή, πλησιάζουν οι μέρες της αποκάλυψης!! ;-)
      Αν και στεναχωριέμαι που τα λουλούδια θα μαράθηκαν, δεν μπορώ να παραβλέψω το γεγονός πως βρήκα εξαιρετικά τα έργα τέχνης!
      Ω, ναι! Τα τελευταία 24ωρα είμαστε... σταθεροί! Ελπίζω να τελείωσε το θέμα!!!
      Να είσαι καλά, Ωραιοζήλη μου! Ευχαριστώ πολύ!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  43. Χρονια πολλά!

    Ειμαι πολύ του λουλουδιου... οχι οτι αγοραζω συχνα, αλλα αν μου τα προσφερεις θα χαρώ πολύ ;)

    Καλή εβδομαδα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εντάξει! Αν στα προσφέρουν, παίρνεις μεγάλη χαρά όπως και να το κάνουμε! ;-)
      (Να λαμβάνεις συχνά εύχομαι!)
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  44. Ε, καλά αυτό το τελευταίο Γιάννα μου τι το 'θελες... μας έβαλες όλους στη μπρίζα!χαχαχα! Γάμος, βάπτιση, γιορτή... τα 'πα όλα ή ξέχασα τίποτα;xaxaxa! σασπένς..!
    Μακάρι να μπορούσα να φτιάχνω τέτοια κομψοτεχνήματα και να σας τα έστελνα! Απ' τα λουλούδια μ' αρέσουν περισσότερο τα τριαντάφυλλα και τα προτιμώ στον κήπο, που είναι κι ο φυσικός τους χώρος. Πάντως όποια δημοσίευση και ν' ανεβάσεις, αλλά όπως και να 'σαι εκείνη τη στιγμή μ' έχεις κάνει φαν σου...
    Να χαρείς φυσικά τα όμορφα δωράκια σου κι επειδή έχω πάρει το βάπτισμα από σεισμούς-καθότι έμενα πολλά χρόνια στη Λευκάδα-, ελπίζω κι εύχομαι να 'χουν ξεπεραστεί!
    Οι υποχρεώσεις μας έχουν προτεραιότητα, πάρε λοιπόν τις απαραίτητες ανάσες σου κι εμείς θα σε περιμένουμε όποτε κι αν γυρίσεις... ύστερα δεν πρόκειται να χαθούμε... με τόσα μποτιλιαρίσματα που υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα όλο και κάπου θ' αφήνουμε το σημάδι μας! :-)
    Να 'σαι καλά γλυκιά μου και να περνάτε υπέροχα στο πανέμορφο νησί σας!(δεν το έχω επισκεφτεί... το 'χω δει όμως από φωτο, αλλά κι έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Με τόσες μαντεψιές που έκανες, ε, όλο και κάπου θα έπεσες μέσα!!! ^_^
      Καλά, και μόνο η θετική σου διάθεση πως αν μπορούσες να φτιάξεις κάτι τέτοιο, εμένα με συγκίνησε πολύ! (Μα έχω άδικο που λέω πως έχω τους καλυτερότερους αναγνώστες?!)
      Χμμμ! Οπότε ξέρεις από πρώτο χέρι κι εσύ τους σεισμούς... Ευτυχώς, είμαστε... σταθεροί τις τελευταίες ημέρες! Ούτε κουνήματα, ούτε ήχοι σεισμού! Τίποτα!
      Ε, καλέ! Εννοείται πως δεν χανόμαστε! Όλο και κάπου εδώ θα τριγυρνάμε!
      Να είσαι καλά, Νίκο μου! Σε υπέρ-ευχαριστώ για όλα!
      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλές ευχές για μια όμορφη ημέρα!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  45. Είμαι σίγουρη πως αυτό στο τέλος με τις χαρές το έβαλες για να μην μπορέσω να ησυχάσω! Θα συμφωνήσω με την Μαρίνα της διπλανής πόρτας (αφού και εγώ Δίδυμος και θα σου σκάσουμε παρέα στο νησί).
    Για τα λουλούδια συμφωνώ! Τα αγαπώ τόσο πολύ για να τα έχω σε βάζο! Και έχω και τα μικρά που δεν μου έμοιαξαν καθόλου και είμαι σκέτοι καταστροφείς λουλουδιών! Δώστου και κόβουν και εμένα κόβεται η ψυχή μου!!! Σε φιλώ αγαπημένη μου! και το νου σου... αν μια τρελή φωνάζει στους δρόμους του νησιού Γιάνναααα εγώ θα είμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πες το ντε! Διδυμάκι είσαι κι εσύ, κορίτσι μου!!! Κι εγώωωω! (Την τύφλα μου δεν ξέρω από ζώδια, αλλά νιώθω όμορφα όταν βρίσκω κι άλλα διδυμάκια! ;-) )
      χαχα! "Καταστροφείς" λέει! Ελπίζω τουλάχιστον όταν τα κόβουν να σου τα προσφέρουν! ^_^
      Προς τα παραθαλάσσια μέρη του νησιού να έρθεις να φωνάζεις! Δεν είμαι στην πόλη! (Στο λέω για να μην ξελαρυγγιάζεσαι τσάμπα!)
      ;-)
      Να είσαι καλά, Κλειώ μου! Αγκαλιά μεγάλη και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
      Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  46. Ουφ... έλα έλα Γιάννα μου βάλε ένα χεράκι...
    Σηκώνω όλα αυτά τα χαμόγελα και τα φιλιά και τα χρόνια πολλά ...και και και τις αγκαλιές που τόσο καιρό ή αχαϊρευτη δρόμο δεν πήρα να έρθω να στα δώσω.
    Και είπα ..ε όχι δεν πάει άλλο θα πάω στο παιδί...
    Να όμως που δεν ήξερα να έρθω...ωχ αμάν..και τώρα που 'ναι τα πολύχρωμα βότσαλα του Χάνσελ;
    Να δεις θα τα πήρε η Αριστέα να φτιάξει κανα δωράκι πάλι κι εγώ τώρα ... τι θα γίνω, σκεφτόμουν, και τι θα κάνω και βάσταγα και όλα τουτα δω πεσκέσι.
    Μα ξάφνου άκουσα Σμουτς και μετά πάλι Σμουτς ...
    Μωρ' λες; σκέφτηκα. Λες να ΄ναι η Γιάννα μας;
    Μα ναι !!!!
    Εσύ ήσουν ! Βέβαια πέρασα και από κάνα δυο φίλους σου γιατί είχες αφήσει κι εκεί Σμουτς.. ξέρεις σαν την Αννούλα που κυνηγούσε την ανάσταση μα δεν την πρόφταινε; Ένα τέτοιο πράγμα.
    Τελικά βρήκα το δρόμο και τσουπ να 'μαι και γράφτηκα και σε όλα τα κουτάκια που είχες εδώ και τώρα δεν θα σε ξαναχάσω !

    Χρόνια πολλά γλύκα μου ! Σε ευχαριστώ που ομορφαίνεις τον κόσμο μου με την παρουσία σου !

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ καρδιά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ για την ανάρτηση δεν έγραψα. Καλά υπέροχη δουλειά αυτοί οι πίνακες... πάντως κι εγώ προτιμώ τα λουλουδάκια ζωντανά :)
      Φιλιά γλυκά !

      Διαγραφή
    2. Όπα, περίμενε! Μισό λεπτάκι! Έρχομαι!! Ωραία, τα πήρα! Κάτσε να ξαποστάσεις από το τόσο βάρος! Τί να κεράσω? Καφεδάκι, αναψυκτικό, χυμό, τσαγάκι, γλυκάκι? Απ' όλα έχει το πολύχρωμο blog μου! χαχα! ;-)
      Καλέ, αν υποψιαστώ πως τα βοτσαλάκια τα είχε πάρει η Αριστέα, θα γίνω απίστευτα σκληρή! Θα της κρύψω όλα τα πινέλα και τις κόλλες και τα χρώματα, να μάθει αυτή! Αμέεε! :D
      Σταυρούλα μου, καλλιτεχνική κι ευαίσθητη ψυχή μου, εγώ ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά πάντα! Χρόνια πολλά και πάντα με υγεία!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. xaxa! Προσθέτω κι εσένα στη λίστα αυτών που θέλουμε τα λουλουδάκια στο φυσικό τους περιβάλλον! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ (χ2!)
      <3 <3 <3
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  47. Χρόνια πολλά και καλά, κοριτσάρα μου!
    Μα να ταιριάζουν οι απόψεις μας ΚΑΙ όσον αφορά τα (κομμένα) λουλούδια; Τι πράγμα κι αυτό πια, τι ταύτισις!! :D
    Τις ελάχιστες φορές που έτυχε να μου προσφέρουν ανθοδέσμη (έχω ρίξει σύρμα γενικότερα στον περίγυρο, κι έτσι ξέρουν πια και μου φέρνουν γλάστρες!!) αντί να χαρώ, εγώ στενοχωρήθηκα που θα χαλούσαν τα λουλούδια σε μια-δυο μέρες... οπότε, σε καταλαβαίνω πλήρως!
    Οι πίνακες πανέμορφοι, όμως!
    Φιλιά πολλά-πολλά και περιμένω τις χαρές! (Ως τον Ιούνη... γκρρ... δε σου έχουν πει ότι δεν πρέπει να εξάπτεις τόσο τη γυναικεία περιέργεια;!)
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποία ταύτισις!!!! Αχαχαχα!
      Όντως, μαϊμουδάκι μου! Κι εμένα στεναχώρια μου προκαλούν οι ανθοδέσμες και νόμιζα πως ήμουν μόνη! Αλλά όχι: Είμαστε πολλοί!!! :-)
      Έλα, βρε! 2-3 βδομαδούλες υπομονή! Ούτε που θα το καταλάβεις! (Μόνο να μη με βρίζετε μετά με αυτό που θα σας... σερβίρω!!! ;-) )
      Χρόνια πολλά και καλά και από εδώ, αστέρι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!!!
      <3 <3 <3
      Καλό ξημέρωμα! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  48. Είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να γράψω και με πετάει έξω!!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί!!!
    Χρόνια πολλά και καθυστερημένα Γιάννα μου!!!
    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη όσον αφορά τα λουλούδια. Τα καμαρώνω στο κήπο μου και μόνο σε καμμία γιορτή κόβω μερικά για το βάζο. Ο δε Νίκος, στον οποίο παραπονιέμαι καμμιά φορά που δεν μου προσφέρει ούτε ένα λουλούδι στην γιορτή μου, μου λέει: θέλεις δηλαδή να 'σκοτώσω' τα λουλουδάκια για να στα προσφέρω??
    Ανυπομονώ να μάθω τα νέα σου!!!!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου γλυκούλα μου!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν μου το έχουν ξαναπεί, Marie-Anne μου! Ελπίζω να ήταν παροδικό πρόβλημα του blogger γιατί ούτως ή άλλως δεν ξέρω να το διορθώσω, αν ευθύνομαι εγώ! χιχιχι!
      Ε, μα δίκιο έχει ο άντρας σου!!! Άσε που ξέρω πόσο αγαπάς κι εσύ τα λουλούδια στον κήπο! Κάθε φορά τα θαυμάζω στις αναρτήσεις σου!!! :-)
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου! Χρόνια πολλά, καλά και πάντα με υγεία!!!
      Μια αγκαλιά μεγάλη παρεούλα με τις πιο τρυφερές ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  49. Ακριβώς έτσι με τα λουλούδια είναι η μαμά μου! Εμένα μου αρέσουν σε όποια μορφή!
    Ανυπομονώ να μάθω τα νέα που μας υπόσχεσαι για το επόμενο ποστ! :)
    Φιλιά πολλα! :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αυτή τη φορά θα ... ταυτιστώ με τη μανούλα!!! ;-)
      Ελπίζω να μην σας απογοητεύσει η αναμονή με τα... χαρμόσυνα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, όμορφη κοκκινομάλλα μου!! Να είσαι καλά!
      (Είδα και το βιντεάκι σου!!!!!! ❤ )
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. est-ce une hommage au printemps ?!
      les fleurs sont toujours synonyme de beauté :)
      bon weekend
      Angie

      Διαγραφή
    3. Exactement, Angie!
      Je suis totalement d'accord avec vous!
      Merci beaucoup!
      Câlins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  50. Υπέροχα τα λουλούδια σε όποια τους μορφή!!!! Με κάνουν πάντα να χαμογελάω ακόμη και αν είμαι λυπημένη. Τι ετοιμάζεις κοριτσάκι ;;;;; Θα μας φάει η περιέργεια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο που μπορούν να σε κάνουν τα λουλουδάκια να χαμογελάς, όπως κι αν είσαι, αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να τα αγαπώ περισσότερο! ;-)
      Πάντα να χαμογελάς, Χριστινάκι μου! Πάντα!
      (Υπομονή! Λίγες μέρες έμειναν! ^_^ )
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλή εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  51. Πρώτα να πω Χρόνια Πολλά, Γιαννα μου.
    Δεν ξέρω γιατί δεν βλέπω τις αναρτησεις σου στη λίστα παρακολούθησης, από της Ρουλας ερχομαι και διαπίστωσα ότι έχασα και την προηγούμενη.
    Για τα λουλούδια συμφωνώ κι εγώ τα λυπαμαι όταν τα πετώ σε λίγες μερες.
    Περιμένω με αγωνία τα νεα σου.
    Οι πίνακες με τα λουλούδια, μοναδικοί.
    Το κούνημα το φοβάμαι παααααρα πολύ, γιαυτό ευχομαι να σταματήσει τώρα.
    Συγγνώμη για τις απουσίες μου , μπορώ να πάρω το αρεόπλανο και να ερθω να στα πω κι από κοντά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πάλι προβλήματα μου δημιουργεί ο blogger? Δεν ξέρω τί συνέβη αυτή τη φορά, Ρένα μου... Για πρόβλημα στη λίστα παρακολούθησης δεν μου έχουν ξανα αναφέρει κάτι... Ελπίζω να είναι παροδικό! (Πάντως, απουσίες δεν βάζω εγώ! Να το ξέρεις! :-) ) Τώρα, αν πάρεις αεροπλάνο ή πλοίο για να έρθεις, ε, δεν θα πω και όχι!!!! Τρελή είμαι?! ;-)
      Ω, ναι, Ρένα μου! Ευτυχώς, εδώ και μια εβδομάδα είμαστε "σταθεροί"! Αγχώθηκα αρκετά ομολογώ!
      Υπομονή για την "αποκάλυψη" λίγες ημέρες ακόμα και μέχρι τότε.... ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      Χρόνια πολλά και καλά, κορίτσι μου! Υγεία για όλους!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  52. Πέρασα να πω μια καλημέρα, ένα σβουριχτό φιλάκι, μία μαμαδίστικη αγκαλίτσα..και φεύγω πριν με βαρεθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Σιγά που θα σε βαρεθώ! ΠΟΤΕ!!!!!
      Δεκτά όλα τα αγαπησιάρικα που μου άφησες και μάλιστα ανταποδίδω πλήρως!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, Αχτιδούλα μου!
      Καλή μας εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  53. Olá amiga, passei por aqui para desejar-lhe uma
    abençoada semana.
    Linda e divertida postagem!

    Doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μα είναι τόσο όμορφες οι μπαλαρίνες αλλά και τα ζευγάρια με τα λουλούδια και τη ζωγραφική. Γλυκιά μου Ιωάννα εγώ πάντως τα λουλούδια τα θέλω και στο βάζο!!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να μας σερβίρεις τέτοιες νοστιμιές, χαλάλι σου: Σου επιτρέπουμε να έχεις και λουλούδια στο βάζο! (Αχ, αυτή η μεγαλοψυχία μου!!! ^_^ )
      ;-)
      Να είσαι καλά, Κική μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  55. Α! τι ωραία που σε βρήκα επί τέλους να μπορώ ν΄αφήνω κι εγώ έναν χαιρετισμό!!!!!!!!!!!!!!!!!! Για κάποιο λόγο πήγαινα μόνο στο άλλο blog και δεν έβρισκα πόρτα ανοιχτή, χι, χι, χι! Εδώ όμως σε χάρηκα! Υπέροχες οι λουλουδοπαραστάσεις!
    Περιμένω με αγωνία τις χαρές, να σκάσει χαμόγελο το χειλάκι μας! Να περνάς μαγικά Γιάννα μου!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Στο επαγγελματικό έμπαινες, χρυσό μου? Δεν πειράζει!
      Τώρα βρεθήκαμε και ελπίζω να σου προσφέρω μπόλικες αιτίες για χαμόγελο!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      Καλό βραδάκι!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  56. Παιδάκι μου, πας καλά; Γιατί δεν μου το είπες τόσες μέρες; Τώρα το έμαθα και μάλιστα από σπόντα. Περαστικά σου, ρε' συ... Όταν είσαι καλύτερα, στείλε ένα μήνυμα.
    Φιλάκια σε όλους σας. Να (σε) προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες όμως? Τώρα που είμαι καλά είσαι ο πρώτος που το μαθαίνεις! (Call me Πινόκιο! :-p )
      ;-) ;-) ;-)
      Thanks, Αχιλλέα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  57. Γιαννούλα μου, αν και άργησα να περάσω, θαύμασα τη ζωγραφική με πέταλα της κοπελιάς αλλά και τα όμορφα δωράκια που έλαβες!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και καλές δουλειές τώρα που είναι η σεζόν σας. (και τι δε θα έδινα να μπορούσα να δουλεύω στη Σύρο ή σε κάποιο ελληνικό νησί τέλος πάντων...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κοριτσάκι μου γλυκό! :k
      Το σημαντικό είναι να περνάς όσο το δυνατόν καλύτερα εκεί που τελικά είσαι!
      Μια αγκαλιά μεγάλη και γεμάτη από αγάπη και ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  58. Καλό μήνα Χουανιτάκι μου!!! Να σου πω, εμένα μου αρέσουν και στον κήπο και στο βάζο τα λουλούδια για να είμαι ειλικρινής..δε λέω φυσικά να μαδήσουμε τον κήπο, καταλαβαίνεις!!! Χαχαχαχ...μην ξεχνάς ότι μερικά αν δεν τα κόψεις, μαραίνονται στη γλάστρα, ασε δε που ξαναγεννιούνται άλλα όταν τα κόψεις..άρα άφοβα, βάλε και στο βάζο!! Ωραίοι ζηλευτοί οι πίνακες της!! Ορισμένα αποξηρένονται, αλλά χάνουν το χρώμα τους, άλλα πάλι μαδάνε τελείως, οπότε τι να πω...δοκίμασε!! Πειραματίσου..η κηραλοιφή κάνει και για πρόσωπο να ξέρεις!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή σεζον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάλυψε πλήρως η Εύη! Μερικές φορές στο βάζο τα λουλούδια κρατάνε και περισσότερο.
      Κι όπως πολύ σωστά λέει, ειδικά σε μεγάλη ανθοφορία, χρειάζεται να κοπούν κάποια για να δυναμώσουν τα υπόλοιπα και να μην αρχίσει το φυτό να τα παίζει και τα ρίξει όλα, βου για να μη σταματήσουν να ανθίζουν και γου γιατί τα λουλούδια στο βάζο δεν είναι κακοποίηση, αλλά το αντίθετο και με πολλαπλά οφέλη για λουλούδια κι ανθρώπους!!

      Κατά τα άλλα, αυτή την ανάρτηση πώς την έχασα?...υπήρχε μια κοπέλα στο photo a day που σε κάθε μέρα ανάλογα το θέμα δημιουργούσε με λουλούδια...ήταν θεϊκά όμορφες οι φωτογραφίες της κι εμπνευσμένες!

      Διαγραφή
    2. Ήθελα και αρίθμηση τρομάρα μου...έφαγα το α και μου έμειναν το βου και το γου...χαχα!

      Διαγραφή
    3. Εβονιτουλίνι μου, δίκιο έχεις... Πολλά χρειάζονται να τα κόψεις ακόμα και για να δυναμώσουν. Ειδικά αν είναι και σε μικρή ηλικία το φυτό, χρειάζεται να το βοηθήσεις λιγάκι! Για να είμαι ειλικρινής, είχα προσπαθήσει να αποξηράνω όταν μικρή λουλούδια, μα δεν θυμάμαι τί απέγιναν τελικά! χαχα!
      (Δεν ήξερα πως κάνει και για πρόσωπο η κηραλοιφή... Thanks! :-) )
      Να είσαι καλά, πολύπλευρο ταλέντο μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. Μαράκι (1 σχόλιο)
      Όντως, Μαράκι! Υπάρχει και αυτή η οπτική! Το βλέπω και με τα δέντρα μας δηλαδή... Η καημένη η βερικοκιά μου, δεν άντεξε να τα κρατήσει όλα και τα έριξε! (Μαζί και την ψυχολογία μου! χαχα!) ;-)
      Έχεις επιχειρήματα πάντως! (Θα 'χει πλάκα το σχόλιο να το άφησε ο Μπρικάκος! ;-) )
      Αυτό με την κοπέλα στο Photo A Day πρέπει να ήταν υπέροχο! Και για να το λες εσύ, σίγουρα θα ήταν!!!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    5. Μαράκι (2 σχόλιο)
      Καλέ, μόνη σου καρφώθηκες! Ούτε που το πρόσεξα!
      (Έχω φάει εγώ γράμματα και λέξεις ολόκληρες σε πρόταση...ουουουου! Χαμός!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ again!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  59. ΚΑΛΌ ΜΗΝΑ!!!
    ΑΥΡΙΟ.....είναι η μέρα σου!!!
    έχουμε ..ανυπομονησία!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που ήρθα κι εγώ να απαντήσω, τί να ευχηθώ?
      Καλό Σαββατοκύριακο ας πω, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  60. Κοριτσάκι μου, καλό μήνα!!!Βλέπεις περιμένουμε τα νέα!!! Εύχομαι να είστε καλά και να πλάκωσε απλά πολυ δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νέα (τα ποια?) ήρθαν, επέστρεψα κι εγώ... Για να δούμε!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, αστέρι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.