❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΕΦΤΑΣΕ Η ... ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ!


Αλήθεια, τη μέρα του γάμου γιατί την αποκαλούμε "μεγάλη μέρα"? Επειδή είναι αυτό που περιμένει κανείς μια ολόκληρη ζωή ή μήπως επειδή ... έχει τον ατελείωτο?
Οκ, μην πέσετε να με φάτε! Απλά έχω μερικές "άτυχες στιγμές" που θα μπορούσαν να συμβούν! (Όχι, που θα τα έβρισκα όλα ρόδινα!)
Ε, και στο κάτω-κάτω, δε μπορεί, είτε ως καλεσμένοι, είτε ως "πρωταγωνιστές", όλο και σε κάποιον γάμο θα έχετε θα πάτε αυτόν τον καιρό! Λοιπόν, ξεκινάμε?


Διαβάζεται σε 4 λεπτά


Και ενώ ήσουν μόνη σου από καιρό, αυτός ο φτερωτός Θεός της αγάπης, είπε να σου κάνει το δώρο που πάντα ονειρευόσουν! Γνώρισες τον άντρα των ονείρων σου, τα πηγαίνετε πολύ καλά, σου κάνει την πολυπόθητη πρόταση, ασφαλώς αποδέχεσαι και για κάποιον λόγο (ήταν η κακιά η ώρα!) αφήνεις όόόλο το τρέξιμο επάνω του για να είναι όλη η ημέρα του γάμου σας μια όμορφη έκπληξη!


Ευτυχώς, το θέμα νυφικό, παπούτσια, μαλλιά, νύχια, μακιγιάζ, το φρόντισες μόνη σου, αλλιώς σε έβλεπα να σκας μύτη στην εκκλησία με κάποιον από τους ακόλουθους συνδυασμούς:







Να έχεις όμως πάντα στο μυαλό σου, πως αυτός ο καημένος απλά θέλει να είναι όλα πρωτότυπα σε αυτή τη ... μεγάλη μέρα! Εσύ... να δώσεις τόπο στην οργή! Ό,τι κι αν συμβεί!


Ναι, ακόμα κι αν έρθει να σε παραλάβει αυτό το αυτοκίνητο για να σε πάει στον καλό σου:


Ναι, ακόμα και αν μόλις τον αντικρίσεις, δεις πως φοράει κάτι από τα παρακάτω:


Μην τρελαίνεσαι! Πάλι καλά να λες! Θα μπορούσες να τον δεις και έτσι:




Εσύ να σκέφτεσαι την όμορφη ανθοδέσμη που θα σου προσφέρει! Έ, για μια στιγμή! Μπέικον είναι αυτό? Ωχ, τί άλλο θα δούμε!


Σκέψου τις όμορφες βέρες που θα έχει διαλέξει και θα φοράτε για μια ζωή! Για μια ολόκληρη ζωή!



Καλά, σκέψου την όμορφη τουρτίτσα που θα έχει παραγγείλει! (Μάλλον στη μεταφορά θα χάλασε, μη σου μπαίνουν ιδέες!)


Να, σκέψου τον όμορφο μπουφέ που θα ακολουθήσει για εσάς και τους αγαπημένους σας! Γκουρμέ και ιδιαίτερα πιάτα σου είπε! Δεν μπορεί, εδώ θα σε ικανοποιήσει πλήρως!



Ε, βρε παιδί μου, ας το να πάει στο καλό... Σκέψου τα όμορφα δωράκια που θα λάβετε από τους φίλους (του)! Είναι όλοι τους έξω καρδιά! Και  ευρηματικοί είναι και με χιούμορ και ψαγμένοι... σαν τον καλό σου! (Γκουχ! Γκουχ!)




Ελπίζω να θυμάσαι πως όλα για εσένα τα κάνει, γι΄αυτό μην του θυμώσεις που κάποια στιγμή νιώσεις κάτι βαρύ στον ώμο σου! Κουράστηκε πολύ για να κάνει το καλύτερο δυνατόν για εσένα και μόνο!


Άλλωστε, οι κούπες "Δέχομαι" και "Δέχομαι να κάνω ό,τι μου λέει εκείνη", που θα σερβίρει τον καφέ σας αύριο το πρωί, είναι σαν να φτιάχτηκαν για εσάς! 
Βέβαια, μην απορήσεις αν κατά τη διάρκεια του έγγαμου βίου σας, αντιμετωπίσεις αυτές τις καταστάσεις που σου είχα δείξει εδώ!

'Αντε, βρε! Και στα δικά σας!



Πριν κλείσω την ανάρτηση, θέλω να ευχαριστήσω και δημόσια την Αλεξάνδρα μας, για την υπέροχη Πασχαλινή κάρτα που μου έστειλε και άργησε να φτάσει στα χέρια μου! Και μιλώντας για την Αλεξάνδρα, για περάστε να δείτε πώς μπορείτε να βοηθήσετε σε μια δράση αγάπης που... μαγειρεύεται! Αλεξανδρούλα, είσαι ψυχάρα! Να είσαι καλά πάντα!


Και δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στη λατρεμένη μου Demi, η οποία μου έστειλε αυτή την υπέροχη λιβελούλα-μεντεγιόν για τα γενέθλιά μου που είναι σε λίγες μέρες! Το ωραίο της υπόθεσης είναι πως έλαβα το δώρο μου τη μέρα που είχε εκείνη γενέθλια! Η πίσω πλευρά της ευχετήριας καρτούλας, νομίζω πως ταίριαξε ιδανικά και  με το ουρανιοτοξένιο blog μου!!! Κορίτσι μου, 1000 ευχαριστώ! Να είμαστε καλά να μας χαιρόμαστε! Πάντα! <3


Α, να μην ξεχάσω και το Ρουλάκι μου, που μεγαλούργησε με την γραμμούλα που σας είχα δείξει πριν 2 αναρτήσεις! Για περάστε να θαυμάσετε τί έκανε!!!



Κάποια προβληματάκια υγείας, με κρατάνε μακρυά σας τις τελευταίες εβδομάδες... Ελπίζω σύντομα να καταφέρω να σας επισκεφθώ και να απαντήσω και στα σχόλιά σας...
Να προσέχετε τους εαυτούς σας και μην αμελείτε να δείχνετε την αγάπη σας!


 Επόμενο προγραμματισμένο ραντεβού: Παρασκευή 01 Ιουλίου 2016
Την αγάπη μας!




158 σχόλια:

  1. Η ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΜΟΥ!!!!!!!!!!!! :-D
    Με όλη μου την <3 εύχομαι να ζήσετε ευτυχισμένοι, με υγεία, χαρά και εσωτερική γαλήνη! :-D
    Τώρα...Μετά από τόση έρευνα, προσωπικά, θα πήγαινα σ' ένα απομακρυσμένο εκκλησάκι μόνο με κουμπάρο και παπά, για μπομπονιέρες θα είχα λίγα κουφέτα σε λίγο τούλι, ένα λευκό απλό ρομαντικό λευκό φουστάνι και λίγα λουλούδια στα μαλλιά... και θα έκανα ένα τεράστιο γλέντι στην αμμουδιά με μπόλικο κρασάκι και απλά μεζεδάκια!!!
    Μην ξεχνάς πως έχω κάνει δυο γάμους και το παραπάνω θα ήταν για τον τρίτο μου! χαχαχα! :-D

    ΑΦιλάκια άπειρα σας στέλνω με όλη μου την αγάπη! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, αυτό που περιέγραψες, πολύ μου άρεσε! (Οι φίλες μου μου λένε πως κάτι τέτοιο φαντάζονται για εμένα! ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ... ;-) )
      Χαχαχα!
      Να είσαι καλά, Στεφανία μου! Την αγάπη μου και άπειρα φρουτένια ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Χουανιτάκι μου!!! Δηλαδή έφτασε και για σένα αυτή η μέρα;;; καταλαβα καλά;;;; πολύ πλάκα είχαν οι φωτό!! Ειδικά τα δωράκια φίλων, αμ η κούπα;; το κοστούμι;; χαχχαα..φιλάκια πολλά και περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, πας καλά? Να σε ακούσει και η Demi και να μην ξέρω πού να κρυφτώ μετά?! Για γάμους άλλων μιλάμε! Άλλων!!!
      ;-) χαχα!
      Αν βέβαια τώρα πλησιάζει αυτή η μέρα για εσένα, κάτι θα κάνω για να παραλάβεις τις κούπες ή κάποιο από τα κοστούμια! χαχα!
      Να είσαι καλά, Εβονιτουλίνι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα...μπα, όχι Χουανιτάκι μου, άλλωστε τα έχουμε πει αυτα!!! προηγείσαι εσύ!!! αχχαχα...φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    3. Το καλό με το να προηγούμαι είναι πως δεν θα μου πάρει άλλος αυτές τις υπέροχες... ιδέες! χαχαχα!!!
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Καλή μας εβδομάδα!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Καλά βρε αγαπημένη μου Γιάννα, ειμαι έξω και πίνω καφέ μπροστά στο laptακι μου και διαβάζω τούτη την ανάρτηση και γελάω μόνη μου. "Τι γελάει τώρα αυτη;" θα αναρωτιούνται οι γύρω μου αλλά ως γνωστό δεν με νοιάζει.
    Αποφεύγω να πηγαίνω σε γάμους, το έχω δηλώσει. Δεν μου αρέσουν,αγχώνομαι πολύ. Διαρκεί πολύ, όπως και η βάφτιση. Ξέρω πως θεωρείται "μεγάλη μέρα" (αλήθεια μετά από χρόνια, πως θα την θυμόμαστε;)αλλά προτιμώ τα πιο απλά, άνετα πράγματα.
    Πολυ η φάση όλη η διαδρομή του γάμου. Από όλα νομίζω θα με ξένιζε το ντύσιμο του γαμπρού. Θα τον προτιμούσα με τζινάκι ή και εμ φόρμες αντί αυτών των πολύχρομων ρούχων, αλλά τέλος πάντων.
    Τις κούπες θα της ήθελα πιο πολύ για το δέυτερο μηνυματάκι. Αχαχαχα!
    Υπέροχες οι καρτούλες από αγαπημένα κορίτσια.
    Ελπίζω να γίνεις γρήγορα καλά και να είσαι πάλι στις επάλξεις. Περαστικούλια αγαπημένη μου!
    Σε φιλώ γλυκά!
    Καλό μήνα και Καλό Καλοκαίρι να έχουμε!
    <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, τώρα που το σκέφτομαι, αν σου έχουν συμβεί όόόόόλα αυτά, ε θες-δεν θες θα τη θυμάσαι αυτή τη μέρα, όσα χρόνια και αν περάσουν! ;-)
      Χμμμ... Δεν ξέρω αν διαρκούν πολύ τα μυστήρια. Πάντα νόμιζα πως αυτή την εντύπωση την είχα εγώ από το άγχος μου γιατί η δουλειά μας είναι αμέσως μετά! Ξέρεις πότε θα βγει το ζευγάρι για τα πυροτεχνήματα κτλ!!
      Α, κι άλλη που βρήκε ενδιαφέρουσες τις κουπίτσες!!! χαχα!!!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου! Ήδη νιώθω καλύτερα! Τις επόμενες ημέρες θα έχω βρει τους ρυθμούς μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      Καλό και γελαστό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Ιωαννίτσα μου... ελπίζω να πέρασαν τα προβληματάκια και να είσαι πια καλά ...αλλιώς σου το εύχομαι με όλη μου την αγάπη!! Πάμε τώρα παρακάτωωωω... καλά τί παπούτσια κι αυτά... φαντάζομαι να σκάς μύτη στην εκκλησία με το παπούτσι σκύλος... αυτό θα πει αγάπη για τα κατοικίδια!!! Αμ κι εκείνα τα γαμπριάτικα κοστούμια;;; Μο-να-δι-κάαα!!!!
    Δηλαδή μετά απ' όλα αυτά να ΕΥΧΗΘΩ;;;;; Να ζήσετε, να ευτυχίσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι!!!!! <3 <3
    Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Κρατώ τις ευχές και ας μην είμαστε εμείς οι πρωταγωνιστές!!! ;-)
      Μέχρι να βρω το παπούτσι σκύλο στο νούμερό μου, έχουμε μέλλον! Ε, να πείσω και τον Γιάννη να φορέσει καποιο από αυτά τα υπέεεεροχα ρουχαλάκια, καταλαβαίνεις! Θέλει χρόνο και προετοιμασία! χαχα!
      Να είσαι καλά, Κική μου! Αγκαλιά μεγάλη!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Διαβάζω, ξαναδιαβάζω και δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα. Ok, bella, γέλασα πολύ, αλλά αν είναι να παντρευτείς και δεν με έχεις καλέσει, αλοίμονό σου! (Και ξέρεις, ε; Σαν φίλος του γαμπρού που είμαι, θα πάρεις κάτι δώρα... ... ... ! ;-) ) Ρε 'συ, θυμάσαι πριν πολλά-πολλά χρόνια :-p που είχε σπάσει τα χέρια του ο Φοίβος και απαντούσες εσύ στο forum; Ε, αυτό θέλω να κάνω τώρα! Μπορώ να απαντάω εγώ στους αναγνώστες σου; (Το πολύ-πολύ να μη σου ξαναμιλήσει άνθρωπος!) Λοιπόν, παιδιά, αυτό το για δέσιμο κορίτσι, ΔΕΝ παντρεύεται! Να το ξεκαθαρίσουμε αυτό! Αν παντρευόταν, δεν θα το έκανε καλοκαίρι, δεν θα το έκανε βούκινο και το κυριότερο... ο Γιάννης θα έπρεπε να τη ναρκώσει για να τη σύρει στην τελετή! Όχι πως είναι ανάποδη, μα όπως και να το κάνεις, ο φίλος μου είναι ήρωας!
    Αυτά από εμένα, bella! Πάω με την Artista για βουτιές και εσύ κοίτα να γίνεις γρήγορα καλά γιατί μου χρωστάς και μια συναυλία! Μην ξεχνιόμαστε!
    Bacci!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ξεκινήσω από το τέλος: Αν μου ξαναγράψεις έτσι το baci, θα μαλλιοτραβηχτούμε! Ρε φίλε, άλλο λέμε νόμιζα! Ώχουουουου!!! :-p
      Λοιπόν, προλαβαίνω να σε κάνω να μαλώσεις με τον Γιάννη, οπότε και το κάλεσμα γλιτώνω και το δώρο!
      Αν ήμουν σίγουρη πως προτίθεσαι σοβαρά να απαντάς στα σχόλια και δεν μου κάνεις πλάκα, θα σου έλεγα ναι με τη μία! (Αλλά πώς να εμπιστευτείς κάποιον που ξεχνάει τα βότσαλά ΜΟΥ στην παραλία, εκεί στην ξενιτιά, ε?????!)
      *Τον Φοίβο πού τον θυμήθηκες?! Πω πω, πόσα χρόνια...
      Εσένα σε περιφρονώ... Χαδάκια στην Artista μου ΤΩΡΑ!!!
      <3 <3 <3
      (Α, 24 Ιουνίου είναι η συναυλία στον Κήπο του Μεγάρου! Εγώ γιορτάζω, ο Γιάννης έχει εκδήλωση, εσύ Ιταλία, οπότε... βράσ'τα...)
      :$

      Διαγραφή
  6. Θερμή καλημέρα και καλό καλοκαίρι

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά!
      Μια πελώρια αγκαλιά κορίτσι μου!
      Έχεις πάντα την αγάπη μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Γελάω-γελάω-γελάω!!
    Ο Αχχιλέας μας το ξεκαθαρίζει από πάνω οπότε κρατάμε τις ευχές για το μέλλον... Προς το παρόν περαστικά!
    Λοιπόν τέτοιες εκπλήξεις καλό είναι να μην τις ρισκάρουμε, όσο καλά να ξέρεις το γαμπρό, όσο να ταιριάζετε, όση εμπιστοσύνη να υπάρχει... ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξεφουρνίσει και πόσο μεγάααααλη θα γίνει τελικά η μέρα! Κατα τα λοιπά περί ορέξεως.... έχω δει νύφη να ερχεται με άμαξα και νύφη να έρχεται οδηγώντας την ανθοστόλιστη μηχανή της και τα πέπλα να ανεμίζουν! Κανείς δεν πρεπει να καταπιέζεται και να μπαίνει σε καλούπια!
    Φιλιάααα πολλά -πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχα! Ε, ναι! Και όσο και να λες πως σου αρέσουν οι εκπλήξεις, ε, κάποια πράγματα καλό είναι να τα προγραμματίζουμε! Ποτέ δεν ξέρεις!!! αχχαχα!
      Ω, ναι! Κι εγώ έχω δει και τις 2 περιπτώσεις που αναφέρεις με τις νύφες! Και έχω δει και νύφη να ιππεύει το άλογο και να έρχεται! (Ήταν αμαζόνα στον ιππόδρομο!)
      Καλέ, εννοείται: Κανείς να μην καταπιέζεται! Μαζί σου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Νικούλα μου! Καλό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Καλα μου εφτιαξες τη μερα!! Εχω πεθανει στο γελιο με τις φωτογραφιες ειδικα με τον κυριο...cupid!!!
    Περαστικα και γρηγορα ευχομαι και πολυχρονη για τα γενεθλια σου! Διδυμακι κι εσυ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Cupid είναι όλα τα λεφτά! Αυτός άλλωστε αποτέλεσε την έμπνευσή μου γι' αυτή την ανάρτηση! χαχα!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να είσαι καλά!!! :k
      Ναι, διδυμάκι κι εγώ! (Είμαστε πολλοί τελικά εδώ μέσα!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Χριστινάκι!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. ΤΙ αναρτηση!!!!!
    το γαμπρικο με τις νοτες στην τριτη σειρα οτι πρεπει για την περισταση
    και το μαλλι αφανα της νυφης υπεροχο τεαιριαζει με το τακουνι ουρανιο τοξο
    παντως οταν σταληθεια ειναι να παντρευτεις ειδοποιησε με λιγες μερες πριν
    περαστικουλια σου για να μην βλεπεις τετοιους εφιαλτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα το κοστούμι που λες, μου θύμισε το σήμα που είχε παλιά η κρατική τηλεόραση, πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα! αχαχα!
      Όοοοοοταν πάρω την απόφαση να κάνω το μεγάλο βήμα, θα σου πω! Θα σου πω! (Να ξέρεις όμως: Δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα! χαχα!) ;-)
      Ευχαριστώ πολύύύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Πάντως η ανθοδέσμη με το μπέικον εμένα μ' άρεσε...!
    Να 'σαι καλά, τρελοκόριτσο, γέλασα πάλι!
    Καλό μήνα να έχεις κι ένα όμορφο καλοκαιράκι! Κι αυτά τα προβληματάκια να εξαφανιστούν αμέσως, το καλό που τους θέλω!
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη διαβάσει η Αριστέα την αναφορά σου στο μπέικον! Μην τη διαβάσει! Ας κάνουμε σαν να μην ειπώθηκε ποτέ! χαχα! ;-)
      Χαίρομαι που γέλασες, Αλεξανδρούλα μου! Και χαίρομαι που τα προβληματάκια φοβήθηκαν τις απειλές σου και φαίνεται να με αφήνουν στην ησυχία μου!
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Η @ριστέα καιροφυλακτεί!
      Και βλέπει!
      Κόβει και πρόστιμα αν χρειαστεί! Άκου μπέικον!~ Θέλετε να πεθάνετε δεσποινίς μου;

      κι όμως ειπώθηκε!

      (άιντε μανούλα μου ...περιμένω την απάντησή σου για να πάω να πέσω για τη μεσημεριανή μου σιέστα!)

      Διαγραφή
    3. axaxa! Με τρομάζεις, άθελά σου!!!
      Μα, ακούς κάτι πράγματα? Υπάρχει κόσμος που τρώει μπέικον και λοιπές αμαρτωλές ουσίες... Τς! Τς! Τς!
      (Να δεις πόσο σωστή είμαι εγώ όμως, τώρα τρώω γιαουρτάκι *όχι light!!!, με φραουλίτσες παραγωγής μου!!! Αμέεεε! ;-) )
      Πάω πιο κάτω να σε βρω και να σου απαντήσω!
      Ένα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για την ώρα! <3

      Διαγραφή
  11. Εε μα τώρα με αυτή την ανάρτηση μου δημιούργησες αμφιβολίες, λέω μια παντρεύεται μια όχι ... Αλλά και πάλι λέω μα ειναι δυνατόν να γίνει νύφη και να μη μας δώσει μια κλέφτη τζούρα από το νηφικο;; αχαχα Κορίτσι μου είτε παντρευεσαι, είτε παντρευεις, εγώ εύχομαι προσωπική ευτυχία σε σένα και στους αγαπημένους σου. Τώρα εγώ πολλά για γάμους δεν ξέρω , είμαι αστεφανωτη .. Θα συνιστούσα μόνο υπομονή .. ΥΠΟΜΟΝΗΗΗΗ ... Αχαχα χα Πολλά φιλιά στέλνω 😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις καλύτερες ευχές μου έδωσες, κοριτσάρα μου! Τις καλύτερες!!!
      Τώρα πώς κατάφερα να σας μπερδέψω, πραγματικά δεν ξέρω! Καλέ, δεν παντρεύομαι! (Όχι σε αυτή τη ζωή τουλάχιστον! ;-) ) Νομίζω πως στην επόμενη ανάρτηση, πρέπει να μαζέψω τα ασυμμάζευτα που δημιούργησα!! χαχα!
      Να είσαι καλά, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και άλλα τόσα στην κοράκλα σου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Δεν νομίζω να παντρεύεσαι εσύ, εκτός κι αν δεν βοηθά η ρίζα ;) Εμένα μου άρεσαν οι βέρες-σπαγγέτι! :) Περαστικούλια Συργιανάκι μου, καλό σ/κ, καλό μήνα, καλό καλοκαίρι, όλα καλά τεσπά! Φιλί! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι η ρίζα! Δεν παντρεύομαι εγώ! Κάνει και ζέστη, πού να τρέχουμε τώρα?! ;-)
      Βρε, ωραίες οι βέρες που λες, αλλά λιγάκι άβολες! Πολύ ύψος έχουν! Πώς να σφουγγαρίζεις και να σιδερώνεις με το... αναρριχόμενο κόσμημα στο δάχτυλο?!
      Σε ευχαριστώ, Πετράδι μου! Ήδη νιώθω καλύτερα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Τρώω και παραλίγο να μου κάτσει η μπουκιά στο λαιμό. Δεν ήξερες , δεν ρώταγες, σκέφτηκα να σου γράψω...
    Αλλά να αγιάσει ο μεσιέ Αχιλλέας που μας το ξεκαθάρισε στο σχόλιό του κι έτσι μπορώ να αποτελειώσω το φαγητό μου (με την ησυχία μου) και να ξανάρθω να σου δώσω τις σχετικές οδηγίες μπλα μπλα σαν παθούσα! Οχι, ψέματα...δεν με θεωρώ παθούσα. Γιατί εγώ όλο το πανηγυράκι το πέρασα καλά, ήσυχα και γρήγορα! ρε άμα η νύφη ξέρει από οργάνωση και γράφεις τους άλλους στις παντόφλες της όλα πάνε μια χαρά!

    Πάω να παίξω μπαλάκαι και εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά...Έλειψες κι αναρωτιόμουν τι απέγινες...Αλλά είμαι διακριτική και περιμένω τον άλλον πάντα! ☺

    Ματς!
    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το πάλι το Αριστάκι μου!!!!
      Α, δηλαδή ήσουν ικανή να μου γράψεις κάτι σαν... οδηγίες χρήσεως γάμου?!?! :-p
      Και να έλεγες πως είσαι παθούσα, δεν θα το πίστευα! Μπορεί να είσαι για δέσιμο, αλλά είσαι τόσο συνειδητοποιημένη που θα μου φαινόταν εξωγήινο το να είχες υπάρξει παθούσα (με την κακή έννοια της περίστασης!)
      Να, άλλες γράφουν στις γόβες τα ονόματα των ανύπαντρων φιλενάδων, η Curly Artist γράφει τους επικριτές στις παντόφλες! Αυτά είναι!
      Επανέρχομαι σιγά-σιγά Αριστάκι μου! Κακό σκυλί... ... ... ;-)
      Μια αγκαλιά μεγάλη-μεγάλη και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Από τη μια μου έφτιαξες την μέρα! Από την άλλη... λέω δόξα το Θεό που παντρεύτηκα και δεν προέκυψαν τέτοια προβλήματα χαχαχαχα!!! Βρε τι μπορεί να συμβεί στον άνθρωπο!!!
    Εύχομαι τα προβληματάκια να είναι περαστικά και αγύριστα! Σε γλυκοφιλώ κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα, χαίρομαι που δεν έχεις ζήσει κάτι παρόμοιο, μα να σου πω την αλήθεια, μπορεί να περάσει από το μυαλό μου καμιά μέρα να αναρτήσω κάτι σχετικό με... παιδικά πάρτυ!!!! αχαχαχα!!!
      Κοριτσάρα μου, να είσαι καλά! Όλα είναι καλύτερα πλέον! ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και να σε χαιρόμαστε και από εδώ!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Οχι δεν έπεσα στην παγίδα κοριτσάκι μου !!! Σιγά που μιλάς για δικό σου γάμο , για των άλλων οι γάμοι μας ενδιαφέρουν να είναι με τα όλα τους !!! Τώρα θα σε γελάσω για τη μεγάλη μέρα , μεγάλη νύχτα δεν αναφέρεται πουθενά και ας τραβάει ως τα ξημερώματα !!Να σου περάσουν γρήγορα τα μικροπροβληματάκια σου εύχομαι !!!
    Φιλιά πολλά από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Έτσι! Είμαι τόσο χορτασμένη με τους γάμους των υπολοίπων, που το τελευταίο πράγμα που θα έκανα θα ήταν να σας φορτώσω και τα δικά μου "κατορθώματα" εδώ μέσα! χιχι!
      Ωχχχχχ, αυτά τα ξενύχτια! Όντως! Η νύχτα θα έπρεπε να λέγεται μεγάλη και όχι η μέρα! (Αγχώθηκα και δεν έχω μπει ακόμα σε φουλ πρόγραμμα δουλειάς! Στον Γιάννη τα φορτώνω τον τελευταίο καιρό!!! ;-) )
      Να είσαι καλά, γλυκό μου πλάσμα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Τετούλα μου!
      Καλό και δημιουργικό καλοκαιράκι!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Βρε τρελό, πολύ γέλασα.
    Πάνω που έτρεχα να ραψω τουαλέτα, ήρθε ο Αχιλλέας και με γλύτωσε από τα έξοδα.
    Θέλω την τούρτα βάλτο.
    Χαχαχα
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχα! Τουαλέτα στο δικό μου γάμο? Ποτέ!!!!!
      Χύμα! Τελείως χύμα! Όπως νιώθει άνετα ο καθένας! (Αν και όποτε συμβεί! χαχα!)
      Ωραία όμως η τουρτίτσα, δεν μπορείς να πεις! Σαν να πείνασα λιγάκι!
      Να είσαι καλά, Ρενούλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Τρελοκόριτσο συστήνω νυφικό πολύχρωμο, παπουτσάκι αυτό με το τακούνι σφεντόνα, κουστούμι σορτς με κάλτσα και σαγιονάρα, η ανθοδέσμη ότι πρέπει για τη λιγούρα, αυτοκίνητο σούπερ και βουρ για τον παπά.
    Περαστικούλια είσαι υπέροχη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Πάει και τελείωσε: Προσλαμβάνεσαι για προσωπική μου στυλίστρια! Δεν είναι να αφήνεις τέτοιους συνεργάτες να χαραμίζονται!!! ^_^
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Ελενάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Γιάννα μου καλή σου μέρα.
    Υπέροχη ανάρτηση. Και πολύ ενδιαφέρουσα για όσους σκέφτονται να κάμουν το μεγάλο σάλτο.
    Ας λάβουν τα μέτρα τους διότι διόλου απίθανο βα βρεθούν μπροστά σε κάπποια από τα τόσα που επισημαίνεις.
    Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ευτυχές θα ήταν να "πέσει" κανείς μόνο σε ένα από αυτά και όχι σε όλα! Ε?! ;-)
      Να είσαι καλά, καλέ μου Ντένη!
      Καλό Σαββατοκύριακο! Τις ευχές μου και στη σύζυγο!!!
      :-)

      Διαγραφή
  20. Χα χα χα! Η γοβα τσουληθρα φοβερη! Που τα ξετρυπωνεις ολα αυτα! Με τετοια ερευνα που εχεις κανει ετοιμη σε βλεπω.
    Σταθερη στο ουρανιοτοξενιο νυφικο!
    Αντε γινε γρηγορα καλα να αρχισουμε να ραβομαστε.
    Περαστικα και πολλα σμουτςςςς!!!
    Χαιρομαι που σου αρεσε το δωρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, αν δεις τί έχω αποθηκευμένο στον υπολογιστή μου, θα τρίβεις τα μάτια σου! Όρεξη μόνο να έχω να "συνδυάζω" φωτογραφίες και ιστορίες!! ;-)
      Λες να προετοιμάζομαι για το μεγάλο βήμα και να σε έχω στην απέξω?! Ποτέεεεε!!!!
      Ασφαλώς και μου άρεσε πολύ το δώρο σου!!! Με ξέρεις καλά!!
      Να είσαι καλά, Demi μου! ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Να μας χαιρόμαστε!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Βρε Γιάννα, τελικά κάνετς το μεγάλο βήμα ή όχι; Μας μπέρδεψες κορίτσι! Περαστικά σου και γρήγορα καλά :-) Μα, αυτά τα παπούτσια τσουλήθρα, πού τα βρήκες ρε παιδί;;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα παπούτσια είναι ιδανικά για να ... ξεγλιστρήσεις από τη μεγάλη μέρα!!! χαχα!
      Καλέ, όχι! Γιατί σας μπέρδεψα? Οπωσδήποτε πρέπει να μαζέψω τα ασυμμάζευτα στην επόμενη ανάρτηση! Σαν τα μούτρα μου τα 'κανα! Να είσαι καλά, Βερούλα μου!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Μπορει να μας μπερδεψες αλλά θα έρθει και η σειρά σου. Που θα πάει. Και τότε ελπίζω να το βλέπεις τόσο χαλαρά. Χαχαχα. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν απειλή ακούστηκε αυτό το "θα 'ρθει η σειρά μου"!!! αχχαχα!
      ;-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Εxtra ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για εσένα, τους άντρες σου και ασφαλώς τη μικρή σας πριγκίπισσα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. χαχαχα!
    Καλά εγώ τώρα θα 'μαι ο μοναδικός μεσάνυχτος που σας θεωρούσα παντρεμένους! Αλλά και με τη δημοσίευση αυτή δε με έπεισες ότι θα παντρολογιόσασταν... θεωρώ ότι είστε έξυπνοι άνθρωποι!χαχαχα! Ομολογώ ότι πήγες λιγάκι να με μπερδέψεις... αλλά που... το πειραχτήρι είναι ξύπνιο, είπα... δε θα την κάνει!χαχαχα! Για των άλλων την κρεμάλα πες ότι θες, βάνε και μπόλικες ιδέες με χαχαχα και χουχου και τίποτα δεν ήτανε...χαχαχα!
    Ήσουν πάντως εντυπωσιακή και σ' αυτήν τη δημοσίευση Γιαννούκο μου, οι κολλητοί σου φίλοι(ένας ήταν νομίζω;.. δεν πάω πάλι πάνω να δω ποιος ήταν... θα ξημερωθώ!) σε σκιαγράφησαν έτσι όπως σε ξέρουμε... αλλά θα το ξαναπώ και πάλι(με αιφνιδίασε πολύ αυτό!)... δεν περίμενα ότι δεν είστε παντρεμένοι... κι εύχομαι να παραμείνετε έτσι... αφήστε τις "μεγάλες μέρες"... δεν έχουν χαΐρια αυτές(άσε που δεν κάνουν και τον παπά)... καλές είναι ΜΟΝΟ για τους άλλους(τη γνώμη μου είπα έτσι;... μην τη δέσετε κόμπο και την ασπαστείτε κιόλας!χαχαχα!)
    Να 'στε πάντα καλά παιδιά μου(και ν' αναρρώσεις γρήγορα Γιάννα μου) για να συνεχίσετε να περνάτε υπέροχα!!!
    Αφήνω την αγάπη μου δίπλα σας και πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά να σου πω πως λάτρεψα τη λέξη "μεσάνυχτος"! Εννοείται πως από 'δω και μπρος θα τη χρησιμοποιώ!!! ;-) χαχα!
      Μου το έχουν ξαναγράψει σε πιο παλιά ανάρτηση πως μας θεωρούσαν παντρεμένους! Μη νιώθεις... μοναξιά!
      Καλέ, ποτέ δεν ονειρεύτηκα τη "μεγάλη μέρα"! Ποτέ όμως! Ή τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που την έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους! Και ξέρεις, αν δεν ήθελα παλιά να παντρευτώ, τώρα που τα βλέπω και εκ των έσω στη δουλειά... απομακρύνθηκα ακόμα περισσότερο! (Ή μήπως έγινα ακόμα πιο έξυπνη?! Γιατί έξυπνη ήμουν πάντα! Δεν χωρά αμφιβολία περί τούτου! ΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!)
      Αν είναι να βγάλετε πάντως συμπεράσματα για εμένα από τα λεγόμενα του Αχιλλέα πιο πάνω, μάλλον πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά και να τον βάλω να κάνει ανάρτηση μαζί με τον Γιάννη! Θα σας πιάσει το στομάχι σας από τα γέλια!!!
      Κρατώ το να παραμείνουμε έτσι! Αυτό θέλω κι εγώ! :-)
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, καλέ μου Νίκο!
      Μια αγκαλιά μεγάλη και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Para reír un rato no esta nada mal seria una boda muy divertida con esas propuestas que das, amiga, has escogido unas fotos muy originales.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Me alegro de que haya disfrutado de estas fotos de la boda, amiga!
      Muchas gracias por estar siempre aquí!
      ¡Abrazos y besos!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Κάποιοι εδώ μέσα ακόμη να πειστούν ότι παντρεύεσαι.
    Εγώ πάντως πείστηκα και σου εύχομαι από τα βάθη της τρελής καρδιά μου να
    είστε ευτυχισμένοι με τον καλό σου αν και είμαι σίγουρη ότι θα είστε με τον χαρακτήρα που κατάλαβα ότι κουβαλάς και που σίγουρα βοηθάει να έχετε εναν…….ανθόσπαρτο βίο!
    Τις φιλούρες μου και στα δύο μαγουλάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axaxaxaxa!
      Δεν θα βαρεθώ να στο γράφω: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!
      Όσες φορές και να διαβάσω το σχόλιό σου κλαίω από τα γέλια!
      Τί να πω τώρα εγώ? Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές! Λογικά, τώρα πρέπει να περάσεις να πάρεις και τη μπομπονιέρα σου! Έτσι για το καλό!!! χαχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, παλαβιάρα μου! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Χα!χα!χα! Μία τέτοια ανάρτηση μόνο εσύ θα μπορούσες να την κάνεις.... γέλασα πολύ να είσαι καλά!!!! Πάντως κάπου διάβασα πως ο Γιάννης είναι ήρωας.... δεν το πολυπιστεύω (οι φίλοι τους πάντα έτσι τους λένε) αλλά αν όντως είναι απεκατέστησε το το αγόρι πρόσεξε όμως να μην είναι καλοκαίρι... καλύτερα φθινόπωρο να έχει και λίγο δροσούλα!!!! Χα!χα!χα! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα! Πες τα, βρε Βικούλα μου! Ο δικός του φίλος, μπαίνει στον κόπο να αφήσει ένα σχόλιο έστω και για να υπερασπιστεί τον "ήρωα"! Οι δικές μου φίλες, διαβάζουν αλλά με αφήνουν ξεκρέμαστη! Με πνίγει το δίκιο μου!
      Χαίρομαι πολύ που σε έκανα να γελάσεις!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για εσένα και άλλα τόσα για τη Δημητρούλα μας!
      <3 <3 <3
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  27. Γιάννα, δεν μπορεί να είναι τυχαία η ανάρτηση..... κάτι θέλει να πει ο ποιητής... τελοσπάντων ξεκαθάρισε τη θέση σου ...σε περίπτωση όμως που είναι αλήθεια να προτιμήσεις τα παπούτσια - σφεντόνα ! Α και μην πάρεις συσκευή τηλεφώνου, θα γυρίσω όλη την αγορά και θα βρω να σου πάρω την συσκευή - μασέλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάθος θέλω να παντρευτώ αλλά είχα ενδοιασμούς για τα παπούτσια! Τώρα όλα φαίνονται πιο ξεκάθαρα! χαχα!
      Α, ρε μουρλοκομείο κι εσύ!
      (Η μασέλα, μην τυχόν και έχει κανένα σφράγισμα και δεν μπορώ να κάνω κλήσεις, ναι?! ;-) )
      Να είσαι καλά, Σοφάκι μου!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Περαστικά σου
    Όμορφη ανάρτηση.
    Καλό μήνα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  29. Εντάξει κατά τα άλλα εγώ λες πως είμαι εγώ τρελούτσικο. Συνδιδυμάκι Συριανό, τέτοια ανάρτηση μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις χαχα
    Έκλαψα με τις κούπες. Πολύ έπικ! Εγώ σου εύχομαι να είστε πάντα ευτυχισμένοι με τον άνθρωπο σου και να 'ναι η κοινή σας ζωή μια τεράστια ευτυχία! Εύχομαι επίσης ότι προβλήματα υγείας και αν σε ταλαιπωρούν να αποτελούν σύντομα μια ανάμνηση :)
    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έριξα κλεφτές ματιές και στη δική σου γαμήλια ανάρτηση!
      Θα σχολιάσω κι εκεί! Απλά να ξέρεις πως με έφτιαξες! χαχα!
      (Ε, όχι πως δεν είσαι κι εσύ για δέσιμο! Μη λέμε ό,τι θέλουμε! Στο έχω ξαναπεί: Ταυτίζομαι μαζί σου σε πολλά! Don't let me down! Στην ίδια ψυχιατρική πτέρυγα θα είμαστε κάποτε-να το θυμάσαι!!! ;-) )
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! Νιώθω πολύ καλύτερα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. Οταν μιλαμαι για γαμο παντα εννοουμε τους αλλους και οχι εμας...ε;:) αν και για λιγο ψαρωσα ... μα πως τα λες έτσι βρε αγαπη μου;..καλα οι φωτο όλα τα λεφτα.. παντα τετοια δωρα θα ηθελα στον δικο μου γαμο αααα και του νυφικο αυρανιο...τόξο..και τις γοβες σφεντονες ... την ανθοδεσμη μπεικον... και γαμπρό ... χμ......αυτον με το ροζουλι.. μου κανει ..:D :D Συριανακι μου ... με τετοια τρελουτσικη φιλη που κανουμε παρέα τι ηθελες να είμαστε εμεις οέο; μια απο τα ίδια και χειρότερα μην σου πω...αν δεν συμπαιθεριαζαμε δεν θα ταιριαζαμε.... οχι δεν το έγραψα αναποδα... με τόσα που διαβασα..εδώ περι μεγαλης μέρας.. ενα μυαλο είχα και αυτό ..πάει..χα..χα..:D
    Να είσαι καλά ψυχή μου να έχεις ενα ομορφο και χαρούμενο μηνα και να περνας υπεροχα με τον Γιάννη σου.. ναι; φιλακιααααα!!! :K <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλέ; εφυγα χωρίς να σου περαστικουλια μικρή μου..!!
      Ατιμη αλτζχάιμερ ...!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πάντα για τους γάμους των άλλων! Πάντα!!!
      Μου άρεσε που επέλεξες το νυφικό ουράνιο τόξο και το κοστούμι το ροζ! Ε, ναι! Να ταιριάζει το ζευγάρι! αχαχαχα!
      Καλέ, δεν είχα αμφιβολία: Για να γελάτε με αυτά που γράφω, δεν είστε κι εσείς με τα καλά σας! Κάτι δεν πάει καλά!!! χαχα!!!
      Ρουλάκι μου, άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      (Είδα πως έβαλες και το μπαλκονάκι στο blog σου!!! ;-) )
      Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Χιχιχι! Δεν πειράζει, Ρουλάκι μου!
      Είμαι καλύτερα και σύντομα θα είμαι πλήρως καλά!
      Ήδη προσπαθώ να αναπληρώσω το χρόνο που έχασα στα ιστολόγια!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. Με την ησυχία σου μικρή μου η οπως λεμε στην πατρίδα..χαλλλλλλλλαρά γιά..!! εμεις ηδη καλοκαιριαζουμε...στο μπαλκονακι...!!
      φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
    5. Χαχαχα! Όταν η Β. Ελλάδα συναντά την Κρήτη, το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!! ;-)
      Σήμερα εδώ έχουμε συννεφιά και ψυχρούλα! (Όπως ακριβώς μου αρέσει! Μόνο μη βρέξει γιατί χθες βάφαμε εξωτερικά το σπίτι και θα με πιάσουν τα νεύρα μου! χαχα!)
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Ρουλάκι μου! Καλή μας εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Κοίτα, όλα, μα όλα όσα ακολούθησαν ήταν αναμενόμενα με τέτοιον φτερωτό θεό έρωτα!
    Όχι πες μου, είναι δυνατόν να σε χτυπήσει αυτός ο συγκεκριμένος έρωτας και να μη μουρλαθείς? Μωρέ και γόβα σφεντόνα θα βάλεις και μαλλί πύργο θα φτιάξεις και στην εκκλησία θα πας να αλλάξεις βέρες σπαγγέτι με αυτοκίνητο καρνάβαλο!
    Τώρα που μείναμε οι δυο μας, για πες...έφτασε η μεγάλη μέρα?...δε θα το μαρτυρήσω σε κανέναν!
    Να χαρείς το δώρο σου και χρόνια πολλά προκαταβολικά για τα γενέθλιά σου...χρόνια πολλά και στην Demi!
    Και φυσικά εύχομαι να ξεπεραστούν όλα τα προβληματάκια υγείας και να γίνουν περαστικά γρήγορα!
    Φιλιά πολλά και καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax, αυτός ο φτερωτός παχουλοκομψός θεούλης! Αυτός! Αυτός!
      Αυτός ήταν η πηγή της έμπνευσής μου για την ανάρτηση!
      Οπότε, πολλά μπορεί να κάνεις για πάρτη του!!!
      ;-)
      Η μεγάλη μέρα, όχι μόνο δεν έφτασε, αλλά όλο και απομακρύνεται! Τα μεγάλα πράγματα δεν τα... κουμαντάρεις εύκολα!!! αχαχα!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλό καλοκαιράκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Θα εκλάβω όλη την ανάρτηση ως μια ομαδική, πρωτότυπη, μοναδική και του "απαίχτου" πρόσκληση γάμου για όλους τους φίλους σου!
    Έτσι νιώθω τον εαυτό μου έτοιμο να ταξιδέψει μέχρι τη Σύρο. Αλίμονό σου έτσι και δεν βρούμε γάμο! :)

    Baci, που λέει κι ο φίλος παραπάνω...
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιαιαιαι, τελείως ανοιχτός γάμος! Κάπως έτσι το φαντάζομαι! (Ποτέ όμως! χαχα! Και μόνο που το σκέφτηκα, αγχώθηκα!) χαχα!
      Πάντως, αν θέλετε να έρθετε -ακόμα και χωρίς νταβαντούρι!- χαρά μου! Τώρα αν σώνει και καλά θέλετε γάμο, ε, τόσους έχουμε κλείσει για δουλειά, κάπου θα σας πάμε να σας φύγει ο καημός!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Ζαμπία μου!!!
      <3 <3 <3
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  33. Κοπελιά δεν αφήνεις τα ίντερνετς και τα μπογκζ να πας να αποκαταστήσεις τον δύσμοιρο (με σένα που έμπλεξε) Γιάννη σου,είναι κρίμας να το διαπομπεύεις τόοοσα χρόνια το παιδί αστεφάνωτο.Θα θελα να ξερα παντελόνια δε φοράς?? :P :P
    Κατά τα άλλα ΜΟΝΟ εσύ θα μπορούσες να συνδυάσεις τόσο άπαιχτα φωτό με κείμενο, πεθαίνω για φτερωτό έρωτα λέμε!
    Φιλί σταυρωτό,περαστικά και στα δικά σας <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα κλαίω με το σχόλιο, να το ξέρεις!!! χααχαχαα!
      Τα τιμάω τα παντελόνια που φοράω, Μπισκοτίνι μου! Άλλωστε για ένα καθαρό κούτελο ζούμε στην κΕνωνία ετούτη!!! :-p
      Σε μια άλλη ζωή, θα... αποκατασταθούμε!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ από εμένα και άλλα τόσα από την φτερωτό θεούλη!!! (Όσο τον βλέπω... Τς! Τς! Τς!)
      ;-)
      Να είσαι καλά, Μπισκοτολατρεία μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Εχω χιλιομπερδευτεί.
    Τελικα παντρεύεσαι ή όχι;;
    Όπως και να εχει το βασικό ειναι να περάσει γρήγορα το θεματάκι υγείας που λες. Κα ολα τα καλα θα έρθουν
    Δυο πραγματάκια θα ήθελα σίγουρα απο όσα έδειξες. Τις κούπες αλλά και τπ δαχτυλίδι πακμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, όχι! Δεν παντρεύομαι! Ε, ρε κάτι παρεξηγήσεις που δημιούργησα πάλι! ;-)
      χιχι! Κι εμένα μου άρεσε το δαχτυλίδι αυτό!
      Να είσαι καλά, Μαρθούλα μου!
      Πολλά φιλάκια σε όλη σου την οικογένεια, ομορφιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Χμμ τελικά καλύτερα να τα οργανώνουμε μόνες μας.. αν και ενας πρωτοτυπος γαμος ακουγεται καλη ιδέα!!!Καλη σου μέρα Ιωαννα μου! σμουτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, να έχει και η πρωτοτυπία τα όριά της όμως, ε? Πόσα να αντέξει κανείς?! ;-)
      Όμορφο Σαββατοκύριακο, Χριστινάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Είναι πρόσκληση σε γάμο ή όχι;;; να πιστέψουμε τον Αχιλλέα ή όχι;;; πάντως ή Σύρος τον χειμώνα είναι πανέμορφη αν αποκλειστεί το καλοκαίρι για το μεγάλο βήμα την μεγάλη μέρα.
    Περαστικά σου Γιάννα, να γίνεις γρήγορα καλά και όλα τα καλά στα πόδια σου (μαζί με τον Γιάννη βεβαίως βεβαίως....)
    Πολλά φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Δηλαδή αν δεν είχε μπει σφήνα να με μαρτυρήσει ο Αχιλλέας, θα πιστεύατε πως παντρευόμουν, ε?
      Αγαπώ τον Χειμώνα (και όχι απαραίτητα για γάμο!!! ;-) )
      Είδα και το νέο μέλος της παρέας σας!!! Κουκλί είναι!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου γλυκό!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και άλλα τόσα χαδάκια για τα παιδιά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Φοβερές ιδέες.. για όσους θέλουν να κάνουν έναν "αξέχαστο" γάμο!!Περαστικά σου εύχομαι και χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά αξέχαστος! Όσο και να πιεις, τί να πρωτοξεχάσεις από όλο αυτό το... μυστήριο?! χιχι!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και δροσερά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  38. Περαστικά σου μικρή μου. Δεν ξέρω τι έχεις και ελπίζω να μην είναι δικαιολογίες για να μην αποκαταστήσεις τον Γιάννη. Πολύ το έχεις εκθέσει το παιδί. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Ναι, δικαιολογία τύπου "έσπασα το νύχι μου-δεν μπορώ να έρθω στην εκκλησία!!! ^_^ )
      Είμαι πολύ καλύτερα, λουλουδάκι μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Εγώ και το... εκτεθειμένο παιδί(!) σου στέλνουμε την αγάπη μας!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Τελεία.... αυτό σημαίνει γάμος υπερπαραγωγή :D ...
    γελασα πολυ εδικα με τα κουστουμιά του γαμπρού ..
    να εισαι καλα Γιαννα μου και ελπιζω να εισαι καλυτερα
    περαστικα σου ....φιλακια πολλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα υπερπαραγωγή να πούμε αυτόν τον γάμο, επιθεώρηση να τον πούμε, πάντως συνηθισμένος δεν είναι με τίποτα! χιχιχι!
      Σε ευχαριστώ, Ειρηνάκι μου! Επανέρχομαι σιγά-σιγά! Όλα καλά!
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  40. Χα χα χα!!!
    Πολύ γέλασα με την ανάρτησή σου!!!
    Μου άρεσαν πολύ οι γόβες!!!!
    Περαστικά σου Γιάννα μου, να τα εκατοστήσεις!!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι γόβες σου άρεσαν? Να μην το ξέρω να βάλω κι άλλες! (Θα τις βάλω σφήνα σε άλλη ανάρτηση! ;-) )
      Πάντα να γελάς, Στελλίτσα μου! Πάντα!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, κορίτσι μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  41. :D :D :D Για φαντάσου να σου κάτσει κανένας τέτοιος γαμπρός
    τι έχεις να πάθεις!

    Καλό καλοκαίρι
    φιλάκια πολλά γλυκιά μου <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί έχω να πάθω? Εύκολη η απάντηση: Εγκεφαλικό, ανακοπή ή και τα 2 ταυτόχρονα!!!!
      ^_^
      Πωπω! Μακρυά από εμάς!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό! Καλό καλοκαιράκι και καλές ψαριές!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  42. αχαχαχαχαχαχαχαχα.........μου έφτιαξες την μέρα!!!!
    Με το καλό εύχομαι....κι ελπίζω να αποφύγεις τις τόσες εκπλήξεις....χαχαχαχαχαα
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και περαστικά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Κι εγώ ελπίζω να τις αποφύγω τέτοιου είδους εκπλήξεις!!! Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω!!! ;-)
      Σ' ευχαριστώ, Ωραιοζήλη μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα, κοριτσάκι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  43. Παντρεύεσαι? Ετοιμάζεσαι? μπερδεμένη λίγο φεύγω, αφού όμως γέλασα με την καρδιά μου!!!!
    Περαστικούλια σου, Γιάννα μου και χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου!!!!! Ό,τι επιθυμείς και να χαίρεσαι τον Γιάννη σου!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, κάτσε να σε ξεμπερδέψω: Δεν παντρεύομαι, δεν προετοιμάζομαι, γενικά... δεν!!! ;-) χαχα!
      Πλακίτσα ήθελα να κάνω το καημένο, πού να 'ξερα πως θα δημιουργούσα τέτοιες παρεξηγήσεις?!
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, Marie-Anne μου! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  44. Είναι μια ώρα δύσκολη τώρα που ήρθα, η αλήθεια είναι... Δικαιολογούμαι που πήγα να μπερδευτώ λοιπόν, ε; Από τα σχόλια κυρίως... χαχαχα!
    (αν παντρεύεσαι όντως, πες το τώρα - αλλιώς σώπασε, ή δείξε κι άλλες τέτοιες εικόνες που δίνουν τροφή για σχόλια!!)
    Γέλασα πάντως απίστευτα με τις εικόνες και σου εύχομαι να μη σου συμβεί τίποτα από αυτά! (Αν και τώρα που το καλοσκέφτομαι, τα μακαρόνια με τα λουκανικάκια δεν τα λες κι άσχημα... θες να κάνουμε μια δοκιμή; Να τα βγάλουμε ως κύριο πιάτο σε γάμο και να μετρήσουμε μετά πόσα θα είναι τα εντελώς άδεια πιάτα;;;)
    Εύχομαι να περάσει γρήγορα ό,τι σε ταλαιπωρεί και να γίνεις σύντομα καλά.
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις, καλό καλοκαίρι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Μάλλον με βλέπω να παίρνω την επιλογή "δείξε κι άλλες τέτοιες εικόνες που δίνουν τροφή για σχόλια"! Πού ξέρεις? μπορεί να βάλω και κανένα μωρό στο παιχνίδι να τα παίξω όλα για όλα! (Και να μου μιλάει κανείς σας μετά!) ;-)
      Το σημαντικό είναι που γέλασες!!! ^_^
      Αλήθεια, βρε Έλλη? Για τα μακαρόνια εννοώ... ωμά φαίνεται πως θα γίνουν ένα ενδιαφέρον πιάτο, μαγειρεμένα όμως, μου βγάζουν κάτι αποκρουστικό... Λες να το πλασάρω σε κανένα catering ως ιδέα?!?!?! :-p
      Είμαι πολύ καλύτερα, μαϊμουδάκι μου! Ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κούκλα μου! (Και χαδάκια στη Μόνα!!!) ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  45. Χαχαχαχα! Τι πλάκα εχεις βρε Γιάννα! Καλο καλοκαίρι!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-D
      Το προσπαθώ, αστεράκι μου! Το προσπαθώ!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα άκρως δημιουργικό καλοκαίρι!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  46. Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να πω η ώρα η καλή ή είναι άλλο ένα ξεκαρδιστικό ποστ όπως μόνο εσύ ξέρεις να φτιάχνεις; Ακόμη γελάω και η επιλογή των φωτογραφιών θεϊκή!!! Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα απλό, ταπεινό, συνηθισμένο post μου είναι, βρε Χριστινάκι!!! (Όταν λέμε πως τα έκανα μαντάρα, τα έκανα μαντάρα! Πωπω... Πρέπει να δώσω εξηγήσεις!) χαχα!
      ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Άπειρα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ γλυκά και δροσερά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  48. Ax συρΓιαννούλα !! Αχ Συριανούλα!!!Περαστικά μικρή όλα θα πάνε μια χαρά !!Ανάρτηση του γέλιου ,της πλάκας, του μυστηρίου ,του μπερδέματος!!Μας παίζεις , στα δάχτυλά σου και σε βλέπω εκεί δα..να χαμογελάς πονηρά για το θολό τοπίο που μας οδήγησες Εκανες πάντως πολύ κόπο για να συγκεντρώσεις τόσες φωτογραφίες να σκαρώσεις μία ξεκαρδιστική ετοιμασία γάμου!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα για τον Ιούνιο!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κατάλαβες!!! Η αλήθεια είναι πως όσο διάβαζα τα σχόλιά σας (και το μπέρδεμα που δημιούργησα!) ε, όσο να 'ναι, χαμογελούσα! Δεν μπορώ να πω ψέματα: Πιο πολύ γέλασα με τα σχόλιά σας παρά με την ανάρτησή μου!!!! ^_^
      Ευχαριστώ από καρδιάς, ΡΟΖ γιαγιά!!!
      Να είσαι καλά πάντα και να έχεις ένα πολύ γλυκό καλοκαιράκι!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  49. να ζήσετε να ευτυχήσετε...και καλούς απογόνους!!!...
    Η ανάρτηση με μπέρδεψε, στα σχόλια κατάλαβα...ότι κάτι έγινε... ή θα γίνει!!!!!!!!!! ΜΕ το καλό!! ή να ζήσετε!!!

    και...περαστικά!!! μακια,καλόν μήνα!! καλο καλοκαιρι!!! με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Οκ, εσύ με αποτελείωσες!!!
      Καλέ, από τα σχόλια έβγαλες το συμπέρασμα πως κάτι θα γίνει? Αφού γράφω πως ΔΕΝ!!! αχαχα!
      Τις ευχές πάντως τις κρατάω! Α, όλα κι όλα! Δεν τις επιστρέφω τώρα!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Λαμπρινούλα μου!
      Καλό μας καλοκαιράκι!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  50. μπορει να σχολιασα απο τις τελευταιες αλλα οπως παντα απολαυσα την αναρτηση σου!!! φιλια πολλα να περνατε καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά, βρε 'συ! Κι εγώ τώρα... επέστρεψα άλλωστε!!! :-)
      Χαίρομαι που τη βρήκες απολαυστική!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Σοφάκι μου! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  51. Καταρχάς ελπίζω να είναι όλα περαστικά και γρήγορα να αναρρώσεις! Η αλήθεια είναι πως όταν λέμε γάμο.. δεν έχω αυτά ακριβώς στο μυαλό μου..χαχαχαχα Και σε αυτή τη φάση μπορώ να πω ότι γελάω αλλά αν ήμουν στις προετοιμασίες η ανάρτηση θα με είχε φρικάρει γιατί απο τους άντρες να τα περιμένεις όλα!! :p Για αυτό δε πρόκειται να του αναθέσω ούτε βενζίνη να βάλει στο αυτοκίνητο γιατί είμαι σίγουρη πως θα το ξεχάσει και αυτό!! χαχαχα Καλή εβδομάδα κοριτσάκι!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως εγώ όταν σκέφτομαι γάμο, κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου! (Βρε, λες γι'αυτό να είμαι κατά?!?!?!) ;-)
      Ουπς! Θα 'χει πλάκα να άγχωσα καμιά μέλλουσα νύφη τώρα! Κορίτσια, μη δίνεται σημασία! Κρατήστε μόνο το γέλιο από το post, τα υπόλοιπα delete!!! ^_^
      Να είσαι καλά, μουρλοκομείο μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και καλή μας εβδομάδα!
      (Είχατε βροχές προχθές? Είδα ένα βιντεάκι ενός φίλου...)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  52. Βρε παιδιά εγώ εδώ άφησα σχόλιο πρώτη πρώτη για πρώτη φορά και ΠΟΥ ΠΗΓΕ;;;;;; Δεν θυμάμαι και τα λόγια μου ακριβώς... Τι να πω;;; Πάντως ότι έπεσε χοντρό δούλεμα είναι δεδομένο!!! Κάποιοι περιμέναμε τη μεγάλη μέρα, τη μεγάλη νύχτα, τα γεγονότα βρε αδερφέ αλλά τελικά... Γκουχου γκούχο!!! χμμμ!!! Μας την έφερες τρελοκόριτσο μας!!! Πού θα πάει όμως;;; Ο Γιαννάκης σου θα το κάνει το θαύμα του..!!! Χι χι χι!!! Φιλιά πολλά ψυχούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σαμποτάζ! Κάποιος έχει απαγάγει το σχόλιό σου και θα ζητήσει λύτρα! Να μου το θυμηθείς! :-p
      Κική μου, δεν είναι ότι σας δούλεψα, είναι μάλλον που θέλατε να με δείτε... αποκατεστημένη!!! αχαχαχαχα!
      Κοριτσάρα μου γλυκιά, να είσαι καλά! Να χαίρεσαι τους άντρες σου και να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαιράκι!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  53. Μαλλον γιατι έχει τον ατελείωτο xa xa xa!
    Σαν καλεσμεν θα γουσταρα πολύ να παω σε γαμο που ειναι νυφη θα φορά νυφικο/ουρανιο τοξο, ο γαμπρός θα σκάσει μύτη με ροζ κουστούμι/βερμούδα και μολις πλησιαζεις τον μπουφέ θα σε πιάνουν τα γελια!!!!
    Δεν θα ειχε πλάκα?
    Γενικα βαριεμαι τους γαμους... ολοι μια απο τα ιδια και μονοτονοι.
    Ευτυχως εχουν παντρευτει ολοι οι φιλοι (και εχουν ξεμπερδεψει και με το θεμα βαφτιση, ουφ!)... τωρα ειναι στην φαση διαζυγιο lol :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά, ειπα?
      Δεν ειπα!
      Σε θελω γρηγορα ακμαία ;)

      Διαγραφή
    2. Καλέ, και το ρωτάς? Εννοείται πως αν αφορά άλλους η όλη κατάσταση είναι ξεκαρδιστική! Και αξέχαστη!
      (Κι εγώ βαριέμαι πολλές φορές, αλλά τουλάχιστον πληρώνομαι και αυτό απαλύνει τη... βαρεμάρα! χαχαχα! ;-) )
      "Τώρα είναι στη φάση διαζύγιο" λέει! Αχαχχαχα! Κλαίω!!!
      Να είσαι καλά, όμορφη! ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Εδώ! Παρούσα! Τα ξεπέρασα όλα!
      (Αλίμονό σας τώρα! Τρέξτε να κρυφτείτε!!!)
      ;-)
      Πάρε ένα ακόμη ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άκρως δροσιστικό!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. Αυτοι να δεις κλάμα που ριχνουν... με την σταση τον δικηγορων/δικαστηρίων εχεουν μεταφερθει τα διαζυγια 4-5 μηνες μετα. Μαυρο καλοκαιρι θα περασουν στην αναμονη!

      Που λες... βλεπω σημερα στο GF ενα γνωριμο σηματακι... το δικο σου. Και μου ρχεται φλασια... λες να μην σε ακολουθω τοσο καιρο κι εγω???? Ε ναι, δεν το ειχα παρει χαμπάρι χαχα!

      Διαγραφή
    5. Άσε... Χθες είχε εξαφανιστεί το blogroll μου και βρήκα την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω ενεργά από διεγραμμένα blogs. Ξέρεις πόσα blogs τελικά ήταν στο blogroll μου αλλά δεν τα ακολουθούσα μέσω gfc? Ευτυχώς, τώρα τα έχω βάλει πάλι σε τάξη (τα περισσότερα!) ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, όμορφη! Καλό μεσημεράκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    6. Ειπα και γω να τακτοποιησω λιγο την λιστα με τα blogs που ακολουθω... δεν μπορουσα να σβησω με τιποτα καποια blogs που εχουν σταματησει να ειναι ενεργα.
      Εχεις κανενα tip να μου δώσεις ;)

      Διαγραφή
    7. Μόλις σου έστειλα mail με τις.... λεπτομέρειες(!), απλά ελπίζω να ισχύει το mail σου...
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    8. Σε ευχαριστω!
      Το πιστευεις οτι εσβησα 300 blogs που ηταν ανενεργα χαχα.

      Διαγραφή
    9. Αφού εγώ που έχω πολύ λιγότερους αναγνώστες από εσένα πρέπει να έσβησα καμιά 80ριά, λογικό μου φαίνεται εσύ να έσβησες πολλά περισσότερα... Τουλάχιστον τώρα όλα μπήκαν σε τάξη!!!
      ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  54. Διάβασα την ανάρτηση, όταν ήταν φρέσκια φρέσκια, και μετά περίμενα πότε θα φανείς, για να αποκαταστήσεις τα πράματα. Απ' τη μια, απ' όσο σε ξέρω, είπα όχι δεν μπορεί(γιατί δεν θα το έλεγε στο τριδυμάκι της;;;;). Απ' την άλλη, είσαι τόσο τρελοκόριτσο, που το άφησες όλο στο φλου, που είπα πως ακόμη κι η "ασθένεια" μπορεί να ήταν δικαιολογία για να περάσεις μήνα τού μέλιτος, κι έπειτα να επιστρέψεις και να μας το ξεφουρνίσεις. Μη τη ψάχνεις, ναι, είμαι πολύ παρανοϊκή. :P

    Τώρα ησύχασα, όμως. Όχι τίποτε άλλο, αλλά για να σου ευχηθώ ήρεμα και χαρούμενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τα γενεθλιάκια σου, τριδυμολουκουμάκι μου. Ελπίζω να είσαι ζούπερ ντούπερ καλά τώρα και να χαρείς την ολο-δική σου ημέρα. Κι όσα γλυκά παρελάσουν σήμερα, τόση κι άλλη τόση να 'ναι η γλύκα των στιγμών σου, ομορφιά μου. Σαν άλλος Ιντιάνα Τζόουνς (πάλι δύσκολα σου βάζω, και σε τρέχω και μες στη ζέστη!:P)ν' ανακαλύπτεις πετράδια προόδου, χαράς, αγάπης και ζεστασιάς. Και πάνω απ' όλα υγεία!!! Να σε χαίρονται/μαστε, αγαπούλα μου. Ένα σβουριχτό φιλί και μια πελώρια αγκαλιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριδυμάρα μου!!! Και μόνο που ενώ είχες τα διαβάσματά σου, μπήκες στον κόπο να διαβάσεις την ανάρτηση, τί να πω? Τιμή μου μεγάλη!!!
      Χαχαχαχα! Όντως, και τα 2 θα μπορούσαν να συμβαίνουν, αλλά τελικά, το πρώτο (που είναι πιο φυσιολογικό, like me!!!) τελικά, κέρδισε!!! ;-)
      Βρε, μικρό μου, σε ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ που με θυμήθηκες! (Ναι: Το κορίτσι που κατάπιε λεξικό και ευχολόγιο is back!!! ;-) ;-) ;-) )
      Τί ευχές ήταν αυτές?! Μόνο εσύ, Αναστασάκι μου! Μόνο εσύ! (Να γίνω όμως Ιντιάνα Τζόουνς πιο απογευματάκι γιατί μόλις άναψα το κλιματιστικό και αρνούμαι να εγκαταλείψω το σπίτι?! :-p )
      Να με χαίρεστε, κούκλα μου! Και να σας χαίρομαι κι εγώ! Γιατί μόνο χαρά μου δίνετε!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και πολλές-πολλές αγκαλιές, Αμαζονίτσα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Αφενός είχα χρονικά περιθώρια να σουλατσάρω και λιγάκι δώθε κείθε, αφετέρου μας άφησες με κομμένη την ανάσα. Νομίζεις πως δεν θα περνούσα να δω την έκπληξη; Αλλά πού να ήξερα τι πλεκτάνη μάς είχες στήσει πάλι (χαχα);! Απλά δεν έγραφα, γιατί περίμενα να εμφανιστείς για να δω τι παίζει τελικά. Ε, μετά είπα να σου γράψω μια και καλή στα γενεθλιάκια σου. Και μιλάμε για ΣΕΝΑ, κοπελιά. για τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ γενέθλια. Ο κόζμος να χαλούσε, θα περνούσα να σου αφήσω έστω δυο γραμμούλες, δυο λεξούλες, βρε παιδί μου. Love you πολύ πολύ!! Ραντεβού στη γιορτούλα σου! I'll be there! :D

      Διαγραφή
    3. Για μια ακόμη φορά... μαρμελάδα η Γιάννα! (Εσύ βάζεις το λιώσιμο, εγώ τη γλύκα! Να εξηγούμαστε!!! ;-) )
      Thanks sooooooo much για όλα, ομορφιά μου!!!
      Πάντα να είσαι καλά, κοριτσάκι μου τρελό και υπέροχο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ αμέτρητα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. ΕΦΤΑΣΕ Η... ΜΕΓΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ. Κι εγώ ήρθα πάραυτα για ν' αφήσω ένα τιτανομεγιστοτεράστιο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ πασπαλισμένο με πολλή γλύκα, πολλή αγάπη και με ευχή και θέληση του "να σε ξετρυπώσει κάθε καλό" και να σε κάνει πολύ ευτυχισμένη.

      Χρόνια πολλά κι ευλογημένα, τριδυμολουκουμάκι μου τρελό και ζούπερ αγαπημένο. <33333

      Διαγραφή
    5. Υπέροχο, μικρό, τρελό μου αγαπάκι!!!
      Σε ευχαριστώ τόοοοοσο πολύ, Αναστασάκι μου!!!
      Να είσαι καλά, κούκλα μου! Με συγκινείς πολύ!
      Αγκαλιά μεγάλη και φιλάκια άπειρα και ολόγλυκα, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  55. Γλυκό μου κορίτσι μετά από τις ευχές για βίον ανθόσπαρτον χαχα!
    θα σου ευχηθώ χρόνια σου πολλά για τα γενέθλιά σου. Το γέλιο και η χαρά να είναι πάντα στη ζωή σου.Να περνάς όμορφα!
    Φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. XAXA! Ας μείνουμε στις ευχές των γενεθλίων που είναι πιο σίγουρες!!! ^_^
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, Ελενάκι μου! Πολύ με συγκίνησες που με θυμήθηκες! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Φιλάκια αμέτρητα και πολύ-πολύ ζουμερά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  56. Βρέθηκα στο ιστολόγιό σου μόλις πριν απο λίγα λεπτά.
    Διάβασα την ανάρτηση σου, είπα να αφήσω το σχόλιο σου και τρέχω να διαβάσω και τις υπόλοιπες....
    Αρχικά ήθελα να σου ευχηθώ να ζήσετε. Αλλά μάλλον δεν παντρευτήκατε αν κατάλαβα καλά απο τα σχόλια.
    Εγώ πάλι βέβαια να ζήσετε θα ευχηθώ και περαστικά σου!
    Χαίρομαι πολύ που σε ανακάλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, νέο μουτράκι στο σπιτικό μου! Τί χαρά!!
      χαχα! Όντως, δεν υπάρχει γάμος! Καλέ, εδώ μπερδεύτηκαν άλλοι κι άλλοι που με γνωρίζουν χρόνια, εσένα θα παρεξηγούσα?!
      Κρατώ τις ευχές (ευχές είναι! Δεν λήγουν! ;-) ) και σπεύδω να σε επισκεφτώ!
      Να είσαι καλά, Άννα!
      Φιλάκια πολλά και καλώς βρεθήκαμε!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  57. Super insolite ! quelle imagination :))) bon weekend, dans toutes les couleurs et formes )
    bisous, Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Je suis tellement heureux que vous avez apprécié cet blogpost!!! :-D
      Merci beaucoup, Angie!
      Étreintes et baisers, ma chérie!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

  58. Muito divertido, deu boas gargalhadas.
    Gostei do sapato de cachorrinho, dos anéis, e da noiva saindo do fundo do bolo... super criativo.
    Parabéns pelo seu bom humor!!!

    Ótimo domingo, boa semana!!!
    Beijinhos
    ╰⊰✿⊰ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ri muito!!! ^_^
      Você é adorável, Inês! Fico feliz que você gostou deste idéias do casamento !!!
      Muito obrigado, amiga!
      Abraços e beijos, querida!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  59. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα αγαπημένη μου!!!
    Δε ξέρω τι να πρωτοευχηθώ!
    Ειχα καταλάβει κάτι απο τη περασμένη ανάρτηση αλλά δεν ήμουνα σίγουρη!
    Να ζήσετε ευτυχισμένοι! Βίον ανθόσπαρτον!
    Επι ευκαιρίας χρόνια πολλα και για τα γενέθλιά σου! Να σε χαιρόμαστε! Και να πω επίσης ότι έχεις υπέροχο χιούμορ!
    Φιλια πολλά όμορφη Συριανή!!!
    Πάντα ευχάριστα νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα! Εντάξει! Παραδίνομαι!
      Καλέ, δεν έγινε γάμος! Δηλαδή γάμοι γίνονται συνέχεια, απλά όχι δικός μας γάμος!
      Κρατώ τις ευχές για το μέλλον όμως!!!
      Για την ώρα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές των γενεθλίων! Να με χαίρεστε και να με ανέχεστε!!! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου γλυκό! Καλοτάξιδοι οι Φεγγίτες!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  60. oμορφούλα, ευχαριστώ που περνάς, καλό καλοκαιρι μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί με ευχαριστείς, καλέ?! Χαρά μου είναι!!!
      :-)
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
      Καλό καλοκαιράκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  61. καλως σε βρήκα και εδώ!
    καλό καλοκαίρι σου εύχομαι πάντα με χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις είδα το σχόλιό σου έτρεξα να σε επισκεφθώ!!!
      Πολύ χάρηκα που βρεθήκαμε κι εδώ!!!
      Φιλάκια πολλά, κορίτσι!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  62. Για μια στιγμή κι εγώ νόμιζα ότι παντρεύεσαι! Γέλασα πολύ με την ανάρτηση σου κι ελπίζω να έχεις γίνει απολύτως καλά μέχρι τώρα!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου! :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ορίστε! Να ένας ακόμη φυσιολογικός άνθρωπος!!!
      Κρατάμε το ότι γέλασες και το ότι τελικά δεν μπερδεύτηκες σε ό,τι αφορά το θέμα γάμος! χιχιχι! ^_^
      Ναι, ναι! Όλα καλά, όμορφη κοκκινομάλλα μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  63. Περαστικά σου καρδούλα μου! Να χαρεις τα δωρακια σου!
    Και τωρα στο ζουμί της υπόθεσης!
    Ειμαι στη δουλειά, εκανα ενα μικρο διαλειμμα και κρατιεμαι να μην αρχισω να γελάω σα τη χαζη! αχαχχαχαχαχα
    Να εισαι καλα ατιμο πλάσμα, τι ωραίες προτασεις ειναι αυτες;;; Σκέφτομαι να παντρευτώ, μετα απο τοση ποικιλία σε όλα τα ειδη . Υπάρχει μια μικρη λεπτομέρεια, γαμπρό δεν έχουμε χαχαχαχα
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέλα! Γέλα, πουλί μου, γέλα! ^_^
      Κοίτα, το να μην υπάρχει ακόμα γαμπρός, είναι στα υπέρ της υπόθεσης! Στα πολύ υπέρ! Μπορεί αυτός ο χοντρούλης θεούλης με τα βελάκια στην πρώτη φωτογραφία, να ακούσει πόσο σου άρεσαν οι προτάσεις και μαζί με αυτές να σου φέρει και τον γαμπρό! Τυχερούλαααα! Ποιος τη χάρη σου?!?
      Να είσαι καλά, ματάκια μου! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Καλό και ΓΕΛΑΣΤΟ μεσημεράκι να έχεις!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  64. Κορίτσι όμορφο και γλυκό καλησπέρα! Σήμερα γιορτάζεις και ήρθα να ευχηθώ. Χρόνια πολλά, καλά, υγιή, τυχερά, λαμπερά, αισιόδοξα, ερωτευμένα και χαμογελαστά!
    Καθότι και Κρητικακι πάρε και μια μαντινάδα!
    Τα όνειρα που έκανες
    και κάνεις στη ζωή σου
    εύχομαι στα στέλνω σήμερα
    ευχές για την γιορτή σου!

    Για την γιορτή σου εύχομαι
    μονο υγειά και γέλιο
    και η ευτυχία να γενεί
    στο σπίτι σας θεμέλιο!

    Ματς Μουτς!
    Να περάσετε τ ε λ ε ι α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...εγώ στα στέλνω σήμερα
      ευχές για την γιορτή σου!

      Ο,τι να ναι έγραψα παραπάνω.

      Διαγραφή
    2. Α! Τί γλυκό!
      Ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, κορίτσι!
      Και οι ευχές και οι μαντινάδα, παίρνουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου!
      Ευχαριστώ από καρδιάς!
      Αγκαλιά μεγάλη και πολλά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Άννα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. χιχι!
      (Πού να δεις δικά μου "σαρδάμ" σε σχόλια! Και να πεις πως δεν ελέγχω τί γράφω! Ελέγχω αλλά... άσ' τα! χαχα!)
      Να είσαι καλά, μάτια μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  65. chère amie, bon weekend,, comme les semaines passent vite...
    le temps de la plage avec ses journées vraiment chaudes s'annonce à grands pas
    bisous
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τι μουρλοκομείο είσαι!!!Αλλά το μήλο κάτω απο τη μηλιά θα πέσει λένε κι όπως με είπες εσύ θεόμουρλη μπορεί να μην είναι η κόρη αντάξια;;;Πάντως υποκλίνομαι στο χιούμορ σου, στις απίστευτες εικόνες που βρίσκεις και τις ακόμα πιο απίθανες λεζάντες που τις συνοδεύουν!
    Για μια ακόμα φορά μπέρδεψες κόσμο και τ απολαμβάνεις.
    Πολύ θα γούσταρα να έβλεπα να καλύπτετε ένα παρόμοιο μουρλό γάμο,αλλά φοβάμαι οτι δε θα βρεθούν αντίστοιχοι τρελοί.Κρίμα!
    Λοιπόν κοριτσάκι αφού γέλασα θα σου ευχηθώ έστω και με καθυστέρηση να εχεις ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ!Οσο για την γαμήλια τελετή,να την αποφασίσεις οποτε εσύ το κρίνεις σκόπιμο και με τους δικούς σου όρους ;)
    Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου μικρή <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Axaxaxa! Μηλιά μου, sorry, Χαρουλίτα μου εννοώ!!!
      Δεν είχα καμία πρόθεση να μπερδέψω κόσμο, απλά... προέκυψε! Δεν φταίω το καημένο! Διαβάζω-ξαναδιαβάζω και δεν βλέπω από πού ξεκίνησε αυτό!!! ;-)
      Καλά, αν μας κάτσει τέτοιος γάμος, μάλλον θα "μοσχοπουλήσω" τις φωτογραφίες που θα τραβήξω! χαχα!
      -Πάντως, έχουμε περιπτώσεις μουρλών ζευγαριών! Μη νομίζεις! Και ξέρεις, αυτοί οι ακομπλεξάριστοι, είναι και έξω καρδιά και το ευχαριστιόμαστε κι εμείς με την ψυχή μας!-
      Ευχαριστώ από καρδιάς για όόόλα, γλυκό μου κορίτσι!!! Να είσαι καλά πάντα! Να μας χαίρεσαι όλα τα παιδάκια σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και δροσερά, Χαρουλίτα μου!
      <3 :k <3 :k <3

      Διαγραφή
  67. Γεια σου γλυκό μου τρελοκομείο που μας "ψάρωσες" κανονικότατα!!!!!χαχαχαχαχα Να είναι καλά το φιλαράκι σου που μας ενημέρωσε γιατί δεν ξέρω πόσο θα μας κράταγες σε αγωνία!!!!χαχαχαχαχα Σου βγάλω το καπέλο με όλα τα "μοναδικά" που βρήκες!!!!! Χρόνια σου πολλά έστω και με μια μεγάλη καθυστέρηση να έχεις πάντα στην ζωή σου υγεία,αγάπη,τρέλα και χαμόγελα!!!!!! και να ευχαριστηθείς τα δωράκια σου!!! Πολλά πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, καλέ! Πού να τρέχουμε να παντρευτούμε καλοκαιριάτικα? Ζέστη, νεύρα! Άπαπα! ^_^
      χιχι!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, Ευάκι μου! Να είσαι καλά, μάτια μου! Και σε εσένα εύχομαι ό,τι καλύτερο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα! Καλή μας εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.