❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΚΑΙ ΜΕΤΑ? ΚΑΙ ΜΕΤΑ? Η ΠΡΟ*Σ*ΚΛΗΣΗ!


Ξέρεις, όταν κάτι έχει αρχίσει να ...γαργαλάει τη φαντασία σου και ξαφνικά σταματάει, αφήνοντας όμως περιθώρια για περαιτέρω πλοκή/δημιουργία, ε, δεν σου βγαίνει αυθόρμητα ένα "Και μετά? Και μετά?" (Παίρνω ως δεδομένο πως μου απαντάς "ΝΑΙ!" και συνεχίζω! Εσύ απλά, ελπίζω να πρόσεξες στην εικόνα πιο πάνω, πως κάτι δεν πάει καλά με την κόκκινη μπογιά στο πινέλο που έφτιαξα, κράτα το αυτό στο μυαλό σου και τα λέμε παρακάτω!)


 Διαβάζεται σε 2 λεπτά






Όλα ξεκίνησαν όταν είδα την εικόνα που ακολουθεί:
Θα μου πεις και τί έγινε? Σαν μια ... φωτοτυπημένη τρίχα είναι! Και θα σου απαντήσω πως ίσως να έχεις και δίκιο! Δεν έχω ιδέα τί είναι! Δεν θα μπορούσα όμως να την κάνω κάτι αυτή την καμπυλωτή γραμμούλα? 
Την ίδια σκέψη την είχαν όμως κι άλλοι πριν από εμένα (πού θα πάει? μια μέρα θα πρωτοπορήσω!) και έδωσαν αυτή τη γραμμή στο κοινό, με την ελπίδα να δημιουργήσουν κάτι!
Είχαν το ελεύθερο να την αναποδογυρίσουν, να την περιστρέψουν, να τη χρωματίσουν, να την κάνουν οτιδήποτε!
Και εδώ σας δείχνω κάποια από τα έργα των συμμετεχόντων που προέκυψαν από την πρό(σ)κληση αυτή και που εγώ ξεχώρισα!

  



 

 


 

 
Απ' όλα είχαν οι συμμετοχές: Παιδικότητα, βαρεμάρα, χιούμορ, ψυχεδέλεια, photoshop!

Αν θέλεις να δοκιμάσεις την τύχη σου με τη γραμμούλα, μπορείς να την αντιγράψεις από εδώ και είμαι σίγουρη πως θα μεγαλουργήσεις!


Έτσι, σαν... Πρωταπριλιάτικο ψέμα, τόσο σύντομα, τελειώνει η ανάρτηση του Απριλίου! Χαλάρωσε, γιατί ίσως η επόμενη ανάρτηση να είναι ξανά στις.... διαστάσεις που έχεις συνηθίσει! ;-)




Σας αφήνουμε με μια φωτογραφία της ανθισμένης βερυκοκιάς μας, που είχα "ανεβάσει" πριν κάποιες μέρες στο instagram και με την ευκαιρία αυτή, σας παραπέμπω στις "Μέρες Άνοιξης" της curly artist! Αφιερωμένη σε εσάς, λοιπόν!



Να είστε όλοι καλά και... καλό Πάσχα!





 Επόμενο προγραμματισμένο ραντεβού: Παρασκευή 06 Μαΐου 2016
Την αγάπη μας!



_______________________________________


154 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα Τρελοσυριανακι μου!!!!
    Παλιά Ιστορία αυτή η γραμμή
    Εγω να φανταστείς αυτη τη γραμμή και
    πολλές άλλες παρόμοιες τις εφάρμοζα
    στο παιδικό που δούλευα παλιά
    Κι έβγαιναν φοβερές συνθέσεις

    Σε φιλω πολυ πολυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, σοβαρά?! Και να σκεφτείς πως πριν 2-3 μήνες ήταν μεγάλη μόδα στα... εξωτερικά! Τελικά, η ανακύκλωση καλά κρατεί!!!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Ελενάκι μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν υπέροχο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. je viens souhaiter une bonne journée remplie de soleil, de couleurs, et de bonheur dans les coeurs!
    bisous
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεύτερη φορά γράφω το σχόλιο..πήγα και πάτησα πάνω στο emotion το ζονκ επηρεασμένη μάλλον από το φβ ;) Καλημέραααααα, Καλό μήνα δημιουργικό ,μοναδικό και τρελούτσικο μου Γιαννουλάκι!!! Προβληματίστηκα με αυτή την γραμμή και μου φάνηκε ότι κάπου βαθιά μέσα μου τα πράγματα θα άλλαζαν. Αλλά μπαααα καμία σωτηρία δεν έχω....εγώ θέλω λοιπόν μόνο να την ισιώσω αυτή την "τρίχα" και σίγουρα αν ήταν ίσια θα θελα να την κάνω κυματιστή εώς σγουρή θα έλεγα. Κάτι σαν μουτζούρα σκέψου το. Είμαι έτοιμη για το ανάκλιντρο του ψυχολόγου το ξέρω χιχιχι Είσαι και ιντερνάσιοναλ ομορφιά μου? Το γαλλικό βλέπω το πας σφαίρα! (Όχι ότι το κατάλαβα :) ) Χια σεντόνι σχόλιο..... Καλό Πάσχα κουκλίτσα μου καλά να περάσεις και να φας όσο γουστάρει η όρεξη σου!!! λαβ γιουυυ <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Ξέρω πώς είναι χάνεις σχόλιο!!! Sorryyyyyy! ;-)
      Κοίτα, Κατερινάκι: Δεν ξέρω αν είσαι για το ανάκλιντρο, πάντως αν κοιτάξεις λίγο παραδίπλα, εκεί θα είμαι κι εγώ! χαχαχα!
      Ναι, βρε 'συ! Τέτοια Γαλλικά μόνο εγώ κι ο Αλιάγας! Καλέ, καμία σχέση! Ίσα που να συνεννοούμαι!
      (Σιγά το σεντόνι! Και μόνο η παρουσία σου εδώ μέσα μου δίνει μεγάλη χαρά, χωρίς καν να σχολιάσεις! Να το ξέρεις!)
      Locve you, too, παλαβιάρα μου!
      Καλό μήνα να έχεις και καλό Πάσχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάάάάά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα κοριτσάκι μου. Σήμερα μας ξεπέταξες μόνο με μία τρίχα καμπυλωτή χαχα! αστειεύομαι είναι πολύ ωραίο να εμπνέεσαι από κάτι μικρό και η φαντασία να καλπάζει.
    Που είναι τα κατεβατά που μας έχεις συνηθίσει όμως;
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας... "ξεπέταξα" σαν μια τρίχα απ' το ζυμάρι! Σαν δε ντρέπομαι λιγάκι! ;-) χαχαχα!
      Χμμμ, εκτός απροόπτου, ούτε τον επόμενο μήνα προβλέπεται κατεβατό! (Γιατί ναι! Ψιλοξέρω τί θα αναρτήσω! ;-) )
      Τα κατεβατά τα κρατάω για πιο μετά!
      Να είσαι καλά, Ελενάκι μου! Να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ μού άρεσε η Πρωταπριλιάτικη πρό(σ)κλησή σου!
    Παιχνιδιάρικη και ευφάνταστη!

    Καλό μήνα! :D
    Φιλιά πολλά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλό μας μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Πάντα το ΄λεγα ότι με τις τρίχες (κατσαρές) γίνονται έργα! :ο
    Καλημερούδια και φιλιά και καλό μήνα και καλό σ/κ και καλή εβδομάδα (από Δευτέρα μανίτσα!) και καλό Πάσχα! Ουφ... :) :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Με μια ανάρτηση ολοκληρώνουμε τον κύκλο των ευχών!
      Όχι, για να δεις πόσο σας σκέφτομαι!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Πετράδι μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και καλό μήνα να έχουμε!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Άμα σου λέω εγώ τρίχες!
      Γιατί δεν μου βγήκε η φατσούλα
      με τα γουρλωμένα μάτια στην αρχή
      οεο; Φεύγω, τσαντίστηκα τώρα! :)

      Διαγραφή
    3. A! Τί εννοείς?! Χάλασαν τα φατσάκια μου?
      Είναι άνω-κάτω τελεία και μικρό Αγγλικό ο
      Και λογικά θα βγει έτσι: :o
      (Κάνουμε προσευχή και περιμένουμε τη δημοσίευση! ;-) )

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλό αυτό το προτζεκτ με την γραμμή!Καλό μήνα Γιάννα μου! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Aby μου!
      Καλό μήνα, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Αυτό είναι! Σήμερα έχει ψυχοθεραπεία! Τα κατάφερες πάλι Γιαννούκο μου... πήρες μια τρίχα και την έκανες τριχιά!χαχαχα!
    Το παιχνιδάκι αυτό το μισοήξερα. Κάτι σαν τεστ νοημοσύνης. Έβλεπα δηλαδή τέτοια παρόμοια σε περιοδικά με σταυρόλεξα, που σε ρωτάγανε "εσείς τι βλέπετε;", όπου ότι απάντηση να έδινες ήσουν σχεδόν μέσα. Ήταν τόσο χρηστικά, που εκτός απ' το ότι καλλιεργούσαν τη φαντασία, σε προφύλαγαν συνάμα για να μην παρκάρεις σε κανα ψυχίατρο!
    Τελικά μη βλέπεις που γκρινιάζω ή αστειεύομαι... γιατί κάτι τέτοια μ' αρέσουν και τα κυνηγάω όπου βρεθώ κι όπου σταθώ... τρέλα μιλάμε... ωχ, λες να 'χω πρόβλημα; Πρέπει να το ψάξω... :-)
    Άντε φεύγω να προλάβω για να μην κλείσουν...
    Καλό Πάσχα... (από τώρα βρε;... σαν ψέματα μου φαίνεται... λες και θα χαθούμε;)
    Καλό μήνα πάντως... (ε, αυτό είναι πιο νορμάλ, αληθινό κι... έγκαιρο!!!)
    Με αγάπη και πολλά πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως είναι παρεμφερές με αυτό το είδος ψυχογραφήματος που λες! (Αν δεν κάνω λάθος, αυτή την άσκηση την κάνουν στα... ψυχιατρεία!!! ;-) ) χαχα!
      Σιγά, καλέ, που έχεις πρόβλημα! Προηγούμαστε άλλοι! Στη σειρά σου εσύ!!!!!!
      Εντάξει, δεν το συζητώ καν: Εννοείται πως θα τα ξαναπούμε μέχρι το Πάσχα, αλλά η επόμενη ανάρτησή μου θα γίνει μετά το Πάσχα! Τί? Να μην ευχηθώ? Ντροπήήήήή!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Νίκο μου! Σε υπέρ-ευχαριστώ!
      Καλό μήνα, γλυκιέ μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Συριάκι!!!!!
    Τι όμορφη ιδέα με βάζεις σε πειρασμό!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ! Θα το επιχειρήσεις?
      Βάζω στοίχημα από τώρα πως αν ασχοληθείς εσύ με αυτό, οι εικόνες των άλλων συμμετεχόντων που ανέβασα, θα φάνε τη σκόνη σου! :-)
      Καλό μήνα, Ρένα μου!
      Πολλά-πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Φαντασία να υπάρχει και η απλή γραμμούλα μπορεί να γίνει δεινόσαυρος, με λίγα λόγια! :D
    Κάναμε κάτι τέτοια project στο πανεπιστήμιο, θυμάμαι, και τα αποτελέσματα ήταν πάντα άκρως ενδιαφέροντα.
    Η φωτογραφία σου υπέροχη!
    Και πάμε τώρα στις ευχές:
    Καλό μήνα με υγεία και χαρά, καλό Σ/Κ και καλή εβδομάδα από Δευτέρα, καλό Πάσχα, καλό επόμενο μήνα μιας και θα τα πούμε πάλι στις 6/5... (ξέχασα κάτι;; μούμπλε... μούμπλε...)
    Φιλιά πολλά, ομορφιά μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχχαχαχα! Νομίζω λείπει το "Καλή Σαρακοστή" και το "Καλή Πρωτομαγιά"! :-p
      Έεεεεελα, βρε Έλληηηηηηη! Που με βρήκατε μικρή(!) και με πειράζετε! Και στο κάτω-κάτω τί φταίω εγώ που πέφτουν τόσοι λόγοι για ευχές μαζεμένοι? Να προσαρμοστώ εγώ στις ημερομηνίες? Πριτς! Να προσαρμοστούν οι ημερομηνίες στα δικά μου δεδομένα! Αμέεεεεε! ;-)
      Να είσαι καλά, γλυκό μου μαϊμουδάκι!
      Καλό μήνα!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Οποία παράλειψις!!
      Καλή Σαρακοστή και καλή Πρωτομαγιά, ομορφιά μου! ;)
      (κατά βάθος το ήξερα ότι θα ξεχάσω κάτι...)
      Μάκια πολλά-πολλά! <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Αχαχχαχα! Δεκτές οι ευχές και η αποδοχή της παράλειψης!!!
      ^_^
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κοριτσάρα μου!!!
      <3 <3 <3
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  11. Ετσι είναι .. μια απλη, απαρατήρητη για καποιους γραμμουλα μπορει να δημιουργήσει ολοκληρα εργα... πολυ ωραιο!! σμουτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντασία να υπάρχει και πολλά μπορεί να κάνει ο "καλλιτέχνης"! ;-)
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι μου!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. αφηνω και εγω την ευχη μου για καλο μηνα και καλο πασχα ναχουμε, ολα ειναι τεχνη γυρω μας αρκει να μπορουμε να τα δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα αγαπημένη, είσαι ένα υπέροχο , ζωντανό κορίτσι, τυχερός ο Γιαννάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου! Σε ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ, κορίτσι μου!
      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά ΣΣΣΜΟΥΤΣ, γλυκιά μου!
      Καλό και δημιουργικό μήνα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα τρελοκοριτσο!!!τι ωραίο αυτό με την γραμμή αν και δεν είμαι της ζωγραφικής τα θαύμασα τα έργα!! Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A, και σε είχα στο μυαλό μου το μεσημέρι! "Πέθανε" το μπρελόκ που είχα στα κλειδιά μου και το αντικατέστησα με ένα θαυμάσιο που μου έδωσαν σε ένα παιδικό πάρτυ που είχε θέμα τα ζώα του δάσους!!!!! ;-)
      -Δεν το πιστεύω πως δεν το ΄χεις με τη ζωγραφική! Με τίποτα όμως!-
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου! Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Γέλασα πολύ με την περιγραφή σου.. Σαν φωτοτυπημένη τρίχα!!
    Δεν την είχα πετύχει πάντως πουθενά την τριχούλα και είναι πραγματικά εκπληκτικό τι μπορείς να κάνεις μαζί της!
    Καλό Μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες? Το χιούμορ μου είναι που με σώζει! Κατά τ' άλλα, άσ'το! χαχα! ^_^
      Καλέ, ούτε κι εγώ την είχα ξαναδεί, γι' αυτό ενθουσιάστηκα! Βέβαια, η τριχούλα μας βγήκε famous, τί να κάνουμε?! ;-)
      Καλό μήνα, κορίτσι μου!
      *Θα ανταποδώσω την επίσκεψη σύντομα! Να είσαι εκεί, ναι?!
      ;-)

      Διαγραφή
  16. χαχαχα Φωτοτυπημένη τρίχα;;;; μόνο εσύ μπορούσες να το πεις τρελό παιδί!!!!!!!!!!! Καλό μήνα!!!! Από ότι βλέπω και τον Ιούνιο θα έχεις ανάρτηση πρωτομηνιά!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σαν φωτοτυπημένη τρίχα δεν είναι? Κοινή λογική, παιδί μου! Τί να λέμε τώρα?! ;-) χαχαχα!
      Να είσαι καλά, Κατερινάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!!!
      (Τον Ιούνιο η ανάρτηση -καλά να είμαστε- θα "ανέβει" στις 3 του μήνα! Τον Ιούλιο Θα είναι στις 1! Πωπω! Πολύ μακρυά το πήγαμε!!! χαχαχα!) Καλό βραδάκι!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Σιγά, βρε! Το πολύ-πολύ να με έπαιρνες στο λαιμό σου και να βλέπατε την ανάρτηση νωρίτερα! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Είδες τι μπορείς να φτιάξεις με μια γραμμούλα!
    Λες να το δοκιμάσω;
    Καλό μήνα, αγαπημένη! Ελπίζω να μην την πάτησες σήμερα.
    Πολλά σμουτς!!! Ε, δε σου εύχομαι από τώρα καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δοκιμάσεις, θέλω να το δω! Να το ξέρεις! Βάλε και τους άντρες σου για να κάνουμε σύγκριση! (Τους μικρούς άντρες σου εννοώ! ;-) )
      Μπα, δεν την πάτησα! (Βασικά, δεν είδα και κανέναν! Σπίτι ήμουν! χιχιχι!)
      Πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ακόμα περισσότερες ευχές για έναν όμορφο μήνα, Demi μου! (Όχι: Ευχές για το Πάσχα δεν δίνουμε από τώρα μεταξύ μας! Πας καλά? :-p)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Μπααααά...δεν μπορώ να πώ ότι με συγκινεί η τρίχα!!!
    Σιγά μην κάτσω να σκέφτομαι πώς θα την συμπληρώσω...δεν είναι του τύπου μου...χα χα χα!!!!
    Καλό μήνα, Γιάννα μου, καλό Σαββατοκύριακο και καλό Πάσχα έστω και από τώρα...καλέ, θα τα ξαναπούμε, ελπίζω!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μας έλειπε! Καλέ, εσύ καταπιάνεσαι με τόσα άλλα και με αφήνεις άφωνους, σιγά να μη σε άφηνα να ασχοληθείς με την τρίχα! Θα σου το απαγόρευα δια ροπάλου! ;-)
      Ασφαλώς και θα τα ξαναπούμε μέχρι το Πάσχα, Maria-Anne μου!!! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλό μήνα! Γλυκό και δημιουργικό!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Eso si que es arte, lo que puede dar de si una línea curvada, en dibujos tan diferentes y todos parten de lo mismo.
    Estupendo trabajo.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Estoy de acuerdo con usted, amiga! :-)
      Usted es un artista y ou saben más de esto !!! ;-)
      ¡Muchas gracias! Tener un mes precioso!
      ¡Besos y abrazos!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Μα τι ευφάνταστα δημιουργήματα βγήκαν απ΄αυτή την... "τρίχα"!

    Μ΄ άρεσε η τόσο παιχνιδιάρικη ανάρτησή σου, στο πνεύμα της πρωταπριλιάς!

    Φιλάκια ανοιξιάτικα κορίτσι μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα μέσα μου καθόλου το πνεύμα της ημέρας, αλλά αν κατάφερα να σας περάσω το αντίθετο, ε, πολύ το χαίρομαι! Αλήθεια!
      ;-)
      Σ' ευχαριστώ, Ζαμπία μου! Να είσαι καλά!
      Καλό μας μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Πολύ ενδιαφέρον!! Ίσως να το δοκιμάσω κι εγώ αν και μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο.. Καλό μήνα και καλό σαββατοκύριακο! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο? Μπα, δε νομίζω! Ειδικά, για καλλιτεχνικά πνεύματα, όπως εσύ, για ευκολάκι το κόβω! ;-)
      Σε ευχαριστώ, αστέρι μου!
      Πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ευχές για έναν όμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Ουάου....η φαντασία των ανθρώπων δεν έχει όρια!!!!
    Καλό μήνα κοπέλα μου....γεμάτο έμπνευση και δημιουργίες :)))
    Σσσσσσμουτς για καλό ξημέρωμα!

    υ.γ. είναι λογικό που εμένα απ'όλα αυτά πιο πολύ μου άρεσε η εκδοχή με τα φαντασματάκια;;;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι εκπληκτικό το πού μπορεί να φτάσει η φαντασία όταν την αφήσεις ελεύθερη?! :-)
      (ΣΣΣΣΣ! Μυστικό: Κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα φαντασματάκια! Μη βγει παραέξω!!! ;-) )
      Να είσαι καλά, Ωραιοζήλη μου! Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα, κοριτσάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Τώρα τι να σου πω κι εγώ που μας βάζεις να σπαζοκεφαλιάζουμε πως θα συμπληρώσουμε μία τρίχα χα χα .. πάντως είναι ωραία σαν ιδέα και μπράβο σε όσους ασχολήθηκαν. Αλλά βρε κορίτσι μου έτσι θα βγάλεις την ανάρτηση του μήνα με τρίχες ???? Ααααα κάνουμε μαύρα μάτια να σε διαβάζουμε και μας πετάς πρωταπριλιάτικες τρίχες και τις φτάνεις και μέχρι το Πάσχα δεν ντρέπεσαι.. η μαμά σου το ξέρει ??? χα χα !!!!!!! Καλό μήνα γλυκιά μου, καλό Σαββατοκύριακο και άντε και Καλό Πάσχα !!!! Κι επειδή σου θύμωσα δεν (θα) σου στείλω κάρτα !!!!!! Πολλά φιλιά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Η μαμά σου το ξέρει?" λέει!!!!! Αχαχαχαχαχχαα! Κλαίω!!!! ^_^ :D ^_^
      Είναι λίγο η Άνοιξη που πάει πακέτο με τις αλλεργίες μου, είναι λίγο το ότι τις τελευταίες φορές τελειωμό δεν είχαν αυτά που σας "σερβίριζα", ε, είπα να σας ξεκουράσω λιγάκι!!! Σιγά-σιγά, θα ξαναβρούμε τO γνωστό μας μέγεθος!!! ;-)
      Να, έλα να σου δώσω ένα σούπερ ζουμερό φιλάκι, για να μου ξεθυμώσεις!!! (Είμαι μαλαγάνα εγώ! Να το ξέρεις! χιχιχι!)
      Σε ευχαριστώ πολύ, Ράνια μου! ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. Αχ, πού πήγε το τεράστιο σχόλιό μου;;;
    Απίστευτες εμπνεύσεις από μια τρίχα!!!
    Καλό μήνα (τελειώνει η μπαταρία...)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κι άλλο χαμένο σχόλιο? Τί γίνεται, καλέ με αυτή την ανάρτηση??
      Sorry για την ταλαιπωρία, Αλεξάνδρα μου! Να, έλα να σε κάνω μια αγκαλίτσα και να σε... φορτώσω με ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! ;-)
      Καλό μας μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Μου αρέσει που είσαι και σίγουρη πως θα μεγαλουργήσω...ναι καλά!!!

    Εντυπωσιάστηκα όμως από όσα έφτιαξαν οι άλλοι!
    Η βερικοκιά σου γεμάτη υποσχέσεις είναι!! Εύχομαι να τις πραγματοποιήσει!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο κι έναν υπέροχο μήνα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για εσένα δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία: Η φαντασία σου δεν έχει όρια!! (Ένας από τους λόγους που σε θαυμάζω!) Οπότε τη γραμμούλα την έχεις για πρωινό εσύ!!! ;-)
      Αχ, ναι! Γεμάτη υποσχέσεις είναι η βερικοκιά μου! Δεν θέλω να με απογοητεύσει! Περιμένω πολλά από εκείνη!!!!
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!
      Μια μεγάλη αγκαλιά, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Αυτό θα πει φαντασία παιδί μου! Από μία τρίχα έγιναν έργα τέχνης!!! Πάρα πολύ όμορφα όλα τους!!! Η εικόνα της βερικοκιάς στο τέλος με έκανε να ονειρευτώ...!!! Καλό μήνα κοριτσάκι μου...Σε φιλώ γλυκά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι σχεδόν όλοι ενστερνίζεστε την άποψή μου περί... τριχούλας, με κάνει υπερήφανη! αχαχαχα! ^_^
      Ω, χαίρομαι που σου άρεσε η φωτογραφία μου!!!
      Πάντα να ονειρεύεσαι, κορίτσι μου! Να είσαι καλά!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό μήναααααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. Ξεκινώ ανορθόδοξα ( και να παραβλέψεις το γεγονός ότι έρχομαι με μία ημέρα καθυστέρηση ναι;) δεν θα παίξω σήμερα με τα μπαλάκια (σου)!
    Τι σου λέει αυτό;
    Πού να βρω ανάκαρο χαρά μου ...μια βδομάδα ασθενώ βαρέως από τα σπαστικά της σπαστικότητας των εντέρων μου και έτσι ταλαίπωρο σου λέω...μα με τρίχες θα ασχολούμαστε; ☺
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά καρδούλα μου ( να σε προσθέσω στη λίστα μου ;)

    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα ασχοληθώ με το πότε ήρθες, καλέ! Διάβασα πως ταλαιπωρείσαι και φαντάζομαι και τον πανικό στο ποργοεργαστήρι, οπότε, μην το συζητάς καθόλου!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Αριστάκι μου! Σύντομα να αισθανθείς καλύτερα και μάλιστα σου στέλνω extra θεραπευτικά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, curly artist μου!
      (Μη μου λες ευχαριστώ, βρε! Τί έκανα? :-) )
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Διασκέδασα με την τόσο μεγάλη προβολή μιας τρίχας, αγαπητή μου Γιάννα και είδα όλοι σας να ασχολείσθε με αυτήν Πάντως προέκυψαν και κάποια αξιόλογοα σχέδια. Φαντάσου. Μια τρίχα να κάνει τόση φασαρία. Δεν υπόσχομαι να δοκιμάσω καθ΄ότι στην ζωγραφική...μπουμπούνας.
    Την αγάπη μου καλή μου και καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Είναι αυτό που γράφτηκε και πιο πάνω "κάναμε την τρίχα, τριχιά!) ;-)
      Όντως, θα συμφωνήσω μαζί σου: Υπήρξαν και πραγματικά όμορφες συμμετοχές (να δεις και πόσες δεν συμπεριέλαβα επειδή ήθελα να "παίξω" λίγο εδώ μέσα!)
      Μια φίλη ζωγράφος λέει πως με την σωστή καθοδήγηση και τα σωστά υλικά, όλοι μπορούμε να ζωγραφίσουμε! Οπότε, ποτέ δεν ξέρεις!
      Να είσαι καλά, καλέ μου! Καλό μήνα!
      :-)

      Διαγραφή
  29. Λοιπόν όλοι βλέπετε μια καμπυλωτή τρίχα, εγώ βλέπω μακαρόνι βρασμένο. Είμαι πολύ λιχούδα γιατρέ μου; Είμαι το ξέρω... ΑΧ, ΑΧ!

    Καλό μήνα κοριτσάκι μου, η έμπνευση μπορεί να έρθει από οπουδήποτε και οτιδήποτε- ειδικά τώρα που είναι Άνοιξη όλα ανθίζουν και φουντώνουν!
    Φιλιά πολλάααα!!!!<3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχχαχα!! Η δική σου εκδοχή μου αρέσει περισσότερο!!!
      Ψηφίζω τη δική σου! Δαγκωτό!!!! ^_^
      Αχ, όλα ανθίζουν και φουντώνουν (μαζί και οι αλλεργίες μου!) ;-)
      Να είσαι καλά, Νικούλα μου!
      Καλό μήνα να έχουμε! ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά σου στέλνω!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. Καλό μήνα κορίτσι μου. Πολλά μπορει να κάνει κανείς αν έχει φαντασία. Μερικα μάλιστα απο τα σχέδια ήταν ευρηματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω, Μαράκι μου! Και να δεις πόσα υπέροχα έργα άφησα απέξω για να έχει πιο παιχνιδιάρικη διάθεση η ανάρτηση με τις πιο... ανάλαφρες συμμετοχές! Να είσαι καλά, κούκλα μου!
      Καλό μήνα και όλα με το καλό!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Πλακα κανει1!ολα αυτα απο μια γραμμη; οκ το πηρα αποφαση δεν εχω φαντασια...ποτε δε θα πηγαινε το μυαλο μου!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ποιήτρια, δεν μπορεί να λέει πως δεν έχει φαντασία! Δεν το δέχομαι, καλέ!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα!!!!
    Καλό μήνα!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, πολύ χαίρομαι, Στελλίτσα μου!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κούκλα μου!
      Καλό μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  33. Καλό μηνα παιδια μου! Τι ομορφες δημιουργίες ειναι αυτες;;; Τι γινεται αν εχεις φαντασία. Εμενα δεν με ενοχλησε καθολου το μεγεθος της αναρτησης. Φτανει που ειδα, απο σας κατι!!!!!!!!
    Η βερυκοκια κουκλίστικη! Μολις σας ακολουθησα στο instagram!
    Καλη συνέχεια στη μέρα μας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax, να και ένα μήνυμα συμπαράστασης! Ευχαριστώ για την κατανόηση! Πραγματικά, δε μου έβγαινε να αναρτήσω κάτι μεγαλύτερο!!! :-)
      Εγώ και η βερικοκιά μου, σε ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
      Και ασφαλώς σε ακολούθησα κι εγώ στο instagram!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, όμορφη! Καλό μήνα να έχουμε!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Ειδικότητα μου, ν' ασχολούμαι με τρίχες, όχι της κεφαλής, αλλά της αμπελοφιλοσοφικής! :P
    Λοιπόν, η δικιά μου εκδοχή (και από κάπου ολίγον κλεμμένη!) είναι πως η κατσαρή (σου) τρίχα, ακολουθώντας την τριχωτή μόδα των τελευταίων ετών, ονειρεύεται να γίνει ίσια: ____________________

    Και σου την στέλνω "ισιωμένη", μετά ψυχοφιλοσοφικών φιλιών και προεκτάσεων! :k :k :)
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό "ίσιο" μήνα θα ευχηθώ και στον Γιάννη σου! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε με κανενός είδους τρίχες ασχολείσαι εσύ, μαγισσούλα μου, μα ούτε και με αμπελοφιλοσοφίες! :-)
      Όμως πραγματικά μου άρεσε τρελά η δική σου εκδοχή για το πώς... κατέληξε η τρίχα!!! αχαχαχαχαχα! Την... έφερες στα ίσια της!!! ^_^
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, Στεφανία μου! Να είσαι καλά και να έχεις έναν απίθανο μήνα!
      Την αγάπη μας!!! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. Καλό μήνα κοπέλα μου όμορφη!!
    Πολύ έξυπνη ιδέα.. Από το "τίποτα" μπορεί να γίνουν τα πάντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!! :-)
      Καλό μήνα, κοριτσάρα μου!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Κοιτα να δεις τι ωρα .. τι μερα ερχομαι και πόσα σχόλια πρεπει να κατεβω..Συριανακι μου .. ααααα δεν χτυπας και κανενα καμπανάκι παιδι μου;κγλίν-κγλάν..πόσα να θυμαται και αυτό το φτωχο μυαλο μου πια; τι νομιζεις πως να κατεβω η καθυστερημενη γυναικα;..στασίδι μου εβαλες;και ειμαι αρρωστουλα... και μου βαζεις και θεμα ... τρίχα. τι μου θυμηζει αυτή η τριχα ετσι που ειναι καμπυλωτή; αμμόλοφους; όοοοχι καλέ;:o αν το πω θα μας γραψει το Ε.Σ.Ρ..!!::D κοιτα να δεις που μας βαζεις σε δουλεια.. χι..χι.:D παντως η πιο ωραια και απο όλες τι εικονες ηταν η δικη σου και δεν σου το λεω γιατί σ αγαπώ ενταξει;:D
    Σε αφήνω προς το παρόν και λεω προς το παρον γιατί θα τα ξαναπουμε μικρή μου.. να έχεις ενα ομορφο και γεματο χαμόγελα μηνα ναι; σου αφηνω Ανοιξιατικα σαν την βερικοκια σου φιλακιααα!!!:k :k <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, δικός σου είναι όλος χώρος! Όπου θέλεις, βάζεις στασιδάκι και λόγο δεν θα δώσεις σε κανέναν! Αμέεεε! ;-)
      Ναι, σιγά να μην ασχοληθεί το ΕΣΡ με το δικό μου μπλογκ για να μας κάνει και έλεγχο! Ας τολμήσουν! Μωρέ, θα αρχίσω να τραγουδάω και δεν θα ξέρουν πού να κρυφτούν!!! ^_^
      Ρουλάκι μου, ελπίζω όλα να είναι περαστικά, κορίτσι μου!
      Εννοείται πως θα τα ξαναπούμε! Μια μεγάλη αγκαλιά, Ρουλάκι μου! Σε λατρεύω πολύ-πολύ!
      Καλό μας μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Αυτή την φορα δεν παω κατω χι..χι... εβαλα σφήνα το στασίδι μου εδώ χα..χα. για να μην κατεβαινεις και εσύ μικρή μου...καλε; την γραμμή εγω την είχα ξεχασει!!!...με αυτά και με εκεινα .. πω..πω... να την κανω λες; εχουμε περιορισμο στο χρόνο;καλα δεν σου ταζω... την βαζω σε αναμονή και βλέπουμε Συριανακι μου ναι; τα περαστικα σου Έπιασαν τοπο και τωρα ειμαι περδικι...χα..χα... φιλουρες..!!!

      Διαγραφή
    3. Xaxa! Γι' αυτό σε αγαπώ, Ρουλάκι μου! Γιατί είσαι προνοητική και βάζεις στασιδάκια για να τα έχεις εύκαιρα! ^_^
      Σιγά να μη σας βάλω και χρονικό περιορισμό! Μια γραμμούλα είδα, και σκέφτηκα να σας την παρουσιάσω!Αν κάποιος εμπνευστεί, έχει καλώς! Οι χρονικοί περιορισμοί δεν είναι για εμένα, Ρουλάκι μου! Εγώ θέλω να σας έχω ελεύθερους! Ελεύθεροι είναι οι καλλιτέχνες! χιχιχι!
      Πολύ χάρηκα που είσαι περδίκι, κοριτσάκι μου γλυκό!!! Αλήθεια, χάρηκα!
      Να είσαι πάντα καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Μικρούλα μου Ταλέντο θέλει μια πολυκαμπυλωτή ταπεινή γραμμούλα και μία ανθισμένη βερικοκιά να κάνεις μια ευχάριστη ανάρτηση!!! Μπράβο σου!!! όχι σαν εμένα που παιδεύομαι μέρες και μέρες....Μου άρεσε η δική σου εκδοχή αλλά και το λιωμένο παγωτό!!!Φιλάκια Γιάννα για έναν χαρούμενο και μοσχομυρισμένο μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το καλοσκεφτείς, εγώ έχω έναν μήνα όμως για να βρω θέμα, ενώ εσύ παιδεύεσαι και ΠΑΝΤΑ μας σερβίρεις τις πιο καλλιτεχνικές δημιουργίες που θα μπορούσαμε να φανταστούμε!!!!
      Πολύ σε ευχαριστώ, Εφούλα μου!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου και να έχεις έναν πανέμορφο μήνα! ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  38. Αυτή η γραμμή με πανικόβαλε γιατί συνειρμικά μου έφερε στο μυαλό καμπύλη ζαχάρου (μόνο εγώ αυτά) και απαπα μια φορά έκανα και ακόμα παθαίνω κάτι όταν το ακούω.
    Λοιπόν εγώ στην ζωγραφική είμαι του ασχέτου, ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κανένας τρελός αλησμόνητος έρωτας γιατί δεν θα είχε δει ο χριστιανός καρδούλα με τα αρχικά μας και βελάκια, εκτός και αν την έκανα στο photoshop :P Πάντως με κάτι τέτοια αλλοπρόσαλλα σχέδια είχα κερδίσει μικρή βραβείο ζωγραφικής στην κατηγορία αφηρημένη τέχνη, αμέ!
    Εγώ Καλό Πάσχα ακόμα δεν σου λέω, θα ξαναμιλήσουμε (απειλώ αδιάντροπα).
    Καλή εβδομάδα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Όντως, μόνο εσύ! "Την καμπύλη του ζαχάρου" λέει! αχαχαχα! ^_^
      Το ότι και την καρδούλα θα την έκανες στο photoshop το εκλαμβάνω ως το πρωταπριλιάτικο ψέμα σου προς εμένα! Δεν παίζει αυτό! Νιώθω πως ταυτιζόμαστε, οπότε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να υστερείς σε κανέναν τομέα! Δεν το δέχομαι αυτό, καλέ! Να, ορίστε: Αφού το τσέπωσες και το καλλιτεχνικό σου βραβειάκι!!!
      (Αν δεν απειλούσες, θα το έπαιρνα βαρέως! ;-) Ασφαλώς και θα τα ξαναπούμε!!!!)
      Καλό μήνα, τρελοδιδυμάκι!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ολοδικά σου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Καλημερα
    Καλή εβδομάδ
    Καλό μήνα!!!!
    Πολύ ομορφο το ανθισμένο κλαδάκι σου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η βερικοκιά μου κι εγώ σου στέλνουμε τις καλυτερότερες ευχές μας για έναν σούπερ μήνα!!!
      Να είσαι καλά, όμορφη!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  40. Εντάξει η φαντασία μου δε θα έφτανε σε τόσα σχέδια με μία μόνο γραμμή.. βασικά ούτε θα ήξερα τι να την κάνω, όχι να την βάλω και σε πινέλο.. χαχαχα Οι άνθρωποι 'ζωγραφίζουν'!!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις και καλό Μήνα (εντάξει τι πειράζει που είναι 5 του μήνα, μόλις μπήκε :p) Φιλιάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σκέψου! Για σκέψου! Όλο και κάτι θα σου έρθει! Μπορεί να είναι και με γύψο!!!! αχαχαχα! Το χαβά μου εγώ!! ^_^
      Σε ευχαριστώ, Ελεανάκι μου! Καλό μήνα να έχουμε, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  41. Οταν έχεις φαντασία μεγαλουργείς και μια μόνο ευθεία γραμμή.
    Καλό μήνα Γιάννα μου να'μαστε γεροί και να χαιρόμαστε όσα μπορούμε.

    Φιλάκια πολλά:k :k :k :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Και με ευθεία μπορείς!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Ελενάκι μου!
      Καλό μας μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. je vois de jolis dessins dommage que je ne peux pas traduire ! bisous
      Angie

      Διαγραφή
    3. Je suis heureux que au moins vous avez apprécié les photos!
      Merci, Angie!
      Câlins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  42. Χαχαχ!!Εχω τόσοοο καιρό να μπω σε blog και να διαβάσω αναρτήσεις...και έπεσα στην πιο μικρή σου ever?Ε ποτέ!! :D :D
    Φιλάκιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxa! Όντως! Έπεσες στην περίπτωση!!! :D
      Να είσαι καλά, γλυκό μου κορίτσι! (Χαίρομαι που επέστρεψες στο blogging!) :-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  43. αργω αλλα δεν λησμονώ αγαπημενο δίδυμο
    μια γραμμουλα τοση δα και εκανε τοση ...φασαρια .... ποια ναναι αραγε η αιτια??? μαλλον ο αερας της ομορφης Συρας μας
    να περνατε καλα και με πολυ αγαπη
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Δεν βάζω απουσίες μου, Ειρηνάκι μου!
      Το ξέρω πως έχουμε την αγάπη σου! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Φιλιά πολλά από εμάς εδώ, την ανεμοδαρμένη... Σύρο!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  44. Πλάκα κάνεις τώρα πως αυτή ήταν μόνο η ανάρτηση του μήνα...έλα, για πάμε πάλι! Άσε τα πρωτοπριλιάτικα ήσυχα!!! Χαχαχα...καλά θα το δοκιμάσω...ποιο ειν το δικό σου Χουαν7τάκι;; φιλάκια πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα είδα!! Η γραμμή η κόκκινη στο πινέλο!!!

      Διαγραφή
    2. χαχα! Λες να σας... ξεφουρνίσω και κανένα δεύτερο μέρος? ;-) Μπααα! Σας αφήνω να χαλαρώσετε λιγάκι!!
      Ναι, να το δοκιμάσεις!!! Πού ξέρεις? Μπορεί να προκύψει κανένα... νυφικό! χαχαχα!
      Να είσαι καλά, Εβονιτουλίνι μου! Καλό βραδάκι!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    3. Ε, ναι!!! Ολόκληρη κόκκινη γραμμή έκανα!!! Δεν είναι αυτό τέχνη????!!!!!!
      :-p

      Διαγραφή
    4. Είσαι αρτίστα παιδί μου, τέλος!!! Χαχα..νυφικο;;;μπαααα...χαχαχα..φιλάκιααα

      Διαγραφή
    5. Για να ρίξω στάχτη στα μάτια της Demούλας το έγραψα! χαχα!
      Καλή Κυριακή, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  45. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΧΑΧΑ-ΧΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Πασχαλινή ευχή!!! Τέλεια! Αχαχαχα!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό!
      Καλό μας Πάσχα! (Αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε! ;-) )
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  47. Μια τρίχα με αποσυντόνισε δεν γίνεται αλλιώς η το σχόλιο μου χάθηκε στον θύσανο των μαλλιών η το αλτσάιμερ ήρθε!!!
    Γιούπι θα έχω επιλεκτική μνήμη !!
    Και γιατί ν΄ανησυχήσω για το ψυχολογικό τέστε;;; Ου υπάρχουν πολλοί πριν από μένα !!!
    Φιλάκια κορίτσι και αγόρι !! Μόνο με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Δεν ξέρω πού πήγε το άλλο σχόλιο, πάντως αυτό εδώ, με έκανε να γελάσω!
      Το μόνο σίγουρο είναι πως στη σειρά για τον ψυχίατρο, προηγούνται πολλοίιιιιιιι άλλοι!
      Την αγάπη μας και τα φιλιά μας, κορίτσι μου! (Τί σύμπτωση: Τώρα ήμουν στο δικό σου blog! ;-) )
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, Νικόλ μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  48. Όλα αυτά από μια γραμμούλα ε; Μάλλον δεν είμαι του καλλιτεχνικού εγώ! χαχα Εξαιρετικά όλα! :* :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι του στυλιστικού εσύ! (Αυτό κι αν είναι τέχνη!)
      ;-)
      Να είσαι καλά, όμορφη κοκκινομάλλα μου!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλή εβδομάδα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  49. Γιάννα μου, αφού σου ζητήσω συγγνώμη που δεν κατάφερα τόσες μέρες να περάσω, να σου πω πως έμεινα έκπληκτη με το πόσο μακριά μπορεί να πάει η φαντασία των ανθρώπων και ποιες μπορεί να είναι οι πηγές έμπνευσής τους! Ακόμα και μια απλή γραμμούλα που ούτε καν ίσια δεν είναι μπορεί να δημιουργήσει έργα τέχνης!!!
    Είναι πραγματικά καταπληκτικό! Μου άρεσε πολύ το πινέλο σου, όσο κι λες πως κάτι δεν πάει καλά με την μπογιά!!!
    Θα ήθελα να δοκιμάσω, τώρα αν θα τα καταφέρω, θα μου το πεις εσύ όταν κάνω την ανάρτηση...
    Σε φιλώ γλυκά φίλη (ελπίζω να με συγχωρέσεις...)
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxaxa! Τί συγγνώμη μου ζητάς, παιδάκι μου? Δεν είμαστε καλά! Ούτε απουσίες βάζω, ούτε με το όπλο σας σημαδεύω!
      (Σε παρακαλώ, μη μου ξαναζητήσεις συγγνώμη για τέτοιους λόγους, ναι? Καλά να 'μαστε, να ξεχνιόμαστε εδώ μέσα, να γελάμε, να περνάμε όμορφα! Αυτό θέλω! :-) )
      Να σου πω την αλήθεια, βαριόμουν, γι' αυτό έφτιαξα μόνο το πινελάκι! Αν ήμουν σε πιο... δημιουργική φάση, θα είχα μεγαλουργήσει! χιχιχι!
      Α, εκεί δίπλα στο blog roll βλέπω πως κάάάτι έκανες με τη γραμμούλα! Τελειώνω με τα εδώ σχόλια και σου έρχομαι!
      Να είσαι καλά, Μαρινάκι μου!
      Αγκαλίτσα και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κοριτσάκι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Αν όταν βαριέσαι κάνεις τέτοια, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανες αν ήσουν σε άλλη φάση Γιάννα μου!!! Το πινέλο σου είναι ευφάνταστο!!!

      Ξέρω πως δεν βάζεις απουσίες, ούτε με όπλο σημαδεύεις, αλλά σε νιώθω φίλη τόσο κοντά μου, που ένιωσα την ανάγκη να απολογηθώ που άργησα. Αφού το θες συγγνώμη δεν θα ξαναζητήσω, για κάτι τέτοιο...

      Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη πηγή έμπνευσης και δημιουργίας που μου πρόσφερες...
      Μάκια πολλά και γλυκά με την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
    3. Τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες τις ξεδιπλώνω στο instagram! (Xmmm! Καιρό έχω να δείξω κι εδώ τί φτιάχνω! ίσως το κάνω σύντομα! ;-) )
      *Και ακριβώς επειδή με νιώθεις κοντά σου (αμοιβαία τα αισθήματα), ένας λόγος παραπάνω για να μην απολογούμαστε για κάτι τέτοιο! :-)
      Εγώ σε ευχαριστώ πολύ, Μαρινάκι μου! Πραγματικά, μου άρεσε πολύ η Ανοιξιάτικη δημιουργία που προέκυψε από τη γραμμούλα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου! Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  50. Απίστευτο πραγματικά! Πάρα πολύ ενδιαφέρον το που πήγε τον καθένα αυτή η καμπύλη γραμμή, και σένα σε πήγε σε ένα πινέλο :) Φοβερό!
    Σε φιλώ γλυκούλα μου, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν δεν πάω εγώ στο πινέλο, ως γνήσια καλλιτεχνική φύση (:-p) τότε ποιος είναι ικανός να πάει? Ε???! ^_^
      χαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, όμορφο Lyrielάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  51. Τι αριστουργήματα είναι αυτά και πόσο διαφορετικά μεταξύ τους! Με βάζεις σε πειρασμό να πειραματιστώ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα κοινό σημείο εκκίνησης και ... όπου βγάλει!!! :-)
      Ναι, αν σου κάνει "κλικ", πειραματίσου!!!
      Ευχαριστώ πολύ! Φιλιά! Καλό βραδάκι!
      <3

      Διαγραφή
  52. α, δεν το πιστεύω... τόσο λίγο;... ωωωω
    καλά, τα σχέδια ήταν ευφάνταστα... να δω εγώ τι θα κάνω
    καλή Ανάσταση, αστερι, να χαίρεσαι τον Τζώννυ σου!!!
    μάκια!!! Τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Ε, ναι! Είπα να μην σας κουράσω τώρα που ξεκινάνε οι ζέστες!!! ;-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλό Πάσχα να έχουμε (αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!)
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  53. http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2016/04/blog-post_89.html

    εδώ.. μεγαλούργησα... με την γραμμή αυτή...!!!!!!!!
    Για σένα.. μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, πότε πρόλαβες?
      Τρέχω! Έρχομαι!
      <3 <3 <3
      Ευχαριστώωωω!

      Διαγραφή
  54. Νάμαι κι εγώώώώώ!!!!
    Σας χαιρέτησα;;;Δε σας χαιρέτησα! Παρολίγο να σας χαιρετήσω μία και τση καλής,αλλά ο καλός Θεούλης μεταμελήθηκε και μ άφησε να σας βασανίζω και το χειρότερο...ν ασχολούμαι με τρίχες!
    Τλπ. αφού εσύ τόθεσες το θέμα να το κάνω γαργάρα;;;Απαπαααα
    Σου χει κάτσει τρίχα στο λαιμό;;;Ποτέ να μη σου συμβεί
    Λοιπόν δνε ξέρω πως,ίσως απο διαστροφή μυαλού(φημίζομαι ολίγον) ίσως να μ απόκοψε νωρίς η μάνα μουυ και να μην χόρτασα το βυζί;;;πάντως μόλις είδα τη γραμμούλα αμέσως σκιτσάρισα μία αγελάδα. Ξέρω καλέ, δεν είναι η αγελάδα το θέμα μας
    Ομως η αγελάδα έχει μαστάρια,αυτά που της ζουλάς και ξεπετιέται το γάλα...ε αυτό φαντάστηκα εγω.Σφάλλω;;;
    Σκίτσο είπαμε έκανα επι μυαλού.Για φαντασθείτε το λίγο...η κοιλιά και τσουπ! τα μαστάρια
    Αφού δεν σας άρεσε η άποψή μου η καλλιτεχνική φεύγω :$ δεν θα σαας ξαναενοχλήσω μέχρι το Πάσχα :P
    Αντε με το καλό τα μάσκουλα απο τη μία γειτονιά στην άλλη της Σύρου και σ έσεναα να σου έρχονται σβουριχτα φιλιά Συριανολούκουμό μμου
    Σ αγαπώ πολύ-πολύ-πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σου είπα πως δεν θέλω να ξαναδιαβάσω τίποτα πεσιμιστικό από εσένα? Πίσω τα αφήσαμε αυτά και προχωράμε ακάθεκτες μπροστά! Σαρώνουμε στο διάβα μας, λέμε!!!
      Πάντως, αν κρίνω από τη συνέχεια του σχολίου σου, ναι! Η Χαρουλίτα μου είναι πίσω! Ψυχή τε και σώματι! (Και με το γνωστό της χιούμορ, βεβαίως-βεβαίως!!! :D )
      Τώρα, αν σου πω πως μέσα στις συμμετοχές υπήρχε και αγελάδα, τί θα μου πεις?! Αλήθεια, Χαρουλάκι μου, υπήρχε!!! Μια χαρά το βρήκα το φανταστικό (κυριολεκτικά! :p ) σκίτσο σου! χαχα!
      (Σε 2 βδομάδες έχουμε Πάσχα? Καλέ, θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!!! Θες - δε θες! )
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Χαρουλίτα μου! Πάντα να είσαι καλά, μάτια μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  55. Τόσο μικρή ανάρτηση;;; Πώς έγινε αυτό;;;; Πάντως με τη γραμμούλα αυτή παίζουμε ώρες στο σχολείο, πριν ακόμα μάθουμε να γράφουμε τα γραμματάκια μας!!!Εκεί να δεις αριστουργήματα...!!! Πραγματικά να μην πιστεευείς στα μάτια σου!!!Καλό Πάσχα μικρό μου, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, θα αρχίσω να γράφω πάλι ολόκληρες εγκυκλοπαίδειες και τότε να σας δω, καλοκαιριάτικα!!! ^_^
      Τελικά, οι περισσότερες την ξέρατε την γραμμούλα! Πάντως στο εξωτερικό, τώρα την ανακάλυψαν! Ω, ναι! Το πιστεύω πως θα έμενα με το στόμα ανοιχτό αν έβλεπα τί φτιάχνουν τα μικρά στο σχολείο! (Λες να "πειραματιστώ" με τον μικρό της κολλητής μου? Χμμμ! Ενδιαφέρον! :-) )
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου! Καλό Πάσχα να έχουμε!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα (για να δώσεις και στους άντρες σου!)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Bon weekend, paix, amour et beaucoup de joie en ce printemps fleuri!
      bisous chaleureux
      Angie

      Διαγραφή
    3. Je souhaite, Angie!
      Bon week-end!
      Calins et bisous!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

  56. Passei para uma visita.
    Um fio de linha e muita criatividade!...

    Bom fim de semana!
    ♫♬♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι σου είναι τελικά μια γραμμούλα και σε τι μπορεί να μεταμορφωθεί,φαντασία να υπάρχει!!!!!Θα παραπονεθούμε κι εμείς για την μικρή ανάρτηση,γιατί μιας και καταφέραμε πια και επισκεφτήκαμε το σπιτάκι σου τελείωσε πολύ γρήγορα η επίσκεψη βρε παιδί μου!!!!
    Καλό Πάσχα κούκλα και φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Κορίτσια μου, δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά για 3-4 μήνες ακόμα, τέτοιου μεγέθους αναρτήσεις θα σας σερβίρω! Μετά όμως... θα έχει πολύύύ διάβασμα, σας προειδοποιώ! ;-)
      Να είστε καλά, αστέρια μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό Πάσχα να έχουμε! Με υγεία!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  58. Καλή Ανάσταση παιδάκια!!!Να περάσερε τέλεια!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, κοριτσάρα μου! Να είστε όλοι καλά και να περάσετε υπέροχα!
      Καλό Πάσχα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  59. Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση αυτή αλλά γιατί τόσο μικρή;;;; Πάντως η γραμμούλα είναι θαυματουργή!!!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!! Γεμάτη χαρά,υγεία και αγάπη!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Και η επόμενη ανάρτηση στις ίδιες διαστάσεις θα είναι!!! ;-)
      Θαυματουργή η γραμμούλα, αλλά όχι και σαν την απίθανη τουρτίτσα που αντίκρισα σήμερα μπαίνοντας στο blog σου! ;-)
      Να είσαι καλά, Κική μου! Καλό Πάσχα, κορίτσι μου! Με υγεία!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  60. Αγαπημένη μου Γιάννα τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή. Πολύ αισιόδοξο ότι υπάρχει φαντασία!!!! Εγώ ξεχώρισα την ανάποδη γατούλα και τον μπαμπά που σηκώνει το παιδί ψηλά, αλλά και το φιδάκι στο τέλος. Πολύ μου άρεσε αυτό. Δεν κατάλαβα ποιο είναι το δικό σου. Μήπως το φιδάκι; Μακάρι.
    (και φυσικά, ως παλαβή που είμαι, αντέγραψα τη γραμμούλα, γιατί πολύ με ιντρίγκαρε :) )
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ, ΓΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Καλώς το κοριτσάκι μου! Όχι, Ροδούλα μου: Η δική μου εικόνα είναι η πρώτη-πρώτη με το πινέλο, στην αρχή της ανάρτησης! Για τόση φαντασία μιλάμε! ;-) αχαχαχα!
      Να είσαι καλά, αστέρι μου!
      Καλή Ανάσταση, ομορφιά μου! Να χαίρεσαι τον αντρούλη και τις κούκλες σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάααααα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  61. Νάμαι ξανά για να ευχηθώ την μικρή μασ Γιάννα ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και χαρά Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου! (μόλις τώρα διάβασα και την εξαιρετική σου ανάρτηση! :-) )
      Καλή Ανάσταση, Έφη μου! Υγεία για όλους μας!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  62. Χριστός Ανέστη!!!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Κατερίνα μου!
      Υγεία και πάλι υγεία, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  63. Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και καλό μήνα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, μάτια μου!
      Χρόνια μας πολλά και καλό μήνα να έχουμε!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  64. Χριστός Ανέστη Συριανακι μου χρόνια πολλα με υγεια και αγαπη γυρω και μεσα μας.. μικρή μου φιλη..να είσαι πάντα καλά.. και να έχει ενα ομορφο λουλουδιασμενο μηνα... φιλακιαααα!!!:k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου, πριν λίγο σου έστειλα μέηλ!!! :-)
      Αληθώς Ανέστη, κορίτσι μου!
      Ευχαριστούμε πάρα πολύ, γλυκό πλάσμα μου! Να είσαι κι εσύ καλά και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!
      *Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες! ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν πανέμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

  65. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη!!!
      Να είσαι καλά, Νίκη μου!!! Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα υγεία!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  66. Δεν μπορείς να πεις πως δεν ήρθα αμέσως! Έσπευσα λέμε...χαχαχα. Οκ το'χω ρίξει λίγο στην τρελή με τις επισκέψεις αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν σε σκέφτομαι μικρό τρελό κορίτσι της Σύρου! Μου άρεσε αυτό με την γραμμούλα... ήρθα από της Ρούλας για να το δω... και μπορεί να κάνω κι εγώ καμιά μουτζούρα...έτσι για να περνούν οι ατελείωτες ώρες που δεν έχω τι να κάνω και πλήττω θανάσιμα...αχαχαχαχαχα. Φιλάκια πολλά μικρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησες να έρθεις εσύ, άργησα να απαντήσω κι εγώ... Άσ'τα να πάνε!!!
      Ναι, ναι! Βάζω και στοίχημα: Μουτζούρα θα έκανες εσύ αν ήθελες να ασχοληθείς με τη γραμμούλα! Μην κοιτάς που το δικό μου ταλέντο ξεχειλίζει! Υπάρχετε και εσείς οι... ατάλαντοι!!! :-p
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, καλλιτέχνη μου! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.