❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...!!!


Γράφεις, σβήνεις, διορθώνεις...
Αναρωτιέσαι αν "πρέπει" να γράψεις κάτι επίκαιρο ή κάτι ανάλαφρο...
Σκέφτεσαι τί θα μπορούσες να πρωτοχωρέσεις σε μία ανάρτηση μετά από τόσους μήνες απουσίας...
Ξαναγράφεις, ξανασβήνεις, ξαναδιορθώνεις...
Ώσπου καταλαβαίνεις πως αυτό που τελικά αποφασίζεις να κρατήσεις για δημοσίευση είναι και το πιο ουσιαστικό από όλα...


Διαβάζεται σε 1 λεπτό 






Τις πιο γλυκές και ειλικρινείς μας ευχές για μέρες γεμάτες αγάπη, καλοσύνη, ανθρωπιά!
Με την ελπίδα να είστε όλοι όσο το δυνατόν πιο καλά γίνεται! Ευχές από καρδιάς, λοιπόν, από εμάς!
Ήταν τόσο απλό τελικά!!!





Να είσαι καλά, να προσέχεις τον εαυτό σου και να δείχνεις την αγάπη σου!
Ή...
Να (σε) προσέχεις, να (σε) αγαπάς και να γελάς! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!



 

40 σχόλια:

  1. And just like that! Τι όμορφη έκπληξη!
    Καλές γιορτές να έχετε, αγαπημένη μου!
    Υγεία και αγάπη για το νέο έτος!
    Πολλά σμουτςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστούμε, γλυκό μου Demάκι!
      Να είστε καλά όλοι και να περάσετε όμορφα τις γιορτές!
      Την αγάπη μας και πολλά ΣΣΣΜΟΥΤΣ σε μικρά και λίγο μεγαλύτερα παιδιά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Ιωάννα μου αγαπημένη και γλυκιά, να περάσεις όμορφα τις γιορτές! Να έχεις αγάπη, υγεία και αφθονία στην ζωή σου! Σ´αγαπώ πολύ❤️
    Σοφία Λ. 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφούλι μου!!! Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!!!
      Ευχαριστώ πολύ-πολύ και ανταποδίδω πλήρως!!!
      Υγεία και πολλή αγάπη στις ζωές σας, ομορφιά μου!!!
      Love you, too! (Ελπίζω να το ξέρεις!)
      Τα πιο γλυκά μου ΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Ιωάννα μου, καλή μας φίλη, τι χαρά! Ναι χαρά που σε βλέπω πάλι εδώ κορίτσι μου!
    Ευχαριστούμε για τις γλυκές σου ευχές. Στέλνω όλη μου την αγάπη, τις ευχές μου κοντά σας. Να είστε καλά, να έχετε όμορφες γιορτινές μέρες και να μου αγκαλιάσετε το αγαπημένο μου νησί. Κάθε μου σκέψη κοντά σας. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, τον ένιωσα τον ενθουσιασμό σου μέσα από τα όμορφα λόγια σου! (Και χαίρομαι και ντρέπομαι ταυτόχρονα! χιχι!)
      Να είσαι καλά, Γιάννη μου! Σε υπέρ-ευχαριστούμε!
      Να είστε γεροί πάντα και να περάσετε στις γιορτές όπως ακριβώς το επιθυμείτε!
      Τα φιλιά και την αγάπη μας σε όλους σας!!!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Γιάννα μου τι ωραία που σε έχουμε και σε τούτο το πόστο πάλι. Μας λείπεις αν και σε βλέπουμε στο fb.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα και να περάσεις όμορφα τις γιορτές.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και άπειρες χαρές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μουουου!!! Καλά, στο facebook εμφανίζομαι κάθε 15 μέρες αλλά εδώ το είχα παρακάνει με την απουσία μου... Ντροπή και αίσχος μου γιατί έχω την τύχη να λέω με υπερηφάνεια πως "εδώ μέσα" έχω γνωρίσει ανθρώπους-διαμάντια!!! <3
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Ευχαριστώ πολύ!
      Καλές γιορτές να έχετε! Υγεία και πολλήηηηηηη αγάπη σας εύχομαι!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Παλιοσουρτούκι!! Βρήκες το δρόμο για το μπλοκόσπιτο επιτέλους! Τι να γράψεις αναρωτιέσαι; απλά τα όσα αισθάνεσαι, εδώ είναι το σπίτι μας και όχι το.. μπαλκόνο του instagram και του fb. Καλές γιορτές κοριτσάκι, η αγάπη μου σε αγκαλιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Πολύ μου άρεσε το "παλιοσουρτούκι"!!! :D :D :D
      Αχ, βρε Αχτιδούλα μου! Και να με είχε κερδίσει το facebook, να σου έλεγα βρήκα άλλα ενδιαφέροντα, αλλά ούτε με αυτό ασχολούμαι... Κάτι με κρατάει σε απόσταση από την οθόνη του υπολογιστή και το πληκτρολόγιο, αλλά δεν έχω εντοπίσει τί ακριβώς είναι αυτό... Πού θα πάει? Θα το βρω... ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου γλυκό! Να είστε καλά όλοι σας, να προσέχετε και να περάσετε όμορφα τις γιορτές!!! Τα φιλιά και την αγάπη μου!!! ΠΑΝΤΑ!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Ευχομαι να ειστε καλά και να περασετε ομορφα στις γιορτες! Καλή Χρονιά και ο,τι επιθυμειτε να το αποκτησετε Γιάννα ♥️♥️♥️πολα φιλια 😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι!!! Να είσαι καλά, Νάσια μου!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Να είστε όλοι καλά και να περάσετε όπως ακριβώς επιθυμείτε!
      Φιλιά πολλά!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Καλώς την.
    Μας έλειψες, αν και σε βλέπουμε στο φβ.
    Εδώ όμως είναι η δική μας γειτονιά, η γειτονιά των φίλων.
    Να είσαι καλά Γιάννα μου κσι φιλάκια πολλά.
    Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μου λείψατε από εδώ, Ρένα μου! Όπως το λες είναι: η γειτονιά των φίλων! (Και η γειτονιά της ουσίας, θα προσθέσω!)
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, κορίτσι μου!
      Υγεία να έχετε όλοι σας και να περάσετε όμορφα!!!
      Σε φιλώ πολύυυυ! ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Γιάννα μου καλησπέρα! Χαίρομαι που είσαι καλά και να περνάς καλά! Καλά είναι και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα - ψέματα λέω - αλλά το ιστολόγιο είναι άλλη φάση, μεγάλη απόλαυση (για να μην το πω αλλιώς και μας λογοκρίνει το σύστημα). :-) Πάντως όσο και να λείψουμε από δω μέσα, μετά ξαναγυρίζουμε σ' αυτό. Ο καθένας έχει το χρόνο του και τους ρυθμούς του. Καλά να είμαστε πρώτα απ' όλα, καλές γιορτές να περάσουμε και να ξαναγίνουμε ελεύθεροι! Πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, γράψε ελεύθερα! Και να σε λογοκρίνει το σύστημα θα κάνουμε ένσταση! Μέχρι Άρειο Πάγο θα φτάσω για να δικαιωθούμε! :D :D :D
      Πάντως, έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα, Νίκο μου! Όπου και να πάμε, όσο και να χαθούμε, εδώ πάντα καταλήγουμε! Αυτή είναι και η μαγεία του blogging!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ, καλέ μου! Να είσαι γερός και να περάσεις όμορφα! Υγεία, υγεία και πάλι υγεία! Δεν θα βαρεθώ να το εύχομαι!
      Τα φιλιά και την αγάπη μας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Καλές γιορτές Ιωάννα μου.
    Με υγεία, ευτυχία και όλα τα καλά.
    Να περάσεις όμορφα και να φτιάξεις υπέροχες αναμνήσεις.
    Σε φιλώ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό!!! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ, κοριτσάρα μου!
      Να είσαι γερή και εσύ και όλοι όσοι αγαπάς και να περάσετε τις γιορτές όπως ακριβώς επιθυμείτε!!!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά στο γλυκό σου το μουτράκι!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. πού είσαι κορίτσι μου!!!! καλά που σε βλέπω στο φεις
    καλά Χριστούγεννα, υγεία χαρες, καλό 2022!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάπου εδώ τριγυρνώ!!! Σας κρύβομαι και σας κάνω καμιά έκπληξη πού και πού! χιχι! ;-)
      Να είσαι καλά, Λαμπρινούλα μου γλυκιά!!! Καλές γιορτές σου εύχομαι ολόψυχα! Υγεία και πάλι υγεία!!!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Καλώς την Γιάννα μας!!! Μας λείπεις, κοριτσάκι!!!
    Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ στην μπλογκογειτονιά!!!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι, να τις περάσετε με υγεία, αγάπη και χαρά και ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι καλύτερο!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω, Marie-Annάκι μου γλυκό!
      Κι εσείς μου λείπετε από εδώ... Να το ξέρεις, το εννοώ...
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλές γιορτές, ολόψυχα! Υγεία για όλους σας και ζεστασιά στις υπέροχες ψυχούλες σας!
      Να περάστε όμορφα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Επιτέλους !!!!!!!!!!!!!!
    Καλώς την κι ας άργησες και να φανταστώ πως ήρθες για να μείνεις.
    Άντε μπράβο γιατί θα έρθω εκεί να σε φέρω με το ζόρι........
    Χαρούμενες γιορτές και πολλά φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Πολύ μου άρεσε το "Επιτέλους!" αχαχα!!! Να είσαι καλά, Ράνια μου, μου έφτιαξες τη μέρα! <3
      Δεν ξέρω αν ήρθα για να μείνω, ήρθα όμως με όοοολη μου την αγάπη για εσάς και με μεγάλη ανυπομονησία να πατήσω το κουμπάκι "Δημοσίευση" που κόντευε να πιάσει αράχνες το καημενούλι! ;-)
      *Έλα εσύ Σύρο να με πείσεις και θα σου κάνω μια απαγωγή μούρλια! Εδώ θα σε κρατήσω!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Την αγάπη μου και τις πιο γλυκές μου ευχές για όμορφες γιορτές με υγεία και αγάπη!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ !!! Να είσαι καλά κορίτσι μου!!!! Καλές γιορτές με υγεία αγάπη!! Όμορφα Χριστούγεννα να περάσεις εκεί στο όμορφο νησί σου!!! πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πάρα πολύ, Μεταξένιο πλάσμα μου! Αλήθεια σου λέω!!! <3
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Υγεία για όλους σας και αγάπη! Πολλή αγάπη!
      Να περάσετε όπως ακριβώς θέλετε!!!
      Τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά Γιάννα μου!
    Τα απλά, τα ουσιαστικά και τα ειλικρινή τα εκτιμήσαμε τώρα τελευταία περισσότερο κι είναι καλοδεχούμενα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, κορίτσι μου! Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!
      Καλή χρονιά να έχετε! Υγεία για όλους σας και όσο το δυνατόν περισσότερες χαμογελαστές μέρες!
      Τα φιλιά μου!!! ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Κοίτα να δεις τώρα που έψαχνα πως να έρθω εδώ Συριανακι μου...συνήθως, πατούσα σε ένα σου σχόλιο προπολεμικά, 🤣 λέμε τώρα και τσούπ με έφερνε εδώ, τώρα που να το μαθαίνω πως κάνεις αναρτήσεις μου λες; δεν έχεις κανένα καμπανάκι να χτυπάει;
    Να ευχηθούμε ένα χρόνια πολλά παιδί μου για τις γιορτές με υγεία και πολύ αγάπη γύρω σας και να ξαναευχηθούμε χρόνια πολλά στο καπάκι για τις ονομαστικές!!!
    Να είστε πολύχρονονα και τα δυό σας αγαπημένα μου και πάντα μαζί με χαμόγελα!!
    Ευτυχώς που το καλό το παλικάρι, στην προκειμένη περίπτωση εγώ,🤣ξέρει κι άλλο μονοπάτι, να αφήσει χίλιες ευχές, με την αγάπη του πάντα 🧡😍 ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ!! 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxa! Να αφήνεις ψιχουλάκια και να τα ακολουθείς για να μη χάσεις το δρόμο σου, Ρουλάκι μου!!! :D
      Πάντως, δίκιο έχεις, κορίτσι μου: Πρέπει να κάτσω να ασχοληθώ με τα πιο τεχνικά θέματα του μπλογκ γιατί είδα μπόλικες αλλαγές και πρέπει να τις μελετήσω! Σαν παιδάκι, να τα μάθω πάλι από την αρχή σιγά-σιγά! ;)
      Για την ώρα, εγώ βλέπω τις αναρτήσεις από το μπλογκ-ρολ. (Εκεί δίπλα δεξιά που εμφανίζει όλα τα ιστολόγια που ακολουθώ...)
      Ρουλάκι μου, γλυκό, υπερ ευχαριστούμε! Υγεία για όλους μας, κορίτσι μου! Να είμαστε γεροί, δυνατοί και αισιόδοξοι και να αντιμετωπίζουμε όσο καλύτερα μπορούμε όσα εμφανίζονται στο δρόμο μας!!! Ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, μάτια μου!
      Σε φιλούμε πολύυυυυυυυυ!!! ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. χρόνια πολλά Ιωάννα και καλά, χρόνια πολλά και στον Γιάννη σου...

    καλή χρονιά, υγεία επιτυχίες... ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ, Λαμπρινούλα μου γλυκιά! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι όσους αγαπάς, κορίτσι μου!
      Ολόψυχα καλή χρονιά σου ευχόμαστε! Γεμάτη υγεία και όοοο,τι λαχταράει η ψυχούλα σου!
      Τα φιλιά και την αγάπη μας! ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ χαρούμενο κορίτσι!

    Ετσι, πέρασα τυχαία και χάρηκα που είδα ανάρτηση ξανά!
    Είναι η πιο μικρή σου ανάρτηση αλλά με τόσο όμορφες ευχές!
    Καλή χρονιά κι ευλογημένη!
    Κι απ΄'οτι ακούω...προλαβαίνεις να ετοιμαστείς για τα χιόνια, προσεχώς:)
    Με αγάπη, καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχι! Καλή χρονιά κι από εδώ, κορίτσι μου!
      Να είστε όλοι σας γεροί, ευτυχισμένοι και πάντα χαμόγελα να είναι ζωγραφισμένα στα μουτράκια σας!
      Χιόνι? Κάαααατι έχει αρχίσει να ασπρίζει απ' έξω, αλλά για την ώρα είναι σαν να πασπαλίζουμε άχνη σε κουραμπιέδες... :-p
      Να είσαι καλά, Βαρβαρούλα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα και ολόγλυκα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. πέρασε κι όλας ένας χρόνος!! Ωωωω... εύχομαι και εδώ... καλά Χριστούγεννα, δημιουργικά, υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς περνάει ο χρόνος... (Αν και μεταξύ μας, πολύ-πολύ σύντομα θα ανέβει νέα ανάρτηση για να μείνει εκεί πάλι ένα χρόνο! χιχιχι!)
      Να είσαι καλά, Λαμπρινούλα μου! Πάντα μας θυμάσαι,κορίτσι μου!
      Καλές γιορτές με υγεία για εσένα, τη μανούλα σου και όσους αγαπάς!!!
      Τα πιο γλυκά μας ΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.