❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ!!!


Πιθανότατα, αυτό που θα διαβάσεις παρακάτω, κάτι θα σου θυμίσει... Μην αναρωτηθείς από πού το έκλεψα: Εγώ το είχα αναρτήσει και πριν 5 περίπου χρόνια! Και τώρα θα μου πεις, "Καλά, ρε Γιάννα, κονσέρβες θα μας πλασάρεις?! Τόσους μήνες έχεις να πατήσεις το πόδι σου το πληκτρολόγιό σου εδώ μέσα και μας συμπεριφέρεσαι έτσι??? Ντροπή σου!" Και θα σου απαντήσω πως έχεις 1000 δίκια, απλά όμως ήθελα να σου φρεσκάρω τη μνήμη, γιατί σύντομα έρχεται και το δεύτερο μέρος! (Και επειδή ξέρω πως μπορεί να νομίζεις πως το δικό μου "σύντομα" μπορεί να είναι και σε 6-7 μήνες από τώρα, να σε ενημερώσω πως,  όσο και να μην το πιστεύεις, είναι ήδη έτοιμο και μάλιστα έχει προγραμματιστεί να ανέβει... σύντομα! ( Οκ, κάποια χρειάζεται λεξικό!) Οπότε, τί λες? Ξεκινάμε?!



Διαβάζεται σε 3 λεπτά 






Θέλεις να ζεστάνεις κάτι να φας και συνειδητοποιείς πως δεν λειτουργεί ο φούρνος μικροκυμάτων. Τί κάνεις? Μένεις νηστική? Όχι, βέβαια: Χρησιμοποιείς το σίδερο και σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα έτοιμο το φαγάκι σου! (Το σεσουάρ μάλλον είναι για ψήσιμο στον... αέρα!)



Και αφού το σίδερο το έκανες σαν τα μούτρα σου με τα λιωμένα τυριά της πίτσας, τώρα θέλεις να σιδερώσεις το μπλουζάκι σου για να πας για τρέξιμο και να κάψεις τις θερμίδες που πήρες. Σου έχω λύση και γι' αυτό: Βάζεις κατσαρόλες με καυτό νερό πάνω στη μπλούζα και εξαφανίζεις κάθε ίχνος ζάρας από το ύφασμα! (Βοηθάει αν η μπλούζα είναι στη σιδερώστρα και όχι φορεμένη!)



Και ενώ εσύ αφαιρείς τις ζάρες με τις κατσαρόλες, πρέπει να ετοιμάσεις κάτι δυναμωτικό για όταν θα επιστρέψεις από το τρέξιμο! Κι έτσι, καταφεύγεις στη λύση των αβγών! Μην ψάχνεσαι: Όλα τα κατσαρολικά στη σιδερώστρα είναι. Οπότε, βάλε τα αβγά στην κανάτα της καφετιέρας! (Αν θέλεις να βράσουν πιο γρήγορα, βάλε καφέ εσπρέσσο!)



Αλλά τί να σου κάνει, μωρέ, το αβγουλάκι? Δεν βράζεις κανένα μακαρονάκι καλύτερα? Να σε πιάσει! Τί εννοείς πού? Μα, φυσικά στην καφετιέρα! -Σε άλλη καφετιέρα! Όχι μαζί με τα αβγά!- Μπορεί να σου φανεί τρελό, αλλά λειτουργεί! (Μάλλον! Δεν παίρνω κι όρκο!)



Ωραία: Έτοιμα και τα μακαρόνια! Μωρέ, δεν τρως πρώτα και άσε το τρέξιμο γι' αργότερα? Να, για να κρυώσει πιο γρήγορα το φαΐ, μπορείς να ενσωματώσεις το φορητό ανεμιστηράκι μπαταρίας πάνω στο πιρούνι σου! (Τί θυσίες κάνεις για τη γυμναστική, όμως! Σε παραδέχομαι!)



Ε, να μην κάνεις, μωρέ, κι ένα γλυκάκι για να γιορτάσεις το γεγονός πως σε λίγο θα... γυμναστείς? Τί κι αν σου χάλασε το μίξερ? Μπορείς να προσαρμόσεις τον αβγοδάρτη στο δραπανοκατσάβιδο που κάθεται τόσα χρόνια υπομονετικά στο γκαράζ! (Κι αυτός ο άντρας σου, τίποτα δεν κάνει πια! Ούτε καν για γυμναστική δεν έρχεται μαζί σου, ο παλιοτεμπέλης...)



Και ενώ είναι έτοιμο το γλυκάκι, συνειδητοποιείς πως δεν έχεις κεράκια! Τί θα πει "τί να τα κάνεις τα κεράκια?" Θέλεις γλυκό ή όχι? Άσε με λοιπόν, να τελειώσω την ιστορία μου και μη μου πηγαίνεις κόντρα... Αντί για κεράκια, μπορείς να βάλεις σπίρτα! (Κάπου διάβασα πως αν ανάψεις σπίρτο, απομακρύνεις τις άσκημες μυρωδιές του μπάνιου, αλλά αυτό δεν μας αφορά αυτή τη στιγμή!)



Πιες λίγο νεράκι εσύ τώρα, (μην ξεχνάς πως θα αφυδατωθείς σε λίγο που θα γυμναστείς), αλλά όχι... Σου έσπασαν ΚΑΙ τα ποτήρια? Μα, όλα εναντίον σου είναι πια? Τέλος πάντων... Μη σκας ούτε γι' αυτό: Με πλαστικά μπουκαλάκια, μπορείς να κάνεις συνδυασμούς και να έχεις και ποτήρι κρασιού και νερού και για ουϊσκάκι! (Μην πιεις αλκοόλ πριν τη γυμναστική!)



Με τόσες δουλειές όμως, δεν έχεις προλάβει να σκουπίσεις και να σφουγγαρίσεις. Έτσι θα το αφήσεις το σπίτι, σε αυτό το χάλι και θα πας για τρέξιμο? Αν είναι δυνατόν! Λοιπόν, το μωρό μπουσουλάει που μπουσουλάει, ενσωμάτωσε στο φορμάκι του αυτά τα πραγματάκια που έχουν στο πλυντήριο αυτοκινήτων (πώς τα λένε, μωρέ Γιάννη???) και καθάρισες! Για την ακρίβεια... εκείνο θα καθαρίσει! (Απλά, αν δεν είναι δικό σου το μωρό, φρόντισε να ενημερώσεις τους γονείς του πως το έχεις δανειστεί!)



Και ενώ ελέγχεις αν κάνει καλά τη δουλειά του το μωρό(!), εντοπίζεις μια τρύπα στην κάλτσα σου! Όχι, μην πτοείσαι! Δεν θα σε βάλω να ράψεις! Μπορείς απλά να... ζωγραφίσεις! (Και όταν βγάλεις την κάλτσα, μπορείς να λες πως η μουτζούρα η μελανιά στο νύχι, έγινε από τα στενά παπούτσια του τρεξίματος!) 



Έλα, ας σοβαρευτούμε! Άντε να κάνεις ένα ντουζάκι και μετά θα είσαι έτοιμη για τρέξιμο!
Ναι, η αλήθεια είναι πως έχει χαλάσει και η ντουζιέρα, αλλά ούτε αυτό θα σε ρίξει ψυχολογικά! Σίγουρα θα έχει περισσέψει κάποιο πλαστικό μπουκαλάκι από αυτά που έφτιαξες πριν τα ποτήρια! Ε, μετέτρεψε αυτό, βρε, σε ντουζιέρα! (Σιγά, που θα μπορούσε να πτοειθεί ένα αθλητικός τύπος σαν εσένα από μια χαλασμένη ντουζιέρα!)



Βάλε το πλαστικό φστ-φστ(!) από ένα σπρέι καθαρισμού τζαμιών στο αγαπημένο σου άρωμα (ο αχαΐρευτος ο άντρας σου, σου το είχε πάρει δώρο και από τη γρουσουζιά του, σου είχε σπάσει - άτιμο βαποριζατέρ! κρίμα τα λεφτά!), ψεκάσου με το πανάκριβο άρωμα και άντε επιτέλους για τρέξιμο, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πού θα συναντήσεις τον έρωτα της ζωής σου! (Και άσε τον άλλο να φτιάχνει τις ζημιές στο σπίτι! Πού ξέρεις? Ίσως σήμερα γνωρίσεις έναν άνθρωπο με κοινά ενδιαφέροντα με εσένα! Που λατρεύει για παράδειγμα το... τρέξιμο!!!)



Καλά, άσ' το για σήμερα... Σκοτείνιασε και έσπασε και το ρολόι... Άντε να το φτιάξεις, με τον τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις και πάρε απόφαση πως το υπόλοιπο της ζωής σου θα το περάσεις όντως με κάποιον που έχει κοινά ενδιαφέροντα με εσένα! Απλά, αυτό το κοινό σας δεν θα είναι η γυμναστική αλλά οι... πατέντες! Τί εννοώ? Δες και μόνη σου παρακάτω:



Υπομονή!!! 
(Θα βρεθεί λύση και γι' αυτή τη σχέση!!!)
;)





Να είσαι καλά, να προσέχεις τον εαυτό σου και να δείχνεις την αγάπη σου!
Ή...
Να (σε) προσέχεις, να (σε) αγαπάς και να γελάς! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!




*Αφιερωμένο σε μία από τις πιο καθαρές ψυχές που κυκλοφόρησαν στο blogging και είχα την τύχη να γνωρίσω "εδώ μέσα"... Καλό ταξίδι, Σ. μου!



44 σχόλια:

  1. Λύσεις υπάρχουν! :)
    Σταθερή αξία πλέον οι αναρτήσεις σου!!

    Πολλά φιλιά αγαπημένη, να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το εκλάβω ως πολύ-πολύ θετικό οιωνό, το ότι στα γενέθλιά σου, άφησες στο post μου το πρώτο σχόλιο! <3
      Να είσαι καλά, Κατερινάκι μου γλυκό! ΠΆΝΤΑ!
      Σε υπέρ ευχαριστώ για όλα, μα πάνω απ' όλα για τη θετική σου αύρα!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Καλώς την! Πόσες πατέντες πια! Ανυπομονώ για τη συνέχεια! Πολλά σμουτςςςςς κοριτσάκι μου!!!

    (Το είδα χθες και δεν μπορώ να το πιστέψω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demάκι μου! Πατέντες ολέ!
      Χωρίς αυτές (οκ, όχι τις συγκεκριμένες! ) χανόμαστε!
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου! ΠΑΝΤΑ!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά γλυκό μου κορίτσι!
      <3 <3 <3

      (Από προχθές που το έμαθα, έχω ένα σφίξιμο στο στομάχι...)

      Διαγραφή
  3. 😂😂😂😂😂😂😂😂
    Καλά έκανες και μας τα θύμισες.
    Όλα ένα κι ένα.
    Περιμένουμε τη συνέχεια.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου γλυκό!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      Τα φιλιά και την αγάπη μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω που αναφέρεσαι, αλλά όπως και να 'χει καλό ταξίδι σ' αυτή την όμορφη ψυχή.

    Τα hacks σου απίστευτα,όπως και το χιούμορ σου, που μας έχει απίστευτα λείψει.
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί και μια τεράστια αγκαλιά, γιατί πολύ χάρηκα που σε ξαναδιάβασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου!!!
      Πάντα με τον καλό σου λόγο, κορίτσι μου!
      Είσαι η χαρά της ζωής!
      Σε υπέρ-ευχαραριστώ, μάτια μου! Κι εγώ χάρηκα που σας "ξαναείδα"! ;-)
      Ένα ζουμερό ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ολοδικό σου!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Εντάξει Γιάννα παραδίνομαι! Μιλάμε για ευρεσιτεχνίες κατά ....ριπάς! Και λύσεις από το πουθενά! Απίστευτες πραγματικά.
    Στέλνω πολλά φιλιά στην αγαπημένη Σύρο. Να είστε και να περνάτε καλά. Μην μας ξεχνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι! Αν είναι πατενταδόρος ο άνθρωπος, όλα τα καταφέρνει με το τίποτα! ;-) χαχα!
      Να είσαι καλά, καλέ μου!
      Δεν σας ξεχνώ! Να είσαι βέβαιος γι' αυτό! Θέλω να πιστεύω πως θα έρθει η στιγμή που όλο και περισσότεροι θα επιστρέψουμε στη γειτονιά μας! ;-)
      Η Σύρος ανταποδίδει τα φιλιά! Σε όλους σας!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Χουανιτάκιιιι!! Ελπίζω να είσαι πολύ καλά..μιλάμε για πολύ πατέντα όντως! Ούτε εγω τόση εφευρετικότητα! Χα χαχα..
    Δεν μπορούσα να το πιστέψω για την Σ. διάβαζα κ ξαναδιάβαζα μήπως κάτι δεν κατάλαβα..
    Πόσο στενάχωρο νέο, μια πραγματικά όπως λες καθαρή ψυχή..
    Τα φιλιά μου Χουανιτάκι και την καλημέρα μπυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι εσύ, κορίτσι μου?! Μας μοστράρεις φωτο από τις διακοπές σου, σκάμε από τη ζήλια μας και μας το παίζεις και άνετη τώρα?! Φτου σου! ;-)
      Όντως, ούτε εγώ μπορώ να το χωνέψω... Μου ήρθε πολύ ξαφνικά... Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει...
      Να είσαι καλά, κούκλα μου! ΠΑΝΤΑ!
      Μια πελώωωωρια αγκαλιά και πολλά-πολλά γλυκά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Που να μαι κ γω....στα γνωστά μέρη, μη νομίζεις...αχ θέλω κ γω να κάνω guest εμφάνιση...μου λείψατε!! Μεγάλη αγκαλιά και από μένα!! Υγεία να έχουμε!! Φιλάκια πολλά Χουανιτακι

      Διαγραφή
    3. Να την κάνεις την εμφάνιση, Εβονιτουλίνι μου! Να την κάνεις! Είναι λυτρωτικό!
      ;-)
      Λείπεις, να το ξέρεις!!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου γλυκό!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. ενταξει!!ευτυχως που υπάρχει και το fb και μας ενημερωνει για τετοια κοσμοιστορικα γεγονοτα!!!
    το part 2 να το περιμενουμε αρχες 21?!!
    ωραιες πατεντες, ποια να δοκιμασω αραγε!
    πολλα φιλια κοριτσι γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κοσμοϊστορικά" λέει! Αχαχαχαχα!!!!
      Ε, ναι! Αν δεν είναι αυτό το γεγονός κοσμοϊστορικό τότε ποιο είναι?! Μα, όλα μέσα στο 2020 θα συμβούν?!?!?
      Κοίτα, για αρχές του '21 δεν θα το έλεγα, αλλά ας κρατώ μικρό καλάθι καλύτερα! Ποτέ δεν ξέρεις! :P
      Πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για τους άντρες και τις γυναίκες του σπιτιού σου και μακρυά από πατέντες! Δεν τις έχεις ανάγκη εσύ! ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Πού είσαι καλέ
    Καλές δουλειές

    Την ανάρτηση δεν την θυμάμαι, οπότε μια χαρά την βρίσκω
    Πολλές ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινούλα μου, ευχαριστούμε πάρα πολύ! Μετά από 7 μήνες, τώρα αρχίσαμε να έχουμε κάποιες εκδηλώσεις! Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Και ξέρεις κάτι? Χαίρομαι που δεν θυμόσουν την ανάρτηση! χιχι!
      Φιλιά πολλά-πολλά!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Εσύ περνάς και τον άνδρα μου σε ιδέες γιατί εδώ και..45 χρόνια έχω δει δίπλα του τόσες τρελλές ιδέες ποα γλυκιά μου ..θα μπορούσατε να κάνετε παρέα. Εχω δει δίπλα του καφέ σε μπρίκι με χερούλι μάλιστα από κονσερβοκουτι, αυγά μάτια σε αλουμινόχαρτο σε καπό αυτοκινήτου, επιδιόρθωση γεννήτριας με..μαστίχα και τσιμπιδάκι μαλλιών και δεν θυμάμαι πια τόσα άλλα απίστευτα. Βέβαια εκείνο με τα μακαρόνια με...ξεπέρασε όμως μπορώ να σου πω πως μου χάλασε τα πρώτα μας μικροκύμματα με αυγά για...πείραμα! Γλυκιά μου χαίρομαι που ξαναγύρισες, μη ξεχνάς..εδώ είναι το μπλοκόσπιτο μας, η μπλοκογειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Τελικά, Αχτιδούλα μου, μάλλον ο καλός σου ο Δημητράκης θα έπρεπε να έχει κάνει αυτή την ανάρτηση και όχι εγώ! Εκείνος είναι ο εφευρέτης!!! χαχα!!! ;-)
      Καλά, δε χρειάζεται να σου πω πόσο απολαμβάνουμε να βλέπουμε τις φωτογραφίες από το κτήμα σας! Όνειρο είναι! Όνειρο!!!
      Δεν ξέρω αν ξαναγύρισα, κορίτσι μου, αλλά θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να επιστρέφω όσο πιο συχνά μπορώ! Σε ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για όλα!
      Πάντα να είσαι καλά! Έχεις την αγάπη μου και πολλά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ γλυκά σαν εσένα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Ο Έλληνας και η Ελληνίδα "νοικοκυρά" φημίζονται για τις πατέντες τους, γι αυτό ότι και να συμβεί στη ζωή μας, εμείς θα βρούμε πάντα τον τρόπο να επιβιώσουμε ανέξοδα και χαμογελαστά! ;)
    Το τελευταίο που μου άρεσε πολύ, είναι πως αν δεν έχεις μάσκα (αυτή της μόδας!) κάνε μάσκα το στριγκ σου που τουλάχιστο δεν θα σου κόβει τον κ.λ. !

    ΑΦιλάκια αγαπημένη μου! <3 <3 <3

    ΥΓ:Υπέροχο come back και τώρα περιμένουμε την συνέχεια! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα! Γεια σου υπέροχή μου, μαγισσούλα!
      Πολύ μου άρεσε η πατέντα που έριξες στο τραπέζι!
      ΔΕΝ θα τη δοκιμάσω προφανώς (!), αλλά ποτέ δεν ξέρεις: Μπορεί να δώσεις ιδέες σε άλλους! χαχαχα!!!
      Να είσαι πάντα καλά, κορίτσι μου! ΠΑΝΤΑ!
      Τα φιλιά και την αγάπη μας σε εσένα και στον καλό σου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      ΥΓ: Καλά να 'μαστε και έρχεται και η συνέχεια... σύντομα! ;-)

      Διαγραφή
  11. Αυτά είναι...λύσεις για όλα! Μας έλυσες τα χέρια.
    Φιλάκια κοριτσάκι μου. Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έ, ναι! Αν δεν πάρω εγώ τα εύσημα, ποιός θα τα πάρει, Ελενάκι μου?!?! ;-)
      χαχααχα!
      Αχρείαστα να είναι!!!
      Κι εσείς να περνάτε καλά, κορίτσι μου!
      Άπειρα δροσερά φιλάκια σε όλους σας! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Συριανάκι μου!!!
    Ποσο χαιρομαι που διαβαζω αναρτηση σου!
    Και πιστεψε με, νιωθω σα να μη περασε μια μερα!
    Παντα μου βγαζεις ομορφα συναισθηματα!

    Να περνατε υπεροχα κουκλα μου!
    Σε φιλω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου, Κική!
      Υπέροχο, εκφραστικό μου πλάσμα!
      Πάντα με τον καλό σου λόγο, μάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πάρα, μα πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μοιράζεις απλόχερα την ομορφιά της ψυχής σου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Καλέ σαν να μην πέρασε μια μέρα!
    Κέφι,τρελή διάθεση,χιούμορ και…… πρακτικές λύσεις για την καθημερινότητα.
    Ιωάννα ανησυχώ πολύ καθότι κάποτε κατάφερνα να διαβάσω την ανάρτηση σου στον προβλεπόμενο χρόνο(3 λεπτά) ενώ τώρα την διάβασα σε 2 λεπτά και 59 δευτερόλεπτα!
    Παναγιά μου! Μεγάλωσα πολύ η……. κόλλησα κορονοϊό;Πάω να κοιταχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αυτό ναι: Αν δεν είναι αυτές οι λύσεις πρακτικές, τότε ποιες είναι?! Για πες μου?! ^_^
      Καλή και θεόμουρλή μου, Χριστινιώ: Να μην ανησυχείς καθόλου για τον προβλεπόμενο χρόνο ανάγνωσης: Εμείς, που είμαστε ... του γιατρού(!), μάλλον επικοινωνούμε λίγο καλύτερα μεταξύ μας! χαχαχα! ;-)
      Πάντα να είσαι καλά, υπέροχή μου φίλη!
      Τα φιλιά μου και μια πελώωωωωρια αγκαλιά!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι ήθελες να ξορκίσεις και να γλυκάνεις τα δύσκολα Συριανάκι μου..με αυτή σου την ανάρτηση αφού είναι αφιερωμένη ;ίσως πάλι και να κάνω λάθος μικρή μου.
    Δεν θα το πιστέψω ναι...που σε "ξαναβλέπω" εδώ...έστω και σαν διάτοντα αστέρα...σαν ψέματα μου φαίνεται καλέ; Θα σταθώ όμως με χαρά στον τρόπο που σκέφτηκες να μας χαρίσεις ένα μεγαααααααλο και πλατύ χαμόγελο 🤣😁 με τις πατέντες που κυκλοφορούν και δεν αφήνουν κανένα αθλητικό τύπο να το βάλει κάτω...μπράβο βρε αγάπη μου, όσο πιο πολλά χαμόγελα τόσο το καλύτερο...το χιούμορ σώζει για τις εποχές που ζούμε ε;
    ΄Σε ευχαριστούμε...να είσαι καλά και να προσέχεις και του λόγου σου...να κάνεις ότι αγαπάς καλό σου μήνα για αυριο και καλό αποκαλόκαιρο ⛱ Συριανάκι μου την αγάπη μου ❤φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μουουουουου!!!! Γλυκιά μου Ρουλίτσα!!!
      Όντως, θα μπορούσα να έχω κάνει ανάρτηση για να γλυκάνω τα δύσκολα, αλλά δεν έγινε έτσι... Απλά συνέπεσαν τα 2 γεγονότα... Δυστυχώς...
      Θα κάνω όοοοοο,τι μπορώ, Σμαραγδένια ψυχούλα μου, να μη ρίχνω μαύρη πέτρα πίσω μου, και να κάνω κάαααποιες εμφανίσεις μέσα στη χρονιά! (Δε λέω και μεγάλες κουβέντες! ;-) )
      Αν χάσουμε και το χιούμορ μας, κορίτσι μου, πάει, χαθήκαμε! Δεν μας έμεινε και κάτι άλλο...
      Καθόλου να μη με ευχαριστείτε εσείς! Το ευχαριστώ το χρωστώ εγώ στον καθένα σας γιατί είστε τόσο υπέροχοι αναγνώστες και φίλοι, που με κάνετε πολύ περήφανη! Ειλικρινά!
      Να είσαι καλά, Ρουλίτσα μου! 1000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΟΛΑ!
      Να είστε όλοι σας γεροί και μόνο ομορφιά και γέλια στην οικογένειά σας!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Σου έγραψα στο ΦΒ γιατί δεν ερχόταν εδώ απ το κινητό.... τώρα είμαι σε υπολογιστή και σε ξαναδιαβάζω βέβαια για να ευχαριστηθώ όπως πάντα τα γραπτά σου .... έχεις σκεφτεί να γράψεις βιβλίο αλήθεια !!!!!! Καλό μήνα γλυκιά μου....σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, μετά από τόσο καιρό που έχω να κάνω ανάρτηση, βλέπω πολλές αλλαγές στην πλατφόρμα... Θα το κοιτάξω αν πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση...
      Καλέ, ποιο βιβλίο?! Εδώ μια απλή ανάρτηση θέλω να κάνω και μου παίρνει 6-7 μήνες, όχι να γράψω ολόκληρο βιβλίο!!! ^_^ Απαπα! Δεν είμαι για τέτοια εγώ! χιχι!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Πάντα χαρές στην οικογένειά σας!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν όμορφο μήνα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Εκ[ληκτικές οι πατέντες όπως και η παρουσίασή τους !!! Μου έφτιαξες την μέρα Συριανάκι μου και το είχα ανάγκη μετά από ένα μεγάλο διάστημα που τραβάω ζόρια....Να είσαι καλά και να μας "ανεβάζεις" την διάθεση με το ποιοτικό χιούμορ σου !!! Καλό Σ/Κ και καλό μήνα να έχουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γλυκό! Μετά από τόσο καιρό που έχω να κάνω ανάρτηση, τί να πω? Ελπίζω να είναι καλύτερα τα πράγματα στη ζωή σου...
      Πολύ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά και την αγάπη μου! ΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Γιάννα μου!
    Αααα δε γινότανε να μην το σχολιάσω, αφού με έκανες και γέλασα! Μπράβο βρε κορίτσι μου με τις σούπερ ευρηματικές σου ιδέες! Αφού για να σε ξεχωρίζω από τον Κύρο Γρανάζη (μα που τον θυμήθηκα τώρα!), θα σε λέω Σύρο Γρανάζι (αυτό πάλι πως μου 'ρθε!) Άντε, πολύ έκατσα εδώ μέσα. Λέω να του δίνω. Αν και κάποιος μου έλεγε ότι άμα σχολιάσεις τα Χριστούγεννα θα σου δώσουν κουραμπιέ... ή έστω μελομακάρονο. Τζάμπα τη χαμπάριασα και την απόλαυσα τη δημοσίευση τώρα; Ωωωω φεύγω, γιατί δε θέλω να συγχυστώ! :-)
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά παιδιά μου!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύρος Γρανάζης παρών! Ή μάλλον παρούσα!!! αχαχα!
      Να είσαι καλά, Νίκο μου!
      Είδες όμως? μπορεί εσύ να αναφερόσουν πέρσι τέτοια εποχή σε κουραμπιεδομελομακάρονα αλλά εγώ τσουπ! ήρθα τώρα να σε κεράσω φρέσκα-φρέσκα!!! ^_^
      Πολύ σ' ευχαριστούμε καλέ μου φίλε! Καλές γιορτές με υγεία! Πάντα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. Κοριτσάκι μου μας έκανες και γελάσαμε πάλι!!! Θα τις έχω υπόψιν μου τις πατέντες σου, γιατί εμείς δεν πτοούμαστε!!! Καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα ομορφιά μου!!! Εύχομαι να σε βρει με υγεία το 2021!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά που θα πτοηθούμε με αναποδίτσες! Οι καλλιτέχνες (σαν εσένα εννοώ, εμένα δεν με συμπεριλαμβάνω!) πάντα προσαρμόζονται! ;-)
      Να είσαι καλά, Φωτεινούλι μου γλυκό!
      Πολλά ολόγλυκα ΣΣΣΜΟΥΤΣ! Καλές γιορτές, μάτια μου! Με υγεία! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Γεια σου Γιάννα, πέρασα να σου πω οτι άλλαξα την διεύθυνση του
    ιστιολογιου που εχω και να σου δωσω την νεα διεύθυνση που ειναι αυτη
    https://morfeasblog.blogspot.com
    Όποτε μπορέσεις κάνε μια επίσκεψη
    Είδα οτι έχεις πολύ καιρο να κάνεις ανάρτηση, πάνω απο χρονο.
    Χάθηκες κι εσυ
    Ελπίζω να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από τόσο καιρό που έκανα να απαντήσω, πιθανότατα θα έχεις δει πως σε έχω ήδη επισκεφθεί εσένα!!!
      Η χαμένη αφεντιά μου ψιλοεπιστρέφει!!! ;-)
      Ελπίζω να είσαι καλά, Γιώργο μου!
      Τα φιλιά, την αγάπη μας και τις πιο γλυκές μας ευχές για καλές γιορτές με υγεία!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.