❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ...

Μεγαλώνοντας, συνηθίσαμε να ακούμε τη λέξη παραμύθι και αμέσως το μυαλό μας να κατακλύζεται από άσκημες σκέψεις... Πως κάποιος μας εξαπάτησε, πως πέσαμε θύματα και αυτό μας βαραίνει...
Τί όμορφα όμως που θα ήταν, αν κρατούσαμε τα όμορφα συναισθήματα που μας άφηναν (τα περισσότερα) παραμύθια από την παιδική μας ηλικία! Χρώμα, γλύκα, τρυφερότητα, νοιάξιμο! Στις μέρες μας, ίσως και να φαντάζει ουτοπικό, αν όμως τελικά, αυτές τις μέρες ανοίγουν οι ουρανοί, όπως λένε, νομίζω πως όλοι έχουμε δικαίωμα να πιστέψουμε σε ένα πιο ανθρώπινο αύριο!

Διαβάζεται σε 1 λεπτό 







Και μιας και αποφασίσαμε μετά από αρκετά χρόνια να στολίσουμε ξανά δέντρο, ας σας το παρουσιάσω κιόλας!

Και του χρόνου ΜΕ ΥΓΕΙΑ!




Να είσαι καλά, να προσέχεις τον εαυτό σου και να δείχνεις την αγάπη σου!
Ή...
Να (σε) προσέχεις, να (σε) αγαπάς και να γελάς! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

24 σχόλια:

  1. Καλώς την με τα ωραία σου....όντως μια φορά κι έναν καιρό έκανες πιο συχνές αναρτήσεις....άντε συγχωρείσαι μέρες που είναι....
    Όμορφο δεντράκι, ωραία φωτισμένο !!!!
    Και του χρόνου και καλά Χριστούγεννα !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!!! Οπότε, καλά κάνω κι έρχομαι για αναρτήσεις τέτοιες μέρες! Έτσι θα έχω πάντα την επιείκειά σας!!! ;)
      Σε υπερ-ευχαριστώ, Ράνια μου! Να είσαι καλά πάντα!
      Καλές γιορτές, κορίτσι μου! Υγεία για όλους σας!!!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα! <3

      Διαγραφή
  2. Λαμπερό κορίτσι μας σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρές!
    Το δέντρο σου όμορφο και φωτεινό και του χρόνου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου, σε ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      Να είσαι καλά, μάτια μου!
      Καλές γιορτές να έχετε και να περάσετε όπως ακριβώς θέλετε!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα, Συριανάκι!!!
    Με υγεία και αγάπη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα, Marie-Annάκι μου γλυκό!!
      Υγεία να έχετε όλοι, κορίτσι μου!
      Τα πιο γλυκά μας ΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο Γιάννα μου! Ζούμε με τα παραμύθια και μέσα από τα παραμύθια. Αλλά στα παραμύθια υπάρχουν και τα θαύματα. Θαυμάσιο συναίσθημα η δημοσίευση, παραμυθένιο το δέντρο! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, επίσης, να είστε πάντα καλά και σ' έναν κόσμο που παραπαίει ας ευχηθούμε να φωτισθεί από τα Χριστούγεννα της αγάπης και της αλήθειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί όμορφο σχόλιο, Νίκο μου!!! Και πόσο εύστοχο το κλείσιμό σου!
      Θα ενώσω την ευχή μου με τη δική σου, καλέ μου!
      Να είσαι πάντα καλά! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!
      Καλές γιορτές με υγεία! Από καρδιάς!
      Τα φιλιά μας και την αγάπη μας!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3

      Διαγραφή
  5. Γιορτινή όμορφη και φωτεινή, όπως το Χριστουγεννιάτικο σου δέντρο η επιστροφή σου Συριανάκι μου όπως οι ευχές που πάνε και έρχονται αυτές τις μέρες, γεμάτες ελπίδες να πραγματοποιηθούν όνειρα με τον καινούργιο χρόνο!
    Οι ευχές δεν είναι ουτοπικές, αφού έχουν μέσα τους την αγάπη και την καλοσύνη, εκείνων που τις εύχονται και εκείνων που τις στέλνουν! όλο και κάτι θα ακούσει το αυτί του θεού και του σύμπαντος!😉
    Να φωτίσουν οι καρδιές μας από το φως της αγάπης, της ευγνωμοσύνης, και τις ελπίδας για έναν καλύτερο κόσμο Συριανάκι μου.
    Καλά Χριστούγεννα χαρούμενα, με πολύ αγάπη να περάσετε μαζί με τους αγαπημένους σας
    Ο καινούργιος χρόνος να φέρει το πολυτιμότερο αγαθό την υγεία και φωτεινά χαμόγελα!! 🎁
    Καλές γιορτές Χρόνια πολλά με αγάπη παντού🧡 μικρή μου γιορτινά φιλιαααα!!😘✨🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εκεί στηριζόμαστε κι εμείς, Ρουλάκι μου: Πως όλο και κάτι θα ακούσει το αυτί του Θεού και του Σύμπαντος! Δεν μπορεί, κάποια στιγμή, κάποιος θα ακούσει κάτι! Πού θα πάει?! ;-) χαχα!
      1000 ευχαριστώ από καρδιάς, Σμαραγδένια ψυχούλα μου! Είσαι από τους ανθρώπους που παρασέρνουν τους άλλους με τη γλύκα και την καλοσύνη σου! Και στον προφορικό σου λόγο και στα σχόλιά σου και στις δημιουργίες σου! <3
      Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά από εμάς, άπειρες ευχές για όμορφες γιορτές με υγεία και αμέτρητα ολόγλυκα φιλάκια στα μικρά, στα πιο μεγάλα και στα λίιιιγο μεγαλύτερα παιδιά της οικογένειας!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ! Να είσαι καλά πάντα! <3

      Διαγραφή
  6. Ομορφιά μου, ωραία χριστουγεννιάτικη έκπληξη! (Μπήκα και το βράδυ, αλλά δεν κατάφερα να συνδεθώ)
    Υπερπαραγωγή ο στολισμός σας!
    Σας εύχομαι να περάσετε τέλεια τα Χριστούγεννα και το νέο έτος να σας βρει υγιείς και αγαπημένους!
    Πολλά σμουτςςςςς! (από μακριά, κλασσικά άρρωστοι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Περαστικά να είναι όλα Demάκι μου γλυκό! Σύντομα να σφύζετε από υγεία και να πλημμυρίσει το σπίτι σας με γέλια! <3
      1000 ευχαριστούμε! Για όλα!
      Love you!
      Καλές γιορτές και τα πιο ζουμερά (και θεραπευτικά!) μας ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στα γλυκά σας τα μουτράκια! <3

      Διαγραφή
  7. Ιωάννα μου, να έχετε καλά Χριστούγεννα, καλή μου φίλη. Με κάθε ευχή καρδιάς για όμορφες γιορτινές μέρες. Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γιάννη μου! Υγεία για όλους στην οικογένειά σου και τις πιο γλυκές μας ευχές για ζεστασιά κι αγάπη στη ζωή σας!
      Συνέχισε να είσαι τόσο δημιουργικός! (Μην κοιτάς που δεν σχολιάζω! Παρακολουθώ! Αμέεεε! ;-) )
      Τα φιλιά μας! <3

      Διαγραφή
  8. Να 'ναι όμορφες και λαμπερές οι στιγμές σας όπως το δέντρο σας.
    Καλά Χριστούγεννα! Με υγεία, αγάπη, και υπέροχες στιγμές.
    Και του χρόνου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστούμε, Μαρινάκι μου γλυκό!
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα πάντα με τους αγαπημένους σου!
      Χρόνια πολλά και καλοσυνάτα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφο το δέντρο! Εύχομαι μια υπέροχη, ευλογημένη και δημιουργική χρονιά για καλύτερες μέρες. Για όλους μας! Την αγάπη μου!❤️
    (έχω κάνει τόσες προσπάθειες για να αφήσω τις ευχές μου αφού με πετάει ο blogger, ελπίζω τώρα να σταθώ τυχερή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, υπέργλυκο!!!! Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου! ΠΑΝΤΑ!
      Ευχαριστούμε τόσο μα τόσο πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Μια χρονιά πλημμυρισμένη με ΥΓΕΙΑ & Ό,ΤΙ γουστάρει η ψυχούλα σου, ομορφιά μου! <3
      Αχχχχ, μου το ξαναέγραψαν πως δεν μπορούν να αφήσουν σχόλιο... Κοίτα να δεις που με σαμποτάρει ο blogger επειδή τον έχω εγκαταλείψει... Πφφφφφ!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Αμήν, κορίτσι μου! Καλή χρονιά να έχετε κι εσείς!
      Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά, ομορφιά μου!
    Υγεία και χαρές εύχομαι ολόψυχα!
    Χωρίς υγεία, καμία χαρά δεν είναι εφικτή!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Αριστάκι μου!
      Μπορεί να είμαι στην "αθόρυβη λειτουργία" εσχάτως, αλλά να ξέρεις πώς δεν χάνω τίποτα, ειδικά από εσένα. Και συνεχίζεις να αποδεικνύεις ακόμα και στις μεγαλύτερες φουρτούνες, πόσο ΣΠΟΥΔΑΙΟ πλάσμα είσαι!
      Να είσαι γερή, κορίτσι μου! Υγεία για εσένα και όσους αγαπάς και το πιο καλοσυνάτο μέλλον να ανοιχτεί μπροστά σου! Καλή χρονιά! Από καρδιάς!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.