❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ?



Διαβάζεται σε 5 λεπτά




Χριστουγεννιάζει! Είναι γεγονός! Τα λαμπιόνια σε σπίτια, καταστήματα και δρόμους έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους και εσύ ακόμα αναρωτιέσαι πότε ήταν ο καιρός που παραπονιόσουν που ήρθε ο Σεπτέμβρης και αρχίζεις πάλι δουλειά και τα παιδιά σχολείο... Ο χρόνος περνάει απίστευτα γρήγορα! Time flies, που λέμε και στο χωριό μου κ' εσύ τρέχεις να μπεις σε εορταστικό κλίμα! Από τους χριστουγεννιάτικους στολισμούς, μέχρι την -έστω και τοσοδούλικη!- αλλαγή στη διάθεσή σου, όλα συνηγορούν πως ναι: Όντως, Χριστουγεννιάζει! Αλλά... Σαν κάτι να λείπει!




Είναι η οικονομική κατάσταση, είναι το επαγγελματικό αδιέξοδο, είναι κάτι πιο προσωπικό ή απλά η καλή ψυχολογία σου αποφάσισε να πάει διακοπούλες χωρίς εσένα! Πάντως, κοιτάζοντας γύρω μου, τους ανθρώπους, τα βλέμματά τους, νιώθω πως κάτι λείπει... Αυτή η μαγεία, αυτή η ξεγνοιασιά, αυτή η ηρεμία... Θα μου πεις, "εσύ σε άλλο πλανήτη ζεις, δεν βλέπεις τί προβλήματα υπάρχουν?" Και θα σου πω ευθαρσώς, πως δυστυχώς δίκιο έχεις! Ίσως να είναι και παράλογο να ζητάς να έχει κάποιος καλή διάθεση όταν έχει να αντιμετωπίσει τα όποια προβλήματά του, απλά και μόνο επειδή έρχονται γιορτές. Και φυσικά, για να μην παρεξηγηθώ, δεν αναφέρομαι σε σοβαρά θέματα υγείας. Αυτό είναι το σημαντικότερο όλων. Εκεί σιωπώ. Εκεί μου κόβονται τα γόνατα.
Είναι όμως βασικό, να πας κόντρα σε ό,τι σου συμβαίνει και να χαμογελάσεις! Απλά  αυτό: Να χαμογελάσεις! Να κάνεις αυτό το δώρο στον ίδιο σου τον εαυτό σου!
Βρες χρόνο για εσένα. Αν μέσα στη διάρκεια της ημέρας δεν μπορείς να βρεις 5-10 λεπτά να αφιερώσεις στον εαυτό σου κ' να κάνεις οτιδήποτε εσύ θέλεις, σου λέω με κάθε βεβαιότητα πως κάτι δεν κάνεις καλά. Λάθος προτεραιότητες? Λάθος διαχείριση χρόνου? Δεν ξέρω. Πάντως έχε στο νου σου πως αν εσύ πρωτίστως δεν είσαι καλά, δεν θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις και στα θέλω των άλλων από εσένα.
Και να ξεκαθαρίσω πως ποτέ δεν έθεσα στόχους εν όψη του νέου έτους ή στην αρχή της σεζόν ή  της εβδομάδας. Οι αποφάσεις μου παίρνονται όταν χρειάζεται, ανεξαρτήτως χρόνου. Απλά, αν πρέπει να προτρέψω κάποιον να κάνει μια νέα αρχή τη νέα χρονιά, αυτή θα ήταν να αγαπήσει τον εαυτό του, να του δώσει χρόνο να γνωριστούν κ' χώρο να αναπνεύσει! Από εκεί ξεκινάνε όλα!
Ο χρόνος θα περάσει ούτως ή άλλως! Εσύ είναι το θέμα πώς θα τον αξιοποιήσεις υπέρ σου! Άλλαξε, διόρθωσε ό,τι σε ενοχλεί σε εσένα! Εσωτερικά? Εξωτερικά? Εσύ ξέρεις! Απλά, χαμογέλασε και κάνε το! Ας είναι αυτό το δώρο σου!
Τους προηγούμενους μήνες, αυτό έκανα εγώ! Ξεκίνησα να με γνωρίζω! Και δεν θα σου πω ψέματα, με άλλαξα! Με γνώρισα και με άλλαξα! Ή μάλλον... με αλλάζω! Γιατί, Γιάννα είναι αυτή! Δεν αλλάζει έτσι εύκολα! 
Δεν ήξερα πως άρεσε στη Γιάννα η φυσαρμόνικα, γιατί πάντα με μια κιθάρα τη θυμόμουν! Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο πολύ την ιντρίγκαραν τα Φινλανδικά, παρόλο που από 3-4 ετών το έλεγε! Δεν είχα ιδέα πόσο πολύ της άρεσε να αθλείται, όχι όμως με τον τρόπο που κάνουν γυμναστική τα παιδάκια στο σχολείο! Και ανάμεσα σε άλλα, αφιερώθηκα πολύ σε αυτά 3, τους προηγούμενους μήνες!
Και παράλληλα, προσπάθησα να είμαι πιο θετική με τους άλλους! Και να μην προκαλώ εγώ η ίδια τόση γκρίνια στη ζωή μου!
Οπότε με τόση εσωτερική κυρίως αναζήτηση, δεν μου έμεινε και πολύς χρόνος για εορταστικές χειροτεχνίες...




Εκτός λοιπόν, από τα καπελο-σκουφάκια της προηγούμενης ανάρτησης, και τις -μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού- δημιουργίες που θα σας δείξω σήμερα, σαν να λέμε μια μούντζα δημιουργίες(!), δεν έφτιαξα τίποτα άλλο πέρσι τις γιορτές και για να είμαι ειλικρινής, ούτε και φέτος προβλέπεται να φτιάξω... Αλλά να, δείτε:


Πόσο πιο απλό να γίνει ένα γουράκι? Δυο κανελίτσες, 2 ξύλινα χιονανθρωπάκια, 2 πλαστικές πρασινάδες, αστεράκι, κουδουνάκι, κορδελίτσα! Απλό, λιτό κι απέριττο!


Παλιά χριστουγεννιάτικα στολίδια, κορδελίτσες, κλαδάκια από σχίνο και χριστουγεννιάτικα λαμπάκια, στοιχίστηκαν σε σχήμα χριστουγεννιάτικου δέντρου και μπήκαν σε ... κουτί από παζλ!


Μελομακαρονάκια στέβιας ή φοινίκια, όπως προτιμώ να τα αποκαλώ! (Τα σκουρόχρωμα δεν είναι καμμένα! Είναι από άποψη έτσι! Αγαπώ πολύ τα ξεροψημένα φαγητά, γλυκίσματα κτλ!) Τα κουραμπιεδάκια στέβιας, δεν τα φωτογράφισα γιατί το ξέχασα δεν ήθελαν να βγουν φωτογραφία και σεβάστηκα την επιθυμία τους! 


Ένα απλό, μικροσκοπικό χαρτόκουτο, στο οποίο αφαιρέθηκε η... πρόσοψη(!), κολλήθηκε μεμβράνη και πάνω της έγινε ανάποδο ντεκουπάζ με το λογότυπό μας, στολίστηκε με ελάχιστα χριστουγεννιάτικα μπιχλιμπιδάκια, γέμισε εσωτερικά λες και θα μπορούσε να γεμίσει και εξωτερικά με λαμπάκια, και μας συντρόφευσε στις περσινές εορταστικές εκδηλώσεις!


Και τέλος, αυτό που έφτιαξα αντί για στεφανάκι πόρτας! Σε μακετόχαρτο, κόλλησα μια εικόνα που είχα ως φόντο το καλοκαίρι(!) στον υπολογιστή μου: Μια κουκουβάγια με χριστουγεννιάτικο σκούφο! Έφτιαξα και μια πάν-απλη ταμπελίτσα ευχών, κόλλησα πάλι μπιχλιμπιδάκια, έβαψα και μια κουκουναρίτσα και voila!




Α, μισό λεπτάκι! Παρέλαβα και υπέροχo δωράκι!!! Να μη σας τo δείξω?!


Μια πολύ-πολύ gletterένια κάρτα με τα γλυκά λογάκια της Ράνιας μου και φυσικά τις ευχές της, αλλά και έναν υπέροχο σελιδοδείκτη σε σχήμα μπούστου ραπτικής! Μα δεν είναι υπέροχα?! Ευχαριστώ κι από εδώ, κορίτσι μου!




★ Δεν είναι πως δεν θέλω να μπω στο πνεύμα των Χριστουγέννων αλλά... δεν χωράω!

★ -Πού θα πάτε τα Χριστούγεννα?
    -Στα νησιά Μπόρα Μπόρα! Εσείς?
    -Στην πεθερά μου... Μπούρου Μπούρου...


Όσο τετριμμένο και κοινότυπο κι αν ακούγεται, θα ευχηθώ να έχετε όλοι την υγειά σας! Είναι το μοναδικό ανεκτίμητο αγαθό που θα μπορούσα να ευχηθώ σε όσους έχω στη ζωή μου! Όλα τ' άλλα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα! 


Υγεία για όλους, λοιπόν! Εμείς και κάποιες από τις χιονόμπαλές μου σας ευχόμαστε...
Καλά Χριστούγεννα κ' Ευτυχισμένο Το Νέο Έτος!


Να είστε καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας και να δείχνετε την αγάπη σας!
Ή...
Να (σας) προσέχετε, να (σας) αγαπάτε και να γελάτε! Πολύ και δυνατά!
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!




87 σχόλια:

  1. Με το πρώτο σκέλος της ανάρτησής σου το πόσο συμφωνώ δε λέγεται. Σε όλα όμως! Μπράβο σου που ξεκίνησες να σε γνωρίζεις και να ασχολείσαι με όλα αυτά που πάντα ήθελες κατά βάθος κι όμως τα είχες αφήσει στην άκρη τόσο καιρό. Πολύ καλά έκανες. Μια ζωή την έχουμε, βρε! Να τη στύψουμε τη ρημάδα, όχι να μας στύψει...
    Οι δημιουργίες σου ευφάνταστες και πολύ-πολύ όμορφες. Από μελομακαρονάκι να πάρω τη μία πιατέλ... (γκουχ-γκουχ) εεεε... ένα, μπορώ; Τα ζήλεψα! (Τόσο που παραβλέπω ότι έχουν στέβια). :-p
    Φιλιά πολλά-πολλά κοριτσάρα μου και καλές γιορτές να έχετε! Να γελάσετε και να διασκεδάσετε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ λυτρωτικό το ότι πήρα αποφάσεις τους προηγούμενους μήνες! Είτε σε πιο light θέματα είτε σε πιο σοβαρά! Δεν ήταν εύκολο αλλά ήταν ... απελευθερωτικό! χαχα! (Μέχρι στιγμής τουλάχιστον, γιατί αύριο μπορεί να έχω άλλη άποψη!!! Μην ξεχνάς πως είμαι και λίγο του γιατρού!!! ^_^ )
      Έλααα, γιατί? Τί σου έχει κάνει η στέβια??? Έκανα πολλές αποτυχημένες προσπάθειες μέχρι να βρω αναλογίες που να δημιουργούν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα! Καλά, στην επόμενη γλυκο-φωτογραφία που θα ανεβάσω, θα έχει και "κανονικά" γλυκά! ;-) χαχα!
      Να 'σαι καλά, κοριτσάρα μου! Καλές γιορτές και σε εσάς!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και χαδάκια στη Μόνα μας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  2. Καλά μη με μαλώσεις!στην κατασκευή ..δυο χιονανθρωπάκια, δυο πρασινάδες και κανελίτσες...εγώ το παρατηρητικό κορίτσι είδα να γράφει:2018! Μα...αλλάζουμε χρόνο!!!Βέβαια έχω πάντα σε περίοπτη θέση το δωράκι σου με τις καρδούλες 2017 , αλλά να ήθελα κάτι..να σου προσάψω η κακούργα:)))
    Είναι τόσο όμορφα τα γραφόμενά σου!
    Να είστε πάντα καλά!
    και να περάσετε όμορφα, όμορφα, όμορφα!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχιιι, θα σου θυμώσω και δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτέ!!! χαχα!
      Κορίτσι μου, γλυκό! Σωστό είναι αυτό που είδες/παρατήρησες στην εικόνα, μα γράφω πως είναι οι περσινές μου δημιουργίες αυτές! ;-) oπότε, σωστό είναι το "2018"! ^_^
      Σήμερα που πήγα στον χωραφάκι μας, σε σκέφτηκα! Ήθελα να φωτογραφίσω κάτι να δεις, αλλά δεν είχα μαζί μου φωτογραφική μηχανή ή κινητό! Ελπίζω τις επόμενες μέρες!
      Να 'σαι καλά πάντα, Βαρβαρούλα μου! Σ' ευχαριστούμε πολύ!
      Να περάσετε κι εσείς όμορφα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  3. Πόσο πολυ συμφωνώ Γιάννα μου με το πρώτο σκέλος της αναρτησησησ σου!πόσο δίκιο έχεις πραγματικά!
    μετά τι ήταν να συνεχισω να διαβαζω???
    εμεις κοπελια δε φτιαξαμε ακομη μελομνακαρονα.....και μια υπογλυκαιμια μας την προκαλεσες!ενταξει την ξεπερασα τσακίζοντας μια σοκολατιτσα!
    και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις!
    καλες γιορτες με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ, βρε γλυκιά μανούλα, με τόση γλύκα στο σπίτι σου και μιλάς για υπογλυκαιμία?! ;-)
      *Καλά, μη νομίζεις, περσινή φωτογραφία είναι! Έφτιαξα μια μικρή δόση βέβαια τις προάλλες, αλλά ήταν για καλό σκοπό και δεν φωτογραφήθηκε!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε στο πιο σοβαρό μέρος της ανάρτησης! :-)
      Να 'σαι καλά, Λιτσάκι μου!
      Να περάστε όμορφα κι εσείς και να είναι γεμάτο το σπίτι σας με γέλια!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  4. Όντως κάτι λείπει. Ο ενθουσιασμός η παιδική μάτια!
    Εκανες υπέροχο δώρο στον εαυτό σου! Κι εγώ προς τα εκεί βαδίζω.
    Να είσαι καλά και να περάσεις υπέροχες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, η παιδική ματιά φέρνει σχεδόν πάντα μια πολύ καλύτερη οπτική... Και αυτό το έχουμε χάσει οι περισσότεροι...
      Χριστινάκι μου, σου εύχομαι να κάνεις αυτό το δώρο στον εαυτό σου! Το αξίζεις και με το παραπάνω! ;-)
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κούκλα μου! Να είσαι καλά! Καλές γιορτές!
      Τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Γιάννα μου !
    Α κατάλαβα ! δηλαδή είπες ότι δεν είχες φέτος ...παραγωγικότητα στις καλλιτεχνίες σου. Σκέψου δηλαδή τι θα απολαμβάναμε αν ....είχες. Πανέμορφα τα δημιουργήματά σου κάθε είδους.
    Στο θέμα των επιλογών σου, πολύ καλά έκανες και ακολούθησες τα "θέλω" σου. Πολύ ενδιαφέροντα μάλιστα.
    Όσον αφορά τώρα τη διάθεση της εποχής. Σοβαρό θέμα. Τι να σου πω βρε Γιάννα μου. Εδώ στην Αθήνα που ζω, δεν μπορώ να πω ότι βλέπω και ...θλιμμένα πρόσωπα. Ο Καταναλωτισμός ζει και βασιλεύει. Τα μαγαζιά είναι γεμάτα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει και αγορά να εξηγούμαστε.
    Εκείνο που βλέπω και με ανησυχεί και με λυπεί είναι η αγένεια, η επιθετικότητα και η απανθρωπιά. Δείγματα του σύγχρονου Ελληναρά.
    Γιάννα μου, να σου ευχηθώ από καρδιάς Καλές γιορτές καλή μου με κάθε μου ευχή για σένα και την οικογένειά σου. Να μου φιλήσεις την λατρεμένη μας Σύρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Πίστεψέ με, Γιάννη μου: όταν η Γιάννα έχει όρεξη για δημιουργίες -ασχέτως αποτελέσματος! ;-) - δεν προλαβαίνουν να πάρουν ανάσα τα υλικά χειροτεχνίας!
      Κι εγώ χαίρομαι που έκανα το βήμα να με ακούσω καλύτερα και να ασχοληθώ με πράγματα που μου άρεσαν. Ακόμη κι αν δεν "κολλήσω" τελικά με κάτι, τουλάχιστον θα ξέρω πως του έδωσα την ευκαιρία του!
      Ω, ναι, σίγουρα! Καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις για τον καταναλωτισμό. Κι εδώ συμβαίνει αυτό, σε άλλο βαθμό βέβαια...
      Σε αυτά που έγραψες πως σε λυπούν, θα συμφωνήσω κι εγώ. Είναι αυτή η γενικότερη έλλειψη παιδείας και δυστυχώς δεν βλέπω και διάθεση για να καλυτερεύσει η κατάσταση... Μια αδιαφορία, μια οκνηρία...
      Γιάννη μου, πολύ σ'ευχαριστώ για το σχόλιό σου και τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά και να περάσετε υπέροχα! Με υγεία και αγάπη!
      Τα φιλιά μου από την... ανεμοδαρμένη το τελευταίο 48ωρο Σύρο! ;-)
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  6. Γιάννα μου, το ξέρεις πόσο συμφωνώ σε όσα έγραψες σοβαρά. Πρέπει να γνωρίζουμε τον εαυτό μας και τα θέλω μας. Να είμαστε εμείς πρώτα καλά για να είναι και οι άλλοι γύρω μας. Να χαμογελάμε κι ας μας την λένε οι άλλοι και ας απορούν κι ας το βρίσκουν κάπως ότι δεν πάμε καλά αφού τόσα προβλήματα και δυστυχία υπάρχει γύρω μας. Ναι υπάρχει αλλά τι σημαίνει; να μιζεριάσω; να σαλτάρω τε Φίλε και πάπαλα; Με το να χαμογελάμε και να μην σταματάμε να παλεύουμε και να δημιουργούμε είναι ένα από τα κλειδιά για το κάτι καλύτερο. Τέλος πάντων, όσοι βλέπουν κάτι θετικό και το εκτιμάνε καταλάβαινουν και τα ξέρουν όλα αυτά, οι υπόλοιποι ας τα βρουν δουλευοντας λιγάκι με το μέσα τους.
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου όπςω πάντα άλλωστε. Τώρα γιορτές είναι σημασία έχει να είμαστε καλά και να ελπίζουμε στο κάτι καλύτερο για τη νέα χρονιά.
    Σε φιλώ και να σε προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου Μαρακι, ειδικά με εσένα το ξέρω πως έχω την ίδια οπτική!
      Το ζεις, το βιώνεις, το παλεύεις και το αποδεικνύεις καθημερινά πως προσπαθείς να είσαι θετικό άτομο!
      Το θέμα είναι πως όοοοσο δύσκολη κι αν είναι η κατάσταση, οφείλουμε να βρίσκουμε τη δύναμη να ψάχνουμε για κάτι θετικό. Ακόμα και το παραμικρό θετικό στοιχείο είναι αυτό που θα μας δώσει την ώθηση να πάμε παρακάτω. Αν παραδινόμαστε χωρίς μάχη, το χάσαμε το παιχνίδι...
      Υπέροχό μου πλάσμα, σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ! Να 'σαι καλά, μάτια μου!
      Καλές γιορτές! Μέσα από την καρδιά μου!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ζαχαρένια!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Γιάννα μου το καλύτερο δώρο έκανες στον εαυτό σου πίστεψε με !!! Κόντρα σε πολύ δύσκολες συνθήκες κάπου 5-6 χρόνια πίσω λυτρώθηκα ανακαλύπτοντας πόσα πράγματα μου άρεσαν και όταν με άκουσα γαληνεύω ακόμα και σήμερα !! Δώρο να κοιτάς μέσα σου και ότι δεν σου αρέσει να το αλλάζεις !! Αγαπώ εμένα , αγαπώ τους ευγενικούς ανθρώπους με το καθαρό βλέμμα και τη θετική ματιά . Και ξέρεις όταν εσύ είσαι καλά τότε είσαι πολύτιμη για πολλούς άλλους . Χαίρομαι για σένα και αυτό είναι μόνο η αρχή !!Αυτά
    Ευφάναστα τα γιορτινά σου και σου εύχομαι από καρδιάς να περάσεις εσύ καλές γιορτές με τους ανθρώπους που αγαπάς !! Γιατί αυτές οι μέρες είναι να μοιραζόμαστε αγάπη και κουβεντούλα!!! Α μην το ξεχάσω μιλάω λίγο και χαμηλόφωνα όμως το γέλιο μου είναι δυνατό !! Σε φιλώ πολύ στα δυο σου μαγουλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κορίτσι μου εσύ!
      Είμαι τόσο σίγουρη πως έχεις κάνεις πράξη όλα όσα αναφέρεις! Φαίνεται στον τρόπο που γράφεις, στο τρόπο που συμπεριφέρεσαι!
      Είσαι από τα άτομα που έχουν ευγένεια, καθάριο βλέμμα και αισιοδοξία, γι' αυτό αναζητάς τα ίδια χαρακτηριστικά και στους άλλους!
      Αγάπη και κουβεντούλα, όλες τις μέρες! Όχι μόνο τις γιορτινές!
      Και ξέρεις κάτι? Εκτός από τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ μου, θα σου ευχηθώ το γέλιο σου να γίνει ακόμη πιο δυνατό!!! ;-)
      Να 'σαι καλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου,Ιωάννα μου!!!
    Καλές Γιορτές να περάσετε με υγεία και χαρά!!!
    Πολλά - πολλά φιλάκια γλυκιά μου,από το γειτονικό κυκλαδονήσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μη μου πεις πως ξέρω από ποιο νησί είσαι και το έχω ξεχάσει γιατί θα ουρλιάξω!!!! ;-) Από πού είσαι, καλέ???!!!
      Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλές γιορτές και σε εσένα!
      Με υγεία και πολλήηηηη αγάπη!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  9. Πόσο συμφωνώ γλυκιά μου με τα γραφόμενά σου !!!
    Χαίρομαι που κάνεις 3 πράγματα που σ αρέσουν και σε γεμίζουν και γι αυτό συνέχισε (κι εγώ λατρεύω τη φυσαρμόνικα) !!!!!
    Ο δημιουργίες σου όπως πάντα πολύ όμορφες και τα μελομακάρονα δείχνουν καλοφτιαγμένα !!! Χαρούμενες γιορτές και πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν και δεν έχω παράπονο: γεμίζουν δημιουργικά τον χρόνο μου τους τελευταίους μήνες! Αν βαρεθώ, θα αναζητήσω κάτι άλλο! Γιατί ποτέ δεν ξέρεις τί άλλο θα σου ... ζητήσει ο εαυτός σου!!! ;-)
      Ω, χαίρομαι που σου αρέσει η φυσαρμόνικα! Έχει την πλάκα της!!! :-)
      Ράνια μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
      Να 'σαι καλά, μάτια μου! Καλές γιορτές να έχετε! (Αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  10. Απολαυστική για ακόμα μια φορά. Σε καμάρωσα με τις ενασχολήσεις και τις εσωτερικές σου αναζητήσει, με το ταλέντο σου στη χειροτεχνία, μα πάνω απ' όλα που είσαι εσύ.
    Να 'σαι πάντα καλά Συριανάκι μας. Καλές γιορτές με υγεία κι ευτυχία.
    Κι εύχομαι το '19 να εκπληρώσει όλα σου τα όνειρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό κ' υπέροχο, σ' ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ!
      Πάντα με έναν καλό λόγο, με τη θετική σου αύρα!
      Να 'σαι καλά, κοπέλα μου! ΠΑΝΤΑ!
      Μια μεγάααλη αγκαλιά και πολλά ΣΣΣΜΟΥΤΣ ολόγλυκα σαν εσένα!
      Καλές γιορτές για όλους μας!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  11. Την ίδια αίσθηση έχω κι εγω Γιάννα μου. Κάτι δεν αφήνει τους περισσότερους απο εμάς να χαρούμε και να ζήσουμε όπως θέλουμε. ανικάνοποίητοι ψαχνουμε το παραπάνω και δεν εκτιμάμε τίποτα, όταν σκάει διπλα σου κάτι πραγματικά σοβαρο, που δεν εξαρταται από εσενα, και βλέπεις ότι όλα ανατρεπονται στο λεπτο. Τότε οι προτεραιότητες αλλάζουν και τα βλέπουμε όλα διαφορετικα... Για πόσο; όσο κρατα η δυσκολία...
    Ας ευχηθούμε να έχουμε αυτές τις γιορτές οερισσότερη ηρεμία, κατανήση και πάνω απ' όλα αγάπη για τους γύρω μας και για τον εαυτό μας!!
    Φιλιά ππολλά κοριτσάκι μου!!

    υγ:Να ξέρεις πως και το πιο απλο πραγμα που φτιάχνουν τα χεράκια σου εχει μέσα του αγάπη και χαρά, γι αυτό είναι μοναδικό κι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις, Νικούλα μου! Πήγες ένα βήμα παρακάτω τη σκέψη μου, αλλά αυτό ακριβώς θα έγραφα κι εγώ! Με έχεις καλύψει απολύτως!
      Σε υπέρ-ευχαριστώ για τα όμορφα λογάκια σου, κορίτσι μου!
      Και για τις ευχές σου! Μακάρι να συναντήσουμε και να μπορέσουμε να μοιράσουμε κιόλας ηρεμία, κατανόηση κ' αγάπη! Είναι πολύ βασικά!
      Καλές γιορτές να έχετε!

      ΥΓ: Με κάνεις και κοκκινίζω! Και ταυτόχρονα σκέφτομαι την ομορφιά που έχουν οι δικές σου δημιουργίες! Τόσο θαυμάσιες, τόσο άρτιες, όσο είσαι εσύ! <3

      Τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου, κούκλα μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Να κάνεις πράγματα που σε γεμίζουν.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να το καταφέρουμε όλοι μας, κορίτσι μου!
      Να 'σαι καλά!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Νάτοοοοοοοοοοοοοοοοοοο! :D
    Ήρθε και η σειρά της Γιάννας να μπει στο club, των σκληρά εργαζομένων ή της αυτογνωσίας!!! :P
    Φυσικά σε είχα πάρει μυρωδιά και από τα σχόλια που άφηνες στο blog μου, αλλά τώρα το βλέπω, το διαβάζω και απ΄το σπιτικό σου! ;)
    Μπράβο Γιάννα μου και παρακαλώ μη ξεχνάς να λες ένα μπράβο στον εαυτό σου και κάθε φορά που ξεπερνάς έναν ύφαλο! :)
    Να θυμάσαι πως ένα ταξίδι χιλιομέτρων αρχίζει μ' ένα βήμα και εσύ έχεις ήδη κάνει πολλά πολλά βήματα! ;)
    Συνέχισε να δημιουργείς σε όλα τα επίπεδα, γιατί ότι φτιάχνουμε με αγάπη, είναι πάντα πανέμορφο! :P
    ΑΦιλάκια άπειρα και να έχεις τις γιορτές που εσύ επιθυμείς! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! Σαν να 'θελες να μου πεις "καλώς τηνε κ' ας άργησε!" ^_^ ;-) χαχα!
      Έχει φανεί η διαφορά στα σχόλιά μου?! Αλήθεια?!
      Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι όντως εμφανείς οι αλλαγές που κάνω στη ζωή μου, μέσα από τον λόγο μου, γιατί μόνο κάποια μικρά βηματάκια έχω κάνει μέχρι στιγμής... Έχω δρόμο ακόμα... Και ανηφόρα!!! ;-)
      Πάντα τα λόγια σου, μου δίνουν ώθηση και κουράγιο! Σε ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, Μαγισσούλα μου! Ειλικρινά!
      Καλές γιορτές για όλους μας!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και μια μεγάααλη αγκαλιά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  14. Με έβαλες σε προβληματισμούς βρε φιλενάδα. Και αν η Δημητρουλα θέλει να μάθει ντραμς; Χι χι χι!
    Πάντως συμφωνώ μαζί σου και εδώ και χρόνια έχω βρει κάποια χόμπυ και προσπαθώ να βρίσκω χρόνο για αυτά.
    Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου, ξετρελάθηκα με το κουτί!
    Και τα μελομακάρονα καλά πρέπει να είναι, αλλά επειδή δε φαίνονται καλά, στείλε μου ένα ταψάκι να τα δω από κοντά.Χο χο χο! Να γελάσω χριστουγεννιατικα!
    Τυπικά να σου ευχηθώ Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές, αλλά μη νομίζεις ότι γλίτωσες από μένα για φέτος!
    Πολλά σμουτςςςςςςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί προβληματίζεσαι??? Άσε τη Δημητρούλα να μάθει ντραμς!
      (Σε καλά ηχομονωμένο δωμάτιο, διαφορετικά να φρόντισεi να έχει γνωριμίες με άτομα στην ασφάλεια για να την αφήνουν ελεύθερη μετά από τις καταγγελίες των γειτόνων!!!:-p )
      Χαχαχα! Αυτό που λες για τα μελομακάρονα, μου θύμισε τη Βλαχοπούλου που έκανε το μέντιουμ! "Ένα σύννεφο, δεν με αφήνει να δω καθαρά! χαχα!)
      Ασφαλώς και θα τα ξαναπούμε καλέ μέχρι τα Χριστούγεννα! Αυτό μας έλειπε!!!
      Αλλά για να μη φανώ αγενής, ας σου πω "Season's Greetings!" ;-)
      ***Και ποιος σου είπε πως θέλω να γλιτώσω, εεεεεεεε?????
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάρα μου υπέροχη!!!
      Καλό ξημέρωμα!!! Να είσαι καλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Την πιθανότητα να βγεις με φυσαρμόνικα στους δρόμους τής Φιλανδίας και να λες τα κάλαντα (στα φιλανδικά), την έχεις σκεφτεί; Χιχιχι! :) :) Αλήθεια όμως, πάντα κάτι θα λείπει από τον καθένα μας, κι όχι μόνο τις γιορτές, γενικότερα.. Και ναι, θέλει πολλή δύναμη για να αντιμετωπίζει κανείς καταστάσεις (και πρόσωπα, μη σου πω..) Μια φωτογραφία μού έκλεψε την καρδιά, εκείνη με τα μελομακάρονα! :) Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, τα ξέρω τα κάλαντα στα Φινλανδικά! Αλλά μάλλον πρέπει να ξεκινήσω και φωνητική! Δεν είναι πως έχω κακή φωνή, αλλά να: μέσα στο κεφάλι μου ακούγεται υπέροχα, όταν... την εξωτερικεύσω κάτι χαλάει!!! ^_^ ^_^
      Ω, ναι! Πολύ σωστή η παρατήρησή σου: Και πρόσωπα... και πρόσωπα! Εκεί κι αν θέλει γερό στομάχι!
      Εγώ και τα μελομακάρονά μου, σε ευχαριστούμε πολύ και στου στέλνουμε τις πιο γλυκές ευχές μας για καλές γιορτές!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Πετράδι μου!
      Καλό ξημέρωμα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Καλό μου κορίτσι έχεις απόλυτο δίκιο μα δεν βγάζει κανείς τίποτα αν έχει κατεβασμένα μούτρα και να σκέπτεται τα δύσκολα.Εγώ πάντα στις δύσκολες στιγμές κοιτάζω γύρω μου και λέω : Δόξα το Θεό με αυτά που έχω , δώσε μου την δύναμη να ξεπεράσω ακόμη και τα αξεπέραστα. Χαμόγελο λοιπόν , η ζωή έχει "στιγμές" και γι΄αυτό πρέπει να τις ζούμε και να μην τις αφήνουμε να χάνονται στο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου, ειδικά εσύ, είσαι τρανό παράδειγμα δύναμης και θετικής ματιάς!
      Δεν το βάζεις κάτω και σου εύχομαι να είσαι πάντα αυτό το αισιόδοξο πλάσμα που έχουμε γνωρίσει!
      Σε εκτιμώ και σε θαυμάζω απεριόριστα! Να το ξέρεις! <3
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, κορίτσι μου!
      Έχεις πάντα την αγάπη μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Γιαννα. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση σου. Πραγματι πρέπει να χανογελαμε, έστω τουλάχιστον στις γιορτές. Πολύ ωραίες οι περσινές σου δημιουργίες. Ζηλεψα με τα μελομακάρονα καθώς φέτος δε θα μπορέσω να φτιάξω μιας και έχω το μωράκι μου. Καλές γιορτές φίλη μου! Να είστε και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί να τα κάνεις τα μελομακάρονα αν έχεις στα χέρια σου το πιο όμορφο ζαχαρωτό, ε?! ;-)
      Πολύ σ' ευχαριστώ, Ειρηνάκι μου! Και για τα όμορφα σχόλιά σου και για τον χρόνο σου! Ξέρω πως με ένα μωράκι ο χρόνος είναι περιορισμένος!
      Να 'στε όλοι καλά, κορίτσι μου και να περάστε όπως ακριβώς θέλετε!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  18. χαχαχαχαχα κορίτσι μου, μου αρέσει που σεβεσαι τις επιθυμίες των άλλων! Να το χαρείς το δωρακι σου μαζί με τις κατασκευες που εφτιαξες. Δυστυχως πάντα κατι θα μας λείπει. Είτε τα έχουμε όλα, είτε δεν εχουμε και πολλά. Εμεις χαμογελάμε και συνεχίζουμε.
    Πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αν δεν σεβαστώ εγώ τις επιθυμίες των άλλων, τότε ποιος θα το κάνει, ε?! ;-)
      χαχα!
      Να είσαι καλά, Αριαδνάκι μου!
      (Με ξεσήκωσες με τη σημερινή σου γλυκιά πρόταση, να το ξέρεις!)
      Τα ΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου, κούκλα μου! Πάντα να χαμογελάς!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  19. Μπράβο που αποφάσισες να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν Γιάννα μου.
    Εμένα τώρα θσ με ευχαριστούσε ένα πιάτο μελομακάρονα από τα ξεροψημένα.
    Αλλά μπορώ; δεν μπορώ .
    Κσι ύστερα μου λες να κάνω ό,τι θέλω 😂😂😂😂😂
    Κοριτσάκι μου καλό, τα χρυσά σου τα χεράκια έφτιαξαν υπέροχα πράγματα και θαύματα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Κι εσύ του ξεροψημένου, Ρένα μου, ε? Κι εγώ! Το ομολογώ! ;-)
      Καλέ, με τόσες χειροτεχνίες και τόσα υλικά (σαν να σε βλέπω να δουλεύεις ακατάπαυστα!) έχεις το νου σου σε μελομακάρονα?! Δεν το πιστεύω! Το πιο πιθανό είναι να σκέφτεσαι τί άλλο υλικό μπορείς να αξιοποιήσεις για τα αριστουργήματά σου!!! :-)
      Πολύ σ'ευχαριστώ, κορίτσι μου γλυκό! Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!
      Τα ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και την αγάπη μου, Ρενάκι!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  20. Καλως το.. καλως μου το μου στο κλαμπ των θετικων σκεψεων..εκανες την εγγραφή σου ε; :Dχα..χα.. καιρός ήταν αγαπη μου να αγαπησεις τον εαυτο σου και να του δωσεις την ευκαιρια να σε αγαπησει και αυτός και να δεις Συριανακι μου τι ωραια που θα περνατε!!! χαμογελασε και απολαυσε το δωρο σου..παντως δεν κανεις ..δεν κανεις τιποτα.. αλλά ολο και δεν κάθεσαι ε;
    Αυτα τα μικροπραγματακια ειναι οι δικες σου δημιουργιες και σε κανουν χαρουμενη.. και εμας βεβαιως βεβαιως που τις βλεπουμε..χα..χα..:D
    Και τωρα που τα ειπαμε .. για πες μου πως καταφερες να κανεις μελομακαρονα με στεβιαααα; και ξεροψημενα μαλιστα..μμμμμμ το μυστικο θελω..γιατι και εμεις χα..χα.. μπήκαμε σε μοτο υγιεινής διατροφης λογο υγειας..χι..χι..να προσεχουμε για να εχουμε κουκλα μου..
    Και αν μας λειπει κατι..ας μαθουμε να κανουμε χωρις αυτό..δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα..ανακουφισμενοι και χαρουμενοι με αυτα που εχουμε..και ειναι πολλα πιστεψε με να περασουμε τις γιορτινες μερες και ολες τις μερες του χρονου...αααα εμεις θα τα πουμε οπωσδηπωτε..χα..χα..:)
    Καλα να περασεις Συριανακι μου..ομορφα οπως λαχταρα η καρδούλα σου καλες γιορτες!!!με την αγαπη μου..φιλακιαααααααα <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα..χα.. με διαφορα δεκα λεπτων Συριανακι μου επισκεπτόμασταν
      η μια την άλλη..αυτο και αν ειναι τυχαιο ε; χα..χα.. ;)

      Διαγραφή
    2. Aαααα και μιας ολοκληρης ημερας καλέ; χα..χα..χα.....

      Διαγραφή
    3. xaxa! Ναι, κάναμε εγγραφή, πήραμε βιβλία και ελπίζουμε να μην έχει καταλήψεις φέτος και χαλάσουμε τη θετικότητά μας!!! :D
      Μπααα, λίγα πράγματα από Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, Ρουλάκι μου! Με στεναχωρεί αυτό, μα ελπίζω του χρόνου να είμαι συνεπής σε αυτά που θέλω να φτιάξω (και γι' αυτούς που θέλω να τα φτιάξω! ;-) )
      Καλέ, για τα μελομακάρονα, δεν έχω μυστικό! Απλά, στην κανονική συνταγή που κάναμε πάντα, αντικατέστησα τη ζάχαρη με κρυσταλλική στέβια (η συσκευασία να γράφει πάνω 1 προς 1. Δηλαδή 1 κουταλιά κανονικής ζάχαρης είναι ίση με 1 κουταλιά στέβιας, γιατί υπάρχουν και εταιρίες που κάνουν άλλες αναλογίες. Ξέρεις κάτι? Επειδή και σε σχόλια με ρωτάνε κάποιοι για τη στέβια και σε μηνύματα, ίσως από το νέο έτος να κάνω σχετική ανάρτηση για να λύσω τις απορίες σας... Για να είναι ξεροψημένα, απλά τα... ψήνω παραπάνω! χαχα! Αλλά σκληραίνουν παραπάνω έτσι, οπότε αν σου αρέσουν μαλακά, δεν στο συστήνω! Εμένα μου αρέσουν σκληρά και τραγανά, σαν μπισκότα! Και σχεδόν καθόλου σιροπιασμένα! ;-) )
      Όλα θέμα συνήθειας είναι, Ρουλάκι μου! Αν εμένα μου έλεγες πριν 1 χρόνο ακριβώς πως θα βλέπω κανονικό γλυκό και δεν θα τρέχουν τα σάλια μου, θα σου έλεγα, "πάει, τρελάθηκες!" Κι όμως, έχω να φάω γλυκό και ζάχαρη ακριβώς 8 μήνες! Το αποφάσισα, το έκανα! Όλοι μας μπορούμε! Αρκεί να είμαστε αποφασισμένοι!
      Καλέ, εννοείται πως θα τα πούμε μέχρι τότε! Αλλά θα σου ευχηθώ και τώρα γιατί είσαι το Ρουλάκι μου και είσαι τόσο γλυκούλα, μωρέεεεε! <3
      Καλές γιορτές, κορίτσι μου! Υγεία! Υγεία! Υγεία!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Να είσαι καλά πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται, Ρουλάκι μου!!!!
      χαχαχα! <3 <3 <3

      Διαγραφή
    5. Όχι καλέ! Τώρα μόλις τσέκαρα το σχόλιο που σου άφησα! Την ίδια μέρα σχολιάσαμε! Απλά το δεύτερο και το τρίτο σχόλιο που μου άφησες εδώ, ήταν μόλις είχε γυρίσει η μέρα γι'αυτά είχε άλλη ημερομηνία!!! ;-) χαχα!
      Ρουλάκι μου, γλυκόόόόόό!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  21. Αυτή τη διαπίστωση των γιορτών την έχω ξανακούσει Γιάννα μου. Άπληστος η ψυχή του ανθρώπου! Μήπως έχουμε παραμεγαλώσει και τα βλέπουμε κάπως περίεργα, δύσπιστα και καχύποπτα όλα αυτά που γίνονται γύρω μας και μέσα σ' αυτή τη δίνη των σχέσεων έχουν πέσει και οι γιορτές; Θα προτιμούσα να υπήρχε περισσότερη ανθρωπιά, επικοινωνία, κατανόηση, συγχώρεση, καθόλου εγωισμός και ζεστασιά μεταξύ των ανθρώπων, για να μη χρειάζεται να καταφεύγουμε σε πρόχειρες και περιστασιακές ασχολίες του μυαλού, αλλά τέλος πάντων... ένα είδος ψυχοθεραπείας είναι... σαν κι αυτό που κάνουμε εδώ τώρα... και ύστερα να μαζευτούμε όοοολοι σε ένα ίδρυμα για να λέμε τι όμορφα περάσαμεεεε... γιούπι, γιούπι, γιααα!!!
    Εσύ θα μας λες για τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες χωρίς στέβια(αύριο ετοιμάζομαι για κουραμπιεδομαχία και πες μου καλή επιτυχία... καλά, βρε θηρίο για γράψε μου τις δοσολογίες... ειδικά της ζάχαρης, αντί στέβια... υπάρχει και ζάχαρη άχνη με στέβια;... θα τρελαθώ στο τέλος με τόσα υποπαράγωγα που ανακαλύπτονται από το υπερπέραν!... τέλος πάντων!)
    Όμορφες οι δημιουργίες σου και τα δώρα σου! Είναι ευλογία να έχεις ανθρώπους που σε σκέφτονται!
    Κλείνοντας την πολυλογία μου... και μια που ανέφερες τη φυσαρμόνικα... είμαι μακριά να σε δω να παίζεις, αλλά για σκέψου όμως να σε λέγανε και Μόνικα!
    Καλό βράδυ καλή μου φίλη!
    Σας αγαπώ!!! Φιλιά και στους δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο, Νίκο μου! Είναι η όλη καθημερινότητά μας τόσο... περίεργη που αναγκαστικά, και τις γιορτές τις παίρνει η μπάλα...
      Για να ίσχυαν όλα αυτά που γράφεις για κατανόηση, συγχώρεση κτλ, θα έπρεπε να είχαμε το βασικότερο όλων: παιδεία και δυστυχώς, εκεί υστερούμε... Κι είναι κρίμα...
      *Ωραίο όμως αυτό με το ίδρυμα! Θα ήμασταν ωραία παρέα! ;-) χαχα!
      χχαχχα! Ελπίζω όλα καλά με την κουραμπιεδομαχία! Άργησα να δω το μήνυμα! Συγγνώμηηηηηηη!!! :$
      Λοιπόν, θα προσπαθήσω να κάνω ανάρτηση "περί στέβιας" από το νέο έτος, αλλά για την ώρα να σε ενημερώσω τα εξής δοκιμασμένα:
      Υπάρχει η στέβια σε ταμπλέτες (για ροφήματα), η στέβια σε υγρή μορφή, τα αποξηραμένα φύλλα στέβιας (τα τρίβεις και τα επεξεργάζεσαι εσύ), η στέβια σε σκόνη (τη χρησιμοποιείς σε ροφήματα και γλυκά, αλλά δεν έχει την υφή της άχνης, μην ακούς τί λένε!) και η κρυσταλλική στέβια (που χρησιμοποιείται επίσης σε ροφήματα και γλυκά και αν την βρεις σε αναλογία 1:1, δηλαδή 1 κουταλιά στέβιας είναι ίση με 1 κουταλιά ζάχαρης, δεν έχει κάποια τεράστια διαφορά με την κανονική ζάχαρη στη γεύση.)
      Οκ, ίσως να είναι λίγο πιο άγλυκο το αποτέλεσμα, αλλά όχι κάτι τραγικό!
      ***Στους κουραμπιέδες, μπορείς αντί για άχνη, να ρίξεις λιωμένη κουβερτούρα στέβιας και πίστεψέ με, το αποτέλεσμα θα είναι σούπερ! ;-)
      Όχιιιιι, δεν θα ήθελα να με λένε Μόνικα! Μπορεί να φαντάζει σπάνιο όνομα, αλλά γνωρίζω προσωπικά τουλάχιστον 8! Οπότε το Γιάννα είναι μια χαρούλα! Κι ας μην κάνει ομοιοκαταληξία με τη φυσαρμόνικα! χαχαχα!!!
      Να 'σαι καλά, καλέ μου!
      Τα φιλιά και την αγάπη και των 2 μας!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βράδυ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Κοριτσάκι μου αγαπημένο, μου έφτιαξες τη διάθεση με την ανάρτησή σου! Πόσο όμορφα πράγματα έφτιαξες και τι σοφά λόγια έγραψες! Η υγεία είναι αδιαμφισβήτητα το πολυτιμότερο αγαθό και η μείωση της γκρίνιας στη ζωή μας, σίγουρα βοηθά! Να είσαι πάντα καλά, Γιάννα μου. Να έχεις υγεία, θετική αύρα στη ζωή σου (σαν αυτή που μας δίνεις με κάθε ανάρτηση) και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!
    Με γεια το δωράκι της Ράνιας, πανέμορφο!!
    Καλές γιορτές φίλη!
    Σου αφήνω μια τεράστια ζεστή αγκαλιά και πολλά αμέτρητα φιλιά με όλη μου την αγάπη!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου! Υπέροχό μου κορίτσι!
      Χαίρομαι αν σου έφτιαξα τη διάθεση! Δεν ξέρω αν ήταν σοφά αυτά που έγραψα, αλλά σίγουρα είναι αυτά γύρω από τα οποία στρέφεται ο κόσμος μου τους τελευταίους μήνες, οπότε "αναγκαστικά" σε αυτά θα στεκόμουν!!! ;-)
      Όλοι μας να 'μαστε καλά, κορίτσι μου! Όλοι μας!!!
      Καλές γιορτές, κούκλα μου! Να περάστε όμορφα! Με αγάπη και γέλια στο σπίτι σας!
      Τα φιλιά και την αγάπη μου, Μαρινάκι! Πολύ σ' ευχαριστώ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  23. Αχ! το κορίτστι μου έπεσε στα βαθιά και μ' αρέσει, της πάει και φυσικά θα συνεχίσει έτσι!!! Και βέβαια όσα μας ευχαριστούν πρέπει να είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας, αλλιώς μικρή μου είμαστε δυστυχισμένοι!!! Και βλέπω με τα μεγάλα μάτια μελομακάρονα και λέω Ναιιιιι!!! Η Γιάννα το τερμάτισε φέτος!!! Συγχαρητήρια!!!! Αυτός ο Γιάννης ξέρει τι πήρε, έτσι;;; Φιλιά μικρή μου και καλές γιορτές να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες, Κική μου? Να συνεχίσω έτσι? Μακάρι!
      (Δεν σου κρύβω πως με φοβάμαι λιγάκι! Βαριέμαι εύκολα!) ;-)
      Ελπίζω όμως να μη με απογοητεύσω!
      Καλά, μιλάς εσύ για μελομακάρονα που ακόμα τρέχουν τα σάλια μου με τα προχθεσινά σου μπισκοτοαστεράκια? Έκανα screenshot σε υλικά και συνταγή για να "παίξω" τις επόμενες μέρες! χιχι! :-)
      Μωρέ, θα βάζω τον Γιάννη να διαβάζει τα σχόλιά σας, να είναι σίγουρος για το τί κορίτσι είμαι!!!! :-p
      Καλές γιορτές, κοριτσάρα μου! (Αν και θα τα πούμε ξανά αυτές τις γιορτινές μέρες! Και συχνά μάλιστα! ;-) )
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα σε όλους σας! *Λίγα παραπάνω στο γυναικείο πληθυσμό!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    2. Περιμένω να δω λοιπόν τα δικά σου μπισκοτοαστεράκια!!! Και ναί! Να βάζεις το Γιάννη να διαβάζει τα σχόλια μη τύχει και νομίζει πως είναι τίποτα καλύτερος!!!Α!!! Τα φιλιά τα έδωσα, δεν κρατιέμαι κι εγώ όλη μέρα φιλιά δίνω και απολαμβάνω χάδια!!! Δεν το κρύβω είμαι τρελή και παλαβή!!! Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
    3. xaxa! Έτσιιιι! Με τόσα όμορφα πλασματάκια στο σπιτικό σας, αυτό θα έλλειπε: Να μην υπήρχε πλημμύρα από φιλιά και χάδια!!! <3
      Κοριτσάρα μου εσύυυυυ!!!
      Σε φιλώ πολύυυυυυ! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  24. Εμ, βέβαια, κάποτε θα σε χαλούσε και σένα η παρέα τής Αριστέας (αυτό πάει στα στεβιάτα μελομακάρονα). Και πολύ βάσταξες, αν με ρωτάς. 😂 Για τα υπόλοιπα, τι να πω; Σε διάβασα χαμογελώντας. Το να κοιτάζουμε και λίγο μέσα μας, είναι απ' τα πιο πολύτιμα δώρα που μπορούμε να κάνουμε για εμάς. Όχι, δεν είναι εύκολο κι ούτε γίνεται στο άψε σβήσε, μα αξίζει κάθε προσπάθεια. Όσο πιο νωρίς το καταλαβαίνουμε, τόσο καλύτερα για εμάς.

    Οι δημιουργίες και τα δωράκια υπέροχα. Περιττό να πω πως κόλλησα περισσότερο στην κουκουβάγια, ε; ❤️

    Πολλά φιλιά, αγαπημένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxa! Aμαζονίτσα μου! Μπα, απέχω πολύ από τις αξίες της Αριστέας!
      Απλά, προσπάθησα τον τελευταίο καιρό, να με βάλω σε ένα πιο υγιεινό πλαίσιο καθημερινότητας!
      Και σίγουρα το βάζω κι αυτό στη γενικότερη προσπάθεια βελτίωσής μου! (Βασικά, αυτό κι αν είναι δώρο! χαχα! ;-) )
      Δίκιο έχεις, τριδυμάρα μου: Χρειάζεται χρόνος, μα αξίζει! 1000%!
      *Ε, μα δεν είναι Ζούπερ η κουκουβάγια? (Λέω να την κρατήσω στολισμένη στο δωμάτιό μου και εκτός εορταστικής περιόδου!)
      Μια μεγάαααααλη ζεστή αγκαλιά και άπειρα ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στο γλυκό σου το μουτράκι, ομορφιά μου! Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  25. Και κατασκευές και γλυκά και τόσα άλλα!!!!
    Υπέροχα όλα!!!

    Καλές γιορτές εύχομαι!! Με υγεία και χαμόγελα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σ' ευχαριστώ, καλέ μου! Να 'σαι καλά!
      Εδώ εμείς... τουρτουρίζουμε από το κρύο, οπότε φαντάζομαι τί γίνεται στα μέρη σου!!! ;-)
      Καλές γιορτές, Σοφοκλή μου! Να περάσεις όμορφα με γλύκα και ζέστη στην καρδιά!
      Τα φιλιά μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  26. Γιάννα μου, πολύ καλά έκανες και ψάχτηκες για να βρείς και να κάνεις αυτά που σου αρέσουν και σε γεμίζουν!!! Αυτό με την Φινλανδία, δεν ξέρω από πού πηγάζει, αλλά μου αρέσει γιατί και τις δύο φορές που ταξίδεψα εκεί (λίγες μέρες, σε συνέδρια) κάπως σαν να μου άρεσε να ακούω την γλώσσα και να διαβάζω τις πινακίδες στον δρόμο, όχι πως έχω συγκρατήσει και πολλά πράγματα...
    Το δεύτερο για το οποίο χάρηκα είναι τα μελομακάρονα με στέβια! 'Εκλεισα κι εγώ 8 μήνες χωρίς ίχνος ζάχαρης...oh yes! και με 12 κιλά μείον, και πριν από λίγο διάβαζα συνταγές για μελομακάρονα με ζάραχη καρύδας ή με φρουκτόζη, τα οποία έχω σκοπό να φτιάξω αύριο. Στέβια χρησιμοποιώ στον καφέ ή για να φτιάξω μαρμελάδα, είμαι όμως σίγουρη πως τα τραγανά ξεροψημένα σου θα είναι τέλεια!
    Καλή συνέχεια, γλυκειά μου και καλές γιορτές με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι! Θυμάμαι που και πέρσι είχα αναφέρει πως ξεκίνησα μαθήματα Φινλανδικών, μου είχες πει πως θυμάσαι κάποιες λέξεις! (Katu ήταν η μία, αν θυμάμαι καλά!)
      Είναι τόσο διαφορετική γλώσσα από τα λεπτεπίλεπτα Γαλλικά! χιχι! ;-)
      Μπράβο, κορίτσι μου, για την προσπάθειά σου με τη στέβια! Κι εγώ στους 8 μήνες! Είναι κάτι πολύ μικρές αλλαγές, που αν τις κάνουμε τρόπο ζωής, μόνο ευεργετικά οφέλη έχουμε! Πολύ χάρηκα για εσένα, Marie-Anne μου! Αλήθεια! <3
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό! Να είσαι γερή και να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου! Καλές γιορτές από καρδιάς!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  27. Ένας από τους στόχους μου είναι και εμένα να βρίσκω κάθε εβδομάδα λίγο χρόνο και για εμένα για προσωπικούς λόγους, τον πέτυχα εν μέρει αλλά θέλω ακόμα δουλειά. Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο που έκανες την αρχή και είναι στη σκέψη σου να το δουλέψεις λιγάκι ακόμα, έχεις ήδη κάνει τη μισή δουλειά! Go, girl! GO!;-)
      Να είσαι καλά! Καλές γιορτές!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  28. Ηρθα κι εγω.Τελευταία και καταιδρωμενη κουτσα κουτσα με το κινητο μου. Και ναι κάτι λείπει κατι που δεν θα το ξαναβρούμε ποτέ. Ας παμε λοιπον παρακάτω με ολη την εμπειρία των λαθών μας εκουσιων ή ακουσιων και ας κανουμε μια καινούργια αρχη!
    Φιλακια πολλα γλυκο μου Συριακη και Καλές γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαζί σου, Ρένα μου! 100% μαζί σου!
    Μια καινούρια αρχή, μόνο θετικά έχει να μας προσφέρει!!!
    *Καλέ, δεν βάζω απουσίες, μη μου αγχώνεσαι, ναι?!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλα, κορίτσι μου! Να 'σαι καλά!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι! Υγεία και χαρά!
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά Γιάννα μου ,καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη! !Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα !! Να χαμογελάς και κάνεις αυτά που σε ευχαριστούν!!!!Κι εγώ προσπαθώ !! Πολλά φιλιά κορίτσι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Mettούλα μου!!!
      Χρόνια πολλά με υγεία για όλους, κορίτσι μου!
      όλα τα άλλα θα τα βρούμε στην πορεία!!! ;-)
      Μια μεγάλη αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ!
    Της δίνει πνοή ζωής και ευφυμίας,που τόσο έχουμε ανάγκη
    Συριανολούκουμό μου αγαπημένο,πόσο σ αγαπώ και πόσο με συγκινείς και πόσο μου δίνεις χέρι ν ανέβω στον αφρό και να ελπίζω οτι ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ!
    ΝΆΣΑΙ ΚΑΛΆ ΠΑΝΤΑ,να μαθαίνω πάντα καλά νέα εκ μέρους σου και νάναι πάντα
    ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΑΠΕΙΡΑ απο μία αμετανοητη θαυμαστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου. για μια ακόμη φορά με συγκινείς!!!
      Πολύ σ'ευχαριστώ, Χαρουλίτα μου! Ξέρω πως τα εννοείς όσα γράφεις!
      Χρόνια πολλά με υγεία, μάτια μου!!! Ζεστή καρδιά και πόνο στα μάγουλα από τα γέλια!!! :-)
      Μια μεγάααααλη ζεστή αγκαλιά και άπειρα ολόγλυκα ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! Να (σε) προσέχεις!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά πολλά Γιάννα μου!
    Υγεία, χαμόγελα, ζεστασιά και άφθονα φαγητά 😀
    🎄❄️☃️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Σοφοκλή μου!!!
      **Τέλεια η ευχή σου!!! χαχα!!! ^_^
      Χρόνια πολλά, καλέ μου!!! Με υγεία και ό,τι λαχταράς!!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  33. Μου άρεσαν πολύ οι σκέψεις σου και όντως αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι στον κόσμο αυτό το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε τον εαυτό μας...!
    Μου έδωσες στόχο...εύχομαι να μην τον ξεχάσω σύντομα..
    Καλή Πρωτοχρονιά και μη ξεχνάς να αγαπάς :)
    Σμουτςςςςςςςςςςςςςςς πολλάααααααα με ευχές για ένα 2019 γεμάτο υγεία και αγάπη :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ χαίρομαι αν σου έδωσα στόχο!
      Ελπίζω κι εγώ να μην τον ξεχάσεις! Σου αξίζει να τον θυμάσαι!!! ;-)
      Να είσαι καλά, Ωραιοζήλη μου!
      Χάρηκα με την υπέροχα αισιόδοξη νότα στην ανάρτησή σου!!!
      Καλή χρονιά να έχεις! Με υγεία!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  34. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βάζουμε απουσίες, καλέ μου! Μην ανησυχείς!!! ;-)
      Πολύ σ'ευχαριστώ και μόνο που πέρασες!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  35. KΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΝΝΑ μου!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!!!!!!!ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και από εδώ, Βαρβαρούλα μου γλυκιά!
      Καλή να είναι και γεμάτη αγάπη και γέλια!!!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!!!
      Να 'σαι καλά πάντα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Καλή χρονιά Γιάννα μου Υγεία χαρά και κάθε σου επιθυμία να γίνει πραγματικότητα Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι, Μαρία μου, για όλους μας!!!
      Καλή χρονιά, μέσα από την καρδιά μου!!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος, να πω και εγώ κάτι για το νέο χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιάννα μου καλή χρονιά!! Υγεία πάνω απ' όλα! Εύχομαι κάθε καλό για σένα και τους αγαπημένους σου! Φιλιά πολλά! 🐭🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και από εδώ, Σοφοκλή μου!
      Να είσαι καλά και αυτή η χρονιά σου φέρει στο δρόμο σου μόνο όμορφες στιγμές!
      Τα φιλιά μου! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Καλή και ευλογημένη χρονιά φίλη μου ,με υγεία, αγάπη, ευημερία, εύχομαι με όλα τα καλά του Θεού πάντα στο σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου, καλή χρονιά να έχετε!!!
      Να 'στε γεροί και μόνο γέλια να αντηχούν στο σπιτικό σας αυτή τη χρονιά!
      Μια μεγάααααλη ζεστή αγκαλιά και τα πιο γλυκά μου ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.