❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ VS ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ


Υπάρχουν φορές που η πραγματικότητα είναι τόσο γκρίζα που νοιώθουμε πως μας πνίγει...
Μέχρι να βρούμε τη διέξοδο που αναζητάμε όμως, μπορούμε να ρίχνουμε κλεφτές ματιές σε πολύχρωμες αντανακλάσεις ή ψευδαισθήσεις...


Η αλήθεια είναι πως για post αυτού του μήνα προόριζα το κομμάτι της πραγματικότητας, αλλά τελευταία στιγμή, ένιωσα πως δεν θα μπορούσα να μαζεύω τα κομμάτια μου βλέποντας κάθε μέρα αυτό το post και έτσι δημιούργησα και μία συλλογή ψευδαισθήσεων...

Η επιλογή είναι δική σας. Πατήστε πάνω στην εικόνα που... τολμάτε... Για όποιον θέλει να σχολιάσει κάποιο από τα δύο μέρη, παρακαλώ πολύ, να το κάνει εδώ!

--Διαβάζεται σε ? λεπτά--


VS




❣ Αν η ανάρτηση ξεπεράσει τα 200 σχόλια κ' αναζητάτε το δικό σας, ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ!


Να έχετε ένα όμορφο κ' ευλογημένο Πάσχα κ' να περάστε όμορφα με τους αγαπημένους σας!




Επόμενο προγραμματισμένο ραντεβού: Παρασκευή 01/05/2015!

Την αγάπη μας!



166 σχόλια:

  1. Μικρό μου,αγαπησιάρικο,τρυφερούλι πλασματάκι!
    Πόσο με άγγιξες με αυτή σου την ανάρτηση δε λέγεται!Και όχι γιατί απλώς αγαπάω τα ζώα και δεν θέλω επουδενί να τα κακομεταχειρίζονται,αλλά γιατί πάνω από όλα είμαι άνθρωπος τουτέστιν σκεπτόμενο ον (αν μη τι άλλο),που ούτε θα μπορούσα να φανταστώ να πειράξω μια αθώα ανυπεράσπιστη ψυχούλα που δε μου φταίει σε τίποτα.Πίσσα και πούπουλα λοιπόν σ'αυτούς που δε ντρέπονται και το κάνουν (για να μην πω τίποτα χειρότερο πρωινιάτικα)!
    Μπράβο σου που μίλησες για ένα τόσο σημαντικό θέμα και επίσης τα συχαρίκια μου στον αξιοσέβαστο κτηνίατρο της περιοχής που βοηθάει όπως μπορεί.
    Υπέροχο πόστ με κραυγαλέες αντιθέσεις λουκουμάκι μου (φοβερές εικόνες),όπως ακριβώς και η καθημερινότητά μας!(πςςς φιλοσόφησα πάλι)
    Τα φιλιά μου σου στέλνω με μυριάδες ευχές για καλό λουλουδιασμένο μήνα και καλό Πάσχα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, να το πεις! Να το πεις το χειρότερο, Μιραντίνι μου, γιατί εγώ έχω ακόμα πολλά μέσα μου, αλλά πού θα πάει? Θα τα πω...
      Τα μπράβο δεν πάνε σε εμένα, λατρεία μου... Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί που βοηθούν τα αδεσποτάκια, αλλά δυστυχώς υπάρχουν και πολλά καθίκια, τελικά...
      Ναι, ο Μανώλης μας είναι αστέρι!
      --Μου άρεσε που φιλοσόφησες! Αν το έχεις έμφυτο... τί να λέμε τώρα!!!--
      Σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στη διαδικασία να διαβάσεις το κομμάτι της πραγματικότητας... Ξέρω πως είναι δύσκολο...
      Συγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση, αλλά έπρεπε να πάω στον γιατρό... (ΩΡΛ, όχι ψυχίατρο!!!)
      ;-)
      Ανταποδίδω ευχές και φιλάκια, Μπισκοτένια μου αγάπη!!!
      Πάντα να είσαι καλά! Καλό Πάσχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      :k

      Διαγραφή
  2. προτίμησα την ψευδαίσθηση πραγματικά τις απόλαυσα τις εικόνες...
    όσο για την πραγματικότητα δεν άντεξα να τη διαβάσω ολόκληρη και την έχω νιώσει ειδικά στις γάτες μου και εγώ...
    να είσαι καλά κορίτσι!
    φιλιά πολλά!
    καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην απολογείσαι, Ντινάκι μου, εγώ πρώτη απ'όλους δεν άντεχα την ανάρτηση αυτή, πόσο μάλλον οι αναγνώστες μου που έχουν ψυχή μάλαμα! :-)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικόνες! Ας μείνουμε στα όμορφα!
      <3
      Σε ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε κοριτσακι, ειναι απιστευτο ποσο αγαπας τα ζωα και οταν εγραψες οτι ακομα και το γατο που σε γρατσουνισε τον χαιδεψες πριν πας στο γιατρο, με εκανες να σκεφτω πως εγω δεν εχω υπομονη ουτε με τα ιδια μου τα παιδια. Μακαρι να υπαρχουν ανθρωποι που να αγαπανε τοσο τα ζωα γιατι ενας ανθρωπος που μπορει να προσφερει τοση αγαπη σε ενα πλασματακι που δε θα του ανταποδωσει ακριβως τα ιδια(φαγητο, μια γλυκια κουβεντα) φανταζομαι πως ειναι τοσο καλος με τους συνανθρωπους του επισης. Προσωπικα, δεν ειμαι το πιο φιλοζωο ατομο, αλλα μεγαλωσα σε σπιτι με αυλη οπου οι γατες ηταν πολυ καλη μου παρεα. Οταν ειχα ενα νεογεννητο γατακι (εγω θα ημουν 7,8) και οι αλλες γατες μου το σκοτωσαν σταματησα να τις βλεπω το ιδιο γιατι ειχα χασει το Σεβαχ μου. Ομως οι γατες με εκαναν να νιωσω ενα απο τα πιο δυνατα συναισθηματα αφου συνεχισαν να υπαρχουν στην αυλη μας και η σχεση της γατας με τα γατακια της ειναι ο, τι πιο δυνατο εχω δει. Μετα απεκτησα τις ανηψιες μου που εφερναν σπιτι ολα τα αδεσποτα κι οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να αποφυγω το να συνυπαρχω με ζωακια. Και εκει που ελεγα οτι φοβαμαι τα σκυλια περασα 8 χρονια να μοιραζομαι το δωματιο μου με ενα σκυλο!
    Τελεια φιλη μου, επιασα την παρλα και εχω ενα σπιτι.. σταβλο, παω να καθαρισω! Πολλα σμουτς υπεροχε ανθρωπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να πεις πως δεν σε προειδοποίησα εσένα... Σε προειδοποίησα: Στην άλλη ανάρτηση σου είπα να πας!!! Αχ, τρελοδιδυμάκι!!!
      Υπάρχουν πολύ πιο δραστήρια άτομα από εμένα, σε ότι αφορά τη φιλοζωική δράση... Εγώ παρασύρομαι και από το συναίσθημα και πιο πολύ κλαίω να σου πω την αλήθεια, παρά προσφέρω βοήθεια...
      Ναι, δυστυχώς καταλαβαίνω τί εννοείς με τα γατάκι που το σκότωσαν άλλες γάτες... Έχω εμπειρία...
      Και αυτό με τις ανηψιές σου??!! Νομίζω πως (σχεδόν!) όλα τα παιδάκια (ή και μεγαλύτεροι! μη λέω ονόματα *Γιάννης*) το έχουν αυτό το θέμα και θέλουν όλα τα ζωάκια να τα φέρουν στο σπίτι! Κι ας είναι πρακτικά αδύνατον!!! :-)
      Δεν πιστεύω πως το σπίτι σου είναι στάβλος (αν και μου αρέσει που το ταίριαξες με το mood της ανάρτησης!)
      Σε υπέρ-ευχαριστώ για όλα, Demi μου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και στους άντρες σου!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!
      <3

      Διαγραφή
  4. καταρχήν καλημέρα....τι φοβερή ιδεά διπλό ποστ... φοβερό!!! τι να πώ στο πρωτο μέρος καταστεναχωρήθηκα αλλά οπως τα λές that's real life και μπράβο που το θίγεις όσο σκληρό και αν είναι καθώς και οι εικόνες συμβαίνουν συνέχεια !!!!!! το δεύτερο ποστ illusion καλά ....ενθουσιάστηκα !!!! φοβερός ο ζωγράφος .... λοιπόν μπράβο το ευχαριστήθηκα το διπλο ενημερωτικό και εύχομαι γρήγορα να έρθει το επόμενο.... καλό πάσχα εύχομαι θα τα πούμε και ενδιαμεσα ... να είσαι καλά πάντα , φίλη μου ... φιλιά και στο έτερον ήμισυ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις τώρα το συνειδητοποίησα: Ακριβώς ένα χρόνο πριν, είχα κάνει πάλι αντίστοιχο διπλό post!!! Και πάλι με στενάχωρο και πιο light θέμα!!! Χμμμ... Λες να ευθύνεται ο Απρίλιος?!
      ;-)
      Δυστυχώς, ναι... Είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο αυτές οι εικόνες.... Ας δούμε λοιπόν τον κόσμο, μέσα από τα μάτια του ζωγράφου!!! Κι εγώ τον βρήκα εκπληκτικό!! (Όταν "μεγαλώσω!" θα του μοιάσω!!!)
      Σε ευχαριστώ πολύ, καλέ μου!!!
      Καλό Πάσχα αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε!!! (όχι που θα γλίτωνες!)
      ;-)
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά! :k

      Διαγραφή
  5. Συριανάκι μου προτείμησα την ψευδαίσθηση και πραγματικά απόλαυσα τους υπέροχους πίνακες, αλλά έκανα το λάθος να ρίξω και μια ματιά στην πραγματικότητα και φρίκαρα.... έχω και τον σκύλο μου με γεράματα έχασα εχθές και το αγαπημένο μου γατί και φυσικά δεν έφτασα μέχρι το τέλος. Πολλά φιλιά Συριανάκι μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, Βικούλα... Λυπάμαι για το γατάκι... Καταλαβαίνω και το συναίσθημα να έχεις ζωάκι σε μεγάλη ηλικία...
      (Ούτε εγώ θα έφτανα μέχρι το τέλος, μη σκας...) :-)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πίνακες!!! Αν και νομίζω πως μπορείς να κάνεις εξίσου όμορφα έργα!!!
      ;-)
      Σε φιλώ πολύ-πολύ, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά και να περάσεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
      <3

      Διαγραφή
  6. Η περιέργεια σκοτώνει τον αναγνώστη, αλλά από ο,τι είδα, στην "πραγματικότητα" σκοτώνει και τη γάτα και όχι μόνο... :((

    Άρα επιστροφή στην ψευδαίσθηση, συνειδητά (όσο γίνεται). Καλό Πάσχα Γιάννα μου γλυκιά και καλά να περάσετε! Πολλά γλυκά φιλιά 8)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί ήθελα να σταθώ κι εγώ, Πετράδι μου στο "συνειδητά (όσο γίνεται)"...
      Δεν ήθελα να σας γεμίσω με άσκημα συναισθήματα αλλά ειλικρινά ανησυχώ πολύ με την αύξηση των περιστατικών βασανισμού και θανάτωσης ζώων... Πφφφ...
      Σε ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ πολύ, κοριτσάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  7. Εγώ προτίμησα την πραγματικότητα.Κρίμα για τα ζώα που βασανίζονται,αλλά και για τους ανθρώπους που τα βασανίζουν.Σίγουρα ζουν μια μίζερη ζωή.Και γω ασχολούμαι πολύ με τα ζωάκια που μου έχουν δώσει μόνο χαρές αν και πολλές φορές είναι ψυχοφθόρο.Πιστεύω όμως για να έρθουμε και λίγο πιο αισιόδοξα στην πραγματικότητα ότι με τα χρόνια θα γίνουμε καλύτεροι ως κοινωνία γιατί ήδη υπάρχουν φωνές που ακούγονται, σωματεία που αντιδρούν και ολοένα και περισσότεροι νέοι άνθρωποι που αγαπάνε τα ζώα.Και ένα ζωάκι να βοηθήσει ο καθένας μας είναι κέρδος!
    Πολύ ωραία ανάρτηση!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μουουουου!!
      Αχ, μακάρι να είχα την αισιοδοξία σου... Εγώ νομίζω πως η κακία έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας (κακία?! Δεν ξέρω αν με ικανοποιεί αυτή η λέξη... Θα ήθελα να γράψω κάτι πολύ πιο σκληρό...)
      Το θέμα είναι πως οι περισσότερες οργανώσεις/σύλλογοι κτλ βασίζονται σε εθελοντές (που εδώ τουλάχιστον είναι πολλοί) αλλά με την ανθρώπινη βλακεία, δεν μπορείς να τα βγάλεις εύκολα πέρα...
      Anyway....
      Μου λείπουν οι αναρτήσεις σου, Pinelάκι μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, κούκλα μου!
      Να είσαι καλά και να περάσετε ένα όμορφο Πάσχα!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά! (Να δώσεις και στο μαρουλομάρουλο, ε?
      ;-) <3

      Διαγραφή
  8. Συριανάκι μου να σου εξομολογηθώ ότι την ανάρτηση της πραγματικότητας δε μπορεσα να τη διαβάσω όλη. Κουβαλάω ήδη πολλές τέτοιες εικόνες και πολλές τραυματικές εμπειρίες.... Συγγνώμη! Διαβασα όμως αρκετα για να σε νιώσω. Η βία είναι έλλειψη πολιτισμου, είναι κάτι που θα έπρεπε να έχει εκλείψει στην εποχή που ζούμε κι όχι να πολλαπλασιάζεται. Δεν ξέρω τι να πω, απλά δεν την αντέχω...
    Η άλλη ανάρτηση πάλι μας ταξιδεύει στη χώρα της φαντασίας, δεν τον ήξερα τον καναδό ζωγράφο και θαυμασα τα έργα του. Δεν είναι λύση η φυγή από την καθημερινότητα, αλλά όταν φτάνεις στα όριά σου η φαντασία και τα όνειρα είναι σωτήρια...
    Σε φιλώ καρδιά μου, καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου, προς Θεού... Μη μου ζητάς συγνώμη!!!
      Βλέποντάς το απ'έξω όλo αυτό σαν αναγνώστης, ούτε εγώ θα άντεχα να το διαβάσω... Ούτε καν την αρχή δεν θα διάβαζα... Με το χέρι στην καρδιά... Γι' αυτό έκανα και την άλλη ανάρτηση με τον ζωγράφο....
      Η τελευταία σου φράση, είναι αυτό ακριβώς που εννοώ!!! Ακριβώς αυτό!!!
      ;-)
      Αγκαλιά και φιλί, ομορφιά μου!!! Να είσαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
      Καλό Πάσχα να έχετε και να περάσετε ονειρεμένα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!
      :k :k :k

      Διαγραφή
  9. Γενικά είμαι αισιόδοξο, συνήθως μέχρι βλακείας άτομο, γι αυτό δεν θέλω να βλέπω την πραγματικότητα γκρίζα.
    Η πραγματικότητα μπορεί να είναι μαύρη, όπως τα περιστατικά που αναφέρεις, μπορεί όμως να είναι και άσπρη, ροζ, γαλάζια, φούξια, πολύχρωμη, γιατί είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που δεν θα σκεφτούν ποτέ να βασανίσουν ή να σκοτώσουν ένα ζωάκι.
    Ανθρωποι σαν κι εσένα Γιάννα μου, κάνουν την πραγματικότητα όμορφη και αισιόδοξη!
    Σε φιλώ πολύ πολύ!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, Ελενάκι μου! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ! Είσαι πολύ γλυκιά!
      Ξέρεις όμως, αν δε μπορώ να δώσω ένα τέλος σε όλο αυτό (για αν μην πω σε όλους αυτούς), τότε μάλλον δεν κάνω καλά τη δουλειά μου ως άνθρωπος...
      Σίγουρα όσοι δεν πειράζουν ζωάκια είναι περισσότεροι από όσους τα βασανίζουν, όμως αν υπάρχει έστω και ένας βασανιστής σε όλον τον πλανήτη... κάτι δεν πάει καλά...
      (Σε τέτοια θέματα η αισιοδοξία μου πάει περίπατο!)
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ζαχαρένια, κούκλα μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο!
      <3 <3

      Διαγραφή
  10. Γλυκό και ευαίσθητο κορίτσι καλά έκανες και ανέβασες αυτή την ανάρτηση. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως ορισμένοι άνθρωποι βασανίζουν τα ζώα. Έχω πικρή πείρα γιατί μου έχουν δηλητηριάσει τον σκύλο μου.
    Εύχομαι να περάσεις καλά το Πάσχα μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου και για εμένα αδιανόητο είναι... αλλά... ... ...
      Κρίμα για τον σκύλο σου... Είναι πολύ καθάρματα μερικοί, ρε γ@μώτο... Και δεν μπορείς ποτέ να το ξεχάσεις...
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου!
      Να περάσεις κι εσύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      <3

      Διαγραφή
  11. Me he metido a ver la realidad pero solo de pasada no lo soporto me crea tal malestar de pensar cuanta maldad hay en algunas personas sueno eso si se le puede llamar personas, cuando maltratan a un animal indefenso.
    Ojala en todos los países refuercen la ley sobre el maltrato animal.

    Con lo cual en este caso me asomo a la ilusión.
    Besos y buena pascua.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mi corazón se derritió con su comentario! Usted entiende exactamente lo que estaba hablando!
      Sé que es difícil, si tiene que ver con diferentes idiomas, pero algunas cosas son lenguajes anteriores, correcto ?!
      Muchas gracias, mi amigo por todo!
      Feliz Pascua y la bendición !!!
      Abrazos y besos!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Ιωάννα, κι εγω....έμεινα στις ψευδαισθήσεις, μόλις είδα το θέμα της πραγματικότητας..........
    σου αντιγράφω το ποίημα του ΠΟΛΕΜΗ που ποτέ δεν εχω ξεχάσει.....Δεν προχωρησα πρακάτω ισως να το έχεις γράψει κι εσυ.Μόλις είδα τις πρωτες εικόνες....ξεφυγα.......συνειδητά επίσης......
    ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΖΩΑ

    Ποτέ δε θα πειράξω

    τα ζώα τα καημένα

    Μην τάχα σαν κι εμένα

    κι εκείνα δεν πονούν;

    Θα τα χαϊδεύω πάντα

    προστάτης τους θα γίνω

    ποτέ δε θα τ’ αφήσω

    στους δρόμους να πεινούν.

    Σαν δεν μιλούν κι εκείνα

    κι ο λόγος αν τους λείπει

    Μήπως δεν νιώθουν λύπη

    δε νιώθουν και χαρά;

    Μήπως καρδιά δεν έχουν

    στα στήθη τους κρυμμένη

    Που τη χαρά προσμένει

    κι αγάπη λαχταρά;

    Ακόμη κι όταν βλέπω

    πως τα παιδεύουν άλλοι,

    Εγώ θα τρέχω πάλι

    με θάρρος σταθερό,

    Θα προσπαθώ με χάδια,

    τον πόνο τους να γιάνω

    Κι ότι μπορώ θα κάνω

    να τα παρηγορώ..
    Καλή ΑΝΆΣΤΑΣΗ σε σένα και στους δικούς σου, και συγγνωμη που διαλεξα....όμορφες εικόνες ΄'εστω και μη αληθινές.......Τις εχω ξαναδεί αλλα κάθε φορα τις θαυμάζω.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου γλυκό!!!!
      Μη ζητάς συγνώμη! Κι εγώ αν έπεφτα σε τέτοια ανάρτηση, δεν θα μπορούσα να τη διαβάσω... Χωρίς αυτό να σημαίνει πως αδιαφορώ... Το αντίθετο! Οπότε, μη μου αγχώνεσαι!!!! Καταλαβαίνω!!! :-)
      Καλά έκανες και έβαλες το ποίημα!!!
      Αγκαλιά, φιλιά και ευχές για ένα υπέροχο Πάσχα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  13. Γιάννα μου ψηφίζω "ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ'!!! Οι πίνακες είναι καταπληκτικοί, με πολλή φαντασία και πολύ πρωτότυποι!!!
    Όσο για την "πραγματικότητα" δεν μπόρεσα να δω παραπάνω από δύο φωτογραφίες. Είναι too much για μένα....
    Καλό μήνα!!
    Καλό Πάσχα με υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω!!! :-)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πίνακες! Πολύ θα ήθελα να μπορώ να κάνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο!!! ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, Στελλίτσα μου!
      Να είσαι καλά και να περάσεις κι εσύ όμορφα με τους αγαπημένους σου, κορίτσι μου!
      ΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3

      Διαγραφή
  14. Σκληρή η πραγματικότητα πάντα Ιωάννα μου, όμως και οι ψευδαισθήσεις μας οδηγούν σε λάθος μονοπάτια!!! Να έχεις ένα όμορφο και ξεχωριστώ Πάσχα αγαπημένο μου πλάσμα!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς όχι πάντα σκληρή η πραγματικότητα! Θα συμφωνήσω για τις ψευδαισθήσεις, απλά κάποιες φορές αν δεν στραφείς ηθελημένα εκεί μέχρι να μαζέψεις το κομμάτια σου... απλά θα σαλτάρεις...
      ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ, Κική μου!
      Φιλί γλυκό και σούπερ ζαχαρένιο, κουκλίτσα μου!!!
      Να περάσετε υπέροχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  15. Γλυκό μου Συριανάκι, πιάστηκε το στομάχι μου με τα ζωάκια .... Τι να πεις η παιδεία ενός λαού φαίνεται και απ τον τρόπο που φέρεται στα ζώα και αν είναι δυνατόν, θα υστερούσαμε εμείς σ αυτό ???? Οι πίνακες είναι καταπληκτικοί !!!! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα με όσους αγαπάς και Χρόνια Πολλά !!!!! Και είθε το φως της Ανάστασης να φωτίσει τα μυαλά αυτών που έχουν πάρει λάθος δρόμους και φέρονται στα ζώα έτσι ...... Ωραία ανάρτηση !!!!! Φιλιά πολλάαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Θα υστερούσαμε εμείς σε αυτό?" Με αυτή τη φράση σου, Ράνια μου, τα έγραψες όλα!
      Ελπίζω πάντως κάποια στιγμή να την αποκτήσουμε αυτή τη ριμάδα την παιδεία, αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξη ως προς αυτό...
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Σε ευχαριστώ πολύ και για το δωράκι και για τις ευχές και για την ανάγνωση αυτής της ανάρτησης... Ήταν σκληρό... Το ξέρω...
      Σε φιλώ πολύ-πολύ και σου εύχομαι να περάσεις κι εσύ υπέροχα παρέα με τους αγαπημένους σου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  16. Την πραγματικότητα την διάβασα μέχρι εκεί που ξεκινούσαν οι φωτογραφίες, μετά δεν 'ήθελα να δω, δεν το αντέχω.. Πάντα είχαμε στο σπίτι σκύλο ή γάτες. Κάποια στιγμή φτάσαμε τις 22 γάτες και οι γείτονες φωνάζανε συνεχώς την εταιρία με τα αδέσποτα για να μας τα πάρουν και βέβαια οι γάτες είχαν ολόκληρο κήπο δικό τους και πέρναγαν πολύ καλύτερα και από τον άνθρωπο (όπως έλεγαν οι υπεύθυνοι). Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που τα κακοποιούν, λες και τους ενόχλησαν ζώα που δεν είναι καν στην ιδιοκτησία τους.. Έχω μαζέψει γατάκι μωρό από τα σκουπίδια (τα πέταξε μια γιαγιά που γέννησε η γάτα στο παρτέρι της) αλλά μόνο μία εβδομάδα κατάφερε να ζήσει γιατί ήταν πολύ μικρό και δεν μπορούσε να του κάνει τίποτα ο κτηνίατρος.
    Τη ψευδαίσθηση την είδα και έπαθα πλάκα... Δεν ήξερα το ζωγράφο αλλά είναι εκπληκτικά τα έργα του!! Τα κοιτούσα ένα ένα και προσεκτικά, είναι απίστευτο τι δημιουργεί!!
    Καλό Πάσχα να έχεις Γιάννα μου!! Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλα αυτά που γράφεις στην πρώτη παράγραφο, είναι σαν να διαβάζω κάτι που έγραψα εγώ... Βλέπω εμένα, αλήθεια! Σε όλα!
      Ξέρω πως προκαλεί πόνο και οργή η ανάρτησή μου σε ευαίσθητους ανθρώπους, όπως εσύ, οπότε ας πάμε μια βολτούλα στην... τέχνη!!!
      Κι εγώ μόλις, "έπεσα" πάνω σε ένα έργο του σε κάποιο περιοδικό, έψαξα αμέσως να βρω πληροφορίες και άλλα έργα του και πραγματικά μαγεύτηκα!! Ζηλεύω! Θέλω κι εγώώώώ!!!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Ελεανάκι μου! Να είσαι κι εσύ καλά!
      Να περάσεις τέλεια το Πάσχα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
      :k <3

      Διαγραφή
  17. Καλό Πάσχα παιδιά. Πήγα να δω την πρώτη ανάρτηση αλλα αυτο το διάστημα ειμαι λίγο περισσότερο ευαίσθητη απο άλλες φορές, δεν μπόρεσα να τη διαβασω όλη για ευνόητους λόγους και ευχαριστω για τη προειδοποίηση. Στη δευτερη ανάρτηση ασφαλώς και μου άρεσαν πάρα πολύ τα έργα και η αισθητική τους. Να χαιρεσαι το δωρακι σου απο τη Ράνια!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να βάλω φάτσα-φόρα τις εικόνες αυτές... Γι' αυτό το λόγο άλλωστε προτίμησα να κάνω αυτήν εδώ την ανάρτηση και να λειτουργεί σαν "χωλ", έτσι ώστε να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων... Είναι δύσκολο και σκληρό... Το ξέρω...
      Χαίρομαι που άρεσαν οι πίνακες και το δωράκι της Ράνιας!!!
      Μου βγάζουν πολύ... Άνοιξη!!!
      ;-)
      Καλό Σαββατοκύριακο, κοριτσάκι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!! <3

      Διαγραφή
  18. Γιάννα μου καλή.... πρώτον εύχομαι τα καλύτερα... δεύτερον... ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! γιατί η άλλη Παρασκευή... που θα χαρώ την ανάρτησή σου.. θάναι πολύ αργότερα

    μετά... ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!!!!!!!! για τις επισκέψεις.. καλέ, τι κοινωνικό παιδί που είσαι... χαχα... μακια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    μετά... η ανάρτηση για το "ψευδύσθηση..." μου άρεσε πολύ!! ωραίος!!!
    δευτερον η ανάρτηση.. η άλλη... ααα... δεν μπορω τις φώτο... τις... άγριες!!! αααα.... τι μου κάνεις!!!!!!!!!!!!!!!!... τέλος πάντων... ας γίνουμε ΑΝΘΡΩΠΟΙ... για να μην τυραννιούνται ... τα ζωντανά!!!!!!!!!!

    μακια πολλα... καλό Σαβ/κο!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απιστευτή μεγάλη απάντηση... ωωωω.... τι ήταν κι αυτό!! χαχα... λαλι΄στατη βγηκα!! χαχα.. τα λέμε...

      Διαγραφή
    2. Α, κάτσε να σου απαντάω σε ένα-ένα:
      Πρώτον: Ευχαριστώ πολύύύύ και ανταποδίδω!!! :-)
      Δεύτερον: Ευχαριστώ για τις ευχές, κορίτσι μου! Να είσαι καλά και να περάσεις κι εσύ όπως πραγματικά το θέλεις! (Αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε, από το δικό σου blog!)
      *Καλέ, μη με ευχαριστείς για τις επισκέψεις! Δεν έρχομαι και με το ζόρι! Το απολαμβάνω! Αλήθεια!! (Πλέον είμαι κοινωνική, μόνο με όσους συμπαθώ! Με τους άλλους απλά κάνω υπομονή!!! χαχα!)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πίνακες ζωγραφικής! Είναι εκπληκτικός ο τύπος! Για τα ζωάκια... άστο..
      Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοο!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    3. Καλέ, δεν χρεώνω με τη λέξη!!! Γράψε ό,τι θέλεις!!!
      ;-) χαχα!
      ΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά!!! <3

      Διαγραφή
    4. και... ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      καλά να περνατε..... (γενικώς... στα σχόλιά μου... δεν λεω πολλα... με εμπνεεις φαινεται... !! )..μακια.. σε γλυκοφιλώ!! είσαι απιθανη!

      Διαγραφή
    5. Ωωωωω! Τί γλυκό σχόλιο!!! Ευχαριστώ τόόόόσο πολύ!
      Αληθώς Ανέστη, κούκλα μου!
      Να είσαι κι εσύ πάντα γερή κ' ευτυχισμένη!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!
      :k :k :k

      Διαγραφή
  19. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Suas palavras sempre suavizar a minha alma!
      Você é uma pessoa muito doce, Marie!
      Muito obrigado !!
      Páscoa feliz e abençoado !!!
      Beijos e abraços!

      Διαγραφή
  20. Δεν μπόρεσα να διαλέξω κι έτσι επισκέφτηκα και τις δύο αναρτήσεις σου φιλενάδα!!!!
    Έχω την αίσθηση ότι η πραγματικότητα με την ψευδαίσθηση είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος …έτσι είναι ο κόσμος μας πλασμένος!!!! Κατακλυζόμαστε συνεχώς από άσχημες ειδήσεις, φρικιαστικές εικόνες, αρρωστημένες σκέψεις κι εκεί που αναρωτιέται ο ανθρώπινος νους για το λόγο ύπαρξης γυρίζει σελίδα και ψάχνει μια ακτίνα σωτηρίας, μια ψευδαίσθηση που θα του δώσει την ελπίδα ότι το αύριο ίσως είναι καλύτερο…
    Καλό Πάσχα με υγεία!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε αυτό που έγραψες!
      Νομίζω πως από εδώ και πέρα, αν κάτι στην καθημερινότητά μου με "χαλάει" και δεν μπορώ να κάνω κάτι άμεσα γι' αυτό, θα σκέφτομαι τα λόγια σου!! :-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάκι μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Πάσχα και σε εσένα! Με υγεία και πολλή αγάπη!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3

      Διαγραφή
  21. Hola amiga!!Τι κάνεις? Ελπίζω να είσαι καλά!! Σήμερα επισκέφτηκα την πόρτα με τις ψευδαισθήσεις, αλλά τώρα θα πάω να δω και την πραγματικότητα!! Πάντα μου αρέσει το κάτι εξωπραγματικό, που δεν είναι συνηθισμένο, δεν είναι ρεαλιστικό..Ίσως γιατί δεν μου αρέσει η πραγματικότητα, δεν ξέρω αλλά την βρίσκω βαρετή..Τέλειες εικόνες,εκπέμπουν κάτι το μαγικό!!! Τέλεια ανάρτηση!! Και η καρτούλα της Ράνιας υπέροχη!! Καλή συνέχεια εύχομαι και καλό Πάσχα!! Καλά να περάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!Και όχι πολύ φαί!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρούλα μουουουουου!!!! Πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω"!!!!
      Ελπίζω να μην πήγες στην άλλη ανάρτηση... Δεν έχει απολύτως καμία σχέση με εσένα και την υπέροχη ψυχούλα σου! :-)
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι εικόνες! Κι εμένα "μαγεία" μου βγάζουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ, Βασιλικούλα μου! Καλό Πάσχα και σε εσένα, κοριτσάκι μου!! Να περάσεις όπως ακριβώς το έχεις φανταστεί!! (Μου λείπεις, βρε!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και σοκολατένια!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Γιάννα μου
    Να περνάς καλά και όμορφα
    να υποδεχτείς τη γιορτή του Πάσχα!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ελενάκι μου!!!
      Επίσης, γλυκιά μου!!! Καλό Πάσχα και σε εσένα!!!
      Να περάσεις υπέροχα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3

      Διαγραφή
  23. Precioso blog lleno de c
    trabajos creativos y llenos de color

    Feliz semana Santa llena de Bendiciones

    Con cariño Victoria
    España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Muchas gracias, Victoria!
      Feliz Pascua!
      Tienen un tiempo precioso con sus seres queridos!
      Abrazos y besos! :-)

      Διαγραφή
  24. Όμορφη ανάρτηση
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχετε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-)
      Επίσης! Καλό Πάσχα!!! Να περάσεις ονειρεμένα!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  25. Γιάννα μου, τώρα που σε διαβάζω είναι περασμένη η ώρα και θα σου πω πως, την ανάρτηση "REALITY" διάβασα τον πρόλογό σου αλλά δεν τη συνέχισα να δω τις φωτο γιατί όταν βλέπω τέτοιες εικόνες, εκτός το ότι κλαίω σαν να έχει πεθάνει ένας δικός μου άνθρωπος, θα εκνευριστώ/θυμώσω/αγριέψω τόσο που δνε ξέρω πως θα ξεσπάσω. Είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που πιστεύω απόλυτα πως όποιος κάνει κακό σε ένα ζωάκι, είναι ικανός να κάνει κακό και στη ίδια του τη μάνα. Ναι, σ' αυτο΄ςυ τους δολοφόνους, ό,τι ηλικία θα έχουνε, Εγώ ΑΝ ΜΠΟΡΟΠΥΣΑ, αν ήταν στο χέρι μου θα τους έστηνα εδώ στο Σύνταγμα, στην Αθήνα και θα τους έκανα για ώρες-μέρες να μετανιώνουν την ώρα και την στιγμή, χωρίς έλεος κι ας με πουν μετά ό,τι είμαι για την πράξη μου αυτή. Δε διανοούμαι τα παιδιά και τα ζώα, οι πιο αθώες ψυχές πάνω σε αυτό τον πλανήτη να τα κακομεταχειρίζονται και να τα βασανίζουν...

    όσο για την άλλη ανάρτηση "ILLUSION" έπαθα την πλάκα μου! Βλέπω και ξανά βλέπω τις φωτο και δεν τις χορταίνω. Αυτή είναι τέχνη!
    Σ' ευχαριστούμε και για τις δυο αναρτήσεις!
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα το Πάσχα και επίσης να μας φωτίσει όλους το Άγιο Φως, γιατί δεν μας βλέπω καλά.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το χέρι στην καρδιά, Μαράκι, ό,τι γράφεις για την ανάρτηση της πραγματικότητας, είναι και δικές μου σκέψεις και δικά μου συναισθήματα... Δεν είναι τρομερό το να σου ξυπνάνε τόσο άγρια ένστικτα κάτι καθίκια που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι το να προκαλούν πόνο? Δεν μετανιώνω όμως για το πώς νιώθω... Πολλές φορές λέω πως αν ένας βρεθεί στα χέρια μου, θα πληρώσει για όλα τα εγκλήματα που έχουν γίνει...
      ________________________________________
      Κι εγώ ενθουσιάστηκα τόσο πολύ όταν είδα ένα έργο του, που αμέσως έψαξα να βρω και άλλα!!! Ποτέ δεν θα μπορούσα να ζωγραφίσω έτσι! (Μάλλον!) ;-)
      Σ' ευχαριστώ για όλα, κούκλα μου! Πάντα να είσαι καλά!!!
      Για την ευχή σου... ΑΜΗΝ θα πω!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      Καλημέρα, ομορφιά μου! <3

      Διαγραφή
  26. Κάπου στη μέση;;;;; μπορώ;;;;; Με έδεσαν κόμπο οι φωτογραφίες. Καλή μεγάλη εβδομάδα!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλέ! και το ρωτάς???! ;-)
      Να είσαι καλά, Κατερινάκι μου!!!
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, γλυκιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! <3

      Διαγραφή
  27. Κι εγώ με τις σκληρές εικόνες δεν μπορώ.. πάω να δω και την Illusion να πάρω τα πάνω μου :-)
    Καλό Πάσχα Τζοαννάκι! Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατανοητό πλήρως, Βερούλα!!! :-)
      Ελπίζω να σου άρεσαν τουλάχιστον οι πινακάρες του καλλιτέχνη!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου! Καλό Πάσχα και σε εσάς!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3

      Διαγραφή
  28. Σίγουρα προτιμώ την ψευδαίσθηση!! :)
    Καλό μήνα γλυκούλα!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου!!! :-)
      Να είσαι καλά, κοριτσάρα μου!
      Καλό μήνα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! <3

      Διαγραφή
  29. Ξεκίνησα απο την πραγματικότητα και την διάβασα μέχρι το τέλος. Αν και τις εικόνες με κακοποιημενα ζώα δεν μπορώ να τις δώ ...σκέφτηκα πόσο ευγενικά και τρυφερά δεν τις είχες μεγάλες κι ετσι τους έριξα μια κλεφτή ματιά.
    Τα ζώα υπήρχαν πάντα στην ζωή μου....στο σπίτι μου μπήκαν τα τελευταία χρόνια και δεν πρόκειται να βγούν.
    Εχω βιώσει την σκληρότητα και την κακία των ανθρώπων σε όλο το μεγαλείο και το απίστευτο είναι ότι εχουν ακόμη περιθώρια να φερθούν σκληρά.
    Η σκηνή όμως που με άφησε άφωνη γιατι περιλάμβανε μόνο λεκτική κακία αλλα ήλθε από ενα νέο κορίτσι (δεν πρέπει να ήταν πάνω από 16) ήταν όταν ο Οδυσσέας την ακούμπησε όπως διασταυρωθήκαμε....
    Γύρισε με κόιταξε ψύχραιμη και είπε.....γαμ....τις γριές με τα κωλ..σκυλα τους.
    Δεν στέκομαι στο γριές ( εγώ είμαι τυχερή και γέρασα) στέκομαι στην κακία που έβγαζε. αυτό το κορίτσι θα γίνει μάννα κάποτε !!!
    Τώρα για την άλλη ανάρτηση !!!! τι να πώ!!! εμεινα άφωνη με τις εικόνες. Απίστευτες .
    Να περάσεις ενα υπέροχο Πάσχα Γιάννα μου...με τους αγαπημένους σου και να είσαι πάντα καλά.
    φιλιά
    Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, γλυκό!!! Χαίρομαι που κατάλαβες πως ήταν δύσκολο ακόμα και για εμένα να βλέπω τις εικόνες και γι' αυτό το λόγο άλλωστε τις έκανα όσο πιο μικρές μπορούσα...
      Δυστυχώς, είμαι κι εγώ σίγουρη πως υπάρχουν κι άλλα περιθώρια κακίας και φρικαλεοτήτων από ορισμένους... Δεν έχουν όριο αυτά τα πράγματα και πολύ φοβάμαι πως δεν θα υπάρξει και τέλος...
      Με κάθε ειλικρίνεια, βαθιά μέσα μου, πολύ θα ήθελα ο Οδυσσέας, εκείνη τη στιγμή να της κάνει καμιά ξεγυρισμένη δαγκωνιά της πιτσιρίκας που γράφεις... Η παιδεία, ο σεβασμός, η καλοσύνη σε πολλές περιπτώσεις πάνε περίπατο... Και έχω βαρεθεί να ακούω για μεμονωμένα περιστατικά... 1,2,5,10,20 περιστατικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι μεμονωμένα... Μπράβο που έμεινες άφωνη πάντως... Εγώ δεν ξέρω αν θα μπορούσα...
      Και καλά, ο Οδυσσέας ήταν μαζί σου... Αυτή την είχαν αφήσει αδέσποτη να βγει από το σπίτι?! Ε, μα... Το κάθε βλήμα... Συγχύστηκα! :\
      _________________________________
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου υπέροχο!
      Να περάσεις ένα θαυμάσιο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!
      Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
      Α, και χαδάκια σε Φίτσα και Οδυσσέα, όπως πάντα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. Σιγά μην δεν έμπαινα και στα δύο.
    Και ενώ είχα έρθει με διάθεση να σου πω ότι ήρθα να παίξω με τα.... μπαλάκια σου (ξέρεις εσύ!) τελικά δεν έπαιξα με τα μπαλάκια σου :(((
    Έχω το βλέμμα της κουκουβάγιας μπροστά μου ακόμα...
    Φιλάκια ευαίσθητο πλάσμα μου!

    Καλό Πάσχα να έχεις! ♥

    ( μπορεί να ξαναέρθω για να παίξω...αν καταφέρω και χάσω το βλέμμα από τα μάτια μου...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥ ❤ ♥ ❤ ♥
      Λυπάμαι που σου χάλασα τη διάθεση... Αλλά έπρεπε να γράψω γι' αυτό... Πνιγόμουν...
      --Οι μπαλίτσες εδώ είναι και σε περιμένουν!!! Μην τις αφήσεις να σκουριάσουν!!!--
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κοριτσάρα μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Να περάσεις κι εσύ όμορφα με τους αγαπημένους σου και πολύ δημιουργικά!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα Ιωάννα!!! Επέλεξα να διαβάσω την πραγματικότητα... κάποια άλλη στιγμή θα μπω και στην ψευδαίσθηση... είναι ανατριχιαστικό τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος.... γιατί μας φαίνεται παράξενο όμως? Εδώ συνανθρώπους μας σκοτώνουμε.... με κάθε τρόπο..... είναι αυτό που λέγεται ότι ο άνθρωπος είναι το μεγαλύτερο κτήνος.....εύχομαι περισσότερη ΑΓΑΠΗ από τούτο δω το Πάσχα κι έπειτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξίσου σοκάρομαι με τη βαναυσότητά μας απέναντι σε ανθρώπους και απέναντι σε ζώα... Δεν κάνω κανέναν διαχωρισμό (όσο περίεργο κι αν ακούγεται)...
      Αν ο άλλος είναι κτήνος, δεν λογαριάζει ποιον έχει απέναντί του...
      Μου άρεσε η ευχή σου!!! Θα ευχηθώ κι εγώ το ίδιο!!!
      Να είσαι καλά, Χριστινάκι μου!!!
      Να περάσεις υπέροχα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3

      Διαγραφή
  32. Ειλικρινά στεναχωριέμαι πάρα πολύ που υπάρχουν τόσοι πολλοί "άνθρωποι" ανάμεσά μας που θα έκαναν τέτοιο κακό σε ζώα. Πιστεύω ότι πρέπει να βρίσκονται οι υπεύθυνοι και να τιμωρούνται παραδειγματικά. Πρέπει να σταματήσει αυτή η κατάσταση. Πολύ λυπάμαι, αλλά καλά έκανες και έγραψες και αυτήν την ανάρτηση! Καλύτερα να γνωρίζουμε τι γίνεται γύρω μας, γενικότερα, παρά να ζούμε σε κάποια ψευδαίσθηση!
    Καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα κούκλα μου! :* :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου κοκκινομάλλα, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Και για τις όμορφες σκέψεις σου και για την κατανόηση! Πίστεψέ με: Μου ήταν τρομερά δύσκολο να ολοκληρώσω αυτή την ανάρτηση...
      Anyway...
      Σε ευχαριστώ πολύ, ομορφιά μου! Να είσαι καλά!
      Καλό Πάσχα κ' Καλή Ανάσταση!!! Να περάσεις όπως ακριβώς το έχεις φανταστεί!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! :k <3

      Διαγραφή
  33. Gracias a ti por dejar tu visita en uno de mis blog y tu cariño

    Besitos mi niña

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στέλνω τα φιλιά μου για ένα πολύ όμορφο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ολγάκι μου!!!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κούκλα μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3

      Διαγραφή
  35. ΙΙΙΙΙΙΙΙιιιιιιιιιιι πες μου τι το'θελα...τι το'θελα και μπήκα στην πραγματικότητα :(
    Πραγματικά στενοχωριέμαι τόσο πολύ που μπορεί να μου χαλάσει η διάθεση για μέρες :( και να σκεφτείς έχουμε κάνει το σπίτι "ζωολογικό κήπο" που λέει και ο Αλέξανδρος, για να καταλάβεις πόσο αγαπάμε τα ζωάκια και τα φροντίζουμε και νοιαζόμαστε...
    Ξαναγύρισα όμως και πήγα στην ψευδαίσθηση και χάρηκε το μάτι μου χρώματα και ομορφιές!
    Καλό Πάσχα να έχεις ομορφιά μου! Να περνάς όμορφα και να ξεκουράζεσαι! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, αστεράκι μου!!! Το ξέρω πως η ψυχούλα σου δεν μπορεί να αντέξει αυτή την πραγματικότητα... Είσαι θησαυρός εσύ, κορίτσι μου, δεν έχεις σχέση με τέτοια αποβράσματα... Λυπάμαι που σε έκανα να πας εκεί...
      Τουλάχιστον χαίρομαι που η άλλη ανάρτηση ήταν πιο light και παιχνιδιάρικη και σου άρεσε! :-)
      Σε υπέρ-ευχαριστώ, Αναστασούλα μου!
      Καλό Πάσχα και σε εσάς, κοριτσάκι μου!!! Να περάσετε ονειρεμένα!!!
      Χιλιάδες ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ στα υπέροχα μουτράκια σας!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  36. Γλυκιά μου φίλη Καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση σε κάθε τι στη ζωή σου!Διάλεξα τη ψευδαίσθηση γιατί..απλά δεν αφήνω ποτέ το ροζ συννεφάκι μου!Γλυκιά μου φίλη Καλές γιορτές και Καλή Ανάσταση σε κάθε τι στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις, Αχτιδούλα μου! Οι πράξεις σου μιλάνε από μόνες τους άλλωστε! Δεν έχεις καμία σχέση με την άλλη ανάρτηση!
      Ποτέ να μη χρειαστείς να αφήσεις το ροζ συννεφάκι σου!!
      Σε ευχαριστώ τόόόσο πολύ!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και σε εσάς!!! Να περάσετε όμορφα κάτω από το κιόσκι σας!!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλάάάά!
      :k <3 :k

      Διαγραφή
  37. Ψευδαίσθηση φυσικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!! Καλό Πάσχα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου!!! :-)
      Να είσαι καλά, Ρένα μου!
      Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
      Άπειρα ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  38. Η πραγματικότητα Γιάννα μου είναι τόσο πικρή που ντρέπομαι καμιά φορά να λέω ότι είμαι απ'τη Σύρο.
    Τόση αγριότητα πιά!
    Απόλαυσα τις εικόνες τις ψευδαίσθησης
    που πραγματικά σε κερδίζει.!!

    Χαρούμενη Ανάσταση εύχομαι
    για σένα και τους αγαπημένους σου!

    Με πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax, Ελενάκι μου... Έχει παραγίνει το κακό πια... Δεν ξέρω τί να πω... Πραγματικά...
      Οι ψευδαισθήσεις είναι ένας καλός τρόπος να ξεφύγεις (για λίγο!)
      ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά!
      Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση, κούκλα μου!
      Εύχομαι να περάσεις τέλεια!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  39. Γιάννα μου, πολύ στεναχωρήθηκα με την ανάρτηση για την κακοποίηση των ζώων, αλλά δυστυχώς είναι μιά μεγάλη αλήθεια πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν τα αγαπούν και τα βασανίζουν. Εμείς λατρεύουμε τις γατούλες μας και από προχθές επέστρεψε κι ένας γάτος μας που είχε φύγει πριν από δύο (!) χρόνια....(μάλλον στην διπλανή γειτονιά θα ήταν), και πρόσεξα ότι έχει κάτι σαν όγκο στο ένα πόδι του, αλλά δεν κάθεται να τον δω πιό προσεχτικά, ειναι φοβισμένος (θα δώ τί θα κάνω!). Όσο για τους πίνακες με την ψευδαίσθηση, είναι πραγματικά υπέροχοι!!!
    Η κόρη μου φεύγει το πρωϊ με τον σύντροφό της για Πάσχα στην Σύρο!!!!! (αν δεν βγάλουν απαγορευτικό, δηλαδή, γιατί έχει πολλά μποφώρια!).
    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, να περάσετε με τον Γιάννη σου και τους αγαπημένους σας!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, Marie-Anne μου??!!! Μετά από 2 χρόνια??!! Τί ωραία!!
      Δώσε του λίγο χρόνο να συνειδητοποιήσει πως επέστρεψε και μόλις τον βρεις βολικό, δες το ποδαράκι του! Θέλω να πιστεύω πως αυτός ο όγκος, το πιθανότερο να είναι κάποιο απόστημα... Αφού είναι και αρσενικός και ήταν και μακριά από το σπίτι, εκεί πάει το μυαλό μου! Τώρα είναι σε καλά χέρια!!! <3
      Αχ, ελπίζω να μην έχει απαγορευτικό... Αυτή τη στιγμή πάντως εδώ που είμαι εγώ, ένα εφτάράκι το έχει! Να έρθουν και να περάσουν και υπέροχα τα παιδιά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά πάντα!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! :k :k :k

      Διαγραφή
  40. Θα πάρω λιγο απο ψευδαισθηση.. λόγω ημερών και μόνο!
    Καλό Πασχα
    να περασεις ομορφα
    και να εχεις ενα μοναδικο αναστάσιμο τραπέζι!
    Φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις όση ψευδαίσθηση θέλεις!!! (Με το κιλό την δίνω!!!)
      ;-)
      Καλέ, αφού τα είπαμε για το τραπέζι: Γευστικά είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος!!! <3
      Να είσαι καλά, ομορφιά μου!!!
      Καλό Πάσχα και σε εσένα! Να περάσεις τέλεια!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! :k :k :k

      Διαγραφή
    2. Αυτο εννοω... να φας μπόλικη αστακο-μακαρονάδα χα χα!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
    3. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! (Κραυγή τρόμου!)
      Αν θέλεις να με διώξεις από το τραπέζι... τα θαλασσινά είναι μία από τις καλύτερες επιλογές!!!! ;-) χαχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

      Διαγραφή
  41. Η πραγματικότητα είναι σκληρή!! Η ψευδαίσθηση απλά σε κάνει να πηγαίνεις αλλού!! Τι καλύτερο από το να μπορείς να συνδυάσεις και τα δυο, στις σωστές δόσεις και αναλογίες!!
    Συριανάκι μου γλυκό, καλό Πάσχα και καλη Ανάσταση σου εύχομαι !!! Πολλά σβουριχτά φιλιά σας στέλνω , μαζί με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μέχρι να βρω αυτόν τον δοσομετρητή, δεν με βλέπω καλά...!
      Έχεις δίκιο πάντως!
      Σε ευχαριστώ, Pepiτούλα μου!!!
      Να είσαι καλά και να περάσεις θαυμάσια με τους αγαπημένους σου!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ! <3 <3

      Διαγραφή
  42. Αφηνω μια γρήγορη ματια και καλησπερα .....επενερχομαι αυριο δριμύτερη...Συριανακι μου... φιλώ σε.....:k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι ξημερώματα ήρθες, Ρουλάκι???!!! ;-)
      Στην ψευδαίσθηση να πας! Μην μπεις στην ανάρτηση της πραγματικότητας...
      Καλή σου μέρα, κορίτσι μου!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      :k :k :k

      Διαγραφή
    2. Αυτα ...το να μην παμε στην πραγματικότητα τα λενε πιο μπροστα.....βρε κοριτσακι μου.... την διαβασα εχθες.. και επειδη θα εβριζα ειπα να το δω σημερα πιο καθαρα.... αμ ...δε..!! τα ιδια ασκημα συναισθήματα μου προξένησαν που τα είδα... δεν έχω λογια να πω... νομιζω οτι θα τα χαραμισω... Συριανακι μου..
      Η ψευδεσθηση όμως.. έ; σε παει αλλού.... χρειαζεται και αυτή πότε πότε... να ξεχνιόμαστε... αλλα οχι για πολύ..... γιατί μετα η πραγματικοτητα..μας προσγειωνει ανώμαλα......
      σου στελνω ματια μου τις ευχες μου για ενα ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ... με τους αγαπημενους σου... και ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντού Συριανακι μου... φιλακιααααααααααααααα!!!

      Διαγραφή
    3. ααααα ξέχασα να βαλω φατσουλες και να ταίσω τις γατουλες μας... γενικως 3 και περιμενουμε γεννητουρια...:D :D ::<3 <3

      Διαγραφή
    4. Αχ, νόμιζα πως ήσουν κουρασμένη και θα ερχόσουν σήμερα να διαβάσεις... Δεν σε πρόλαβα...
      Κι εγώ νομίζω πως δεν ιδρώνει το αυτάκι όσων δεν θέλουν τα ζώα στη ζωή τους... Καθίκια γεννήθηκαν, καθίκια θα πεθάνουν...
      Οπότε, ας μείνουμε στην ψευδαίσθηση που (για λίγο έστω!) μας κάνει να ξεχνιόμαστε! :-)
      Να είσαι καλά, γλυκό μου σμαραγδάκι!!! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση και σε εσάς! Να περάσετε υπέροχα!!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και... Πασχαλινά!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
    5. Αχ! Άντε, να σας ζήσουν τα μικράκια!!
      Τις δικές μου τις έχω στειρωμένες και τώρα σειρά θα πάρουν του Γιάννη! Μόλις ξεπεταχτούν λίγο τα μωρά τους, θα πάνε για στείρωση οι μανούλες!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ξανά, κορίτσι μου!
      :k :k :k

      Διαγραφή
    6. Πόσο χαρηκααααααααααααααα ....... ξερεις εσύ.....:D :) :k <3

      Διαγραφή
    7. χαχαχαχα!!! Εγώ να δεις!!!!!!!!
      <3 :k <3 :k <3 :k <3 :k <3 :k <3

      Διαγραφή
  43. Αχ πρωί - πρωί σφίχτηκε η καρδιά μου ,βούρκωσα .....αστα!!!! Τι μου έκανες βρε κοριτσάκι!!!!!!! Απαπα Πάω στην άλλη σου ανάρτηση!!!! Καλό Πάσχα, και καλή Ανάσταση!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου!!! 1000 συγνώμη για την αναστάτωση... Δεν είχα σκοπό να σας κάνω άνω-κάτω... Απλά, θα έσκαγα αν τα κρατούσα μέσα μου...
      Ελπίζω η άλλη ανάρτηση να σε ικανοποίησε!!! :-)
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου γλυκό κ' ευαίσθητο!
      Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!!!
      Σε φιλώ πολύ-πολύ!!! ♥ ❤ ❥
      <3

      Διαγραφή
    2. Την είδα!!!!!!! Υπέροχη!!!!!! Με ικανοποίησε και με το παραπάνω!!!!!!! Και να μην ζητάς συγνώμη,καλά έκανες και την ανέβασες!!!! Και άλλα φιλάκια σου στέλνω!!!!!!!!!!!!! ματσ μουτσ!!!!!!

      Διαγραφή
    3. :-)
      Καλοδεχούμενα τα φιλάκια!!!!
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου!
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  44. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!Εύχομαι κάποτε να έρθω κάποτε στη Σύρο να γνωριστούμε και να φάω πολλά λουκούμια! (100 κιλά θα γυρίσωωωω) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!!!
      Μπα, θα τα βαρεθείς, βρε 'συ! Εγώ ούτε που να τ' αγγίξω!!! (ίσως επειδή τα βρίσκω όποτε θέλω!!) Kαλά, έλα εσύ και δεν θα αφήσουμε άχνη ούτε για δείγμα!!!! :-)
      Σε ευχαριστώ πολύ, γλυκό μου μουτράκι!!!
      Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!!!
      <3 :k <3 :k <3

      Διαγραφή
  45. Καλό Πάσχα Γιάννα μου και ότι επιθυμείς. Η πραγματικότητα πραγματικά με θλίβει και προτιμώ να μην την σχολιάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω...
      Καλό Πάσχα, Irma μου!
      Να περάσεις υπέροχα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
      <3

      Διαγραφή
  46. Τρυφερή γλυκιά μου Ιωάννα... πόσο με συγκίνησες και όχι μόνον με την ιστορία αλλά και με το πόσο ευαίσθητη είσαι. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ σκληρή και κάτι περισσότερο από γκρι ειδικά στην εποχή μας!! Επιλέγω λοιπόν την ψευδαίσθηση γιατί την έχω ανάγκη ...πραγματικά!!! Όσο για τις φωτογραφίες του Καναδού ζωγράφου τις λάτρεψα και μου έφτιαξαν την διάθεση!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!! Να περάσετε πανέμορφα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ φοβάμαι, πως τελικά η πραγματικότητα είναι κάτι πολύ πιο σκούρο από γκρι, τελικά... Θα συμφωνήσω μαζί σου...
      Κι εγώ, κατ' ανάγκη, στην ψευδαίσθηση στρέφομαι... Δεν παλεύεται αλλιώς η κατάσταση...
      :-)
      Σε ευχαριστώ, Κική μου! Να είσαι καλά!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
      Να περάσετε υπέροχα και άκρως... γευστικά!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! <3

      Διαγραφή
  47. Πώς την είχα χάσει αυτή την ανάρτηση?
    Τα διάβασα και τα δυο...μπήκα και στην πραγματικότητα και στην ψευδαίσθηση και θα μπω πάλι στην ψευδαίσθηση μετά το σχόλιο να καθαρίσω τα μάτια μου από τις εικόνες που "μας χάρισαν" οι απάνθρωποι...
    Άλλο σύλλογο δεν ξέρω...αλλά ξέρω πως σε όλα τα μέρη γίνονται κτηνωδίες σε βάρος των ζώων...κι εδώ πριν λίγο καιρό είχαν ρίξει φόλες...και η κόρη μου μου είπε τις προάλλες πως προσέχει διπλά τον Μπρίκι γιατί έριξαν φόλες κι εκεί και πέθαναν σκυλάκια..

    Καλή Ανάσταση Γιάννα μου και καλό Πάσχα με υγεία!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά πολλά και να χαρείς τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ό,τι μου φαίνεται πιο "φυσικό", αλλά φόλες θυμάμαι ανέκαθεν να βάζουν οι κάφροι... Να σηκώσεις όπλο όμως??? Όπλο??? Η κακία βρίσκει τρόπο και έδαφος... εξέλιξης...
      (Αυτή η θεία δίκη θα έρθει ποτέ, ρε γ@mwt0?)
      Τα μάτια σας 14 με τον Μπρικάκο... Θέλει μεγάλη προσοχή...
      Να είσαι καλά, Μαράκι μου!
      Σε φιλώ πολύ-πολύ και σου στέλνω τις πιο γλυκές ευχές μου για ένα όμορφο Πάσχα! Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  48. Κοριτσάκι μου...
    Πόσο γλύκα αλλά και πόσο θυμό κουβαλάει η ανάρτησή σου...
    Εξοργίζομαι με τις κτηνωδίες των ανθρώπων...εξοργίζομαι!
    Δεν το χωράει ο νους μου...!
    Πάντα είχα στο σπίτι μου ζώα αλλά και αδέσποτα που φρόντιζα με αγάπη. ΄Οπως και σένα μ΄ έχουν δαγκώσει, γρατσουνίσει κλπ, αλλά ποτέ, ποτέ! δεν σκέφτηκα να τα εκδικηθώ...
    Η αγάπη που παίρνεις από ένα ζωάκι είναι πολύτιμη, ανεκτίμητη...
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα καρδούλα μου...♥
    Εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες...
    Πολλά φιλιά....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι δικιά μου εσύ!! Σε είχα καταλάβει!! Με κάλυψε πλήρως το σχόλιό σου!
      Δυστυχώς, επειδή ούτε ο δικός μου εγκέφαλος μπορεί να κατανοήσει τί στο νιώθουν όσοι κάνουν κακό στα ζώα, παρακαλάω τουλάχιστον να μη βρεθεί κανένας τους στα χέρια μου... Νιώθω τρομερή οργή και πόνο...
      ________________________
      Να είσαι καλά, Αννιώ μου! Σε ευχαριστώ πολύ, μάτια μου!
      Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση! Να περάσετε υπέροχα!
      Σε φιλώ πολύύύύύύ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  49. I went for the reality post. I had tears in my eyes reading it :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It was hard for me writing it, Vanessa...
      I wish that no more animals will ever have to face such human-monsters...
      Thanks for stopping by, sweetheart!
      Hugs and kisses!
      <3

      Διαγραφή
  50. Εδώ βασανίζουν και σκοτώνουν τους ανθρώπους , στα ζώα θα σκοντάψουν;
    Συγκλονιστική η ανάρτηση σου Γιάννα μου!!!!!
    Μακάρι να είχαμε και σ αυτόν τον τομέα την ανάλογη παιδεία !!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος έχασε την παιδεία του για να τη βρούμε εμείς?! :(
      Να είσαι καλά, γλυκιά μου, Ρένα! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      Να περάσετε ένα όμορφο Πάσχα και να δώσεις πολλά-πολλά φιλάκια στη μικρούλα σας!
      Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
      :k :k :k

      Διαγραφή
  51. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Τέτα μου! Να είσαι καλά!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3

      Διαγραφή
  52. Κοριτσάκι μου γλυκοοοό!!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!! Σε φιλωωωώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Επίσης, λατρεία!!!
      Καλό Πάσχα κ' Καλή Ανάσταση!
      Να περάσετε τέλεια!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  53. ♭♫ه° ·.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ه°·✿
    ·.ه✿✿ミ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η πραγματικότητα (που διαλέξαμε πρώτη) μας "μούδιασε".Η ψευδαίσθηση μας συνέφερε λίγο(φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να μαν διαβάσουμε και τις δύο)!
    Σου στέλνουμε τα φιλιά μας και τις ευχές μας για καλή Ανάσταση,να περάσεις πολύ όμορφα (μαζί με τον Γιάννη σου)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου, σας ευχαριστώ πολύ για όλη τη στήριξη!
      Λυπάμαι που αναγκάστηκα να δημοσιεύσω κάτι σκληρό...
      Σας στέλνω όλη μου την αγάπη και πολλά γλυκά φιλιά για ένα όμορφο Πάσχα! Καλή Ανάσταση, γλύκες μου!
      Να είστε καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  55. Είχα έρθει μέρες πριν να πάρω τζουρίτσα λουκουμακίου, κι ευτυχώς που δεν μπήκα με τη μία στις αναρτήσεις - που θα τις διάβαζα και τις δύο. Hellooooo, να έχανα τριπλή λουκουμίσια δόση;; Ποτές!! Απ´ τα σχόλια κατάλαβα το περιεχόμενο κι έβγαλα απαγορευτικό. Συγνώμη που δεν θα την διαβάσω, συγνώμη. Αλλά, μέρες που είναι, δεν λέει να χαλαστώ και να βρίσω άσχημα. Διάβασα, όμως, την άλλη και δηλώνω περίτρανα τούτο: τρελάθηκα!!! Άπαιχτος ο τύπος, πωωωω. Είσαι θεά που το ξετρύπωσες, και μπράβο που μας έκανες πάσα αυτές τις ομορφιές. :))

    Καλή Ανάσταση & καλό Πάσχα - κι από εδώ -, ματάκια μου. Να περάσεις ζούπερ καταπληκτικά κι αγαπησιάρικα με τους δικούς σου. Μάκια έξτρα σβουριχτά και γλυκά, τριδυμολατρεία μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου απολογείσαι, τριδυμάκι μου! Πρώτη εγώ δεν θα διάβαζα αντίστοιχη ανάρτηση σε άλλο blog... Είναι πολύ δύσκολο!
      Την αγάπη μου την έχεις, ούτως ή άλλως!
      :-)
      Σε ευχαριστώ για όόόόλα, μικρό μου αστεράκι!!! Να είσαι καλά!
      Να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα, με πολύ γέλιο και αγάπη!
      Καλή Ανάσταση, ομορφιά μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      :k :k :k :k :k

      Διαγραφή
  56. Χρόνια πολλά παιδιά!!!!! Καλή Ανάσταση!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Κατερινάκι μου!
      Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  57. Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά, δεν άντεξα πάνω από μισό λεπτό...
      Πόνεσε η ψυχή μου...

      Διαγραφή
  58. Απαντήσεις
    1. Το βίντεο λέει αλήθειες, Μορφέα μου, αλλά εγώ αδυνατώ να κατανοήσω το πόσο τέρατα μπορούμε να γίνουμε οι άνθρωποι...
      Καλή σου μέρα, καλέ μου...

      Διαγραφή
  59. Χριστός Ανέστη !!!!!! Εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με αγάπη , υγεία , χαρά και αισιοδοξία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, κορίτσι μου!
      Να είσαι καλά! Οι ευχές σου είναι και δικές μου!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά και... Πασχαλινά!
      <3

      Διαγραφή
  60. Χριστός Ανέστη!!!Χρόνια πολλά με υγεία κι ευτυχία!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, κορίτσι μου!
      Χρόνια πολλά και καλά!!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!!!
      <3
      Α, και πολύχρονη!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  61. O valor das coisas não está no tempo que elas duram, mas na intensidade com que acontecem.
    Por isso existem momentos inesquecíveis, coisas inexplicáveis e pessoas incomparáveis.(Fernando Sabino)
    Uma linda e abençoada semana!!!
    Abraços Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eu concordo totalmente com estas palavras!
      Você sempre tocar minha alma!
      Muito obrigado!
      Tenha um bom dia, Marie!
      Beijos! <3

      Διαγραφή
  62. αχ Γιαννα μου...Μερικοι ανθρωποι..αν μπορεις να τους πεις ανθρωπους...θελουν σκοτωμα!! Δεν μπορω να καταλαβω γιατι βασανιζουν ετσι τα ζωα...αρρωστοι!!
    Οσο για την δευτερη αναρτηση που ειδα με την Κωνσταντινα μου ,μου ειπε οτι εκαναν πολυ καλη δουλεια...χαχα

    Σε φιλώ κοριτσακι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ μπορώ να τους καταλάβω, κορίτσι μου...
      Πάντως σίγουρα "ανθρώπους" δεν τους λες...
      Για το δεύτερο κομμάτι της ανάρτησης... χαχα! Ε, μα έχει γούστο το παιδί! Βρήκε να μοιάσει, τί να λέμε?!!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Miss Garland μου!!!
      Σε ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
      <3 <3 <3
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  63. ჱ‿

    Bom fim de semana
    com tudo de bom!!!
    Beijinhos.
    ჱ╮
    ه°ჱ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Hello lovely!
    Have a nice weekend!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Thanks lovely!
    I'm already following you too, on GFC :-)
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Well, it was the right chance for me to find out that I hadn't added you to my blog roll! ;-)
      Thanks so much, sweetheart!!!
      Hugs and kisses!!!
      <3 <3 <3

      Διαγραφή
  66. Great post:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!

    I follow you on GFC, maybe you follow me back? ;o)

    Have a nice Day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. very nice blog
    want us to follow each other? let me know
    http://melodyjacob1.blogspot.com/
    Thank you

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Kαλε τι γινεται εδω; Χαμος!!!! χαχαχαχα
    Μα ποσο σε αγαπαμε και ποσο μας λειπεις!

    Καλη Πρωτομαγια θα ευχηθω εγω τωρα! χαχαχα

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σας αγαπώώώώ! (Βλέπε Αληφέρη!!!)
      ;-) χαχα!
      Καλέ, γιατί σου λείπω? όλη μέρα εδώ τριγυρνάω!
      Να είσαι καλά, Κική μου!
      Καλή Πρωτομαγιά και σε εσένα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλή εβδομάδα! <3

      Διαγραφή
  70. Συριάκι μου γλυκό!!!!!!!!
    Καλή Πρωτομαγιά!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, κορίτσι μου!
      Καλή Πρωτομαγιά!
      Να περάσεις υπέροχα! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      <3

      Διαγραφή
  71. Joyeux 1er May !
    j'espère que le soleil et le bonheur inonderont les coeurs!
    Angie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.