❤ Πού και πού θα τα λέμε! ❤
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

SAN-TA ... ΧΙΟΝΙΑ!!!

Ε, τώρα πώς να δικαιολογήσω τον τίτλο αυτής της ανάρτησης? Λοιπόν... Αφενός αναφέρομαι στην επανεμφάνισή μου, αφετέρου φέρνω στο προσκήνιο ένα βραβείο που 3 λατρεμένες μου bloggers, μου το είχαν προσφέρει τον... Δεκέμβρη! Ε, δεν θα ήταν αναμενόμενο να απαντήσω σε Χριστουγεννιάτικες ερωτήσεις τα Χριστούγεννα? Γι' αυτό κι εγώ επέλεξα τον Ιούνιο για να απαντήσω!!! Πώς με βρίσκετε? (Εγώ πάντως με... παραδέχομαι και γιατί είχα ενημερώσει εξ' αρχής τα κορίτσια και γιατί το... θυμήθηκα!)
Λοιπόν: Ξεκινάμε!



-- Διαβάζεται σε 7 λεπτά --

Ευχαριστώ πολύ-πολύ τα τρία υπέροχα και θεόμουρλα πλάσματα που μου έκαναν πάσα το Christmas Award, και δεν είναι άλλα από: τη Μιράντα μου, την Κατερίνα μου και την  Demi μου!

*Επειδή είχα δεχθεί το βραβείο (και είχα ετοιμάσει την ανάρτηση από τον Δεκέμβριο!) γι' αυτό παρουσιάζω τις ερωτο-απαντήσεις εδώ και δεν σας παραπέμπω με link στα blogs των κοριτσιών...

1)Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση:
31 Δεκεμβρίου 2007... Είχα νυχτερινή βάρδια στο τηλεφωνικό κέντρο των Ραδιοταξί που δούλευα τότε και ήμουν στεναχωρημένη που θα έκανα αλλαγή χρόνου μακριά από τους δικούς μου...  

Και εκεί που ήμουν βυθισμένη στη "μελαγχολία" μου, λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος έρχονται στο γραφείο οι γονείς μου για να μου κάνουν παρεούλα! Μετά από λίγο, ήρθε ο Γιάννης (τότε ήταν οδηγός ταξί - εκεί γνωριστήκαμε και ήμασταν ελάχιστους μήνες μαζί!)...

και σε λίγη ώρα έσκασαν μύτη και τα κολλητάρια μου! Το πόσο με συγκίνησαν, δεν μπορώ να σας το περιγράψω! Βέβαια μόλις άλλαξε ο χρόνος, δεν μπόρεσα να τους χορτάσω και πολύ, καθώς το τηλέφωνο χτυπούσε διαρκώς σαν τρελό! (Ναι, υπήρχε δουλειά τότε!)
2)Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
Deck the Halls (Το τραγουδάω ανεξαρτήτως εποχής!)
3)Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
Τρεις σοφοί - Τρεις βασιλιάδες (Φουμ-φουμ-φουμ) (Ένα τραγούδι που μου θυμίζει πως στο Δημοτικό είχα ωραία φωνή και ήμουν στη σχολική χορωδία!)
4) Το δώρο  που θα ήθελες για τα φετινά Χριστούγεννα:
(Άστο, δεν πραγματοποιήθηκε...!)
Και...
Κάνε μια ευχή για το 2014 2015:
Να δημιουργηθούν οι συνθήκες για μια επιτυχημένη τριπλέτα: υγεία-χαμόγελο-θετική σκέψη...



Και για τη συνέχεια σας έχω το Music Award που μας χάρισε η Amy (Thanks! Thanks! Thanks!) με όρο να πω 5 αγαπημένα μου κομμάτια... Η δισκοθήκη μου ήταν... εντυπωσιακή (ας το θέσω κομψά!) ακόμα και πριν ασχοληθώ επαγγελματικά με τη μουσική... Το ίδιο και του Γιάννη... Ε, και όταν έχουμε ουσιαστικά αρκετά εκατομμύρια κομμάτια στην "κατοχή" μας, μπορείτε να φανταστείτε πόσο δύσκολο μου ήταν να επιλέξω μόνο 5... Οπότε διάλεξα τα 5 πιο πρόσφατα που είχαν παίξει στο κινητό μου... Ποια είναι αυτά? Να πάτε στα σχόλια της ανάρτησης της Amy και να τα δειτε! Ώχουουουου!



Και κάπου εδώ, θέλω να ευχαριστήσω τα αστέρια μου (ξέρουν αυτές!), που με γέμισαν με την αγάπη και το ενδιαφέρον τους και ανησυχούσαν για το πού έχω χαθεί... Λοιπόν... Είμαι καλά! Όλοι είμαστε καλά! Απλά, νιώθω λίγο... εξαρτημένη... Λέμε πως είναι εξάρτηση το τσιγάρο, τα ναρκωτικά, τα φαγητό, το αλκοόλ...
Για εμένα τα τελευταία χρόνια εξάρτηση ήταν, όχι ο υπολογιστής ή το internet γενικά: Ήταν το blogging... Μπορεί να έκανα αναρτήσεις μία φορά το μήνα, αλλά ήμουν σε καθημερινή βάση εδώ και κάναμε παρεούλα! Δεν ήταν πως έκανα μία ανάρτηση και "ξεμπέρδευα"... Ήμουν εδώ! Ήμουν εδώ γιατί ήθελα να μην χάνω τα νέα σας! Την καθημερινότητά σας! Τις δημιουργίες σας! Και τις στιγμές σας! Είστε το δικό μου ναρκωτικό! Είστε υπέροχες μονάδες! Είστε το ιδανικότερο σύνολο αναγνωστών που θα μπορούσε να ευχηθεί κάθε blogger να έχει!
Πιστεύω πως κατάφερα να χτίσω σχέσεις και νιώθω απίστευτα υπερήφανη για αυτό! Απλά, αν φτάνεις στο σημείο να περνάς συνολικά 9-10 ώρες καθημερινά στο blogging (χωρίς να συμπεριλαμβάνω θέματα δουλειάς, ή λοιπά σερφαρίσματα), έρχεται η στιγμή που λες: Όπα! Τί γίνεται εδώ? Για πόσο καιρό ακόμα θα μπορώ να παρακολουθώ τα 500+ ιστολόγια με τα οποία έχω επαφή και πολλά εξ αυτών κάνουν καθημερινές αναρτήσεις? Για μένα νομίζω πως ήρθε η ώρα να πάρω... ρεπό! Και κυρίως για πρακτικούς λόγους... Τί εννοώ? Κάτι μικρά θεματάκια στον αυχένα και στη μέση, έχουν υποχωρήσει κατά πολύ τις τελευταίες εβδομάδες που απέχω... Και ευελπιστώ πως σύντομα θα υποχωρήσει και η κούραση που νιώθω στα μάτια μου! (Οκ, είπαμε: Έχω πανέμορφα μάτια, αλλά δεν θέλω να βάλω ακόμα πίσω από βιτρίνα!)  

Και όπως έχω πει σε πολλές από εσάς, πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τον υπολογιστή, τα χέρια μου έπιαναν... Ήμουν δημιουργική! Από τότε που μπήκε στη ζωή μου αυτός ο κόσμος... νομίζω πως σκούριασα! Οπότε, καιρός για εξάσκηση!!! Για πράγματα που πάντα μου άρεσαν και τα τελευταία χρόνια δεν τους έδινα το χρόνο που τους άξιζε! Και γι΄αυτό το λόγο όπως είπα, θα πάρω... ρεπό! Διαρκείας! Ασφαλώς και δεν θα διαγράψω το blog, απλά δεν θα το ανανεώνω... Δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω...  
 (Μάλλον όμως θα επιστρέψω έστω και αθόρυβα για να αλλάξω αυτά τα χαζοχαρούμενα καλοκαιρινά γραφικά που έφτιαξα!) E, σε λίγες μέρες μπαίνει και το 3 μπροστά από την ηλικία μου, πρέπει να δείξω την πρέπουσα σοβαρότητα! (ho ho ho!) Απλά θέλω να ευχηθώ να είστε όλοι καλά, να προσέχετε τους εαυτούς σας, να δείχνετε την αγάπη σας και να χαμογελάτε! Κι αν κάτι πάει στραβά, τότε χαμογελάστε στραβά! 
(Για την ιστορία: όταν ανακοίνωσα στον Γιάννη την απόφασή μου, μου είπε: "Και τώρα πώς θα... κερδίζεις δώρα?!?!?!)






Και επειδή θέλω να με θυμάστε (αν και όποτε!) με χαμόγελο, ας κλείσουμε λίγο πιο... εύθυμα!!! Θέλω να κλείσω με σχολιασμό φωτογραφιών, κάτι που έχω να κάνω από τον πρώτο μου χρόνο στο blogging! Αυτή τη φορά το θέμα θα είμαστε... εμείς!!!


Γιάννα και Γιάννη, εγώ θα συνεχίσω να προπονούμαι και θα σας αφιερώσω το χρυσό μετάλλιο που θα πάρω!!! 

Και ποιος νοιάζεται που θα μας εγκαταλείψετε? Εγώ έχω τα νιάτα μου και την ομορφιά μου! (Δεν με φώτισε ιδανικά αυτή η ξανθιά φράντζα?!)

Εγώ θα πίνω... Θα πίνω μέχρι να γυρίσετε... Θα πίνω... Και θα σας περιμένω...

Αλλά αν αργήσετε πολύ... Γκρρρ! Αλίμονό σας!!

Εγώ είμαι κατά της βίας! Θα πάω σχολείο και θα σας πείσω με λογικά επιχειρήματα να επιστρέψετε σύντομα!

Εγώ λέω να σου κάνω δώρο μία υπέροχη τσαντούλα για να με θυμάσαι με χαμόγελο!

Εγώ πάλι, λέω να πάρω τα αγαπημένα σου τζινάκια και...
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ JEANS ΜΟΥ! (Άντε, μη τυχόν και δεν επιστρέψω ποτέ!)

Εγώ θα ψήσω οικολογικά και κυρίως οικονομικά τα μπισκοτάκια μου? Τί λες? Βλέπεις να έχεις επιστρέψει σε καμιά 2ετία? Τόσο υπολογίζω να διαρκέσει το ψήσιμο!

Εμένα δε μου καίγεται καρφάκι! Φαγάκι να υπάρχει και όπου θέλετε πηγαίνετε!

Εγώ πάντως σας αγαπώ πολύ! Πώς αλλιώς να σας το δώσω να το καταλάβετε?

Ούτε καν για εμένα δεν μένεις?! Μμμμ... Ωραία αδυναμία μου είχες! Παλιοψεύτρα!

Ποια Γιάννα και Γιάννης, μωρέ? Εγώ για το πιπίνι της πρώτης φωτογραφίας ενδιαφέρομαι!!!





Η ζωή είναι μία φούσκα... Μπορεί να φαίνεται (ή και να είναι δύσκολη στη δημιουργία της , βαρετή στην παρατήρηση και ευάλωτη στο πέρασμά της) αλλά σίγουρα μπορεί να προσφέρει χαμόγελο και όταν συναντήσει τον ήλιο (έστω και μία τόση δα ακτίδα του) θα λαμπυρίσει... Μπορεί να είναι μικρής ή μεγάλης διάρκειας... Μπορεί να είναι μέρος ενός συνόλου ή να φαντάζει μοναχική η πορεία της... Μπορεί να συναντήσει εμπόδια στο διάβα της και να σπάσει ή να εξαφανιστεί όταν έρθει η "κατάλληλη" στιγμή... 
Εσείς απλά, ποτέ να μην αφήνετε κανέναν "να σας τη σπάσει"!

ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!










130 σχόλια:

  1. Καλημερα και καλο μηνα να εχουμε!
    Καλο καλοκαιρι!
    Διαβασα προσεκτικα τα επανω και θελω να σταθω σε δυο πραγματα. Πρωτον οτι τα χριστουγεννα εκεινη ηταν οντως μια υπεροχη αναμνηση και χαιρομαι παρα πολυ που τη μοιραστηκες μαζι μας και δευτερον στην απεξαρτηση που πολυ καλα επελεξες να κανεις!
    Εμεις αλλωστε θα ειμαστε εδω για σενα οποτε μπορεις!
    Το μαιλ μου το ξερεις και ανα πασα ωρα και στιγμη μπορεις να με βρεις!

    Δε λεω πως δε θα μου λειψεις, η απουσια σου ειναι κατι παραπανω απο αισθητη αλλα σημασια εχει να εισαι καλα και να κανεις οτι πραγματικα σε ευχαριστει!

    Ολα θα πανε καλα! Φιλακια πολλα πολλα μελαχροινη αγαπη! Και εμεις δε θα χαθουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Υπέροχη, εκφραστική μου, Κικίτσα!
      Σε λατρεύω!
      Να είσαι καλά πάντα!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  2. Είσαι καλά !!!!! αυτό μετράει πολύ, και το ότι κάνεις αυτό που πραγματικά επιθυμείς. το ότι μας έλειψες είναι γεγονος. το ότι ανησυχούσαμε για αυτή την ξαφνική απουσία και αυτό επίσης.

    αλλά είσαι εδώ !!!
    ούτε καλημέρα και καλό μήνα δεν πρόλαβα να σου γράψω...
    Να είσαι καλά γλυκό κορίτσι και να ακολουθείς πάντα την καρδιά σου.
    Η ανάρτηση σου όπως πάντα άπαιχτη....οι φωτογραφίες σου μια και μιά.
    Γιάννα εδώ θα είμαστε ....
    Φιλιά γατίσια (απο την φίτσα) και τρυφερά απο τον οδυσσέα
    και από εμενα φυσικά
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έλειψες!!! Και η Φίτσα! Και ο Οδυσσέας!
      Ελπίζω να είστε καλά, Μαράκι μου!!!
      Επιστρέφω σιγά-σιγά!

      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  3. Θα ξεκινησω απο το τελος. Τι χιουμορ ειναι αυτο βρε διδυμακι! Φοβερες οι φωτογραφιες και τα σχολια!
    Κοριτσακι μου, σε καταλαβαινω απολυτα. Τελευταια κι εγω δεν μπλογκαρω πολυ γιατι δεν προλαβαινω και δεν μπορω να ξενυχταω καθε βραδυ μεχρι τις 2-3, και ξερεις τι εγινε; Αδυνατισα!
    Οντως οσο κι αν αγαπαμε το μπλογκινγκ, κλεβει χρονο απο αλλα αγαπημενα πραγματα.
    Δε θα σου πω οτι θα μου λειψεις γιατι δε γλιτωνεις ετσι ευκολα, ολο και θα σε ελεγχω να δω τι κανεις! Πηρες τη σωστη αποφαση, ξεκουρασου και επεστρεψε οποτε νιωσεις την αναγκη.
    Κι εγω για ποιον θα γραφω τωρα για νυφικα;
    30; Σιγα μωρε, το'παθα κι εγω (πριν 4 χρονια) και δεν καταλαβα τιποτα!
    Πολλα φιλια!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ενταξει το παραδεχομαι, η απουσια σου ειναι ηδη αισθητη!
    Υ.Γ. Ρε συ, στειλε κανα τζην για κατι κατασκευες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ από το τέλος θα ξεκινήσω: ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΖΙΝΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!
      ;-) χαχα!!!
      Α, ρε διδυμάκι!!!
      Βρες ένα τζιν νυφικό και το συζητάμε το θέμα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, βρε λατρεία!

      Διαγραφή
  4. Είσαι τρελοκομείο ! Τέλος!
    αχαχαχ! Μόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση Ιούνιο μήνα!
    Ελπίζω να σου περάσει γρήγορα ( το μπούχτισμα όλοι το νιώθουμε στιγμές)
    Εγώ λιγόστεψα τα καθημερινά και μια -δυο μέρες κάνω αποχή,από το μπλόκινγκ αλλά επισρέφω με όρεξη μετά κι έτσι κρατώ τις ισορροπίες μου.
    Και δημιουργική μπορώ να είμαι ταυτόχρονα..Αλλά πάλι εγώ δεν έχω Γιάννη ;-)
    Κι αφού σε βοήθησα με τα δικά μου πιστεύω ( αχαχα) να πω πόσο συμφωνώ με τον Γιάννη;;;;;;;;;;; ¨Και τώρα πώς θα κερδίζεις δώρα;"
    Πληζ ξανασκέψου το!
    ♥♥♥
    Φιλούρες τρελοκομείο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κοίτα να δεις: Τώρα που έρχονται τα Χριστούγεννα, λέω να κάνω ένα mini come back!
      Λες να βάλω καλοκαιρινό θέμα??!!!
      ;-)
      (Ναι, ναι! Με βοήθησαν τα δικά σου θέματα! By the way: Καστανό νερό βρέθηκε, ή μένεις ακόμα μόνο στη ζάχαρη, στα ζυμαρικά κτλ??!!!)
      :-p
      ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, τσαγάκι μου!

      Διαγραφή
    2. Ε, μα δεν είμαι? Πες! Πες!
      Φιλάκια, κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  5. καλημερα , καλο μηνα , πεθανα στο γελιο με τις φωτο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. α και η απουσία σου ήταν αισθητή. Αλλά μέσω των απαντήσεων σου στα άλλα μηνύματα αγάπης που είχες, είχα εφησυχαστεί!
    Μάκια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί απολογείσαι, καλέ?!
      Άντε, πάρε άλλη μια καρδούλα τώρα!

      Διαγραφή
  7. Καλό Πάσχα δλδ σα να λέμε κοπελιά! Είχα να σου πω πολλά μαζεμένα, αλλά αυτό το φινάλε σου με έκανε και τα ξέχασα όλα! Κρίμα! Πάνω που έκανα ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ εγώ εσύ εξαφανίζεσαι;; Άπονη, καλό καλοκαίρι και να είσαι καλά! Μάκια πολλά πολλά πολλά :))))))

    Μια Πέτρα: http://mia-petra.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε διέψευσα: Επέστρεψα πριν το Πάσχα!!!
      ;-)
      Καλέ, εδώ δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα υπάρχοντα ιστολόγια και εσύ πας και φτιάχνεις κι άλλο?
      Καμία συμπόνια πια??!!!
      ;-) χαχα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, πετράδι μου!

      Διαγραφή
  8. Αυστραλέζικος καιρός να πούμε και καλή πρωτοχρονιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πρωτοσχολιάσω μου λες?
    Την επιστροφή σου?Τα χριστουγέννα?Τα μουσικά?Τις φωτο?χαχαχαχαχαχα
    Καταρχήν χαίρομαι πάρα πολύ που είσαι καλά και που έμαθα επιτέλους νέα σου:))
    Ναι...μου έλειψες πολύ και θα συνεχίσεις να μου λείπεις αλλά σημασία έχει να κάνεις αυτό που θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα!Οπότε μαζί σου σε κάθε επιλογή!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια και μια μεγάαααααλη αγκαλιά Συριανάκι μου:)))) :****)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τί χρήσιμη η μεγάάάάάάη σου αγκαλιά με τέτοιο καιρό!!!
      ;-)
      Άμυ μου, με (ξανά) συγκίνησες και τώρα που διάβασα πάλι το σχόλιό σου!
      Ελπίζω να είσαι καλά!!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Θα τα πούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  10. Κοριτσάρα μου πράγματι σε αναζητούσα αλλά χαίρομαι που είσαι καλά και για την απόφαση της απεξάρτησης !! Πράγματι είναι μεγάλη εξάρτηση και πολύς ο χρόνος !! Αντε παιδί μου σοβαρέψου και ασχολήσου με κάτι άλλο , άντε και καλά Χριστούγεννα πάλι !!!!!
    Φιλάκια με κάθε τρόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα!!! Το "Καλά Χριστούγεννα" θα το πούμε τώρα που πλησιάζει η ώρα του, αστέρι μου!!!
      Σε "βλέπω" στο facebook και σε χαίρομαι! Είσαι υπέροχη, κορίτσι μου!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και πάλι ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  11. καλά δεν ντρέπεσαι που εξαφανίστηκες τοσο καιρο? εχεις δίκιο το σεβομαι και το κατανοω και εγώ αν και καινούργιος δεν μπορώ να ακολουθώ τους ρυθμόυς του μπλογκινγ και να αφήνω τη μουσική μου και τις δουλειές μου ....όλα θα γίνουν όπως μπορούμε και να μην πιεζόμαστε κυρίως !! ελπιζω να μην χαθουμε φιλια και στα δυό σας ( το ζεύγος j ) ,να περνάτε κυρίως καλά και να έχετε την υγεία σας ευχομαι !!! να επικοινωνείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλα, σε απειλώ ανοιχτά:
      Σύντομα επιστρέφω! Φρόντισε να με υποδεχτείς με την καλυτερότερη μελωδία!
      (Αν και πάντα τέτοιες επιλέγεις!!!)
      ;-)
      Φιλιά πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  12. Σνιιιιιφφφφφ (κλαίω)
    Που πας??? Μην φεύγεις!!
    Αφού το ξέρεις θα μας λείψεις και θα σου λείψουμε!!!
    ΟΚ, μην μου δίνεις σημασία, σκοπός είναι να κάνεις αυτό που πραγματικά θέλεις εσύ και αυτό που σε ευχαριστεί πάνω απ' όλα!
    Και να πεις του Γιάννη να μην κάνει ανόητες ερωτήσεις, να φροντίσει αυτός να σου παίρνει πολλά δώρα, τέτοιο κορίτσι που έχει να το προσέχει σαν τον βασιλικό στην γλάστρα, άντε!!
    Φιλιά πολλά πολλά μικρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα!!!
      Ελενάκι, επιστρέφω! Ετοίμασε γλυκά (πολλά γλυκά!) και τα εξαφανίζω σε χρόνο dt!
      Μου λέιψατε όλες σας!
      Ελπίζω να είστε καλά!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  13. Σε καταλαβαίνω απόλυτα καλή μου Γιάννα!Ο χρόνος του υπολογιστή καταντάει εξάρτηση και το μετρίασμα επιβάλλεται.Κι οποιαδήποτε καλή ασχολία σε βάρος του χρόνου του υπολογιστή, είναι προτιμότερη.Είναι σκληρό να χάνεσαι από φίλους, αλλά δε γίνεται να 'χουμε φάει κόλλημα μπροστά σε μια οθόνη.Ότι και να επιλέξεις, ξέρω ότι θα 'χεις δίκιο!
    Μας έλειψε ομολογώ η παρεούλα σου με τα σχόλια σου, αλλά καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν κι άλλες προτεραιότητες!:-)
    Η δημοσίευσή σου έσκισε(ακόμα μια φορά)!!!
    Να 'στε καλά παιδιά μου, χαίρομαι που βρεθήκατε στο δρόμο μου και τα λέμε... είστε πολύ οικείοι και νιώθω σαν να σας έχω γνωρίσει!
    Έστω κι ετεροχρονισμένα, συγχαρητήρια για τα δωροβραβειάκια σου κι όταν ξαναπάρεις κάποιο καλοκαιρινό δωροβραβειάκι, να το κρατήσεις στην άκρη και να το δημοσιεύσεις τα Χριστούγεννα... έτσι σαν αντίβαρο, για να μη σου τη λένε!χαχααα!
    Υπέροχο απόγευμα να 'χετε κι όμορφο καλοκαιράκι να περάσετε με αγάπη!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, το πόσο χάρηκα που με βρήκες ΚΑΙ στο Linkedin, δεν μπορώ να σου το περιγράψω!
      Πάντα με τον καλό σου λόγο, βρε Νίκο! Πάντα ευγενής και υπέροχος! Δεν έχω λόγια για σενα, καλέ μου!
      Εύχομαι, να σας βρίσκω όλους σας καλά!

      Τα φιλιά και την αγάπη μας!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Το καλό που σας θέλω...!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Σισσάκι μου!

      Διαγραφή
  15. Αχ βρε Γιάννα κι εμένα μου έλειψες! Που φεύγεις τώρα που ήρθα εγώ; Εχεις δίκιο όμως, ο χρόνος που πρεπει να διαθέτει κανεις για να παρακολουθήσει όλα αυτά τα μπλογκ είναι πολύ μεγάλος! Να'χεις και τα παιδια, να'χεις και το νοικοκυριό και τον άντρα...
    Φιλάκια , καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν τη μέρα με το συνονόματό μας whisky, ένα πράγμα!!!
      Δεσποινάκι, θα κάνω έκτακτη εμφάνιση σε λίγες μέρες!
      Be there!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  16. :( :( :(
    Και μενα ποιος θα με κανει να γελαω τωρα ?
    Και ποιος θα μου φτιαχνει την διαθεση οταν δεν ειμαι καλα ?
    Ανοιγα το ιστολογιο και εβρισκα σχολιο απο το Συριανοκοριτσο μου και ενιωθα τοσο ομορφα...
    Ενταξει ειπα φαση ειναι θα περασει.
    Η αληθεια ειναι πως το ιντερνετ ειναι εθιστικο.
    Και εγω δεν μπορω να το αφησω μακρια μου πολυ καιρο γιατι νιωθω τοσο ομορφα να περναω τις ωρες μου εδω.
    Ενταξει εγω ειμαι και ανεργη τωρα και δεν εχω κατι ακαλυτερο να κανω..
    Να περνας ομορφα κοριτσι μου γλυκο και να κανεις πραγματα που εσυ αγαπας και σου φτιαχνουν την διαθεση.
    Εμεις εδω θα ειμαστε (πρωτα ο θεος) και θα σε περιμενουμε οταν εσυ θελησεις.
    Πολλα πολλα φιλακια κοριτσακι μου τρελλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, θέλω να πιστεύω πως τα γέλιο δεν σου έλειψε τόσους μήνες!
      Θα κάνω ένα mini come back σύντομα! Όσοι πιστοί (ή τρελοί...) προσέλθετε!!!
      ;-) χαχα!
      Φιλάκια, κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  17. Γιαννααααα τώρα που ήρθα εγώ φεύγεις εσύ!!! Δεν πειράζει αν είναι για καλό. Σου εύχομαι τα καλύτερα και σύντομα κοντά μας να μας τρελάνεις με το χιούμορ σου.
    Α και καλά Χριστούγεννα χαχαχα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδανθούλα μου, ετοίμασε μεζεδάκια γιατί καταφθάνω!!!
      Θα το κάψουμε!!
      Φιλάκια πολλά-πολλά, κούκλα μου!!!!
      Να είσαι πάντα καλά!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  18. Βρε κοριτσάκι μου, κρίμα που το blogging σε έκανε να σκουριάσεις.. Είναι για το ακριβώς αντίθετο αλλά δεν το χρησιμοποίησες σωστά..
    Το παρατηρούσα ότι σχολίαζες σε κάθε blog που υπάρχει, κι αναρωτιόμουν πως αντέχεις. Καλό είναι να κάνουμε επιλογές, αυτά που μας ταιριάζουν περισσότερο, αυτά που μας εμπνέουν και έχουμε κάτι να πάρουμε και να σχολιάσουμε.
    Σου εύχομαι έναν υπέροχο Ιούνιο, ένα ξεχωριστό καλοκαίρι και να μη χάσεις ποτέ το χιούμορ σου.
    Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε απειλώ ανοιχτά: Οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν σύντομα!!!
      Φρόντισε να μην αλλάξεις διαδρομή!!! Αλλά και να αλλάξεις, θα σε βρω!
      ;-)
      Να είσαι καλά, Κατερινουλίνι μου!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  19. Χαχαχα μου άρεσε πολύ το...χριστουγεννιάτικο ποστ με καλοκαιρινό φόντο (που by the way δεν είναι χαζοχαρούμενο, είναι σούπερ!). :( Κρίμα που πήρες αυτή την απόφαση.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σου άρεσε το φόντο? Μάλλον επειδή δεν συμπαθώ το καλοκαίρι, μου φαινόταν τόσο... τόσο... απερίγραπτο!
      ;-)
      Ευχαριστώ, κουκλίτσα μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά!
      Φιλάκια πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  20. Είχα την απορία πως προλαβαίνεις και σχολιάζεις όλες τις αναρτήσεις! Εγώ fun του φατσοβιβλίου εσύ το blogging! Όπως νιώθεις Γιαννουλάκι μου να κάνεις! Εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε! Το τραγουδάκι δεν το ήξερα και φουμ φουμ φουμ το άκουσα και μου άρεσε! Και με τις εικόνες δεν ξέρω γιατί δεν γέλασα ή γιατί είμαι ξινή(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!) ή γιατί μου βγήκε μια θλίψη διαβάζοντας σε και νιώθοντας ότι θα κάνω καιρό να σε διαβάσω... ψιτ ψιτ να σε πω έλα στο fb να τα λέμε χιχιχι
    Φιλάρες πολλές και ατελείωτες!!! Σε περιμένουμε ναι?? Μην ξεχαστείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xmmm... Σαν να πήρε το μάτι μου ανάρτησή σου μετά από καιρό!!!
      ;-)
      Ε, αφού έκανες εσύ την αρχή, λέω να ακολουθήσω κι εγώ!!!
      Και όχι: Ξινή δεν είσαι!!! Λίγο τρελοκομείο είσαι, αλλά τί να κάνουμε? Αγάπα τους φίλους σου...!
      ;-) χαχα!!!
      Φιλάκια, παλαβιάρα!!!

      Διαγραφή
  21. Όμορφες οι απαντήσεις σου και οι σχολιασμοί Γιάννα!

    Σε λίγες μέρες πας στο 3 και εσύ; Εγώ στις 22 Ιουνίου, οπότε πρέπει να έχουμε γεννηθεί με λίγες μέρες διαφορά!

    Η απουσία σου σίγουρα ήταν αισθητή, εγώ σου είχα αφήσει ένα μήνυμα εδώ και είχα δει που είχες γράψει ότι απέχεις για αυτό δεν ανησύχησα περαιτέρω, αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν ήσουν στη σκέψη μου. Εύχομαι να περνάς καλά, καλή τύχη σε ό,τι κάνεις στη ζωή σου και εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Γιώργο μου!
      Μετά την επικοινωνία μας μέσω mail, ξέρεις πλέον πότε είναι τα γενέθλιά μου, οπότε όταν γίνω διάσημη, please, μη δώσεις στη δημοσιότητα τέτοιες λεπτομέρειες, ναι?
      ;-) χαχα!
      Επιστρέφω σε λίγες μέρες οπότε για ρίξε καμιά ματιά, μήπως "παίζει" λίγο χιονάκι στη Σύρο! Χρόνια έχω να δω!!!
      ;-) (Είπα να εκμεταλλευτώ την αγάπη σου για τα μετεωρολογικά!!!)
      Να είσαι καλά, διαδυκτυακό μου φιλακράκι!

      Διαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννα κι ευτυχισμένο καλοκαιράκι να έχουμε!!
    Θα μας λείψεις, μα χρειάζεται και η ξεκούραση!
    Να περνάς πάντα όμορφα!! Και να κάνεις πολλά μπάνια!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπάνια δεν έκανα, αλλά καλά Χριστούγεννα, με το ζόρι συγκρατούμαι να μην αρχίσω να λέω από τώρα!!!
      ;-) χαχα!
      Ελπίζω να είσαι καλά, Μαράκι!!! Μου έχεις λείψει! (και ο άλλος ο μούργος ο Μπρικάκος!!)
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  23. Είδα ανάρτηση μετά απο πολύ καιρό πλήρους αφωνίας,που μ έκανε να αναρωτιέμαι, να απορώ (αλλά μετά διαπίστωσα οτι το θέμαδεν ήταν μαζι μου),να ανησυχώ(ακριβώς για τη γενίκευση) κι έτρεξα χαρούμενη να σε καλοδεχτώ...ώσπου έφαγα τη σφαλιάρα γερή!
    Διάβασα με πολύ προσοχή,αν και μ ομολογουμένη πίκρα,όλη την ανάρτηση.Κατανοώ ΑΠΟΛΥΤΑ τους λόγους και δε μπορώ να σου αντιπαραθέσω τίποτα άλλο εκτός οτι ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΛΥ,κι οτι ελπίζω η απόφαση νάναι πρόσκαιρη. Να ασχοληθείς με τα θέλω σου και να μας ξανάρθεις να γεμίσει ξανά η γειτονιά το γέλιο σου και τη μοναδικότητά σου. Στα γράφω με σφιγμένη καρδιά,αλλά είμαι σίγουρη οτι πήρες τη σωστότερη απόφαση.
    ΑΥτό ένοιωθες,αυτό κάνεις.
    Κάντο,αλλά να ξέρεις...ο,τι προειπα...
    Φιλιά άπειρα με πολύ ΑΓΑΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Ξεκινώ με φιλάκι για να απαλύνω τη σφαλιάρα! (Αν ήταν γερή, θα πονάς ακόμα! Ρε γ@mwτο, στιγματίζω πάντα τους ανθρώπους γύρω μου!!!)
      ;-) αχαχαχαχαχαχαχα!
      Χαρουλίτα μου, ό,τι και να σου γράψω είναι λίγο! Εσύ κι αν μου έχεις λείψει!!!
      (Τις δημιουργίες σου τις θαυμάζω στο facebook, δεν έχω έλλειψη από αυτές... Εσύ, ως άτομο, ως καρδιά, ως ψυχή, ως πνεύμα, ως κοφτερό μυαλό και σπαρταριστό χιούμορ!)
      Θα προσπαθήσω να αναπληρώσω το κενό, όσο καλύτερα μπορώ... Να το ξέρεις!
      Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, Χαρουλίτα μου!!!
      ❤ ❤ ❤

      Διαγραφή
  24. ....Οk! Μήνυμα ελήφθη... Κουράστηκες!
    Για την ακρίβεια ξεθεώθηκες και άντε τώρα να μαζέψεις τις δυνάμεις σου...
    Λοιπόν, άκου αντιπρόταση που σου έχω..
    ΄Ασε να περάσει το καλοκαιράκι, να κάνεις τα μπανάκια σου, να χαρείς με βόλτες και ξεγνοιασιά και από Οκτώβρη τα ξαναλέμε...ναι?
    Θα είσαι ξεκούραστη και θα σου έχουμε λείψει (ελπίζω...) ....΄
    ' Ασε που θα ξέρεις πως να χειριστείς τον χρόνο σου αυτή τη φορά...
    Γι΄ αυτό σου λέω...Ξανασκέψου το...
    Με λίγα λόγια, μην χάνεσαι...ναι?

    Θέλω να είσαι καλά...♥
    Γλυκό φιλί
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι σοφή, τελικά!
      (Γι' αυτό είσαι και φίλη μου, άλλωστε!!!)
      ;-)
      Αν εξαιρέσεις πως το "Οκτώβρης", γίνεται "Δεκέμβρης", κατά τ' άλλα, μέσα έπεσες!!!
      Μου λείψατε!!! Πάάάάρα πολύ!!!
      Stay tuned! Επιστρέφω!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κούκλα μου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  25. Έλα βρε μου έλειψες! Ναι, το παραδέχομαι!
    Κι εσύ "χρωστούμενα"-αναρτήσεις;
    Σε καταλαβαίνω! Εγώ να δεις πόσο κουράστηκα από πολλά!
    Φαντάσου είμαι σε φάση που θέλω να φύγω κάπου, έστω για 5 μέρες, να εξαφανιστώ βρε παιδί μου!
    Όμως βρε παιδί μου, μην χάνεσαι! Άσε που πάιρνω δύναμη όταν είσαι κάπου ...κοντά!
    Αλλά, κάνε ό,τι εσύ νιώθεις. Πρώτα η εσωτερική σου γαλήνη!
    Σε φιλώ και να ξέρεις ότι θα σε σκέφτομαι! Να μου προσέχεις!


    _░▒███████
    ░██▓▒░░▒▓██
    ██▓▒░__░▒▓██___██████
    ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
    ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
    ██▓▒░_______________░▒▓██
    _██▓▒░______________░▒▓██
    __██▓▒░____________░▒▓██
    ___██▓▒░__________░▒▓██
    ____██▓▒░________░▒▓██
    _____██▓▒░_____░▒▓██
    ______██▓▒░__░▒▓██
    _______█▓▒░░▒▓██
    _________░▒▓██
    _______░▒▓██
    _____░▒▓██

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω πως εννοείς την κάθε λέξη που μου έγραψες και γι' αυτό μόνο ένα ευχαριστώ μεγάλο, ειλικρινές και άκρως αγαπησιάρικο μπορώ να σου πω, Μαράκι μου!!!
      Αγκαλίτσα ζεστή και φιλί γλυκό, κούκλα μου!!!
      (Με ξανα-συγκίνησες!)
      ❤ ❤ ❤
      Να είσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  26. Το πες και το έκανες παλιολούκουμο!Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση τον Ιούνη!Πιστεύεις ότι χρειάζεται να μας αποδείξεις πόσο τρελοκομείο είσαι?Εμείς κουνούπια πεταλώνουμε?εεεε??
    Να σου πω ρε κοπελιά αυτό με το διάλειμμα για διαφημίσεις μήπως να το ξανασκεφτείς κομματάκι?Και άλλοι ρεπάρουν μαζεύοντας δυνάμεις και απέχουν από το μπλόγκιγκ (ονόματα να μην λέμε),αλλά δεν ρίχνουν μαύρη και άραχνη πέτρα πίσω τους (ή μήπως ρίχνουν??) Λοιπόν το ξανασκέφτηκα, ρίξε ότι χρώμα πέτρα θες - με την προϋπόθεση ότι θα κάνεις αυτό που αγαπάς - αλλά νέα σου να μαθαίνουμε,είτε εδώ είτε αλλού, γιατί δεν θα τ' αντέξω η κακομοίρα να σε χάσω δια παντός και πρόσεχε είμαι σε κρίσιμη ηλικία! Άντε γιατί α!
    Τα φιλιά μου στον - τυχερό που σ' έχει - Γιάννη και στην αφεντομουτσουνάρα σου που είναι μοναδική και ακόμη και την αποχαιρετιστήρια ανάρτηση την έκλεισε με εξαιρετικό χιούμορ!
    'Ήδη μου λείπεις ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ρε μπισκοτίνι μου!!! ❤
      Αν δεν είχα κι εσένανε, τί θα ήμουν στη γη??!!! ❤
      Να σου πω την αλήθεια, θα κάνω μια αναρτησούλα τις επόμενες μέρες, αλλά όχι επειδή μου λείψατε ή κάτι τέτοιο... όχι...
      Απλά, είδα πως μια εξαφανισμένη ( Γκουχ! Γκουχ!) θυμήθηκε να κάνει ανάρτηση και το πήρα εγωιστικά!!!
      ;-) αχαχαχα!!! (Για να δεις πως ό,τι αγαπώ το παρακολουθώ - έστω και διακριτικά!)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

      Διαγραφή
  27. Όμορφη ανάρτηση.
    Καλά να περνάς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μμ Μμ μας αφήνεις λοιπόν.... σεβαστή η απόφασή σου αλλά όλα μπορει να γίνουν οταν γίνονται με το μέτρο.Είναι πολύ ωραίο να κάνεις αυτά που σου αρέσουν και που αγαπάς..... ακολούθησε το !!! Οσο για την χριστουγεννιάτικη ανάρτηση σου στις αρχές του καλοκαιριού είναι απόλυτα ταιριαστή με τον καιρό και το κρύο του!!!! Θα μου λείψεις *ολόχαρο και φωτεινό κορίτσι*σου εύχομαι να περνάς όμορφα και να αποκτήσει η ψυχή σου ότι επιθυμείς Φιλάκια πολλά πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα, τώρα που χειμώνιασε, ετοιμάζω ανάρτηση με... μαγιό!!!
      Προσδεθείτε!!!
      ;-) χαχα!!!
      Εύχομαι να είσαι καλά, γλυκιά μου και το ίδιο δημιουργική, όπως πάντα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα τα όμορφα που μου γράφεις πάντα!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ατελείωτα!

      Διαγραφή
  29. Γιάννα μου καταρχήν χαίρομαι που είσαι καλά. Βέβαια θα μας λείψεις πάρα πολύ, αλλά θέλω να πιστεύω ότι αφού ξεκουραστείς και αποτοξινωθείς θα επανέλθεις δριμύτερη!!
    Καλό καλοκαίρι να έχεις, φιλιά πολλά στον Γιάννη, να περνάτε καλά και ελπίζω σύντομα να κάνεις come back!!!!
    Φιλιάάαααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ναι: Επιστρέφω δριμύτερη!
      Δίκιο είχες, κοριτσάκι μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά κι εσύ και σύντομα να τα πούμε στα δικά σας blogs!
      ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  30. Κατ αρχήν, χαίρομαι που κάνεις μια ενέργεια που αφορά την υγεία σου και κατά δεύτερον λυπάμαι γιατί θα μας λείψεις πολύυυυυυυυυυυυυυ!!
    Όταν αισθανθείς έτοιμη και πάλι και ξεκούραστη θα σε περιμένουμε με ανοιχτές τις αγκάλες !!!!Καλό Καλοκαίρι γλυκιά μου και χαιρετίσματα στο Γιάννη σου !!! Θα μας λείψεις !!!! Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έλειψα αρκετά???
      Γιατί, Ράνια μου, νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω πάλι την εμφάνισή μου!!!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου, μέχρι να τα πούμε ξανά στα... σπιτάκια σας!!!
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  31. Μόλις μας την έσπασες εσύ !!!!
    Παιδάκι μου, είσαι μουρλό????
    Πας και κάθεσαι εννιά ώρες στον υπολογιστή και μετά λες
    κουράστηκα και τα παρατάω ???
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ !!!
    Φιλάκια, ξανασκέψου το ! Υπάρχει και η μέση λύση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω τόσο πολύ να σε πειράξω, αλλά περισσότερο θέλω να σου κάνω μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά και να μου πεις πως είναι όλα καλά...
      Το ελπίζω και το εύχομαι, Σοφάκι μου...
      Αγκαλίτσα και φιλάκι δυναμωτικό, γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  32. Kατ αρχην ...μου αρεσε πολυ το φουμ ...φουμ...φουμ.... αφου κι ο αντρας μου απο τον καναπε ελεγε βαλτο παλι αυτο το τραγουδακι....του αρεσουν οι χορωδιες οπως κι εμενα Γιαννα μου λοιπον ....σαν τη δικη μου ζαλη αποκλειεται να εχεις , εγω το ειχα πει υπεφερα και κατα καιρους υποφερω αφανταστα και σαφως η οθονη με ζαλιζει αλλα με πειραζουν και αλλα πολλα που δεν μπορω να τα κοψω ,εσυ θα μας κοψεις πληρως? κι εγω απειχα ενα φεγγαρι...και απο το πλεξιμο ...που κι αυτο με πειραζει ...ομως σε ολα μπορει να μπει ενα μετρο και να μη μας λειψεις......σκεψου το....αυτα που φτιαχνεις για σενα φωτοφραφιζε τα και δειχνα τα μας , οχι με προγραμμα αλλα οποτε σου προκυψει, σιγα μη μας βαλει καποιος κακο βαθμο....και οι επισκεψεις σε φιλες ....ας χασουμε και καμμμια αναρτηση δεν πειραζει αλλα τοσο δραστικα go? Σε φιλω και σου στελνω την αγαπη μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μου, ειδικά ο συνδυασμός οθόνη-πλέξιμο, είναι ό,τι χειρότερο για τον πόνο στον αυχένα και τις ζαλάδες... Εύχομαι να είσαι καλύτερα! Σε λίγες μέρες που θα επιστρέψω, θα έρθω να δω τα θαυματάκια που σίγουρα θα έχεις ετοιμάσει!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Μαιρούλα μου!
      Μου έλειψες!

      Διαγραφή
  33. Πέρασα στο τσακ-μπαμ να δω ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥΥΥ!!!
    Μου έλειψες, βρεεε!!! ΠΟΛΥ!
    Αυτές τις μέρες έκανα εργασίες ανακαίνισης στο σπίτι και δεν μπήκα καθόλου στο νετ, γινόταν χαμός - τώρα σταμάτησα, ψιλοτακτοποιήθηκα και έχω πάλι δίκτυο. Και ήρθα να δω αν είσαι καλά!! Η απουσία σου ήταν αισθητότατη (υπάρχει τέτοια λέξη;), όχι απλά αισθητή!!
    Μη μας φύγεις τελείως... θα κλαίω, σου το λέω!! :)) Κατά τα άλλα, καταλαβαίνω γιατί αποφάσισες να απέχεις, όντως είναι πολλές οι ώρες που περνάς σερφάροντας (όχι ότι εγώ είμαι καλύτερη....)
    Θα ξαναπεράσω με την πρώτη ευκαιρία, για να δω αν κατάφερα να σε πείσω να κάνεις ένα απλό διάλειμμα και όχι ένα δραστικό the-end.
    Φιλάκια πολλά-πολλά-πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και τα "είπαμε" σχετικά πρόσφατα, δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως μου έλειψες, Έλλη μου!
      Ανυπομονώ να αρχίσω πάλι τις επισκέψεις στα σπιτάκια σας! Να είστε εκεί και να μου ανοίξετε, ε? Μη με αφήσετε στο κρύο!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και πάλι ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  34. Μαλιστα ... θα περιμενω.. Μακια ...και τι ομορφη εκεινη η παραμονη! Χρονια σου πολλα !! Με υγεια... χαιρετισματα στον Γιαννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό Χειμώνα.. με υγεία.. καλά να περνάς!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που επέστρεψες!! χαχα..μάκια πολλά!! σε προλαβα!! χαχα.. τα λέμε...

      Διαγραφή
    3. Για το πρώτο σχόλιο:
      Είσαι σκέτη γλύκα!
      Thank you! Thank you! Thank you!

      Διαγραφή
    4. Για το δεύτερο σχόλιο:
      Εξακολουθείς να είσαι σκέτη γλύκα!
      Ανταποδίδω πλήρως!

      Διαγραφή
    5. Για το τρίτο σχόλιο:
      Μου κόλλησες στο πρόσωπο ένα πελώώώώώώριο χαμόγελο!!!
      Ευχαριστώ τόόόόσο πολύ!
      Είδες? Δίκιο είχα: Είσαι σκέτη γλύκα!!!

      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ζαχαρένια, κούκλα μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  35. Δηλαδή πάπαλα!!! Ξανάσκέψου το , καλό μου! Μπορείς να καταφέρεις να κάθεσαι και λιγότερες ώρες! Πράγματι οι 9-10 καθημερινά ώρες είναι πάααρα πολλές!! Και εννοείται ότι πρέπει να κοιτάξεις τη Γιάννα !! Προσωπικά, θα ήθελα την μηνιαία ανάρτησή σου, όσο για τα σχόλια στις υπόλοιπες αναρτήσεις , άστα !!!!
    Οπως και να'χει, σέβομαι την αποφασή σου ! Πάρε το χρόνο σου και εμείς θα είμαστε εδώ!! Πολλά ζεστά φιλιά και στους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω και με καθυστέρηση, τη συμβουλή σου θα προσπαθήσω να ακολουθήσω Pepi-τάκι μου!
      Ελπίζω να είσαι καλά, αστέρι μου!!!
      Την αγάπη και πολλά-πολλά ζαχαρένια φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. Θα μου λείψουν τα σχολιάκια σου, αλλά έχεις δίκιο, ειδικά τώρα το καλοκαιράκι, σε νησάκι όπως η Σύρος είναι πολύ καλύτερα να λιώνεις στις παραλίες!Θα σε περιμένουμε βεβαίως!Αν έχεις χρόνο, έλα στο σπιτάκι μου να μας δεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pinel-άκι μου!!!
      Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου και εσύ ξέρεις πού να πας να τα μεταβιβάσεις, ε?!
      ;-)
      Να είστε καλά όλοι, ομορφιά μου!!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

      Διαγραφή
  37. Καλό καλοκαίρι Γιάννα μου να περάσεις σούπερ,σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου,όλα τα άλλα είναι αποφάσεις προσωπικές και σεβαστές,κάπου εδώ γύρω θα είμαστε δεν χανόμαστε....θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για όλες τις επισκέψεις που έκανες στο δικό μου blog και τα όμορφα και τόσο γεμάτα θετική ενεργεια σχόλια που άφηνες!!!!!
    Σμουτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη ευχαριστείς για τίποτα, καλλιτεχνάρα μου!
      Ό,τι ένιωθα έκανα, εξέφραζα και σχολίαζα!
      Αν εσύ είσαι ΑΣΤΕΡΙ, εγώ τί να κάνω το καημένο?!
      ;-)
      Την αγάπη μου, Μαράκι!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ;-)

      Διαγραφή
  38. Γιάννα έκανες την πιο σωστή κίνηση που θα μπορούσες να κάνεις.
    Πιστεύω ότι το τρελό blogging σε καθημερινή βάση βλάπτει σοβαρά την....καθημερινότητα των νέων ανθρώπων.
    Οι νέοι αλλού πρέπει να εκτονώνονται.
    Το blogging πρέπει να είναι απλώς το συμπλήρωμα της καθημερινότητας και όχι το κύριο πιάτο.
    Καλή συνέχεια στην ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τα σοβαρά σχόλια και τις συμβουλές κατά μέρους εσύ και φρόντισε να μην έχεις χάσει ούτε στο ελάχιστο την παλαβομάρα σου... Σε λίγες μέρες θα κάνω έφοδο να σε ελέγξω!
      ;-)
      Να είσαι καλά πάντα, Xristin μου!

      Διαγραφή
  39. Μικρή μου έκανες πολύ καλά, τόσες ώρες καθημερινά θα σου δημιουργούσαν πολλά προβλήματα σε πολλά επίπεδα. Αν θέλεις μια στο τόσο να γράφεις κάτι να ξέρουμε ότι είσαι καλά. Υπέροχο το 3 μπροστά από την ηλικία σου . Χρόνια πολλά και για τα γενέθλια και την γιορτή σου που είναι σε λίγες μέρες!!!!!!!!!!!! Καλό καλοκαίρι να περνάς υπέροχα!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ευχαριστώ! Ευχαριστώ! Για όλα!
      Κατερινούλα μου, νομίζω πως το "μια στο τόσο" που γράφεις στο σχόλιό σου, θα το ζήσουμε σε λίγες μέρες!
      Ήρθε η ώρα!
      Εύχομαι να είσαι καλά!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα, κούκλα μου!

      Διαγραφή
  40. Καλή μου Γιάννα...εύχομαι να είσαι καλά και να ξεκουράζεσαι όπου κι αν είσαι!!!Η απουσία σου θα είναι πολύ αισθητή στην blogoγειτονιά μας, αλλά δεν πειράζει...Αφού το χρειάζεσαι είναι για το καλό σου! (σνιφ σνιφ λίγα δάκρυα πέφτουν)..Εύχομαι ένα καλό ευχάριστο και δροσερό καλοκαιράκι, να ξεκουραστείς και να γυρίσεις πίσω όποτε θέλεις ανανεωμένη και ξεκούραστη!!!! Χρόνια πολλά και για τα γεννέθλια σου, ότι επιθυμείς να έχεις και να σε χαίρονται οι δικοί σου!!!!
    Καλά οι φωτογραφίες στο τέλος..εκπληκτικές!! Γέλασα πολύ! Πολλά πολλά φιλούθκια ¨)) xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, μικρή μου ξεχωριστή αγαπούλα!
      Είσαι τόσο, μα τόσο υπέροχο και γλυκό πλασματάκι!
      Τώρα που επιστρέφω εγώ, εσύ έχεις διαβάσματα? Να περιμένω το καλοκαίρι για να τα ξαναπούμε?
      ;-) χιχι!
      Να είσαι καλά, μικρό μου! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
      ❤ ❤

      Διαγραφή
  41. Αγαπημένο μου κοριτσάκι χαρούμενο και δοτικό!!! Σε νιώθω απόλυτα. Επειδή εχω καταλάβει τι άνθρωπος είσαι, που αγαπάς με πάθος και σε ότι κάνεις δινεις ολο σου τον εαυτό, ήθελες να επισκέπτεσαι όσους εκτιμούσες και διάβαζες και σχολίαζες επι της ουσίας, όχι για να δείξεις οτι απλά "πέρασες". Καθότι είσαι ευγενικός και καλός άνθρωπος.
    Το εχω πάθει και εγω και το έκοψα. Σώθηκα!!! Χα χα χα
    Να πάρεις όσο χρόνο χρείαζεσαι, να ξεκουραστείς και να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν. Εμείς θα είμαστε εδώ και θα χαρούμε να σε ξαναδούμε όταν κ αν αποφασίσεις να επιστρέψεις. Ακόμα και τα Χριστούγεννα:)))
    Αλλωστε μπορούμε να τα λέμε και εκτος blogging:) δεν θα χαθούμε!!!
    Και να πεις του Γιαννη πως θα σου στέλνουμε δώρα κι ας μη συμμετέχεις σε διαγωνισμούς:))) έτσι απλά γιατί εισαι παιδί σπαθί!!!
    Φιλάρες πολλές κοριτσάρα μου!!!
    Καλό καλοκαιρι να έχουμε ολοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα τώρα τί να σου πω? Με ξέρεις! Πολύ καλά πλέον!

      Ναι, παράπονο δεν έχω! Εσένα σε ζάλιζα και εκτός blogging οπότε δεν μπορείς να πεις πως σου έλειψα!
      Το αντίθετο μάλιστα! Πες κανένα "Χμμμ... Πάλι εδώ είναι αυτή??!!!"
      ;-) αχαχαχα!!!
      Λατρεία μου θεόμουρλη εσύ!
      Σε λατρεύω!

      Διαγραφή
  42. Καλεεεε που πας;;; στασουυυ μυγδαλααα!!!
    Μα ακομη και σε μια "αποχαιρετιστήρια" αναρτηση πως καταφερνεις να με κανεις να γελαω;;; λοιπον επειδη ειμαι σιγουρη πως δεν θα χαθούμε ... καλο και ομορφο καλοκαίρι να εχεις !!! Σε περιμενω να το ξερεις!!!
    Χρόνια. πολλά για τα γενεθλια σου!!!!! Να εχεις οτι ποθείς και να σε χαιρεται ο γιαννης σου!!!!!! Φιλακιααα πολλά γλυκια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να περιμένεις ακόμα, Φωτεινούλα γιατί... I 'm back!!!
      (απειλή!)
      ;-) χαχα!
      Ευχαριστώ πολύ-πολύ, κοριτσάκι μου!
      Είσαι σκέτη γλύκα!!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  43. ρε φιλαράκι δε ξέρω τι να γράψω, τα είπαν όλα οι προλαλήσαντες!
    Να ξέρεις ότι θα μου λείψεις,εσύ η ευγένεια σου κι ο καλός σου λόγος.. κι ας μη ερχόμουν συχνά στο "χώρο" σου.
    Χαίρομαι που είσαι ευτυχισμένη κι έτσι να παραμείνεις
    Γαμώτο ποτέ δε τα πήγαινα καλά με τους αποχαιρετισμούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συχνότητα, δεν παίζει ρόλο... Το θέμα είναι η ουσία...
      Και εσύ την έχεις!
      Ευχαριστώ πολύ-πολύ για όλα!!!
      Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!

      Διαγραφή
  44. Λίγες γραμμές πολλές ευχές, για μια ζωή όλο χαρές.
    Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα,
    να’ χεις ζωή παραμυθένια,
    δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις
    και ότι αγαπάς να αποκτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Έχεις δίκιο. Είναι εξάρτηση ο υπολογιστής. Ευτυχώς εγώ δεν έχω χρόνο αλλιώς όλη μέρα εδώ θα την έβγαζα.
    Μπουχτίζουμε όλοι μας λίγο πολύ. Όποτε έχεις κέφια ρίξε μας καμιά ανάρτηση.
    Το χιούμορ σου θα μας λείψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμαστείτε: Σας τη ρίχνω σύντομα!!!
      ;-) χαχα!
      Ελπίζω όόόλα να είναι καλά πλέον, κορίτσι μου και όλα τα αρνητικά να έχουν μείνει πίσω!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

      Διαγραφή
  46. °º。✿✿彡
    Que você esteja bem e feliz!

    °º。✿
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γιάννα μου, να φροντίσεις την υγεία σου, να τα εκατοστήσεις και να έχεις πάντα χαρά και αγάπη στην ζωή σου!! Το πολύ blogging το θεωρώ κι εγώ κουραστικό. Και ο άντρας μου έχει παράπονο που κάθομαι τόσες ώρες μπροστά στην οθόνη, παρατήσαμε και το περμάτημα και πήραμε και βάρος!!! Καιρός να αραιώνω κι εγώ λιγάκι. Πάντως η απουσία σου είναι αισθητή! Καλό καλοκαίρι, καλά να περνάτε και εύχομαι, όταν εσύ το θελήσεις, να σε ξαναέχουμε στην μπλογκογειτονίτσα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne-άκι μου, αυτό ακριβώς: "Μπροστά στην οθόνη"...
      Νομίζω πως θα αλλάξω λίγο τα ωράριά μου (προς το πιο φυσιολογικό αυτή τη φορά!) και θα κάνω μια επιστροφή άλλο πράγμα!!!
      ;-) χαχα!
      Την αγάπη μου, κούκλα μου! (Και στον παραπονιάρη σύζυγο, βεβαίως-βεβαίως!)
      ;-)

      Διαγραφή
  48. Γιάννα μου είσαι απίστευτη και ...επίκαιρη.
    Αν είναι να λείψεις για κάτι δημιουργικό σου δίνουμε την άδεια να λείψεις.
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xixixixi!
      Thanks, Ελενάκι μου!
      Νομίζω πως ήρθε η ώρα να τελειώσει η άδεια, τί λες?!
      ;-)
      Φιλούρες ατελείωτες, κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
  49. Και σου πάει η καρδιά να μας αφήσεις παλιοκόριτσο;;
    ΟΚ, πλάκα κάνω. Να κάνεις ό,τι σου δίναι χαρα και σε κάνει να νιώθεις καλά! Και πάνω απ' όλα να φροντίζεις την υγεία σου, εμείς αυτό θέλουμε.
    Πάντως θα μας λείψεις...
    Φιλιά πολλά κι ευχές για τα γενέθλια που έρχονται!!
    Πάντα να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε αγαπάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, Νίκη μου! Δεν μου πάει άλλο η καρδιά!
      Μου έχετε λείψει τόσο μα, τόσο πολύ!
      Θα αλλάξω τους ρυθμούς μου λίγο, αλλά θα γυρίσω σύντομα!!!
      Ευχαριστώ πολύύύύύ, για όλα!!!
      ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  50. Απο τις 6 του μηνα πέρασαν τόσες μέρες..!! όλο έλεγα μα τι έγινε αυτό το παιδί και όλο περνούσαν οι μερες...και μπένω εδώ να δώ τι κανεις και τι βλέπω... να μας χαιρετας;; Να κανεις ότι σε ευχαριστεί Γιαννα μου.. η ζωή είναι εκεί εξω..και σε καλέι να την ζήσεις..... και όσοι εναπομεινατες .......εδώ.. θα είμαστε .. θα μας βρείς αν θελεις.. μην σκάς.. μονο καλα να είσαι και να νιώθεις όμορφα με ότι κανεις.. σου ευχωμαι ....ααααααααα... και που είσαι........να χαμογελααααααας.. μην το ξεχνάς .. ακομα και στα δύσκολα... φιλακιαααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο και μόνο για να σε βάλω στη διαδικασία, να βάζεις υπενθυμίσεις για το πότε κάνω ανάρτηση, αξίζει τον κόπο να επιστρέψω!!!
      ;-) χαχαχα!
      Αχ, βρε Ρουλάκι!!!
      Είμαι καλά και ελπίζω να είστε και όλοι εσείς!
      Αγκαλίτσα και πολλά γλυκά φιλιά, κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  51. Το ότι στενοχωρηθήκαμε με την απόφασή σου δεν χρειάζεται να το πούμε.Θα μας λείψει η τσαχπινιά σου, το χιούμορ σου και οι αναρτήσεις σου ,έστω και αν ήταν μία το μήνα!Παρόλα αυτά σου ευχόμαστε να περνάς τέλεια και να ασχοληθείς με όλα αυτά που έμειναν πίσω λόγω bloging,γιατί έχεις δίκιο ,θέλει πολύ χρόνο!!!Φιλιά πολλά κούκλα!!!!Και όπως λέει μια ψυχή Σμουτςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλαντούχες, κοριτσάρες μου!!!
      Κάθε φορά τα λόγια σας, μου φτιάχνουν το κέφι και με συγκινούν!!
      Είστε υπέροχες! Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ για όλα!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      ;-)

      Διαγραφή
  52. Καλώς τη μας!!!!!!!!!!! Η αλήθεια είναι ότι έλειψα και γω λίγο καιρο και αναρωτιομουν που δεν σε έβλεπα στα σχόλια. Προσπαθησα να μη γελάσω, διαβάζοντας τα όσα γραφεις, αλλα δεν άντεξα αχαχχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχ

    Καλό μας Σαββατοκύριακο :)
    Σμουτς που λες και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να κρατηθείς, βρε? Σε θέλω... ασυγκράτητη!!!
      ;-) χαχα!!!
      Σε φιλώ πολύύύύύύ!!!

      ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  53. Γιάννα μου, ερχόμουν να εξηγήσω τη δική μου απουσία, και "έπεσα" πάνω στην εξήγηση της δικής σου!!!
    Ευτυχώς που δεν πήρα χαμπάρι ότι έλειψες, γιατί θα αγχωνόμουν πραγματικά.
    Όσο για μένα, οκ, ποτέ δεν ήμουν τόσο ενεργή όσο εσύ, αλλά το τελευταίο δίμηνο, το σχολείο μας ξεθέωσε στην κυριολεξία. Ευτυχώς τελείωσε η χρονιά.
    Όσο για τη δική σου απουσία, είμαι μαζί σου. Ναι, κάπου καταντά "αρρώστια" η όλη υπόθεση με το blogging.
    Να είσαι καλά ό,τι και να κάνεις, και να θυμάσαι, το μπλογκινγκ εδώ είναι και μας περιμένει Δεν είναι για να μας κάνει κακό, ούτε για να μας καταπιέζει. Τουλάχιστον εγώ, έτσι το χρησιμοποιώ.
    χαχαχαααα γέλασα με την ατάκα του Γιάννη χχαχαχαα
    Πολλά πολλά φιλάκια κοριτσάρα μου!!!
    Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    παραλίγο να το ξεχάσω!!!
    Στις 6-8 Ιουνίου, είχε έρθει η μανούλα μου με τη νονά και το νονό μου στην Σύρο, και συμμετείχαν σε ένα φεστιβάλ χορωδιών, με τη χορωδία της Λευκωσίας!!! Όταν ήρθαν Αθήνα, τους ρώτησα αν σε είδανε χαχαχαα. Δηλ. αν αυτοί που κάλυπταν τα ηχητικά, ήταν ένα ζευγάρι που λεγόνταν Γιάννα και Γιάννης!!! Δεν ήξεραν όμως. Ξέρεις τώρα ε; για μένα Σύρος, σημαίνει Γιάννα χαχαχαα
    Φιλάκια πολλά!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
    ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ1!!!!
    ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, εμείς την "ανάλυση" την κάναμε μέσω e-mail, αλλά να μην σου δώσω extra δόση ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και από εδώ???
      ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ και ξανά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ υπέροχο, θεόμουρλο και άκρως αγαπησιάρικο πλασματάκι μου!
      Έχεις την αγάπη μου και το ξέρεις!

      Πάω για... γυμναστική!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  54. Αγαπημένο φιλαράκι,γλυκιά μου Γιάννα,κατέβασες πάλι ρολά?σου στέλνω σήμα επιστροφής νου-κατέβασα κι εγώ ρολά 4 μήνες-λόγω τραυματισμού της μητέρας μου και είμαι χαρούμενη που κατάφερα και άνοιξα υπολογιστή και σας είδα όλους καλά μετά τόσο καιρό απουσίας!ειλικρινά δεν ξέχασα ποτέ κανέναν απο εσας,απλά η ψυχική μου διάθεση ΄'ηταν κακή και χρόνος για blogging δεν υπήρχε καθόλου!όταν μια φίλη απο εδώ με παρότρρυνε να ανοίξω υπολογιστή και να μη το βάλω κάτω μία ευφορία ψυχική με πλημμύρισε όταν άρχισα να επισκέπτομαι απο χθες όλους εσας!η ανάρτησή σου γλυκιά και δροσερή απο ότι είδα λείπουν κι άλλα φιλαράκια..τα ζωάκια τα λάτρεψα περιμένω να μου πεις νέα σου και να δώσεις κι εσύ στίγμα..εύχομαι κοριτσάκι μου να περνάς όμορφα το καλοκαιράκι σου και να είσαι καλά ότι κι αν κάνεις..σου στέλνω την αγάπη μου και άπειρα φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Υπέροχο μου πλάσμα, θέλω να πιστεύω πως από πλευράς υγείας τουλάχιστον, είστε όσο το δυνατόν καλύτερα πλέον...
      Θα σας αναζητήσω όλους σιγά-σιγά και μην βρω απουσίες σας σπιτάκια σας, αλίμονό σας! Be there!

      Αγκαλίτσα και φιλάκι, γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  55. Αρκεί που είσαι καλά τρελοκομείο μου!Take your time και καλές δημιουργίες!Πολλά φιλιά, καλές δουλειές και πολλές - πολλές βουτιές!Φιλάκια σβουριχτά.. και εμείς θα σε περιμένουμε, όποτε το αποφασίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Georgette-άκι μου, μου έλειψες πολύ-πολύ!
      Θα προσπαθήσω να αναπληρώνω τα κενά μου λίγο-λίγο!

      Καλημέρα, κορίτσι μου!
      Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!

      Διαγραφή
  56. Καλέ με αποσυντονσες... νομισα οτι εχω κανει λάθος και εχει ερθει ο Χειμώνας χα χα.
    Καλό καλοκαιριιιιιιιιιιι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως: Ο Χειμώνας ήρθε!!!
      Yeaaaaah!!! Let's party!!!
      ;-)
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
  57. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα !!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ !!!που μας αφηνεις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Μην κλαις, γλυκιέ μου!
      Επιστέφω! (Αλίμονό σας!)
      ;-)
      Καλημέρες γλυκιές!!!

      Διαγραφή
  58. Χουανιτάκιιιι μου έλειψες!!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα, για εσάς το έκανα: Να μην πάθετε overdose!
      ;-)
      Missed you, too, Εβονιτουλίνι μου!!

      Διαγραφή
  59. Κι εμένα μου έλειψεεεεεεεεες!!!
    Να είσαι καλά, να περνάτε καλά! Φιλί και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Πολύ χαίρομαι που το διαβάζω!
      (όχι πως δεν το ήξερα βέβαια!)
      ;-)
      Καλημέρα, κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  60. Αγαπημένη μου Ιωάννα μου!! Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή???
    Ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!! θα τα πούμε στην νέα μου ανάρτηση!! μα τι ευρηματικό μυαλό είσαι παιδάκι μου!! σε θαυμάζω !! για την καρτούλα σου λέω που κρύβει μυστικά όταν την τραβάς!! !!!! και η ανάρτησή σου Υπέροχη όπως πάντα γλυκιά μου !! και μάθαμε και χαρούμενες στιγμές από την ζωή σου !! σ'αγαπώ πολύ !! Περίμενε και τα δικά μου!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Φανούλα μου!!! Την έλαβες? Πολύ χάρηκα που σου άρεσε!!
      Να μην με ευχαριστείς για τίποτα, κορίτσι μου!
      Ελπίζω να απολαύσεις και τη νέα μου ανάρτηση, που λογικά θα δημοσιεύσω αύριο!
      Αγκαλίτσα και φιλάκια πολλάάάάά!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
      Να είσαι καλά πάντα!

      Διαγραφή
  61. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο το σπιτικο σου να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Μας ελειψες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, γλυκιέ μου!!!
      Πάντα με τον καλό σου λόγο και τη γλύκα σου!
      Κι εμένα μου λείψατε! Πολύ!
      Αλλά θα επανορθώσω!
      ;-)
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλές γιορτές, Γιάννη μου!
      Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή

We do not own any of the images, videos, music etc, hosted in this blog, unless our logo is contained on them.
No copyright infringement intended.